A fék valóban olyan szar, hogy csoda.
Pedig ezek Brembo max tárcsák (mondjuk olyan soha többet nem kellene, kimondottan drága volt és ahhoz képest, ha 190-nál satuzol egyet olyan hangja van...)
Nekem is fura, hogy miért ezt rakták rá a gyárban, dög nehéz amúgy is az eleje.
Én nem vagyok egy fékezős típus, de ezen még így is eléggé kopik a fék.
Forum >> Dízelmánia
kru22-07-2009 22:40:28 // 12852
kru22-07-2009 22:38:41 // 12851
No, Adriánnal ezt 1000x átbeszéltük, mindig mindent ki lehet nőni,
neked volt 200sx, nekem 300zx twinturbo, utóbbi brutális, és mégis, hamar megszoktam. Ez ilyen.
Nem szabad beszállni a mókuskerékbe.
neked volt 200sx, nekem 300zx twinturbo, utóbbi brutális, és mégis, hamar megszoktam. Ez ilyen.
Nem szabad beszállni a mókuskerékbe.
Adrián22-07-2009 22:36:38 // 12850
Nekem is az volt elötte meg tudlak érteni!;)
Ferko22-07-2009 22:26:36 // 12849
Nekem 1.6 TS után nagyon nagy előrelépés.:-)))
Ferko22-07-2009 22:25:42 // 12848
Pucu volt a hibás. Ő 112 kiló.:-DDDDDDDD
Adrián22-07-2009 22:16:01 // 12847
Csodák sajnos nincsenek ennyi az annyi a fék valóban gáz ha okosan fékezel akkor jó ha tiprod ész nélkül akkor nyúlik sajnos ! Igazából nem értem miért nem fért bele 1 Bermbo nyereg a gyárban ! Ami a mocit illeti nem rossz jól autózható de lassan elszalad az idő feltte és jönnek a durvábbak teljesítményben! Nekem meg sajna a világ faxa nem elég!;)Ha megcsipszeltetném 1 idő után az is kevés lenne + kockázat hogy széthullik! Szóval nyugizok !;)
WarbiRunner (Gyuri)22-07-2009 22:02:52 // 12846
Kipróbáltuk Ferko 2.4-esét. Ahhoz képest, hogy 4-en ültünk benn, elég jól ment, a 180 kényelmes utazó. Pont jól motorizált, nem is túl, nem is alul. Szóval tetszik :-)
3-masban szeret leginkább gyorsítani. 160 tól fura, hogy egyáltalán nem érződik erősnek, mégis hamar belecsúszik a 180-ba (4 ember, kb. 350kg az sok pluszban). Igazi utazóautó, nem érezteti vadul az erejét, de azért megy rendesen. :-D
Egyedül a fék némi csalódás, kicsit nyúlós.
Ferko! Legközelebb egyesével megyünk, kíváncsi vagyok terheletlenül mit megy...:-DD
3-masban szeret leginkább gyorsítani. 160 tól fura, hogy egyáltalán nem érződik erősnek, mégis hamar belecsúszik a 180-ba (4 ember, kb. 350kg az sok pluszban). Igazi utazóautó, nem érezteti vadul az erejét, de azért megy rendesen. :-D
Egyedül a fék némi csalódás, kicsit nyúlós.
Ferko! Legközelebb egyesével megyünk, kíváncsi vagyok terheletlenül mit megy...:-DD
Wickey22-07-2009 16:50:47 // 12845
Dehonnem. Állat sportversenygép.
Ámbár végülis... kiskoromban is kurvára élveztem a kamionversenyeket a Hungaroringen :-)))
Ámbár végülis... kiskoromban is kurvára élveztem a kamionversenyeket a Hungaroringen :-)))
Vikking 31122-07-2009 12:49:47 // 12844
Héjj, itt nem ez volt a kérdés...
De sajnos lelőtték a pojént... :D
De sajnos lelőtték a pojént... :D
Selmak22-07-2009 12:42:22 // 12843
Miután a "remek" FIAT TS motorok párszor széthullottak rájöttek hogy nem alternativa a diesel hanem az egyetlen ésszerű választás. Ez csak a új turbóbenyás korszak változtathatja meg ha nem csak erőben de megbízhatóságban is hozni fogják JTDk szintjét.
