Forum >> MiTo
Tedi25-09-2009 16:27:49 // 4288
Olasz volt, nem angol. Most néztem utána nem is interjú volt, hanem közlemény :D Aznap olvastam valamit még Craverotól és összemosódott.
Somez25-09-2009 15:47:01 // 4287
Az angol interjú ettől függetlenül érdekelne. Megvan a linkje esetleg?
Tedi25-09-2009 13:40:39 // 4286
Kapacitás van rá, idő nem mindig :))
Hamarosan születik egy hosszabb írás erről, de nem akarom lelőlni a poént :)
Hamarosan születik egy hosszabb írás erről, de nem akarom lelőlni a poént :)
Speed25-09-2009 12:34:41 // 4285
:)))))
Na arról csak álmodni fogok! Nem elég hogy csak korlátozott példányszámban gyártották, az ára sem éppen a zsebemhez mért.
Na arról csak álmodni fogok! Nem elég hogy csak korlátozott példányszámban gyártották, az ára sem éppen a zsebemhez mért.
Somez25-09-2009 12:14:05 // 4284
Ez remek hír! Szerintem ilyen hírekre simán létre hozhatnátok egy főoldali boxot. Engem érdekelnének. Persze csak ha van rá kapacitás.
Kazes☻25-09-2009 10:25:07 // 4283
Van ilyen, hisz pont az általad leírt kritériumoknak megfelelően készítették el a 8C-t. :)
Tedi25-09-2009 09:49:51 // 4282
Én úgy gondolom, hogy ha a válság nem tesz be neki, akkor nagyon sikeres lesz.
Már az. Múlt héten olvastam egy Cravero-interjút, abban az állt, hogy eddig 72 ezer rendelést kaptak a MiTora, az éves cél pedig 68-70 ezer volt. Szóval a kitűzött célt jócskán felülmúlták.
Már az. Múlt héten olvastam egy Cravero-interjút, abban az állt, hogy eddig 72 ezer rendelést kaptak a MiTora, az éves cél pedig 68-70 ezer volt. Szóval a kitűzött célt jócskán felülmúlták.
Somez25-09-2009 09:09:56 // 4281
Azt felejted el, hogy az általad leírt M3-ast legyorsuló autót nagyon kevesen engedhetik meg maguknak anyagilag. Akik pedig megengedhetik, azoknak a nagy része a koránál fogva nem akar sportautót, hanem vesz egy nagy és kényelmes bálnát. Már pedig kevés vevőből senki sem tud megélni.
Az Alfának először a hétköznapibb vásárlókat kell megnyernie, mert azokból van a legtöbb. Olyan autókat kell csinálniuk, amik sportosabbak az átlagnál, de még nem annyira sportosak, hogy az sokakat elriasszon. Kiváló példa erre a Seat Leon. Szerintem egy nagy buborék az egész, de rengetegen szeretik, mert nekik ez már sportos feeling. Ráadásul még a WTCC-ben is nyomulnak, tehát minden adott, hogy egy autóját szerető ember kötődjön a márkához. Ha sok Leont adnak el, akkor már megéri Cuprákat gyártaniuk az igazi hardcore fanoknak is.
A MiTo teljesen olyan, mint annak idején a 147-es. Csomó nő vásárolja, de férfi szemmel is szép. Én úgy gondolom, hogy ha a válság nem tesz be neki, akkor nagyon sikeres lesz.
Az Alfának először a hétköznapibb vásárlókat kell megnyernie, mert azokból van a legtöbb. Olyan autókat kell csinálniuk, amik sportosabbak az átlagnál, de még nem annyira sportosak, hogy az sokakat elriasszon. Kiváló példa erre a Seat Leon. Szerintem egy nagy buborék az egész, de rengetegen szeretik, mert nekik ez már sportos feeling. Ráadásul még a WTCC-ben is nyomulnak, tehát minden adott, hogy egy autóját szerető ember kötődjön a márkához. Ha sok Leont adnak el, akkor már megéri Cuprákat gyártaniuk az igazi hardcore fanoknak is.
A MiTo teljesen olyan, mint annak idején a 147-es. Csomó nő vásárolja, de férfi szemmel is szép. Én úgy gondolom, hogy ha a válság nem tesz be neki, akkor nagyon sikeres lesz.
