P1238 Air Quantity
Utána néztem külföldi oldalakon mindenki EGR tisztitást javasol vagy új vásárlását..
Na most én kitisztítóm aztán majd úgyis ki lesz írtva belőle...
Forum >> Dízelmánia
redbull9007-08-2014 21:14:30 // 27102
redbull9007-08-2014 20:23:00 // 27101
Ezeket a hibákat valaki felismeri?
Obd listában nem találom....
Csak a második és a harmadik érdekes.
Vettem légtömegmérőt az a hiba elmúlt és vissza se jött.
Elindítom a kocsit hiba nulla, na akkor menjünk egy kört ahogy 3 ezer fölé ért a fordulat szám mérő azonnal tiltott és 3ezer nél már vissza is fojtotta a kocsit.. irány haza és ez a kettő hiba volt benne ami a képen van. Az air quantity az volt is a légtömeg
mérővel együtt.. de ha töröltem nem jött vissza egy ideig.. most újra..
Obd listában nem találom....
Csak a második és a harmadik érdekes.
Vettem légtömegmérőt az a hiba elmúlt és vissza se jött.
Elindítom a kocsit hiba nulla, na akkor menjünk egy kört ahogy 3 ezer fölé ért a fordulat szám mérő azonnal tiltott és 3ezer nél már vissza is fojtotta a kocsit.. irány haza és ez a kettő hiba volt benne ami a képen van. Az air quantity az volt is a légtömeg
mérővel együtt.. de ha töröltem nem jött vissza egy ideig.. most újra..
Manky95607-08-2014 18:19:17 // 27100
Így igaz, sajnos mar volt olyan is a történelemben hogy több mint 200km jöttek le hozzám, és diag után mondtam is ,hogy felesleges kör volt, mivel szerintem a geo megvan szorulva. Csodát nem tudok sajnos tenni, kell a tökéletes autó jó értékek,csakis akkor lesz jó a chip is.
'''''07-08-2014 17:43:14 // 27099
Mi van,ha egy "normál " ember vesz egy ilyen vasat? :-) Ki a nyavalyának van még ilyen idegrendszere rajtad kívül?
WarbiRunner (Gyuri)06-08-2014 23:33:57 // 27098
Fejlemény csörgés remegés ügyben. Mértem résolajat, nagyon nagy a szórás. A gyárinál 1ml eltérés volt max, itt 2 perc alatt 12-8-20-15 ml jött. Mivel egy tüzkarikám volt, a 3-mast visszacseréltem az eredetire. A csörgés halkul, a remegés csökkent, de nem múlt el. A motor szebben és halkabban gyorsít. Valószínű kikisérletezem, hogy a gyári szettbõl melyik a rossz ( van tippem) és összekombinálok egy használható szettet. Valószínűleg a 12 ml lehet kb a jó, a gyári szettben két ilyen is van.
WarbiRunner (Gyuri)06-08-2014 10:08:39 // 27097
Az egy dolog, de amíg gyári progival, box nélkül betegágy, addig fölösleges a chiptuningon gondolkozni. Alapszabály: tuningolni csak 100%-os autót! :-)
Szóval előbb a 175 paci legyen meg, egy Clio-t tolatva körbe kell autóznia :-) Aztán mehet a chip ha még mindíg több kell.
Szóval előbb a 175 paci legyen meg, egy Clio-t tolatva körbe kell autóznia :-) Aztán mehet a chip ha még mindíg több kell.
Alfa GT-Csaba06-08-2014 05:29:59 // 27096
Irass egy jó progit Mankyval ,észre fogod venni a különbséget a box és a chip között ,ég és föld kb.
Bull8806-08-2014 00:13:01 // 27095
A gond az h a box után történt és azóta kaptam egy hibát is motor kontroll fehler , 4000nél adta ki.
