Forum >> Dízelmánia
forrasr14-04-2015 11:08:23 // 28402
Nagy valószínűséggel a leömlőben van a hiba oka,savazás ellenére málik belülről és a leváló részektől darálódik a turbód meleg oldala
denil114-04-2015 10:59:36 // 28401
A helyzet az,h nem pályázom. Agglomerációból járok be a XI. ker-be. Ez napi szinten kb 30-40km.
B.László12-04-2015 15:39:05 // 28400
Sziasztok !
Ötleteket szeretnék kérni . Adott egy 56 2.4 jtd 2256v os csigával . Pályán mentem 180-210 közt egy kb 15 km es távon . utána célba éréskor éreztem h a kocsi nem az igazi , nem megy füstöl .
Levettük a turbót elvittük Turbóshoz aki szétszedte, és akkor láttuk h a meleg oldalon a lapátok belső része le van darálva, és 1-2 geó lapát el van ferdülve kicsit .
Fel lett újítva, kapott új középrészt + geó.
Felraktuk a turbót semmi szokatlan hang a motor is szépen jár , igazából az volt csak a furcsa h mikor kicsit pörgettem 2e ig nem tüsszögött a geó , próbaút a kocsi nem megy füstöl. turbót le vissza a turbóshoz ... lapátok megint kukásak a geó megint sérült ... Megcsinálta megint felraktuk a turbó megint nem tölt , hívtam a turbóst, azt mondta h valószínü megint bedarált valamint és azért nem tölt mert a lapátokba nem tud belekapni a kipufgáz.
Felrakás előtt a leömlő ki lett savazva enni lehetett volna belőle olyan tiszta lett új tömítéseket kapott...
Valakinek van valami ötlete h mi lehet a probléma ? lassan egy új turbó áránál járok ...
Ötleteket szeretnék kérni . Adott egy 56 2.4 jtd 2256v os csigával . Pályán mentem 180-210 közt egy kb 15 km es távon . utána célba éréskor éreztem h a kocsi nem az igazi , nem megy füstöl .
Levettük a turbót elvittük Turbóshoz aki szétszedte, és akkor láttuk h a meleg oldalon a lapátok belső része le van darálva, és 1-2 geó lapát el van ferdülve kicsit .
Fel lett újítva, kapott új középrészt + geó.
Felraktuk a turbót semmi szokatlan hang a motor is szépen jár , igazából az volt csak a furcsa h mikor kicsit pörgettem 2e ig nem tüsszögött a geó , próbaút a kocsi nem megy füstöl. turbót le vissza a turbóshoz ... lapátok megint kukásak a geó megint sérült ... Megcsinálta megint felraktuk a turbó megint nem tölt , hívtam a turbóst, azt mondta h valószínü megint bedarált valamint és azért nem tölt mert a lapátokba nem tud belekapni a kipufgáz.
Felrakás előtt a leömlő ki lett savazva enni lehetett volna belőle olyan tiszta lett új tömítéseket kapott...
Valakinek van valami ötlete h mi lehet a probléma ? lassan egy új turbó áránál járok ...
atis_166jtd11-04-2015 09:49:34 // 28399
És mivel pályázik vele szerintem a DPF is maradhat nyugottan egyenlőre. Ott ritkábban tömödik el mint városban.
gabee11-04-2015 09:05:18 // 28398
Egy egr kiiktatasa leírást tudnátok nekem linkelni? ( 156 1.9jtd 140le 2003")
Föckös09-04-2015 14:16:58 // 28397
falazd le szosza cartárs, nem fog ártani.
Föckös09-04-2015 14:13:18 // 28396
dehogy fog kormolni, ne ijesztegesd:-)
dpf kivételnél úgyis ki kell írni, olyankor pedig mindíg kedvezményes a remap ,-)
dpf kivételnél úgyis ki kell írni, olyankor pedig mindíg kedvezményes a remap ,-)
.......................09-04-2015 10:30:24 // 28395
semmi mellékhatás
csak megbízható lesz
nem fog rángatni
nem fog letiltani ,és nem kell 90..100 al a kamionok mögöt menni ,mert lekorlátozza a teljesítményt
nem fog állandóan sípolni
az EGR talán megúszhatja,nekem az müködik amióta új került bele
bár nagyon ritkán nem zár le randesen ,és nincs is teljes töltönyomásom,akkor egy két gáz fék és újra OK
hátányuk:
vaszeg DPF nélkül kormolni fog
ezért elöször illö lenne az injektorok állapotáról diagnosztikát csinálni,
pl. résolaj ,alapjárati korrekció,DPF tömödésnek le kell menni 25..30% ra regen után
alapvetöen a tökéletlen égés jele a sok kororm,
a PDF EGR swril probléma csak OKOZATnem OK
szóval az INJEKTOROKKAL kell kezdeni
csak megbízható lesz
nem fog rángatni
nem fog letiltani ,és nem kell 90..100 al a kamionok mögöt menni ,mert lekorlátozza a teljesítményt
nem fog állandóan sípolni
az EGR talán megúszhatja,nekem az müködik amióta új került bele
bár nagyon ritkán nem zár le randesen ,és nincs is teljes töltönyomásom,akkor egy két gáz fék és újra OK
hátányuk:
vaszeg DPF nélkül kormolni fog
ezért elöször illö lenne az injektorok állapotáról diagnosztikát csinálni,
pl. résolaj ,alapjárati korrekció,DPF tömödésnek le kell menni 25..30% ra regen után
alapvetöen a tökéletlen égés jele a sok kororm,
a PDF EGR swril probléma csak OKOZATnem OK
szóval az INJEKTOROKKAL kell kezdeni
denil109-04-2015 09:57:43 // 28394
Szia!
