Forum >> MiTo
Buksi15-07-2009 18:00:00 // 3939
Hűűűűűűű, ez a legelső csaj de jóóóó! :-O :-)))))))))
mesa15-07-2009 16:56:27 // 3938
Nem is néznek a szép autóra .. hülye libák! :DD
GT Ɨ|ѯ15-07-2009 15:57:08 // 3937
mesa14-07-2009 08:32:43 // 3936
A C3 lerontja a kép esztétikáját! :))
Alfati13-07-2009 23:32:57 // 3935
Somez13-07-2009 15:01:28 // 3934
Nekem a felnije jön be nagyon, de persze a színe is jó.
Grando12-07-2009 23:15:55 // 3933
Ez a szín ezen a képen eszméletlenül gyönyörű! ;)))
mesa12-07-2009 23:15:26 // 3932
mesa12-07-2009 23:13:44 // 3931
Buksi08-07-2009 16:20:58 // 3930
Én a hejedben már elküldtem volna nekik a tel.számom! ;-))))))))))
mesa01-07-2009 09:26:31 // 3929
Majdnem, de mégis egészen más! :) Az elsőről a Mini jut eszébe az embernek, a másikról a 8C.
Nem is véletlen, hiszen a Minit is, a MiTot is ugyanaz az ember tervezte :P
Legközelebb tőlem kérjenek tanácsot a macskazabálók! :))))
Nem is véletlen, hiszen a Minit is, a MiTot is ugyanaz az ember tervezte :P
Legközelebb tőlem kérjenek tanácsot a macskazabálók! :))))
Buksi01-07-2009 04:01:54 // 3928
Hát ez szinte tényleg ugyan olyan! ;-))
GEORGE01-07-2009 00:59:06 // 3927
Ez nem MiTo hanem a leendő 149-ről egy jól sikerült kreálmány.Avégleges 149 nem ilyen lesz.
mesa30-06-2009 23:42:03 // 3926
Gyönyörű agresszív kismalac lehetett volna a MiToból, ha a lámpákat 5 cm-rel lejjebb ültetik, sötét háttérrel. Továbbá a vigyorgó pofát ugyanolyan harcsabajuszosra cserélik, mint a 8C Competizionén. Meg a hegnek látszó scudetto is kap egy piciny krómkeretet körbe.
MiTo (Teddy fotója):
Amilyennek szerintem kéne lennie:
Nem nagy változások, de optikailag jobban mutatnak.
MiTo (Teddy fotója):
Amilyennek szerintem kéne lennie:
Nem nagy változások, de optikailag jobban mutatnak.
Tom1229-06-2009 22:03:37 // 3925
Xixo27-06-2009 01:27:20 // 3924
A kipuff meg a géptető nagyon gagyi. Meg talán még az első toldatok se kellenének...
De amúgy nájsz!! :)
De amúgy nájsz!! :)
mesa26-06-2009 21:56:31 // 3923
Így van én is azon csodálkoztam napokig, hogy egyszerű mint a faék, de eddig senkinek nem jutott eszébe így :)))
(ezért lesz tartósabb a full elektromos BMW-félénél - szerintem)
(ezért lesz tartósabb a full elektromos BMW-félénél - szerintem)
WarbiRunner (Gyuri)26-06-2009 21:34:09 // 3922
A bejutó légmennyiséget vezérli a pillangószelep helyett. A lényeg, hogy nem kell fojtószelep a rendszerbe, maga a szelepnyitás határozza meg a bejutó levegő mennyiségét. Mikor gázt adsz, a comp kiszámolja az injektornak és az elektrohidraulikus bizbaszoknak, hogy mit reagáljanak. Ha jól rémlik a BMW csinált hasonlót, csak ott még vezérműtengely se nem van :-))
Ez is vezérlésmódosító, de nem elfokolja a tengelyt, hanem a tengely fix gondolom hegyes karakterisztikáját követi, és abból tud visszavenni úgy, mintha a választhatnánk, hogy a hidrotőke épp átviszi a szelepemelést, vagy nem. Értelmezésem szerint legalábbis ezt tudja. Ötletes, ilyen egyszerűen ezt még senki nem oldotta meg szerintem.