159 Indigo Gray 2.4 Monster05-08-2014 20:12:36 // 27094
Ez a beszéd :)
mreni05-08-2014 20:09:59 // 27093
Nem gondolod komolyan,hogy megvan a 175 lovad...
redbull9005-08-2014 17:50:43 // 27092
Ja meg aztán jöhet bele egy jó Manky féle chip :)
redbull9005-08-2014 17:46:38 // 27091
EGR-t én kiíratnám helyében meg lefalaznám én is azt fogom tenni! :)
Injektorokat megnézetném MES-el ha rosszak megpróbálni korrekciózni.
Meg hát nem ír e vmi hibát még, én is mikor kipróbáltam 1.9jtd 105 lovas után hát mondom ez mi enyém jobban ment... aztán hiba olvasás légtömegmérő.. ja meg 10centi repedés a turbócsövön... utána meg azta k......p..... huhhhhúúú :D
A turbót is jól kipucolni :)
Injektorokat megnézetném MES-el ha rosszak megpróbálni korrekciózni.
Meg hát nem ír e vmi hibát még, én is mikor kipróbáltam 1.9jtd 105 lovas után hát mondom ez mi enyém jobban ment... aztán hiba olvasás légtömegmérő.. ja meg 10centi repedés a turbócsövön... utána meg azta k......p..... huhhhhúúú :D
A turbót is jól kipucolni :)
dev16605-08-2014 17:18:56 // 27090
ja és mivel a te autódban box volt, megelőlegezhetjük, hogy a szokásosnál is több korom lesz a szívósorodban, EGR csövekben, EGR szelepben és a turbó is nyilván többet dolgozott, mint a gyári kiépítésben. én mindenképpen átnézném.
dev16605-08-2014 17:15:12 // 27089
NEM, 385Nm és 175 paci csodákra képes, de ehhez mindennek klappolnia kell. EGR, LMM, MAP, turbó, változó geometria, injektorok, stb. Az EGR szeleppel szinte mindig baj van (szakaszos hiba, nagyon nehezen diagnosztizálható). Ha pl. nyitva ragad be, akkor kormolni fog a kicsike és a helyett, hogy szedné lábát, zabálja a dízelt. Az LMM szintén ritkán mér rendesen, a MAP szenzort és a szívósort meg idővel befedi a kormos olajsár, így egyrészt nem mér pontosan a MAP, másrészt beszűkül a szívókeresztmetszet. A turbóval többféle probléma is adódhat. Ha kopottak vagy görbék a kompresszor vagy kipuf oldal lapátjai, akkor nem tud elég sűrű levegőt előállítani, amitől szintén erőtlen lesz a gép és persze kormolás az eredmény itt is. Végső esetben az injektorok is okozhatnak teljesítményvesztést, de ehhez nyúlnék utoljára, mert ezek sem szoktak durván elkoszolódni/kopni még magas futás mellett sem.
A fentiek a szokásos dolgok, amik egy része tisztítással, más része közepes költséggel javítható (turbó felújítás és injektor felújítás drága, de ez utóbbira ritkán van szükség). Lehet még gyenge a gép a nagynyomású szivattyú kopottsága miatt is, de ez JTD-nél abszolút nem jellemző.
A fentiek a szokásos dolgok, amik egy része tisztítással, más része közepes költséggel javítható (turbó felújítás és injektor felújítás drága, de ez utóbbira ritkán van szükség). Lehet még gyenge a gép a nagynyomású szivattyú kopottsága miatt is, de ez JTD-nél abszolút nem jellemző.
Bull8805-08-2014 16:35:31 // 27088
Sziasztok, most volt lehetőségem ki próbálni BOX nélkül az autót. .... az 1.4 clio sztem megeszi ... hát most ez le sokkolt h 175 le csak ennyit tud.! :S
[k i z z o]05-08-2014 08:55:13 // 27087
A motorvezérlővel van szinkronban, így az "end of squirt" valóban tolódik.
