Forum >> Giulia
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2021 21:36:26 // 22232
Grat
Piritu - 1.000.00026-09-2021 20:58:57 // 22231
Kösz mindenkinek :-)
Piritu - 1.000.00026-09-2021 20:58:34 // 22230
Mi van skacok, senki sem ment még ennyivel? :-DD
Fornitore26-09-2021 19:22:32 // 22229
Gratulálok és jó egészséget.Jó szellemben neveld a kicsit remélem tudni fogja hogy mit hívunk Mi autónak😉!
WarbiRunner (Gyuri)26-09-2021 14:08:40 // 22228
Gratula! :-)
Piritu - 1.000.00026-09-2021 09:46:47 // 22227
Tudtátok hogy tempomat 90-nél 5 litert mutat? :-DD
Liquid26-09-2021 09:16:26 // 22226
gratula! :)
leopop326-09-2021 08:48:58 // 22225
Gratulálok! 🥳
Piritu - 1.000.00026-09-2021 03:08:02 // 22224
No, most már tudok :-)
denil125-09-2021 23:42:46 // 22223
Akkor en valamit rosszul csinalok.
8 napja van nalam az auto, 2 teli tank ment el.
Igaz, azota mindennap tobbeket is viszek “ csak egy korre” es olyankor nem igazan megy 5000 ala a fordulat :D
8 napja van nalam az auto, 2 teli tank ment el.
Igaz, azota mindennap tobbeket is viszek “ csak egy korre” es olyankor nem igazan megy 5000 ala a fordulat :D
Erhard 242 (Pure Energy)25-09-2021 18:36:32 // 22222
Balatonnál autókáztunk 3 Stelvioval is találkoztunk..
Liquid25-09-2021 16:43:10 // 22221
az jóóó :)
Piritu - 1.000.00025-09-2021 08:08:24 // 22220
"- megpapásodott " - ez csak a napokban lesz esedékes :-)
leopop324-09-2021 23:01:27 // 22219
*autó
Csak telefon kijavit már megint XD
Csak telefon kijavit már megint XD
leopop324-09-2021 22:59:50 // 22218
Ezt akartam én is írni
leopop324-09-2021 22:59:27 // 22217
Ez így is van
leopop324-09-2021 22:58:52 // 22216
Igen azt a megoldást en is hallottam és én is úgy csinálnám de nem enyém az ütő hanem Filippé.
Viszont Filipnek nem volt akkora harca vele.
Viszont Filipnek nem volt akkora harca vele.
Liquid24-09-2021 22:27:13 // 22215
2 lehetőség van:
- dízel csak kicserélte benne a műszeregységet
- megpapásodott
:D
- dízel csak kicserélte benne a műszeregységet
- megpapásodott
:D
Fornitore24-09-2021 22:03:42 // 22214
Na ez az a 6 os szám amit én sosem fogok ott látni ahol a Sanyinak van😂!
Liquid24-09-2021 21:52:45 // 22213
Na igen, az még most is hiányzik, ahogy üvöltve forog bele a 7000-be :)
WarbiRunner (Gyuri)24-09-2021 21:46:01 // 22212
Ó te jó ég.. és ezerhármon már megint.. XD
Fornitore24-09-2021 21:45:58 // 22211
2.0 Ts motor 5500 fordulat felett nekem az az etalon.Zene füleimnek és a szép benne hogy azt érzed még még nyomjad mert bírom és szeretem ez kell nekem.😂.Ezt az egyet hiányolom a giuliából az ércességet.Én!
VKG231!!! (156+75)24-09-2021 21:41:28 // 22210
Mondjuk könnyebben lesz 300 lovas a 2.4 jtd, mint a 2.2, a 3.2 vagy a tbi.
Piritu - 1.000.00024-09-2021 21:40:44 // 22209
VKG231!!! (156+75)24-09-2021 21:39:01 // 22208
Hát, azért inkább a másik hengersorra egy másik turbót. Az úgy sokkal szerencsésebb, mint ez a gyári megoldás a félig megfújt blokkal.
A remap sem annyira egyszerű ezeknél. Ollah is harcolt anno a V6TB-vel rendesen.
