Forum >> Dízelmánia

WarbiRunner (Gyuri)16-04-2013 18:40:00 // 23202
Huhh..az igen. A vezérműtengely is gyári :-)
Nekem a 150 is elég lenne...akkor az wmi-vel meg lesz? :-)
gecsa15-04-2013 21:52:40 // 23201
Megjött a jóidő,a nyikorgás magától elmúlt..:-)
gecsa15-04-2013 21:50:23 // 23200
2ember, negyed óra.. mint a féknél.. nem kell semmi csecsebecse hozzá.
Föckös15-04-2013 19:40:03 // 23199
nem gyenge...

1,9 8 szelep, majd 250 paci!!!

kkk turbó, nagy cooler, remap, és wmi!

üzemanyag rendszer a gyári!
WarbiRunner (Gyuri)15-04-2013 12:38:39 // 23198
A hétvégén kiszabadult a sok versenyző a jó idő tiszteletére , végre játszattam egy kicsit a jtd-vel, és mások idegeivel :-) Az egyik legszebb trófea egy magabiztos Passzátos volt. (2010 utáni tédéi) Annyira magabiztosan állt be mellém a lámpához, tuti azt gondolta, valammi kotu sz@r régi rozsdaboglya, kikerüljük. Kicsit előrébb gurultam, hogy jelezzem hogy nem lesz sima :-) No innentől be-be mozgott az passzát, láttam hogy izgul :-)
Sárgára rajtot vettünk, de igazából nem nyomatékcsúcsról kilőve indultam, kicsit ellazáztam. Úgyhogy megnéztem a passzát farát egy kicsit. Füstölt, de nem vészesen :-) Közben rendesen benyomtam azt a pedált végülis és nagyjából úgy kikerültem mint a...azt. Mindíg nézem ilyenkor az arcokat. Megint úgy jött ki, hogy 1-es turbosípolás nagyjából az emberünk arcába szólt, érdekes egy arckifejezéssel meredt át felém. Kapcsoltam egy 2-est és viszlát volt. Még búcsúból visszalassítottam 50 körülre és nyomtam egy "köszi" villogót. Áá de jól esett. Mellesleg elég gyengusz amit tud a germán presztízs bódé. De volt még pár bevállalós önalázós kolléga is, 1.4 ibiza, 1.4 Civic...hehe :-)
Ami szomorú, hogy vagy 5-6 Alfást is láttam, egy se köszönt vissza :-( Egy 159 mellé gurultam, direkt beállva egy füstölő rom teherautó mögé, hogy át tudjak inteni. No ezt ő versenyként értékelhette, mert visszaköszönés helyett onnantól csak simán nem akarta hagyni hogy melléguruljak, aztán eltaposta. Én hideg motorral meg hagytam.
GTPeti12-04-2013 17:13:53 // 23197
"a gödöllői cikk alapján ne ítéljetek meg egyetlen rendszert se."

Az szuper lenne, ha leírnád, te mivel nem értesz egyet az ott leírtakból! A topiclakók közül sokunkat érdekelne, lévén te insider vagy a Delphi-nél.
[k i z z o]12-04-2013 16:34:29 // 23196
Nem írtam, hogy tudatlan.
WarbiRunner (Gyuri)12-04-2013 16:24:54 // 23195
Voltam ebben a szervízben, a tulaj nem tűnt tudatlannak a témában, sőt...Persze jobban nem ismerem, de amit láttam bíztató volt, amit hallottam érthető volt, a hozzáállásuk pedig korrekt.
Viszont nyilván új fejlesztésű rendszerekre tényleg nem illik ráhúzni a régi hibáit.
[k i z z o]12-04-2013 16:20:25 // 23194
Ez két teljesen más rendszer. + a gödöllői cikk alapján ne ítéljetek meg egyetlen rendszert se.
.......................11-04-2013 19:34:15 // 23193
Az Opel új diesele

