Forum >> Dízelmánia

Alfa GT-Csaba25-02-2011 21:28:42 // 16202
Tavaly mentünk le AC-re konvojba a 100-as úton,Diósdon lenulláztam a fogyasztást és 90-átlag tempóval 6.ban mentem végig.Komáromba beérve néztem az átlagot 3,9et mutatott,haza végig 100-180 között jöttünk 4,8ra ment fel .De volt olyan is hogy azzal jártam vidékre autópályán dolgozni minden nap,100-150 között 5,4et evett százon.2 személlyel és a csomagtartó tele szerszámmal.
GTPeti25-02-2011 21:25:18 // 16201
Minek menjek állandóan nyélgázon? Tudod jól, hogy mire van a Novi. :P
Kócosw25-02-2011 21:23:26 // 16200
ugy biza ,ezt megerösithetem..
GEORGE25-02-2011 21:21:01 // 16199
majd ha többet mész pályán és ott min 130 mész megy majd feljebb ez a fogyi :-)
GEORGE25-02-2011 21:19:41 // 16198
Ismétlem magam, csodák nincsenek, kis tempó kis fogyi :-)
GEORGE25-02-2011 21:18:08 // 16197
Nem is fogsz, csodák nincsenek, a 159 esetében van már súly is és csak 200 paci kéri a "zabot" :-)
Kócosw25-02-2011 21:17:42 // 16196
nemtom,csak akkor minek a novitec :)
Alfa GT-Csaba25-02-2011 21:17:33 // 16195
Én általában 1000kilométerenként tankolok nyáron 53-58 liter fér bele,pedig keveset megyek vele pályán.
GTPeti25-02-2011 21:14:40 // 16194
Most hova hajTSam? :)
Kócosw25-02-2011 21:07:26 // 16193
tudtamen hogy igy közlekedsz..vegre beismerted :P :DDD
GTPeti25-02-2011 21:00:16 // 16192
Én anno összehoztam egy 5,2-t 50% lightos városozás és 50% lightos országúttal.
Kócosw25-02-2011 20:48:22 // 16191
sztem nincs is.... :)
Erhard 242 (Pure Energy)25-02-2011 20:45:59 // 16190
7 közelit ismerek igaz az 6 henger :P
Wickey25-02-2011 20:44:58 // 16189
házon kívül se sokat, hacsak nem egy szénné csontozott porrá ültetett egyes golf volt húzott 1.9 pédétédéivel :-P
Wickey25-02-2011 20:43:33 // 16188
Az nem rossz egy ekkora és ilyen erős motortól.
Az 1.9 8V nekem a kombi kasztnit (aminek a CW értéke talán még rosszabb is) a KRESZT (majdnem) betartva 900 km-et vonszolja el 100% autópályán, ha csak 350-400 km a pálya, a maradék meg a szokásos melóbajárás (országút - város 3:2 arányban), akkor van esély az 1000km fölöttre. (5.7-5.9-ek szoktak ilyenkor kijönni, a legdurvább eddig egyszer volt valami 5.17, amikor kijött az 1150km, meg 2-3szor volt még 5.3 körül).

Mostanában nem mérem mert ad-hoc tankolgatok 20-30 litereket mikor hogy van pénzem (ugye, te szemét digó ócskavas, a f@szomat húzzam belé, hogy egyszerre hullik el a hátsó gátló, a komplett első fék, stabrúd, kuplung és a négy első lengőkar?! :-PPP) de reggelente 4.4 körül mutat a fogyasztásmérő amikor dolgozni megyek. Visszafele 4.5-4.7 a minimum, hiába a Duna is szembefolyik akkor :-P
Erhard 242 (Pure Energy)25-02-2011 20:43:30 // 16187
159-nél is....nem láttam még házon belül olyan dejzelt amivel 180-nal mész és 7 alatt eszik
Kócosw25-02-2011 20:42:12 // 16186
en egyszer az eletben összehoztam 5.9-es fogyit..epphogycsak tävtartot nem tettem akkoriban a gäzpedäl alä :)) különben nem ment volna... amugy olyan 6.9-7.5 között vok de haladosan közlekedve.... ;)
GEORGE25-02-2011 20:38:03 // 16185
Igazad van, ha haladósan mész pl pálya 150-180 akkor bizony meg van az a 8-8,5 L 100km-re, legalábbis a GT, 156 verzióknál.
Semmi sincs ingyen.