Kócosw22-07-2009 12:42:12 // 12842
Szivembü szòtà cimbora :DDD
BeeGee22-07-2009 12:41:59 // 12841
Kedves idézetek :)
És most akkor mi van? :) Ezek a dolgok azóta is ugyanúgy zavarnak.
És most akkor mi van? :) Ezek a dolgok azóta is ugyanúgy zavarnak.
Vikking 31122-07-2009 12:41:15 // 12840
Na, ki? Tippelj :))))
Amúgy 5 éves hozzászólásokról beszélünk :)
Na de tippelj :)
Amúgy 5 éves hozzászólásokról beszélünk :)
Na de tippelj :)
Erhard 242 (Pure Energy)22-07-2009 12:40:03 // 12839
gondolom ki írta csak van benne baromság rendesen :) "Piroslámpánál viszont, vibrál a kasztni, kiszálltam és megijedtem a hangjától" lehet amivel ment fazékra volt hajtva érdekes még a 8V hangját sem hallottam a lápánál a 16V meg annál is csendesebb a rázkódás meg elhanyagolható ..."És a korom?" mondom valami szétfosott Mjet-et hajtott az enyém nem igazán kormol ami meg húzva van az füstű' tudomásul kell venni... "Azért annyi léből, amennyit a dieselbe feccöltek olyan benzineseket csináltak volna, hogy a marsig elszállnak." fecöltek a benyásba is pénzt csak az Alfa jelenleg ennyit tud nézz meg más márkát és csodálkozni fogsz :)
Vikking 31122-07-2009 12:33:41 // 12838
Ajj... :DDDD
Akkor csssst :)))) :DDDDD
Azért remélem, nem lesz mindenki ilyen szemfüles :DDDD
Akkor csssst :)))) :DDDDD
Azért remélem, nem lesz mindenki ilyen szemfüles :DDDD
Ferko22-07-2009 12:31:48 // 12837
Hehe, én megtaláltam a hszt. De nem írom be, mert nem lenne fer a tippversenyzőkkel szemben.:-DDDDD
Vikking 31122-07-2009 12:30:40 // 12836
Ja ,ezek idézetek, egy azóta áttért embertől, úgyhogy nem az én véleményem, semmi ilyesmi... Csak vicces... :DDDD
Vikking 31122-07-2009 12:30:09 // 12835
Noch eine...
"Nézz már meg egy dieselt! A java jobban füstöl, mint egy waresz. Alapesetben egészséges autókra gondoltam, nem vezmódosra, chippesre, hengerfejesre, hibás alapjárati mocisra, folytatlan kipuffosra... Képzeld el a szitut: Gyalogosan közeledsz egy tutto Alfához. játszik rajta a fény, mutatja az izmait, szigorúan néz rád, körmeit az aszfaltba vési. Jár a motorja, egyre közelebb érsz hozzá, minden érzékszerveddel a kocsira koncentrálsz. Így meghallod a hangját is. Kerepel. Majd a sofőr egy kövér gázzal elindul. Egy- két füstpamacsot hagyva maga után. Nem kiábrándító? Nem ismerjük egymást, ezért jelezném: :)"
Höhö :DDDDD
"Nézz már meg egy dieselt! A java jobban füstöl, mint egy waresz. Alapesetben egészséges autókra gondoltam, nem vezmódosra, chippesre, hengerfejesre, hibás alapjárati mocisra, folytatlan kipuffosra... Képzeld el a szitut: Gyalogosan közeledsz egy tutto Alfához. játszik rajta a fény, mutatja az izmait, szigorúan néz rád, körmeit az aszfaltba vési. Jár a motorja, egyre közelebb érsz hozzá, minden érzékszerveddel a kocsira koncentrálsz. Így meghallod a hangját is. Kerepel. Majd a sofőr egy kövér gázzal elindul. Egy- két füstpamacsot hagyva maga után. Nem kiábrándító? Nem ismerjük egymást, ezért jelezném: :)"
Höhö :DDDDD
Vikking 31122-07-2009 12:21:54 // 12834
Gyerekek, tippverseny...
