Forum >> Dízelmánia

[k i z z o]03-08-2012 12:11:30 // 19952
+ ha nincs üzemanyag, csak fújja el a drága palackot a semmire.
.......................03-08-2012 11:42:53 // 19951
sebaj majd a Trencsik,meg a Phon eladja legalább a 2,4 jtdm blokkokat :)
[k i z z o]03-08-2012 11:20:36 // 19950
Egy Dry rendszerhez ennél több kell. Hiányzik a kontroll és a megfelelő mennyiségű üzemanyag.

Ez így nagyon nem professzionális és a motorra veszélyes.
gecsa03-08-2012 11:04:33 // 19949
és mennyit bírhat az injektor betolni? esetleg abból in valami nagyobb kapacitású? aztán jöhet a többi...tuningban soha nincs megállás..
Tentacle03-08-2012 08:25:00 // 19948
Szerintem teljesen feleslegesen fúrod be a szívócsonkba, a pillangó szelep csak akkor zár, ha részterhelésen megy a motor, és az EGR kinyit. Javítsatok ki ha tévedek :)
Az pedig nem kérdéses, hogy valahogy növelni kell hozzá a befecskendezett üzemanyag mennyiséget, ez így kb annyit ér mint szélviharban legyezni a tüzet hogy az még jobban égjen :)
Piritu - 1.000.00003-08-2012 07:09:17 // 19947
Ez tiszt sor, ezért dolgozik eleve légfelesleggel a diesel.
Viszont az erőt az elégő nyál adja, abból is több kellene.
WarbiRunner (Gyuri)02-08-2012 22:59:05 // 19946
légcsavar=levegő csavar :-D
WarbiRunner (Gyuri)02-08-2012 22:58:34 // 19945
Mert a benyást is hozzá kell programozni, vagy ha karbis, akkor hozzá "boszorkánykodni" a fúvókákkal, légcsavarral stb. Egy benzinesnek belövöd a nitrót, elszegényedik a keverék :-) Egy Lada ráhúzott szívatóval, nitróval, na aaz tutti ütős :-)
WarbiRunner (Gyuri)02-08-2012 22:52:15 // 19944
Szinte biztos hogy össze kell hangolni, mert mint alább is irták, a dízel eleve légfelesleggel megy. Szerintem át kell írni a mapot erősen, ehhez fogja az o2-t biztosítani a nitro, így menni fog, és nem füstölni. Én így látom logikusnak. Nem a nitrotól megy jobban az autó, hanem a több elégethető gázolajtól.
MIvel most egyetlen szenzor sem noszogatja az ecut több üzemanyag befecskendezésére, max jobb emissziós értékeid lettek, nem megy jobban az autó.
Biztos vagyok benne, hogy hozzá kell programozni.
Azt is valószínűnek tartom, hogy az égés gyorsabb is lesz, így növelni kell a befecskendezési időzítésen. Ezért nem lesz jó egy sima remap, mert azon ha jól tudom csökkentik, tehát picit hamarabb történik a befecskendezés. Ez nitrónál kárt okozhat szerintem.
WarbiRunner (Gyuri)02-08-2012 22:36:01 // 19943
Klíma 1 liter? Az sok. Nálam pár deci. Igazából alig van különbség. És végre nekem 7 alatt lesz a pálya fogyi megint...holnap tankolok, már nagyon várom az egérírtás eredményét. :-)
'''''02-08-2012 22:22:53 // 19942
Hétfőn befúrom a fúvókát a légbeömlőbe aztán indul az újabb tesztkör.
GTPeti02-08-2012 22:19:31 // 19941
Nem tudom... kb. fél órája konfrontálódtam a témával. Mindenesetre az az oldal lehet, hogy egy aranybánya, de ha nem is, akkor is jó kiindulásópont. Sok hasonló autó van ott amibe került nitro. (Pl. Vectra 1.9CDTI) A topikokban inkább érdeklődnek, de van ott egy support emailcím többek között. Érdekes lenne ott továbbkutakodni.
'''''02-08-2012 22:15:09 // 19940
A képeket értem.Eddig (8pont) megvan.Tovább?
GTPeti02-08-2012 22:07:32 // 19939
Itt egy beszerelési útmutató dieselhez való (dry) kithez
GTPeti02-08-2012 22:02:25 // 19938
A lelkesedés jó dolog, de csak akkor, ha van valami alapja a ténykedésnek.
Nem az égéstérbe juttatás a nehéz.
'''''02-08-2012 21:57:31 // 19937
Ahhoz be kéne jusson az anyag az égéstérbe.:-)Egyenlőre van egy plusz légvezeték a kocsi alatt,két spani ami fogja a palackot és egy luk a (nem tudom a nevét) csőben.
Értékeld a lelkesedést! :-)
GTPeti02-08-2012 21:51:57 // 19936
"Sok mindent nem tudok elb@aszni." Ne haragudj meg az őszinteségemért, de szerintem de. ;)
'''''02-08-2012 21:49:08 // 19935
Peti,egy szót sem értek belőle! :-)
Sok mindent nem tudok elb@aszni.Most lesz még egy luk a gépen.Nagyobb gond,hogy csak úgy nem tudok furkálni mert a forgácsot ki kell szedjem.
mreni02-08-2012 21:45:06 // 19934
helyes :)) kíváncsi leszek milyen lesz a gép ha összeáll,hajrá :)
GTPeti02-08-2012 21:44:32 // 19933
Ha tényleg teljesen meg kell változtatni a befecskendezési időpontot és a keveréket, akkor az valószínűsíthetőleg egy speciális ECU-t (pl. Motec-et) jelent. (Csak tipp.)

