Sziasztok! Múltkor írtam erről a hidegen 1-2x hullámzó alapjáratról, aztán picit jobban utána lestem a dolgoknak. A motornak nincs rossz hangja, bár úgy vélem picit tudna szebben is járni, (ez a sznob tökéletesítés része volt :) :) )
Na szóval az előírt és tényleges rail nyomás között meleg motornál is van nem kevés eltérés, van amikor egész nagy, 10-20 bar, de átlagba csak olyan 5-6. Az egyik rokon motornál (1.7) nyomásszabályzó gond volt, bár abban denso befecskendezés volt, tehát nem akarom a kettőt összekeverni, de ezeknél a rendszereknél is jellemző ez a gond? Előre is köszi!
Forum >> Dízelmánia
Gyuri22-08-2015 20:13:47 // 29002
Kimis11119-08-2015 15:20:32 // 29001
Nem olvastatni kel Cartárs,hanem kikapni az önindítót,mert abban van a gond.
Olyan egyértelmű .... Behúzó mágnes kicsit be van égve,nem zár rendesen. Vagy a bronzkefe felakad és nem érintkezik. Ha nem is kattanna akkor a gyújtásról lemenő vékony pozitív érintkezési hibás.
Olyan egyértelmű .... Behúzó mágnes kicsit be van égve,nem zár rendesen. Vagy a bronzkefe felakad és nem érintkezik. Ha nem is kattanna akkor a gyújtásról lemenő vékony pozitív érintkezési hibás.
Bohasz19-08-2015 14:27:28 // 29000
Igen! A probléma az, hogy 12ezer km megtétele alatt 2x csinálta. A jövő héten elviszem kiolvastatni, hátha van valami tárolt hiba kód....
.......................19-08-2015 14:00:17 // 28999
Akkor más lesz mint fötengely jeladó,
Ki kellene méricskélni hogy kap e jelet a behúzómágnes
A gond hogy rapszódikus a hiba
Addig is be kellene húzni egy szál pozitívot a behúzómágneshez,kapcsolót az utastérbe,így lesz vészindítás
Ki kellene méricskélni hogy kap e jelet a behúzómágnes
A gond hogy rapszódikus a hiba
Addig is be kellene húzni egy szál pozitívot a behúzómágneshez,kapcsolót az utastérbe,így lesz vészindítás
Bohasz19-08-2015 13:49:25 // 28998
Köszönöm srácok a jó tanácsokat!
Az önindító meg sem moccan! Egyáltalán nem teker! Amikor ez a jelenség van akkor csak annyit hallasz, hogy gombnyomásra a relé behúz és ennyi!! A műszerfalon minden visszajelző lámpa normálisan kialszik, mint máskor amikor el is indul.
Az önindító meg sem moccan! Egyáltalán nem teker! Amikor ez a jelenség van akkor csak annyit hallasz, hogy gombnyomásra a relé behúz és ennyi!! A műszerfalon minden visszajelző lámpa normálisan kialszik, mint máskor amikor el is indul.
Liquid18-08-2015 20:57:08 // 28996
ezt de szépen összefoglaltad:
"Amelyik autóba már csodaszer kell,annak már mindegy....
Jó autón semmi hatása."
Én is így gondolom.
"Amelyik autóba már csodaszer kell,annak már mindegy....
Jó autón semmi hatása."
Én is így gondolom.
Kimis11118-08-2015 19:16:05 // 28995
Teljesen igazad van. Régebben én kipróbáltam sok mindent. A lényeg,hogy csodaszerek nincsenek;a hatásuk legfeljebb időleges,de hosszútávon károsak. Jó olaj kell,meg minőségi üzemanyag. Amelyik autóba már csodaszer kell,annak már mindegy....
Jó autón semmi hatása.
Jó autón semmi hatása.
WarbiRunner (Gyuri)18-08-2015 18:27:55 // 28994
Az adaléktól óvakodnék, hosszú távon nincs jó tapasztalatom.
redbull9018-08-2015 13:06:33 // 28993
Prémium üzemanyag nagy hülyeség itthon (lényegtelen honnan tudom) népbutítás...
ahogy az adalék anyag is pénz kidobás, mellesleg nem öntögetnék semmit a kocsimba ami nem gázolaj... de kinek a pap.... mindenki maga dönti el.
