Mar a multkor is ezt mondtad, de csúsztasd egymásra a két formát, minden ugyanott van rajta. Ennyire szerintem egyik szedán sem hasonlít egymásra oldalról :D
10-ből 9 ember nem látná a különbséget, a 10. meg Alfás :DDD
Forum >> Giulia
RomeoOne10-12-2019 14:32:02 // 12809
Erhard 242 (Pure Energy)10-12-2019 14:27:27 // 12808
neked lehet, nekem teljesen más, pont a törésvonal határozza meg a formát.... összhatásra meg ennyi erővel az összes sedan ugyan az :)))
pettinke10-12-2019 14:13:09 // 12807
hát az az autó sziluettjét, az összhatását egyáltalán nem befolyásolja. ha elkezded nézni a részleteket, persze más. de oldalról a két autó kontúrja egyforma
Erhard 242 (Pure Energy)10-12-2019 13:20:56 // 12806
ami az első sárvédőtől indul a hátsó ajtó fogantyúig...
pettinke10-12-2019 13:16:29 // 12805
milyen törés?
Giuntini10-12-2019 13:03:04 // 12804
Szerintem is totál más a kettő! Akkor már inkább a Jag hasonlít a Giuliához.
Erhard 242 (Pure Energy)10-12-2019 12:57:49 // 12803
Az Alfánál mindig ék alakban van a törés... ez alap szóval full más a kettő :DDD
RomeoOne10-12-2019 12:22:25 // 12802
Oldalról egy laikus soha nem fogja megkülönböztetni a kettőt. Más szögekből szerencsére nincs azért ilyen hasonlóság
Giuntini10-12-2019 12:16:30 // 12801
Nem ezt mondom! A hátsó kidomborulások, az ívelések egy az egyben elárulják, hogy közös alomból vannak. Nem véletlenül rejtették annak idején a technikát egy Ghibli lemezei alá.
pettinke10-12-2019 12:08:27 // 12800
Giuntini10-12-2019 10:58:12 // 12799
Ez ebből a szögből is tisztán látszik. Az arányok teljesen megegyeznek.
Giuntini10-12-2019 10:00:20 // 12797
Most láttam egy Maserati Ghiblit, és rögtön utána egy Giuliát. A sziluettje teljesen a Ghiblié!! Semmi köze a 3-as BMW-hez!
Piritu - 1.000.00009-12-2019 21:41:12 // 12796
Piritu - 1.000.00009-12-2019 21:30:00 // 12795
Azt hiszem megvan a végleges megoldás a telefontükrözés témára.
A könyökló alatti aljazatba dugtam a teló gyári vezetékét, a teló meg fejtetőn az anyósülés hátulján a hálóba.
Egyszer se szakadt meg az összeköttetés, ráadásul a pohártartó fedelét is zárva lehet tartani :-)
A könyökló alatti aljazatba dugtam a teló gyári vezetékét, a teló meg fejtetőn az anyósülés hátulján a hálóba.
Egyszer se szakadt meg az összeköttetés, ráadásul a pohártartó fedelét is zárva lehet tartani :-)
tdemeter09-12-2019 15:23:40 // 12794
Egyébként most szerintem hülyeséget írtam. Visszanéztem a spritmonitoron és még sosem tankoltam ilyen sokat... :) Valamiért 58 literre emlékeztem.
Úgyhogy G-MANN kolegának van igaza...
Úgyhogy G-MANN kolegának van igaza...
Erhard 242 (Pure Energy)09-12-2019 14:59:51 // 12793
az úgy teljesen rendben van nálam a pirosnál 11-12L maradt benne :DDD
G-MANN🍀09-12-2019 14:32:22 // 12792
5+4+49=58 :-)
G-MANN🍀09-12-2019 14:31:50 // 12791
de ez korrekt :-) azt mondják 5 liter tarcsinál pirosaba vált, ami stimmel is a plusz megadott 40 km-rel együtt :-), ami plusz 4-5-6 liter, ki hogy vezet és hol :-)
RomeoOne09-12-2019 14:09:12 // 12790
Na, a végén kiderül, hogy egy elemes autó többet tud menni, mint egy új Alfa :DDD
tdemeter09-12-2019 13:10:37 // 12789
Ma engem is megszopatott a Julcsi. 49 litert tudtam tankolni úgy, hogy már pirosban volt a kijelző és 40 km volt hátra...
Még sosem jártam így, szóval nem értem, hogy miért. Igaz nem ott tankoltam, ahol szoktam...
Még sosem jártam így, szóval nem értem, hogy miért. Igaz nem ott tankoltam, ahol szoktam...
