Forum >> GTV-GTA
[k i z z o]24-01-2014 20:38:24 // 97714
Egy normális 10W40 -től nem lehet rendellenes hang induláskor.
Dévid24-01-2014 20:01:10 // 97713
Igen, van kezelési utasításom. Kérdés mi számít nagy igénybevételnek.
GTPeti24-01-2014 19:51:53 // 97712
"szokásos : teljes vezérlés, NGK gyertyák és összes folyadékcsere"
Tamás, bocsánat, de ezek alap dolgok. Ettől még nem lesz hosszabb életű a motor.
"Selénia 10W40 for AR-Paraflu-Tutela,stb"
Na ez az. :(
Mint később a gyáriak is rájöttek, sajnos a 2.0 TS-nek egy mezei 10W40-es olaj nem elég.
Erről sokat lehetne vitázni, hogy de-nem-de-nem. A németek is erre jutottak a sok Alfisti-n folytatott viszonylag alapos beszélgetések végén. Mint írtam, én simán hallottam indításkor a rendellenes hangot pedig zsír új Aral 10W40 volt benne. (Nem sokáig...)
Tamás, bocsánat, de ezek alap dolgok. Ettől még nem lesz hosszabb életű a motor.
"Selénia 10W40 for AR-Paraflu-Tutela,stb"
Na ez az. :(
Mint később a gyáriak is rájöttek, sajnos a 2.0 TS-nek egy mezei 10W40-es olaj nem elég.
Erről sokat lehetne vitázni, hogy de-nem-de-nem. A németek is erre jutottak a sok Alfisti-n folytatott viszonylag alapos beszélgetések végén. Mint írtam, én simán hallottam indításkor a rendellenes hangot pedig zsír új Aral 10W40 volt benne. (Nem sokáig...)
Piritu - 1.000.00024-01-2014 19:35:02 // 97711
Eredetileg azt írták hozzá, a Racing csak nagy igénybe vétel esetén volt ajánlott.
Dévid24-01-2014 19:27:39 // 97710
Érdekes, hogy ugyanehhez a motorhoz a 156-nál írja a 20K for AR-t is. :)
Persze egy jó minőségű 10w-60-as olaj sokkal jobb választás, én is olyat tennék már csak bele. :)
Persze egy jó minőségű 10w-60-as olaj sokkal jobb választás, én is olyat tennék már csak bele. :)
Hermész 8824-01-2014 17:36:28 // 97709
Köszönöm,.
A nehezen nyilodó motor ház tető az tipus hiba ?
:D
Majd állítok a bowdenen..
A nehezen nyilodó motor ház tető az tipus hiba ?
:D
Majd állítok a bowdenen..
Piritu - 1.000.00024-01-2014 17:32:39 // 97708
Itt megtalálod a szervizutasítást a kocsihoz. Igaz 3.000 oldal, de minden benne van!
Piritu - 1.000.00024-01-2014 17:30:11 // 97707
8 gyertya kell, ilyen (Az olcsóbbik gyári 50ezer km-re jó a drágábbik 100-ra) Mással kár variálni.
Olaj: Seleni Racing
Olaj: Seleni Racing
Hermész 8824-01-2014 17:19:56 // 97706
2.0 gtv be milyen hő értékű a gyertya a gyári ?
Iridiumot teszek bele az ok ugye ?
Olajat milyent. Segitsetek legyetek szivesek, megvettem a jószágot, :D
El kellene b..om a maradék pénzem rá :D
Iridiumot teszek bele az ok ugye ?
Olajat milyent. Segitsetek legyetek szivesek, megvettem a jószágot, :D
El kellene b..om a maradék pénzem rá :D
Ollah24-01-2014 14:25:01 // 97705
A bordót ennyiért senki nem fogja megvenni. 250-ért nem adták oda. Szerintem 300 körül elhozható, főleg ha még áll pár hónapot...
Átírás 100K -> 400K
Telifény 300K -> 700K
Vezérlés 100K ->800K
Motorolaj, váltó olaj, fékfolyadék, hűtővíz, szűrők, gyertyák stb. -> 100K -> 900K
Kuplung 100K(?) -> 1000K
És akkor úgy számolunk, hogy a turbó rendben, gyújtáskábelek rendben, rotor és elosztófedél rendben, generátor, önindító rendben, nincs gyűrűtörés vagy egyéb, komoly motorbaj, nem kell hengerfejet le- és felcsavarozni a rohadt drága tömítéseivel együtt, szelepfedél tömítés is pénz, tele van Balduzzi vagy mifene matricával, szóval az elektronika is megér egy ránézést stb.