A hiba oka meg főtengely jeladó lesz, ahogyan leírták előttem.
Minél előbb cseréltesd ki mer lassan melegen is lefog állni pl városban lámpánál, vagy épp pályán vagy bárhol.. és ez elég kellemetlen.
De előtte megnézném milyen hibát ír mer ilyenkor szokott hozni időszakos hibát. :)
ahogy az adalék anyag is pénz kidobás, mellesleg nem öntögetnék semmit a kocsimba ami nem gázolaj... de kinek a pap.... mindenki maga dönti el.
A hiba oka meg főtengely jeladó lesz, ahogyan leírták előttem.
Minél előbb cseréltesd ki mer lassan melegen is lefog állni pl városban lámpánál, vagy épp pályán vagy bárhol.. és ez elég kellemetlen.
De előtte megnézném milyen hibát ír mer ilyenkor szokott hozni időszakos hibát. :)
.......................18-08-2015 12:26:49 // 28992
A prémium diesel felárát inkább tedd félre ,jobban jársz
.......................18-08-2015 12:22:43 // 28991
Gondolom teker az önindító és nem röffen be
Valszeg fötengely jeladó lesz
Ha az csak gyárit,vagy márkásat pl.Boscht vegyél bele
Valszeg fötengely jeladó lesz
Ha az csak gyárit,vagy márkásat pl.Boscht vegyél bele
Bohasz18-08-2015 08:56:53 // 28990
Sziasztok!
Egy kis segítségre szorulnék! 2,4 jtdM Brera, melegen vagyis túl melegen nem indul.
2x fordult eddig elő, egyszer folyamatos kb:500 km-es haladás után. Indító gombot nyomod, relé kattan, az autó nem indul. Műszerfal semmi hibaüzenet! 20 perc pihentetés, kulcs be, gomb, pöcc-röff!!! Január óta használom, és csak most csinálta ebben a nagy melegben, vagy folyamatos hosszabb táv megtétele után! Viszont mind a két esetben miután hűlt egy kicsit újra indult, minden probléma nélkül! Prémium üzemanyagot kap (shell) valamint minden 2.-ik tankolásnál adalék anyagot is.
Köszönöm a segítséget!
Egy kis segítségre szorulnék! 2,4 jtdM Brera, melegen vagyis túl melegen nem indul.
2x fordult eddig elő, egyszer folyamatos kb:500 km-es haladás után. Indító gombot nyomod, relé kattan, az autó nem indul. Műszerfal semmi hibaüzenet! 20 perc pihentetés, kulcs be, gomb, pöcc-röff!!! Január óta használom, és csak most csinálta ebben a nagy melegben, vagy folyamatos hosszabb táv megtétele után! Viszont mind a két esetben miután hűlt egy kicsit újra indult, minden probléma nélkül! Prémium üzemanyagot kap (shell) valamint minden 2.-ik tankolásnál adalék anyagot is.
Köszönöm a segítséget!
.......................17-08-2015 22:36:28 // 28989
Ha az üzemmeleg alapjárat sima és egyenletes akkor hagyd ,nem vészes
Gyuri17-08-2015 21:02:57 // 28988
Hidegen indításkor 2x hullámzik az alapjárat, ekkor köp egy kicsi korom pamacsot. Gépen akartam rálesni rail nyomásra, de még nem volt rá alkalmam, de inkább a porlasztókra gyanakszom, résolajat illene lenne mérnem.
Tudtommal chip mentes, nagyon nem gyepálom az autót, napi 20-20 km-t használom pályán 140-160-as tempóval, bemelegedésre, lehülésre időt hagyva!
Selenia olajat akarok bele venni, gondolom ez a legjobb neki, nem? Vagy esetleg Castrol? Motul?
Tudtommal chip mentes, nagyon nem gyepálom az autót, napi 20-20 km-t használom pályán 140-160-as tempóval, bemelegedésre, lehülésre időt hagyva!
Selenia olajat akarok bele venni, gondolom ez a legjobb neki, nem? Vagy esetleg Castrol? Motul?