G-MANN🍀09-12-2019 08:17:43 // 12788
Hát azért van különbség 😉😁
Szabolcs 15909-12-2019 04:21:28 // 12787
Erhard 242 (Pure Energy)08-12-2019 19:51:53 // 12786
jól teszed, szép autód lesz!
Piritu - 1.000.00008-12-2019 17:57:22 // 12785
Nekem se :-)
A "gyárilag" rajta lévőt leszedtem és a zár magasabb - a fémet elérő - részére sima kétoldalast ragasztottam. Az fogja.
A mai napot túlélték.
A "gyárilag" rajta lévőt leszedtem és a zár magasabb - a fémet elérő - részére sima kétoldalast ragasztottam. Az fogja.
A mai napot túlélték.
pettinke08-12-2019 16:06:15 // 12784
neked nem kellett alá valami plusz ragasztó? én egyszer próbáltam, de a gyárilag alárakott kétoldalas szivacs nem ért el a zár alsó lemezéig.
Giuntini08-12-2019 15:16:44 // 12783
Ugyanez volt a 159-el is.
zümi16608-12-2019 15:08:13 // 12782
Ők is nagy Alfások, biztos fogjuk látni találkozókon.
Terveim és reményeim szerint Veloce lesz, márciusba szeretném rendelni.
Terveim és reményeim szerint Veloce lesz, márciusba szeretném rendelni.
Giuntini08-12-2019 14:55:14 // 12781
Egyik szemem sír, másik nevet. Gyönyörű volt az autód, de örülök, hogy lesz egy új Giuliád. Dízel bagy benzin lesz?
zümi16608-12-2019 14:25:05 // 12780
Csütörtökön elvitték:-(
De jó helyre került, gazdája lesz, nemcsak tulajdonosa. S gyakran fogom látni is.
De jó helyre került, gazdája lesz, nemcsak tulajdonosa. S gyakran fogom látni is.
Giuntini08-12-2019 14:17:45 // 12779
De ugye nem válsz meg a gyönyörű 166-tól?
zümi16608-12-2019 13:10:29 // 12778
Üdv Uraim!
Gondoltam beköszönök, mint leendő Giulia tulaj :-)
Nagy érdeklődéssel olvastam az alábbi írásokat, magam is elkezdtem gyűjtögetni a tapasztalatokat a kereskedéseknél. Kézenfekvő - lett volna - hogy itt a környékemen lévőket keresem fel, de sajna az érdi, fehérvári, pécsi, veszprémi Fiat szalonokban nincs Alfa értékesítés, max. szerviz - már ahol.
Maradt két vidéki szalon, amik relative még ésszerű távon belül vannak, a győri, meg a kecskeméti. Mindkét helyen nagyon pozitív benyomások értek, a megbeszélt időre ott várt mindkét helyen a tesztautó, jókat csapattunk velük, utána pedig sokáig beszélgettünk az értékesítőkkel. Mindketten nagyon barátságosak és készségesek voltak, a hozzáállás teljesen rendben volt. Akkor még ennyit sem tudtunk a 2020-as változásokról, mint mostanság, a korábbi állapotokból próbáltuk kikövetkeztetni, hogy mi várható.
Hamarosan a pestiek következnek, OAH, Rácz, Pappas, de valószínű majd csak jövőre, ha már tisztában leszünk az árakkal, felszereltségekkel, stb.
Addig marad a feszült várakozás, meg a reménykedés, hogy talán mégsem lesz olyan durva a helyzet, mint amiről hallani, olvasni...
Gondoltam beköszönök, mint leendő Giulia tulaj :-)
Nagy érdeklődéssel olvastam az alábbi írásokat, magam is elkezdtem gyűjtögetni a tapasztalatokat a kereskedéseknél. Kézenfekvő - lett volna - hogy itt a környékemen lévőket keresem fel, de sajna az érdi, fehérvári, pécsi, veszprémi Fiat szalonokban nincs Alfa értékesítés, max. szerviz - már ahol.
Maradt két vidéki szalon, amik relative még ésszerű távon belül vannak, a győri, meg a kecskeméti. Mindkét helyen nagyon pozitív benyomások értek, a megbeszélt időre ott várt mindkét helyen a tesztautó, jókat csapattunk velük, utána pedig sokáig beszélgettünk az értékesítőkkel. Mindketten nagyon barátságosak és készségesek voltak, a hozzáállás teljesen rendben volt. Akkor még ennyit sem tudtunk a 2020-as változásokról, mint mostanság, a korábbi állapotokból próbáltuk kikövetkeztetni, hogy mi várható.
Hamarosan a pestiek következnek, OAH, Rácz, Pappas, de valószínű majd csak jövőre, ha már tisztában leszünk az árakkal, felszereltségekkel, stb.
