Forum >> Dízelmánia
Erhard 242 (Pure Energy)19-05-2009 21:07:40 // 12002
a 75e-hez? :D köszi...
Piritu - 1.000.00019-05-2009 21:05:35 // 12001
Gratula a K-hoz! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)19-05-2009 21:03:55 // 12000
hm...
Junior19-05-2009 20:42:52 // 11999
ezt tudtam kivenni az ember szavaiból, de őszintén engem akkor már kurvára nem érdekelt a kifogása menni akartam már majdnem egy órás késésben voltam!
holnapra kitalálják a tutit azt mondták! KM óraállásomat felírtam aztán eljöttem!
holnapra kitalálják a tutit azt mondták! KM óraállásomat felírtam aztán eljöttem!
Erhard 242 (Pure Energy)19-05-2009 20:29:04 // 11998
mi az hogy nincs cikkszám? mondjak? :D
Junior19-05-2009 20:20:39 // 11997
Ja, meglepően jól húz a 120 ló!
GEORGE19-05-2009 18:40:53 // 11996
Azért nem olyan rossz az a "vacak" T-jet :-)
GEORGE19-05-2009 18:32:20 // 11995
Egyszer csak lomha lett az autó, feltűnően veszített a megszokott rugalmasságából.
Kivette a dobozkát, amitől javult a rugalmasság. Majd visszatette próbára de újfent lusta lett.
Gariba szó nélkül cserélték, utána nem volt vele gondja..
Kivette a dobozkát, amitől javult a rugalmasság. Majd visszatette próbára de újfent lusta lett.
Gariba szó nélkül cserélték, utána nem volt vele gondja..
GEORGE19-05-2009 18:29:37 // 11994
Sajnos ez van, előfordul ez lényegesen drágább autóknál is, tudom ez téged nem vigasztal.
Piritu - 1.000.00019-05-2009 17:59:11 // 11993
MI volt a hibajelenség, hogy vissza kellett cserélni?
Junior19-05-2009 17:02:22 // 11992
Állítólag nincsen hozzá semmilyen cikkszám, ezért a nagyker ahonnan az alkatrészeket rendelni szokták nem mondott semmi bíztatót, de "holnapra már okosabbak leszünk".-ezt mondták.
Nem igazán volt rá időm, hogy mélyebb eszmecserébe belemenjek, mert késésben voltam a melóból ezért rájukbíztam, hogy oldák meg, talán menni fog :-)
Nem igazán volt rá időm, hogy mélyebb eszmecserébe belemenjek, mert késésben voltam a melóból ezért rájukbíztam, hogy oldák meg, talán menni fog :-)
Erhard 242 (Pure Energy)19-05-2009 16:47:46 // 11991
miért nem egyszerű?
Junior19-05-2009 16:43:36 // 11990
Nálam teljesítménycsökkenés lépett fel, kb.70 lóerős lett érzésre az autó, a tegnapi napot + a mai délelőttöt a szervízben töltöttem. Tegnap azt mondták, hogy a vmi nyomás szabályozócső a hibás, ma kicserélték kiderült, hogy az EGR is elfosta magát, úgyhogy most járhatok egy OFF-os Bravo T-jettel, amig nem sikerül beszerezni, merthogy állítólag nem olyan egyszerű.
GTPeti19-05-2009 16:17:41 // 11989
Szoktam német fórumokat olvasni, de nagyszámú PR-tönkremenetelről még nem olvastam. Márpedig dajcsék minden gondolatukat leírják...
(Khm... asszem mi is. :)
(Khm... asszem mi is. :)
Erhard 242 (Pure Energy)19-05-2009 16:15:27 // 11988
amelyik anyaghibás az eltörik ...Masternél történt meg ...
Erhard 242 (Pure Energy)19-05-2009 16:14:24 // 11987
Balázs hozza be kintről s nem volt vele garanciális probléma még azért elad pár ezret évente :)
Junior19-05-2009 16:10:36 // 11986
Én is azért kérdezem ezt ilyen naívan, mert eszembe se jutott volna, hogy egy két és fél éves autónak, amit főként városon kívül használtam eddig, ilyen problémája lehet.
GEORGE19-05-2009 16:05:28 // 11985
Amit én tudok, hogy Blacky barátom cserélte gariban a novitec "dobozkáját"
GEORGE19-05-2009 16:04:12 // 11984
Ki tudja mi a normális???
Egyszer minden megadja magát, persze ettől még bírhatta volna tovább.
