Forum >> MiTo
Youri16-08-2009 11:53:41 // 4139
Én egy napig (péntek) voltam kint,és én láttam dögivel MiTo-t. Sőőőőőt,az osztrákoknál minden féle Alfa volt raklap számra!! Volt egy kis városka,ahol minden második autó Alfa GT volt,néztem is nagyokat!:-D
Csöri16-08-2009 11:45:18 // 4138
Akkor kinyitom a szemem.:)
Kompressz úr16-08-2009 11:43:34 // 4137
Maradj ott egy hétig. A 159 olyan gyakori ott, mint itt a Passat.
Szilárd16-08-2009 11:38:03 // 4136
Érdekes,amit írsz,mert amikor mi voltunk kint láttunk jónéhányat....
Csöri16-08-2009 11:35:00 // 4135
Én tegnap átszeltem olaszhont keresztbe és egy Mitót sem láttam, sőt Alfából is elég keveset.
Kérdem én, hol a franba vannak tömegével?:)
Kérdem én, hol a franba vannak tömegével?:)
Somez16-08-2009 11:25:36 // 4134
Egyet értek veled. Nem ide tervezik őket, mert nekünk túl drága egy ilyen pici autó. Reméljük máshol jól fogy a MiTo és az Alfa kicsit megerősödik tőle.
Xixo16-08-2009 00:44:44 // 4132
Na ez az!! Nem ide tervezik az Alfákat, ahol kell, ott tarolnak a MiTo-k is.
Nem ismerem a hazai eladásokat, de gondolom, hogy a töredéke a nyugatiaknak. Itt az Amorén sem azok vannak túlsúlyban, akik újonnan vették az autójukat...
Az meg megint egy másik dolog, hogy kinek tetszik és kinek nem. Nekem se jön be pl a 166 fészlift, de nem is megyek hetente a 66-os topicba, hogy ejjj de el lett baszarintva az eleje.....
Nem ismerem a hazai eladásokat, de gondolom, hogy a töredéke a nyugatiaknak. Itt az Amorén sem azok vannak túlsúlyban, akik újonnan vették az autójukat...
Az meg megint egy másik dolog, hogy kinek tetszik és kinek nem. Nekem se jön be pl a 166 fészlift, de nem is megyek hetente a 66-os topicba, hogy ejjj de el lett baszarintva az eleje.....
Tedi15-08-2009 19:35:37 // 4131
OFF
Nekem meg pont a facelift előtti 145-ök tetszenek jobban :))
ON
Nekem meg pont a facelift előtti 145-ök tetszenek jobban :))
ON
Somez15-08-2009 17:42:38 // 4130
Pont ezért írtam az elején, hogy inkább én vagyok a célközönség, mint Ti. Nekem bejön a MiTo. Egyedül a belterétől vártam valami olyat, mint amilyen jó a külseje. De kicsit csalódásként ért, hogy semmivel sem jobb, mint a 145-ösömé.
Satti15-08-2009 17:11:29 // 4129
Még fiatal vagy, még fejlődésben.:-))
Somez15-08-2009 11:57:59 // 4128
Hát én a MiTótól bizseregtem elsőre :-)
Vinnie14-08-2009 14:51:30 // 4127
Mesa! Te most a Mito-ra is érted, hogy megbukott a lámpái miatt?
Mert, én így vettem ki az írásodból...Ha nem, akkor félreértettem...
Ha igen, akkor kérdem én, HOL?( és ezt akár mindenkitől is kérdezhetném...) Itt Magyarországon? Lehet, de nem is nekünk tervezték...
Mert Olaszországban nem, Ausztriában nem...Tele van velük az utca. Nem nagy túlzással. A parkolókban, 10 autóból kettő MITO. Ismétlem, nem túlzok. Csak át kell menni a határon... Nyugat felé. :)
Mert, én így vettem ki az írásodból...Ha nem, akkor félreértettem...
Ha igen, akkor kérdem én, HOL?( és ezt akár mindenkitől is kérdezhetném...) Itt Magyarországon? Lehet, de nem is nekünk tervezték...