Speed25-09-2009 03:14:45 // 4280
Szerintem az utóbbi időben nem csak az írások vérszegények. Sajnos az Alfa sem a régi. Tény hogy nem kicsit előzték meg őket. Utóbbi években a teljesítmény elmarad. Ez mind egy olyan autónál, amit mindenki sportkocsiként képzel el. Ez a miniegér meg akármilyen motort is tesznek bele, a szememben sosem lesz "sport". A 155 után, ami tényleg jó votl, jött a 156. Ez semmivel nem lett erősebb, gyorsabb. Leszámítva a GTA-t. A 159 vérszegény. Inkább egy 156 kategóriát képzelnék el hátsóhajtással és M3-as teljesítményel. Megtartva az Alfa érzést és szépséget. Ha a MiTo-n (mielött nyilvánosságra került) letakarnák a pajzsot, és megkérdeznék: na milyen autó ez? Hát nem alfára tippelnék. És ha elmondják hogy van ám benne egy 170 lovas moci is 1.4-es ám! Oda ne pisiljek! Egy nagyobb gépért, mondjuk 350 Le körüli Alfáért, már az aszonyt is eladnám. Ha ezt tetézik hátsóhajtással, még az anyóst is. Ha meg a haverom M3-asát legyorsúlná, akkor megkérdezném : kit kell ezért megölnöm?
Somez21-09-2009 17:51:03 // 4279
Akartam linkelni. Elég vérszegény írás lett :-(
Buksi21-09-2009 03:54:57 // 4277
Hát, amit látnod kell! :-DD
Kazes☻20-09-2009 21:41:40 // 4276
Látom, de mit is? :D
Kazes☻19-09-2009 22:30:36 // 4274
Jaaaaa, az más! :D
Buksi19-09-2009 18:56:04 // 4271
Na ez nagyon nem tetszik! :-/
Tom1217-09-2009 19:21:21 // 4270
Max. majd azt hiszik a "leggyengébbek", hogy a Q4 valami Alfa - Audi közös szerzemény.:-)))
Tom1217-09-2009 19:09:07 // 4269
Seriff17-09-2009 18:49:15 // 4268
Persze, üzleti szempontból nem lenne rossz, bár nem tudom mennyi potenciális szabadidő-terepjáró vásárlót lehetne egy olasz dzsippel elkápráztatni. Se jelentős tapasztalat, múlt nincs mögötte, se semmi. Mondjuk nem tudom, hogy a Q4 rendszer mennyire jó a kategóriában, de az tuti, hogy az embereknek a quattro, az xdrive és 4matic többet mond...
Szerintem az AR sz@rul csinál sok mindent, sajnos... Erről jut eszembe, ez már ON-topic is, hogy láttam egy citylightot, amin MiTo-t hirdettek. Kőbányán, egy kis utca buszmegállójában. Gratula a marketinges csapatnak :PP
Szerintem az AR sz@rul csinál sok mindent, sajnos... Erről jut eszembe, ez már ON-topic is, hogy láttam egy citylightot, amin MiTo-t hirdettek. Kőbányán, egy kis utca buszmegállójában. Gratula a marketinges csapatnak :PP
Somez17-09-2009 17:06:53 // 4267
iPhone-ra én megvettem az iGO-t elég jó, de az Apple tuningolhatná kicsit a telefon szoftverét, hogy jobban kezelje a GPS-t :-) Mindenesetre jól hangzik, hogy nem teljesen használhatatlan Magyarországon a MiTo GPS-e.
Alfati17-09-2009 14:19:00 // 4266
A térképre persze ráférne a frissítés (ígérik) meg az algoritmus is lehetne más időnként! Használtam iGo-t, Garmint, Utiterv-et de azért egyik sem tökéletes! Úgy vagyok vele mint néhány éve voltam a telefonokkal hogy ti. 3-4 tipusból össze tudnék gyúrnibegy olyant ami hiányosságmentes! Az iPhone-ommal elégedett vagyok majd' 2 éve, a MacBook-kal meg több mint 3 éve!
Részletes, meg pontos is a térkép csak a nullás új része olyan számára mint öreg székelynek az elefánt( "olyan állat nincs is" )
Részletes, meg pontos is a térkép csak a nullás új része olyan számára mint öreg székelynek az elefánt( "olyan állat nincs is" )
KGBMAN17-09-2009 08:25:26 // 4265
hát most nem azért mondom, de ha anno a spider hátsó meghajtással jön ki, akkor vitték volna jobban. Ha pedig SLK szerűen kemény lenyitható teteje lenne, (C-C) akkor még annál is többet. és még csak hardtop sem kéne külön. Bár így legalább van hová pakolnom a cuccokat, nyitott-csukott tető mellett is ugyanakkora a csomagtér. De azt végképp nem értem, hogy ezek az autók miért elsőkerekesek.
