Forum >> Giulia
Erhard 242 (Pure Energy)23-01-2020 15:38:40 // 13344
no para a kereskedők rengeteg autót adnak el külföldre újonnan :DDD pl a szfvári Pappas...
TtK23-01-2020 15:23:10 // 13343
És nincs 280 lovas RWD...
WarbiRunner (Gyuri)23-01-2020 15:17:35 // 13342
Ez viszont igaz, az olasz konfigurátorban egy alap "Sprint" 16.5M. Super szintről több ez-az belefér.
RomeoOne23-01-2020 15:16:15 // 13341
Az elektromosan állítható ülések belerakhatók. 8M8 kódon van
WarbiRunner (Gyuri)23-01-2020 15:07:42 // 13340
Az MY20 árlistához:
a Super felszereltséghez megszűnt a Veloce csomag. Nincs Veloce ülés, a "Sportos perforált bőrülések" sem rendelhetők. Ugyanígy nincs külső Veloce csomag sem, és luxus csomag sem. Sőt, ha jól látom elektromosan állítható ülések sem konfigurálhatók bele, az eddigi alap műbőr/szövet ülés pedig feláras extra lett.
Viszont alapból van telefontükrözés benne, bár az árlistában később ocionális extraként is ott van, gonolom elírás.
A tolatóradar alap lett, ideje volt. Alap lett a sok biztonsági izé is. Összedobva egy konfigurációt, óriási különbség nincs a tavalyihoz képest. Számomra annyi, hogy az álom konfigom az ebből nem jön ki, arra eddig a tavalyi B-tech volt a legjobb. Super szintről már egy performance felni szett is horror sajnos.
Viszont a zöld szín még mindig nagyon tetszik, pláne tetőablakkal, piros féknyereggel. :-)
a Super felszereltséghez megszűnt a Veloce csomag. Nincs Veloce ülés, a "Sportos perforált bőrülések" sem rendelhetők. Ugyanígy nincs külső Veloce csomag sem, és luxus csomag sem. Sőt, ha jól látom elektromosan állítható ülések sem konfigurálhatók bele, az eddigi alap műbőr/szövet ülés pedig feláras extra lett.
Viszont alapból van telefontükrözés benne, bár az árlistában később ocionális extraként is ott van, gonolom elírás.
A tolatóradar alap lett, ideje volt. Alap lett a sok biztonsági izé is. Összedobva egy konfigurációt, óriási különbség nincs a tavalyihoz képest. Számomra annyi, hogy az álom konfigom az ebből nem jön ki, arra eddig a tavalyi B-tech volt a legjobb. Super szintről már egy performance felni szett is horror sajnos.
Viszont a zöld szín még mindig nagyon tetszik, pláne tetőablakkal, piros féknyereggel. :-)
RomeoOne23-01-2020 14:35:21 // 13339
Pedig felbuzdulva a világmegváltó ötletemen gyorsan körbe is néztem, hogy a környéken mennyibe kerülnek az Alfák. Brutál, hogy mindenhol sokkal drágább, mint itthon... Horvátoknál úgy kb. harmadával.
Egyedül a szerbeknél és kb. az ukránoknál van egy árban a miénkkel. Szóval sehonnan nem érné meg importálni. Jó helyen élünk :DDD
Egyedül a szerbeknél és kb. az ukránoknál van egy árban a miénkkel. Szóval sehonnan nem érné meg importálni. Jó helyen élünk :DDD
G-MANN🍀23-01-2020 14:19:03 // 13338
tessék alkudozni, hogy legyen sok szép Giulia az utakon és lehet köszöngetni :-)
G-MANN🍀23-01-2020 14:15:09 // 13337
szerintem most is vedd egy magyar szalonban :-)
RomeoOne23-01-2020 13:50:18 // 13336
Ha német vagy olasz lennék, akkor magyar szalonban venném a kocsimat. Az ottani listaárakhoz képest egy itteni ajánlat lehet hogy akár a 30%-os kedvezményt is elérheti. Nem tudják ezek mi a jó :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)23-01-2020 13:48:17 // 13335
kint elviszik őket, mivel az alapár is magasabb, mint itthon... csak mi csóri magyarok szeretnénk olcsón, kevés km-es, fullextrásat venni féláron ... amit meg is kapnak némi tekeréssel és egyéb nyalánkságokkal itthon :P
WarbiRunner (Gyuri)23-01-2020 13:31:53 // 13334
Ez érdekes szubjektív dolog. Én a szalonban beültem a 6-osba, teljesen jó benyomásaim voltak. Igaz egy teljesen fullos takamuki vagy miafene volt :-) Nagyon robosztus, nagy autó, belül pedig egész otthonos, puha textilszerű/műbőr anyagokkal. Egy Giulia sokkal kisebbnek érződik kívül, szűkebbnek belül. Ennek ellenére nem kéne, a műszaki tartalma nem nyűgöz le. Igazából a 159-emet sem adnám érte, de meg tudom érteni akinek tetszik és vesz egyet.