Köszi a tippeket!
Milyen mellékhatása van a motorra nézve ha ezeket lekötözöm?
Köszi a tippeket!
Milyen mellékhatása van a motorra nézve ha ezeket lekötözöm?
.......................09-04-2015 09:10:11 // 28393
szívósort elék kiakasztani a motorja müanyag karját,aztán a lapátkákat nyitva egy kábelkötözövel rögzíteni
vagy komplett kiépíteni:
ledugózni
dugók
vagy komplett kiépíteni:
ledugózni
dugók
.......................09-04-2015 08:58:01 // 28392
.......................09-04-2015 08:56:31 // 28391
denil108-04-2015 22:53:27 // 28390
Kedves Alfa tulajok!
Mostantól én is tagja lettem a 159 (2.4Jtdm 210LE) társadalomnak:)
Sikerült egy csoda szép vasat megkaparintanom. Remélem sokáig boldogan fogjuk szelni a km-eket. Ezelőtt egy 150Tjet Bravom volt és azzal nagyon meg voltam elégedve. Gyakorlatilag csak kopó alkatrészeket kellett cserélni rajtam. Tudom,h a diesel technika macerásabb de remélem,h nem lesz hosszabb távon sem gond.
Az autót 190k km-rel vettem ( úgy tűnik a szervízkönyv alapján és infózás alapján ennyi van benne ) de az állapota alapján sokkal kevesebb is hihető lenne.
A kérdésem az volna,h a szokásos dolgokon kívül amit most cseréltetni szeretnék, mi az ami ennél a km mennyiségnél (autópályás főleg) már gondot okozhat a közeljövőben?Milyen elővigyázatossági lépéseket tegyek ( pl DPF rema, EGR dugó, szívósori lamellák),h tényleg ne okozhasson meglepetést?
Köszönöm
és üdv mindenkinek!
Mostantól én is tagja lettem a 159 (2.4Jtdm 210LE) társadalomnak:)
Sikerült egy csoda szép vasat megkaparintanom. Remélem sokáig boldogan fogjuk szelni a km-eket. Ezelőtt egy 150Tjet Bravom volt és azzal nagyon meg voltam elégedve. Gyakorlatilag csak kopó alkatrészeket kellett cserélni rajtam. Tudom,h a diesel technika macerásabb de remélem,h nem lesz hosszabb távon sem gond.
Az autót 190k km-rel vettem ( úgy tűnik a szervízkönyv alapján és infózás alapján ennyi van benne ) de az állapota alapján sokkal kevesebb is hihető lenne.
A kérdésem az volna,h a szokásos dolgokon kívül amit most cseréltetni szeretnék, mi az ami ennél a km mennyiségnél (autópályás főleg) már gondot okozhat a közeljövőben?Milyen elővigyázatossági lépéseket tegyek ( pl DPF rema, EGR dugó, szívósori lamellák),h tényleg ne okozhasson meglepetést?
Köszönöm
és üdv mindenkinek!
gabee06-04-2015 22:52:13 // 28389
koszi
Rolee4606-04-2015 21:54:01 // 28388
Gratula!Es kivanom,hogy a minden mukodik sokaig kiserjen az utakon!
WarbiRunner (Gyuri)06-04-2015 20:55:39 // 28387
Gratula hozzá! Sok boldog km-t :-)
Rossi&Zsu06-04-2015 20:53:45 // 28386
Kösziiii 😃
Erhard 242 (Pure Energy)06-04-2015 18:58:48 // 28385
simán jelre rakás és ennyi :D
gabee06-04-2015 18:28:15 // 28384
csak magánszemélytől veszek kocsit. kereskedesbe be sem megyek. ma reggel megvettem. 9 éve a tulajjal volt, külső állapota sok apró hibával, de műszakilag hibátlan. mondjuk érzésre nem megy jobban mint a volt 115 lovasom... de 90 tempóval hazáig 4 literrel jöttünk. (infó center szerint 3.8, de én többet mértem.. pár nap munka lesz vele, s hibátlan. sok extra van benne, ÉÉÉS : MINDEN MUKODIK!!!!!