Szerintem abszolút nem az a jellemző, hogy ilyen "kiskilométernél" kimúlnak....
Egyszer minden megadja magát, persze ettől még bírhatta volna tovább.
Szerintem abszolút nem az a jellemző, hogy ilyen "kiskilométernél" kimúlnak....
GEORGE19-05-2009 16:02:02 // 11983
Csak nem jelentést kapsz a bacar-tól, hogy hány db meghibásodott "kütyüt" cserélnek?
Mert az, hogy te nem hallottál olyant, attól még az koránt sem biztos, hogy nem is volt....:-)
Mert az, hogy te nem hallottál olyant, attól még az koránt sem biztos, hogy nem is volt....:-)
Junior19-05-2009 15:59:01 // 11982
csak az elmúlt félévben volt jellemző.
Erhard 242 (Pure Energy)19-05-2009 15:49:00 // 11981
ha mindig városban használták gyök kettőben akkor természetes..
Junior19-05-2009 15:39:22 // 11980
Kedves Cartársak! mennyire normális az, hogy a 147 1.9 JTDm-ben 92000 km-nél az EGR szelep úgy megadja magát, hogy már csak cserélni lehet?
Piritu - 1.000.00019-05-2009 08:35:26 // 11979
Milyen gondokról tudsz?
Ahogy nézem elektronika szempontból nem egy komoly feladat megépíteni, ettől sokkal bonyolultabb elektronikákat gyártunk milliószám a ventilátorokhoz, gyakorlatilag reklamációmentesen, ha a Novitec gyakran tönkremegy (és ebbe már azt is beleértem, ha egyről hallott valaki, mert nem sokat adnak el) akkor ott nagyon nagy gondok vannak az áramkörgyártásnál. (mondjuk ESD vagy méréstechnika terén vagy a konstrukcióval)
Ahogy nézem elektronika szempontból nem egy komoly feladat megépíteni, ettől sokkal bonyolultabb elektronikákat gyártunk milliószám a ventilátorokhoz, gyakorlatilag reklamációmentesen, ha a Novitec gyakran tönkremegy (és ebbe már azt is beleértem, ha egyről hallott valaki, mert nem sokat adnak el) akkor ott nagyon nagy gondok vannak az áramkörgyártásnál. (mondjuk ESD vagy méréstechnika terén vagy a konstrukcióval)
Erhard 242 (Pure Energy)19-05-2009 08:22:12 // 11978
Novitec ilyen szar hogy tönkremegy? :DDD látod Bacar-nál még nem volt ilyen hallomásból sem :P
kru18-05-2009 22:35:38 // 11977
De mi? Szerintem előbb csesződik el valami az autón, mint maga a box. Vagy?
Adrián18-05-2009 21:18:22 // 11976
Csábító hogy olcsóbb de No garancia! Idáig akinek gondja volt vele és volt ilyen annak gariban szó nélkül cserélték!
kru18-05-2009 21:10:05 // 11975
volt itt, hirdettek jó áron. nem mertem bevállalni, meg letapsoltam másra a pénzt.
Erhard 242 (Pure Energy)18-05-2009 21:03:26 // 11974
igen abban is van :D amibe 5w30-as olaj kell az részecskeszűrős..
Adrián18-05-2009 21:03:03 // 11973
Csak kell venneünk 1x egy Powerrail5 öt!;)
kru18-05-2009 21:01:44 // 11972
147-ről is beszélhetnél :D
Piritu - 1.000.00018-05-2009 20:07:24 // 11971
Így már lehet :-)
Erhard 242 (Pure Energy)18-05-2009 20:02:39 // 11970
59-ről beszélek természetesen meg GT-ről :)
Piritu - 1.000.00018-05-2009 20:01:33 // 11969
Kizárt dolog, az enyém 2007. decemberi és NINCS benne! A szervízben azt mondták hogy a 156-ba nem tettek, csak a 159-el kezdték el. Ha lenne benne nem lenne kormos a kipufogó vége.
Erhard 242 (Pure Energy)18-05-2009 19:50:24 // 11968
szériában talán 2007-től de alvázszám szerint sem derül ki benézel az autó alá és látod hogy ha megy be még 1 vezeték a katalizátorba akkor részecskeszűrős...
GTPeti18-05-2009 18:09:36 // 11967
Nemnem, ez nem hülye okoskodás. SZVSZ pontosan ez áll a dolog mögött.
