király a zene
de a bajuszt nem értem? minek?
Forum >> GTV-GTA
.......................26-11-2013 11:45:33 // 97314
.......................26-11-2013 11:39:08 // 97313
fú a csávó nem gyengén meleg ..
Seriff26-11-2013 11:31:57 // 97312
SanyiJTD tud segíteni, csak hát nem a szomszédban lakik. Nekem a Barracudákat szépen kijavította és le is fényezte :)
GT Ɨ|ѯ26-11-2013 11:04:57 // 97311
Vágj bele nyugodtan, de a pénztárca nem kímélő üzemmódban fog működni:-)
Tökéletesen meg lehet csinálni, de nem olcsó mulatság.
'96-ban volt ilyen felnivel, korhű.
Tökéletesen meg lehet csinálni, de nem olcsó mulatság.
'96-ban volt ilyen felnivel, korhű.
supertramp26-11-2013 10:54:53 // 97310
Sziasztok!
Szeretnék felújítani felniket az autóra és azt hallottam, hogy homokszórással, görgőzéssel, fényezéssel szinte gyári új állapotra fel lehet javítani felniket. Ezekkel szemezgetek, van tapasztalatotok? Kár erőlködni, sose lesz jó, vagy érdemes belefogni? Egyáltalán 96-ban lehetett ilyen felnivel rendelni a GTV-t? Mert korhű szeretnék maradni...
köszi,
s
Szeretnék felújítani felniket az autóra és azt hallottam, hogy homokszórással, görgőzéssel, fényezéssel szinte gyári új állapotra fel lehet javítani felniket. Ezekkel szemezgetek, van tapasztalatotok? Kár erőlködni, sose lesz jó, vagy érdemes belefogni? Egyáltalán 96-ban lehetett ilyen felnivel rendelni a GTV-t? Mert korhű szeretnék maradni...
köszi,
s
GTPeti06-11-2013 23:24:44 // 97309
Spider teszt (1998)
A tesztelő szerint a Spider 2.0 TS-sel "fantastic fun" és szinte repül. Na. :)
A tesztelő szerint a Spider 2.0 TS-sel "fantastic fun" és szinte repül. Na. :)
GTPeti04-11-2013 21:01:32 // 97308
GTV6-os videó, megnézni kötelező... B)
supertramp04-11-2013 20:15:19 // 97307
Én széthúztam a zár előtti elektromos csatit, megoldódott! :)
Persze azóta csak kulccsal nyitható a hátulja, de legalább nyugodtan alszom. :)
s
Persze azóta csak kulccsal nyitható a hátulja, de legalább nyugodtan alszom. :)
s
kapeka (Nagyvad)04-11-2013 13:10:43 // 97306
Hú, ennek a parajelenségnek a megoldására én is kíváncsi lennék, mert már két alkalommal én is jártam így a 166-tal. Először tavaly nyáron Horvátországban hajnalban a risztóra ébredtem, akkor kattogott a csomagtartó zár, másodszor idén a garázs előtt. Érdekessége, hogy mindkétszer nagy dőlésszögű lejtőn állt a gép, itthon a szuterin előtti lejárón, horvátban a meredek hegyoldalon. A relét kivettem, de amint átálltam sík terepre, többet nem tapasztaltam ilyet. A fene sem érti...
GTPeti02-11-2013 18:24:42 // 97305
Mai programm. Csajozás a GTV-vel...
...helyett: GTV konzerválása Part 4.
Ma a küszöbökbe spricceltünk üregvédő zsírt. Az egyik borítást nem volt egyszerű leszedni, a patentok elég masszívan fogták. Holnap a második küszöb is be lesz kenve a "kívülre" való zsírral és megy fel a borítás. Elöl még fújtam a nyúlvány varrataira egy kis zsírt, hagy "kússzon".
...helyett: GTV konzerválása Part 4.
Ma a küszöbökbe spricceltünk üregvédő zsírt. Az egyik borítást nem volt egyszerű leszedni, a patentok elég masszívan fogták. Holnap a második küszöb is be lesz kenve a "kívülre" való zsírral és megy fel a borítás. Elöl még fújtam a nyúlvány varrataira egy kis zsírt, hagy "kússzon".
