Forum >> Dízelmánia

mreni08-02-2015 18:52:41 // 28152
Most egyelőre nem piszkálok semmihez,csak megoldom ezt a problémát gyorsan,kell az autó... :/
'''''08-02-2015 18:35:07 // 28151
Marad bent vagy kiveszed,ha már lent van?159-nél még a koksz lerakódás miatt a lapátkák elakadnak és hibakód+letilt az autó.
mreni08-02-2015 18:20:21 // 28150
Ezt jo tudni,Köszi
mreni08-02-2015 18:19:30 // 28149
Van,de nem emlékszem,hogy csak az eu4-ben vagy már az eu3ban is van.
.......................08-02-2015 17:58:57 // 28148
A 159 nél módosítottak a tőcsavaron


hosszabb töcsavar 55207112
+10mm magas alátét 55210138
+anya 55206854
úgy nem tőrik többé
'''''08-02-2015 17:54:33 // 28147
A 166-nál is vannak a légbeömlő torokban lapátkák?
mreni08-02-2015 17:43:02 // 28146
eléggé bajos itt is,de megoldom :)
'''''08-02-2015 17:20:00 // 28145
Ezt írtam neked priviben.Engem is ez szívatott meg.166-nál mekkora szopás kicserélni a csavart?Itt is mindent le kell szedni?Nálam a fél eleje le volt bontva.
mreni08-02-2015 15:29:56 // 28143
tömitetlenség vizsgálatához használt habzó folyadekkal fújtam meg,igy jobban szemléltethető a kifújás helye,mértéke.
Ime
mreni08-02-2015 15:17:47 // 28142
én találkoztam már olyannal ami megette a veztengely csapágyakat,nem volt ennyire éles hangja,de hasonlit rá.

Egyébként megvan a hiba,leömlő lesz,beleszakadt egy csavar a hf-be.
Dobok fel róla egy videot mindjart
.......................08-02-2015 13:44:25 // 28141
A 20v multijet nem érzékeny a szelepvezérlésre, még nem hallottam egyről sem ,hogy hidrotőkés lett volna,vagy vez tengely kopna
mreni08-02-2015 13:26:10 // 28140
Egyre nagyobb az eselye a dolognak 😊
Koszi mindenkinek.
.......................08-02-2015 13:11:52 // 28139
Tényleg az nekem is volt,leömlő tőcsavar törés
Tök olyan hangot ad hidegen mintha ékszíj csúszna,
Látszik ha kifúj ,hisz kormos lesz
mreni08-02-2015 12:53:32 // 28138
Például,vagy a szelepfedel alatt van valami turpisság... Esetleg leomló lehetne mas nem.
VMate08-02-2015 12:52:23 // 28137
Én már találkoztam ilyen jelenséggel, ostobaságnak fog hangzani de akkor a leömlőnél fújt ki a kipuff gáz és teljesen olyan hangja volt mintha a szij visitana, de ha nem én javítom az autót biztos nem hinném el másnak :D Esetleg vess rá egy pillantást ;)
.......................08-02-2015 12:47:36 // 28136
Akkor mi, vákuumszivattyú?
mreni08-02-2015 12:37:38 // 28135
Nem tudom,hogy olvasod-e amit irok,de nem a vezérlésével van gond...
.......................08-02-2015 12:27:38 // 28134
tegyél bele egy gyári AR vezérműszíj szettet,
Azzal garantáltan nem lesz gond 100e km ig
mreni08-02-2015 12:05:56 // 28133
Láttam mar párat,tudom melyik a jo es melyik nem 😉
A kérdést csak azért tettem fel mert az autóval nincs időm foglalkozni,ezert nem boritottam szét,hátha látott már ilyet valaki...
Hardy08-02-2015 09:19:45 // 28132
Ha a hoszbordas körön nem lehet gond a vezérlés meg kizárva igy mivel több szij nincsen ez egy 3. Tipusú jelenség lehet. Az meg hogy uj nem jelenti azt hogy jo! Ismerek olyant akinek 500 km után széthullott a feszitoje a vezérlésnel.
'''''08-02-2015 07:22:01 // 28131
Akkor csak a "szarolasz" marad. :-)
mreni07-02-2015 21:41:26 // 28130
köszi :D
mreni07-02-2015 21:40:45 // 28129
Hosszbordás körön nincs gond semmivel,illetve szij nélkül is csinálja,azon kivül minden új ott is.
Szal valami más lesz
mreni07-02-2015 21:39:38 // 28128
irtam,hogy hosszbordás kizárva :)
Föckös07-02-2015 21:12:25 // 28127
én nem tudom mi lehet,