Gyuri17-08-2015 20:59:11 // 28987
Nem, szerencsére nincs DPF!
.......................17-08-2015 20:23:15 // 28986
A tiéd dpf es?
Részecskeszürős?
Részecskeszürős?
.......................17-08-2015 20:21:52 // 28985
A bosch cr diesel tervezett élettartama 450ezetkm ,de városban szeretnek a porlasztók elkoszolódni,autópályán hajtva ilyen nincs
De a nagynyomású szivattyú tovább bírja még annál is
De a nagynyomású szivattyú tovább bírja még annál is
.......................17-08-2015 20:18:14 // 28984
Ha csippelve használod 100..120ekm ert ,akkor a váltócsapágyak feladják
Valszeg ezért cserélte
Valszeg ezért cserélte
Gyuri17-08-2015 20:10:27 // 28983
Sziasztok!
Picit nyakatekert kérdéseim lennének a tapasztaltabb dízelesek felé! A GT-m 1.9JTDM-el szerelt csoda a motor-váltó gyenge pontjaira avagy betegségeire lennék kíváncsi. Idáig csak a szívósorral volt gondom, azonban nem tudom, hogy a befecskendező része mennyire tartós az autónak. Tudom ez relatív, csak egy átlagos élettartamra gondoltam. Gyári szűrőket érdemes venni, vagy például Bosch?
Ja és még egy.. Az előző tulaj váltót cserélt, hogy miért, azt nem tudom. Esetleg itt is érdemes valamivel jobban foglalkozni, esetleg gyakoribb olajcsere?
Semmin nem szeretnék spórolni, csak is a legjobbat adni az autónak.
Minden hasznos tanácsot előre is köszönök! :)
Picit nyakatekert kérdéseim lennének a tapasztaltabb dízelesek felé! A GT-m 1.9JTDM-el szerelt csoda a motor-váltó gyenge pontjaira avagy betegségeire lennék kíváncsi. Idáig csak a szívósorral volt gondom, azonban nem tudom, hogy a befecskendező része mennyire tartós az autónak. Tudom ez relatív, csak egy átlagos élettartamra gondoltam. Gyári szűrőket érdemes venni, vagy például Bosch?
Ja és még egy.. Az előző tulaj váltót cserélt, hogy miért, azt nem tudom. Esetleg itt is érdemes valamivel jobban foglalkozni, esetleg gyakoribb olajcsere?
Semmin nem szeretnék spórolni, csak is a legjobbat adni az autónak.
Minden hasznos tanácsot előre is köszönök! :)
WarbiRunner (Gyuri)14-08-2015 17:20:26 // 28982
Na ma gondoltam majd én megmutatom ennek a dögnek, hogy csakazértis megtudom az igazat a hőfokmérőről. Hát nem...
Kimértem a polcon lévő hőgombát egy fazék vízben, csináltam egy 90, egy 97 és egy 100 fokos "kamuhőfok" ellenállást.Idáig szép a történet.
Aztán kiderült, hogy a 3 vezetékes hőgombából az a kettő amit mértem, az a motorhőfok az ECU-nak, de a műszert nem az működteti. Hanem a maradék láb ellenállása a testhez képest. Talán. De ez sem biztos., csak ott tudtam hasonló értékeket mérni.
A hőgombán így tudtam mérni az ellenállásokat, szimulálni nem tudtam a dolgot.
A motorhőfok lábakba hiába dugtam az ellenállásokat, a műszerfalon a mutató nem mozdult ki.
Aztán gondoltam megviccelem, bedugtam a motorhőfoknak a 97-et, a maradék láb és a test közé beraktam a 90-est.
Ekkor 89-et mutatott a műszer. 1-szer. És úgy, hogy akkor vettem észre, hogy a testről lecsúszott a vezeték, a levegőben lógott, tehát nem mondom, hogy értem ami történt.
Ezek után képtelen volta bármilyen kombinációban is kimozdítani a műszert az 50-es osztásról.
Meg jól betárolta a hibákat, amit nem tudok törölni. Mert nem csatlakozik. Valószínű az OBD-3pin adapter kábelem halt meg, egyszer egy pillanatra csatlakozott ahogy hajlítgattam. Szíííívat...de nagyon.
