Forum >> Direkt légszűrőkről
GT Ɨ|ѯ13-07-2006 20:31:26 // 975
Akkor 1el több direktes lesz:-))))
Roli13-07-2006 19:12:43 // 974
Péntek délelött majd átjövök aztán megmutatom mit is szól ez :) Ennél szerintem a tiéd se lessz hangosabb, de nem tart sokáig átszerelnünk a te gépedre és megpróbálni :)
Üdv Roli
GT Ɨ|ѯ13-07-2006 12:40:58 // 973
Nekem nem lett gyengébb.Megy mint a szél.
A hang brutál rendesen tiszteletet parancsol:-))))
Otto12-07-2006 23:21:11 // 972
Neked is gyengébb lett tőle a vas?Mert akkor meggondolom!Így is szól ez rendesen!
Otto12-07-2006 23:19:33 // 971
Na ne bassz!
Volt annyi időd a semmittevés mellett!Irigyellek!:)
Baszki két hónap után belekerült!Ez igen!Le a kalappal!:))
Holnap bemutatót kérek!
Én is rakok enyémbe!Akkor mi lesz?Beszaladnak az emberek a házukba?:)
GT Ɨ|ѯ12-07-2006 22:58:39 // 970
Ismerőss:-)))
Jó választás volt!:-))
Roli12-07-2006 21:24:41 // 969
Hello
Na végre valahára beépítettem a direkt szűrőt.
Már jó régen megvettem magát a szűrőt, meg az olajat is.
Hát vegyesek a tapasztalataim, nem hogy teljesítmény növekedés lépet volna fel. Még szerintem csökkent is, vagyis mint ha magasabb fordulaton 4-5 ezertől nem menne annyira.
Habár lehet hogy csak ez a meleg párás levegő teszi, és az miatt nem szedi annyira a lábát.
Na de a hang az mega giga brutál, 2-3 kört mentem vele a városba. Mindenki nézet ám csak hogy minek van ilyen hangja és milyen kocsi :) Brutális az a szívóhang amit most lead.
Üdv Roland
GEORGE08-07-2006 10:15:26 // 967
Elteszed emlékbe, vagy az Alfás tárgyak közé!
Poló08-07-2006 10:14:43 // 966
Lehet, hogy hagyom inkább. Beszerezni a csöveket, a direkt szűrőt, aztán meg még szerelgetni is. És én amilyen vagyok, úgysem vennék észre semmi változást :-)
Meg amúgyis megvettem a V6 csövet, azzal meg mit csinálnék?
GEORGE08-07-2006 10:12:59 // 965
Te meg is próbálhatod, nekem nem fér el...
GEORGE08-07-2006 10:12:36 // 964
Én tettem oda hőmérőt bevezettem az utastérbe és mikor mozgásban volt az autó akkor megegyezett a külső levegő hömérsékletével a motortérben levő.
A városi araszolgatáskor viszont tényleg eleg van ott.
GEORGE08-07-2006 10:09:34 // 962
Menetközben már nincs ott meleg!
Poló08-07-2006 10:08:50 // 961
Van a kipuff fölött egy olyan lemez, de szerintem attól még meleg van ott.
GEORGE08-07-2006 08:59:47 // 960
Viszont jóval hosszab a cső ami fontos!
Lehetkapni hőterelő lemezt alá kell tenni.
Tom1208-07-2006 07:15:47 // 959
...meg ott kapja a legtöbb bogarat is.
...tehát jóval gyakrabban kell tisztítani.
Egyébként tegnap meg volt a vezérszíj /meg ami még kell/ csere, nem próbáltam még úgy igazából "élesben", de az első benyomásom az volt, hogy van valami visszaesés teljesítményben... A helyzet az, hogy nekem "rövid ékszíj" volt benn egy ideje, mert az egyik feszítő /görgö/ letörött és szükségmegoldásként így hozták össze, hogy a klímakompresszort kihagyták. Most már minden a helyén van, valamivel csendesebb lett és talán "diszkrétebb" a teljesítmény, meg kellemes a belső hőmérséklet...:-))) Kikapcsolt klímával is olyan érzésem volt, mintha alacsonyabb fordulatnál "vérszegényebb" lenne, de amint írtam, megvárom, amíg kicsit "összeszokik a rendszer", aztán tudok "biztosat" mondani...:-)
...tehát jóval gyakrabban kell tisztítani.
