"ez nekem csak ott lóg egy müanyag utólag ráhuzott szoritó fogja"
No... Tekintve, hogy 5 éve minden mobilban van kamera, az Amorén pedig képfeltöltési funkció, lehetőség lenne a dolog egyszerűsítésére. B)
Forum >> Dízelmánia
GTPeti10-08-2012 13:33:39 // 20052
Tommy sk10-08-2012 13:28:43 // 20051
mármint a cartárs blogjában találtam, de ott ez a másik képen található map szenzor féleség van,de viszont vgt szelepet ira a blogban is...lehet én keveredek :S
GTPeti10-08-2012 13:24:33 // 20050
Milyen két szelepről beszélsz? A cartárs ugyanarról tett be két képet, szerintem.
Mégpedig az egyetlen, zárhídon lévő szelepről, ami a te általad feltöltött ELSŐ KÉPEN is látszik.
Mégpedig az egyetlen, zárhídon lévő szelepről, ami a te általad feltöltött ELSŐ KÉPEN is látszik.
Tommy sk10-08-2012 13:10:29 // 20049
Na most ez a két szelep ugyan az vagy mind kettő más célt szolgál??? mert vizuálisan nem tudom összerakni :S ezt az első szelepet tudom hogy hol van, de azt a másikat nem és van a harmadik kép amit viszont sikerült megtalálnom a szivosor mögött,namost ez nekem csak ott lóg egy müanyag utólag ráhuzott szoritó fogja,csati rajta van s be van tekerve egy nejlon zacsiba, nemhiszem hogy a gyárból igy jött ki :D szerintem annak valahova rá kell csatlakoznia, hisz ott a két csavarnak a helye...arról esetleg nincs képed???
Föckös10-08-2012 12:34:42 // 20048
Georgenak anno meg volt repedve ez a pici cső, és ez épp elég volt hozzá.
Föckös10-08-2012 12:14:16 // 20047
nézegettük Warbival beszéltünk is róla, hát ez az a beruházás, ami csak teherautósoknak érte meg. Mondom érte, és nem éri. Lévén, hogy kedves kormány egy pöppet megugrasztja a gáz adóját...
próbaképp felhívtam egy beépítőt, hát kaptam egy 3-400 ezer ft-os ajánlatot...
próbaképp felhívtam egy beépítőt, hát kaptam egy 3-400 ezer ft-os ajánlatot...
Tentacle10-08-2012 11:41:53 // 20046
Mindenhol belefújtam :) Mármint mind a 2 cső helyén. Ha neked meg mindig visszaesik a nyomás, akkor lehet, h nincs meg a kellő vákuum, csak ha teljesen ráereszti, ha kicsit visszavesz, akkor meg eltűnik. Nálam pont fordítva csinálta :)
Vermacy10-08-2012 11:35:24 // 20045
Gtaati10-08-2012 11:28:31 // 20044
Köszi a képet és választ! Melyik csatlakozónál fújtál bele? Vagy megfordul benne a levegő? Nekem az a problémám hogy egyrészt gyöngébb lett az autó teljes gáznál kicsit gondolkodik, gépre dugva amit látok h felmegy a nyomás utána visszaejti és megint fel, ezzel párhuzamosan az összes befecskendezett üzemanyag mennyiség is felmegy vissza esik és megint fel! Kimenti tesztekkel a geometriát mozgatja a labda a leszedett egr is mozog a pillangószelep is mozog, map szenzort takarítottam és ennyi! A szívosor elég zsuvás koszos de azt lezsedni időm még nem volt! Röviden ennyi ha valakinek ötlete van az megoszthatja!:) A másik fura h a szívás hangja is változott az autónak mintha farsot szívna, de új szürű van bent a csövek jók légszürőház jó turbó tiszta nem lóg lapátok épek a cooler és csövei nyomás próbázva! Köszi! Ötleteket várok!
Tommy sk10-08-2012 11:27:34 // 20043
ja és abban van az a bizonyos szűrő??? egyépként még ellenőriznem kell a vákumcsöveket is mert azis lehet repedt, ahogy nézem a képet amit feltöltöttél neked jó vastag vákumcsöveid vannak
Föckös10-08-2012 10:56:45 // 20042
lájk ;-)
Tentacle10-08-2012 10:46:37 // 20041
Totti (NagyVad)10-08-2012 10:14:17 // 20040
Láthatót nem fog csak max ki olvasáskor!