Itt egy jó kis fórum, sok topiccal.

Mindenesetre "bátor" vagy, hogy így belevágtál (akarom mondani belefúrtál)... :)
'''''02-08-2012 21:44:18 // 19932
Még van egr de már nem sokáig.Szeretném kiiktatni és kiírni.
'''''02-08-2012 21:42:45 // 19931
Sajna 159en még nem láttam.Minden autónál egyedi a berakás.Szerintem én csak a pillangó szelepre nem gondoltam.Hétfőn átrakom a szívótorok elejére.Egyébként létezik a Nitrosystemnél is computers verzió is.Benzinesnél pl teljesen más a történet.
mreni02-08-2012 21:39:51 // 19930
úgy értettem én is hogy,az én elgondolásom szerint ehhez azért több dologba is bele kell nyúlni,hogy tartósan jól múkodjon,de nem értek hozzá :)
GTPeti02-08-2012 21:37:59 // 19929
Ha olyan baromi egyszerű lenne, akkor nem néznénk most úgy, mint paraszt bácsi a zsiráfra... B)
mreni02-08-2012 21:36:53 // 19928
egr-ed meg van?
mreni02-08-2012 21:36:27 // 19927
nekem is túl egyszerűnek tűnt.

benzinesekben csináltak felénk is páran,nem voltam elájúlva tőle
GTPeti02-08-2012 21:36:27 // 19926
GTPeti02-08-2012 21:34:42 // 19925
Nem lett volna célszerű beszerelés előtt utánanézni*, hogy mit és hova?
Csodálkozom, nem értem ez. B)