egy dolog nagyon megfogott:
"A befecskendező rendszer – amely már nem a Boschtól, hanem a Nippon Densótól származik"
itt meg a Denso a hunyó
akkor ,hogy is van ez
forrasr11-04-2013 17:11:32 // 23192
Sziasztok!166 jtd-nél kupplung hidraulika légtelenítese mennyire macerás legtelenítő készülék nélkül?esetleg erdemes megnyomatni fentről levegővel?
Manky95610-04-2013 18:16:19 // 23191
Hát sok mindentől függ , edc16ról vagy edc15ről beszélünk , edc 16 nm ben korlátoz. edc15 üzem anyagmennyiséget.Elég fontos dolog ez a kocsinak , alul ha túl van írva ettől megy szét a kuplung ha alul sok van írva ha ezzel nincs korlátozva. Befecskendezési időt nem minden esetben írom mivel 1.átbasza a fogyi mérőt ha van! 2. sok esetben ez túl van írva a kocsiknál,és felesleges megírni. Railt sem minden esetben kell, egy lightos chiphez elég csak pár limitert átírni.
WarbiRunner (Gyuri)10-04-2013 11:53:01 // 23190
A nyomatéklimiter? Az nem csak a max nyomatékot korlátozza? Inkább alul szól bele gondolom. A gyakorlati oldalát nem tudom hogy néz ki a chippelésnek, de a befecskendezés időzítését is szokták változtatni a rail nyomás növelése mellett, nem?
Attika0109-04-2013 19:37:28 // 23189
Köszönöm a kimerítő választ. :)
Manky95609-04-2013 19:33:36 // 23188
De ha tolod neki akkor nem fog csökkenni , valamitől mennie kell :)
Manky95609-04-2013 19:32:35 // 23187
Nem , sokkal erősebb könnyebben megy ,előbb felgyorsul amire szeretnéd ,előbb mehetsz vele részterhelésen ,kevésbé kell forgatni .Tegnap hívott egy emberke , akinek csináltam a toledoját , neki 1literrel kevesebbet eszik,és azért hívott h kéne 2 autót csinálni még :) Én is mértem fogyasztást. 5.9re jött ki nekem , új termosztáttal. kb 1hete mértem még hidegebb volt mint most.
Attika0109-04-2013 19:20:50 // 23186
Kérdés!
Ha chip-eled az autót, vagy (átírod) azzal többet fog enni az autód?
Manky95609-04-2013 19:08:56 // 23185
Gyárilag enyém is elfogy, 4ezertől gyengül. Simán csak a nyomatéklimitert változtattam meg pár dolgot , akkor is gyengült , de mikor a rail-t fel írtam , nagyon jól forog felül is 5000ig húz,de ilyenkor már fűstől is ,itt már a nyomásom vissza megy 0.8ig úgy h nem kell rajta csodálkozni :/
Föckös09-04-2013 18:37:02 // 23184
hát az enyém 4ezer körül elfogy, érezhetően, Szabi szerint a 10 szelepes nem is nagyon lesz tovább forgatható így. ..
WarbiRunner (Gyuri)09-04-2013 18:18:29 // 23183
Az egyen chippek "baja" is, hogy alul böszme erősek, ha bele tudsz piszkálni magad, az ilyen szempontból jó, ténylegesen tudod optimalizálni. Hogy miért írnak rá ennyire sokat alul, nem tudom. Nem rossz a fíling, csak a kuplungnak odatesz azért, így ésszel kell használni.
Manky95608-04-2013 17:04:15 // 23182
Szia

Hát tegnap megcsúszott a kuplungom 2x is ,úgy h finomítok rajta mert most nem állok úgy h egy szerkezet meg kevlár meg minden belekerüljön. Meg azt sem akarom h szétessen .

ezek a gyorsulások mind állóból vannak leforgatva 5.5-ig 1-2-3 , többi az kicsivel előbb elváltva.
Jorjie08-04-2013 16:40:28 // 23181
Akkor ez csak jobb lehet, mert futómű kész, nyárigumik fent, még egy olajcsere, és megnézzük a gép határait :-) Bár a flexicsövem alul kifúj, de annyi baj legyen, nincs annyi fojtás :-D
WarbiRunner (Gyuri)08-04-2013 16:34:05 // 23180
Szerintem belefér, hátszél-szembeszél enyhe lejtő-vagy emelkedő, kint hideg van vagy meleg.... Nomeg ugye a cat..az enyémben se macska, se egér, számít ám mindkető, érezhetően :-) Plusz könnyebb is vagyok nálad..:-P
Ja és az enyém szokatva van. Már tudja, hogy ha nem lép rendesen, elkezdem b@sztatni a csatlakozóit, kiolvasgatom, széthuzogatom a csöveit és booáááá még az olajszintjét is megnézem... :-D
Jorjie08-04-2013 14:19:26 // 23179
Az enyém is csak bő egy mp-el rosszabb, de akkor még nem mertem annyira nyomni neki :-)
WarbiRunner (Gyuri)08-04-2013 13:57:59 // 23178
Igen, tényleg ott körül, 21-22sec végig 4-ben. Egy mérés nem mérés, de az látszik, hogy a 2.4 gyári értékét kb hozza, talán valamivel jobb is.
A chippelt 2.4 értékek elég "erősek" meg kell hagyni, ilyen értékek mellett nem nagyon csodálkozok a füstölésen :-)
Jorjie07-04-2013 23:41:56 // 23177
A te időd 21 mp körül van, ha jól rémlik.
WarbiRunner (Gyuri)07-04-2013 23:37:06 // 23176
Jól hangzanak, elég komoly javulás! A 60-160 végig 4-esben? Melyik milyen fokozatban ment?
Nekem is hasznos infó, majd összehasonlítom a videó időivel amit tavaly csináltam. Nem gps és racechrono, de kb jó lesz az. A tied gyáriját tudnia kéne az öreg 1.9-nek :-)
Manky95607-04-2013 22:57:59 // 23175
Sziasztok gondoltam beosztok egy képet eddig mire mentem a JTD-mel. (136lovas)
Remélem tetszeni fog :)