És igen, a Mazda lendületben van, mert úgy tud kis gyártóként különc lenni, hogy azt el is tudja adni. Az Alfának ha lenne húzó modellpalettája olyan autókkal mint a CX3, sokkal előrébb volna a márka. A Giuliettáknak rég körbeműanyagozva, 1 centi emeléssel kéne szaladgálni az utakon, megtömve felesleges de népszerű kütyü extrákkal, rég plakátokon kéne hirdetni az 5 év garit, a városálló 1.4-es motort de áhh... mindegy :-) Várunk a Tonale-ra, mert majd az...
És igen, a Mazda lendületben van, mert úgy tud kis gyártóként különc lenni, hogy azt el is tudja adni. Az Alfának ha lenne húzó modellpalettája olyan autókkal mint a CX3, sokkal előrébb volna a márka. A Giuliettáknak rég körbeműanyagozva, 1 centi emeléssel kéne szaladgálni az utakon, megtömve felesleges de népszerű kütyü extrákkal, rég plakátokon kéne hirdetni az 5 év garit, a városálló 1.4-es motort de áhh... mindegy :-) Várunk a Tonale-ra, mert majd az...
WarbiRunner (Gyuri)23-01-2020 13:13:45 // 13333
Igen, szerintem is :-)
RomeoOne23-01-2020 13:04:19 // 13332
Erre mondtam, hogy ezeket a kocsikat csak hirdetik, de nem eladni akarják. Külföldön sem veszik meg. Majd ha el akarja adni, akkor lejjebb viszi az árát.
Halesz23-01-2020 13:03:42 // 13331
Vályi azt mondta (a Backstage-ben), hogy amikor most volt a MY2020 bemutatóján, akkor az olaszok maguk mondták, hogy a Mazdához mérik magukat...
Én addig azt hittem, hogy legalább a Jaguárhoz... De legalább a BMW-hez árazzák magukat, szóval érdekes ez az egész :)))
Számomra megdöbbentő, hogy már egy 6-os mazda is majdnem 10 millánál kezdődik. Csak parkolj mellé egy Alfát, mennyivel komolyabb autó már?
Én addig azt hittem, hogy legalább a Jaguárhoz... De legalább a BMW-hez árazzák magukat, szóval érdekes ez az egész :)))
Számomra megdöbbentő, hogy már egy 6-os mazda is majdnem 10 millánál kezdődik. Csak parkolj mellé egy Alfát, mennyivel komolyabb autó már?
Giuntini23-01-2020 12:55:17 // 13330
Tök igazad van, a Mazda nem az Alfa ligájában játszik. Nagyon sokan el vannak ájulva a Mazda 6-tól, pedig a legproblémásabb japán, és a legrosszabb minőségű.
Erhard 242 (Pure Energy)23-01-2020 12:55:11 // 13329
egyéb iránt engem meg a dízelek nem nagyon érdekelnek a benyásak inkább de azok meg horror, nem éri meg behozni ki a tököm venne egy 3 éveset 8-9 milláért amikor az új 10-11.. :(((
na meg a fain euró árfolyam is rátesz egy jó nagy lapáttal.... hiába a hiperszuperálom papírt valahogy ki kell hozni nullára :DDDDDDDDDDDD
na meg a fain euró árfolyam is rátesz egy jó nagy lapáttal.... hiába a hiperszuperálom papírt valahogy ki kell hozni nullára :DDDDDDDDDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)23-01-2020 12:52:19 // 13327
most már egyszer beülök egy mazdába legutóbb egy 5ben ültem de az okádék volt nem tudom az új 6os milyen lehet a barátomnak 6os-a volt 3 évesen 104e km-rel adta el a DPF tönkre ment rajta inkább vett egy Mustangot, a másik ismerősömnek meg 6 évesen a dupla turbó ment tönkre igaz volt hozzá olcsón középrész amúgy nem nagyon csapodnak le nálunk az újabbak alkatrészügyileg... nekem nem tetszik egyik japó autó sem mindegyik rohad 10 évesen és drága hozzá a karosszéria elem már ha van...