A városi egyterű, városi terepjáró szintén érdekes, elég húzó ágazata az eladásoknak. Lenne még mit kivenni belőle, bár most már talán késő nagy erőkkel fejleszteni rá, főleg a jelen gazdasági helyzetben.
Na majd meglátjuk mit hoz a jövő, hátha.. :)
A városi egyterű, városi terepjáró szintén érdekes, elég húzó ágazata az eladásoknak. Lenne még mit kivenni belőle, bár most már talán késő nagy erőkkel fejleszteni rá, főleg a jelen gazdasági helyzetben.
Na majd meglátjuk mit hoz a jövő, hátha.. :)
Somez17-09-2009 08:18:10 // 4264
És a térképe milyen? Mert az szokott lenni nekünk magyaroknak a sarkalatos pont :-(
Alfati16-09-2009 22:11:43 // 4263
Ugyan nem Tom Tom ("csak" MagnatMarelli ) ami a mostani MiToban benne van, de azért tud néhány meglepő dolgot!
Hangvezérelhető
Zenét lehalkítja mikor dumál
Kormányról is indíthatsz parancsokat
A kormány mögotti kijelzőn is kiírja a nyilakat és a távolságot a köv. fordulóig
Nem utolsó sorban kivehető, míg az átlagnavit nem tudod "túráztatni"
Nincs madzagerdő!!
szvsz ezzel sem kell szégyenkezni a többiek előtt!
Hangvezérelhető
Zenét lehalkítja mikor dumál
Kormányról is indíthatsz parancsokat
A kormány mögotti kijelzőn is kiírja a nyilakat és a távolságot a köv. fordulóig
Nem utolsó sorban kivehető, míg az átlagnavit nem tudod "túráztatni"
Nincs madzagerdő!!
szvsz ezzel sem kell szégyenkezni a többiek előtt!
Kazes☻16-09-2009 19:59:18 // 4262
Valahol csak igazságot szóllasz, de pl. a bömbinek is van ilyen + olyan taligája, nekünk lehetne legalább egy, amolyan igazi. Ezért reménykedek az ámerikái adalékban.:)))
Viszont tényleg lehetne CC-nk is. :)
Jöhetne mindkettő! Akárki is venné. :)))
Viszont tényleg lehetne CC-nk is. :)
Jöhetne mindkettő! Akárki is venné. :)))
GEORGE16-09-2009 19:54:43 // 4261
Ettől függetlenül már minden márkának van ilyen városi-jeep verziója.
Többeknek több méretben is......szóval a piacot érdekli sokan járnak ilyen verdákkal.
Kár, hogy az Alfa kimarad belőle.
A másik bánatom, hogy nem gyártanak merev tetejű kabriót sem. Nézd meg az oroszlánéknál szinte mindegyik verzióból van meg szinte már nincs ilyon márka akinek ne lenne.....kár ezt a piacot is érintetlenül hagyni....
Többeknek több méretben is......szóval a piacot érdekli sokan járnak ilyen verdákkal.
Kár, hogy az Alfa kimarad belőle.
A másik bánatom, hogy nem gyártanak merev tetejű kabriót sem. Nézd meg az oroszlánéknál szinte mindegyik verzióból van meg szinte már nincs ilyon márka akinek ne lenne.....kár ezt a piacot is érintetlenül hagyni....