Mert Olaszországban nem, Ausztriában nem...Tele van velük az utca. Nem nagy túlzással. A parkolókban, 10 autóból kettő MITO. Ismétlem, nem túlzok. Csak át kell menni a határon... Nyugat felé. :)
koz14-08-2009 14:49:45 // 4126
Valamelyik nap pont megnéztem az árlistát, szerintem nem vészes. A felszereltségi szintekben sincs olyan gáz, mint amit a vinkli írt. Legalábbis nem kéne hanyattbaszódni attól, hogy az árlista legdrágább autója milyen drága. Fullos dízel mindig sokkal drágább, mint egy vállalhatóan felszerelt benzines. Egy autós újságírónak ettől az infótól nem kéne lefagynia.120LE 4,5M (illetve mostmár 4,6, gondolom az adóváltozás miatt), meg van 1,3 Mjet is, amiről nemigen beszél senki. Igaz, hogy gyenge, de novitekkel 110 ló, asszonynak elég is lenne. Inkább, mint a junior. A gyengébb t-jet szintén könnyen erősödhet egy laza remappal. Nekem pl. a progression elég lenne, de nincs 155 lóval, viszont megoldható így. Egy kis alku, aztán heló.
Satti14-08-2009 14:44:08 // 4125
Végeredményben minden a p..na körül forog.:-))
Kazes☻14-08-2009 14:41:14 // 4124
És mégis általában a második verzióból választanak többen feleséget. :)))
koz14-08-2009 14:39:05 // 4123
Témánál vagyunk! :))))
Satti14-08-2009 14:37:26 // 4122
Ez kb. olyan, minzha azt mondanánk, hogy vannak a nagyon jó, dögös, szexi csajok, akiket mikor elsőre meglátod, már azonnal be is vagy rájuk izgulva, mert kéne, de nagyon, ezzel szemben vannak azok a csajok, akik elmennek, érdekesek, de nem szépek, nem annyira vonzóak, nem kezdessz el tőlük bizseregni, sokáig kell nézni, vagy meginni bizonyos mennyiségű piát, hogy rájuk fanyalódjál..:-)
Természetesen mindenkinek az előző kategória kell, nem a másik, még elmegy, de nem nagyon kéne változat.:-)
Természetesen mindenkinek az előző kategória kell, nem a másik, még elmegy, de nem nagyon kéne változat.:-)
Kazes☻14-08-2009 14:32:37 // 4121
Ezt írtam én is, bár igazán egy régi külsejű új belsejű 156 kéne igazán, de ettől még az új külső is tetszik. :)))
ystuc14-08-2009 14:26:04 // 4120
Hát, azért a 156-os középkonzolja elég jelentősen változott, előnyére. És szerintem az eleje is, de ugye erről megoszlanak a vélemények. :-)
Kazes☻14-08-2009 14:23:28 // 4119
Ne is nyúljanak. Persze az autodelta azért jóóóóó! :)))
Bati14-08-2009 14:20:37 // 4118
de ugye radikális javulás sehol sem volt
nézd meg a germanoid ágytálakat a tuning cégek mennyit tudnakjavitani?változtatni rajtuk bár azokon semmi sem segit
az olasz autokhoz nem igen mernek nyulni mert többet ártanak mint használnak
nézd meg a germanoid ágytálakat a tuning cégek mennyit tudnak
az olasz autokhoz nem igen mernek nyulni mert többet ártanak mint használnak
Kazes☻14-08-2009 14:08:15 // 4117
Valóban a 166 külsőleg a régi az igazi, viszont a gtv/spider szerintem az átszabott a jobb, ellenben a 156 már macerásabb, mert mindkettő tetszik, de talán kívülről az első, belülről a második verzió jön be jobban. Persze minden típusnál más és egyénileg is más. :)))
Bati14-08-2009 13:56:51 // 4116
igazad van 145/146 sokat javult
de pl. a 166 teljesen el lett rontva a nagy böszme lámpával
mindenki fikázta a pici lámpát de a nagy ugye rosszabb lett tehát megint ott vagyunk
HOGY OLASZ FORMATERVEZÖVEL NE........
de pl. a 166 teljesen el lett rontva a nagy böszme lámpával
mindenki fikázta a pici lámpát de a nagy ugye rosszabb lett tehát megint ott vagyunk
HOGY OLASZ FORMATERVEZÖVEL NE........