Aki meg a 5-6L/100-al "büszkélkedik" azok az egy tankból max 40-80km mennek csak 130 felett, különben nem jön ki ez a kis fogyi.
GEORGE25-02-2011 20:29:45 // 16184
Szigorúan betartva a KRESZT nekem most 6.5 L/100km lett a fogyi. 130 felett nem mentem a pályán. 850km kb a fele volt autópálya.
Jan van Hofe25-02-2011 20:25:51 // 16183
NE szarj be, a GT 1,9 is simán bekajálja városban a 8,5 litert. Bárki bármit is hazudik.
Pályán 130 kmh nál tényleg nem eszik többet 5.8-6,5 nél de én még soha nem mentem el 1000 km-tert 1 tankal. Az igazság vegyesbe 850 és 900 km között mozog. Persze lehet valaki úgy számolja , hogy + tartalék+gázolaj a szűrökben + a csövekben. Akkor tényleg elmegy 1000 km tert. Vagy ha ráálsz 100-120 km re pályán . De akkor
inkább no comment.

Szóval fel a fejjel.
Erhard 242 (Pure Energy)25-02-2011 19:53:21 // 16182
nos mit produkált?
Ferko23-02-2011 09:47:29 // 16181
Most csütörtök pénteken bemérek egy 85% autópályás 130-as tempot. Meglátjuk, hogy mit produkál.:-)
ALFI15623-02-2011 07:29:36 // 16180
Ja.Nállam.Azért mondtam neked,hogy egyből cserélj mindent mert ő nem tette.
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2011 07:21:36 // 16179
no akkor annyit eszik mint az 59 sok várossal :)
Ferko22-02-2011 23:17:00 // 16178
Örülök.:-)) Én is.:-)
Ferko22-02-2011 23:16:09 // 16177
8-9 között.:-/
prat00222-02-2011 22:49:47 // 16176
Na szép, jó eladó ez a Pisti barátod, nekem azt mondta 6-7,5 között fogyaszt... :-D
Amúgy nyáron vegyesben el is mentem annyival, pedig nem kíméltem... :-)
Erhard 242 (Pure Energy)22-02-2011 22:09:09 // 16175
bakker már hogy lenne sok? csak városban a mienk is benyalja a 8-9-10l-et ...5 henger meg 1750kg ...csodák nincsenek
ALFI15622-02-2011 21:59:16 // 16174
Én nem nagyon tudok nyilatkozni mert főképpen hosszútávon használom.A városi autózás minimális.Így nekem 7-el beéri és az elöző is beérte.Akinek eladtam ő meg szinte csak városba használta és 9-környékén volt.Azt mondta nem sokalja egy 2.4-es 5hengeres motortól.
Erhard 242 (Pure Energy)22-02-2011 21:47:54 // 16173
lehet hogy 8....nem tudom :)
ALFI15622-02-2011 21:41:45 // 16172
És azt sokalja Ferkókoma?
GTPeti22-02-2011 21:40:30 // 16171
Köszönöm. Most már nyugodtabban fogok aludni. :)
ALFI15622-02-2011 21:30:56 // 16169
Egyébként mennyi is az a fogyasztás?
Erhard 242 (Pure Energy)22-02-2011 21:10:07 // 16168
akkor már csak az lehet hogy lyukas a tankod :) vagy nagy a talpad :P
Ferko22-02-2011 20:33:50 // 16167
Tutkó..-))
Grando22-02-2011 19:04:14 // 16166
Biztosan megnézték? :))
Alfa GT-Csaba22-02-2011 18:57:45 // 16165
Gondolkoztam hogy 54mm-es rézből megforrasztom de ahhoz az idomok drágák,ezért maradok az acélcsőnél,
Ferko22-02-2011 18:39:48 // 16164
Sziazstok újfent!

