:)
érdekes, ja, nekem sem kellene több TS, főleg nem 1.6, de azzal nem volt gond.
viszont,
most néztem a turbo és IC összekötő csövét.
most, hogy új, kívülről ne olajos, patyolat tiszta és száraz, enni lehetne róla,
na ezt szeretem, ilyen lehetne mindenütt...
Forum >> Dízelmánia
kru05-06-2009 22:17:51 // 12202
GEORGE05-06-2009 22:17:00 // 12201
Passzolok...nekem hála a JTD-k védőszentjének nincs szivárgás vagy folyás....
Erhard 242 (Pure Energy)05-06-2009 22:15:50 // 12200
szerintem az enyém még annyit sem fog bírni...
kru05-06-2009 22:15:26 // 12199
mondjuk pont a minap szedtem le a motorvédő burkolatot, felül, mikor az akksit kölcsönadtam.
akkor láttam, hogy a motor és a tűzfal között van az az ülepítő tartály a kartergázhoz, az micsoda retek és dzsuva kívülről, az nem valami zárt rendszer lenne?
valahol az is gyöngyöz.
akkor láttam, hogy a motor és a tűzfal között van az az ülepítő tartály a kartergázhoz, az micsoda retek és dzsuva kívülről, az nem valami zárt rendszer lenne?
valahol az is gyöngyöz.
GEORGE05-06-2009 22:15:08 // 12198
Fura a sors, nekem 4 évig volt egy 146ti, ugye az 2,0TS volt.
Na nekem ennek a TS genyának a folyamatos szarakodása irányított a JTD világába.
Nekem soha többet nem kell TS mocis Alfa.
Na nekem ennek a TS genyának a folyamatos szarakodása irányított a JTD világába.
Nekem soha többet nem kell TS mocis Alfa.
Erhard 242 (Pure Energy)05-06-2009 22:14:08 // 12197
jó mondjuk a merci nagyvonalú mivel végig szakszervizbe vitték s állták a 70%-át....mondjuk így is savanyú szájízzel mentek el mert egy 22 millás autótól nem ezt várnák...
kru05-06-2009 22:13:59 // 12196
én is ebben reménykedem :)
végül is a kettőstömegű már vagy 2 éve zizeg/csörög nekem, menjen még el 2 évet.
a turbó is vagy 2 éve eléggé fütyül, azt is leszarom.
de olaj ne csöpögjön/gyöngyözzön nekem sehol.
végül is a kettőstömegű már vagy 2 éve zizeg/csörög nekem, menjen még el 2 évet.
a turbó is vagy 2 éve eléggé fütyül, azt is leszarom.
de olaj ne csöpögjön/gyöngyözzön nekem sehol.
GEORGE05-06-2009 22:12:28 // 12195
Én két éve hajtom, és soha rosszabb autóm ne legyen!
Amit én cseréltem a szíjjakon és olajokon kívül.
1 hátsókerék csapágy
J-B alsó felső lengőkar ( 3 hete )
3 hete volt minden szíj csere, kicseréltem pluszban a vízpumpát, meg a termosztátot.
Újból 80ezer km-ig le van a gondom.
Amit én cseréltem a szíjjakon és olajokon kívül.
1 hátsókerék csapágy
J-B alsó felső lengőkar ( 3 hete )
3 hete volt minden szíj csere, kicseréltem pluszban a vízpumpát, meg a termosztátot.
Újból 80ezer km-ig le van a gondom.
kru05-06-2009 22:12:02 // 12194
120 körül, első pár évében rengeteg várossal.
kru05-06-2009 22:11:23 // 12193
nevetséges az egész.
gyak. a legjobban az éri meg, ha van egy városi kis minimál autód, és ha bármire kell egy családi nagyvas időnként, hétvégénként, stb.
akkor bérelsz egy normális autót 2 napra. azért az abs vezérlő árából pár hétvégére kapsz egy normális autót :) és akkor nincs para.
gyak. a legjobban az éri meg, ha van egy városi kis minimál autód, és ha bármire kell egy családi nagyvas időnként, hétvégénként, stb.
akkor bérelsz egy normális autót 2 napra. azért az abs vezérlő árából pár hétvégére kapsz egy normális autót :) és akkor nincs para.
Erhard 242 (Pure Energy)05-06-2009 22:11:05 // 12192
hány km lakik benne?
kru05-06-2009 22:08:46 // 12191
hát valami pedig csörög. abban vannak rugók, azok zizegek, mittudomén.
egy biztos, katakol és csörög alapjraton és lóg is már kicsit, ennél többet ne kérdezz :D
egy biztos, katakol és csörög alapjraton és lóg is már kicsit, ennél többet ne kérdezz :D
Erhard 242 (Pure Energy)05-06-2009 22:08:17 // 12190
mercinél nagyon durva árak vannak...szalon szinten... múltkor egy hölgy volt bent nálam a 3 éves E mercin tönkre ment az ABS/ASR stb vezérlő....1,5 milla...
kru05-06-2009 22:07:08 // 12189
jaja, valószínű a régi 156 1.6TS kényeztetett el, azon a 4 év alatt olajcserék voltak, egyszer vezérlés, meg felső lengőkarok elöl és csókolom. na meg tankolni kellett.