JCsabi10-08-2012 10:04:16 // 20039
Hali cartársak!
Ha ledugózom az EGR szelepet a kocsiban, kell még valami mást is csinálni hogy ne dobjon hibakódot? Vagy nem is fog?
(1.9 JTD 8V 115LE)
Ha ledugózom az EGR szelepet a kocsiban, kell még valami mást is csinálni hogy ne dobjon hibakódot? Vagy nem is fog?
(1.9 JTD 8V 115LE)
gecsa10-08-2012 09:22:39 // 20038
elbír az többet is,csak ugye az örök kérdés,hogy mekkora távon?
Gtaati10-08-2012 09:06:41 // 20037
Helló! Melyik szelepet mondtad? Mert nekem is most érdekes dolgokat csinál az autó és én is ilyen dolgokra gyanakszom és ki szeretnék mindent tisztítani! Köszi!
Föckös10-08-2012 08:42:59 // 20036
fél bárral???? upsz
Tentacle10-08-2012 08:39:04 // 20035
Lehet azért van tákolva, mert szétnyomta neked is. Nekem is az volt, először szétnyomta, aztán ki lett cserélve szilikonra, azt nem tudta szétnyomni, akkor jött a hiba. Nem tudom abban milyen MAP van, de valszeg meghaladja a nyomás a MAP mérőképességét, azért jön a P0235. A P0238-as meg akkor van, ha a valós nyomás 0.5 barral meghaladja a kívántat. Az LMM-re meg nekem is azt mondta Zé, hogy nem az igazi, pucoljam meg, de mint utólag kiderült azért mutatott többet, mert valóban több volt a levegő, többet tolt a turbó.
Tommy sk10-08-2012 08:27:21 // 20034
nekem konkrétan PO235 hibakódot dobáll amit lejjeb irtam is :feltöltési nyomás érvénytelen jelzés,egyépként énis végig kitakaritottam mindent rajta de lehetséges h az a baja amit te mondasz, és azt a szelepet merre találom???amugy van még pár gyanusitottam pl a lmm nem eredeti hanem magnati marally bár hibaküdot nem dob rá, másik dolog viszot a turbó csövek nagyon össze vannak tákolva szal azok még cserések,vagyis nerezből lesz megoldva a rendszer, de inkább a te verziód lesz a probléma szerintem..
Tentacle10-08-2012 08:01:28 // 20033
Én is hasonlóval küzdöttem, kitisztítottam EGR-t, pillangószelepet, légtömegmérőt, MAP szenzort, megnéztem, hogy könnyen jár a turbó geometriája is, és végül arra jutottam egy kis FES-es analizálás után, hogy a VGT szelep (vagy nem tudom hogy hívják köznyelven magyarul) lesz a ludas, nem engedi el elég gyorsan a vákuumot. Van rajta egy nagyon finom szűrő, valszeg az dugult el annyira, hogy nem tudott kintről elég levegőt szívni. Kifújkáltam óvatosan kompresszorral, azóta megszűnt a P0238-as hibakód és az állandó letiltás is :)
gecsa10-08-2012 07:42:47 // 20032
Elméletileg Bandi-ta gépe is 170 ló körül mozod,de neki chip van,nem box...
Föckös10-08-2012 07:11:22 // 20031
Elbírja az a 10v moci még a 200 at is, gond nélkül egy nagyobb csigával.
A gyári csúcsok meg a nagynyomású szivattyú még elég naftát ad annyihoz, csak a szusz kevés gyári turbóval.
AO fórumon akad pár diesel tuner, kicsit elvetemültek...
Akad ott 200 lovas 8v is...
Szóval a 170 egy 10 szelepesnek abszolút nem vészes, felette meg már a kuplung lenne a szűk keresztmetszet.
Fura, h neked felül húz, nekem meg másnak is boxszal alul lett érezhetőbb, de lehet, hogy ez neked is változni fog, ha a hiba ki lesz javítva.