Ki találja ki ,hogy ezt ki írta? :DDDD
"Autóválasztás előtt tesztvezettem 1.9 Mjtd-t (150LE-s), mert csak olyan volt sajnos. Hát, jól ment, meg minden, húzott is jól, menet közben szerencsére nem lehetett hallani a hangját (jó hangszigetelés). Piroslámpánál viszont, vibrál a kasztni, kiszálltam és megijedtem a hangjától... Aztán egyértelműen a benzinest választottam. Véleményem: Az Alfa az autózás egyik legendája; kívül-belül gyönyörűek, jól vezethetőek, sportosak, pörgősek, stb., + benzin illatúak és szép hangjuk van - nem csak az utastérben. És egy Alfás azért egoista, valljuk be, szeretjük, ha utánnunk néznek a csajok, stb. De ehhez a stílushoz hogy jön a traktor hang, amit hallat egy jtd, td?? És a korom? És a szag?Agyoncsap mindent, szörnyű!! Persze, néha azért elgondolkozom, hogy mennyivel gazdaságosabb lenne, ha napi 100 km városban nem 2600 ba, hanem csak 1200 Ft-be kerülne. Azt is elismerem, hogy fogy az olaj, az unokámnak már diesel autója sem lehet, szerintem. Azért annyi léből, amennyit a dieselbe feccöltek olyan benzineseket csináltak volna, hogy a marsig elszállnak. Szegény benyás mocik meg megálltak egy szinten, de nem azért mert nincs bennük lehetőség. Európai divat. Így egy kicsit sánta ccm/LE hasonlat. Javaslatom: küldjük át az európai marketingeseket az usába, térítsék meg őket, így marad egy csomó benzin, amit európában korektül fel lehetne használni! :)"
Nem tegnapi a hsz, annyit elárulok.... :DDDDD
Ki találja ki ,hogy ezt ki írta? :DDDD
"Autóválasztás előtt tesztvezettem 1.9 Mjtd-t (150LE-s), mert csak olyan volt sajnos. Hát, jól ment, meg minden, húzott is jól, menet közben szerencsére nem lehetett hallani a hangját (jó hangszigetelés). Piroslámpánál viszont, vibrál a kasztni, kiszálltam és megijedtem a hangjától... Aztán egyértelműen a benzinest választottam. Véleményem: Az Alfa az autózás egyik legendája; kívül-belül gyönyörűek, jól vezethetőek, sportosak, pörgősek, stb., + benzin illatúak és szép hangjuk van - nem csak az utastérben. És egy Alfás azért egoista, valljuk be, szeretjük, ha utánnunk néznek a csajok, stb. De ehhez a stílushoz hogy jön a traktor hang, amit hallat egy jtd, td?? És a korom? És a szag?Agyoncsap mindent, szörnyű!! Persze, néha azért elgondolkozom, hogy mennyivel gazdaságosabb lenne, ha napi 100 km városban nem 2600 ba, hanem csak 1200 Ft-be kerülne. Azt is elismerem, hogy fogy az olaj, az unokámnak már diesel autója sem lehet, szerintem. Azért annyi léből, amennyit a dieselbe feccöltek olyan benzineseket csináltak volna, hogy a marsig elszállnak. Szegény benyás mocik meg megálltak egy szinten, de nem azért mert nincs bennük lehetőség. Európai divat. Így egy kicsit sánta ccm/LE hasonlat. Javaslatom: küldjük át az európai marketingeseket az usába, térítsék meg őket, így marad egy csomó benzin, amit európában korektül fel lehetne használni! :)"
Nem tegnapi a hsz, annyit elárulok.... :DDDDD
WarbiRunner (Gyuri)22-07-2009 00:32:07 // 12833
Belegondoltam, a váltó nyomatékmódosítása miatt kicsit bonyolultabb az ügy. Feldobva egy közelítő nyomatékgörbét, oszloponként beszorozva a váltóáttétellel megmutatja, hogy 1, 2-ben 4000-ig érdemes eltolni, fölé már nem (valódi görbén lenne persze az igazi megnézni), illetve 3-ból már 3900-nál, 4-ből 3700-nál elkapcs. :-DD
Attie21-07-2009 22:28:45 // 12832
Lehet, ha 3500-nál elpakolgatnám, lénygesen jobb 0-100 sprint jönne ki, mint leforgatva 4-4.5 ig?