GTPeti27-10-2013 21:43:39 // 97304
Szívesen. Átlagos olaj alatt a 10W40-eseket, netán 5W40-et értem. A 2.0TS-be - az olajfilm-stab., vagyis a HTSS-érték miatt - 10W60 (vagy nagy hidegben esetleg 5W50 by Mobil1) való. Főleg, ha az ember odalép neki. Akkor semmi más.
GTPeti27-10-2013 21:41:04 // 97303
Kieg.: Vétel előtt mindenképpen ki kell olvasni MES-el. Amit én megnéztem (a hibakódok mellett), az az, hogy hányszor volt tiltásban és mennyi ideig. (Nálam szerencsére 2x nulla.)
Emellett persze azt is, hogy a km számláló nagyságrendileg ugyanannyit mutat-e, mint az óra. Piritu írt erről is. Elvileg a MES nem korrigálja az értéket, így mindig van eltérés, többször 10%.
Emellett persze azt is, hogy a km számláló nagyságrendileg ugyanannyit mutat-e, mint az óra. Piritu írt erről is. Elvileg a MES nem korrigálja az értéket, így mindig van eltérés, többször 10%.
Benz27-10-2013 21:39:41 // 97302
Köszi a gyors választ ;) :)
GTPeti27-10-2013 21:35:32 // 97301
Nagyon fontos az előélet és az, hogy milyen olajjal használták. Ha nem belevalóval ("jó lesz az bele"), annak komoly következményei lehetnek. Ha pl. magánembertől veszi és az eladó rávágja, hogy csakis "Selénia Racing-gel" az jó jel.
(Ez a motor kifejezetten kényes az olajra. Emiatt nagyon fontos, az átlagosnál magasabb olajfilm-stabilitású olaj használata. Ez sokszor nem teljesül...)
(Ez a motor kifejezetten kényes az olajra. Emiatt nagyon fontos, az átlagosnál magasabb olajfilm-stabilitású olaj használata. Ez sokszor nem teljesül...)
Piritu - 1.000.00027-10-2013 21:34:36 // 97300
Info a 2.0TS Spideremről: klatty
Piritu - 1.000.00027-10-2013 21:33:27 // 97299
Benz27-10-2013 21:30:04 // 97298
Üdv !
egyik kollégám már egy ideje szemez a 145-ösömmel, tetszik neki főleg a motor ( 1.6 Ts) elhatározta hogy elpártol a német márka utáni keresgetéstől ( Vw) és inkább néz alfát abból is a GTV-t vagy spydert., de csak is Twin sparkot. Tudnátok pár infót adni hogy mire kell figyelni ennél a típusnál meg a motornál ? Gondolom a motorral ugyan az van mint az összes twin spark- nál ezt nagyjából tudom én is. De pl hogy mennyit eszik... ilyesmik. :) Előre is köszönöm ( köszöni) a választ !!
egyik kollégám már egy ideje szemez a 145-ösömmel, tetszik neki főleg a motor ( 1.6 Ts) elhatározta hogy elpártol a német márka utáni keresgetéstől ( Vw) és inkább néz alfát abból is a GTV-t vagy spydert., de csak is Twin sparkot. Tudnátok pár infót adni hogy mire kell figyelni ennél a típusnál meg a motornál ? Gondolom a motorral ugyan az van mint az összes twin spark- nál ezt nagyjából tudom én is. De pl hogy mennyit eszik... ilyesmik. :) Előre is köszönöm ( köszöni) a választ !!
GTPeti27-10-2013 21:15:58 // 97297
Tegnapi programm: Autómosás, majd kat. és kipufogótisztítás szerpentines úton. :)
Mai programm: Levettem az egyik küszöbborítást, megtisztítottam a küszöböt és konzerváltam a spéci szeremmel. (Piritunak köszönet a tippért!)
Mai programm: Levettem az egyik küszöbborítást, megtisztítottam a küszöböt és konzerváltam a spéci szeremmel. (Piritunak köszönet a tippért!)
GTPeti26-10-2013 20:03:07 // 97296
Ekkora pozitív eltérés inkább kedvez.
supertramp26-10-2013 20:00:11 // 97295
Az tud bajt okozni, ha erősebb akkut rakok a vasba? 72? 75?
s
s
barkoczi tesók25-10-2013 21:54:19 // 97294
Köszi örülök is neki hogy meg tudtam venni,még költeni kell rá de jó lesz.Nem tudom hogy gyári e a turbo de lehet a tengely lóg mert füstöl egy kicsit.Az alacsony alapjárat miért lehet?
