Üdv!
Na, melyik év következik az AM stócban '64-után?
1959! :-p
Még durvább dolgok, a képekről - pedig újszerű állapotban vannak - nem lehet eldönteni,hogy fénykép vagy grafika! :-p
Alfákból mintha kevesebb lenne, igaz az újságok is laposabbak voltak még ekkor.
A 04.15-i 8. számban találtam legelőször ezt az Alfát - a Spider legelső "sejtése" lehetett:
(találtam még valamit, ami itt OFF, viszont reggel óta azon röhögök! Fel is teszem a
"Retró.." topikba.
Kau04-08-2008 11:02:43 //
711
Bizony egy szép Rosso. Én se hallottam azóta felőle.
GT Ɨ|ѯ04-08-2008 11:01:48 //
710
Má'nincs,meg Balázs Fecónak sem az a szíp 56-os...
ystuc04-08-2008 10:59:42 //
709
145-öse volt sokáig, hogy megvan-e még neki, at nem tom.
Igen! A Bergendy nagyon szereti az Alfa Romeókat!!!
Willy03-08-2008 17:22:39 //
707
M1-en valami riport van a Bergendyvel és alfás póló van rajta. :)))
GT Ɨ|ѯ01-08-2008 09:35:00 //
705
meredek:-))
Sziasztok!
akkor a következő, hátha tömegével jobb olvasni... :-)
1964.22. szám (XI.21) , beszámoló valamelyik autószalonról, a dátumból ítélve a frankfurti
IAA lehetett...
(ennek a számnak a borítóján egy nagyon jó fotó van, de mivel ide tök OFF lenne, annak ellenére,hogy '60-as évek, a retró-topikban befér - szerintem... :-)
Üdv!
újabb gyöngyszem...
1964-es 19. szám (VIII.6)
beszámoló a Budapest Grand Prix -ről, Alfa-szereplővel! ;-)
(a kiemelt kép és a képaláírás mellett a szövegben is történik utalás az "esetre"! :-)
(mondjuk az OFF dolgok se piskóták, példának okáért a Warnyú mint versenyautó! :-)
GT Ɨ|ѯ28-07-2008 14:44:01 //
702
:-))))))),,,,,:-)))))))
ystuc27-07-2008 09:39:34 //
701
Ja, ezt olvastam én is pár hónapja. Űrutazás... Az...
Wikipedian olvastam. Lestem én is. :-O
Ezt a cikket kivülről olvasó vendégeknek ajánlom, hogy az Alfák mennyire is fejlett technika volt és van??!!

GT Ɨ|ѯ26-07-2008 13:12:46 //
696
Mekkoraaaa:-)))
Ja a kérdésem. Ez melyik játék, jó lenne ha meglenne. :))
Hát persze hogy nem!
Hanem tudták, hogy az alfások nem szaroznak a gázzal, ha utánuk jó a CO az alagútban, jöhetnek az OFF-fosok! :-)
folytatás - kis időzavarral, mivel a '65-ös év végeztével vettem észre ,hogy utána-alatta a halomban az 1964-es év következik :-S
"alfás-versenyzős" képekkel a hírekben már korábban is találkoztam, de hírérték nélkül, így fölöslegesnek tartottam csak a szar minőségű FF képekkel fárasztani a nagyérdeműt...
most viszont olyan híradásra akadtam, ahol 2 Alfa is meg lett örökítve - kommenttel együtt! ;-)
na sz'al: 1964. évi 10. szám (V.21), München-Bécs rallye-cikk végén némi hazai:

GT Ɨ|ѯ21-07-2008 21:08:24 //
692
hááát nem!!
::-))
Tom1221-07-2008 18:38:01 //
691
Remélem, nem olyan hátsó gondolat vezérelte őket, mikor így döntöttek, hogy: "Nem kár értük".:-))
Sziasztok!
A következő beszámoló (VIII.06 ; AM híradó ) engem is meglepett, nem gondoltam volna, hogy kedves Márkánk még ilyen feladatokban is részt vett! :-)
ÁTADÁS ELŐTT ALFÁK TESZTELIK A MONT-BLANC ALAGUTAT :-)

