a kulcs nélküli nyitást nem tudom, azt mondjuk nézd meg a használatiban, azt letöltheted előre.
az indításnál az a lényeg, hogy az autóban legyen valahol a kulcs, akkor megnyomod a kormányon a gombot, és vrumm. de ez alap.
a 8 hangszórós zene _nekem_ elég, és jól szól, szerintem jobban mint anno a 159-ben volt a gyári. a Giuliettánál biztos jobb.
a 35W-os xenon megéri.
Forum >> Giulia
pettinke29-01-2020 19:11:31 // 13544
Fornitore29-01-2020 18:45:53 // 13543
Kicsit segítsetek légyszíves. Most van meg minden adatom és állítom össze a Giuliat pénteken megyek a Kelet Pesthez addigra elő kell állnom a tutival. Variálok mi fér bele a keretembe és mi nem. Amit megálmodtam azt nem akarom elengedni de sok minden kütyü ami eddig sem érdekelt az most sem kell , persze ha nem számítana a pénz belenyomnék mindent .Szóval amin elsőnek fennakadtam kulcs nélküli nyitásnál csak annyi hogy nyomnom kell egy gombot hogy nyissa az ajtókat nem pedig magától nyitja ha megyek felé , az indítás az ugyan az ? 8 hangszórós sima zene elég lehet (már nem vagyok dübörögtető kinőttem , pedig régen) . Jó a 25w xenon is vagy nagyon nagy a külömbség és megéri a 35W? Elsőnek körülbelül ennyi, de még lehet fennakadok majd valamin.Köszönöm előre is.
RomeoOne29-01-2020 14:25:15 // 13542
Nem tudom, csak ennyit mondtak.
sas-15929-01-2020 14:23:35 // 13541
Nem azt írtam, hogy megkülönböztethetetlen kinézetű autókat kell gyártani. Nekem sem tetszik ez a németeknél.
zgi52129-01-2020 14:10:06 // 13540
a 95-ös miért baj, sok az etanol benne? .P
VKG231!!! (156+75)29-01-2020 13:45:35 // 13539
Reméljük nem olyan orrtolós :P
Trollmód off.
Trollmód off.
tdemeter29-01-2020 12:45:41 // 13538
Ezzel én egyáltalán nem értek egyet. Ha valamit utálok a három nagy németben, az pont ez, ez a borzasztó homogenitás, ami miatt számomra minden bmw ugyanúgy néz ki.
Dögunalom. Kicsit csúnya kifejezéssel azt mondanám, hogy ez már az optikai környezetszennyezés kategóriája. (annak ellenére, hogy van szép a németekből is)
Aztán lehet, hogy van ember aki meg tudja jól különböztetni őket. Ismerek olyat, aki 3 évente lecseréli a hetes bömbit, ugyanolyan színre és ugyanazzal a rendszámmal. Így biztosan kevésbé feltűnő....
Dögunalom. Kicsit csúnya kifejezéssel azt mondanám, hogy ez már az optikai környezetszennyezés kategóriája. (annak ellenére, hogy van szép a németekből is)
Aztán lehet, hogy van ember aki meg tudja jól különböztetni őket. Ismerek olyat, aki 3 évente lecseréli a hetes bömbit, ugyanolyan színre és ugyanazzal a rendszámmal. Így biztosan kevésbé feltűnő....
RomeoOne29-01-2020 11:45:56 // 13537
Van amúgy egy 500 lovasra húzott Subaru WRX STI-jük is, haverom azt mondta, hogy eddig ez a kocsi, ami a legjobban emlékezteti rá, ez adja legjobban azt az érzést, amit az.
RomeoOne29-01-2020 11:37:26 // 13536
De amúgy haverom most írja, hogy még most is remeg a keze, angyon tetszett neki. Meg hogy a főnöke is azt mondja, hogy olyan, mint ha Ferrarit vezetne. Főnöke 40 millás A8-al járkál. Mondtam neki, hogy beszélje rá akkor, hogy vegyenek a céghez pár ilyet is :)
RomeoOne29-01-2020 11:24:56 // 13535
Na, állítólag azért volt a check engine, mert 95-öst tankoltak bele (és folyton padlón járnak vele, 16 literes átlagfogyasztást ír a fedélzeti comp.)