Addig marad a feszült várakozás, meg a reménykedés, hogy talán mégsem lesz olyan durva a helyzet, mint amiről hallani, olvasni...
Liquid07-12-2019 23:11:17 // 12777
ez jól néz ki
Piritu - 1.000.00007-12-2019 22:27:28 // 12776
Piritu - 1.000.00007-12-2019 18:46:05 // 12775
WarbiRunner (Gyuri)07-12-2019 10:18:56 // 12774
Igaz csak debreceni Pappas, de negatív tapasztalat. Oda be nem megyek többet. Max ha majd Mercit akarok. Ja nem..akkor sem :-)
'''''07-12-2019 10:15:26 // 12773
Két éve:
Pappas-al beszéltem pénteken.Érdekelt a piros és a competizione rosso közötti különbség élőben.Srác mondta,hogy van egy giu pirosban amit megnézhetek és a másik szín egy stelvióban.Szombat reggel nyitás körülre felértem családdal.Másik srác volt bent.Kérdeztem,hogy akkor hol vannak az autók.Csak nézett és mondta,hogy hát a giut 3hete eladták már a stelviót meg egész hétre kiadták valakinek.
Nem volt kedvem felhívni a másik majmot és elküldeni a....Csak elb@sztam volna vele a napom.
Hazajöttem és pont akkor rakták fel hirdetésbe az enyémet amit egy hét múlva meg is vettem.Az enyém Rohodi Misi cégétől volt egyébként és ő segített a leinformálásnál is.
Pappas-al beszéltem pénteken.Érdekelt a piros és a competizione rosso közötti különbség élőben.Srác mondta,hogy van egy giu pirosban amit megnézhetek és a másik szín egy stelvióban.Szombat reggel nyitás körülre felértem családdal.Másik srác volt bent.Kérdeztem,hogy akkor hol vannak az autók.Csak nézett és mondta,hogy hát a giut 3hete eladták már a stelviót meg egész hétre kiadták valakinek.
Nem volt kedvem felhívni a másik majmot és elküldeni a....Csak elb@sztam volna vele a napom.
Hazajöttem és pont akkor rakták fel hirdetésbe az enyémet amit egy hét múlva meg is vettem.Az enyém Rohodi Misi cégétől volt egyébként és ő segített a leinformálásnál is.
Kazes☻06-12-2019 22:42:09 // 12772
Igen... ám ott sem volt mindig így, de túl élték, rájöttek és most már jó ideje így van... hát akkor legyen az Alfánál is, hajrá! Megérdemlik, megérdemeljük! :)
RomeoOne06-12-2019 22:35:19 // 12771
Én a Kelet-Pestről is jókat hallottam. A Pappas-ra is kíváncsi lennék, elég nagy hálózat az is, de onnan valahogy nem nagyon hallani tapasztalatokat. Pedig egyszer felhívtam őket, alig mondtam valamit, már ott "erőszakoskodott" a csávó, hogy menjek mindenképp, meg vezessem a Giuliát, üljek bele, de tényleg feltétlenül menjek, meg hívjam őt, stb. Na, ő pont úgy viselkedett, aki autót akar eladni. Feltételezem, hogy akkor sikerül is nekik egy párat, a fórumon mégsem nagyon kerülnek szóba.
RomeoOne06-12-2019 22:31:00 // 12770
Ja, leesett, hogy kire gondolsz. Hát érdekes volt látni az ő hozzáállását is, de a baj itt sokkal fentebbről jön. A capite foetet piscis!
A legfelül beleszarnak az egészbe, akkor mit várnak? Hogy majd az alattuk lévők megtáltosodnak, saját üzleti tervet, meg stratégiát találnak ki és dicsőségre vezetik a márkát? Mondjuk ha így lenne, az lenne a legékesebb bizonyítéka, hogy ki lehet rúgni az összes menedzsert, mert nincs rájuk szükség.
De ez nem így működik... Pont hogy felülről kéne irányt mutatni és hajtani az embereket, hogy előre, mindenki tegyen bele apait-anyait!
Ez a világ legnagyobb önámítása, hogy az Alfa réteg autó, ezt lazán kell venni. Ez egész egyszerűen nem így működik, aki így gondolja bárhol a cégnél, azt azonnal ki kell rúgni. Egy általános szabály érvényes az élet, az üzlet a stb. minden területén: Ha eredményt akarsz, akkor dolgozni kell érte és minél többet akarsz elérni, annál több munkát kell belerakni.