Ez is vezérlésmódosító, de nem elfokolja a tengelyt, hanem a tengely fix gondolom hegyes karakterisztikáját követi, és abból tud visszavenni úgy, mintha a választhatnánk, hogy a hidrotőke épp átviszi a szelepemelést, vagy nem. Értelmezésem szerint legalábbis ezt tudja. Ötletes, ilyen egyszerűen ezt még senki nem oldotta meg szerintem.
Buksi26-06-2009 20:15:49 // 3921
Elég lenne oda egy aprócska kis bevágás is! Egyébként kipróbálnám szívesen, hogy mit tud a kicsike! ;-)))
mesa26-06-2009 19:58:43 // 3920
Igen a géptető domborítás már felesleges, egyébként teljesen OK így a kis sárkány!!! ;-)
Buksi26-06-2009 19:55:52 // 3919
Nagyon durva! A hátulja az kifejezetten tetszik, de sztem a légbeömlő a motorháztetőn egy kicsit túlzás! De teljesen rendben van, el is fogadnám! :-))
mesa26-06-2009 19:35:56 // 3917
a Novitec szettnél ütősebb valami ... Lester Aero optikai tuning!!!
A készlet tartalma:
- légbeömlő a géptetőn
- feketére maszkolt ködlámpák, hogy a 8C Competizionéra jobban emlékeztessen
- 2 db kályhacső Inoxcar dörrentő
- blade elől
- a gyárinál pofásabb diffúzor, lámpákkal
- oldal nyílások, mint a 8C Competizionén
- hátsó szárny
- első tetőbehúzó lemez
- oldalszoknya
- 18"-os felnik
- H&R ültetés
Ár? Jó kérdés ...
A készlet tartalma:
- légbeömlő a géptetőn
- feketére maszkolt ködlámpák, hogy a 8C Competizionéra jobban emlékeztessen
- 2 db kályhacső Inoxcar dörrentő
- blade elől
- a gyárinál pofásabb diffúzor, lámpákkal
- oldal nyílások, mint a 8C Competizionén
- hátsó szárny
- első tetőbehúzó lemez
- oldalszoknya
- 18"-os felnik
- H&R ültetés
Ár? Jó kérdés ...
mesa25-06-2009 09:04:43 // 3916
Fura! Amikor még én linkeltem (#3873) még nem tetszett senkinek ez a szín :)
Sanyi24-06-2009 21:34:51 // 3915
Itt nálunk Pápán van egy ilyen.
Nagyon pofásan néz ki élőben is. :)
Nagyon pofásan néz ki élőben is. :)
Buksi24-06-2009 21:33:24 // 3914
Nagyon fenthordja a seggét! :-D
GT Ɨ|ѯ24-06-2009 16:59:44 // 3913
olyan szappantartós érzésem van:-DD
raga24-06-2009 09:43:07 // 3912
Azt ne felejtsétek, hogy itt már nincs pillangószelep, és a gázpedállal a szelep nyitási méretet és időt is vezérled!
Grando24-06-2009 09:33:47 // 3911
Jajj... Nekem egy modernizált trabi ugrott be róla... Bár ez lehet, hogy nem is rossz, végülis klasszikus forma a maga módján. :DD
Seriff24-06-2009 09:01:41 // 3910
Meleg helyzetekre ;))
Seriff23-06-2009 23:19:54 // 3909
Érdekes színű ez a MiTo, valahogy illik hozzá szerintem :)
Szilárd20-06-2009 21:07:00 // 3908
Sajnos tényleg olyan lett...