Giuntini29-01-2020 11:24:12 // 13534
Ez nem fedi a valóságot! Nem szupersportautóban kell gondolkodni, valóban ott a Maserati Granturismo! De egy könnyed kupé, vagy spider mindig is az Alfa vadászterülete volt! Emellett presztizsértéknek valóban nem lenne rossz egy korlátozott példányszámban készülő 8C! Ha megnézed az előző 8C-t, az olyan az autógyártásban, mintha Michelangelo tervezte volna! Ferrarit mindenki (szinte😁) vehet, de egy 8C-t???? Jó nem a LaFerrariról beszélünk! De egy 2015-ös F12-est ma meg lehet venni 150-200 ezer € között. Jóval 200 ezer fölött volt az ára. A 8C-t 250-280 ezer€ alatt nem kapod meg, holtt 150 ezer € volt az ára. 10 év alatt duplájára emelkedett! Kellenek ilyen autók!!
Halesz29-01-2020 11:20:49 // 13533
Ja a tolatókamera pedig csak a Q-ban része az alapárnak :) Értem már, miért azt akarsz! :)
Halesz29-01-2020 11:19:15 // 13532
Ahogy nézem, meg lehetett ezek nélkül rendelni, alapból nincs benne (a tavaly őszi árlista szerint). A Veloce TI-ben van először benne alapáron. Mondjuk ezzel én sem értek egyet :(
Halesz29-01-2020 11:12:45 // 13531
Ez tök jó, én sem nagyon tudom megkülönböztetni ezeket. Mégis veszik őket, mint a cukrot.
Aztán álmodozva néznek át belőle, amikor melléjük állok egy Alfával :)
Aztán álmodozva néznek át belőle, amikor melléjük állok egy Alfával :)
TtK29-01-2020 11:10:16 // 13530
Az a baj, hogy van már ilyen a konszernen belül, úgy hívják, hogy Maserati..
RomeoOne29-01-2020 11:06:19 // 13529
Most hívott haverom, hogy van nála egy Veloce. Misano kék, 18-as turbina felnik, piros féknyergek, barna bőr belső. Gyönyörű volt, vitt is vele egy kört, de sokra nem volt idő, vezetni sem tudtam. Majd legközelebb. Neki Mazda 6-osa van, de nagyon tetszett neki, érezte a különbséget. Mondjuk elég cink volt, hogy egyből check engine-t dobott, dna kapcsoló így ki volt lőve. Meg lehet az, hogy Veloce-ban se tolató, se aprkradar, se tolatókamera? Ezt azért joggal jegyezte meg nagy hiányosság egy 15 millás kocsiban. Rendszáma alapján '18 végi, '19 elejei forgalomba helyezés.
Hardy29-01-2020 10:50:03 // 13528
Sziasztok!
Befogott a bal hátsó kézifékem és nem enged. Nincs valami mód amivel ki lehet oldani?
Sajnos a használati utasítás nincs nálam.
Befogott a bal hátsó kézifékem és nem enged. Nincs valami mód amivel ki lehet oldani?
Sajnos a használati utasítás nincs nálam.
sas-15929-01-2020 10:40:01 // 13527
Egyetértek, de eladási mennyiséget így lehet csinálni.
Amíg nem szűnik meg a márka és csúcs minőséget tudnak adni 10 évente, addig engem nem zavar ha csak pár ezer db fogy belőle.
Amíg nem szűnik meg a márka és csúcs minőséget tudnak adni 10 évente, addig engem nem zavar ha csak pár ezer db fogy belőle.
VKG231!!! (156+75)29-01-2020 08:58:22 // 13526
Aha, az nagyon jó, de meg tudod mondani, hogy melyik az új fasszát vagy góf?