Aki esetleg tudja, hogy a műszerfalra honnan veszi a jelet, vagy meg tudja erősíteni, hogy jól gondoltam, az ne tartsa magában. Ha a hőgomba beléről tud valaki rajzot, azt is megköszönném, mert ez így borzasztó vakon tapogatózás.
Ja, a manuálban full semmi nincs, csak hogy 2-es 3-mas láb között 25 fokon hány Ohmot kell mérni...
Kimértem a polcon lévő hőgombát egy fazék vízben, csináltam egy 90, egy 97 és egy 100 fokos "kamuhőfok" ellenállást.Idáig szép a történet.
Aztán kiderült, hogy a 3 vezetékes hőgombából az a kettő amit mértem, az a motorhőfok az ECU-nak, de a műszert nem az működteti. Hanem a maradék láb ellenállása a testhez képest. Talán. De ez sem biztos., csak ott tudtam hasonló értékeket mérni.
A hőgombán így tudtam mérni az ellenállásokat, szimulálni nem tudtam a dolgot.
A motorhőfok lábakba hiába dugtam az ellenállásokat, a műszerfalon a mutató nem mozdult ki.
Aztán gondoltam megviccelem, bedugtam a motorhőfoknak a 97-et, a maradék láb és a test közé beraktam a 90-est.
Ekkor 89-et mutatott a műszer. 1-szer. És úgy, hogy akkor vettem észre, hogy a testről lecsúszott a vezeték, a levegőben lógott, tehát nem mondom, hogy értem ami történt.
Ezek után képtelen volta bármilyen kombinációban is kimozdítani a műszert az 50-es osztásról.
Meg jól betárolta a hibákat, amit nem tudok törölni. Mert nem csatlakozik. Valószínű az OBD-3pin adapter kábelem halt meg, egyszer egy pillanatra csatlakozott ahogy hajlítgattam. Szíííívat...de nagyon.
Aki esetleg tudja, hogy a műszerfalra honnan veszi a jelet, vagy meg tudja erősíteni, hogy jól gondoltam, az ne tartsa magában. Ha a hőgomba beléről tud valaki rajzot, azt is megköszönném, mert ez így borzasztó vakon tapogatózás.
Ja, a manuálban full semmi nincs, csak hogy 2-es 3-mas láb között 25 fokon hány Ohmot kell mérni...
WarbiRunner (Gyuri)13-08-2015 22:32:55 // 28981
Szivat ez a dög... gondoltam majd ma jó alkalom lesz megnézni a hőfokot laptoppal is. A pályán kiálltam, rádugtam...és nem csatlakozott. Aaarrrgghh. Leállítottam, újra gyújtásra tettem, semmi. Közben a hőmérő ennyitől, hogy gyújtás le-vissza, beállt 89 fokra 93-ról. 2 másodperc alatt. Ez hogy? Szóval innentől tojtam a hőfokmérőre :-) Az autó száguld, durozsol, a műszer meg azt csinál amit akar :-)
Ez kb hülyeség kategória. Ha jön egy felhő, lejjebb megy. Ha szembe fúj a szél feljebb, de ha lassítok az alig számít. Ha rátolom a fűtést, lassan csökkenget vissza. Egy helyen vizes volt az út, ott full visszament 90-re.
Ez kb hülyeség kategória. Ha jön egy felhő, lejjebb megy. Ha szembe fúj a szél feljebb, de ha lassítok az alig számít. Ha rátolom a fűtést, lassan csökkenget vissza. Egy helyen vizes volt az út, ott full visszament 90-re.
GTPeti08-08-2015 22:08:03 // 28980
Hidrotőkém nincsen nekem, de ha lesz én be nem teszem. :) (8V)
Az olajat még kipróbálom. (Mármint újra WRD.)
A kuplunglánccal perpill nem tudok mit kezdeni. :)
Az olajat még kipróbálom. (Mármint újra WRD.)