A remap sem annyira egyszerű ezeknél. Ollah is harcolt anno a V6TB-vel rendesen.
leopop324-09-2021 20:50:03 // 22207
Szerintem nem, de akár az is lehet amiket én látok a csoportokban külföldit és magyart is, sőt a magyar adminja is vagyok;) Mondom ez csak az én észrevételem volt.
berobbantam24-09-2021 20:31:07 // 22206
Szerintem ha az összes brerát megnézed is 10-böl 8 dízel.😀
leopop324-09-2021 20:26:32 // 22205
Arra kell a remap!
Haveromnak van egy GTV-je 2.0 V6 Bussóval hát úgy már 4000 alatt is rendesen használható de kívánja nagyon a remappet!!
Haveromnak van egy GTV-je 2.0 V6 Bussóval hát úgy már 4000 alatt is rendesen használható de kívánja nagyon a remappet!!
leopop324-09-2021 20:22:00 // 22204
*degradálóan
Csak a telefon kijavit...
Csak a telefon kijavit...
leopop324-09-2021 20:21:04 // 22203
Köszönöm szépen!
Nem degradálódik mondtam csak szimplán megfigyelés volt a kijelentésem.
Autópályán verhetetlen valamint hosszú távon!!
Ha sokat megyek akkor én is a dízel offost veszem elő úgy mondom.
Nem degradálódik mondtam csak szimplán megfigyelés volt a kijelentésem.
Autópályán verhetetlen valamint hosszú távon!!
Ha sokat megyek akkor én is a dízel offost veszem elő úgy mondom.
leopop324-09-2021 20:18:21 // 22202
Hol tudom megnézni, hogy milyen rendszám típus tartozik hozzá?
Hát én is nagyon remélem hogy könnyen megadják 🙏
Rendesen fogok próbálkozni az biztos!!
Hát én is nagyon remélem hogy könnyen megadják 🙏
Rendesen fogok próbálkozni az biztos!!
leopop324-09-2021 20:16:29 // 22201
Esküszöm amit küldtem az ilyen ricer Brerából 10 ből 8 az dízel :DD
G-MANN🍀24-09-2021 19:45:25 // 22200
Gyerekek Brera 5 hengeres hangja nekem és szerintem mindig egy álom volt.
Most Giulia valamilyen levegő gurgulázó visszahörgése is bejön, főleg a Supersprint hátsó dobbal 🙂 Prémium. 🙂
Most Giulia valamilyen levegő gurgulázó visszahörgése is bejön, főleg a Supersprint hátsó dobbal 🙂 Prémium. 🙂
WarbiRunner (Gyuri)24-09-2021 19:32:37 // 22199
Gagyi driftes trükk, de az Rs3 hangja is etalon.
VKG231!!! (156+75)24-09-2021 18:36:16 // 22198
Lekötöd egy rs3 első féltengelyeit, aztán haddszaladjon :)))
WarbiRunner (Gyuri)24-09-2021 18:16:28 // 22197
Akkor ezt felülcsapom :-) Az 5 hengeres 159 jobban szólt mint a Giulia 2.0. A kerregésből bent semmi sem hallatszott, a morajlásból annál több. Az automata váltó (kettőstömegű hiánya) miatt nem igazán rezonált, nagyon szerettem a hangját.
Persze sokmindent megadnék egy öthengeres benzines rwd autóért, pláne egy Giuliáért, de ilyen nincs és nem is lesz.
Persze sokmindent megadnék egy öthengeres benzines rwd autóért, pláne egy Giuliáért, de ilyen nincs és nem is lesz.
Giuntini24-09-2021 15:19:58 // 22196
Hidd el az 5 henger hangja jobb mint a V6 vagy sor 6 dízelek. Ezt már a 159 fórumban sokszor kitaglaltuk, Liquid barátom jellemezte így; "fenyegető". Persze nem akarom összevetni egy 164 V6 turbóval, vagy egy 3,0 Bussóval, mert az valóban lúdbőröztető!
Egyszerűen a mai benzinesek hangja nem hasonlítható a régi benzinesekhez legalábbis Alfáéknál, de akár a Fiat-ot is idevesszük.