Seriff16-09-2009 19:45:58 // 4260
Rég írtam ennyi értelmetlenséget egy mondatban, ezzzazzzz :))))
Seriff16-09-2009 19:45:25 // 4259
Én természetüknél fogva nem kedvelem a városi álterepjárókat, bár ha az AR jól megdizájnolna egyet, hmm, lehet ellenszenvesen ugyan, de tetszene :))
Kazes☻16-09-2009 19:37:41 // 4258
Én bírnám, még ha venni nem is tudnék most. :)
GT Ɨ|ѯ16-09-2009 19:28:00 // 4257
ez nem is olyan rossz!:-))
sőőőőt!tecc
sőőőőt!tecc
Seriff16-09-2009 19:07:50 // 4256
Nekem nem hiányzik Alfa-jeep, a Fiat mondjuk csinálhatna egyet, ha már... :)
Kazes☻16-09-2009 19:03:01 // 4255
Kamal helyett MiTo JeeP? Nem rossz, de még finomításra vár minimum. :)))
Seriff16-09-2009 18:58:48 // 4254
Multiair MiTok, bár a multier nyilván nem látszik :DD
Seriff16-09-2009 18:53:18 // 4253
MiTo QV:
Seriff16-09-2009 18:48:43 // 4252
Hehe:
jeep:
jeep:
Somez16-09-2009 10:32:33 // 4251
Attól, hogy itthon a TomTom nem elterjedt, még nem jelenti, hogy rossz. Az Apple számítógépeket is kevesen használják, mégis azok a legjobbak. Ki kéne majd próbálni egy Amorés cikk keretében a navit, mert kizártnak tartom, hogy más autós oldalakon bárki is figyelmet szentelne a navijának. Már ha egyáltalán veszik a fáradtságot és tesztelik.
Egyébként a vezess.hu is kinn volt Baloccóban, csak a kolléga rögtön el is szelelt a frankfurti autókiállításra, ezért késik a cikkük a Multiar MiTóról.
Egyébként a vezess.hu is kinn volt Baloccóban, csak a kolléga rögtön el is szelelt a frankfurti autókiállításra, ezért késik a cikkük a Multiar MiTóról.
GEORGE16-09-2009 10:09:14 // 4250
A kezelő felület majd nem, hogy mind1......
Valóban ki kell próbálni, hogy navigál.
Azért ha megnézed Magyarországon szinte senki sem használ Tom-Tomot....
Valóban ki kell próbálni, hogy navigál.
Azért ha megnézed Magyarországon szinte senki sem használ Tom-Tomot....
Somez16-09-2009 10:08:35 // 4249
Nagyon jók a Garminok. Ízlés kérdése, de úgy gondolom a TomTom is van olyan jó, hogy érdemes legyen extraként kérni a MiTóba.
Somez16-09-2009 10:07:37 // 4248
Szerintem kezelőfelület szempontjából a TomTom van olyan jó, mint az iGO. Viszont az is lehet, hogy fogtak pár grafikust és a Fiat kérésére átdizájnolták ezt a beépített navit. Ki kell próbálni élőben, az lesz a tuti. A térképek részletessége és megbízhatósága szokott inkább probléma lenni, nem a kezelőfelület. Reméljük a legjobbakat!
GEORGE16-09-2009 10:05:05 // 4247
Üzletileg lehet jó döntés volt.
Én a Garminnak és az IGo-nak jobban örültem volna.
Szerény véleményem szerint a Garmin lényegesen jobb navi mint a Tom-Tom...
Én a Garminnak és az IGo-nak jobban örültem volna.
Szerény véleményem szerint a Garmin lényegesen jobb navi mint a Tom-Tom...
GEORGE16-09-2009 10:03:12 // 4246
Na várjál...most akkor jó a Tom-Tom vagy nem?
Azt írod, hogy a 2006-os Igo-hoz képest gagyibb.....
Mindenféle képen előrelépést mutatnak avval, hogy az eddigi navijukat lecserélték, de a Tom-Tom-tól van két sokkal jobb márka is. Kár, hogy nem a jobbakkal kezdtek....
Lehet külföldön jobb a Tom-Tom mint nálunk.
Azt írod, hogy a 2006-os Igo-hoz képest gagyibb.....
Mindenféle képen előrelépést mutatnak avval, hogy az eddigi navijukat lecserélték, de a Tom-Tom-tól van két sokkal jobb márka is. Kár, hogy nem a jobbakkal kezdtek....
Lehet külföldön jobb a Tom-Tom mint nálunk.
Somez16-09-2009 10:01:25 // 4245
Üzletileg jól döntöttek, mert a TomTom Európában és Amerikában is a legnagyobb, legjobb márkanév. Kelet-Európában sem rossz, de persze az iGO-nak jobbak valamivel a térképei. Ettől függetlenül szerintem jól lehet majd itthon is használni, csak tudjuk pendrive-ról vagy CD-ről frissíteni a térképeit.