A kuplunglánccal perpill nem tudok mit kezdeni. :)
kgth08-08-2015 21:58:34 // 28979
Ugyan az az olajod? Hidrotőke? Váltóolaj? Kuplunglánc? (ja az más.. :))
GTPeti08-08-2015 21:14:15 // 28978
230 körül, elvileg. Kuplung és kettőstömegű csere már volt, de attól szerintem nem is lesz hangosbban dízeles hangja. Igazából nem is alapjáraton zavar, mert ott egy ilyen JTD mindig hangos. Bár... eddig bent nem igazán lehetett megmondani, hogy dízel. Most azért igen. És z első 20 km alatt is tisztán hallani. Ez régen nem volt.
WarbiRunner (Gyuri)08-08-2015 16:04:25 // 28977
Mondanám hogy a sok km...de nyilván kideríthető az ok. 300e-körül jársz? Nekem valahol ott kezdődött a dolog. Tartóbak cserék, lendkerék és kuplung csere, új program, felújított porlasztók. Az elmúlt 70e km termése. Mind mind olyan javítások, amiket még lehetett volna halogatni. Az eredmény? Nagyon nagyon halk az autó, kivéve hogy...az a fura morgó-búgó hang nem tűnik el. Engem meg bármilyen halk is az a hang, csak zavar. Már tényleg a gumi surrogásból hallom ki, és nagyobb tempón kiszűrhetetlen, de városban, 3-masban csorogva csak tépi az agyamat. Már csak azért is, mert tudom, hogy nem volt ez a hang 7-8 évvel ezelőtt. Még egy hátsó motortartót cserélek (ez az egy még nem lett gyárira visszacserélve!), hátha. Ha az sem, akkor nincs megoldás. Sok a km, lehet bármi. Egy kevésbé jól záró szelep, egy kicsit kopott vezérműtengely, akár a felragadt EGR szelep, mégiscsak nem belevaló lendkerék, vagy az égvilágon bármi :-)
WarbiRunner (Gyuri)08-08-2015 15:55:55 // 28976
Igen ezek alapján akkor a befecskendező rendszert kell ellenőrizni. Élőadatos diag kell neki.
URBAN08-08-2015 15:47:08 // 28975
Alapjáraton a motor remeg előre hátra mozog. Ma voltam egy szerelőnél, ő injektor hibára gondol, de menjek el egy diagnosztikára, hogy mégis melyik(ek) rosszak. Az ajtó nem remeg nem hallok kolompolást. A kipufogógáz nem folyamatosan fúj hanem ilyennek hallani tu-tu-tu-tu.
GTPeti08-08-2015 14:57:49 // 28974
Engem az izgat, hogy ha motorfékezésnél is hangosabb a motor, akkor az mitől lehet? Elvileg ott ugye nincs befecskendezés, vagyis nem az injektorok csinálják.
De határozottan nyersebb hangú a motorom az utóbbi időben.
De határozottan nyersebb hangú a motorom az utóbbi időben.
WarbiRunner (Gyuri)08-08-2015 14:19:10 // 28973
Ha kettőstömegű, azt alapjáraton is érzed, hallod. Üresben alapjáraton remeg? Ha nem érezhető, nyisd ki az ajtót és nézd meg, hogy az ajtó vége remeg e. Fülelj be a bal első keréknél, hogy van e kolompoló hang. Vagy ez lenne a "klattyogó" hang ? :-)
Lényeges eldönteni, hogy a motor jár egyenetlenül, vagy csak a rezgés megy be túlzottan az utastérbe. Ha pl utángyártott tartóbakok vannak benne, pont tud ilyet. Tapasztalatból mondom :-) A motor ilyenkor egyenletesen jár, tehát ha kinyitod a géptetőt, semmi rendelleneset nem látni, hallani. Viszont az utastérben meg maszíroz az ülés, furán rezeg minden egy óvatos gyorsításnál.
Elsőre a kuplung-váltó-tartóbakok vonalán keresgélnék, de tényleg hallani kell, így vaktában nem egyszerű :-)
Lényeges eldönteni, hogy a motor jár egyenetlenül, vagy csak a rezgés megy be túlzottan az utastérbe. Ha pl utángyártott tartóbakok vannak benne, pont tud ilyet. Tapasztalatból mondom :-) A motor ilyenkor egyenletesen jár, tehát ha kinyitod a géptetőt, semmi rendelleneset nem látni, hallani. Viszont az utastérben meg maszíroz az ülés, furán rezeg minden egy óvatos gyorsításnál.