BeeGee25-10-2013 20:44:59 // 97293
70es az előírt
barkoczi tesók25-10-2013 20:43:35 // 97292
Persze fel lesz téve.
supertramp25-10-2013 16:54:53 // 97291
Végül is, nyáron dög melegben egyszer se kép se hang eldobta magát ár az akkum, meg már 4 éves..
Milyen erősségű kell bele? 55Ah? Vagy erősebb?
s
Milyen erősségű kell bele? 55Ah? Vagy erősebb?
s
BeeGee25-10-2013 09:40:59 // 97290
Nem lehet, hogy csak az akksid merül ki? Ha ilyen parajelenségek vannak, akkor simán szívja az akksit valami.
Nekem a gyárinál kisebb akksim van, és teker egy kettőt, mire beröffen. Én azzal magyaráztam magamnak, hogy nem tud olyan erőből tekerni, mint a nagyobb akksija.
Nekem a gyárinál kisebb akksim van, és teker egy kettőt, mire beröffen. Én azzal magyaráztam magamnak, hogy nem tud olyan erőből tekerni, mint a nagyobb akksija.
supertramp25-10-2013 08:07:56 // 97289
Jó reggelt!
Alfa parajelenségek: Éjjel 3-kor arra ébredek, hogy 10 mp-enként egy kattanás hallatszik a ház elől. Lassan kikászálódok, egyre inkább gyanús, hogy a csöppség (GTV) rosszat álmodik. Kimegyek hát látom tárva nyitva a csomagtartó és a zár időnként kattan és kinyitja magát. Lecsapom, nyit, lecsapom, nyit... Meguntam és lekötöttem az aksit, energia nélkül nyilván abbahagyta. Na és most jön az érdekesség. Most reggel kimegyek, visszakötöm és mondom megyek egy kört vele. Zárkattogás/nyitás megszűnt és még valami is megszűnt! Tudjátok küzdök ezzel a nehezen indulással és hidegen rángatással, na ez az ami szintén eltűnt az akku mentes éjszaka után! Már minden ki lett javítva (injektor csúcsok, gyertyák, benzinszűrő stb.) de nem javult, erre most egy "restart"-ra megoldódni látszik. Persze szerintem újra fogja kezdeni, de egyre erősödik a gyanúm, hogy a központi computer csesz el valamit.
1. én úgy tudtam a comp. nem nagyon szokott rakoncátlankodni, de hallottatok már ilyesmi meghibásodásról (tunningmentes, gyári programos)?
2. egyszerűen cserélhető? csati le, csati vissza azt jónapot?
3. lehet ilyet külön venni? (GTV V6TB)
4. nincs valakinek kölcsönbe egy tesztpéldány?
s
Alfa parajelenségek: Éjjel 3-kor arra ébredek, hogy 10 mp-enként egy kattanás hallatszik a ház elől. Lassan kikászálódok, egyre inkább gyanús, hogy a csöppség (GTV) rosszat álmodik. Kimegyek hát látom tárva nyitva a csomagtartó és a zár időnként kattan és kinyitja magát. Lecsapom, nyit, lecsapom, nyit... Meguntam és lekötöttem az aksit, energia nélkül nyilván abbahagyta. Na és most jön az érdekesség. Most reggel kimegyek, visszakötöm és mondom megyek egy kört vele. Zárkattogás/nyitás megszűnt és még valami is megszűnt! Tudjátok küzdök ezzel a nehezen indulással és hidegen rángatással, na ez az ami szintén eltűnt az akku mentes éjszaka után! Már minden ki lett javítva (injektor csúcsok, gyertyák, benzinszűrő stb.) de nem javult, erre most egy "restart"-ra megoldódni látszik. Persze szerintem újra fogja kezdeni, de egyre erősödik a gyanúm, hogy a központi computer csesz el valamit.
1. én úgy tudtam a comp. nem nagyon szokott rakoncátlankodni, de hallottatok már ilyesmi meghibásodásról (tunningmentes, gyári programos)?