Benőke16-09-2009 09:59:48 // 4244
Jó a TomTom is a, térképe is használható Mo -n. A felületét éreztem piczit gagyinak :D
Elvileg ugye ez lenne a prémium kategória külön vehető navik között legalábbis úgy látom az áraikat illetően, csak épp az sw piczit elmaradott, még a 2006 -os IGo hoz képest is. Pedig az se mai gyerek.
Lehet érdemesebb navi nélkül venni a vasat, követhetőbb a fejlődés mint egy beépített navival.
Elvileg ugye ez lenne a prémium kategória külön vehető navik között legalábbis úgy látom az áraikat illetően, csak épp az sw piczit elmaradott, még a 2006 -os IGo hoz képest is. Pedig az se mai gyerek.
Lehet érdemesebb navi nélkül venni a vasat, követhetőbb a fejlődés mint egy beépített navival.
GEORGE16-09-2009 09:29:55 // 4243
Kivi lennék, hogy hogyan működik.......kár, hogy nem a Garminnal, vagy az IGO-val dugták össze a fejüke a beépítés terén.......
Somez16-09-2009 09:20:23 // 4242
Pont tegnap kaptam a TomTomtól sajtóközleményt, hogy a Fiattal és a Magneti Marellivel közösen bemutatták az új Blue&Me-t, amiben már a TomTom navija van. Tutira ezt láttuk azon a MiTo képen.
Itt a kicsit hosszú közlemény:
A TomTom a mai napon felfedte a Fiat Group Automobiles-szal közösen fejlesztett, új Blue&Me-TomTom integrált navigációval ellátott infotainment, szórakoztatóinformációs megoldásának részleteit.
A Blue&Me – TomTom jóvoltából a Fiat felhasználók a TomTom legújabb hordozható navigáció terén nyújtott, díjnyertes technológiai vívmányaihoz juthatnak hozzá a Fiat Group Automobiles által gyártott gépkocsi modellekbe építve.
„A közös fejlesztés eme példája a gépjárműbe integrált navigációs megoldások legjavát nyújtja a felhasználók számára, ezáltal is javítva a közlekedésbiztonságot, csökkentve a negatív környezeti hatásokat és a gépjárművezetőket érő stresszhatásokat,” mondta Giles Shrimpton, a TomTom Automotive részlegének ügyvezető igazgatója. „Az a tény, hogy a készüléken a TomTom embléma jelenik meg, jól példázza a navigáció terén elért kiemelkedő teljesítményünket egy olyan iparágban, ahol a gyártók csak nagyon ritkán engednek más márkákat hasonló módón megjelenni a gépjárművekben.”
A Magneti Marelli együttműködésével és támogatásával létrejött integráció, ami zökkenőmentesen működik együtt a Blue&Me szórakoztatóinformációs rendszerrel, ideális kiegészítője a műszerfalnak és még többet nyújt a hagyományos navigációs megoldásoknál. A készülék végeredményképp olyan egyedi tulajdonságokat egyesít, amelyek a navigációs élményt hivatottak egyszerűbbé, biztonságosabbá, hatékonyabbá és még élvezetesebbé tenni.
Kormányra szerelt távirányító, ami anélkül is lehetővé teszi a készülék irányítását, hogy közben levennénk kezünket a kormányról
Telefonos kihangosító, így a Blue&Me segítségével használhatjuk mobiltelefonunkat úgy, hogy közben a telefonbeszélgetést a gépkocsi hangszóróin keresztül hallgathatjuk.
eco:Drive Információ, ami azonnali, valós idejű információt ad a vezetési stílusunkról és tanácsokat ad, illetve a fogyasztás optimalizálásával segít, hogy minél kisebb legyen a gépkocsi használat okozta káros környezeti hatás
Üzemanyag figyelmeztetés, ami elvezet a legközelebbi üzemanyag-töltőállomáshoz, amennyiben a Blue&Me rendszer észleli, hogy kevés az üzemanyag a tankban.
Továbbfejlesztett utazási információk nézet, ami az utazással kapcsolatos minden nemű információról átlátható képet ad, beleértve az átlagsebességet, a fogyasztást és megtett kilométert mennyiséget.
Egyedire tervezett beállítások, ami magába foglalja a bejelentkezési képet, az „Érdekes Pontokat”, ikonokat és menüket is. A különleges „Érdekes Pont” gyűjtemény megmutatja még azokat a benzinkutakat is, amelyek földgázt is árusítanak.