Somez14-08-2009 13:51:14 // 4115
Szerintem ha pár év múlva kijönnek egy facelifttel, akkor javítani fog rajta, mert addigra nagyon megszokjuk már a mostani megjelenést. 145-nél is ránézek a régebbi típusokra és nem tetszenek annyira, mint az enyém. Sokat lehet így változtatni.
Kazes☻14-08-2009 13:50:59 // 4114
Én még mindig csak egy húron bírok pendülni veled ez ügyben! (akárcsak a másik topicban) :D
Somez14-08-2009 13:49:24 // 4113
Azt nem tudtam, hogy belül egy az egyben Punto :-( MiTót vezettem, Grande Puntót nem.
De azért a külső nekem nagyon számít, meg az erősebb motor is a MiTo javára válik. Szerintem jó irányt lovagolnak most meg a MiTóval, bár nekem bejött a 159 és például a GTV-t meg a Brerát is imádom.
De azért a külső nekem nagyon számít, meg az erősebb motor is a MiTo javára válik. Szerintem jó irányt lovagolnak most meg a MiTóval, bár nekem bejött a 159 és például a GTV-t meg a Brerát is imádom.
Bati14-08-2009 13:48:51 // 4112
Mostanában egyre több MiTót látok itt Budapesten, és bár nekem eddig is nagyon bejött, egyre inkább imádom
erröl beszélek ha sokkal többet látna mindenki az utakon ami itthon sajna lehetetlen
sokkal több embernek teszene meg mert ezt meg kell tanulni szeretni
minnél többet nézed annál jobban jön ki hogy mit is akart a formatervezö
olyan mint egy különleges festmény sokáig kell nézni hogy megérezd mit is akart a müvész mi van a elrejtve
szerintem a MI-TO-n bármilyen komolyabb utolagos változtatás csak ront
erröl beszélek ha sokkal többet látna mindenki az utakon ami itthon sajna lehetetlen
sokkal több embernek teszene meg mert ezt meg kell tanulni szeretni
minnél többet nézed annál jobban jön ki hogy mit is akart a formatervezö
olyan mint egy különleges festmény sokáig kell nézni hogy megérezd mit is akart a müvész mi van a elrejtve
szerintem a MI-TO-n bármilyen komolyabb utolagos változtatás csak ront
koz14-08-2009 13:45:19 // 4111
Megértelek. Amikor legeslegelőször megláttam a Mitot én is ilyen frusztrált, elkeseredett lettem. A 159-el elértek a csúcsra, erre kijönnek egy ilyen izével. Aztán ez az érzés arra sarkallt, hogy megpróbáljam kideríteni, hogy mi a tökömet akartak ezzel a formatervvel. És arra jöttem rá, hogy nem véletlen elkúrás volt, hanem szándékosan belementek nehezen felvállalható dolgokba, és kockáztattak. (Ez a fajta bevállalósság mindig is Alfa sajátosság volt.) Az utóbbi időben néhányan ráültek a retrohullámra, és elég giccses autókat kotlottak ki belőle. A beetle, mini csicsás, az amerikai feltámasztásokat meg mintha egy ember csinálta volna (challenger, camaro) vonalzóval. Erre jönnek az olaszok, és megmutatják, hogy hogy csinálja ezt egy olyan ember, aki a reneszánsz hazájában szívja a levegőt. Mert az világos, hogy visszanyúltak a régmúltba, a centenárium miatt is, meg az eladások miatt is, hogy tudják a mai fiatalok, mi az a cuore sportivo, meg a quadrofoglio. Ezeket a nem is retro, hanem inkább a tradíció előtt tisztelgő vonásokat öröm felfedezni az új Alfákban. Van jónéhány stílusjegy, formai elem, ami a régi alfákra utal. A Mito, Jövő Alfái topikokban írtam már ezekről, most hirtelen nem tudom újra összeszedni, de kb. a fentieket gondolom az új irányvonalról. Ahogyan a 166-al sem, nem adta meg magát elsőre nekem sem a Mito, de belopta magát a szívembe, és a Milanonak már könnyebb a dolga. Mindezeket azért írom le, mert hátha több örömöt lel majd más is az új jövevényekben - de ízléssel nem is akarok vitatkozni, ha nem tetszik, hát nem tetszik.
GEORGE14-08-2009 13:45:17 // 4110
Na de ezek után is megfoglak "karcolni", mint eddig :-)))))))
Szilárd14-08-2009 13:24:12 // 4109
Nekem még a Punto is tetszik...