Nem ér csalni, ha a régit mellé rakod, biztos megtalálod mind a 4 különbséget :D
Audi ugyanez... Ott a sablon is stimmel, mekkorát fújnak a lufiba, attól függ... illetve a platformba...
Jut eszembe a most új hármasbéjemvét se tudom felidézni.
Nem ér csalni, ha a régit mellé rakod, biztos megtalálod mind a 4 különbséget :D
Audi ugyanez... Ott a sablon is stimmel, mekkorát fújnak a lufiba, attól függ... illetve a platformba...
Jut eszembe a most új hármasbéjemvét se tudom felidézni.
Kazes☻29-01-2020 08:34:25 // 13525
Érdekes felvetés... és néha, mint a Giulietta esetében, kategóriát/méretet ugrott... lefelé, hiszen a 147 utódjaként jött ki, pedig a korábbi eggyel feljebb, a jelenlegi Giulia sorban volt.
Erhard 242 (Pure Energy)29-01-2020 08:33:58 // 13524
én a helyükben rámennék a sportautó gyártásra 4C, 6C, 8C és mellette pár hétköznapi modell, ez a mostani szegmens telített.... lehetnének a "csóró" Ferrari, vagy olcsóbb sportautók Ferrari alapokon címmel...
RomeoOne29-01-2020 08:26:00 // 13523
Ezzel nem értek egyet. Van jelentősége, tuti, de azért nem tucatmárkát kell csinálni az Alfából, mint a felsoroltak, csak a mostaninál nagyobb eladásokat. 1,5-2%-os piaci részesedéssel már az Alfa nagy király lenne. A mostani 0,5% körüli az nagyon gyenge. Sokkal fontosabb lenne ezért, hogy mindennel rendelkezzen, ami a vele egy kategóriában lévőkben, meg főleg amik az olcsóbbakban is benne vannak. Az, hogy a modellek évtizedekig ugyanazt a nevet viseljék, az már a tucatosítás kategóriája...
sas-15929-01-2020 07:19:41 // 13522
Arról nem beszélve hogy csak 10-15 évente jön ki új modell, egyszer csak varázsütésre megszűnik egy komplett kategória. 164, 166.
Így tényleg mindig egy ismeretlen valami kerül piacra, aminek semmi köze az elődjéhez, még a neve is tök más.
Engem nem zavarnak ezek, sőt örülök hogy nem tucatautóm van. A tudását, múltját elismerem a márkának.
Mondjuk a 159 után nálam is kérdéses volt az utód, hiszen a Giulia is éveket csúszott. Kivártam. Legközelebb nem biztos hogy ki fogom/tudom.
Így tényleg mindig egy ismeretlen valami kerül piacra, aminek semmi köze az elődjéhez, még a neve is tök más.
Engem nem zavarnak ezek, sőt örülök hogy nem tucatautóm van. A tudását, múltját elismerem a márkának.
Mondjuk a 159 után nálam is kérdéses volt az utód, hiszen a Giulia is éveket csúszott. Kivártam. Legközelebb nem biztos hogy ki fogom/tudom.
sas-15929-01-2020 07:12:09 // 13521
Egy Passat 30 éve Passat, egy Golf 30 éve Golf, egy BMW 3, 5, 7, egy Mercedes C, E, S osztály, stb neve évtizedek óta változatlan.
Ennyi ideje folyamatosan a köztudatban van. Ááhh, kijött az új Golf, stb. nézzük meg. Ááhhh, ez az új Passat, mikor látod az utcán.
Az Alfa Romeo meg: Giulia, 155, 156, 159, Giulia, kisebb méretben meg
145, 147, Mito, Giulietta, stb.
Összevissza. Én sem tudom sorba rakni. Nem Alfás user meg tojik is rá. Olyan mintha mindig egy teljesen új, ismeretlen, hagyományokkal nem rendelkező, ki tudja mennyire megbízható, ki tudja milyen méretű autó érkezne az Alfától.
Szerintem ez sokkal többet árt, mint az ülésszellőztetés vagy a gépi finghang (Tesla) hiánya.