droberto23-01-2020 12:49:36 // 13326
Nyertél, egyet se tudok.
droberto23-01-2020 12:48:51 // 13325
Kb. azért mert aki kicsit is ért az autókhoz, az kívűlről tudja, hogy a plattform után a motor, és futómű fejlesztés-gyártás a legtöbb zsé. Nem a 10 dolcsis alis HUD. :)
RomeoOne23-01-2020 12:41:44 // 13324
Nem, a Mazdát én prémium belépő kategóriának mondanám. Olyan középkategória felsőbb része. Legalábbis már eljutottak oda. És belül sem volt az az érzésem, hogy ez egy olcsó autó, full bőr, nagy hely, egyből csatlakozik a telfonhoz vezeték nélkül és küldheted róla a zenét, nyílik fel a HUD...
Vezetési élményre kétség kívül nem tudja azt, mint pl. az Alfa. De azért eléggé odaszúr ezekkel az extrákkal a prémium szegmensnek és főleg az Alfának, mert extrák terén mi vagyunk állunk a legkevésbé jól.Azt már csak nagyon halkan merem megjegyezni, hogy külső szemlélők nem is biztos, hogy minket a prémiumhoz sorolnak.
Szóval akik nem ismerik a brand-eket, nem érdekli őket a patina, az nem biztos, hogy érti, hogy miért is kéne drágábban egy kevésbé felszerelt Alfát vennie, mint olcsóbban egy extrásabb Mazdát...
Vezetési élményre kétség kívül nem tudja azt, mint pl. az Alfa. De azért eléggé odaszúr ezekkel az extrákkal a prémium szegmensnek és főleg az Alfának, mert extrák terén mi vagyunk állunk a legkevésbé jól.
Szóval akik nem ismerik a brand-eket, nem érdekli őket a patina, az nem biztos, hogy érti, hogy miért is kéne drágábban egy kevésbé felszerelt Alfát vennie, mint olcsóbban egy extrásabb Mazdát...
Erhard 242 (Pure Energy)23-01-2020 12:38:11 // 13323
Az olaszok szeretnek játszani az árral le kell kérdezni ott semmi sem biztos én nem egyszer belefutottam a nettó olcsó árba ezért írtam, de Te jobban tudod annyit hoztál tőlük Robi :)))
Várom a nagyon olcsó Giuliákat, a törött bocs de nem érdekel nem mérvadó árban számomra ...
A példa is 5 mihály fölötti, plusz a tréler, a forgalomba helyezés már is 5,5 plusz egy kis haszon a kereskedőnek az 5,9...
Várok...
Várom a nagyon olcsó Giuliákat, a törött bocs de nem érdekel nem mérvadó árban számomra ...
A példa is 5 mihály fölötti, plusz a tréler, a forgalomba helyezés már is 5,5 plusz egy kis haszon a kereskedőnek az 5,9...
Várok...
droberto23-01-2020 12:37:08 // 13322
Meg műszakilag hol van, milyen vezetni?
Hajtás, motor, futómű fék. A szemben ettől autó egy autó.
Max csak designben veszi fel vele a versenyt.
Hajtás, motor, futómű fék. A szemben ettől autó egy autó.
Max csak designben veszi fel vele a versenyt.
Halesz23-01-2020 12:33:05 // 13321
Csak nézd meg, milyen vékony az összes japán autó ajtaja. Szerintem tök gáz érzés, nem érzed prémiumnak egyáltalán.
Az én fejemben a 6-os Mazda nincs ott, ahol a Giulia, lehet, fel van jól szerelve, de nem érzem minőségnek egyszerűen.