No, elvittem az autót egy full diagnosztikára egy Bosch szervízbe; akik többek elmondása alapján Debrecen és környékén a legjobbak. Fél napot volt ott az autó és a eredmény a következő (idézem a szervíz tulaját):

- Ennek az autónak semmi baja nincs, kérem szépen. A legjobb szerelőmet állítottam rá, mindent megnéztünk, nyomáspróba, porlasztók, injektorok, meg amit csak el tud képzelni az ember. Nagyon jó kis autó ez.


NA erre varjunk most gombot akkor.:-)))) Rendes volt a manus, mert vad idegenként odamentem és a full diagnosztika 4.000 Ft-ba került, holott előtte minimum 8 rugóról beszéltünk. Azt mondta a manus, hogy mindent elkövettek rajta, mindent megnéztek és nincs hibája. Külön megnyugtató volt, hogy a porlasztónak semmi de semmi baja nincs az ég világon.:-)))

Egyszóval nem érdekel innentől kezdve a fogyasztás, MAjd tavasszal, amikor már melegebb az idő meglátjuk, hogy mit kajál.:-)))
mreni22-02-2011 18:11:43 // 16163
erről beszéltem eddig:D
Alfa GT-Csaba22-02-2011 18:07:36 // 16162
Éppen azt számolgattam hogy lehet kapni 90fokos ivet 45fokost meg csövet és ha magamnak meghegesztem akkor a gyári gumicső 1/4 ből megvan.
atesssz22-02-2011 18:06:14 // 16161
Helló, nagyon valószínű, hogy az elmondottak alapján a termosztátod halt meg.
mreni22-02-2011 18:03:35 // 16160
nem is rezonál...
Alfa GT-Csaba22-02-2011 18:03:04 // 16159
Szerintem ez nem mozog esetleg csak rezonál.
mreni22-02-2011 18:00:48 // 16158
Ha normáéisan meg van csinálva nem mozog az sehová és nem ér bele semmibe:)
Az enyémet is meg lehet rángatni, nem sokat mozog...
vienna22-02-2011 13:52:41 // 16157
Sziasztok!

Szerintetek az normális, hogy -4 fokban kb 10 km-n nem melegszik fel a hűtővízem 50-55 fok fölé? jtdm motor, és városban használom. Ha hideg a motor nem szoktam nagyon 2000 fölé pörgetni, mert így is tudom tartani a közlekedés ritmusát, és nem akarom hidegen pörgetni a motort. Nemrég voltam hosszabb távon is vele, 300 kmt mentem, és a víz hőmérséklete egyszer sem ment fel 70-75 fok felé (50 és 90 közötti csík alatt maradt mindig).

Köszi,
Ricsi
Ferko22-02-2011 12:24:13 // 16156
Szasztok!:-))

Diagnosztikán a kormos.:-)))
DieselManiaco(NagyVad)22-02-2011 11:02:04 // 16155
Sziasztok!
Megtudnátok nekem mondani hogy az 1.9-es TD motoron amelyen elektromos(jeladós) előtöltés szabályzó van,melyik jeladó az ami a vízhőfokmérő órának adja a jelet,és melyik az amelyik a hűtőventillátornak? Az előtöltés szabályzóét tudom melyik,a másik kettő a kérdéses...azt hogy lehet kiszűrni ha rossz a jeladó? kössz a segítséget..:)
WarbiRunner (Gyuri)21-02-2011 00:15:07 // 16154
MInden úgy van tervezve, hogy kibírja azt a nyomást. A gumicső csak érzetre vesz fel belőle, hiszen a turbonyomást így is úgy is a szívócsőnél(?) lévő nyomásérzékelő alapján állítja elő, nem? Nagy különbség szerintem nincs, esetleg viselkedhet a rugalmasan felfüggesztett merev csődarab rezonátorként ami esetleg nem hasznos, de ahhoz meg rövid szerintem. Mármint egy dízel nem forog annyit, hogy az ott bármit beleszóljon. Így érzésre legalábbis
Adrián20-02-2011 21:31:59 // 16153
Az a gáz ezeknél a rozsdamentes csöveknél (bár kétség kivűl jó megoldás)ha megnézed milyen szűk helyen megy el a gyári gumicső abban az átmérőben a motortérben, szilikon ide szilikon oda! A dejzel kerepel rezonál ha az a fém cső hozzáér valahol bárhol valamihez akkor engem legalábbis szétbaszna az ideg!;)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.