És itt adnék egy pontot a remap javára a boxszal szemben, jól autóra írt progival kisebb az esély egy kuplunggyilkolásra.
A gyári csúcsok meg a nagynyomású szivattyú még elég naftát ad annyihoz, csak a szusz kevés gyári turbóval.
AO fórumon akad pár diesel tuner, kicsit elvetemültek...
Akad ott 200 lovas 8v is...
Szóval a 170 egy 10 szelepesnek abszolút nem vészes, felette meg már a kuplung lenne a szűk keresztmetszet.
Fura, h neked felül húz, nekem meg másnak is boxszal alul lett érezhetőbb, de lehet, hogy ez neked is változni fog, ha a hiba ki lesz javítva.
És itt adnék egy pontot a remap javára a boxszal szemben, jól autóra írt progival kisebb az esély egy kuplunggyilkolásra.
Tommy sk09-08-2012 22:31:07 // 20030
szerintemis reális és még a biztonságos kereten belül van...
GTPeti09-08-2012 22:28:55 // 20029
A 170 ló abszolút hihető és elérhető egy 10V-s esetén.
Tommy sk09-08-2012 22:25:54 // 20028
FES alapján turbónyomás gond vagyis pontosabban :feltöltési nyomás érvénytelen jelzés,erre vmit vki?
Tommy sk09-08-2012 22:23:57 // 20027
Még annyit hogy a gyerek akitől vettem a boxot azt irta hogy neki laca lybrában volt 2,4 jtd-ben s lemérette padon itt nálunk szlovákiában a profituningnál s170 lovat és 360 nyulat mértek aztán kitudja mondani lehet bármit...
GTPeti09-08-2012 22:21:10 // 20026
"egyépként ezt csinálta a box nélkül is"
Meg kéne keresni akkor, hogy hol a hiba, mielőtt boxot próbálgatsz...
Tudod, a szokásos FES-el való kiolvasással kell kezdeni. Majd ha nem villog a MIL-lámpa, akkor bokszolj, szerintem.
(6 éve van Novitec boxom és ilyent még soha nem tapasztaltam.)
Meg kéne keresni akkor, hogy hol a hiba, mielőtt boxot próbálgatsz...
Tudod, a szokásos FES-el való kiolvasással kell kezdeni. Majd ha nem villog a MIL-lámpa, akkor bokszolj, szerintem.
(6 éve van Novitec boxom és ilyent még soha nem tapasztaltam.)
Tommy sk09-08-2012 22:18:29 // 20025
Sziasztok visszatérve a novitec boxhoz ma volt időm picit próbálgatni a vasat hát érezhető a külömbség sokkal vidámabban forog el 4000ig a meglepő hogy fönt jobban megy mint box nélkül pedig valaki itt amoren emlitette nekem h lenről lesz erősebb, egyépként az egr le van dugózva picit füstöl is mikor lepadlózom de azt csinálta azelőtis, fogyasztásilag ma mentem 60 km-ert egész egyenes...falumentes úton hát ott irt 5,5 l fogyasztást ami szerintem nem rosz ekkora motortól,viszont a turbónyomásal gondok vannak 1-2-3 as ok de viszont mikor 4-ben eléri a 3000 -es fordulatot kivillan a mil lámpa és ezt csinálja 5-ben és 6-ban is, ma például 6 ba már 140 nél bevillant utánna próbáltam mégegyszer s akkor engdett egészen 170 ig de mikor bevillan az ecu vészüzemmódba kapcsol s letilt amig el nem alszik .... vmi megoldás ??? egyépként ezt csinálta a box nélkül is
Tentacle09-08-2012 15:56:13 // 20024
Féktisztító + levegő, meg az elején a nagyját lekapirgáltam csavarhúzóval :)
gecsa09-08-2012 15:04:31 // 20022
mivel tisztítottad?
Tentacle09-08-2012 14:35:31 // 20021
Föckös09-08-2012 14:17:43 // 20020
sőt, az pörgősebb!
Föckös09-08-2012 14:17:24 // 20019
én is erre felé gyanakodtam, hát az nem lepne meg, ha dézsé uvás lenne...