Egyszerűen a mai benzinesek hangja nem hasonlítható a régi benzinesekhez legalábbis Alfáéknál, de akár a Fiat-ot is idevesszük.
VKG231!!! (156+75)24-09-2021 14:36:58 // 22195
Lehet, hogy kerreg, meg büdös, de szerintem amit a Cartárs minden hozzászólásban a dízel autót használók démonizálásával művel, az pöppet overkill. És értelmetlen dedó.
Szar szar, persze, tudjuk, a saját autó a vanderful, oké, ugorjunk, uncsi. Sátánfattya az összes dízelalfás köcsög, ez is oké, ezt is engedjük el. Mindazonáltal középső csoporttól felfelé szerintem ilyen 100%-os általánosítást művelni nem valami kifinomult (felhívom a figyelmet a "MINDEN" kifejezésre), de én nem értek semmihez. És még fosdízellel is járok... :)
(Meg néha rendes autóval, ha nem esik az eső :))
Szar szar, persze, tudjuk, a saját autó a vanderful, oké, ugorjunk, uncsi. Sátánfattya az összes dízelalfás köcsög, ez is oké, ezt is engedjük el. Mindazonáltal középső csoporttól felfelé szerintem ilyen 100%-os általánosítást művelni nem valami kifinomult (felhívom a figyelmet a "MINDEN" kifejezésre), de én nem értek semmihez. És még fosdízellel is járok... :)
(Meg néha rendes autóval, ha nem esik az eső :))
carver24-09-2021 14:18:50 // 22194
hát sok dízellel jártam, V6-tal is (mondjuk 5 hengerrel pont nem), de ha valami bizsergett az egyszer sem a hangjától volt. Kerreg az akárhány henger van benne, legfeljebb nem zavaróan, de a szép nekem egyszer sem jutott eszembe a hangjukról...
LMP1 dízel vs benzin
LMP1 dízel vs benzin
Giuntini24-09-2021 13:42:55 // 22193
Igen, ebben igazad van, a direkt benzinbefecskendezés miatt hidegen kerregett, plusz soknál a vezérlésmódosító hibája volt. Sajnos a Tibi-nek semmilyen bizsergető hangja nem volt. Viszont az 5 hengeres dízel, sokkal bizsergetőbb hangú! És nem a rázkódástól:)
Giuntini24-09-2021 13:19:37 // 22192
Akkor meg a 164 V6 turbóval meg az volt a baj, hoogy 4000-ig nem csinált semmit, utána meg 6000-ig megváltotta a világot, sőt azon még plusz volt overboast üzemmód!
VKG231!!! (156+75)24-09-2021 12:15:51 // 22191
Szerintem nézesd meg a szervizben... :D
Ez így nem üzemszerű... :D
Ez így nem üzemszerű... :D
VKG231!!! (156+75)24-09-2021 12:15:23 // 22190
Mondjuk szerintem tök gagyi, ahogy a dízel seggberúg, aztán lekókad... :)
RomeoOne24-09-2021 11:53:46 // 22189
Tudtam én, hogy valami nem stimmel a Q-val... Nem reccsen a 2-es :DDD
Liquid24-09-2021 11:49:47 // 22188
A TBI valóban sokat eszik, de 1500-tól már használható, olyan mint egy dízel csaknem rúg akkorát. Alacsony fordulaton sokkal használhatóbb mint a 2.4.
VKG231!!! (156+75)24-09-2021 11:40:12 // 22187
Nem véletlenül mondják azt, hogy az az élvezetes turbós benzines, ami úgy viselkedik, mint egy szívó :)))
Mondjuk az 1750 TBI-k anno majdnem ugyanúgy kerregtek mint a dízelek, megették a másfélszeresét benzinből, ja és 5.500nál pirosodott a fordulatszámmérő. Cserébe később indult el, mint a dízel, szóval pont ugyanannyi volt a használható fordulatszámtartomány.