A TomTom olyan egyedi technológiáit, mint az IQ Routes™, ami napszaknak megfelelően, mindig az adott időszakra jellemző leggyorsabb útvonalat biztosítja.*
A készülék a Magneti Marelli által fejlesztett műszerfal dokkoló segítségével csatlakozik a gépkocsihoz, ami egyben a biztonság és a stílusos megjelenés garanciája is, és amiből a készülék bármikor egyszerűen kivehető és akár más gépkocsikba is áthelyezhető.
A Blue & Me – TomTom 45 európai ország térképét nyújtja** és 2009 negyedik negyedévétől lesz kapható.
A felhasználók a készüléket rendszeresen frissíthetik a közös márkajelzéssel ellátott TomTom HOME asztali számítógép alkalmazás segítségével, ami így lehetőséget nyújt a legújabb térképek és tartalmak letöltésére is, beleértve a hangokat, a POI adatbázisokat, a megjeleníthető képeket és a különböző ikonokat is.
A Fiat Punto Evo lesz az első olyan modell, amely Blue&Me – TomTommal kapható, de a megoldás később további modellekben is elérhetővé válik majd.
A Blue&Me – TomTom megoldása a Fiat standján, a 2009-es IAA Frankfurti Autószalon hatos számú csarnokban, szeptember 17-től szeptember 27-ig tekinthető meg.
* A TomTom IQ Routes™ korábban mért sebességadatokra épül. A leggyorsabb útvonalat ez által kalkulálja ki felhasználói számára. A technológia minden útvonalra, a nap minden órájára vonatkozóan gyűjtött sebességadatokat használ legyen szó alsóbbrendű utakról, vagy forgalmas autópályákról. Az esetek 35%-ban az IQ Routes™ így mindig gyorsabb útvonalat javasol, ezáltal jelentős menetidőt, pénzt és üzemanyagot takarít meg.
** Törökország, Andorra, Ausztria, Belgium, Dánia, Spanyolország, Finnország, Franciaország, Németország, Gibraltár, Görögország, Írország, Olaszország, Liechtenstein, Luxemburg, Málta, Monaco, Hollandia, Norvégia, Portugália, San Marino, Svédország, Svájc, Egyesült Kriályság, Vatikánváros, Bulgária, Észtország, Lettország, Litvánia, Lengyelország, Csehország, Szlovénia, Szlovákia, Magyarország, Horvátország, Oroszország.
Főbb összekötő útvonalak: Albánia, Bosznia-Hercegovina, Macedónia, Moldávia, Montenegró, Románia, Szerbia, Ukrajna, Belorusszia,
Itt a kicsit hosszú közlemény:
A TomTom a mai napon felfedte a Fiat Group Automobiles-szal közösen fejlesztett, új Blue&Me-TomTom integrált navigációval ellátott infotainment, szórakoztatóinformációs megoldásának részleteit.
A Blue&Me – TomTom jóvoltából a Fiat felhasználók a TomTom legújabb hordozható navigáció terén nyújtott, díjnyertes technológiai vívmányaihoz juthatnak hozzá a Fiat Group Automobiles által gyártott gépkocsi modellekbe építve.
„A közös fejlesztés eme példája a gépjárműbe integrált navigációs megoldások legjavát nyújtja a felhasználók számára, ezáltal is javítva a közlekedésbiztonságot, csökkentve a negatív környezeti hatásokat és a gépjárművezetőket érő stresszhatásokat,” mondta Giles Shrimpton, a TomTom Automotive részlegének ügyvezető igazgatója. „Az a tény, hogy a készüléken a TomTom embléma jelenik meg, jól példázza a navigáció terén elért kiemelkedő teljesítményünket egy olyan iparágban, ahol a gyártók csak nagyon ritkán engednek más márkákat hasonló módón megjelenni a gépjárművekben.”
A Magneti Marelli együttműködésével és támogatásával létrejött integráció, ami zökkenőmentesen működik együtt a Blue&Me szórakoztatóinformációs rendszerrel, ideális kiegészítője a műszerfalnak és még többet nyújt a hagyományos navigációs megoldásoknál. A készülék végeredményképp olyan egyedi tulajdonságokat egyesít, amelyek a navigációs élményt hivatottak egyszerűbbé, biztonságosabbá, hatékonyabbá és még élvezetesebbé tenni.