WarbiRunner (Gyuri)18-05-2009 18:04:28 // 11966
Füstölésről jut eszembe, hoztuk haza a Lanciát (merthogy elhoztuk :-)) haverommal, én mentem elöl rődner fogó pozícióban. Hazáig haverom szerint vagy 2-szer látott egy kisebb pamacsot távozni a kipufogóból. Ő eléggé dízelkorom utáló, de ez még neki is belefért :-) A fogyasztás meg hááát. Hazafelé egyenletesen 120 körül jöttünk, csak a végén toltuk oda néhányszor, volt végsebesség próba is, de átlagban kímélősebben mentünk a szokásos tempómnál. 700km-nél még nincs az utsó előtti pálcikán. Ilyet még élőben nem láttam :-)) Ez így nincs 6 liter. Most a városban klímázással lódult meg lefelé.
Chippel kapcsolatban meg a turbónyomás dolog szöget ütött a fejembe. Remapkor csavarnak azon is? Mert a kicsi gyári turbóból eleve nem kevés az az 1.1Bar maximum, nem tudom jó ötlet e ezen tekergetni...vagy egyáltalán kell e, mert ugye az Unijetnél még tekerni kell kézzel rajta, nem állítja magát.
Chippel kapcsolatban meg a turbónyomás dolog szöget ütött a fejembe. Remapkor csavarnak azon is? Mert a kicsi gyári turbóból eleve nem kevés az az 1.1Bar maximum, nem tudom jó ötlet e ezen tekergetni...vagy egyáltalán kell e, mert ugye az Unijetnél még tekerni kell kézzel rajta, nem állítja magát.
pe-Ti18-05-2009 17:54:13 // 11965
Üdv!
Először is azt kellene tisztába tenni, hogy mikortól szerelték szériában a részecskeszűrőt asszem olvastam, hogy a 2006 gyártási évtől ment igaz ez???? Miből látom, hogy van-e rajta???? Van valahol típuslista vagy hasonló adatbázis????
EZ LEHET AZ (2004 év végi Mjet):
Egyébként egy írás erről a témáról, érdekes......
Először is azt kellene tisztába tenni, hogy mikortól szerelték szériában a részecskeszűrőt asszem olvastam, hogy a 2006 gyártási évtől ment igaz ez???? Miből látom, hogy van-e rajta???? Van valahol típuslista vagy hasonló adatbázis????
EZ LEHET AZ (2004 év végi Mjet):
Egyébként egy írás erről a témáról, érdekes......
kru18-05-2009 06:33:09 // 11964
És az miért van, hogy adott a powerrail5, ami ugye a railszenzor mellett a szívósori nyomásérzékelőre is csatlakoztatandó (DPF esetén mindenképp)?
Gyak. ez annak a bizonyítéka, hogy igenis nő a kibocsátott korom menyisége, ahhoz, hogy ezt csökkentsd, meg kell emelni a turbónyomást is, hogy elegendő levegőt kapjon a motor. És minderre azért van szükség, hogy ne nyiffanjon ki a DPF idő előtt?
Vagy ez hülye okoskodás?
Gyak. ez annak a bizonyítéka, hogy igenis nő a kibocsátott korom menyisége, ahhoz, hogy ezt csökkentsd, meg kell emelni a turbónyomást is, hogy elegendő levegőt kapjon a motor. És minderre azért van szükség, hogy ne nyiffanjon ki a DPF idő előtt?
Vagy ez hülye okoskodás?
Wickey18-05-2009 03:26:58 // 11963
okés. Most mondjuk cancel, mert tranzitban vagyok, most van ugye este féltíz, hétfő reggel 10:30kor indulunk vissza, érkezés kedden délután fél egy körül Frankfurtba, onnan óttokázás Maasmechelenbe, ez már eleve szépen hangzik... majd attól függően mennyire vagyok módosult tudatállapotban meg mennyit sikerült szunyálni a repülőn vagy azonnal, vagy pár óra alvás után padlógázzal rongyolok haza. De alapvetően tervezek még idén visszamenni egy kurta hétre valahogy valamikor, akkor egyeztetünk...