Elsőre a kuplung-váltó-tartóbakok vonalán keresgélnék, de tényleg hallani kell, így vaktában nem egyszerű :-)
URBAN08-08-2015 09:03:44 // 28972
Köszi az infót.
redbull9007-08-2015 21:58:45 // 28971
vagy égés injektor hiba egyenetlen alapjárat, így csak találgatni lehet...
redbull9007-08-2015 21:49:47 // 28970
Kettős-tömegű meg az egész kuplung szerkezet kaki kinyomóval együtt.
URBAN07-08-2015 14:02:35 // 28969
Sziasztok! 1.9 jtdm motoros 159- em rakoncátlankodik. Remeg a motor, és már lassú gurulásnál vezetéskor is érzem a remegést, elég kellemetlen. Valaki tapasztalt már ilyet? Lehet kettőstömegű vagy esetleg vezérműtengely szíjtárcsa vagy más? Van klattyogó hangja is, ami kuplung kinyomásra szűnik és van egy másik hang is amit inkább alapjáratra lassulásnál hallok és ez inkább olyan búgó hang.
WarbiRunner (Gyuri)05-08-2015 13:52:52 // 28968
Akkor én is kezdhetek aggódni, hogy 115 lovasra is ki kell számolnom a gyulladás kezdő időpontokat. Mókás kis excel kell hozzá :-)
GTPeti05-08-2015 12:08:25 // 28967
Komoly. :) (Lehet, hogy kezdhet aggódni a Novi dobozom...)
WarbiRunner (Gyuri)05-08-2015 11:48:34 // 28966
Mentem 500km-t tisztán országúton. Hát aztaa...nem kíméltem agyon, lényegében mindenkit megelőztem, ment is mint a golyó. Jó kis dinamikus autózás volt, de ésszerű keretek közt. A fogyasztás mérő meg belassult. Kiváncsiságból megtankoltam az előbb.
5.6l/100km! A legutóbbi Lengyel út már jelezte, hogy nem rossz (5.3l), de annál most sokkal pörgősebben mentem, a klíma is ment végig...és alig van különbség. Na ezt régen nem tudta.
A tempóhoz képest ez őrült pici fogyasztás :-)
A gázpedált viszont programoznom kell még, mert bár iszonyat jól reagál, de kiállt a lábam mire hazaértem :-)
5.6l/100km! A legutóbbi Lengyel út már jelezte, hogy nem rossz (5.3l), de annál most sokkal pörgősebben mentem, a klíma is ment végig...és alig van különbség. Na ezt régen nem tudta.
A tempóhoz képest ez őrült pici fogyasztás :-)
A gázpedált viszont programoznom kell még, mert bár iszonyat jól reagál, de kiállt a lábam mire hazaértem :-)
Hardy04-08-2015 19:33:51 // 28965
GTPeti04-08-2015 16:38:04 // 28964
Köszi. Ismét. ;)
Gez 156 Zender04-08-2015 15:44:38 // 28962
Sziasztok ! Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy nemrég vettem egy 2003 as 156 1.9 JTd 16v -t . olyan "bajom " van vele hogy amikor 3. sebbességben nyomom a gázt 2000 től elkezd rázni a gázpedál.. a többi fokozatban is észlelhető rángás de nem zavaróan. tudtok e segíteni hogy mi lehet a gond ? hallottam olyat is hogy talán motortartó bak , vagy váltó fogaskerék ! a kettőstömegűm jó.
Üdv mindenkinek
Üdv mindenkinek
GTPeti04-08-2015 15:05:01 // 28961
A JTS-be tervezem. Dízelben sem hülyeség. kizzo szerint egy M-betűs márka a legjobb belőle. Most nem ugrik be melyik.
Kócosw04-08-2015 15:03:02 // 28960
Urak,épített már be valaki kartergázlecsapatót? Megvettem hozzá mindent és egyszerüen nem találok helyet neki a 2.4 mellett.Ha valaki csinált ilyet és adna infót megköszönném
mreni29-07-2015 19:31:01 // 28959
Ma én is nagyon meglepődtem a Jtd110 marea-mon,210ig meg sem állt,ami a közel 500ezres futást figyelembe véve abszolút korrekt eredmény.