2. egyszerűen cserélhető? csati le, csati vissza azt jónapot?
3. lehet ilyet külön venni? (GTV V6TB)
4. nincs valakinek kölcsönbe egy tesztpéldány?
s
SKrisz21-10-2013 09:01:54 // 97288
Gratula az új vashoz. Néhány infó tőlem:
- A nehezen indulás (mint minden más esetben) nem normális dolog. Nekem egész téli állás (ami esetenként akár 5 -6 hónap is lehet), egy fordulat után azonnal röffen.
- Alapjárat 850 - 900RPM
- Azt hogy mikortól hallod egy dolog (Hallod, hogy fütyül? Gyári a túród, vagy valami nagyobb esetleg? Mondjuk T28? Mert ha nagyon hangos, az esetleg mást is jelenthet, pl. hogy kopott a tengely és az szól már...) Ha a gyári túród van és gyári program, akkor 2.500-tól kezd el élni és valóban 3.000-től 7.000-ig tolnia kell mint állat :-)
- A nehezen indulás (mint minden más esetben) nem normális dolog. Nekem egész téli állás (ami esetenként akár 5 -6 hónap is lehet), egy fordulat után azonnal röffen.
- Alapjárat 850 - 900RPM
- Azt hogy mikortól hallod egy dolog (Hallod, hogy fütyül? Gyári a túród, vagy valami nagyobb esetleg? Mondjuk T28? Mert ha nagyon hangos, az esetleg mást is jelenthet, pl. hogy kopott a tengely és az szól már...) Ha a gyári túród van és gyári program, akkor 2.500-tól kezd el élni és valóban 3.000-től 7.000-ig tolnia kell mint állat :-)
GTPeti20-10-2013 22:11:04 // 97287
Majd vedd fel az oldaladon az autók közé, hogy mi is láthassuk!
barkoczi tesók20-10-2013 21:45:29 // 97286
Köszi remélem is hogy sok jó élményem lesz a kocsimmal.Nagyon sokan megnézik és mondják hogy milyen szép:)A gyertya cserén már gondolkodtam és valószínű hogy ki is cserélem.
LacUS20-10-2013 19:24:12 // 97285
Néha a vízhőfok jeladó tud ilyen vicces lenni.
supertramp20-10-2013 18:08:08 // 97284
Szia!
Gratula a vételhez, legyen benne sok élményed!
Azt tudom leírni, hogy az enyém miként viselkedik, remélem ez megközelíti a normális állapotot, de majd az okosabbak megszakértik.
Alapjárat 800 körül van és 2800-3000 -nál lép be a turbó a képbe. Sokan írják/mondják a fütyülést, de én sosem tapasztaltam, csak meglódul mint állat és kész. Nálam az alapjárat egyenletes viszont a nehezen indulással én is küzdök. Javulgat (gyertyacsere, gyertyapipa, jeladók stb.), de nem tökéletes, vagy csak én várok túl sokat. Most amúgy inkább az a bajom, hogy hidegen berángat alacsony fordulaton míg bemelegszik. Próbáltunk már üzemanyag nyomástól mindent, de csak nem jött a várt fordulat.
s
Gratula a vételhez, legyen benne sok élményed!
Azt tudom leírni, hogy az enyém miként viselkedik, remélem ez megközelíti a normális állapotot, de majd az okosabbak megszakértik.
Alapjárat 800 körül van és 2800-3000 -nál lép be a turbó a képbe. Sokan írják/mondják a fütyülést, de én sosem tapasztaltam, csak meglódul mint állat és kész. Nálam az alapjárat egyenletes viszont a nehezen indulással én is küzdök. Javulgat (gyertyacsere, gyertyapipa, jeladók stb.), de nem tökéletes, vagy csak én várok túl sokat. Most amúgy inkább az a bajom, hogy hidegen berángat alacsony fordulaton míg bemelegszik. Próbáltunk már üzemanyag nyomástól mindent, de csak nem jött a várt fordulat.
s
barkoczi tesók20-10-2013 10:51:29 // 97283
Sziasztok!
Most vettem egy GTV V6 Turbot és érdekelne pár dolog remélem tudtok segíteni.Kicsit nehezen indul sokáig kell az önindítóval forgatni.Az alapjáratnak menyinek kellene lenni?Eléggé egyenletlenül jár a motor alapjáraton.A turbónak mikortól kellene rendesen húzni? 2000-től hallom hogy fütyül de 3000-től megy nagyon.