és nem ment. de fékek sem koptak ennyire, egyszerű volt az egész, mint a faék. nem volt turbó, egr, nem kormolt, stb.
és nem ment. de fékek sem koptak ennyire, egyszerű volt az egész, mint a faék. nem volt turbó, egr, nem kormolt, stb.
Erhard 242 (Pure Energy)05-06-2009 22:06:37 // 12188
hogy a pékbe csörög a kettőstömegűd a miénk ilyen gumis fos a 105 lovas dejzelé fém...ja nem is mondtam hogy cseréld ki egyből pláne ha nem is biztos hogy az a ludas :)
GEORGE05-06-2009 22:06:26 // 12187
sajna nem tudom ki volt, akkor láttam életemben előszór az illetőt.
Sajna nem jutott eszembe, hogy hozzád küldjem...
Sajna nem jutott eszembe, hogy hozzád küldjem...
Erhard 242 (Pure Energy)05-06-2009 22:04:15 // 12186
küld hozzám merciben is jóárasítok...Pappasék alkalmazottai járkálnak hozzám :)
kru05-06-2009 22:03:36 // 12185
nem hiszem, hogy hallanám, mert a kettőstömegű csörgése/ciripelése elnyomná :DDDD
de már kinőttem abból a korból, hogy mindent az első zajra dobjak ki és csere, nem győzi azt az ember finanszírozni, majd ha széthullik...
de már kinőttem abból a korból, hogy mindent az első zajra dobjak ki és csere, nem győzi azt az ember finanszírozni, majd ha széthullik...
GEORGE05-06-2009 22:02:32 // 12184
Szerintem messze apró gondok amiket te "elszenvedtél"...hidd más OFFnál lényegesen húzósabb gondok és árak vannak...
pl merga E osztály, hátsó légrúgó 600ezer/oldal és CSAK párban kapható!!!
A barátom OFFját vittam szervizbe akkor tudatták a mergással az árat.
Válasza: akkor sziszegni fog továb!
Ja és a Movano alsó lengőkar 130ezer felső 70ezer....mondjam még?
pl merga E osztály, hátsó légrúgó 600ezer/oldal és CSAK párban kapható!!!
A barátom OFFját vittam szervizbe akkor tudatták a mergással az árat.
Válasza: akkor sziszegni fog továb!
Ja és a Movano alsó lengőkar 130ezer felső 70ezer....mondjam még?
Erhard 242 (Pure Energy)05-06-2009 22:01:22 // 12183
olajpumpánál inkább a lánc nyúlik meg de azt meg hallanád...azt hogy ereszt még nem hallottam ami nem jelent persze semmit :D
kru05-06-2009 21:59:11 // 12182
na majd kérdezd meg, én is hallottam egy ilyen sztorit, annak is olajpumpa csere volt a vége, hiába okoskodtak a tömítésekkel, arra meg én nem költök.
kru05-06-2009 21:57:24 // 12181
nem akarok :D
sőt, pont azon gondolkodom, ha valami még felmondja a szolgálatot, pl. kuplung, akkor kiárulom ezt a piaci ár alatt, mert ha ráköltök egy talicska pénzt, akkor sem biztos, hogy a piaci árat megfizeti bárki, akkor inkább eladom olcsóbban, csak vigyék.
kár, hogy gyak. nincs mit venni helyette ebben az árkategóriában, illetve mással is van gond.
sőt, pont azon gondolkodom, ha valami még felmondja a szolgálatot, pl. kuplung, akkor kiárulom ezt a piaci ár alatt, mert ha ráköltök egy talicska pénzt, akkor sem biztos, hogy a piaci árat megfizeti bárki, akkor inkább eladom olcsóbban, csak vigyék.
kár, hogy gyak. nincs mit venni helyette ebben az árkategóriában, illetve mással is van gond.
Erhard 242 (Pure Energy)05-06-2009 21:55:05 // 12180
jól emlékeztem van egy szimering meg egy körbe tömítés de...1x volt egy 166 2,4-es ugyan ezzel a hibával lebontották az olajpumpát és nem onnan jött az oil...na majd holnap megkérdem mi volt...
GEORGE05-06-2009 21:54:27 // 12179
Hmmm nem akarsz venni egy új 159 2,4 Mjet 20v-t? Megveszem tőled 4 éves korában :-)
Ja én kicsit többet mentem a géppel 2007 05. óta 80ezret.