Goodboy17-05-2009 09:31:53 // 11962
engedj a hasznodbol 90% ot azt már jo is
Erhard 242 (Pure Energy)17-05-2009 08:58:44 // 11961
emberi áron nincs :(
Goodboy17-05-2009 07:38:37 // 11960
csao Urak. 325.01 mot kod 2.4 jtd hez kellene S.O.S olajpumpa ha tudtok emberi áron ,jelezzétek oldalamon legyetek szivesek,köszi
GTPeti16-05-2009 20:19:59 // 11959
Én azt ajánlom olvass vissza! Vagy itt, vagy a Tuning topicban, rendkívül sokat írtunk pont e témáról! (Nem lustaságból javaslom ezt, hanem mert tényleg így van. Nagyon heves és tartalmas beszélgetés volt!)
sty16-05-2009 19:52:10 // 11958
Ja és ha valakinek volna akár használt is az nekiméljen
sty16-05-2009 19:49:43 // 11957
skacok 1.9 jtd-be + pacikat szeretnék boxot vagy chipet javasoltok? Boxot már láttam nem 1 helyen 50 000Ft-ért kérdés érdemes-e ezekkel foglalkozni vagy még sporoljak jobbra?
Piritu - 1.000.00015-05-2009 16:04:08 // 11956
Végigolvastam, már értek pár dolgot, még emésztem, lesz még tuti pár kédésem :-)
GTPeti15-05-2009 15:59:19 // 11955
Errata:
Ez a leírás (4. oldal), azt mondja, hogy a pumpa bizony képes lenne alapjáraton is MAX nyomást csinálni. Értelme ugyan nem sok lenne, de elvben lehetséges. Szóval valamelyik információ hibás, vszínüleg az első. A teljesség kedvéért írtam ezt le. :)
Ez a leírás (4. oldal), azt mondja, hogy a pumpa bizony képes lenne alapjáraton is MAX nyomást csinálni. Értelme ugyan nem sok lenne, de elvben lehetséges. Szóval valamelyik információ hibás, vszínüleg az első. A teljesség kedvéért írtam ezt le. :)
GTPeti15-05-2009 15:38:51 // 11954
Alacsony fordulatszámon sem az a tuning célja, hogy MAX nyomást csináljon, hanem hogy adott százalékkal emelje meg a nyomást. (Ez a százalék a jobb boxoknál NEM ÁLLANDÓ. Itt a különbség, ezt már régen is írtam. Nem mind1 pl. hogy egyáltalán figyelembe veszi-e a box a railnyomás változásának időbeli lefolyását. Értsd: Egy normális box másképpen reagál, ha hirtelen ugrik meg a nyomás. A "hirtelen" itt tizedmásodperc-másodperc tartományt jelent.)
A szabályzóelem az elektromos bypass szelep.
"Nem lehet hogy a boxon keresztül csak úgy látja a comp, hogy kevés a nyomás"
De. Ez pontosan így működik.
De másképpen fogalmazva ez nyomásemelést jelent.
Itt egy elég jó doksi (németül).
A szabályzóelem az elektromos bypass szelep.
"Nem lehet hogy a boxon keresztül csak úgy látja a comp, hogy kevés a nyomás"
De. Ez pontosan így működik.
De másképpen fogalmazva ez nyomásemelést jelent.
Itt egy elég jó doksi (németül).
Piritu - 1.000.00015-05-2009 15:27:42 // 11953
Köszi a választ!
Érdekes amit írsz. Seregnyi kérdést fogalmaztál meg bennem:
"alacsonyabb fordulatszámokon elvileg nem is lehetséges a MAX nyomás." - akkor ez azt jelenti hogy nem tudom túllépni a max nyomást akármit is csinál a box? (Mert hát ugye nincs meg a fordulat a pumpa nem tud tölteni.)
Van a rendszerben valami "szabályozó" elem ami a fölösleges nyomást elereszti?
Biztos hogy a boxal nagyobb lesz a rendszerben a nyomás? Nem lehet hogy a boxon keresztül csak úgy látja a comp, hogy kevés a nyomás és egyszerűen többet nyom be?
Érdekes amit írsz. Seregnyi kérdést fogalmaztál meg bennem:
"alacsonyabb fordulatszámokon elvileg nem is lehetséges a MAX nyomás." - akkor ez azt jelenti hogy nem tudom túllépni a max nyomást akármit is csinál a box? (Mert hát ugye nincs meg a fordulat a pumpa nem tud tölteni.)
Van a rendszerben valami "szabályozó" elem ami a fölösleges nyomást elereszti?
Biztos hogy a boxal nagyobb lesz a rendszerben a nyomás? Nem lehet hogy a boxon keresztül csak úgy látja a comp, hogy kevés a nyomás és egyszerűen többet nyom be?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
596
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?