Üdv!
a következő híradás "rendőrös", a 12. (VI.21) számból.
Képes Híradó rovat, a szövegnek nekem kicsit olyan üzenete van, hogy
"szegény kapitalisták csak drága és gyors autókkal tudnak bűnmegelőzni, bezzeg mi!" :-)

Üdv mindenkinek!
nemrég egy barátom rokonától örökölt cuccokat válogatott és felajánlott két oszlopnyi autó-motort a '60-as évekből.
ahogy elkezdtem átolvasgatni, egyre másra akadtam az alfás vonatkozású képekbe, gondoltam beszkennelgetem és megosztom veletek :-)
az első híradás 1965. VI.6.-ai, 11. számból való. A lap fő híre: "Képes beszámoló a Budapesti Nemzetközi Vásár járműveiről" :-)

GT Ɨ|ѯ14-06-2008 14:07:39 //
686
Kazes☻03-06-2008 14:27:02 //
685
Az eleje Giulietta a többi fabrikálás, de szerintem annyira nem rossz. Talán azt próbálták, hogy az elég hamar befuccsolt Arna helyett legyen kis "női" autójuk és a Giulietta jól ment, ezért abból próbálkoztak kihozni valamit. :)
Áki03-06-2008 13:53:20 //
684
Áááá azért sokat kellett volna fízetniük!:DDD
Áki03-06-2008 13:52:56 //
683
15 perc hírnév mindenkinek jár!:-))))))
Gyáááá, én is láttam :DDDD Azt hittem, rosszul vettem észre, de nem :DDDDD
pb_03-06-2008 10:01:44 //
681
Legközelebb Lőadja a hátul hajt, Lől kormányoz magánszámát.)))))
Kau03-06-2008 10:00:55 //
680
Persze. Nem is értem, miért nem írták ki a végén a nevét :)))
Föckös03-06-2008 09:59:57 //
679
akkor ezen volt a röhögés...
:-)))
boyci03-06-2008 09:59:29 //
678
adásban, természetesen :)))
boyci03-06-2008 09:58:58 //
677
....Én a múlt héten ( IS ) láttam!!! :DDDDDDDD
Kau03-06-2008 09:20:43 //
676
Gondoltam ide írom a híres Alfásokhoz.
Tegnap láttam Ákit a Showder klubban.
Igaz csak néző volt. De benne volt a tévében :))))))))))))))
GT Ɨ|ѯ21-03-2008 14:23:21 //
675
GT Ɨ|ѯ22-12-2007 14:52:15 //
674
GT Ɨ|ѯ22-12-2007 14:50:00 //
673
GT Ɨ|ѯ16-11-2007 11:36:09 //
672
Kicsi baki,mindenkinél előfordul6:-)))
Renalfault:-)))
GT Ɨ|ѯ11-11-2007 16:20:55 //
671
Hybri:DDD
Azt én pl.megköszönném, nagyon kíváncsi lennék rá! :)
Az egyetlen létezö ProCar, amiröl itt írnak, az Alfa Múzeumban található Areseben, egy ugyanilyen motorral szerelt C-csoportos versenyautó társaságában. A másik gépemröl akár képet is tudok feltölteni róla.
Xixo23-08-2007 02:29:48 //
668
Most nem találom, de az tényleg nem olyan sok. Még 87-ben sem volt sok...
Igen, érdekes a cikk.
(A fejlesztési összeggel van valami nagyságrendi probléma, lehet, hogy az eredeti cikk is elírta. A 350.000 USD akkor sem volt számottevő összeg.)
Xixo21-08-2007 02:01:15 //
666
Pedig érdekes!! Vagy nem???
Xixo19-08-2007 01:56:26 //
665
Ezt most olvastam az ItaliaSpeed-es hírlevélben. Gondoltam, hátha érdekel valakit!!
Xixo19-08-2007 01:55:17 //
664
Alfa Romeo ProCar - 1987
Miután a Fiat átvette az Alfa Romeo vezetését, az a megegyezés született a konszernek között, hogy az Alfa Romeo továbbra is a fő hangsúlyt a sportosságra, valamint a motorsportokra fekteti. Így az Alfa Corse (az Auto Delta utóda) erőforrásait olyan modellek megalkotására akarták fordítani, melyek megfelelnek majd a FIA új ProCar követelményeinek.