Kormányra szerelt távirányító, ami anélkül is lehetővé teszi a készülék irányítását, hogy közben levennénk kezünket a kormányról
Telefonos kihangosító, így a Blue&Me segítségével használhatjuk mobiltelefonunkat úgy, hogy közben a telefonbeszélgetést a gépkocsi hangszóróin keresztül hallgathatjuk.
eco:Drive Információ, ami azonnali, valós idejű információt ad a vezetési stílusunkról és tanácsokat ad, illetve a fogyasztás optimalizálásával segít, hogy minél kisebb legyen a gépkocsi használat okozta káros környezeti hatás
Üzemanyag figyelmeztetés, ami elvezet a legközelebbi üzemanyag-töltőállomáshoz, amennyiben a Blue&Me rendszer észleli, hogy kevés az üzemanyag a tankban.
Továbbfejlesztett utazási információk nézet, ami az utazással kapcsolatos minden nemű információról átlátható képet ad, beleértve az átlagsebességet, a fogyasztást és megtett kilométert mennyiséget.
Egyedire tervezett beállítások, ami magába foglalja a bejelentkezési képet, az „Érdekes Pontokat”, ikonokat és menüket is. A különleges „Érdekes Pont” gyűjtemény megmutatja még azokat a benzinkutakat is, amelyek földgázt is árusítanak.
A TomTom olyan egyedi technológiáit, mint az IQ Routes™, ami napszaknak megfelelően, mindig az adott időszakra jellemző leggyorsabb útvonalat biztosítja.*
A készülék a Magneti Marelli által fejlesztett műszerfal dokkoló segítségével csatlakozik a gépkocsihoz, ami egyben a biztonság és a stílusos megjelenés garanciája is, és amiből a készülék bármikor egyszerűen kivehető és akár más gépkocsikba is áthelyezhető.
A Blue & Me – TomTom 45 európai ország térképét nyújtja** és 2009 negyedik negyedévétől lesz kapható.
A felhasználók a készüléket rendszeresen frissíthetik a közös márkajelzéssel ellátott TomTom HOME asztali számítógép alkalmazás segítségével, ami így lehetőséget nyújt a legújabb térképek és tartalmak letöltésére is, beleértve a hangokat, a POI adatbázisokat, a megjeleníthető képeket és a különböző ikonokat is.
A Fiat Punto Evo lesz az első olyan modell, amely Blue&Me – TomTommal kapható, de a megoldás később további modellekben is elérhetővé válik majd.
A Blue&Me – TomTom megoldása a Fiat standján, a 2009-es IAA Frankfurti Autószalon hatos számú csarnokban, szeptember 17-től szeptember 27-ig tekinthető meg.
* A TomTom IQ Routes™ korábban mért sebességadatokra épül. A leggyorsabb útvonalat ez által kalkulálja ki felhasználói számára. A technológia minden útvonalra, a nap minden órájára vonatkozóan gyűjtött sebességadatokat használ legyen szó alsóbbrendű utakról, vagy forgalmas autópályákról. Az esetek 35%-ban az IQ Routes™ így mindig gyorsabb útvonalat javasol, ezáltal jelentős menetidőt, pénzt és üzemanyagot takarít meg.
** Törökország, Andorra, Ausztria, Belgium, Dánia, Spanyolország, Finnország, Franciaország, Németország, Gibraltár, Görögország, Írország, Olaszország, Liechtenstein, Luxemburg, Málta, Monaco, Hollandia, Norvégia, Portugália, San Marino, Svédország, Svájc, Egyesült Kriályság, Vatikánváros, Bulgária, Észtország, Lettország, Litvánia, Lengyelország, Csehország, Szlovénia, Szlovákia, Magyarország, Horvátország, Oroszország.
Főbb összekötő útvonalak: Albánia, Bosznia-Hercegovina, Macedónia, Moldávia, Montenegró, Románia, Szerbia, Ukrajna, Belorusszia,
Somez16-09-2009 09:09:13 // 4241
Nem nekem kell átlépni rajtuk, hanem nektek kell befejezni ezt a gyerekes viselkedést. George a te hozzászólásaidat egy gombnyomással mind ki kéne törölni a fórumból, mert eddig csak offos vitatkozást olvastam a részedről.
Kazes☻15-09-2009 21:35:31 // 4240
Mielőtt megkérdeznéd, csak pontot tettem a végére. Nem érdekel tovább a téma.:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
481
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?