Most vettem egy GTV V6 Turbot és érdekelne pár dolog remélem tudtok segíteni.Kicsit nehezen indul sokáig kell az önindítóval forgatni.Az alapjáratnak menyinek kellene lenni?Eléggé egyenletlenül jár a motor alapjáraton.A turbónak mikortól kellene rendesen húzni? 2000-től hallom hogy fütyül de 3000-től megy nagyon.
GTPeti19-10-2013 22:09:18 // 97282
Seriff11-10-2013 15:53:14 // 97281
Olyan jó ennyi bölcs emberrel egy fórumra járni sörözni :D
SKrisz11-10-2013 13:22:35 // 97280
... ön nyert :-)
BeeGee11-10-2013 11:55:04 // 97277
Tapasztalat az van :)
GTV-ben csak 3.0 24V-t találsz, jellemzően Mk2 belsővel (3 db kerek szellőző), de akad Mk1 belsős is. Nem egy kényes fajta, nincs speciális típushibája (ami a többi korabeli modellnek ne lenne). Hátsó futómű bonyolult darab, drága szervizelni. Fékek alulméretezettek és átlagnál drágább méret (305 mm elöl), a gumiméret viszont ideális és "olcsón" beszerezhető. Nem rozsdásodnak.
Luxust, különösebb kényelmet, praktikumot, gazdaságos üzemet ne várj tőle :) Találhatsz olcsón szart, amire a gatyád is rámegy és nem lesz jó, és drágán jót amivel magabiztosan közlekedhetsz minden nap is akár. Én az utóbbit ajánlom.
GTV-ben csak 3.0 24V-t találsz, jellemzően Mk2 belsővel (3 db kerek szellőző), de akad Mk1 belsős is. Nem egy kényes fajta, nincs speciális típushibája (ami a többi korabeli modellnek ne lenne). Hátsó futómű bonyolult darab, drága szervizelni. Fékek alulméretezettek és átlagnál drágább méret (305 mm elöl), a gumiméret viszont ideális és "olcsón" beszerezhető. Nem rozsdásodnak.
Luxust, különösebb kényelmet, praktikumot, gazdaságos üzemet ne várj tőle :) Találhatsz olcsón szart, amire a gatyád is rámegy és nem lesz jó, és drágán jót amivel magabiztosan közlekedhetsz minden nap is akár. Én az utóbbit ajánlom.
SKrisz10-10-2013 18:44:25 // 97276
Az úgyis hamar elmúlik... :-)
Seriff10-10-2013 17:55:05 // 97275
Ihletet kaptam :)
Zoli8510-10-2013 17:07:53 // 97274
A jövőben fontolgatom egy ŐS ARESE-I GTV vásárlását 3.0-es motorral.
Valaki valami tapasztalat???
köszi
Valaki valami tapasztalat???
köszi
GTPeti05-10-2013 22:32:52 // 97273
supertramp04-10-2013 18:43:10 // 97272
Sziasztok!
Igazad van az AC-vel és az üzemanyag nyomással kapcsolatban, ugyanis arra is figyelmes lettem, hogy ha tele a tank, akkor kevésbé csinálja és ahogy ürül egyre inkább erősödik a jelenség. Eddig azt hittem ezt csak bebeszélem magamnak, de talán valóban összefügg a dolog a benzinnyomással.
Köszönöm a tippet, ennek utána járok! Persze ha még lenne tippetek kérlek osszátok meg velem.
s
Igazad van az AC-vel és az üzemanyag nyomással kapcsolatban, ugyanis arra is figyelmes lettem, hogy ha tele a tank, akkor kevésbé csinálja és ahogy ürül egyre inkább erősödik a jelenség. Eddig azt hittem ezt csak bebeszélem magamnak, de talán valóban összefügg a dolog a benzinnyomással.
Köszönöm a tippet, ennek utána járok! Persze ha még lenne tippetek kérlek osszátok meg velem.
s
hg6idn04-10-2013 14:06:25 // 97271
Szia!
Ismerős jelenség egy 1.2 Fiatm motornál (Dobló)...