csak gondoltam írok én is valamit neked Reni ;-)
.......................07-02-2015 20:53:16 // 28126
Generátor,megszorul néha
Hardy07-02-2015 20:07:06 // 28125
Generator szabadonfutója talán. Hol működik hol nem.
Alfa GT-Csaba07-02-2015 20:03:54 // 28124
Vagy a feszítő gyenge vagy megnyílt és ezért srégen vezeti a szíjat mert lóg a görgő!Én is így jártam,szíjat cseréltem de nyikorgott utána cseréltem feszítőt,azóta tökéletes
Alfa GT-Csaba07-02-2015 19:43:09 // 28123
Hosszbordás szíj!
Don Gombóc07-02-2015 16:21:27 // 28122
Elnézést nem ide akartam írni. :-)
Don Gombóc07-02-2015 16:18:25 // 28121
Bocsánat, horizontálisan. :-)
Amúgy meg süket vagyok de nem eléggé. :-)
Don Gombóc07-02-2015 16:17:13 // 28120
Uraim !
Hogy is van ez az ülés nyiszorgás? :-)
Én a jobb oldalról, néha a kesztyűtartó felől, néha az ajtó felől, sőt hátulról is hallom ugyan azt a halk kis huhogó nyusszogást, vagy hogy a francba mondjam. :-)
Ez lenne a tipikus ülés buzera? :-)
Eléggé széles sávú vertikálisan a fülem. :-)
mreni07-02-2015 15:57:17 // 28119
Srácok!
Nálam van némi problem a 20v-vel,amit nem tudok hová tenni(egy tippem van még)
Nevezetesen az a helyzet,hogy hideginditás után kb 5sec elteltével elkezd visitani valami a motortérben,fülsértő csúszó szij hangja van(vezérlés,vizpumpa,hosszbordás,turbo KIZÁRVA) 2-3 perc melegedés után siri csend.
Majd üzem meleg állapotban leállitom,várok vele kb 15percet,beinditom,alapjáraton csend,majd 1700-3000 között ismét megjelenik a rejtélyes hang,ami 2-3 3000 körüli kigyorsitás után ismét megszűnik és csend lesz.
Holnap dobok fel róla videót(illetve először még megnézem,azt amire én tippelek)


Valaki találkozott már hasonló esettel?
Nincs időm nagyon foglalkozni vele,illetve nélkülözni az autót,szal ezért nem álltam még neki szétbombázni.
St.Tomi06-02-2015 21:09:47 // 28118
Köszi a tippeket! Még gyúrunk rajta!
WarbiRunner (Gyuri)06-02-2015 17:18:56 // 28117
Áhh..halottnak a csók :-) Az enyémnek 170e km hajtás se volt elég :-D
.......................06-02-2015 16:07:30 // 28116
Előtte meg szokták hajtani ,hogy leégjen a koksz
St.Tomi06-02-2015 15:52:16 // 28115
Hello! Igen,mŕr ki van tekerve és tele van nyomva az oldóval,de eddig semmi!
Már két naponta jŕrok a szerelőhöz-egy kis oldó-csavarás ki-oldó/két nappal később ugyanez! De a menet már véget ért:( azt mondta a szerelő,hogy csinŕl hozzá spec.szerszŕmot,de én sem szeretnék nagy bontást!
WarbiRunner (Gyuri)06-02-2015 15:37:37 // 28114
Szia! Tehát kitekerted egészben, és nem fér ki..ha jól értem.
Áztatni kell koksz oldóval. A rengeteg lerakódást le kell oldani róal, és ki fog jönni. Nekem ezért csinálta inkább szerelő, mert nem akartam rizikózni egy hengerfej leszedést. Egy fél napig betartott neki az biztos :-)
St.Tomi06-02-2015 15:13:41 // 28113
Sziasztok!
Van valakinek ötlete,hogy lehet kiszedni sérülésmentesen az izzítógyertyát?
(159,1.9jtdm)
A menet már kijött,de bele van szorulva és ha egy mód van rá nem szeretném,hogy szétszedjék a motort!
Köszi előre is a tippeket!
WarbiRunner (Gyuri)06-02-2015 10:32:19 // 28112
Szerintem nagy jövő előtt áll az elektromos turbó. Pár évet még várj :-) Majd az 500 lovas Giuliádban már gondolkozhatsz rajta :-)
Föckös06-02-2015 09:57:47 // 28111
:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
'''''04-02-2015 19:12:16 // 28110
Közben megtaláltam a választ is a kérdésemre.
'''''04-02-2015 18:59:38 // 28109
Találkoztatok már elektromos turbóval?Van abból valami normális is ami értékelhető?Ez mit érhet? :-) Ez már kicsit komolyabb talán.
Alfa GT-Csaba03-02-2015 14:23:03 // 28108
Legegyszerűbb,megméred azt ami benne van.
Balu...03-02-2015 12:40:00 // 28107
Sziasztok!

Megtudná mondani valaki, hogy a 2.4JTDm motorral szerelt Spider-be mekkora akkumulátor kell? Fizikai méretre gondoltam.

Balu
'''''02-02-2015 18:54:47 // 28106
Nálam nem szokott gondot okozni.Annyi,hogy a csomi ajtó csak a második indítás után működik.Aksi méretek miatt keresd ErHard-ot.
Balu...02-02-2015 18:03:34 // 28105
Sziasztok!

Akadt egy kis problémám... megadta magát az akksi.
Az okát egyenlőre nem tudom de 2,4V az akku feszültség, ebből következik, hogy döglött.
Az lenne a kérdésem, hogy milyen aksi kell bele? 2007, 2,4 JTDm, és a kicserélést simán el tudom végezni, vagy trükkösebb a dolog. Van valami amit el tud felejteni a rádión kívül?
Ablakmozgás, tető mozgás ilyesmi....

Balu
DieselManiaco(NagyVad)01-02-2015 15:17:15 // 28104
sokáig kell húzni hogy beinduljon?
DieselManiaco(NagyVad)01-02-2015 15:15:49 // 28103
Gázolajszűrő mikor volt cserélve? Csőcsatlakozások? Gázolajszűrőt is láttunk már ami nem tömített és vissza engedett,meg ami még lehet adagoló szimmeringes,vagy valamelyik tömítés ment ki,de ott folyni is szokott..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.