Attika0104-08-2014 22:44:16 // 27086
Ok. :)
WarbiRunner (Gyuri)04-08-2014 21:52:22 // 27085
Előtte nap írj rám a falamon, vagy küldj mailt, részemről rendben :-)
Attika0104-08-2014 20:26:09 // 27084
Legközelebb feléd járok, esküszöm mostmár megnézem. Mostanság sűrűn járok Debibe. :)
WarbiRunner (Gyuri)04-08-2014 19:00:51 // 27083
Ááá francot. Iszonyatosan idegesítenek az ilyen zörejek. Nem halk ám, az a kategória, amire átnéznek a szomszéd autóból, hogy WTF? Úgy zörög mint valami ótvar szekér. Mindenzt úgy, hogy konkrét hibát nem bírunk találni. De egyáltalán semmilyet.
Namost ha netán úgy döntök hogy eladom a szarrá hibátlanra szervízelt autómat..csak például..szerinted lesz aki egyáltalán elgondolkodik rajta? Az autó tényleg az egyik legjobb állapotú 146 jtd- közt van, ez biztos :-) Csak épp úgy zörög hogy az valami rém. :-)
Namost ha netán úgy döntök hogy eladom a szarrá hibátlanra szervízelt autómat..csak például..szerinted lesz aki egyáltalán elgondolkodik rajta? Az autó tényleg az egyik legjobb állapotú 146 jtd- közt van, ez biztos :-) Csak épp úgy zörög hogy az valami rém. :-)
WarbiRunner (Gyuri)04-08-2014 18:57:29 // 27082
Egyféleképpen megy fel, a csavarok nem adják másként. Összerakás előtt elhiheted néztünk minden jelölést, festékpöttyöt, hogy tuti biztosan minden jól legyen felrakva. :-) Én is mindíg a lendkerékre jutok vissza, de mi és miért?
'''''04-08-2014 18:41:40 // 27081
Nagyon unatkozol! :-) Tegyél be egy mélynyomót!
Attika0104-08-2014 17:49:45 // 27080
Lendkeréken van jelölés, hogyan kell felrakni? Mi van ha fordítasz rajta 1-2-fogat? Ez csak tipp.
WarbiRunner (Gyuri)04-08-2014 17:14:00 // 27079
Ma hűtőt cseréltünk, egyben közelebb jutottunk a rejtélyes csörgéshez is.
Az van, hogy 2000-res fordulat körül van egy rezonancia pont. Régebben is volt, ha üresben oda állítottam a fordulatot, finoman remegett, akkor inkább a pedálon éreztem. Ez rég eszembe sem jutott, de most hallgatgattuk a hangját, és 2000-körül rendesen reszket a kormány, nem kicsit remeg a nyitott ajtó, és a kipufogón is érezni a pulzálást.
Alapjáraton semmi extra, talán kicsit keményen jár, feljebb forgatva meg kisimul. Kifejezetten 2000-res fordulat környéke (1900-2100) ahol csinálja. Menet közben valószínűleg ugyanez a rezonancia zörgeti a váltót. Üresben persze nem...
És egyébként minél melegebb van, annál jobban csörög, innen is gondolom hogy a váltót zörgeti. Hidegebb sűrű olajnál nem csattog, a remegést akkor is érezni finom gyorsításkor.
Arra jutottunk, hogy a szelepek, vez-tengely, motor szerkezeti elemek nem így pusztulnak el. Egy szelep ha rosszul zár, az a henger dadog, vagy nem jár, de semmiképp nem 2000-nél küszködik, hanem már alapjáraton. Persze alapjáraton a motor meg se rezzen, simán rá lehet tenni a pohár vizet, minimálisan rezeg.
Valamelyik injektor? Most volt kicserélve mind, és egyébként az előző szettel is csinálta. Lehet egyformán rosszak, csak nem valószínű.
Lendkerék mégis? Az előzővel is csinálta, ami 90%-os állapotban jött ki, semerre nem lóg! Csak a tapadófelülete volt sz@r, elcsúszott rajta az amúgy nem túl lehasznált tárcsa.