Az én fejemben a 6-os Mazda nincs ott, ahol a Giulia, lehet, fel van jól szerelve, de nem érzem minőségnek egyszerűen.
RomeoOne23-01-2020 12:32:31 // 13320
droberto23-01-2020 12:26:54 // 13319
Neked tényleg tudathasadásod van, hallod. :)
Olvasd már el amit írtam, légy szíves.
2020-ban
Jelenleg január van.
Egyébként meg már az alja most is ott tart.
Példa.
Amit Csabi bettett, ami törött volt, az meg 3.300.000,-
Az olaszok is bruttó árak.
De mindegy, hagyjuk. :)
Olvasd már el amit írtam, légy szíves.
2020-ban
Jelenleg január van.
Egyébként meg már az alja most is ott tart.
Példa.
Amit Csabi bettett, ami törött volt, az meg 3.300.000,-
Az olaszok is bruttó árak.
De mindegy, hagyjuk. :)
WarbiRunner (Gyuri)23-01-2020 12:25:59 // 13318
Igen, egy 10 millás alap dízel, 5 évesen 5 millára várható nagyságrendileg. A dízelség és az olaszság miatt lehet még hamarabb elérhetik, vagyis idén, ahogy mondod. A 12 millás benzineseknek még kell pár év. :-) Szerintem itt a többség ebben gondolkodik.
RomeoOne23-01-2020 12:22:25 // 13317
Mazda 6 mondjuk elég parádé, alapáron HUD is van benne (az nekem nagyon bejön, meg az augmented reality dolgok, én ezt hiányolom az Alfából), meg LED lámpa, ülés szellőztetés stb. stb. (ez utóbbi 2 lehet nem alapáras, ennyire nem vágom). Kicsit pironkodhatnak rajta a prémiumok.
Van egy barátom, van egy másfél éves majdnem full extra Mazda 6-osa. Mutattam tegnap neki a Giulia MY20 árlistát, nem volt elájulva részben ezek miatt is. Sajnos, objektíve nem el kellett ezt részben ismernem.
Van egy barátom, van egy másfél éves majdnem full extra Mazda 6-osa. Mutattam tegnap neki a Giulia MY20 árlistát, nem volt elájulva részben ezek miatt is. Sajnos, objektíve nem el kellett ezt részben ismernem.
Erhard 242 (Pure Energy)23-01-2020 12:20:22 // 13316
jah csak ez az állítás kb annyira igaz, mint hogy 159 már van 1500-200 euróért ... pedig az van :DDD
Liquid23-01-2020 12:15:31 // 13315
Lehet persze, de én már nem vennék a kisautó méretnél nagyobbat tolatóradar vagy kamera nélkül. Teljesen jogos, hogy legalább az egyik legyen alap ebben a méret és árkategóriában.
A telefontükrözés a másik olyan aminek alapáron kell járnia, mert sokkal nagyobb a használati értéke mint bármely navié, és sokkal olcsóbb is.
A sávtartó, holttérfigyelő meg hasonlók tényleg tök feleslegesek, de azok nélkül már nem versenyképes sajnos .
A telefontükrözés a másik olyan aminek alapáron kell járnia, mert sokkal nagyobb a használati értéke mint bármely navié, és sokkal olcsóbb is.
A sávtartó, holttérfigyelő meg hasonlók tényleg tök feleslegesek, de azok nélkül már nem versenyképes sajnos .
csokagm23-01-2020 12:14:57 // 13314
Lehet, de ha a konkurencia adja, miért ne adhatná az alfa is?
Egyébként így read onlyként olvasgatom a topicot, de nem értem, miért mondjátok, hogy drágult.
Nyilván az alapár drágult, de ha megnézi az ember,hogy mit kap azonos pénzért, mert ugye jó pár extra alapáras lett, akkor szinte nincs is áremelkedés.
Az a kicsi kijelző amúgy is baromi bénán festett. Ugye a nagy felára 850k volt. Most érintős és alapból benne van az árban...
Egyébként így read onlyként olvasgatom a topicot, de nem értem, miért mondjátok, hogy drágult.
Nyilván az alapár drágult, de ha megnézi az ember,hogy mit kap azonos pénzért, mert ugye jó pár extra alapáras lett, akkor szinte nincs is áremelkedés.