Ennyi ideje folyamatosan a köztudatban van. Ááhh, kijött az új Golf, stb. nézzük meg. Ááhhh, ez az új Passat, mikor látod az utcán.
Az Alfa Romeo meg: Giulia, 155, 156, 159, Giulia, kisebb méretben meg
145, 147, Mito, Giulietta, stb.
Összevissza. Én sem tudom sorba rakni. Nem Alfás user meg tojik is rá. Olyan mintha mindig egy teljesen új, ismeretlen, hagyományokkal nem rendelkező, ki tudja mennyire megbízható, ki tudja milyen méretű autó érkezne az Alfától.
Szerintem ez sokkal többet árt, mint az ülésszellőztetés vagy a gépi finghang (Tesla) hiánya.
Kazes☻28-01-2020 22:18:55 // 13520
Ehhez igazán gratulálok... bárcsak több ilyen vásárló (szép a levezetés is) lenne, aki aztán szépen alfássá avanzsál! :)
carver28-01-2020 22:03:37 // 13519
A Stelviónál meginogtam, de ellent mondtam a kísértésnek :) De, egyértelmű 3 gyereknek kicsi. De van két nagy meg egy kicsi, és a legnagyobb már csak akkor jön velünk ha valami családi összejövetel vagy valami extra uticélt választunk, az meg belefér, Pár éve egyébként úgy alakult hogy egy Honda Jazzel is végigjártuk Erdélyt, összeszokott már a csapat :D
De a Giulia csomagtartóján azért remélem még faragnak, literre lehet hogy megvan de a formája - hát nem optimális....
De a Giulia csomagtartóján azért remélem még faragnak, literre lehet hogy megvan de a formája - hát nem optimális....
WarbiRunner (Gyuri)28-01-2020 21:55:31 // 13518
Jajj de ismerős szitu:-) És nem szűk a Giuia három gyerekhez? Ma Kingát is elvittem,nézze meg, mit mond. A konklúzió ugyanez. Az autó szedan. A gyerekek nem férnek be, de legalább szép autó. XD Látványosan kicsi egy családnak,mégis mindkettőnknek a Giulia kéne inkább.
A Stelvio viszont belül nagyon kellemes, tágas, hátul az ülőlap három utasnak jobb, mert síkabb. És a panoráma tetővel nagyon jó hangulatú a beltér.
A Stelvio viszont belül nagyon kellemes, tágas, hátul az ülőlap három utasnak jobb, mert síkabb. És a panoráma tetővel nagyon jó hangulatú a beltér.
carver28-01-2020 21:48:23 // 13517
:))) köszi, az a szép ebben hogy ez sokkal jobban néz ki mint Zion csatornarendszere :)
carver28-01-2020 21:46:36 // 13516
ja még egy "apróság" a legelején kitűztem egy határt amit hajlandó vagyok kiadni az autóért, az Alfánál elég sokáig tartott a sakkozás az extrákkal, ezért is maradt a Mazda sokáig versenyben...
Erhard 242 (Pure Energy)28-01-2020 21:44:58 // 13515
Végre egy normális júzer ebben a kifordult világban, Isten hozott a mátrixon kívűl :)))
carver28-01-2020 21:35:08 // 13514
Nekem eleve csak szedánok jöttek szóba,minden józan megfontolás ellenére (3 gyerek 1 kutya stb). Egyterűt soha az életbe nem fogok venni, kombit egy kezemen meg tudom számolni hányba ülnék bele (és új nincs közte), de még a SUV sem játszott hiába mondták körülöttem sokan. Nekem az autó az szedán. Nagyon sok tesztet olvastam, összehasonlító videót néztem végig.
Miután nagyon szeretek vezetni csak sportszedán tetszett igazán.
Innentől erősen leszűkül a paletta (3 - Alfa, Mazda, BMW)
Az is fontos volt hogy szép legyen és hogy mit üzen az autó - BMW kihúzva.