Tentacle09-08-2012 13:11:49 // 20018
MAP szenzort nézd meg, hogy mennyire dzsuvás. De bármi más is lehet, és annak az ellenkezője :)
GTPeti09-08-2012 13:08:54 // 20017
Ez a 8V-s kistestvérre is mind igaz. ;)
Gtaati09-08-2012 12:58:56 // 20016
Helló mindenki! Érdeklődnék h 1.9 jtd mjet 16v euro3-as 150 lovas 2004-es évjáratú motoron lévő szívósor is dupla ablakos és van benne csappantyú?Köszönöm!
Föckös09-08-2012 12:40:16 // 20015
és rögtön a kérdés:
néha naggyon durván megy, néha csak jól, ezt mondjuk tudja produkálni 10 egymás utáni kigyorsításon belül.
kiolvasásnál írt alacsony szintű turbo nyomás problémát
nagyon ritkán van olyan, hogy az alapjárat eléggé leesik, 500 körülire, aztán pár mp után magához tér.
na? valaki? szívócsőnyomás gond? vagy lmm?
vagy?
néha naggyon durván megy, néha csak jól, ezt mondjuk tudja produkálni 10 egymás utáni kigyorsításon belül.
kiolvasásnál írt alacsony szintű turbo nyomás problémát
nagyon ritkán van olyan, hogy az alapjárat eléggé leesik, 500 körülire, aztán pár mp után magához tér.
na? valaki? szívócsőnyomás gond? vagy lmm?
vagy?
mreni09-08-2012 12:36:48 // 20014
jah csak az egyik padon mérnek 140lovat a másikon 135öt a harmadikon meg 150et :)) és 15e/mérés kb
Föckös09-08-2012 12:35:13 // 20013
figyi, mert megmondom.
gyári cf3as 5 hengeres 10v novitec dobozzal QVÁRA megy
(na ez egy komoly mértékegység, míííí? :-))))
aztán cserélt (gyáriról gyárira) rail szenzorral még jobban megy
lehúzott egérrel meg annál is jobban ;-)))
gyári cf3as 5 hengeres 10v novitec dobozzal QVÁRA megy
(na ez egy komoly mértékegység, míííí? :-))))
aztán cserélt (gyáriról gyárira) rail szenzorral még jobban megy
lehúzott egérrel meg annál is jobban ;-)))
gecsa09-08-2012 12:05:30 // 20012
azért kíváncs lennék,hogy ténylegesben mit tud a dolog..
mreni09-08-2012 10:53:53 // 20011
nem sok értelme van,szerintem csak pénzkidobás
gecsa09-08-2012 10:34:49 // 20010
nem méreted le padon előtte-utána verzióval?
Tommy sk09-08-2012 01:48:38 // 20009
köszönöm az infót :)
GTPeti08-08-2012 23:14:21 // 20008
Persze. Tekintve, hogy a rail szenzor által külött jelet manipulálja és azt küldi tovább a motorvezérlő elektronikának.
Tommy sk08-08-2012 22:26:13 // 20007
akkor csakis a railra kell dugni ??? vagyis ami eredetileg a rail szenzoron volt azt a box ra és a másikat meg a rail szenzorra?
GTPeti08-08-2012 22:20:17 // 20006
PowerRail II és a railnyomás szenzor és a rácsatlakozó kábel közé kell dugni a dobozt. A szenzor a motor hátulján az EGR szeleptől beljebb, az injektorokhoz menő fém-üzemanyagcső (rail) környékén található.
Tommy sk08-08-2012 22:17:31 // 20005
sziasztok , egykicsit amatőr kérdés...nemrég vagyok dizeles :)
Novitec powerjet 2-est hogy kell beszerelni ,melyik jeladókra???előre is köszönöm :)
Novitec powerjet 2-est hogy kell beszerelni ,melyik jeladókra???előre is köszönöm :)
GTPeti08-08-2012 21:54:53 // 20004
Ezt a képet Grando is szeretni fogja. :)
gecsa08-08-2012 21:14:48 // 20003
Ma hazafele ment elottem egy diesel stift,nem ennyire,de kb igy...:-) hamar tudtam,hogy mikor akar elozni...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
380
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?