Az a kicsi kijelző amúgy is baromi bénán festett. Ugye a nagy felára 850k volt. Most érintős és alapból benne van az árban...
droberto23-01-2020 12:14:34 // 13313
Alapvetően egyetértek, a tolatóradar/kamera dolgot leszámítva.
Arra azért van szerintem nagyon szükség (már alapfelszereltségként is), mert mióta megváltoztak az arányok a lemez/üveg felületet illetően, illetve a jobb passzív biztonság miatt vastagabb oszlopokat használnak, azóta szinte lehetetlen rendesen tolatni/parkolni.
A nagy és drága gumik/kerekek megjelenéséről és színrefújt lökhárítókról már nem is beszélve...
Arra azért van szerintem nagyon szükség (már alapfelszereltségként is), mert mióta megváltoztak az arányok a lemez/üveg felületet illetően, illetve a jobb passzív biztonság miatt vastagabb oszlopokat használnak, azóta szinte lehetetlen rendesen tolatni/parkolni.
A nagy és drága gumik/kerekek megjelenéséről és színrefújt lökhárítókról már nem is beszélve...
RomeoOne23-01-2020 12:13:52 // 13312
Nem, a "vita" pont abból van, hogy ezt képzeltétek bele. Miközben erről nem volt szó, egyszerű állítás volt, Robi már berakta.
Erhard 242 (Pure Energy)23-01-2020 12:05:31 // 13311
Mazda elég jól megdobja az alapot is, mondjuk az Alfa is lehetne ledes elől alapból, mint a másik kettő...
Giuntini23-01-2020 12:05:10 // 13310
Szerintem tolatóradar nélkül is lehet autót vezetni. Lassan ott tartunk, hogy az autó vezessen helyettünk. Az alapáron túl sok extra mind az autó minőségéből megbízhatóságából vesznek el. A Mercedes addig volt a megbízhatóság mintaképe, amíg szinte lecsupaszított autókat adtak alapáron (ez sem jó), és méregdrágán az extrákat. Manapság a Mercedesek megbízhatósága semmivel sem jobb mint más prémium. Valahol szerintem normális egyensúly kellene, és az emberek szemléletét megváltoztatni. Ha új autót vásárolnak, ne a telefontükrözés legyen az első kérdés, ennél sokkal fontosabb dolgok vannak. Sajnos a mai "modern" tesztek ezt a szemléletet sugallják.
droberto23-01-2020 12:04:20 // 13309
Tessék. Bár én pontosan tudom mit beszélek.
Kérlek ne vegyétek magatokra, nem a tiétekről beszélek.
Légyszíves vegyétek észre, hogy a tulajok többsége nem olyan Giuliával-Stelvióval jár mint tiétek és főként nem úgy használva.
A piaci átlag Giulia, az nyugat-európai, 3-4 éves, 100-300k km-t futott, alacsony felszereltségű és dízel. Ez teszi ki a piac nagy részét. Ezeket fogják az emberek széleskörben megvenni. De ezt ti pontosan tudjátok.
És nem azért ezeket veszik, mert nem vágynak erősebbre, felszereltebbre, újabbra és kevesebb méteresre. Hanem azért mert nagyon szeretnének Giuliát és egyszerűen erre van pénzük. Ezek fognak bejönni hozzánk 80-150k km-el.
A nagy átlag meg ezt el is várja, hogy ez így legyen, sőt a km leszállítást jóformán el is várja. Sajnos. De ez már egy tök más téma...
Beszélhetünk a költségekről is az elhasználódás függvényében. Arra is vannak nagyszerű adatok itt házon belül is. Ha pl. vesszük a 159-et, akkor azt is 6-8 éves korától, valós 150-200k km futásteljesítménytől, becsületesen, gyári alkatrészekkel üzemben- és karbantartani 400-600k Ft/év. (Ezen számok átlagadatok, 6-10 évre visszabontva jönnek ki, melyben nincs benne az üzemanyagköltség és az adminisztrációs díjak és az esetleges baleseti javítások) Persze lehet olcsóbban is kibelezni-gányolgatni, de azok a kocsik nem véletlenül 1-1,5 M-ért kelnek el. Míg a jók, valós kevés méteresek, 3-5 milla felett mennek.