Tesztvezetés után Mazda is kihúzva.
Nincs alternatíva amit én kerestem azt csak az Alfa tudja.
Onnantól hogy érzelmi alapon megvolt a döntés a többi arról szólt, hogy a józan ész alapján kell-e, vagy mennyi kompromisszumot kell kötni. Itt jött az utánajárás a megbízhatóságnak, értékvesztésnek, felszereltségnek, hátrányoknak a konkurrenciával szemben stb. Nem volt olyan kompromisszum ami ne lett volna vállalható így szerencsére nem kellet megváltoztatni a zsigeri választást :D
Miután nagyon szeretek vezetni csak sportszedán tetszett igazán.
Innentől erősen leszűkül a paletta (3 - Alfa, Mazda, BMW)
Az is fontos volt hogy szép legyen és hogy mit üzen az autó - BMW kihúzva.
Tesztvezetés után Mazda is kihúzva.
Nincs alternatíva amit én kerestem azt csak az Alfa tudja.
Onnantól hogy érzelmi alapon megvolt a döntés a többi arról szólt, hogy a józan ész alapján kell-e, vagy mennyi kompromisszumot kell kötni. Itt jött az utánajárás a megbízhatóságnak, értékvesztésnek, felszereltségnek, hátrányoknak a konkurrenciával szemben stb. Nem volt olyan kompromisszum ami ne lett volna vállalható így szerencsére nem kellet megváltoztatni a zsigeri választást :D
RomeoOne28-01-2020 21:10:17 // 13513
Te hogy jutottál oda, mi vett rá, hogy utánanézz az Alfának és végül azt vegyél?
carver28-01-2020 21:03:22 // 13512
Én még tovább mennék, teljesen lényegtelen mit tud az Alfa és mit nem. Ti mikor találkoztatok utoljára Alfa hirdetéssel, óriásplakáttal, bannerrel bármivel?
Az 5 év is jó csak ki kéne már rakni a legforgalmasabb kereszteződésekben lévő örökös házfelújító óriáshirdetésekre...
Nem nektek kell eladni az Alfát hanem olyanoknak mint én akik előtte nem ültek Alfában és mondjuk nem is emlékeznek a Karotta 2018-as tesztjére...
Az 5 év is jó csak ki kéne már rakni a legforgalmasabb kereszteződésekben lévő örökös házfelújító óriáshirdetésekre...
Nem nektek kell eladni az Alfát hanem olyanoknak mint én akik előtte nem ültek Alfában és mondjuk nem is emlékeznek a Karotta 2018-as tesztjére...
RomeoOne28-01-2020 20:58:36 // 13511
De nem veszed :)
Az Alfa meg az újautó eladásokból él, ha az nincs, akkor nincs Alfa.
Vályi jól mondta, más autógyártók leszarják a saját márka fanklubjaikat, mert tudják, hogy pénzük nem nagyon származik belőlük, viszont anélkül is csinálják az ingyen reklámot nekik.
Bár konkrétan az amore-n erre a topikra érvényes a legkevésbé, de nem az itteni fanok igényeinek kielégítésével fogja az Alfa megmenteni magát, mert nem innen veszik az új Alfákat.
Az Alfa akkor okos, ha úgy tudja hozni az Alfásságát, ha közben a köz igényeit is ki tudja elégíteni, különben nem lesz Alfa. A Ferrari megteheti, hogy olyat csináljon, amilyet magának kitalál. Aztán ha valaki hőbörög, akkor megmondhatja nekik, hogy ha nem tetszik, lehet mást venni.
Az Alfa, tisztelet neki, ugyanezt megcsinálta kb. a Giuliával. Csak az Alfa kevés ehhez, nem engedheti ezt meg magának. Rövidtávon jó nekünk, számomra például egy az egyben letették azt az autót, aminél nem kell jobb. Mégis, hosszú távon ez nekünk is rossz lesz. Az Alfának meg már most is az...
Az Alfa meg az újautó eladásokból él, ha az nincs, akkor nincs Alfa.