Nyomásszabályzó? Az alapjárat szög stabil, nincs hullámzás, nincs indítási probléma.
Valakinek valami tipp, hogy mi tud még 2000-nél erős remegést okozni? Baromira idegesít, de nem tudok olyan módszert kieszelni amivel behatárolhatnám a hibát.
Az van, hogy 2000-res fordulat körül van egy rezonancia pont. Régebben is volt, ha üresben oda állítottam a fordulatot, finoman remegett, akkor inkább a pedálon éreztem. Ez rég eszembe sem jutott, de most hallgatgattuk a hangját, és 2000-körül rendesen reszket a kormány, nem kicsit remeg a nyitott ajtó, és a kipufogón is érezni a pulzálást.
Alapjáraton semmi extra, talán kicsit keményen jár, feljebb forgatva meg kisimul. Kifejezetten 2000-res fordulat környéke (1900-2100) ahol csinálja. Menet közben valószínűleg ugyanez a rezonancia zörgeti a váltót. Üresben persze nem...
És egyébként minél melegebb van, annál jobban csörög, innen is gondolom hogy a váltót zörgeti. Hidegebb sűrű olajnál nem csattog, a remegést akkor is érezni finom gyorsításkor.
Arra jutottunk, hogy a szelepek, vez-tengely, motor szerkezeti elemek nem így pusztulnak el. Egy szelep ha rosszul zár, az a henger dadog, vagy nem jár, de semmiképp nem 2000-nél küszködik, hanem már alapjáraton. Persze alapjáraton a motor meg se rezzen, simán rá lehet tenni a pohár vizet, minimálisan rezeg.
Valamelyik injektor? Most volt kicserélve mind, és egyébként az előző szettel is csinálta. Lehet egyformán rosszak, csak nem valószínű.
Lendkerék mégis? Az előzővel is csinálta, ami 90%-os állapotban jött ki, semerre nem lóg! Csak a tapadófelülete volt sz@r, elcsúszott rajta az amúgy nem túl lehasznált tárcsa.
Nyomásszabályzó? Az alapjárat szög stabil, nincs hullámzás, nincs indítási probléma.
Valakinek valami tipp, hogy mi tud még 2000-nél erős remegést okozni? Baromira idegesít, de nem tudok olyan módszert kieszelni amivel behatárolhatnám a hibát.
WarbiRunner (Gyuri)04-08-2014 16:42:33 // 27078
Ja..vagyis a "duration"-t növeli valamennyivel, így végülis teljesül a cél, hogy több üzemanyag jut be. Csakhogy a tovább nyitvatartott porlasztónak optimális esetben hamarabb kéne nyitni, hogy jó időpontban legyen a befecskendezés vége. Ha feltételezem hogy nem okoz semennyi késlekedést a befecskendezésben a box, akkor sem tud hamarabb befecskendezni, mint ahogy az ecu impulzusa jön. Vagy de?
MIndenképp érdekes szerkezet amúgy :-)
MIndenképp érdekes szerkezet amúgy :-)
Föckös04-08-2014 09:08:24 // 27077
előtöltésen viszont nem tud változtatni gondolom.
ettől függetlenül még mindig azt mondom, hogy inkább egy ilyet tennék be, mint rail brutális emelésével működőt.
de azért a remap közelében sincs ez sem.
ettől függetlenül még mindig azt mondom, hogy inkább egy ilyet tennék be, mint rail brutális emelésével működőt.
de azért a remap közelében sincs ez sem.
[k i z z o]04-08-2014 08:23:49 // 27076
Pontos. A feladata megmérni a vezérelt impulzus szélességét, és kiadni egy újat. Az előállításuk azonban sokkal húzósabb, hisz az injektor végfokozatok is benne vannak - ami jelen esetben 4 darab peak and hold a solenoidoknak.