Na mindegy :) Az élet úgyis 6000-nél kezdődik, meg a reccsenős kettesnél :D
Mondjuk az 1750 TBI-k anno majdnem ugyanúgy kerregtek mint a dízelek, megették a másfélszeresét benzinből, ja és 5.500nál pirosodott a fordulatszámmérő. Cserébe később indult el, mint a dízel, szóval pont ugyanannyi volt a használható fordulatszámtartomány.
Na mindegy :) Az élet úgyis 6000-nél kezdődik, meg a reccsenős kettesnél :D
VKG231!!! (156+75)24-09-2021 11:35:36 // 22186
Persze, mert a mindennapokban azt érezni jól használhatónak, erősnek. Hiába jönne meg még 300 nm nyomaték és 150 lóerő 8500-as fordulaton egy gigantikus turbótól, addig úgyse forgatja az ember mondjuk a Hungária körúton egy álmos délutánon, amikor viszont egy zöldhöz még oda akarsz érni, ezért odalépsz 3-ban, és odaérsz...
Az átlagember a dízeles karakterisztikát érzi erősnek, hiába lassabb. (A 150 lovas jtd-ket simán legyorsulja a 150 lovas 2.0 TS, mégis a dízel rúg hátba...)
A turbós benzineseket ezért hangolják úgy, ahogy. (Illetve a környezetvédelmi normáknak is csak kis fordulaton lehet megfelelni...win-win??? :D)
Akinek van elég offos tapasztalata, az is tudja, hogy sok szívóbenzinest is úgy hangoltak, hogy lent menjen, fönt meg csak brummogjon... ebből a szempontból nem az Alfák a jó példák. (A 155 lovas 145 QV a mai napig emlék, ahogy még 7000-nél a szívócső hosszt váltott, és még egy picit erősödött...)
Az átlagember a dízeles karakterisztikát érzi erősnek, hiába lassabb. (A 150 lovas jtd-ket simán legyorsulja a 150 lovas 2.0 TS, mégis a dízel rúg hátba...)
A turbós benzineseket ezért hangolják úgy, ahogy. (Illetve a környezetvédelmi normáknak is csak kis fordulaton lehet megfelelni...win-win??? :D)
Akinek van elég offos tapasztalata, az is tudja, hogy sok szívóbenzinest is úgy hangoltak, hogy lent menjen, fönt meg csak brummogjon... ebből a szempontból nem az Alfák a jó példák. (A 155 lovas 145 QV a mai napig emlék, ahogy még 7000-nél a szívócső hosszt váltott, és még egy picit erősödött...)
RomeoOne24-09-2021 11:20:07 // 22185
Én éltem a dízelt is, ahogy meg tudott alulról indulni. Most egy turbóbenzines is inkább a dízelre hasonlít karakterisztikában, mint egy szívóbenzinre. Alul is tud tolni és nem forog annyit...
VKG231!!! (156+75)24-09-2021 11:09:09 // 22184
Autóversenyeken ez teljesen a szabályalkotó szándékától függ persze, de a wtcc-ben is véget vetettek az Alfa-BMW háborúnak a Seatok a trédéivel, mert agyonverték a mezőnyt.
Aztán jöttek a turbós benzinesek, és akkor meg a dízel Seatok kerültek a háttérbe.
De a túraautózásban mindig lejt valamerre a pálya (Citroen aztán Volvo hegemónia, mostanában a Link&Co...) , és elsősorban a befektetett pénz határozza meg az eredményeket.
(Majdnem minden autósportban, majdnem mindig így van.)
Aztán jöttek a turbós benzinesek, és akkor meg a dízel Seatok kerültek a háttérbe.
De a túraautózásban mindig lejt valamerre a pálya (Citroen aztán Volvo hegemónia, mostanában a Link&Co...) , és elsősorban a befektetett pénz határozza meg az eredményeket.
(Majdnem minden autósportban, majdnem mindig így van.)
Giuntini24-09-2021 10:55:08 // 22183
Nem akarlak megbántani mert jó srác vagy, de ezt azért gondold felül!!
Kiegészítésként a 24 órás versenyeken a dízel Audik verhetetlenek voltak!
Kiegészítésként a 24 órás versenyeken a dízel Audik verhetetlenek voltak!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
542
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?