Kazes☻14-08-2009 13:23:53 // 4108
Én már 30 feletti vagyok és tetszik a Mito, sőt asszonykám is az és neki is tetszik a Mito, néha nyúz is, hogy mikor veszek már neki egyet, amire a válasz általában az, hogy majd amikor telitalálatos lottom lesz megkapja. :)))
Nekünk tetszenek a régi Alfák, ugyanakkor tetszenek az újak is, a Mito vagy a leendő Milano is. :)
Nekünk tetszenek a régi Alfák, ugyanakkor tetszenek az újak is, a Mito vagy a leendő Milano is. :)
Ollah14-08-2009 13:09:00 // 4107
"Puntóhoz nem ér hasonlítani"
Dehogynem ér, belül 1:1-ben Punto. Belülről tehát ugyanazt látod a MiTo-ban, mint féláron. Kívülről meg úgysem tudod nézni, amikro vezeted.
Magyarul: Puntot kell venni féláron, és lehülyézni a sok hülye MiTo tulajt, hogy kétszer annyiért vette ugyanazt. :P
Dehogynem ér, belül 1:1-ben Punto. Belülről tehát ugyanazt látod a MiTo-ban, mint féláron. Kívülről meg úgysem tudod nézni, amikro vezeted.
Magyarul: Puntot kell venni féláron, és lehülyézni a sok hülye MiTo tulajt, hogy kétszer annyiért vette ugyanazt. :P
count M14-08-2009 12:31:47 // 4106
Szerintem ő ezt tudja. Csak alfás-fórumos körökben van egy ilyen hagyomány, még indexes időkből, de átjött ide is... :)
Satti14-08-2009 12:16:55 // 4105
Tudod, miért bosszant még igazán, amitől úgy viselkedem, ahogy??
Az, hogy akik eleve fikázzák az Alfákat, azokank ez most egy szinte már jogos "fegyver" a kezében és ez engem nagyon zavar, hogy nem tudok, a tudatalattimban nem is akarok kiállni A MiTo mellett és bár nem adok a kétkedőknek, fikázóknak nyíltín igazat, mert persze az Alfa márkát védem, mindenek előtt, de az nagyon bosszantó, hogy egyet kell magamban értsek velük.
A 159 csodálatos, lenyűgöző megjelenését az is elismerte az ismerősi körömben, aki egyébként abszolút német autó párti és jól esett, hogy mégis ilyen pozitív véleményt vált ki belőle az Alfa.
Az, hogy akik eleve fikázzák az Alfákat, azokank ez most egy szinte már jogos "fegyver" a kezében és ez engem nagyon zavar, hogy nem tudok, a tudatalattimban nem is akarok kiállni A MiTo mellett és bár nem adok a kétkedőknek, fikázóknak nyíltín igazat, mert persze az Alfa márkát védem, mindenek előtt, de az nagyon bosszantó, hogy egyet kell magamban értsek velük.
A 159 csodálatos, lenyűgöző megjelenését az is elismerte az ismerősi körömben, aki egyébként abszolút német autó párti és jól esett, hogy mégis ilyen pozitív véleményt vált ki belőle az Alfa.
Somez14-08-2009 12:06:16 // 4104
A piece darabot jelent. A szó amit keresel az a peace :-)
Somez14-08-2009 12:05:06 // 4103
Sziasztok!
Mostanában egyre több MiTót látok itt Budapesten, és bár nekem eddig is nagyon bejött, egyre inkább imádom. Azt hiszem ott van a probléma, hogy az autó célközönsége nem a 30 feletti korosztály és itt most tényleg nem akarok senkit sem megbántani, vagy öregnek titulálni. Egyszerűen ez a modell a fiataloknak, huszonéveseknek és a nőknek készült.
A barátnőmnek a gyári fotókon tetszett, de annyira nem, mint amikor élőben meglátta. Azóta szerinte is gyönyörű és nem is gondolta volna, hogy az az autó a MiTó, amit múltkor megláttunk az utcán.
Tudom, Magyarországon nem keres minden második huszonéves fiatal annyit, hogy ilyen autója legyen. Én sem keresek sajnos, de kurvára vennék egyet, ha megtehetném. Oké, játszik még egy 1.9-es fullos 147-es is, de talán ennek ellenére is a MiTót választanám, ha módomban állna. Nagyobb autót nem akarok, mert családom nincs, kevesebb parkolóhelyre férnék be vele, többet fogyasztana, erősebb motor kellene bele és drágább is lenne.