Föckös04-08-2014 07:28:56 // 27075
ez érdekes, bár ezer kérdés merül fel a pontosságát illetően, de nem versenyautókról van szó, mindenesetre szvsz kevésbé lehet káros, mint a "csavarós" boxok, ki tudja, hogy azok milyen railt varázsolnak, és az mennyire lehet káros (vagy nem)
Alfa GT-Csaba02-08-2014 20:58:33 // 27074
Nem fogsz csalódni :-) Tapasztalatból beszélek!!
[k i z z o]02-08-2014 18:59:05 // 27073
Ugyan az alapján, mint a többi régebbi "dobozok". Azok is csak a rail szenzor jelét módosítják (egy AD és egy DA van bennük leegyszerűsítve), felső és közép tartományban, Ez pedig méri egy belső terhelésen a vezérelt nyitvatartási időt és egy ciklussal később kiadja a módosítottat. A 0. impulzus copy paste, az 1. már korrigált.
Bull8802-08-2014 18:15:30 // 27072
Csak ennyi volt uh ezért is vettem ki meg megnézem a Manky féle írást :) , híre van úgyhogy kíváncsi vagyok.
Föckös02-08-2014 07:42:38 // 27071
nannneee, volt neki egy akku +meg egy akku- és a többi a csúcsokhoz
értemén, hogy gőzgép de mi hajtja???
szóval az oké, hogy a csúcsokra, meg hogy kell neki táp, csak azt nem tudom, hogy milyen jelet módosít. nyílván duration nyújtás volt a cél,de mi alapján?
volt anno egy egészen más cuccom, egy ethanol átalakító, az is ezt tette, de gázpedál, megy fordulatjel, meg lamdba érték alapján.
értemén, hogy gőzgép de mi hajtja???
szóval az oké, hogy a csúcsokra, meg hogy kell neki táp, csak azt nem tudom, hogy milyen jelet módosít. nyílván duration nyújtás volt a cél,de mi alapján?
volt anno egy egészen más cuccom, egy ethanol átalakító, az is ezt tette, de gázpedál, megy fordulatjel, meg lamdba érték alapján.
Föckös02-08-2014 07:38:35 // 27070
igazából annyira offos, hogy a fele ugyanaz, mint a 159nek :-)
nem én írtam, hanem Ákoska, neki meg megengedett:-)
nem én írtam, hanem Ákoska, neki meg megengedett:-)
Bull8801-08-2014 19:19:40 // 27069
Sima +- és csúcsok csatlakozói közé volt beiktatva , alsó tartományban volt többlet nyomaték.
Bull8801-08-2014 19:17:16 // 27068
'''''01-08-2014 18:48:04 // 27067
Viszont a te vasad "soványabb"! :-) Különben is,mi az hogy offost tuningolsz?! Te áruló! :-)
Föckös01-08-2014 08:44:06 // 27066
jóvanmámaraggyámá :-)
hallod gyárilag többet tud az autód, mint az enyém cooler, egr, decat, és saját remap után.
gyárilag annyi az üzemanyagnyomás az autódban, mint az enyémben sosem lesz, a gyári turbód fél bárral több nyomásra képes, és csak egy kevéssel többször fecskendez be a rendszer egy ütem alatt, mint az enyémben, nem beszéltem még a több szelepről, az alsó-felső üzemanyagnyomás szabályzásról, a lamdba általi keverékről, stb.
Hát Tomikám minden tiszteletem, de majd akkor állok melléd menni egyet, ha piros hó esik:-)
Hogy mit tud az enyém?
hát a reggel felfedezett repedt felső cooler csővel nem sokat.
pont tegnap mértem, mert elég szarul megy, és kormol, mint a kama tri...
amikor kérne 1,4 bart, akkor tölt 0,8at...
na ez most ideiglenesen javítva ugyan, de cserélni fogom az egész csövet rajta.
egyébként sajnos a kétszelepes motor nem az, amiből hű meg hááá sokat lehet kihozni, talán az öt henger ad némi nyomaték többletet, amíg nincs meg a töltőnyomás, ezt csak sejtem abból, hogy reggel azért húzott ha óvatosan gyorsítottam, csak ha lepadlóztam, akkor lustult be, és kormolt durván.
szóval ez a moci feltöltés nélkül is elég bitang (lenne, ha nem 2 szelepes lenne), de valahogy a turbó elég gyengus, azaz ha vigyáznak rá, és nem hajtják szét, akkor kb mint egy teherautón, megy félmillió km-t...