Ja én kicsit többet mentem a géppel 2007 05. óta 80ezret.
kru05-06-2009 21:54:23 // 12178
köszi,
esetleg le tudod rajzolni?
:DDDDDDDDDDDDDDD
esetleg le tudod rajzolni?
:DDDDDDDDDDDDDDD
kru05-06-2009 21:53:51 // 12177
nézd lebontani mindent le kell, mert ott az olajhűtő, a bölcső, a fasz tudja még mi.
kru05-06-2009 21:52:51 // 12176
egyébként elmondom a titkot. hajtjuk mellette a kis puntot is, ebbe kevesebb km megy,
lehet, hogy másnak (neked pl.) szintén kell rá költeni, csak épp annyi idő alatt (több, mint 3 éve nálam van és 60ezer km ment bele) 5x annyit mész és jobban eloszlik a költség.
egy csomó szar nem a km miatt megy taccsra, hanem az idő vasfoga :)
lehet, hogy másnak (neked pl.) szintén kell rá költeni, csak épp annyi idő alatt (több, mint 3 éve nálam van és 60ezer km ment bele) 5x annyit mész és jobban eloszlik a költség.
egy csomó szar nem a km miatt megy taccsra, hanem az idő vasfoga :)
Erhard 242 (Pure Energy)05-06-2009 21:51:26 // 12175
van egy nagy tömítés körbe...az biztos...ne legyél ennyire negatív :D megnézem neked..
GEORGE05-06-2009 21:49:43 // 12174
Te elég peches vagy, bár megjegyzem sok OFFos irigyelne ha csak ennyi gondjuk lenne :-)
kru05-06-2009 21:48:27 // 12173
ja van valami csavar, de gyak. full le kell bontani mindent, mert nem lehet hozzáférni.
eper ír oda valamit? gondolom full olajpumát ír...
elegem van ebből az autóból, bár lekopogom, sehol nem hagyott még ott, csak az apró szarságok állandóan, termosztát, itt-ott turbócső kilyukad, most ez az olajpumpa ügy, stb.
eper ír oda valamit? gondolom full olajpumát ír...
elegem van ebből az autóból, bár lekopogom, sehol nem hagyott még ott, csak az apró szarságok állandóan, termosztát, itt-ott turbócső kilyukad, most ez az olajpumpa ügy, stb.
Erhard 242 (Pure Energy)05-06-2009 21:43:58 // 12172
? van ott egy szimering vagy tömítés az szokott ereszteni...
kru05-06-2009 21:42:02 // 12171
Nnna kicsit más téma, hallott-e valaki olyat, hogy az olajpumpa ereszti az olajat, konkrétan a szerelőfuratnál, ami le van dugózva. Konkrétan nem látszik olajfogyás, csak idegesítő a helyzet, de szarok bele, nem fogom ezért cseréltetni a pumpát.
GEORGE05-06-2009 21:41:05 // 12170
:-)))))
Ha lesz neked kanyarodhatok vele majd egyet?
Ha lesz neked kanyarodhatok vele majd egyet?
kru05-06-2009 21:38:36 // 12169
Ezzel tisztában vagyok, a kérdés az a kijelentésed, hogy ezzel növeli a szállópor mennyiségét.
Wickey05-06-2009 21:35:06 // 12168
de csak ha nincs novitec biturbó v6 benzin-gázzal :-PPPPPPPPPP
GEORGE05-06-2009 19:21:34 // 12167
Akkor is Mjet kell :-))))
GTPeti05-06-2009 19:11:17 // 12166
Cartárs, a 156 topicban feltett kérdésedre is azonnal ment a válasz...
Skodra05-06-2009 19:07:57 // 12165
Hi! Az izzítógyertyáról hogyan jön le a elektromos csatlakozó??Nem akartam nagyon erőltetni,nehogy törjön valami! Tekerni,csavarni,vagy csak erősen húzni kell?Csak jövőhéten ér rá a szerelőm,de jó volna kiméregetni!Kösz!
Wickey05-06-2009 17:53:51 // 12164
ez a 70% jó, ha van 7%, azt azért te is érzed remélem.
Wickey05-06-2009 17:52:23 // 12163
nnna, erről beszéltem :-))
Wickey05-06-2009 17:51:21 // 12162
Úgylátom még mindig nem vagy hajlandó fogni, hogy nem a látható korommal van a gond, ebből a szempontból egy dízel ikarus pont nembaszik semmit, a szénrögöket amiket kipufog csak össze kell söpörni az út széléről, és máris megvan a brikett a telekre. A gond a kurva kisméretű mikrorészecskékkel van, amik pont, hogy tökéletes égés mellett szeretnek keletkezni. Nem véletlenül görcsölnek annyit azokkal a buzi részecskeszűrőkkel, ez az, ami gáz. Nem a barna büdös, hanem a színtelen szagtalan öl általában, te is tudhatod :-P
Wickey05-06-2009 17:48:13 // 12161
A vicces az, lehet, jobban is kajálna a kis benzines puntó mint a dízeled. :-) A feka 3ajtós 1.2es állat versenygép mostanság vegyesben 5-5.5 körül eszik, annyit mint a 156.