Az Alfa Romeo ProCar V10-es motorja 600 lóerő leadására volt képesMi az a ProCar? A történet Bernie Ecclestonnal kezdődik, aki akkoriban a FOCA elnöke volt. Bernie valamikori Brabham-F1 autóiban Alfa Romeo motorok dolgoztak, így mindig is jó kapcsolatban volt a milánói céggel. Amikor Ecclestone megálmodta a ProCar modelleket egyetlen cél vezérelte: bevonni a legnagyobb autógyártókat a motorsportba. Abban az időben a FIA követelményrendszere leírta, hogy az új modelleknek egyforma motorokkal kell rendelkezniük, akárcsak a F1-es autóknak. De nemcsak a motoroknál alkalmazták a F1-es technológiát. Az autóknak héjszerkezetűnek kellett lenniük, előírás volt a karbon-szálas féktárcsa és a középmotor, melynek a hengerűrtartalma maximum 3.5 liter lehetett.
Az egyetlen példányban létező Alfa Romeo ProCarE célból született meg a 164 ProCar, mellyel az Alfa Romeo csatlakozni kívánt a Formula „S” csapathoz (S=silhouette, ez volt az új ProCar modellek számára létrehozott verseny elnevezése). A modell hétköznapi autó látszatát mutatja, látszólag semmi sem utal különleges voltára. Az egyetlen igazán feltűnő motívum az autón a hatalmas méretű hátsó légterelő. Ám Bernie Ecclestone tervei kudarcba fulladtak. Az autógyártó manufaktúrák nem mutattak érdeklődést sem a különleges versenymodellek, sem a ProCar versenyek iránt. Ennek oka a túl magas előállítási költségekben keresendők. Így egyedül a nagyszerű 164 ProCar született meg az Alfa Romeo bábáskodása mellett. A Formula S kategória pedig meghalt, még mielőtt igazán megismerték volna.
A ProCar héjszerkezetű karosszériát és középmotort kapottDe nézzük meg közelebbről ezt az alig ismert modellt. Az aluminium-Nomex átlyuggatott alvázat kevlár valamint karbon-szál erősítette. Akárcsak az alváz, a kasztni is Nomex, kevlár és szénszál keverékéből épült. Az autó érdekessége, az, hogy három fő darabból áll. Ahogyan a képeken is látható a modell eleje egy egészben levehető karosszéria elem, ami az utcai 164-as lökhárítóját és motorterét formázza. A hátsó darab tartalmazza a tetőlemezt, a B-oszlopot, a hátsó ajtókat valamint lökhárítót. Mindkét részt a motorsportból jól ismert gyorsbilincsekkel lehetett rögzíteni. A középső darab gyakorlatilag az utastér, ez a rögzített rész tartalmazza az ajtókat és a szélvédőt is. A 164 PorCar ajtói, visszapillantó tükrei, fényszórói és lökhárítói méretben és alakban is teljesen megegyeztek az utcai autókéval, viszont műszaki megoldásai messze túlmutattak egy mezei 164-es Alfán. A 164 ProCar fékrendszere teljes egészében megegyezett az akkori Forma 1-es modellekben alkalmazottakéval (sokdugattyús rendszer, karbon-szálas tárcsákkal). A motor a legmodernebb F1-es motor volt: 73°,V10 felülvezérelt, hengerenként négy szeleppel. A középmotoros modellbe egy hatsebességes váltó került beépítésre. A digitális benzin-befecskendezőt a Bosch szállította. A hétköznapi megjelenésű ProCar nem mindennapi teljesítménnyel büszkélkedhetett. 600 lóereje mindössze 750 kg-mal párosult. Ez lehetővé tette a hihetetlen, 350 km/ órás sebesség elérését, valamint azt, hogy mindössze 2 másodpercre volt szükség arra, hogy álló helyzetből 100 km/órára gyorsítson. Ne feledjük, hogy 1987-ben járunk - a ProCar gyorsabb, mint a kor F1-es autói. Az előállítás és a fejlesztés költségei csillagászati összegekre rúgtak, mintegy 350.000 USA dollárt költött az Alfa Romeo a versenyautóra.
Az egyetlenegy létező ProCar modell valahol Amerikában van.
panza24-07-2007 22:24:44 //
663

És itt a hab a tortán!!! A csodálatos Alfa Romeo 6C 2500 SS Corsa!!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.