Tegnap töltöttem fel egy offosra egy Manky által írt progit, 1,9 16v, hát egy sima remappal durvábban megy, mint az enyém...
Ja és nulla korom!
hallod gyárilag többet tud az autód, mint az enyém cooler, egr, decat, és saját remap után.
gyárilag annyi az üzemanyagnyomás az autódban, mint az enyémben sosem lesz, a gyári turbód fél bárral több nyomásra képes, és csak egy kevéssel többször fecskendez be a rendszer egy ütem alatt, mint az enyémben, nem beszéltem még a több szelepről, az alsó-felső üzemanyagnyomás szabályzásról, a lamdba általi keverékről, stb.
Hát Tomikám minden tiszteletem, de majd akkor állok melléd menni egyet, ha piros hó esik:-)
Hogy mit tud az enyém?
hát a reggel felfedezett repedt felső cooler csővel nem sokat.
pont tegnap mértem, mert elég szarul megy, és kormol, mint a kama tri...
amikor kérne 1,4 bart, akkor tölt 0,8at...
na ez most ideiglenesen javítva ugyan, de cserélni fogom az egész csövet rajta.
egyébként sajnos a kétszelepes motor nem az, amiből hű meg hááá sokat lehet kihozni, talán az öt henger ad némi nyomaték többletet, amíg nincs meg a töltőnyomás, ezt csak sejtem abból, hogy reggel azért húzott ha óvatosan gyorsítottam, csak ha lepadlóztam, akkor lustult be, és kormolt durván.
szóval ez a moci feltöltés nélkül is elég bitang (lenne, ha nem 2 szelepes lenne), de valahogy a turbó elég gyengus, azaz ha vigyáznak rá, és nem hajtják szét, akkor kb mint egy teherautón, megy félmillió km-t...
Tegnap töltöttem fel egy offosra egy Manky által írt progit, 1,9 16v, hát egy sima remappal durvábban megy, mint az enyém...
Ja és nulla korom!
'''''31-07-2014 19:41:46 // 27065
Nem jön át a vidina hangja.Valerossi megcsinálta ugyan azt mint én,(kipakolta a rendszert) és szerintem az övének jobb a hangja pedig csak 1.9-es.
Föci,Kaposon majd meghallgatod!Úgyis kell menjünk egyet egymás ellen.Még nem láttam,mit tud a tied a nagyobb coolerrel!
Föci,Kaposon majd meghallgatod!Úgyis kell menjünk egyet egymás ellen.Még nem láttam,mit tud a tied a nagyobb coolerrel!
Piritu - 1.000.00031-07-2014 18:22:20 // 27064
Az elmúlt 320e kormos km alatt még nem jutott ilyesmi az eszembe.
wk 16631-07-2014 17:12:44 // 27063
Üdv mindenkinek kérdésem lenne szoktatok adalékot használni gázolajhoz?