Lehet harcolni az ársáv mindkét oldalán az igazunkért, de aki érti a piacot az pontosan tudja ennek az okát.
Lehet és kell is számolni, hogy kinek mi éri meg, hol száll be az autóba, mit kockáztat, hol-mikor mire költi el a pénzét. Sőt ezt javaslom is.
Viszont itt egy dolgot vegyünk figyelembe. Mérjük fel az igényeinket/lehetőségeinket, mert ugye azok teljesen mások.
Én a világért sem szeretném, ha gyorsan esne az ára eme remek autóknak. Sőt szurkolok, hogy minnél jobban tartsa. Én nem akarok se Giuliát, Se Stelviót, legalábbis nem 6 éven belül. Az okát legtöbben tudjátok, ha nem, és érdekel visszakeresitek itt. Dióhélyban annyit, hogy nem azért mert nem rajongok értük.
Nem célom az árletörés.
Én negyed éve tettem egy kijelentést, a piaci folyamatokat és a használtpiavot jól ismerve. Igazából akkor sem volt nagy rizikó ezt kijelentenem, de úgy tűnik a piac úgy viselkedik ahogyan arra számítottam.
Kérlek ne vegyétek magatokra, nem a tiétekről beszélek.
Légyszíves vegyétek észre, hogy a tulajok többsége nem olyan Giuliával-Stelvióval jár mint tiétek és főként nem úgy használva.
A piaci átlag Giulia, az nyugat-európai, 3-4 éves, 100-300k km-t futott, alacsony felszereltségű és dízel. Ez teszi ki a piac nagy részét. Ezeket fogják az emberek széleskörben megvenni. De ezt ti pontosan tudjátok.
És nem azért ezeket veszik, mert nem vágynak erősebbre, felszereltebbre, újabbra és kevesebb méteresre. Hanem azért mert nagyon szeretnének Giuliát és egyszerűen erre van pénzük. Ezek fognak bejönni hozzánk 80-150k km-el.
A nagy átlag meg ezt el is várja, hogy ez így legyen, sőt a km leszállítást jóformán el is várja. Sajnos. De ez már egy tök más téma...
Beszélhetünk a költségekről is az elhasználódás függvényében. Arra is vannak nagyszerű adatok itt házon belül is. Ha pl. vesszük a 159-et, akkor azt is 6-8 éves korától, valós 150-200k km futásteljesítménytől, becsületesen, gyári alkatrészekkel üzemben- és karbantartani 400-600k Ft/év. (Ezen számok átlagadatok, 6-10 évre visszabontva jönnek ki, melyben nincs benne az üzemanyagköltség és az adminisztrációs díjak és az esetleges baleseti javítások) Persze lehet olcsóbban is kibelezni-gányolgatni, de azok a kocsik nem véletlenül 1-1,5 M-ért kelnek el. Míg a jók, valós kevés méteresek, 3-5 milla felett mennek.
Lehet harcolni az ársáv mindkét oldalán az igazunkért, de aki érti a piacot az pontosan tudja ennek az okát.
Lehet és kell is számolni, hogy kinek mi éri meg, hol száll be az autóba, mit kockáztat, hol-mikor mire költi el a pénzét. Sőt ezt javaslom is.
Viszont itt egy dolgot vegyünk figyelembe. Mérjük fel az igényeinket/lehetőségeinket, mert ugye azok teljesen mások.
Én a világért sem szeretném, ha gyorsan esne az ára eme remek autóknak. Sőt szurkolok, hogy minnél jobban tartsa. Én nem akarok se Giuliát, Se Stelviót, legalábbis nem 6 éven belül. Az okát legtöbben tudjátok, ha nem, és érdekel visszakeresitek itt. Dióhélyban annyit, hogy nem azért mert nem rajongok értük.
Nem célom az árletörés.
Én negyed éve tettem egy kijelentést, a piaci folyamatokat és a használtpiavot jól ismerve. Igazából akkor sem volt nagy rizikó ezt kijelentenem, de úgy tűnik a piac úgy viselkedik ahogyan arra számítottam.
Halesz23-01-2020 11:58:46 // 13308
Halesz23-01-2020 11:56:04 // 13307
Megnéztem: BMW 3-asban sincs alapáron semmi ilyesmi, Mazda 6-ban van.