Az a baj, hogy pár kivételtől eltekintve a csórók országa vagyunk. Az Alfa Romeo meg egy luxusmárka, és ennek megfelelően drága. Puntóhoz nem ér hasonlítani, mert annak más a célközönsége. Azt azok veszik, akik nem akarnak vagy nem tudnak sokat költeni autóra. Ezzel nincs semmi baj, senkit sem lehet azért leírni, mert nincs elég pénze valamire. Ez nem mérvadó mérce. Viszont az már kőgáz, amikor ugyanezek az emberek sírnak, hogy milyen drága az Alfa. Baszki ha drága, akkor ne vedd meg! Ilyen baromi egyszerű. Ez nem Punto, nem Polo és végképp nem Swift.
Az Alfa bevallottan a Mini ellenfelének szánja a MiTót. Ahhoz kéne akkor hasonlítani. És mennyi egy Mini? Most kerestem rá, 7 misi körül vannak a 110 lóerős szívó benzinesek.
Satti mint szakértő esetleg tud pontosabb árat mondani olyan Minire, ami az 5 milliós 1.4 T-Jet MiTo közvetlen ellenfele a felszereltség és teljesítmény alapján.
Mostanában egyre több MiTót látok itt Budapesten, és bár nekem eddig is nagyon bejött, egyre inkább imádom. Azt hiszem ott van a probléma, hogy az autó célközönsége nem a 30 feletti korosztály és itt most tényleg nem akarok senkit sem megbántani, vagy öregnek titulálni. Egyszerűen ez a modell a fiataloknak, huszonéveseknek és a nőknek készült.
A barátnőmnek a gyári fotókon tetszett, de annyira nem, mint amikor élőben meglátta. Azóta szerinte is gyönyörű és nem is gondolta volna, hogy az az autó a MiTó, amit múltkor megláttunk az utcán.
Tudom, Magyarországon nem keres minden második huszonéves fiatal annyit, hogy ilyen autója legyen. Én sem keresek sajnos, de kurvára vennék egyet, ha megtehetném. Oké, játszik még egy 1.9-es fullos 147-es is, de talán ennek ellenére is a MiTót választanám, ha módomban állna. Nagyobb autót nem akarok, mert családom nincs, kevesebb parkolóhelyre férnék be vele, többet fogyasztana, erősebb motor kellene bele és drágább is lenne.
Az a baj, hogy pár kivételtől eltekintve a csórók országa vagyunk. Az Alfa Romeo meg egy luxusmárka, és ennek megfelelően drága. Puntóhoz nem ér hasonlítani, mert annak más a célközönsége. Azt azok veszik, akik nem akarnak vagy nem tudnak sokat költeni autóra. Ezzel nincs semmi baj, senkit sem lehet azért leírni, mert nincs elég pénze valamire. Ez nem mérvadó mérce. Viszont az már kőgáz, amikor ugyanezek az emberek sírnak, hogy milyen drága az Alfa. Baszki ha drága, akkor ne vedd meg! Ilyen baromi egyszerű. Ez nem Punto, nem Polo és végképp nem Swift.
Az Alfa bevallottan a Mini ellenfelének szánja a MiTót. Ahhoz kéne akkor hasonlítani. És mennyi egy Mini? Most kerestem rá, 7 misi körül vannak a 110 lóerős szívó benzinesek.
Satti mint szakértő esetleg tud pontosabb árat mondani olyan Minire, ami az 5 milliós 1.4 T-Jet MiTo közvetlen ellenfele a felszereltség és teljesítmény alapján.