Seriff20-06-2009 19:13:40 // 3907
MiTo 2.0, de gondolom már volt :)
49
49
mesa19-06-2009 11:43:24 // 3906
Igen, ez lehetséges! De ha már cserélnek, akkor V6 dupla túróra!!! :))
BeeGee19-06-2009 11:33:56 // 3905
10%ot bárki tud, az a nem mindegy hogy hogyan élnek vele :)
Mondjuk gyanítom, hogy agyontompított motor lesz, fele olyan élvezetes mint a TSek, hiába a szép számok.
Azt is elhinném, hogy azért tettek a 159esbe idegen motorokat, mert inkább ezen és a turbóson dolgoztak, nem akarták összecsapni. Végre kész, és lecserélik a holdenblokkokat gyorsba.
Mondjuk gyanítom, hogy agyontompított motor lesz, fele olyan élvezetes mint a TSek, hiába a szép számok.
Azt is elhinném, hogy azért tettek a 159esbe idegen motorokat, mert inkább ezen és a turbóson dolgoztak, nem akarták összecsapni. Végre kész, és lecserélik a holdenblokkokat gyorsba.
BeeGee19-06-2009 11:29:28 // 3904
Most hogy kicsit kikupálódtam benne, fogékonyabb lettem a témára :)
mesa19-06-2009 11:24:39 // 3903
Persze, nyilvánvalóan mindig "okosabb" a szoftveres a hardware-es megoldásnál :)
Azért is írtam, hogy +10% is plusz erő, ami sosem jön rosszul ;)
Szerintem a következő lépcsőfok, hogy szelepenként külön lehet majd befolyásolni a kiemelést, és azzal az égéstérben a gázreakciókat tudják befolyásolni, ami megint nyomatéknövekedéssel és károsanyag-kibocsájtás csökkenéssel, valamint eygszerűbb dugattyútető kiképzéssel jár.
Szerintem már dolgoznak rajta, de egyelőre nem akarják lelőni azt a poént is! :))
Azért is írtam, hogy +10% is plusz erő, ami sosem jön rosszul ;)
Szerintem a következő lépcsőfok, hogy szelepenként külön lehet majd befolyásolni a kiemelést, és azzal az égéstérben a gázreakciókat tudják befolyásolni, ami megint nyomatéknövekedéssel és károsanyag-kibocsájtás csökkenéssel, valamint eygszerűbb dugattyútető kiképzéssel jár.
Szerintem már dolgoznak rajta, de egyelőre nem akarják lelőni azt a poént is! :))
Seriff19-06-2009 11:23:33 // 3902
Nagyon rákattantál a szoftverekre mostanság :)) a sötét oldal, hiába :D
BeeGee19-06-2009 11:19:43 // 3901
Alapvetően igazad van, de a nagy különbség a vezérlő szoftverben van.
Amiket ez produkál (pl dupla szelepnyitás egy ütem alatt), olyat nem tudott a TS :)
Amit ott csak "hardweresen" tudtak megoldani, az itt "szoftveresen" is megvan már, ezért tetszik nekem annyira.
Amiket ez produkál (pl dupla szelepnyitás egy ütem alatt), olyat nem tudott a TS :)
Amit ott csak "hardweresen" tudtak megoldani, az itt "szoftveresen" is megvan már, ezért tetszik nekem annyira.
mesa19-06-2009 11:11:01 // 3900
Ha gonosz akarok lenni, akkor azt mondom ezt már a TS motorok is tudták! ;)
Csak ott ugye 1 hidraulikus szelep volt ami a hírhedt vezérlésmodosítót matatta, ami a vezérműtengelyt fokolta, ami pedig ezáltal a szelepek kiemelését végezte.
Itt pedig hengerenként működik külön-külön. Ennyi a nagy újítás!