Tetőkárpit lóg. Egy nagyon nagytakarítás is ráfér (20-30K).
Felni? Gumi? Futómű? FÉK??? :)
Ja, egy 2000-es (vagy inkább 2001-es, ha volt még) TB jól hangzik. :)
Én már azt is összeszámoltam, mennyit kéne rágurítani, hogy olyan legyen, amilyennek én szeretném. Ööö, hát izé... :)
Bili, kéz. :)
Egy jó és szép V6 TB ára szerintem manapság 1,5 mill körül van. Vagy annyiért is adják vagy 1,5 mill mínusz a várható szerviz költségek. Aztán hogy ennyiért megveszik -e...
Németországban, ill. környékén van egy-két szépnek tűnő példány, de 4000€ alatt nem nagyon. Mire hazaér és vezérlést is cseréltek rajta, az is min. 1,5 millió. :)
Átírás 100K -> 400K
Telifény 300K -> 700K
Vezérlés 100K ->800K
Motorolaj, váltó olaj, fékfolyadék, hűtővíz, szűrők, gyertyák stb. -> 100K -> 900K
Kuplung 100K(?) -> 1000K
És akkor úgy számolunk, hogy a turbó rendben, gyújtáskábelek rendben, rotor és elosztófedél rendben, generátor, önindító rendben, nincs gyűrűtörés vagy egyéb, komoly motorbaj, nem kell hengerfejet le- és felcsavarozni a rohadt drága tömítéseivel együtt, szelepfedél tömítés is pénz, tele van Balduzzi vagy mifene matricával, szóval az elektronika is megér egy ránézést stb.
Tetőkárpit lóg. Egy nagyon nagytakarítás is ráfér (20-30K).
Felni? Gumi? Futómű? FÉK??? :)
Ja, egy 2000-es (vagy inkább 2001-es, ha volt még) TB jól hangzik. :)
Én már azt is összeszámoltam, mennyit kéne rágurítani, hogy olyan legyen, amilyennek én szeretném. Ööö, hát izé... :)
Bili, kéz. :)
Egy jó és szép V6 TB ára szerintem manapság 1,5 mill körül van. Vagy annyiért is adják vagy 1,5 mill mínusz a várható szerviz költségek. Aztán hogy ennyiért megveszik -e...
Németországban, ill. környékén van egy-két szépnek tűnő példány, de 4000€ alatt nem nagyon. Mire hazaér és vezérlést is cseréltek rajta, az is min. 1,5 millió. :)
BeeGee24-01-2014 14:14:22 // 97704
Miért kell kerülni a FL környéki modelleket?
GT Ɨ|ѯ24-01-2014 12:29:55 // 97703
Semmit és soha nem szaroztam le, most sem a TS motort:-)
/ Volt 2 TS motoros Alfám, a 146ti-vel nem bolt semmi a Gtv-ben meg cserélni kellett, ennyi./
TS-t többet biztos, hogy nem veszek.
A Fiskars az Fiskars:-)
( használom naponta, igaz ollókban )
/ Volt 2 TS motoros Alfám, a 146ti-vel nem bolt semmi a Gtv-ben meg cserélni kellett, ennyi./
TS-t többet biztos, hogy nem veszek.
A Fiskars az Fiskars:-)
( használom naponta, igaz ollókban )
GT Ɨ|ѯ24-01-2014 12:24:58 // 97702
Ebben egyetértünk teljesen, a hiba ott lehetett:-)
De motorcsere után no problemo vele.
De motorcsere után no problemo vele.
GT Ɨ|ѯ24-01-2014 12:23:22 // 97701
Amiket kapott:
szokásos : teljes vezérlés, NGK gyertyák és összes folyadékcsere
Selénia 10W40 for AR-Paraflu-Tutela,stb
de a blogban végignézhető minden, a segge ki volt nyalva magyarul:-)
természetese az előző élete vakfolt, 160eK-nél pukk.
szokásos : teljes vezérlés, NGK gyertyák és összes folyadékcsere
Selénia 10W40 for AR-Paraflu-Tutela,stb
de a blogban végignézhető minden, a segge ki volt nyalva magyarul:-)
természetese az előző élete vakfolt, 160eK-nél pukk.
