na igen..még egy hétig :-)
Pont így jártam. Egy nap megtankolam a kúton, elindultam, és szinte azonnal leált. Na mondom wtf? Ezután beindult, úgyhogy gondoltam valami pillanatnyi elmezavar volt. Elmentem Bp-re, hazajöttem. Rá kb egy hétre családdal mentünk szintén Bp-re. az M35-ösön 140-nél a belsősávban lepett meg a hibalámpával, leállt a motor. Meglepően kultúráltan állította meg, semmi rántás, csak arra figyeltem fel, hogy hiába nyomom a gázt. 5 perc múlva beindult, az első letérőn visszafordultunk. Még jópár leállással, de hazaértünk. A kapunk elől meg már betoltam :-) Másnap hideg motorral simán elment a szerelőig. Főtengely szenzor, nagyon valószínű.
Forum >> Dízelmánia
WarbiRunner (Gyuri)13-03-2013 14:54:08 // 22952
mreni13-03-2013 12:47:22 // 22951
szerintem én meg tudom oldani neked,bár még nem jött meg az Autocom CDP-m,de az ELM-el is kiolvasható.
Jársz erre mostanság?
Jársz erre mostanság?
Kimis11113-03-2013 07:35:41 // 22950
Ezt hol tudom megoldani?
mreni13-03-2013 07:27:26 // 22949
egy kiolvasással kellene próbálkozni,ilyenkor szokta tárolni a hibát.
Kimis11112-03-2013 21:48:08 // 22948
na ige...de mosthibátlan...
mreni12-03-2013 21:46:20 // 22947
azt nézd meg,hoy indítózáskor kimozdul-e a fordulatszámmérő,ha nem akkor főtengely fordulatszám jeladó(vagy ki hogy hívja),de én egyébként is erre tippelnék.
GTPeti12-03-2013 21:07:47 // 22946
Pl. Warbinak. Vagy Kollár Szabolcs.
Haro12-03-2013 21:02:09 // 22945
Van valakinek olyan ismerőse aki jó programot tudna írni egy 1,9 JTD-re????
Kimis11112-03-2013 20:53:52 // 22944
azt,hogy forog,de nem indul....
Ferke12-03-2013 20:45:38 // 22943
Mit jelent az, hogy az indítózásra nem reagál??:)
hering*dani12-03-2013 20:22:37 // 22942
már 2 napja áll:)
Hardy12-03-2013 20:16:54 // 22941
Próbáld reggel indulás előtt, mikor áll olyan 10-12 órát.
GTPeti12-03-2013 20:08:33 // 22940
Na jó... az igazi nulladik lépés persze a kiolvasás.
GTPeti12-03-2013 20:08:06 // 22939
Nulladik lépés: Cseréld a főtengely-jeladót! Egy hibaok kizárva.
Kimis11112-03-2013 20:04:08 // 22938
Ma Pestről jövet az M3-ason jöttem haza,olyan 130 as tempónál rágyorsítottam,hatodikban. Egy rántás és leállt az autó. Lecsurogtam a leállósávba,indítózásra nem reagált. Ránéztem a motorra,semmit nem láttam persze. Indítózásra továbbra is semmi.
Aztán úgy két perc múlva újra próbáltam és azonnal indult.. azóta sincs semmi.
Esetleg találkozott már ilyennel valaki????
166 2,4 jtd 136 le
Aztán úgy két perc múlva újra próbáltam és azonnal indult.. azóta sincs semmi.
Esetleg találkozott már ilyennel valaki????
166 2,4 jtd 136 le
hering*dani12-03-2013 18:50:42 // 22937
jolvan csak azért kérdezem mert eddig még nem volt ilyen hogy a pálca koözepe is olajos vagy csak nem vettem észre.
Alfa GT-Csaba12-03-2013 18:41:34 // 22936
Nem jelent semmit !
hering*dani12-03-2013 18:29:52 // 22935
Ma megnéztem a díjzel olajszintjét , kihuztam a pálcát és letöröltem. a két csík között va a szint a felsőhöz joval közelebb. de a pálca feljebb is olajos lett!!! Nem tudom hogy ez jelenthet-e valamit? Vagy ez mindegyik atón ilyen?
immi3311-03-2013 13:16:31 // 22934
ja van jel persze gázolajnyomásszabályzo. szuro cserélve kb 3000 km a szabályzo is cserélve volt de az ujat is épp ugy berakja reszelékkel és megál az auto.
159 Indigo Gray 2.4 Monster11-03-2013 11:55:10 // 22933
Van ennek a dolognak valami jele is? MErt írtad hogy egyre gyakrabban kell tisztítani. Gázolaj szűrőt cseréltél? Lehet a tank van tele valami kosszal nem hinném hogy a magasnyomásuval lenne valami. De a profik majd meg mondják a tutit :)
immi3311-03-2013 09:46:45 // 22932
Helo. Segitség kellene 156 1.9 jtd egyre gyakrabban kell tisztitani a nyomásszabályozot reszelék szeru piszok van rajta. Haldoklik a magasnyomásum? Viszont a mért nyomások jok inditásnál is és a max is a névleges felett van. Szerintetek?