Selmak06-04-2013 16:16:07 // 23174
Inkább a lag lesz kisebb, mert ha már felfújta akkor a nyomás stabilizálódik.
Alfa GT-Csaba05-04-2013 18:54:39 // 23173
nincs ,de ha csak úgy teszem fel,a turbót és a coolert össze kötnénk 76-os 2, 1/2 " csővel akkor elveszne a turbó nyomás a motor felé benne !Talán vascsővel tényleg jobb össze kötni mert azt nem tudja felfújni a turbó ,ezért valamivel nagyobb levegő nyomás megy a motorba .Ezt csak én gondolom logikusan.
eldiablo15605-04-2013 18:32:24 // 23172
Ígyvan.De kis különbségnek nincs jelentősége.
Alfa GT-Csaba05-04-2013 18:24:19 // 23171
Biztos nem baj!Én úgy gondoltam hogy felesleges vastagabbal csinálni,ha a turbón is akkora a csatlakozás,ugy sem megy át több levegő mint ami a turbón ki tud jönni!Gond akkor lenne ha pl 33,4mm-es 1" csővel csöveznénk be ,mert akkor a turbót fojtaná meg !
eldiablo15605-04-2013 18:18:43 // 23170
48as? Hmm igaz a turbó pipája annyi, de az intercooleré és a szívótoroké már 53mm. Nekem 53 as csöveim vannak.. Bajnak nembaj szerintem.
Alfa GT-Csaba05-04-2013 16:36:30 // 23169
de az olyan rövid szakasz ,amit a turbó nem tud felfújni
Alfa GT-Csaba05-04-2013 16:35:34 // 23168
igen kell a rezgés miatt ,amivel össze kötöttem a turbót és a cooler oldalt
Hardy05-04-2013 16:31:08 // 23167
De egy kis gumi csak kell hogy csatlakoztasd a hűtőhöz meg a turbóhoz. Oda mit raktál?
Alfa GT-Csaba05-04-2013 15:49:39 // 23166
én 48mm-es 6/4 " -os kipufogó csövet vettem 2 métert 3300 ért és vettem patent ivet és össze szabtam és hegesztettem lángal .Ettől olcsóbb eljárás nincs!!!!az aluminiumot AVI-val hegesztik jó drágán!
eldiablo15605-04-2013 12:34:35 // 23165
18 ezer egy gumi csőért elég nevetséges.Fémből megcsinálni sokkal praktikusabb és olcsóbb. Mivel nem tágul, így elvileg kisebb a turbólyuk.Hogy milyen mértékben ,számít e valamit, keveset biztos. (Az én alsó turbócsövem már utángyártott, olyan puha mint a vaj, így biztos 3x ára duzzad menetközbe....) Nem repedezik el sok-sok idő után, mint a gumi, nem szakad szét.1-2 héten belül az enyémet is megcsinálom, már szereztem be alu csöveket, + toldók után keresgélek jelenleg. Ha megvan csak elkell vinni megfelelő emberhez aki tudja is heggeszteni...
Attika0105-04-2013 12:10:12 // 23164
Nézd meg a feszítő görgő egy vonalban fut-e a többi tárcsával. Nálam ez volt a baj. (ez nem azt jelenti hogy nálad is ez van) Cseréltem Én is szíjat, aztán feszítő görgőt. A feszítő megoldotta a problémát, egyébként nekem is csak nedves időben (csipogott).
Attika0105-04-2013 12:07:10 // 23162
A Pörihez kész a nokedli :) Jó étvágyat! :)
gecsa05-04-2013 12:05:44 // 23161
próbáltam, ez lett belőle...
Attika0105-04-2013 11:50:09 // 23160
Dobj rá egy marék lisztet megoldja a problémádat :DDD
gecsa05-04-2013 11:27:29 // 23159
dayco, 9000km-t futott..csak nem adja meg magát ilyen könnyen..:)
ha megjön a csomagom, akkor úgyis bontanom kell kerék felől, majd rákukkantok..
az 1-essel jelölt rész felől érkezik a hang, azért írtam, hogy a generátor is beszállt a játszmába..

tegnap sütött a nap, száraz idő volt, szinte teljesen el is halkult, de ma megint esik, így párszáz méter után megint visszatért a nyikorgás.. ;)
Ferke05-04-2013 11:07:20 // 23158
Akkor cserélj szíjat, vagy szíjtárcsát, attól függően, hogy melyik a xar:) Rendes cuccnak nem árt a víz.
gecsa05-04-2013 10:42:26 // 23157
csak esőben és után 1-2 napig van ez...nem most kezdte..:)
Ferke04-04-2013 22:07:41 // 23156
Az nem jelent semmit, meg ugye a szijtarcsa is csinalhat furcsasagokat, ha mar lekoszonoben van...de a viz miatt biztos nem nyikorog.:-)
Hardy04-04-2013 22:07:33 // 23155
Az a baj hogy az nem gyári. Nekem meg rövidebb volt 3-4 cm-vel, így vissza kellett vinni.
Ferke04-04-2013 22:04:13 // 23154
Nem fugg ossze, ez csak kifogas, en is az vagyok, gyakorolni kell!:-)
Alfa GT-Csaba04-04-2013 19:32:02 // 23153
Az alsóra anno 18 ezret mondtak,az is birja pár évig.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.