Csabo2224-01-2014 12:19:14 // 97700
Jaja, bátor vagy ;)
Én is eljátszottam a gondolttal, h ha kiszállok végre egy régóta húzódó felújitási folyamatból, akkor beleugrok egy újabba. Aminek a tárgya akár ez a bordó is lehet. Minden bizonytalanságot és a látottakat figyelembe véve nálam ezért az autóért adható összeg határa 350 ruppó lenne. Még akár szerencséje is lehet a vásárlónak és vmi kevésbé pénztárca érzékeny alkatrész cserével jó motort faraghat bele. De akkor mellette ott vannak az általad felsorolt elemek (+ turbó) amibe beletörhet a bicska...
Kintről hozni és beregisztrálni majdnem annyi mint itthon átiratni 1et, ez a mókás.
Olaszban szoktak lenni jónak tűnő vételek, de ott rizikós vásárolni.
Láttam a piros FL gtv-t, szép volt, de annyiból telerakok új cumóval egy lalakottabb példányt. 1.2 körül volt egy ezüst, novitec felnikkel, de mind2 hirdetés lekerült.
Német Misi pedig azt tanácsolta, kerüljem a FL környéki modelleket. Inkább előbbit vagy későbbit vegyek. Igy amit megcéloztam az egy 99, 2000es v6tb. Némiképp ritkább, mint egy 1.3as swift, úgyh a vadászat nem mostanában fog véget érni :)
Én is eljátszottam a gondolttal, h ha kiszállok végre egy régóta húzódó felújitási folyamatból, akkor beleugrok egy újabba. Aminek a tárgya akár ez a bordó is lehet. Minden bizonytalanságot és a látottakat figyelembe véve nálam ezért az autóért adható összeg határa 350 ruppó lenne. Még akár szerencséje is lehet a vásárlónak és vmi kevésbé pénztárca érzékeny alkatrész cserével jó motort faraghat bele. De akkor mellette ott vannak az általad felsorolt elemek (+ turbó) amibe beletörhet a bicska...
Kintről hozni és beregisztrálni majdnem annyi mint itthon átiratni 1et, ez a mókás.
Olaszban szoktak lenni jónak tűnő vételek, de ott rizikós vásárolni.
Láttam a piros FL gtv-t, szép volt, de annyiból telerakok új cumóval egy lalakottabb példányt. 1.2 körül volt egy ezüst, novitec felnikkel, de mind2 hirdetés lekerült.
Német Misi pedig azt tanácsolta, kerüljem a FL környéki modelleket. Inkább előbbit vagy későbbit vegyek. Igy amit megcéloztam az egy 99, 2000es v6tb. Némiképp ritkább, mint egy 1.3as swift, úgyh a vadászat nem mostanában fog véget érni :)
Ollah24-01-2014 08:22:22 // 97699
Ilyen szempontból nem biztos, hogy rossz vétel az a bordó. Csak kell a vételár mellé még 1 mill a zsebbe. A belseje nem okádék, és ha jó a futómű, akkor ér pénzt.
Lakatolás-fényezés, motor gubancok orvoslása, vezérlés csere, nedvek cseréje, kuplung, tetőkárpit :), átírási illeték :) - ezek, amik tutira kellenek. Ha "csak" ennyi, akkor egy kiadós alkuval 1 millióból talán meg is állhat. :)
Mondjuk ha nekem még egyszer lehetne egy V6 TB-m, meg egy adag pénzem, akkor... Ehh. :)
Lakatolás-fényezés, motor gubancok orvoslása, vezérlés csere, nedvek cseréje, kuplung, tetőkárpit :), átírási illeték :) - ezek, amik tutira kellenek. Ha "csak" ennyi, akkor egy kiadós alkuval 1 millióból talán meg is állhat. :)
Mondjuk ha nekem még egyszer lehetne egy V6 TB-m, meg egy adag pénzem, akkor... Ehh. :)
Ollah24-01-2014 08:07:03 // 97698
Akkor bátor vagyok? :)
Én megpróbáltam beindíttatni. Nagyon sokadjára sikerült. Aztán úgy ingadozott az alapjárat, hogy kevéssé volt örömteli hallgatni (2-3 sec magas fordulat, 2-3 sec alacsony; így ugrabugrált), amit megérezhetett a kis qrva, mert egyszer csak leállt.
Azért az autóért lehet adni kevés pénzt, ha nem állt a tetején, és figyelembe kell venni, hogy minimum 1 mill, mire úgy ahogy készen van. Attól függ, mire és mennyire igényes az új tulaj.