Bati14-08-2009 11:20:22 // 4102
csá
nemrég jöttem meg ITALY-bol Milano környékén voltunk
elég sok MI-TO van arra felé a szivárvány minden szinében
azt a következtetést vontam le hogy ha nem látod "tömegével" igazábol csak a fanyalgás van meg a hiba keresés
de ha lépten nyomon jön veled szembe akkor megszokod és máskép látod
nekem pl. már itthon a hébe hoba találkozásokkor is "MÁR" teszett (akartam is venni)de hogy most sokat láttam olyan természeteslett (lehet rosszul fogalmazok) hogy,
nem is értem hogy nem tetszhet valakinek, persze van ALFA ami nekem is jobban tetszik
és akkor végül 1 örök érvényü bölcsesség a végére
OLASZ FORMATERVEZÖVEL NE VITATKOZZ ELÖBB UTOBB UGYIS NEKI LESSZ IGAZA
nemrég jöttem meg ITALY-bol Milano környékén voltunk
elég sok MI-TO van arra felé a szivárvány minden szinében
azt a következtetést vontam le hogy ha nem látod "tömegével" igazábol csak a fanyalgás van meg a hiba keresés
de ha lépten nyomon jön veled szembe akkor megszokod és máskép látod
nekem pl. már itthon a hébe hoba találkozásokkor is "MÁR" teszett (akartam is venni)de hogy most sokat láttam olyan természeteslett (lehet rosszul fogalmazok) hogy,
nem is értem hogy nem tetszhet valakinek, persze van ALFA ami nekem is jobban tetszik
és akkor végül 1 örök érvényü bölcsesség a végére
OLASZ FORMATERVEZÖVEL NE VITATKOZZ ELÖBB UTOBB UGYIS NEKI LESSZ IGAZA
koz14-08-2009 11:00:21 // 4101
Szerintem sem rossz arc (naná, hogy nem, eleve Alfás), és nem is minősítettem. Nem az emberrel van problémám, hanem azzal, amit tesz. Erre hívtam fel a figyelmét. Nem gondolom, hogy merő rosszindulatból ócsárol bizonyos Alfákat, csak bizonyos következményekre esetleg nem gondolt. Ez rád is érvényes a Milano miatt. Én megértem, hogy valaki kiakad a Mito, vagy a Milano miatt, de értsétek meg: nem tudtok tenni ellene, és az állandó leszólásokkal csak mélyítitek a megosztottságot, és nem csak a vélemények között, hanem esetleg már az emberek között is. De mindezeken túl még1x mondom nincs semmi bajom egyetlen Alfással sem. A hozzászólásom stílusa azért volt olyan, amilyen, mert szerettem volna felrázni titeket. Ne legyen az alfaamore alfaavversione.
piece :)
vagy akkor már: piss :)
piece :)
vagy akkor már: piss :)
Satti14-08-2009 10:45:43 // 4100
Teljesen meg vagyok hatódva, de most komolyan, ezért szeretek én itt lenni.:-)
Ez most teljesen őszinte smiley, nem a vicces!
Ez most teljesen őszinte smiley, nem a vicces!
GEORGE14-08-2009 09:54:51 // 4099
Satti jó arc ezt én is igazolom :-)
GEORGE14-08-2009 09:54:06 // 4098
Mennyit mentél MiToval???
Mitől írod azt, hogy igaz winkler írása?
Mitől írod azt, hogy igaz winkler írása?
mesa14-08-2009 09:44:43 // 4097
Sattival sok mindenben nem egyezik a véleményünk, nekem pl bejön a MiTo, de most azt hiszem meg kell védenem! :))
Nem rossz arc ő, hogy így minősítsétek! Attól, hogy elmondja őszintén a véleményét, nem rosszabb ember (alfás) mint mások, sőt!
Tudom, mert nekem meg a Milanoval van hasonló csalódottságom és kaptam érte rendesen, csak mert elsírtam magam :DD
Én csak annyit tennék hozzá, hogy mind a MiTo, mind a Milano megosztó forma! Még minket is megoszt, nem hogy az utca emberét...
Sajnos nem az első eset az autógyártás történetében a kilencvenes években, hogy a gömbölyded lámpás szériák egyszerűen megbuknak!
Békalámpás Corolla, Békalámpás Impreza, Békalámpás Lybra, mind-mind egyébként szép autó lehetett volna, de az orrán ott csúfoskodott két karika!
Nem rossz arc ő, hogy így minősítsétek! Attól, hogy elmondja őszintén a véleményét, nem rosszabb ember (alfás) mint mások, sőt!
Tudom, mert nekem meg a Milanoval van hasonló csalódottságom és kaptam érte rendesen, csak mert elsírtam magam :DD
Én csak annyit tennék hozzá, hogy mind a MiTo, mind a Milano megosztó forma! Még minket is megoszt, nem hogy az utca emberét...