Gyari programmal,ures kipuffrendszerrel,nagy coolerrel.
Gyari programmal,ures kipuffrendszerrel,nagy coolerrel.
WarbiRunner (Gyuri)29-07-2015 18:30:54 // 28958
A "mint volt"-ot értsd úgy, hogy mint mielőtt elkezdtem programozgatni. Tizen akárhányadik módosított verzió van feltöltve, most először volt olyan érzésem, hogy "kész" :-)
WarbiRunner (Gyuri)29-07-2015 18:28:14 // 28957
Még alakítottam a progin. Most minden a helyén. Lépésenként lett ilyen, mindig valami helyre került érzetre. Most majdnem ki merem jelenteni, hogy kész :-) De persze úgy is tudom, hogy sosincs vége :-)
GTPeti29-07-2015 16:58:00 // 28956
A hőmérséklet dolgot én is ismerem. 25 fok felett érzetre nem annyira motiváltak az autóim.
GTPeti29-07-2015 16:57:03 // 28955
"Egy tök más autó mint volt." Mitől lett más? Pusztán a hőmérséklettől, vagy finomítottál még a SW-n?
WarbiRunner (Gyuri)29-07-2015 16:50:23 // 28954
Ja és egyébként hogy mennyire iszonyatosan jó volt ma vezetni...20 fokban sem harsogott, nagyon ment, halk volt. Valami ilyesmit szerettem volna kihozni belőle pont :-) 140-150 között még nagyon rugalmas, 190-ig szépen felhúzza magát ha kell, de közben nem hangosodik meg nagy gázra sem Végre végre! :-)
Egy tök más autó mint volt. Városban sose szerettem igazán vezetni, mert darabos volt. A dízelségére fogtam, pedig a programjára kellett volna. A váltások zakatolósak voltak. Mostmár nem az. Szépen elviszi szívó üzemódban is nyomatékból, 2000 alatt el lehet váltogatni. Nem remeg, nem kinlódik, csak tök csendben, határozottan megy. Régebben 2500-nál váltottam, mert ott esett jól a fülemnek, most simán elrakom hamarabb.
Áá nagyon jó lett :-)
Egy tök más autó mint volt. Városban sose szerettem igazán vezetni, mert darabos volt. A dízelségére fogtam, pedig a programjára kellett volna. A váltások zakatolósak voltak. Mostmár nem az. Szépen elviszi szívó üzemódban is nyomatékból, 2000 alatt el lehet váltogatni. Nem remeg, nem kinlódik, csak tök csendben, határozottan megy. Régebben 2500-nál váltottam, mert ott esett jól a fülemnek, most simán elrakom hamarabb.
Áá nagyon jó lett :-)
WarbiRunner (Gyuri)29-07-2015 16:38:57 // 28953
Hát nem..:-) Viszont lehet a műszer szivat. Ma is pályáztam (meg lehet pénteken is fogok), és egyszercsak beállt a forgalom, szép nagy dugó lett a Gödöllői emelkedő előtt. A hőfok mutató szaladt felfele (klímát nem használtam, kint 19 fok). Na mondom...aztán a ventillátor meg nem kapcsolt szerintem az 1-es fokozat se, de a kettes biztos nem. Régen az már pörgött ezerrel jóval a 100-as pöcök előtt, és vissza is hűtötte hamar. Na most semmi. Vagyis az ecu nem lát magas hőfokot. Az aktuátor teszt és a klíma is kapcsolja mindkét fokozatot, szóval ott gond nincs. Lehet tényleg a műszer szivat...
Egyébként 100 fokon program szerint le kéne hogy vegye a rail nyomást is, ennek se tapasztaltam semmi jelét a múltkori kánikulában sem.
Szóval egyre valószínűbb, hogy nem is melegszik a motor, csak hülyéskedik a műszerem.
Egyébként 100 fokon program szerint le kéne hogy vegye a rail nyomást is, ennek se tapasztaltam semmi jelét a múltkori kánikulában sem.
Szóval egyre valószínűbb, hogy nem is melegszik a motor, csak hülyéskedik a műszerem.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
415
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?