Vályi jól mondta, más autógyártók leszarják a saját márka fanklubjaikat, mert tudják, hogy pénzük nem nagyon származik belőlük, viszont anélkül is csinálják az ingyen reklámot nekik.
Bár konkrétan az amore-n erre a topikra érvényes a legkevésbé, de nem az itteni fanok igényeinek kielégítésével fogja az Alfa megmenteni magát, mert nem innen veszik az új Alfákat.
Az Alfa akkor okos, ha úgy tudja hozni az Alfásságát, ha közben a köz igényeit is ki tudja elégíteni, különben nem lesz Alfa. A Ferrari megteheti, hogy olyat csináljon, amilyet magának kitalál. Aztán ha valaki hőbörög, akkor megmondhatja nekik, hogy ha nem tetszik, lehet mást venni.
Az Alfa, tisztelet neki, ugyanezt megcsinálta kb. a Giuliával. Csak az Alfa kevés ehhez, nem engedheti ezt meg magának. Rövidtávon jó nekünk, számomra például egy az egyben letették azt az autót, aminél nem kell jobb. Mégis, hosszú távon ez nekünk is rossz lesz. Az Alfának meg már most is az...
VKG231!!! (156+75)28-01-2020 20:38:47 // 13510
Ugyan már, a legfapadosabb dízel Giuliát is megvenném...
Akinek az alfás értékek a fontosak, az leszarja ezeket. Aki nem, az meg... na.
Akinek az alfás értékek a fontosak, az leszarja ezeket. Aki nem, az meg... na.
Erhard 242 (Pure Energy)28-01-2020 20:38:40 // 13509
Már az is kevés 10 év és 300e km kéne... még az is hülye aki ezt elhiszi :)))
RomeoOne28-01-2020 20:34:12 // 13508
Rengeteg elméletünk van, hogy hogyan lehetne eladásokat csinálni. SW, ülésszellőztetés, 360° kamera, LED fényszóró, HUD, vezeték nélküli telefoncsatlakozás, kiterhesztett gari, hibrid, elektromos stb. stb. Most vagy mi vagyunk nagyon süketek és nem látjuk, hogy ez nem így megy vagy az Alfa management full dilettáns. Hajlok az utóbbira.
WarbiRunner (Gyuri)28-01-2020 20:28:29 // 13507
Erre az emberek igen kis százaléka vevő :-) A mai forgalmi viszonyok közt egyre nehezebb jót játszani annak is, aki vevő rá. Műszaki jósággal autót eladni ma.. fikció :-)
Öcsémnek vam igaza, ha az Alfa kiírná, hogy 200e km, 8 év gari, nem kiát vennének sokan. Überelni kell, legtöbbet ígérni, bekerülni köztudatba. Nem. lenne nagyobb bukó, mint ami most megy. Csak aztán még eladások is lehetnek belőle.
Öcsémnek vam igaza, ha az Alfa kiírná, hogy 200e km, 8 év gari, nem kiát vennének sokan. Überelni kell, legtöbbet ígérni, bekerülni köztudatba. Nem. lenne nagyobb bukó, mint ami most megy. Csak aztán még eladások is lehetnek belőle.
WarbiRunner (Gyuri)28-01-2020 20:23:32 // 13506
Az, ugyanis a kuplungok belül vannak az olajtérben. Ami azokról lemorzsolódik, bekerül az olajba. Nagyrészt ez az a szürke trutyi ami a szeleptömb tekervényeiben le tud rakódni. A rendszeres olajcsere ezeknek a valtóknak az Alfája és omegája :-)
Giuntini28-01-2020 16:38:46 // 13505
Akkor te meg hozd fel a karbon kardánt, a közel 50-50%-os súlyelosztást, a fékrendszert, a motorokat (benzin), a QV-t, aztán lehet tátani a szájat....