Érzésre azt mondom, hogy igen, de a turbódízel motor olyan alattomos, hogy becsapja az érzékeket :)
Az ember azt érzni hogy mekkorát lép az autója, de a km óra szerint mégsem :)
Érzésre azt mondom, hogy igen, de a turbódízel motor olyan alattomos, hogy becsapja az érzékeket :)
Az ember azt érzni hogy mekkorát lép az autója, de a km óra szerint mégsem :)
Adrián21-07-2009 21:55:00 // 12831
El kell vinni teljesítménymérésre az nem hazudik!;) Egyből fogod tudni hogy a autódnak mi alegfincsibb!;)
WarbiRunner (Gyuri)21-07-2009 21:46:47 // 12830
Én meg pont azon gondolkoztam, hogy a benzinesnél tök jól betartottam, hogy gyorsulásnál addig huzatom, hogy nyomatékcsúcsra érkezzen a váltás. Persze, mert ott ha elforgattam, eleve oda esett vissza, sőt eleve olyan váltót építettem be. Lehet, ha 3500-nál elpakolgatnám, lénygesen jobb 0-100 sprint jönne ki, mint leforgatva 4-4.5 ig? Ez feloldaná a paradoxont is, hogy az 1.6TS-el gyorsul együtt (leforgatva), néha meg egész komoly autókkal lépegetek együtt forgalmi szituációkban. Mérte már valaki a különbséget? Szerintetek?
Attie21-07-2009 20:09:00 // 12829
Na ma megnéztem. 1750-nél váltva 2-ből 3-ba valamive az 1250 fölé esik vissza.
András bácsi21-07-2009 18:23:24 // 12828
Na végre valaki, aki reálisan látja, hogy ez nem versenyautó. :)
WarbiRunner (Gyuri)21-07-2009 17:35:45 // 12827
MÁr várom nagyon :-)
WarbiRunner (Gyuri)21-07-2009 17:34:42 // 12826
Az mikor lesz? Addigra hátha beugrik a remap :-))
Ferko21-07-2009 17:26:15 // 12825
203 volt óra szerint. Meg is van örökítve a jútúbon.:-DDD
Ferko21-07-2009 17:25:20 // 12824
Holnap.:-)
Jata21-07-2009 17:20:14 // 12823
Kalocsán muszáj mennünk egyet!!!!!! :)
WarbiRunner (Gyuri)21-07-2009 17:06:16 // 12822
Egy meg Ferko, csak annyira nézte mikor lesz meg a kéccáz, hogy észre se vette hogy ott loholok a nyakán :-P Különben kb 180-ig ment tök egyformán a két vas, ott a dejzel elkezdett lemaradni. Ferko ha jól rémlik 205-öt ment, én 195 öt óra szerint.
Veled meg vagy 130-ig mehettünk amikor bevillant, hogy mi lehet a domb mögött :-DDDD
Veled meg vagy 130-ig mehettünk amikor bevillant, hogy mi lehet a domb mögött :-DDDD
Vikking 31121-07-2009 16:12:44 // 12821
Abból a két kipróbából egy én vagyok :DDDDD
ystuc21-07-2009 16:04:31 // 12820
Valahol a 2.0 TS és a 2,5 V6 között van.
WarbiRunner (Gyuri)21-07-2009 16:01:50 // 12819
Igen, az 1.6TS-el összesítésben egál (2x is kipróbáltam:-)), ami amúgy annyira nem is rossz egy traktortól :-))) A 2.4-est meg még nem tudom hova tegyem magamban, majd Ferko visz egy kört megint ;-)
András bácsi21-07-2009 13:58:43 // 12818
Ja, a kezd éledni, és az, hogy megy is, az nálam két fogalom. :)
András bácsi21-07-2009 13:57:41 // 12817
110. :) De nem megy az annyira, mint ahogy mondjátok. Húz-húz, de megkockáztatom, hogy az 1.6TS-sel egál. A nagyobb benyás elveri. A 2.4 más tészta: az valóban egész jó, de hamar elfogy.