G-MANN🍀23-01-2020 11:49:15 // 13306
sajnos jogos szerintem
Halesz23-01-2020 11:43:44 // 13305
Hogy bedobjak egy új témát, az Alfa Amore Facebook-oldalán az árlista kapcsán azt kifogásolják leginkább, hogy miért nem az alapfelszereltség része a tolatóradar/kamera egy 10 milliós autóban.
G-MANN🍀23-01-2020 11:39:08 // 13304
👍
G-MANN🍀23-01-2020 11:37:13 // 13303
:-) ezt találtam "szerintem be fognak szakadni a használtak árai. Lesz egy csomó 4-5M alatt."
Halesz23-01-2020 11:28:20 // 13302
De érvként hoztátok fel az érték(nem)tartásról szóló témához, hogy van már 5 milláért Giulia. Aha, TK-s roncs. 5 milláért szerintem találunk Q-t is roncsautóként. Akkor ez most leviszi a többi árát? Vagy hogy?
G-MANN🍀23-01-2020 11:26:27 // 13301
Kérjük pontosan idézni a legelső eredeti állítást :-)
Várjuk
Várjuk
G-MANN🍀23-01-2020 11:25:09 // 13300
😂😂😂😂👍 nekem ez "sokk" már
De pörög a Giulia topic Zsoltiiii (Halesz) :-):-)
De pörög a Giulia topic Zsoltiiii (Halesz) :-):-)
G-MANN🍀23-01-2020 11:22:15 // 13299
irány a pénztár, lehet hazahozni :-) jó vétel :-)
RomeoOne23-01-2020 11:21:52 // 13298
Az eredeti állítás tudtommal az volt, hogy lesznek már Giuliák 5M alatt. Semmi más. Akkor miről beszélünk? :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)23-01-2020 11:10:14 // 13296
ezen semmi, valag km-er és kereskedő, bevett szokás olaszéknál, hogy nettó áron hirdetik, hogy occsónak tűnjön szóval számolj rá 22% Áfa-t nyugodtan és már is nem olyan rózsás a képlet 340es euróval :DDDD
Én még mindig várom a csodát .... küldjétek őket :DDDDDD
Én még mindig várom a csodát .... küldjétek őket :DDDDDD
WarbiRunner (Gyuri)23-01-2020 11:05:34 // 13295
Robi, abban igazad van, le fog menni az ára, de addigra ezek használt prémiumok lesznek, 100-200e km-rel, ugyanolyan nyűgökkel mint most egy hasonló 159. A használati értéket valahol árazza a piac. A saját lízing kalkulátoromban pl úgy számolom az értékvesztést, hogy 5 éves korára lesz fele a vételárnak. Egy 5 éves, kb 100e-t futott autó a tervezett gondtalan(!) élettartam felét elhasználta, felébe is kerül. Nyilván nagyjából és kivételek is lesznek. 10 év, 200e km-nél elhasználtnak értékeli a piac, innentől foglalkozósabb az autó, 20-25%-on meg lehet venni. És nyilván előélettől függően, ha jót vettél, még vígan beletenni 100e-t, vagy többet. Szóval lesz 5 milliós Giulia, tippem szerint valahol 6-7 év körül fognak ennyit érni. Futásteljesítményben átlag valahol 150e km körül. Lesz amelyik 200, lesz amelyik 100, lesz amelyik visszatekert :-)
A kérdés nyilván az, hogy 7 év, 150e km autózás kinek ér 7 milliót. De nézzük csak. Megveszed 5-ért a 150e-t futott Giula-t, fenntartod 7 évig. Értékvesztésen sacc 3-3.5 el fog menni. Igen, csak felét bukod mint az első tulaj. De 7 év alatt a szervízek miliós plusz költségek , egész biztosan nem jössz ki 5 milla alatt.
A kérdés nyilván az, hogy 7 év, 150e km autózás kinek ér 7 milliót. De nézzük csak. Megveszed 5-ért a 150e-t futott Giula-t, fenntartod 7 évig. Értékvesztésen sacc 3-3.5 el fog menni. Igen, csak felét bukod mint az első tulaj. De 7 év alatt a szervízek miliós plusz költségek , egész biztosan nem jössz ki 5 milla alatt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
533
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?