159 Indigo Gray 2.4 Monster10-03-2013 20:59:31 // 22931
Így ahogy mondod. Én vezérműtengely megmunkálón melózok itt is úgy van hogy 4 mikron alatti ütése van a pumpabütyöknek akkor audi 4-9 mikron között ww 9 mikron felett kuka azért a seat meg a skoda el bírta a 18 mikronost is :D
mizooo10-03-2013 20:55:00 // 22930
A bratyóm Győrben dolgozott, motorokat rakott össze. Azt mondta szortírozva voltak a blokkok is és a bele való alkatrészek is. A jobbak Audi-ba mentek, a "gyengébb minőségűek" a többi Off-ba.
satya10-03-2013 20:41:45 // 22929
a pd-ről nem írnék véleményt mert annyira nem voltam bátor hogy kipróbáljam :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster10-03-2013 20:30:09 // 22928
el hiszem. Ott kezdődött a beszélgetés hogy a cr jobb mint a pd, ezt az állításom továbbra is fenn tartom. Nagyon sok érdekes és egyben szomorú dolgot tudnék mesélni a germán minőségről :D
satya10-03-2013 20:19:37 // 22927
nézd, ha 30 autóból az enyém a legjobb akkor úgy gondolom hogy nem vagyok elfogult. ekkora futásteljesítménynél valaki már a 3. kéttöbegűnél tart, vagy a 2. váltónál de van aki mind behúzta csúcs cserével együtt. az pereskedni kell mert a 2 éves autón rohad le a festék..... ezek is tények.mint ahogy a néhány hajtókar törés is, igaz az még a régi 1.9 pd volt
.
.
159 Indigo Gray 2.4 Monster10-03-2013 20:04:56 // 22926
Az az állításod vérzik el hogy a Győrben szerelt motor szar, mivel minden motor ott készül. Te belenyúltál a szarba akkor vele, h pl egy germán mániás beleolvasna a 159-156 os fórumba az jönne le neki hogy egy hulladék szar rozsdaboglya aranyáras alkatrészes szarok ezek az autók. De mi tudjuk hogy nem is :) Mint mondtam nem akarok vitatkozni veled te biztos jobban tudod.
satya10-03-2013 19:55:24 // 22925
szakvélemény
az élőbb elcsesztem
az élőbb elcsesztem
satya10-03-2013 19:54:00 // 22924
ezek tények, nem vélemény csak 1 tény a sok közül ami szerinted elvérzik
zee10-03-2013 19:19:36 // 22923
Csúcs.
Legalábbis nekem egy szaki ezt mondta.
(Nem akarlak ijesztgetni,de állítólag komoly gondokat okozhat idővel.)
Legalábbis nekem egy szaki ezt mondta.
(Nem akarlak ijesztgetni,de állítólag komoly gondokat okozhat idővel.)
mreni10-03-2013 19:00:00 // 22922
a pd nél jobb az biztos :D
159 Indigo Gray 2.4 Monster10-03-2013 18:58:15 // 22921
El hiszem, de a pd-nél tuti jobb :) Meg hogy szarok a Győrben készült motorok. Hát igen akkor mi a jó? Mivel csak győr csinál motorokat, régebben germánok csinálták az 1,4-1,2 tfsi-ket de már azt sem. Napi 7edb motrot kell ki küldeni nekik :)
Roll198310-03-2013 18:44:23 // 22920
1.9jtd
Hideg motornál nagyon picit ingadozik az alapjárat. Mi lehet a baja mire tippeltek?
Hideg motornál nagyon picit ingadozik az alapjárat. Mi lehet a baja mire tippeltek?
mreni10-03-2013 18:38:54 // 22919
az a baj,hogy valóban fosok ezek a motorok,többen szívunk vele nap mint nap...
mreni10-03-2013 18:37:33 // 22918
nem lett jó,most P0236 hibát dob,és néha betilt,ilyenkor 3000fölé nem forog és addig is erőtlenebb jóval,most nyomozom,hogy mi lehet a gond.
Az EGR-t le is dugóztam,az a biztos :)
Az EGR-t le is dugóztam,az a biztos :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster10-03-2013 14:45:04 // 22917
Sok helyen el vérzik a véleményed de nem akarok veled vitatkozni, legyen neked igazad :)
WarbiRunner (Gyuri)10-03-2013 14:10:59 // 22915
Köszi a visszajelzést, jó tudni!
t10-03-2013 13:39:34 // 22914
S miután kitakarítottad azt a mocsok EGRt akkor jó lett?? Mert szerintem az enyémnek is ez a baja. Néha elmennek a lovak legelni, és akkor nem is megy mégy 3000 körüli fordulatig sem :(
satya10-03-2013 11:33:48 // 22913
én is szeretlek, te is csak szitroent szereljél életed végéig :DD komolyra fordítva, az élete 90% autópályán vagy főúton tölti 1750 és 2750 közötti ford számon.