Rossi&Zsu06-04-2015 17:02:57 // 28383
Ciao! Kell valami spec szerszám 1.9JTD vez.műszíj cseréjéhez? Vagy simán jelre rakással megoldható? Köszi a segítséget 😊
WarbiRunner (Gyuri)06-04-2015 14:22:05 // 28382
Ááá na ez az...párszor már majdnem eladtam a vasat, de már tudom hogy megbántam volna. A motorral szerintem olyan szinten ne foglalkozz, hogy 8v vagy 16v. LEgyen normális állapotú, jól karbantartott, ha teheted magánszemélytől, akár innen az AA-ról nézz autókat. Kereskedésből venni nagyon gáz... Hogy fészliftes e, az se legyen szerintem döntő érv. Csak a műszaki állapot. Persze egy 140-150 lovasból többet ki lehet hozni később egy egyszerű chippel is.
Rolee4606-04-2015 07:56:53 // 28381
Jah meg van azert a 156 es a 159kozott sulykulombseg is.
Rolee4606-04-2015 07:54:51 // 28380
Nekem mikor jovunk haza fullon a csomagtartom meg a 320l tetobox is 3fo-vel is jol jon.Szombaton Droberto is elegedet volt a teljesitmenyevel.De a 8v chipes megoldasa is szerintem jo lehet.Az enyemnel olyan 4000 korul van egy kis megtorpanas.Igaz nem sokszor porog azon a fordulaton csak mikor kikormolom a palyan kicsit.Drobertoe szerintem egesz maskent adta le es nem torpant meg 4000nel se,igaz nem a gyari progival megy.
gabee05-04-2015 22:03:49 // 28379
majd ezt....
gabee05-04-2015 22:03:11 // 28378
azt eladtam.... de megbantam, hianyerzetem van folyamat, ezért keresek ismét ilyet. csak gondoltam, akkor már legyen a facelift már..
Liquid05-04-2015 22:00:13 // 28377
Így van! :)
WarbiRunner (Gyuri)05-04-2015 21:58:23 // 28376
Szerintem chippeltesd meg az átírási költség feléből a 115 lovast...meg fogsz lepődni...és még spóroltál is :-)
WarbiRunner (Gyuri)05-04-2015 21:54:34 // 28375
Ez még nem jutott eszembe, de majd megpróbálom :-)
gabee05-04-2015 21:50:16 // 28374
köszönöm a válaszod. érzésre jól viszi az 1300 kg ot?
Rolee4605-04-2015 21:23:17 // 28373
Nekem 140es 6os van,en mindig is szerettem a 6os valtot van azert kulombseg a ketto kozott de nem olyan nagy.Autopalyan jo a 6. Viszont a 16v kenyesebb motor allitolag.
gabee05-04-2015 20:25:50 // 28372
igen, az megfelelő, de számomra jelenleg nem elérhető...
'''''05-04-2015 20:22:40 // 28371
Menny biztosra és vegyél egy 2.4et 175lóval. :-)
gabee05-04-2015 19:38:46 // 28370
sziasztok. lehet, h vennék egy 156 sw t.. 1.9 jtd 140 le 6seb. 2003 bol. szerintetek mekkora teljesitmenybeli különbség a régi kocsimhoz képest (1.9 jtd 116 le). valamint a 6 sebesség, vagy az 5 sebesség a jobb? arra vagyok kíváncsi, hogy sokkal jobban megy e...
'''''05-04-2015 18:56:06 // 28369
Videó róla???
WarbiRunner (Gyuri)05-04-2015 16:36:47 // 28368
A wg az jól szól, én szeretem :-) vgt-s turbóra is lehet ilyet tenni? Az a pillanat amikor mellé érsz a "delikvensnek" és épp kinyit...az mindent megér :-) Lélekben mind feladja :-)
Föckös05-04-2015 13:43:11 // 28367
vannak dízelre ilyen hülyeségek kitalálva, mint popcorn, meg lefújó szelep...
:-)
kell egy külső wg, azt máris megvan a hangorgánum:-)
:-)
kell egy külső wg, azt máris megvan a hangorgánum:-)
'''''03-04-2015 20:08:09 // 28366
Szívesen! :-)
Robert 14703-04-2015 17:44:44 // 28365
Köszi a szŕmot. Felhivtam de nem fértem már be.
mégegyszer köszi!!!
mégegyszer köszi!!!
'''''03-04-2015 13:32:46 // 28364
Elküldtem az oldaladra az emberem számát.Próbálkozz. :-)
'''''03-04-2015 13:29:01 // 28363
Igen,az durrant el a lökéshullámtól amit a popcorn adott.