Egyébként tegnap meg volt a vezérszíj /meg ami még kell/ csere, nem próbáltam még úgy igazából "élesben", de az első benyomásom az volt, hogy van valami visszaesés teljesítményben... A helyzet az, hogy nekem "rövid ékszíj" volt benn egy ideje, mert az egyik feszítő /görgö/ letörött és szükségmegoldásként így hozták össze, hogy a klímakompresszort kihagyták. Most már minden a helyén van, valamivel csendesebb lett és talán "diszkrétebb" a teljesítmény, meg kellemes a belső hőmérséklet...:-))) Kikapcsolt klímával is olyan érzésem volt, mintha alacsonyabb fordulatnál "vérszegényebb" lenne, de amint írtam, megvárom, amíg kicsit "összeszokik a rendszer", aztán tudok "biztosat" mondani...:-)
Poló07-07-2006 19:25:34 // 958
Végülis ha jobban belegondolok, akkor kap az frisset is. A pajzs és a lámpa között betud menni a hideg levegő.
GT Ɨ|ѯ07-07-2006 09:16:47 // 957
Nemtom,de bárki bármit mond-a friss levegő a legjobb!.:-)))))
Ma is gyönyörűen "morgott"az aranyos:-)))
Poló06-07-2006 01:01:44 // 956
Hát ez az! Én is így gondolom. De a Novitecnek nem lenne ennyi esze? Ezt nem hinném.
GT Ɨ|ѯ05-07-2006 12:57:21 // 955
Meleg levegő nem nyerő!!!
Ezért akarok még plusz 1 beömlőt a sárvédőre is!:-))
Poló05-07-2006 10:34:37 // 953
GT Ɨ|ѯ04-07-2006 21:12:05 // 952
Akkor érezhető a különbség :-)))
Lacza04-07-2006 16:37:01 // 951
Kivettem a rezonátorházat,és úgy raktam be a direktszűrőt.
Változás hangban nagyon brutál,főleg 4000-től kezd el dorombolni:)
GT Ɨ|ѯ04-07-2006 15:01:06 // 950
Fog kapni még a sárvédő 1 bemeneti nyílást is,oldalról-csak még a beömlőt nem találtam meg hozzá...lehet,hogy le kellene gyártatni,mert eddig 1 sem volt olyan,hogy teccen:-)
GT Ɨ|ѯ04-07-2006 14:59:01 // 949
Karakot04-07-2006 14:54:36 // 948
Már korábban is megcsodáltam az oldaladon, most is nagyon teccik. :) Sokat dob a látványon az a Simota hővédő box.
GT Ɨ|ѯ04-07-2006 14:03:04 // 947
Karakot04-07-2006 13:35:03 // 946
Persze, hogy működik, ki állította, hogy nem? :)) Azonban ha figyelmesen elolvasod azt, amit írtam és utána ránézel a képre, amit belinkeltél, akkor kiderül, hogy kb. jó fél méterrel, ha nem többel megrövidült a levegőszívó apparátus hossza. Na erről beszélt az a cartárs, aki korábban elmagyarázta miért törvényszerű, hogy gyengüljön a kocsi egy ilyen beavatkozástól. De ez az 56-osra áll, a 45/46-osokat nem ismerem. Lehet, hogy ott a rövidülés nem jelentős.
GT Ɨ|ѯ04-07-2006 10:36:47 // 945
Engem nem zavar,nem érzek jelentős "gyengülést"...:-))
A hang meg állat!:-)
A karbantartást meg szorgalmasan csinálom.