Van egy új TB hirdetés; Andrewxy tagtársunk árulja az autót.
Illetve fél éve/egy éve volt fönt egy (szöveg és képek alapján) jó vételnek tűnő, piros V6TB, és azért 1,5 millt is kértek. Viszont azt gondolom, hogy kb. mostanra jutottunk el oda, hogy a jó és szép daraboknak meg lehet fizettetni az árát, és ha igényes az ember, akkor 1,3-1,5 mill alatt nemigen áll meg egyik sem, bármilyen kevésért árulják is.
Én megpróbáltam beindíttatni. Nagyon sokadjára sikerült. Aztán úgy ingadozott az alapjárat, hogy kevéssé volt örömteli hallgatni (2-3 sec magas fordulat, 2-3 sec alacsony; így ugrabugrált), amit megérezhetett a kis qrva, mert egyszer csak leállt.
Azért az autóért lehet adni kevés pénzt, ha nem állt a tetején, és figyelembe kell venni, hogy minimum 1 mill, mire úgy ahogy készen van. Attól függ, mire és mennyire igényes az új tulaj.
Van egy új TB hirdetés; Andrewxy tagtársunk árulja az autót.
Illetve fél éve/egy éve volt fönt egy (szöveg és képek alapján) jó vételnek tűnő, piros V6TB, és azért 1,5 millt is kértek. Viszont azt gondolom, hogy kb. mostanra jutottunk el oda, hogy a jó és szép daraboknak meg lehet fizettetni az árát, és ha igényes az ember, akkor 1,3-1,5 mill alatt nemigen áll meg egyik sem, bármilyen kevésért árulják is.
Hermész 8824-01-2014 06:35:55 // 97697
Értem , , Köszönöm az infókat.
Milyen a motor hangja , ha hulladék már a motor ?
Vagy menet közben , mire figyeljek, motor terén ?
Milyen a motor hangja , ha hulladék már a motor ?
Vagy menet közben , mire figyeljek, motor terén ?
supertramp24-01-2014 05:24:00 // 97696
pontos ismeretem nem volt az autóm előéletéről amikor vettem, de mindenhol a trehány előző gazda lenyomatára bukkantunk. Mondjuk az is igaz, hogy mindig is azt az álláspontot képviseltem, hogy egy eladásra felpolírozott állapotához képest felárazott autó helyett egy vállaltan lelakott olcsó darabot építgetek. Tehát meglepetés nem ért, ráadásul azt is bizonyította a TB, hogy szívós egy kis gyösz. Szerintem ezt a ridegtartás amit az enyém előzőleg kapott egy TS nem viselte volna el, már nemigen mocorogna.
egyébként az nekem is feltűnt, hogy a hirdetésekből kifogytak a TB-k, korábban 5-8 volt állandóan, most jó ha 1-2 van.
s
egyébként az nekem is feltűnt, hogy a hirdetésekből kifogytak a TB-k, korábban 5-8 volt állandóan, most jó ha 1-2 van.
s
GTPeti23-01-2014 23:28:23 // 97695
"Vhogy nálam se egyeztethető össze a GTV és a 2.0 ts, jts."
Pedig meglehetősen élvezetesen lehet vele haladni. A hangról nem is beszélve.
Pedig meglehetősen élvezetesen lehet vele haladni. A hangról nem is beszélve.
Csabo2223-01-2014 22:57:26 // 97694
Ciao
Vhogy nálam se egyeztethető össze a GTV és a 2.0 ts, jts. Már régóta figyelem itthon és kint is a Gtv hirdetéseket, azokból is mondjuk 99%-ban a tb-ket. Itthon sajna 1 jó ideje semmi. Van ugyan 1 kicsit betegágynak tűnő darab amit meg is néztem már. Véletlen vetődtem a duna autó felé. Messziről oké a gép. Karosszéria már látott jobb napokat is (jobb hátsó sárvédő jókora horpadás, bal tetőkoszorú festéklepattogás ami már rozsdásodik is), a motort be se indittattam. tartok tőle, hogy pénznyelő szegény autó. Talán mintha ez állt vna hosszú hónapokig a III.ker-ben a huszti úton. Szóval a bátrabb érdeklődők elmehetnek azért megnézni.