WarbiRunner (Gyuri)31-07-2014 14:17:33 // 27062
Az én mostani tapasztalatom szerint jobb ha egy kis fojtást kap a motor. Ma utánfutóztam és még üres futóval elfogott az érzés, hogy ja..pont ilyen volt széttört flexicsővel még pár napja :-)
Teli futóval meg az az érzés, hogy milyen hülye vagyok hogy megvártam az esős időt a homok szállítással...öröm vizes homokot lapátolni :-)
És egyébként levettem a motorburkolatot, komolyan mondom a motor most alig remeg a helyén, és nincs olyan élesen csattogó hangja alapjáraton. Ha változtatnék, tuti a hengerfejet bővíteném fel, egy komolyabb leömlőt tennék alá (nagyobb turboval persze) és egy dobot még kivennék. Az első kis átmenő dob maradna, a középső nagy háromszög kijönne, a végdob maradna. Lehet eljön még ennek is az ideje :-)
Teli futóval meg az az érzés, hogy milyen hülye vagyok hogy megvártam az esős időt a homok szállítással...öröm vizes homokot lapátolni :-)
És egyébként levettem a motorburkolatot, komolyan mondom a motor most alig remeg a helyén, és nincs olyan élesen csattogó hangja alapjáraton. Ha változtatnék, tuti a hengerfejet bővíteném fel, egy komolyabb leömlőt tennék alá (nagyobb turboval persze) és egy dobot még kivennék. Az első kis átmenő dob maradna, a középső nagy háromszög kijönne, a végdob maradna. Lehet eljön még ennek is az ideje :-)
Föckös31-07-2014 09:49:35 // 27061
Tomikám csinálhatnál egy youtube videot a hangjáról azért! Sztem sokan kiváncsiak vagyunk rá.
'''''30-07-2014 18:37:34 // 27060
A leömlők gyáriak de a rendszer teljesen üres.Se előkatalizátorom,se részecskeszűrőm,se kipuffdobjaim nincsenek.
Föckös30-07-2014 10:21:56 // 27059
érdekes box ez, ahogy nézem ez az injektor nyitási időket módosította, nem a rail jelet.
na de mi alapján? mire volt rákötve?
na de mi alapján? mire volt rákötve?
WarbiRunner (Gyuri)29-07-2014 22:12:09 // 27058
A kipufogó leömlõd gyári? Hengerfej csatorna bővítés? Ilyesmikben gondolkodtál? Innen már úgysincs megállás :-)
'''''29-07-2014 19:20:17 // 27057
Háát,legalább már az irányt látom.A coolerrrel nincs baj.Oxigén kéne még.A turbósom még kicserél egy csövet ami közvetlen a motorba megy.Az szűkebb mint a többi.A légszűrőt is átalakítja,hogy ott is kicsivel könnyebben tudjon szívni.Szerinte utána megint elég sokat nyerek.Map szenzor csere után azért még emeljük picit a nyomást.A cél,hogy Kaposig elkészüljön.Ott lesz a főpróba.
redbull9029-07-2014 17:50:58 // 27056
P-Box eredeti ára valami 200ezer forint német minőség :D Steinbauer
Bull8829-07-2014 17:14:22 // 27055
Selmak29-07-2014 15:26:05 // 27054
Kell valamennyi fojtás a turbónak is mert különben olajköpős lesz nagyon hamar, főleg ha tuningolva is volt.
WarbiRunner (Gyuri)29-07-2014 13:59:00 // 27053
Ez majd kiderül a következő tankoláskor :-) Első érzetre mégsem igaz, könnyebben indul el. A logika azt mondaná hogy ha nincs fojtás, akkor hamarabb pörög a turbo, kisebb a turbolyuk. Amit tapasztalok az meg pont nem ez. Befoltozott kipufogóval jobban reagál alul. Ne egy óriási különbségre gondolj, de érezhető. Elindulásnál, ahol még a turbo nyomás sehol nincs, ott jön ki legjobban. Nagyon nehézkesen rajtolt már az öreg vas, mintha 5 személy és még 5 zsák cement lett volna benne (vagy mint egy 159 1.9jtd :-)). Ezt nem is értettem, mert aztán erőhiány nem volt, ha egyszer elkapta a fonalat, akkor ment.
Még nem próbáltam azóta rendesen megküldeni, de lehet hogy cserében fentebb vesztek az erőből.
Még nem próbáltam azóta rendesen megküldeni, de lehet hogy cserében fentebb vesztek az erőből.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
486
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?