Nálam aaz AC egység volt szét esve, nem volt megfelelő üzemanyag nyomás.
Hideg motornál míg nincs Lambda szabályzás, néhány értéket fixnek vesz az ECU, működő lambda szabályzásnál már érzékelte a szegényebb keveréket, így tudta kompenzálni.
Érdemes lenne azért diagra dugni a gépet. A Doblómnál az injektor nyitások kb 30% volt magasabb a normálisnál, azóta már kétszer összeraktam az AC-t, így rendben van :)
Ismerős jelenség egy 1.2 Fiatm motornál (Dobló)...
Nálam aaz AC egység volt szét esve, nem volt megfelelő üzemanyag nyomás.
Hideg motornál míg nincs Lambda szabályzás, néhány értéket fixnek vesz az ECU, működő lambda szabályzásnál már érzékelte a szegényebb keveréket, így tudta kompenzálni.
Érdemes lenne azért diagra dugni a gépet. A Doblómnál az injektor nyitások kb 30% volt magasabb a normálisnál, azóta már kétszer összeraktam az AC-t, így rendben van :)
Ollah04-10-2013 13:58:57 // 97270
Olyanról már hallottam, hogy motorhőfok jeladó.
De hogy ez produkálja -e... Még az sincs kizárva, de az én "szakmai észrevételemre" ne alapozz. :)
De hogy ez produkálja -e... Még az sincs kizárva, de az én "szakmai észrevételemre" ne alapozz. :)
supertramp04-10-2013 08:49:45 // 97269
Sziasztok!
Az alábbi nem komoly, de igen kellemetlen hibája van az autómnak
motor: 2.0 V6TB
jelenség: reggelente indulás után az első pár km-en alacsony fordulaton berángat az autó és időnként elejti az alapjáratot (nem áll le, leállás előtti pillanatban felrántja a fordulatot). Ahhoz tudom hasonlítani, mintha egy nem automata szívatós autón idejekorán vissza lenne tolva a szívató és rángatna.
Bemelegedés után megszűnik, hibátlan. Akár 40 km/h -tól ötösben is egyenletesen szépen húz.
Lenne ötletetek mi okozza a hibát? Létezik olyan hogy szívató hőgomba vagy hasonló?
Köszönöm segítségeteket!
s
Az alábbi nem komoly, de igen kellemetlen hibája van az autómnak
motor: 2.0 V6TB
jelenség: reggelente indulás után az első pár km-en alacsony fordulaton berángat az autó és időnként elejti az alapjáratot (nem áll le, leállás előtti pillanatban felrántja a fordulatot). Ahhoz tudom hasonlítani, mintha egy nem automata szívatós autón idejekorán vissza lenne tolva a szívató és rángatna.
Bemelegedés után megszűnik, hibátlan. Akár 40 km/h -tól ötösben is egyenletesen szépen húz.
Lenne ötletetek mi okozza a hibát? Létezik olyan hogy szívató hőgomba vagy hasonló?
Köszönöm segítségeteket!
s
Ollah04-10-2013 08:43:48 // 97268
Nekem bejön, pár részlettől eltekintve.
Ez a kép meg mindent visz:
Biztosan a fények is teszik, mindenesetre itt bazira kijön a "farnehézsége", és ettől nekem olyan, mint egy igazi, nagy seggű, fekete nő. Tudod, akik a klippekben rázzák túl rövid naciban, túl magas sarkúban és egy szál melltartóban. :)
Ez a kép meg mindent visz:
Biztosan a fények is teszik, mindenesetre itt bazira kijön a "farnehézsége", és ettől nekem olyan, mint egy igazi, nagy seggű, fekete nő. Tudod, akik a klippekben rázzák túl rövid naciban, túl magas sarkúban és egy szál melltartóban. :)
GTPeti03-10-2013 23:06:02 // 97267
GTPeti28-09-2013 21:00:17 // 97266
Ma volt az első alkalom, hogy valaki odajött és megdícsérte az autót. Nagyon meglepődtem. :)
(...közben pedig nem kéne, mert én is mindig gyönyörködöm benne.)
(...közben pedig nem kéne, mert én is mindig gyönyörködöm benne.)
GTPeti22-09-2013 13:57:20 // 97265
Rádiót? Szólhattál volna, az enyém itt porosodik. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
599
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?