Vhogy nálam se egyeztethető össze a GTV és a 2.0 ts, jts. Már régóta figyelem itthon és kint is a Gtv hirdetéseket, azokból is mondjuk 99%-ban a tb-ket. Itthon sajna 1 jó ideje semmi. Van ugyan 1 kicsit betegágynak tűnő darab amit meg is néztem már. Véletlen vetődtem a duna autó felé. Messziről oké a gép. Karosszéria már látott jobb napokat is (jobb hátsó sárvédő jókora horpadás, bal tetőkoszorú festéklepattogás ami már rozsdásodik is), a motort be se indittattam. tartok tőle, hogy pénznyelő szegény autó. Talán mintha ez állt vna hosszú hónapokig a III.ker-ben a huszti úton. Szóval a bátrabb érdeklődők elmehetnek azért megnézni.
BeeGee23-01-2014 22:55:20 // 97693
Ez nem a motor hibája, nem is a tied. V6tb is tud fos lenni, ahogy egy szívó is.
A GTV már olyan idős autó hogy ismeretlen előélettel bármelyik motorral ugyanakkora lutri
A GTV már olyan idős autó hogy ismeretlen előélettel bármelyik motorral ugyanakkora lutri
BeeGee23-01-2014 22:50:42 // 97692
Gtv-t csak JTDvel!!
GTPeti23-01-2014 22:37:16 // 97691
n=bb
GTPeti23-01-2014 22:37:04 // 97690
Egyik nagyon HTSS-értékű olaj, mint a másik... :)
Dévid23-01-2014 22:31:11 // 97689
Enyémben a 15w-40 MOL Performance-tól nem volt fura hang, aztán amikor Selenia 10w-40 került bele talán 1000 km kellett, hogy beálljon az olajszivattyú, és a blokk. A bontott blokkhoz is 20K-t tettem bele, az már a hazaúton elfolyt, aztán valami 10w-40 Castrol volt benne ca. 1000 km-t, míg tisztul picit a blokk, majd megint 20K egy párezer km-re, míg el nem kezdett valami kopogni benne. Azóta benn áll a garázsban, akksi és kerekek nélkül, már ca. 2 éve. :)
GTPeti23-01-2014 22:20:48 // 97688
Brutális, hogy egy olyan olajnál, ami más (mezei) autóba még megteszi, a TS motor elég csúnya hangot ad indításkor. Tapasztaltam. 700km volt az olajban... Belement a Racing, ég és föld, nincs fémes hang...
Liquid23-01-2014 22:16:44 // 97687
tehát ha mondjuk veszel egy Fiskars baltát használtan, majd 2 hét múlva eltörik a nyele, akkor a Fiskars egy szar? :)
Dévid23-01-2014 22:16:12 // 97686
Rendezett előéletű TS-t kell venni, és normális, hozzáértő, megbízható szerelőhöz kell hordani, vagy megtanulni autót szerelni. No meg persze normális olajat bele, és rendes időközönként cserélni. :)
Piritu - 1.000.00023-01-2014 22:06:36 // 97685
...és mi a helyzet azzal a 12 évvel, ami azelőtt történt, hogy hozzád került?
supertramp23-01-2014 20:26:18 // 97684
csatlakozom az előttem szólóhoz, vegyél V6-ot! Én sem a száguldás, sokkal inkább a hangja miatt vettem.
Az enyém az előző gazdájától szinte csak rosszat kapott, semmi sem volt betartva és mégis túlélte. Úgy az olajcserére ahogy a turbó hűtésre sem figyelt és a mai napig nincs olajfogyasztása és a túró is teszi a dolgát. Remélem nem kiabáltam el, mégis csak alfa. :)
s
Az enyém az előző gazdájától szinte csak rosszat kapott, semmi sem volt betartva és mégis túlélte. Úgy az olajcserére ahogy a turbó hűtésre sem figyelt és a mai napig nincs olajfogyasztása és a túró is teszi a dolgát. Remélem nem kiabáltam el, mégis csak alfa. :)
s
GTPeti23-01-2014 20:24:44 // 97683
Milyen olajat használtál bele?
Mennyi km-nél történt a baj?
Mennyi km-nél történt a baj?
GT Ɨ|ѯ23-01-2014 20:05:51 // 97682
mert kuka lesz a moci, hiába kap meg mindent, nekem 2héttel az eladása előtt kellett motort cserélni..:-(
nem ródrécingre használtam pedig és csak gyárit kapott mindenből, többet nem kellene TS annak ellenére, hogy szerettem, jó ment jó fogyi stb.