Sajnos nem az első eset az autógyártás történetében a kilencvenes években, hogy a gömbölyded lámpás szériák egyszerűen megbuknak!
Békalámpás Corolla, Békalámpás Impreza, Békalámpás Lybra, mind-mind egyébként szép autó lehetett volna, de az orrán ott csúfoskodott két karika!
Satti14-08-2009 09:34:33 // 4096
Bocs a betű elírásokért.
mesa14-08-2009 09:34:03 // 4095
Egyébként mi lenne a véleményed arról ha valaki a feleségedről/barátnődről írna folyton rosszakat anélkül hogy kipróbálta/használta volna az a valaki?
Szerintem inkább addig örül, amíg valaki(k) úgy alkotnak véleményt róla, hogy előtte azért még nem próbálták :)))))
Szerintem inkább addig örül, amíg valaki(k) úgy alkotnak véleményt róla, hogy előtte azért még nem próbálták :)))))
Satti14-08-2009 09:28:42 // 4094
Ennyire azért nek kell ezt mellre szívni sztem, pont tegnap leírtam, hogy mi lehet az, ami miatt megosztja még az Alfásokat is, a MiTo, ami nem csak nekem nem jön be itt ezen az oldalon. Egy kissé bosszantó, hogy egy olyan nagy múltú, mindig is csodás autókat gyártó cég, mint az Alfa, amelyik mindig is meg tudott újulni, mind formában, megjelenésben, tartalomban, a mostani új modelekkel nem azt hozta, amit sokan joggal elvártak volna és azért is lehet az elégedetlenség, ami az én részemről is megnyílvánul. Sok cinkelést kapok a cégemnél is, igaz soxor csak ugratás formájában az Alfa szeretetem miatt, de elviselem, mert kedvelem a márkát és ezért is "esik rosszul", hogy a MiTo az nem az, amibe azonnal bele lehet szerelmesedni, úgy, mint annak idején egy 156-ba, vagy egy 147-be lehetett, nem is beszélve a 166-ról, GTV/Spider-ről, amit még most is necsodál az enber, mikor kátja vonulni az utcán, na ez hiányzik a MiTo-ból és ez miatt van az embernek olyan jellegű hiányérzete, ami miatt 'mérges" lehet az autóra.
Keri14-08-2009 09:24:34 // 4093
Ez egy gyenge és összecsapott írás!!! Nem szokott ő így írni, vagy rossz napja volt vagy csak a gázolaj ellenessége hozta ki belőle, de inkább mindkettő szerintem...(((
Alfati14-08-2009 09:14:54 // 4092
Nagyon felszerelt (igaz készlet) 1,4T autót akciósan lehet venni 5 alatt jóval! És az élmény amit nyújt - 1-2 ezer km után már nem akarsz visszaülni gyengébb autóba! És aki tud vezetni (pl. GEORGE) annak nem viszi a seggét sem!
Alfati14-08-2009 09:08:22 // 4091
Lehet hogy neked anális elfojtásaid vannak és nem tudod kiélni a fikázós hajlamaidat máshol? Azért jött létre ez a közösség (Alfa Amore) mert a tagoknak egyforma márkájú autójuk van és mindenki szereti valamiért! Te folyton szapulod szegény MiTo-t ami olyan amilyen! Egyetértek koz kollegával (4061 hsz) és nem értem a te indítékaidat! Miért jössz erre a fórumra, hiszen a hozzászólásaiddal nem előbbre viszed a dolgokat csak a genny folyik belőled! Ha nem tetszik az autó akkor miért lógsz ezen a fórumon? Az okoz perverz kielégülést ha rosszakat mondasz valakiről/ valamiről?
Egyébként mi lenne a véleményed arról ha valaki a feleségedről/barátnődről írna folyton rosszakat anélkül hogy kipróbálta/használta volna az a valaki?
Egyébként mi lenne a véleményed arról ha valaki a feleségedről/barátnődről írna folyton rosszakat anélkül hogy kipróbálta/használta volna az a valaki?
tipoatti14-08-2009 07:47:17 // 4090
Attie, mesa: veletek kell egyetértenem... Tegnap olvastam én is a cikket, és olyan qrva sok kivetni valót én sem láttam benne sajnos...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
429
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?