Attie21-07-2009 13:12:58 // 12816
Nem sok, de ahhoz hogy vonuljak a tömeggel a Hungária krt-on arra pont elég. Ha meg sávot akarok váltani, akkor előtte visszaváltok egyet, hogy ki tudjak lőni a megüresedett helyre :)
WarbiRunner (Gyuri)21-07-2009 12:52:45 // 12815
Már úgy értem, hogy fentebb váltanék :-)
ystuc21-07-2009 11:58:24 // 12814
Sok, vagy nem sok, ennyi. :-)
A 2,4-es 20V 1500-tól húz, és 2000-nél adja le a legnagyobb nyomatékot.
A 2,4-es 20V 1500-tól húz, és 2000-nél adja le a legnagyobb nyomatékot.
WarbiRunner (Gyuri)21-07-2009 11:18:33 // 12813
Az igaz :-) De az 1300 se sok....lehet én vezetek nem jól?
WarbiRunner (Gyuri)21-07-2009 11:17:17 // 12812
Nemárhogy 2200-tól indul meg csak. A te 1.9-ed 115 lovas vgt-s nem? Annak lentebbről kéne menni mint az én simaturbósomnak, de én ha 1800-nál lelépem, akkor az már nem gondolkozik sokat. Tény, hogy 2000 fölött (2500 környéke?) van nyomatékcsúcson. Kb azt lehet mondani, hogy 1500-1600 tól kezd éledni, persze onnan még nem ugrik nagyot, de már érződik, hogy dolgozik a túró. Pont ez tetszik benne, hogy egész széles fordulattartományban használható.
Attie21-07-2009 09:32:45 // 12811
1800-nál váltassz? Akkor visszaesik 1000-1200-ra nem?
Inkább 1200-1300-ra ha jól emlékszem. A 6-os váltó más :)
Inkább 1200-1300-ra ha jól emlékszem. A 6-os váltó más :)
Erhard 242 (Pure Energy)21-07-2009 08:21:59 // 12810
mivel az alfa orr nehéz elég előre csak szerintem...a 276-os hátsó tárcsa jól fog hátul...ja és nem hullámosodik meg mint a Brembo max (érdekes mindenki levette a palettájáról sehol sem lehet kapni)
Erhard 242 (Pure Energy)21-07-2009 08:18:44 // 12809
nagyon pozitív az EBC csak fel kell melegíteni s akkor atomot fog nincs az hogy felmelegszik és utána meg elnyúlik mint a rágó, akkorát fog hogy ha nem vagy bekötve kifejeled a szélvédőt....nem hiába a subarusok kedvence :))) egyébként az Ultimax bőven elég...a Green az 200 le felett ajánlott már....
András bácsi21-07-2009 08:17:17 // 12808
Hát ja, ha leegyszerűsítjük, akkor azonos blokk másik HF-fel. :)
Ferko21-07-2009 07:51:42 // 12807
Ez érdekes dolog, mert én ma reggel jöttem a szervízúton melózni. Itt 30-as tánla van. 2-ben jöttem, mert akkor volt a fordulat 2000-2100 között és ez már 30 volt. De a hangja alapján simán adtam volna neki egy 3-as. HA viszont 3-ban jvök 2000-es fordulaton, akkor meg 50-el kell mennem, ami ezen az úton nem ajánlatos mert sok a gyalogos.
Ferko21-07-2009 07:49:43 // 12806
Hmmm.....én tegnap eszte az M35-ön kikormoltam rendesen. Egy 3-as bömbi szépen tartotta 200-ig a sebességet.:-))))
Ezt leszámítva kímélem a technikát.:-)
Ezt leszámítva kímélem a technikát.:-)
kru20-07-2009 21:59:59 // 12805
te, viszont mi let taz ebc fék tapasztalat?
mert nem tudom mit vegyek, gyári tárcsa+pofa vagy ez az ebc green stuff?
mert nem tudom mit vegyek, gyári tárcsa+pofa vagy ez az ebc green stuff?
Erhard 242 (Pure Energy)20-07-2009 21:33:06 // 12804
drága a denso porlasztó béle bontott meg nuku :D
Kócosw20-07-2009 21:17:03 // 12803
4000 alatt kicsivel 5.-ben 210.... :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
507
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?