Véhat turbós(t) kellett volna vennem és ma is meglenne..:-)
nem ródrécingre használtam pedig és csak gyárit kapott mindenből, többet nem kellene TS annak ellenére, hogy szerettem, jó ment jó fogyi stb.
Véhat turbós(t) kellett volna vennem és ma is meglenne..:-)
Hermész 8823-01-2014 19:33:15 // 97681
:D
Nekem a feeling miatt kell csak nem a száguldás miatt, pont a motorom helyett veszem, a motorozast fel fuggesztettem :D
De jó lesz puncsi mágnes nek :D
Nekem a feeling miatt kell csak nem a száguldás miatt, pont a motorom helyett veszem, a motorozast fel fuggesztettem :D
De jó lesz puncsi mágnes nek :D
supertramp23-01-2014 19:24:28 // 97680
már látom ismét kezdődik a V6 vs. TS. :)))
GTVili23-01-2014 18:34:37 // 97679
Miért is.....? Bár én még csak a második Alfámat nyúzom a 9 év alatt,de nekem még nem volt gondom a motorral.....
GT Ɨ|ѯ23-01-2014 18:22:29 // 97678
Csak TS-t ne...:-(
Hermész 8823-01-2014 17:55:27 // 97677
Sziasztok, szeretnék egy Gtv ts 2.0 es tipust venni.
Mire figyeljek jobban az alap dolgoknal ?
Motor stb..
Köszönöm.
Mire figyeljek jobban az alap dolgoknal ?
Motor stb..
Köszönöm.
zee20-01-2014 18:26:18 // 97676
Seriff20-01-2014 14:47:41 // 97675
Pokolra fog jutni... :D
BeeGee20-01-2014 09:56:34 // 97674
A hajtáslánc végül is ugyanaz, mint a 156ban, motornak is van hely.
Mint a példa mutatja, az udvaron meg lehet csinálni a műtétet :D
Mint a példa mutatja, az udvaron meg lehet csinálni a műtétet :D
BeeGee20-01-2014 09:49:35 // 97673
Köszi :)
Igen ott volt. Lehet, hogy még az anyakönyvvezető dumája is ugyanaz volt :)
Igen ott volt. Lehet, hogy még az anyakönyvvezető dumája is ugyanaz volt :)
Ollah20-01-2014 09:33:50 // 97672
Arra nem merném venni a bátorságot. ;P
Örülök, hogy Ti így.
Jól láttam, hogy 2. ker. önki parkolóbna van a kép? Mi is ott, csak még 2009-ben. :)
És a keresztnevek is stimmelnek. :)
Örülök, hogy Ti így.
Jól láttam, hogy 2. ker. önki parkolóbna van a kép? Mi is ott, csak még 2009-ben. :)
És a keresztnevek is stimmelnek. :)
EngineCoffeeTables19-01-2014 23:00:48 // 97671
Hallottam mar errol az autorol, lent van Angliaban. Volt mar elado parszor, mukodik stabilan szoval a motor transzplantacio sikeres volt habar ertelmet nem nagyon latom...
A kepen azert nincs masodik ablaktorlo(csonkja ott van) mert ez epp szereles kozbeni kep, en ezt az alfaowner.com-on lattam, de utana az ebayen mar voltak kepek a kesz allapotrol.
A kepen azert nincs masodik ablaktorlo(csonkja ott van) mert ez epp szereles kozbeni kep, en ezt az alfaowner.com-on lattam, de utana az ebayen mar voltak kepek a kesz allapotrol.
GTPeti19-01-2014 21:43:00 // 97670
Valahogy jobban várja, hogy nyomd neki.
Piritu - 1.000.00019-01-2014 21:39:37 // 97669
"Az 50kmh betartása is sokkal nehezebb vele." - Egyesben is többet megy 50-nél :-DD
GTPeti19-01-2014 21:37:13 // 97668
Az imént megcseréltem az autókat. Nem kicsit egymás ellentéte az SW és GTV. Ahogy anno a 156 CW tesztben Winkler mondta: Olyan mint egy vaddisznó. Ezzel szemben a GTV egy könnyed gazella. Az 50kmh betartása is sokkal nehezebb vele. :)
GTPeti19-01-2014 21:33:15 // 97667
Súlycsökkentés. :)
BeeGee19-01-2014 19:34:32 // 97666
Miért sértegeted A.t?? :)
BeeGee19-01-2014 19:33:37 // 97665
Hát, egy kérdésem van csak: miért csak egy ablaktörlője van? :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
493
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?