zgi52128-01-2020 16:33:54 // 13504
ennek függvényében nagyon lényeges lehet az időszakos olajcsere, amit érthetetlen módon nem prognosztizálnak a UM -ban. (persze tudjuk, hogy kell)
zgi52128-01-2020 16:29:46 // 13503
nyugtassuk magunkat ezzel, hogy emiatt emelkedik majd az eladás. sztem a valós oka eddig sem ez volt, aki akart és tudott, vett Alfát.
a fiatalabb generáció autót sem akar birtokolni, csak nyűg neki. látom a kamasz gyerekeimen. de igen, nekik a leglényegesebb az infotainment volt az első beüléskor, hogy a spotify -t letudja e játszani. :)
követtem, -mert kíváncsi voltam- egy amerikai srácot/tinit a yt-on, lelkendezett az Alfájára
-sokáig. nem akarok spoilerezni, ha vki kiváncsi végül miért adta/cserélte le.
Josh
a fiatalabb generáció autót sem akar birtokolni, csak nyűg neki. látom a kamasz gyerekeimen. de igen, nekik a leglényegesebb az infotainment volt az első beüléskor, hogy a spotify -t letudja e játszani. :)
követtem, -mert kíváncsi voltam- egy amerikai srácot/tinit a yt-on, lelkendezett az Alfájára
-sokáig. nem akarok spoilerezni, ha vki kiváncsi végül miért adta/cserélte le.
Josh
WarbiRunner (Gyuri)28-01-2020 16:19:29 // 13502
Mindenkinek más fontos. Ha az Alfa látható darabszámot akar eladni, a vevők kedvére kell tenni. A telefon tukrözés nekem is kéne. Más meg másnak. Nekem a legtöbb off tulaj ezeket sorolja, ha az Alfáról van szó, és 2020-ig joggal tették, sokkal lejjebb pozicionált autók tudtak sokkal többet infotainment szinten. Ideje volt felzárkózni, még ha egy ős Alfás a felét se pipálja be a kütyü extráknak :-)
zgi52128-01-2020 16:06:47 // 13501
ezen ment a rágódás lassan egy éve, hogy jajj, csak a my2020 ban legyen alap vagy legalább lehetőség a tükrözésre, meg az érintőképernyő kegyeb bla-bla. nem én mondom, állítom. sajna ez az általános igény :) mondjuk nekem biztosan nem :) de most már béke van, mert az Alfa is felzárkózott a trendhez. :)
WarbiRunner (Gyuri)28-01-2020 16:03:28 // 13500
N-ben nem visz át nyomatékot, nem kering az olaj sem. Semmit sehova nem kapcsol a váltóban amúgy, max a szeleptömb kopik, amiben meg pont azok a fokozatok kotlanak meg, amik nincsenek használva (?) .. Melegben, autópályás hajtás után nem illik N-be rakosgatni, pont az olaj keringés hiánya miatt, amúgy nyugodtan ki lehet tenni N-be. Tudtommal a zf is bolygóműves automata, a kuplungokat az erős gyorsításkori váltások terhelik csak. Van még egy lock-up kuplung, ami szintén nyitva van, csak haladás közben, 2-es,3-mas fokozatban zár össze. Addig a citromban áramló olaj viszi át a nyomatékot a bolygóműre.
RomeoOne28-01-2020 15:27:10 // 13499
Évi 80 körüli Giulia és kb. ennyi Stelviot helyeznek itthon újonnan forgalomba. Vajon a külföldről exportált használtak aránya hogy viszonyul ehhez vagy hogy fog ehhez viszonyulni idén?
RomeoOne28-01-2020 15:00:35 // 13498
Mit kell ezen függővé tenni? Lehet bele rendelni, csak kipipálja az extralistán és kész is.
zgi52128-01-2020 14:33:22 // 13497
nagyjából a kutyát nem érdekli, de van aki reszket ezért és függővé teszi a vásárlást.. :o
esvé28-01-2020 11:39:33 // 13496
mé'?? mi van a tükrözéssel? :D
Erhard 242 (Pure Energy)28-01-2020 11:17:12 // 13495
majd jön az E10 tapasztalat is nem kell sokáig várni
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
524
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?