(A link alapján sokkal bonyolultabb a beszerelés, mert még "a befecskendezési időpontot is át kell tenni". Legalábbis valaki ilyet ír és nem tűnik amatőrnek. Márpedig ehhez egy olyan vezérlőegység kell, ami egy digitális jel alapján azonnal átáll egy másik táblázatra. Nagyon leegyszerűsítve fogalmazva. Ez mindenesetre tiszta spekuláció a részemről, de...)
Erhard 242 (Pure Energy)02-08-2012 21:33:59 // 19924
szerintem rakjál az autódba valami fain kis olajat valami 10w50-et ami bírja a magas hőtermelést
'''''02-08-2012 21:32:42 // 19923
Azt mondták az okosok,a dízelbe csak nitró is elég ráadásul nem kell összehangolni semmivel.50-75 lovat is rátehetne optimális esetben.(Most arról ne beszéljünk,mi-mennyit bírna)Sajna egyenlőre még csak csalogatom a lovakat.
'''''02-08-2012 21:27:53 // 19922
Most még azon gondolkodom,hogy lehet a pillangószelep után a légbeömlő torokba kellett volna befúrni a fúvókát.Mikor belenéztem,nyitva volt alaphelyzetben.Lehet,ha nyomom neki,pont akkor zár le előtte?
Erhard 242 (Pure Energy)02-08-2012 21:27:46 // 19921
a dejzel égésfokát pont a több oxigénnel lehet javítani
DieselManiaco(NagyVad)02-08-2012 21:19:52 // 19920
rájöttem hogy hülyeséget írtam mert a szabadba távozna,de hogy erre rájöjjek le kellet nyomom a csak csevegek gombot:D szóval igen valahogy tudatni kell az ecuval,mert ez nem mért oxigén,és nem ad hozzá naftát..
DieselManiaco(NagyVad)02-08-2012 21:18:19 // 19919
hát igen,vagy a légmennyiség mérő elé kell adni,ha erre van lehetőség,vagy valahogy tudatni az ecuval hogy mi a helyzet:)
Piritu - 1.000.00002-08-2012 21:04:14 // 19918
A diesel eleve légfelesleggel dolgozik, ehhez adsz oxigént. A comp honnan tudja, hogy most több nyálat nyomhat hozzá? (Össze van kötve a rendszer a fedélzetivel?)
mreni02-08-2012 21:01:23 // 19917
máshová nem nagyon tudod szerintem. kutakodni kellene neten,hátha van valami infó róla.

tuti nitro van a palackban? hol szerezted be?
'''''02-08-2012 20:58:48 // 19916
Ma beraktam a nitró szettet.Minden működik de semmi eredmény!A légbeömlő torok elé fúrtam be a fúvókát.Valahová máshová kellett volna?Ötlet valakinek?Le vagyok törve. :-(
mreni02-08-2012 20:24:19 // 19915
de szerintem egy 4300K-es xenonnal azért mégis csak jobban látni.
Föckös02-08-2012 20:09:01 // 19914
sárga H.O.D izzóim vannak, nem gyengén jobb, mint az elődje.
mreni02-08-2012 19:50:06 // 19913
tompítottba tuti hogy nem raknék sárga izzót,száraz úton lóf@szt sem látni vele :)
még ködlámpába csak-csak
gecsa02-08-2012 19:39:53 // 19912
valamit valamiért...:D
GTPeti02-08-2012 18:26:53 // 19911
A dízel BMW-knek valahogy mégis összejön. :(
Föckös02-08-2012 17:22:56 // 19910
10V
nyáron város 7,5, pálya sebességfüggő.(150nél 7)
télen város 1 literrel több, pálya egy literrel kevesebb (no klíma)
GEORGE02-08-2012 16:36:51 // 19909
és jóval szarabbul is megy :-)
GEORGE02-08-2012 16:36:31 // 19908
A 159-es elég nehéz, a motorja 200-210 lóerős. Senki ne akarjon 6 literrel járni vele, fizikailag lehetetlen. . .
GEORGE02-08-2012 16:33:21 // 19907
én vegyesben 7.5- 8 közt bármit meg tudod etetni. ( 2.4 JTD 20V )
Hozzá teszem, hogy én élvezem is a lóerőket, már ha érted mire gondolok.
gecsa02-08-2012 15:12:29 // 19906
hmm...azt hittem kevesebb...én 8-9re tippeltem volna max...akkor az 1.9 8v jóval pénztárcabarátabb... ;)
DieselManiaco(NagyVad)02-08-2012 14:36:11 // 19905
én tompítottról:D lehet ti másról:D
Liquid02-08-2012 14:18:41 // 19904
tisztán városban nem teszteltem, de most gyakorlatilag 2-10 km-eket megyek vele és az eddigi 8.8 helyett most 9,1-et mutat, tehát szerintem olyan 9-10 körül lehet
Alfa156SW02-08-2012 13:59:23 // 19903
Sziasztok 2.4 JTD tulajok nektek mennyit fogyaszt az Alfátok városban?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.