Nekem csak egy bánatom van, ha sokáig erőltetik ezt a kurva párospáratlan rendszám dolgot, kurvanagy bajban leszek, a gtv 838, a 156 580, a puntó meg 034... kuurva annyát így belehúzni :D
Nekem csak egy bánatom van, ha sokáig erőltetik ezt a kurva párospáratlan rendszám dolgot, kurvanagy bajban leszek, a gtv 838, a 156 580, a puntó meg 034... kuurva annyát így belehúzni :D
WarbiRunner (Gyuri)05-06-2009 11:49:44 // 12160
Grr..fagyos egy autó, a rendszáma is ice..:-)
Az enyém 20 fok körül szereti, gondolom az LMM ilyen finnyás.
Az enyém 20 fok körül szereti, gondolom az LMM ilyen finnyás.
Jorjie05-06-2009 11:04:00 // 12159
Az enyém a tizenegy-két fokokat szereti, olyankor én is szélvésznek becézem :-))
Cgo05-06-2009 10:51:28 // 12158
nem tudom ez igy mennyire igaz, amirol en tudok, ott soha nem dizel/benzin a kriterium, hanem az EURO besorolas. Az olaszok peldaul azert dobaljak ki nagyon olcson az EURO2-EURO3 Alfakat, mert sokszor csak EURO4 Alfak a kedvezmenyezettek, sot adozas szempontjabol is egyre nagyobb a kulonbseg. A haverom apja most adta el a tip top allapotu 2003-as 2.4 JTD 156-ot 6500 EUR-ert, hogy vegyen egy EURO4-es 159-et. Amugy soha nem adta volna el, mert imadta.
WarbiRunner (Gyuri)04-06-2009 22:22:03 // 12157
Wúúúhááá de krézi volt ma a traktor :-)
Kicsit ólom lábbal toltam neki, de nem tiltakozott. Volt egy jó versenyem egy igazi egysúlycsoportbelivel. Régi Leon TDI (csak az utsó betű piros 105 lovas)...höhö..140-ig még reménykedett, aztán szépen maradzott le. Esélye nem volt. Aztán jött egy nagyfijú szuzukival(valószínű 1.3-mas, ami kéccázzal megy, tudjátok..). Gondolom Záhonynál nekilendült, mert nagyon növekedett a tükörben, pedig én mentem 140-el. Nem akartam fékezésre kényszeríteni, úgyhogy gyorsan össze is ment a tükörben a kép :-) Áá, nagyon ment most, állandóan 150 fölé csúszott mire észrevettem...
Kicsit ólom lábbal toltam neki, de nem tiltakozott. Volt egy jó versenyem egy igazi egysúlycsoportbelivel. Régi Leon TDI (csak az utsó betű piros 105 lovas)...höhö..140-ig még reménykedett, aztán szépen maradzott le. Esélye nem volt. Aztán jött egy nagyfijú szuzukival(valószínű 1.3-mas, ami kéccázzal megy, tudjátok..). Gondolom Záhonynál nekilendült, mert nagyon növekedett a tükörben, pedig én mentem 140-el. Nem akartam fékezésre kényszeríteni, úgyhogy gyorsan össze is ment a tükörben a kép :-) Áá, nagyon ment most, állandóan 150 fölé csúszott mire észrevettem...
Selmak04-06-2009 20:27:21 // 12156
Visszavezetik füstöt ezzel rontva az égés hatásfokát, ennyit tesz az EGR.
kru04-06-2009 20:16:52 // 12155
Egyébként miért növeli? Az gyak. egy utánégető, nem? Nagyon laikusan megfogalmazva.
Selmak04-06-2009 20:10:32 // 12154
A legnagyobb faszság az EGR a dieselekben, ami ugyan csökkenti a NOx tartalamt de brutálisan növeli a szállópor mennyiségét. És a EGR épp város környezetben van használatban nem autópályán.
ystuc04-06-2009 17:46:44 // 12153
Azért ez elég vicces. Korábban a zöldkártya meglétét igazoló matrica színéről volt szó, ugyebár a akár a régebbi benzines autók is jobban szennyeznek, mint a mostani dieselek. Ezt egyébként értelmesebbnek tartottam, ez a diesel ellenesség eléggé felháborító.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
600
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?