Föckös03-04-2015 13:19:18 // 28362
már arra gondolsz, amelyik eldurrant?
Robert 14703-04-2015 12:39:14 // 28361
Hallo S.O.S!!!
Tudna nekem valaki segiteni Szekszárd és Bonyhád környékéröl. Van nekem egy 147 es Alfám és szeretném a vezérlést kicseréltetni ma vagy holnap. Alkatrész van!!!
Hétfön mennék vissza kölföldre vele.
1,9 jtdm
2005 évj
110kw
16v
Tudna nekem valaki segiteni Szekszárd és Bonyhád környékéröl. Van nekem egy 147 es Alfám és szeretném a vezérlést kicseréltetni ma vagy holnap. Alkatrész van!!!
Hétfön mennék vissza kölföldre vele.
1,9 jtdm
2005 évj
110kw
16v
WarbiRunner (Gyuri)02-04-2015 21:25:57 // 28360
Ok. Felteszem a 1756-ot amint megvan a Zagato felni :-)
'''''02-04-2015 20:44:47 // 28359
A 166-ban ha jól tudom 2056 volt.
Föckös02-04-2015 16:21:45 // 28358
U need 1756;-)
Az az autó erősen alulról súrolta a 200 lovat sztem. 5hengeres cr pumpa, más csúcsok, durván emelt rail, nagy turbó etc etc. Tényleg sok munkája van benne.
Az az autó erősen alulról súrolta a 200 lovat sztem. 5hengeres cr pumpa, más csúcsok, durván emelt rail, nagy turbó etc etc. Tényleg sok munkája van benne.
WarbiRunner (Gyuri)02-04-2015 15:42:33 // 28357
Nem tudom mit unt meg rajta, a 0-180-as videón brutál mód megy 1.9-cel is. Tény, hogy a hőfok az megy felfelé tisztességesen.
Egyébként én már a jelenlegi szinten is erősen a fék átalakításán gondolkozok. 8 éve van meg az autó, nem rég lett új ATE, Jurid, Textar cuccokból összerakva a fékem, mégis most először azt érzem, hogy kevés. Ehhez az agilitáshoz sokkal nagyobb lassulás kéne. Rendszeresen érzékelem előzéseknél, lámpa eléréseknél, hogy csak kicsit rúgtam el, de már állok a féken. Belegondolva az eddigi változásokba és hogy ehhez képest még egy nagy turbó, nagyobb injektorok...fincsi lehet, csak közel vezethetetlen :-)
Nekem ami nagyon nagyon kéne, az egy Q2, egy TI fékszett, egy 1749v csiga és egy picit nagyobb cooler. Ja és nyári keréknek egy szett O.Z. Zagato, de ezt hagyjuk is :-)
Egyébként én már a jelenlegi szinten is erősen a fék átalakításán gondolkozok. 8 éve van meg az autó, nem rég lett új ATE, Jurid, Textar cuccokból összerakva a fékem, mégis most először azt érzem, hogy kevés. Ehhez az agilitáshoz sokkal nagyobb lassulás kéne. Rendszeresen érzékelem előzéseknél, lámpa eléréseknél, hogy csak kicsit rúgtam el, de már állok a féken. Belegondolva az eddigi változásokba és hogy ehhez képest még egy nagy turbó, nagyobb injektorok...fincsi lehet, csak közel vezethetetlen :-)
Nekem ami nagyon nagyon kéne, az egy Q2, egy TI fékszett, egy 1749v csiga és egy picit nagyobb cooler. Ja és nyári keréknek egy szett O.Z. Zagato, de ezt hagyjuk is :-)
Föckös02-04-2015 09:47:20 // 28356
Halottam, néztük is Ákoskával anno, hogy jó buli, de a bolgár srác is hamar kivette belőle, pont a turbó megóvása miatt. Milyen turbó...gt2256V WG-re alakítva, 105lovas 1,9esen. Nem keveset melózott rajta, aztán megunta, és belecsapta az 5hengerest a 145be:-)
Erhard 242 (Pure Energy)01-04-2015 19:14:10 // 28355
francia meg török...purflux, ufi, mann, hengst, fiaam, knecht-mahle, swag, bosch ...ez mind gyári minőség... champion, filtron, techneco, sofima, wix, denckerman, mecafilter, valeo, magnetti, ac delco, vaico, comline beépíthető...remélem nem maradt ki semmi :)
Dokika01-04-2015 17:15:55 // 28354
A Valeo-ról vagy Hans-Pries-ről mi a véleményed?
Erhard 242 (Pure Energy)01-04-2015 15:46:29 // 28353
szar kínai szűrő ...állj szembe az autóddal és dobd hátra a szűrőt amilyen messze csak tudod....legközelebb meg ne a legolcsóbb szart vedd meg
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
490
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?