Persze ez is +10%, mert kevesebb a károsanyag-kibocsájtás ami miatt magasabb lehet a kompresszió és így a hatásfok
Ha nem tévedek hasonlót más is csinált, csak nem adtak neki ilyen hangzatos nevet. Most úgy tűnik marketingben jók vagyunk! :)
Csak ott ugye 1 hidraulikus szelep volt ami a hírhedt vezérlésmodosítót matatta, ami a vezérműtengelyt fokolta, ami pedig ezáltal a szelepek kiemelését végezte.
Itt pedig hengerenként működik külön-külön. Ennyi a nagy újítás!
Persze ez is +10%, mert kevesebb a károsanyag-kibocsájtás ami miatt magasabb lehet a kompresszió és így a hatásfok
Ha nem tévedek hasonlót más is csinált, csak nem adtak neki ilyen hangzatos nevet. Most úgy tűnik marketingben jók vagyunk! :)
mesa19-06-2009 11:05:00 // 3899
Igen! Végre látható a visszacsatolás! :)))
BeeGee19-06-2009 11:04:58 // 3898
Egyébként szerintem állat lesz ez a motor, fog olyan karriert futni, mint a jtd.
Felcsillan azért az olasz tehetség még a nagy elnyomásban :)
Felcsillan azért az olasz tehetség még a nagy elnyomásban :)
mesa19-06-2009 11:02:40 // 3897
Végül nem, mert feleszméltem, hogy nincs hozzá Alfás tetőcsomim! :))
De így is vittünk Gorenjés ajándékcsomagot, mert a 3 fődíj egyike hozzánk került. Mondjuk akkora kétrétegű esernyőt adtak, hogy nincs az a 156, aminek a csomagtartójába beférne :))
De így is vittünk Gorenjés ajándékcsomagot, mert a 3 fődíj egyike hozzánk került. Mondjuk akkora kétrétegű esernyőt adtak, hogy nincs az a 156, aminek a csomagtartójába beférne :))
BeeGee19-06-2009 11:02:02 // 3896
És örülsz, hogy valaki olvassa a véleményeket is? :)
Seriff19-06-2009 10:57:16 // 3895
Stréber :DDDD
No, végül vettetek rosso proteo hűtőt? :))
No, végül vettetek rosso proteo hűtőt? :))
mesa19-06-2009 10:53:15 // 3894
Örültök, hogy van végre valaki, aki olvassa a cikkeket, igaz?! :))
Megyek és nézem a videot ... ;)
Megyek és nézem a videot ... ;)
Alfa Amore19-06-2009 10:47:19 // 3893
Köszi, javítottuk a fordítási hibát!
+ egy videó a működésről!
+ egy videó a működésről!
mesa19-06-2009 10:31:48 // 3892
"a szelepeket ugyanis egy elektro-hidraulikus rendszer vezérli a pillangószelep helyett"
Na most ez tök értelmetlen! A pillangószelep soha nem vezérelt semmilyen (kipufogó/szívó) szelepet sem :))
A szelepeket a himbákon keresztül a vezérműtengely vezérli, ezért is vezérműtengely a neve. A himbák meg a szelepek közé szoktak még rakni mondjuk hidrotőkét, ami hidraulikus, úgy tűnik ezt fejelték meg egy elektromos szeleppel, ami a folyadék mennyiséget szabályozza és ezáltal a szelepek kiemelését, az ECU által.
Na most ez tök értelmetlen! A pillangószelep soha nem vezérelt semmilyen (kipufogó/szívó) szelepet sem :))
A szelepeket a himbákon keresztül a vezérműtengely vezérli, ezért is vezérműtengely a neve. A himbák meg a szelepek közé szoktak még rakni mondjuk hidrotőkét, ami hidraulikus, úgy tűnik ezt fejelték meg egy elektromos szeleppel, ami a folyadék mennyiséget szabályozza és ezáltal a szelepek kiemelését, az ECU által.
mesa16-06-2009 21:27:23 // 3891
Papírod is van róla ? :) Scanneld és mutasd! ;)
Tedi16-06-2009 11:39:30 // 3890
Chiptuning meg húzott turbó nem ér! :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
494
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?