Bento10-03-2013 11:04:57 // 22912
Sziasztok,
Csak jelezni szerettem volna, hogy megtaláltuk a hibajelenség okát (napi első indítás esetében hosszas indítózás után indult be a gép -147 1.9 jtd 8v), a nyomásszabályzó szelep adta meg magát. Egy könnyed csere után ismét megfelelően indul a gép.
Anyagköltség: 100 euró
Köszönöm a tippeket és a segítséget!
Csak jelezni szerettem volna, hogy megtaláltuk a hibajelenség okát (napi első indítás esetében hosszas indítózás után indult be a gép -147 1.9 jtd 8v), a nyomásszabályzó szelep adta meg magát. Egy könnyed csere után ismét megfelelően indul a gép.
Anyagköltség: 100 euró
Köszönöm a tippeket és a segítséget!
Wickey09-03-2013 22:07:18 // 22911
mer' egy állat vagy, azé'! Szíjjelkúrod azt a finom német mechanikát, hogy szakadjon le a májad te pernahajder. Megátkoznak meglásd, és életed végéig egy szívódízel golfot fogsz vezetni! :PPP
satya09-03-2013 19:34:07 // 22910
bocs 170 000 km nem 17 000
satya09-03-2013 19:00:53 // 22909
ezt ne nekem, közel 3 év és majd 17 000 km után csak annyit tudok mondani, hogy pl ki az az elvetemült nagyszerű mérnök aki 'dugót' tervet az olajbetöltő nyílásra, 'kupak' helyett. a kosz ne megy be amikor rendszeresen utána kell tölteni az olajat? 50 000 után csörög csattog mert a csúcs nem tud rendesen kompenálni? hogy hiába 'autópályás autó a kéttömegű lassan kiesik belőle a 3-as recseg, és olyan szarul van méretezve a váltó hogy az 1.6 crtdi mind a 240 Nm szétcseszi a csapágyakat benne? hogy egyfolytában világit a sárga villanykörte a műszerfalon mert a ködlámpa/nappalifény kombó csatiját már rutinból minden szervíz alkalmával cserélik? hogy zúg a fék és a szakszervíz erre szakvéleményt ad hogy ez az ilyen fékkel szerelt autóknál normális? ez egy skoda, de az audié is zúg mert mentem a szerviz szalon autójával. soroljam még?
Hardy09-03-2013 10:26:55 // 22908
Öt az lenne vagy 15-20 de gép nélkül semmi értelme! :-)
mreni09-03-2013 08:38:28 // 22907
gép nélkül nehéz lesz
padand09-03-2013 08:23:37 // 22906
Sziasztok!
156 1,9 JTD 8V,
Tegnap olyat csinált, hogy a drágalátos 21-es úton egy hatalmas kátyúba belementem és kidobta a műszerfalra a piros befecskendező ikont. Leállítottam, beindítottam, elmúlt a hiba. Aztán este mégegyszer megcsinálta ezt egy másik kátyúnál. Gondolom valami csatlakozó lehet a ludas?? nincs valakinek ötlete? most hirtelen nem tudom gépre dugni hétvégén, de kiváncsi lennék.
Köszi
156 1,9 JTD 8V,
Tegnap olyat csinált, hogy a drágalátos 21-es úton egy hatalmas kátyúba belementem és kidobta a műszerfalra a piros befecskendező ikont. Leállítottam, beindítottam, elmúlt a hiba. Aztán este mégegyszer megcsinálta ezt egy másik kátyúnál. Gondolom valami csatlakozó lehet a ludas?? nincs valakinek ötlete? most hirtelen nem tudom gépre dugni hétvégén, de kiváncsi lennék.
Köszi
gecsa08-03-2013 18:28:11 // 22905
szerelőműhely 43351 hsz.....
mreni06-03-2013 21:12:08 // 22904
Ránéztem ma FES-el
turbónyomás 1.1 bar,
mért levegő mennyiség 1170
névleges levegő mennyiség 1464
picit talán soknak tűnnek a légmennyiség adatok,de egyébként rendben van minden.
Szelephézagot kéne állítani és ennyi.
turbónyomás 1.1 bar,
mért levegő mennyiség 1170
névleges levegő mennyiség 1464
picit talán soknak tűnnek a légmennyiség adatok,de egyébként rendben van minden.
Szelephézagot kéne állítani és ennyi.
mreni06-03-2013 21:05:11 // 22903
Ő is HLX :P jó kis gép amúgy,eddig tetszik,overboost szelep hibát dob néha+MIL-t gyujtott mert nem jó a hűtőventilátor :D :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
449
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?