Lacza04-07-2006 10:33:46 // 944
Igen,gondolom DCS-ék ott mérték:)
Lacza04-07-2006 10:14:30 // 942
Azért kell rajthagyni a rezonátorházat,hogy ne veszítsen az erejéből:)
Nekem DCS mondta,bár rezonátorház nélkül nekem jobbnak tűnik,de a mérés pontosabb,mint én:)
GT Ɨ|ѯ04-07-2006 10:07:09 // 941
Auto Sun Hungária krt.:-)
GT Ɨ|ѯ04-07-2006 10:06:37 // 940
Nepanaszkodjanak,ha úgy érzik gyengébb,vagy többet fogyaszt tegyék vissza a papírszűrőt:-))
Ennyi.Nem kötelező:-)))
Poló04-07-2006 10:04:39 // 939
Az OK, hogy feltudod rá tenni. De többen panaszkodtak, hogy a direktszűrővel nem ment úgy a vas és többet fogyasztott. DCS-ék 7 lóval kevesebbet mértek direktszűrővel.
GT Ɨ|ѯ04-07-2006 09:56:37 // 937
gizmo14503-07-2006 23:04:01 // 936
Sziasztok!
Tudtok valami cimet (lehetőleg net cím) ahol tudok venni(rendelni) szűrőhöz gumi könyököt; egyenest ;csővet ? A cső még nem is fontos az valószinű aluból vagy savállóból megoldom, de a könyököket mégsem csinálhatom Slagból. :)
Köszi.
Karakot03-07-2006 11:25:01 // 935
Lehet, hogy típusa válogatja. 156-osnál az első lökös bal alsó részéről szívja a levegőt, és oda nem lehet a direktet berakni. Ahol már elfér, az viszont már viszonylag messze van ettől a helytől. Nekem nincs tapasztalatom, de példa ként még mindig Leon szavai vannak előttem, aki bevallása szerint még a GTA-nál is érzi, hogy alacsony fordulaton kicsit gyengébb lett a direktszűrővel. Pedig az 250 paci. Persze a hang miatt ez a dolog különösebben nem érdekli. Lehet, hogy a 145/146-nál nem ennyire jelentős a szívóoldal rövidülése.
GT Ɨ|ѯ02-07-2006 19:37:52 // 934
Nincs mit hozzátennem,csak annyit,hogy én nem vettem észre nyomatékszegényedést a direkt-beszerelése óta..:-)))
Karakot02-07-2006 11:01:27 // 933
Nem tudom, hogy ebben a topicban-e, de korábban egy alapos ismertetést kaptam az egyik kollégától ( talán Paco volt, bocsánat ha tévedek...). A lényege az volt, hogy a szűrő csere-bere esetén a nyomatékvesztést nem az áteresztőképesség változása okozza, hanem az, hogy megrövidül a szívóoldal hossza (ez a direktre vonatkozik), és a mozgatott légoszlop rövidülése miatt alacson fordulaton nyomatékszegényebb lesz a motor. A sprotbetét esetén ilyennel nem kell számolni, mivel a légvezető rendszer hossza semmit sem változik. Röviden ennyi, ha visszakeresed, akkor ott pontosabban le volt írva.
Poló01-07-2006 18:39:38 // 932
A reklámokban mindig azt híresztelik, hogy a sport betétszűrőnél több teljesítményt hoz a direkt. A valóságban mégse így van?
GT Ɨ|ѯ01-07-2006 18:18:13 // 930
Nyugodtan vedd meg!
Kipróbáltam én is!
Tuti,de akkor már megvolt a direkt:-))
gizmo14501-07-2006 18:12:52 // 929
Sziasztok!
Csak annyit szeretnék hozzászolni, hogy szerintem direktszürővel a hangja tuti a legjobb. Betétszűrőt nem probáltam még sajnos. Teljesítmény nővekedést meg mérni kellene, legegyszerűbb 0-100 sprint a legjobb.
Az első direktnél sajnos egy OFF-os gófós haveromra halgattam és mentünk egy karikát, az olajozás nélküli szűrővel mondván "ennyitől úgysem lesz baja". :(
Hát nem éppen, LMM és lambdaszonda csere
Poló01-07-2006 18:12:10 // 927
A direktszűrő veszi vissza a lovakat a 156-on. A sportbetét nem.
GT Ɨ|ѯ01-07-2006 18:07:40 // 926
Neked a BMC sportbetét ajánlott!:-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
368
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?