A Ferrari vajon miért a legnagyobb legenda, miért a nagybetűs Ikon a sportautó gyártók között? Miért tehetik meg, hogy ők választják ki a vevőiket és nem fordítva? Mert oda csak a legjobbak legjobbjait veszik fel. Akik 1000%-osan elkötelezettek, akik reggel úgy kelnek, hogy első gondolatuk a Ferrari körül forog és úgy fekszenek le, hogy utolsó gondolatuk a Ferrari, mielőtt elalszanak.
Ha a Ferrarinál olyan emberek lennének, mint most az Alfánál vannak, akkor kb. 10 év alatt mállana szét a brand és tűnne el a süllyesztőben. Gondolod, hogy számítana bármit is az örökség meg a múlt? Az Alfánál nagyobb múlttal nem nagyon rendelkeznek, jól láthatjuk ez mennyit számít...
A legfelül beleszarnak az egészbe, akkor mit várnak? Hogy majd az alattuk lévők megtáltosodnak, saját üzleti tervet, meg stratégiát találnak ki és dicsőségre vezetik a márkát? Mondjuk ha így lenne, az lenne a legékesebb bizonyítéka, hogy ki lehet rúgni az összes menedzsert, mert nincs rájuk szükség.
De ez nem így működik... Pont hogy felülről kéne irányt mutatni és hajtani az embereket, hogy előre, mindenki tegyen bele apait-anyait!
Ez a világ legnagyobb önámítása, hogy az Alfa réteg autó, ezt lazán kell venni. Ez egész egyszerűen nem így működik, aki így gondolja bárhol a cégnél, azt azonnal ki kell rúgni. Egy általános szabály érvényes az élet, az üzlet a stb. minden területén: Ha eredményt akarsz, akkor dolgozni kell érte és minél többet akarsz elérni, annál több munkát kell belerakni.
A Ferrari vajon miért a legnagyobb legenda, miért a nagybetűs Ikon a sportautó gyártók között? Miért tehetik meg, hogy ők választják ki a vevőiket és nem fordítva? Mert oda csak a legjobbak legjobbjait veszik fel. Akik 1000%-osan elkötelezettek, akik reggel úgy kelnek, hogy első gondolatuk a Ferrari körül forog és úgy fekszenek le, hogy utolsó gondolatuk a Ferrari, mielőtt elalszanak.
Ha a Ferrarinál olyan emberek lennének, mint most az Alfánál vannak, akkor kb. 10 év alatt mállana szét a brand és tűnne el a süllyesztőben. Gondolod, hogy számítana bármit is az örökség meg a múlt? Az Alfánál nagyobb múlttal nem nagyon rendelkeznek, jól láthatjuk ez mennyit számít...
hzollika15906-12-2019 21:40:33 // 12769
Én egyébként hozzáteszem, hogy ma Magyarországon nincsenek felkészülve a hivatalos Alfa Romeo szervízek egy Giuliára! Bár, ezt inkább szervíz vélemény topicba kéne írni, de olyan szintű kontárságokkal, flegmasággal, arroganciával találkoztam, amit egyszerűen nem hinne el az ember, ha nem vele történne meg. Ez alól talán csak az Olasz Auók Háza a kivétel!
Kazes☻06-12-2019 21:39:23 // 12768
Világos, csak hát Ő lehet a mi szószólónk... ! :)
RomeoOne06-12-2019 21:29:31 // 12767
Ez a menedzsmentnek, aki hagyja kivérezni a márkát.
Kazes☻06-12-2019 21:23:38 // 12766
Ez most akkor inkább Tündikének szól?! ;)
RomeoOne06-12-2019 21:13:32 // 12765
Alfát csak Alfás vesz, olyan mint ha már a látszatát sem akarnák fenntartani, hogy tényleg autót akarnak eladni. De már az Alfásoknál is nagyon feszítik a húrt, külföldi fórumok alapján is ez a benyomás...
Nem nagyon vágom hogy van ez a dolog a kereskedőknél, gondolom kicsit hasonlít a franchise-ra.
Gondold meg, felveszed az Alfát a profilodba, biztos nem kerül kevésbe az sem, de bízol benne, hogy majd megtérül. Aztán az gyár betol egy ilyet, hogy bocs fiúk, de 2,5 hónapig nincs autó, utána is csak alapváltozatok. Nincs mit eladnod, nincs profit, csak a költség. Csoda, ha kidobják inkább a profilból?
Annyira kiábrándító amit művelnek...
Nem nagyon vágom hogy van ez a dolog a kereskedőknél, gondolom kicsit hasonlít a franchise-ra.
Gondold meg, felveszed az Alfát a profilodba, biztos nem kerül kevésbe az sem, de bízol benne, hogy majd megtérül. Aztán az gyár betol egy ilyet, hogy bocs fiúk, de 2,5 hónapig nincs autó, utána is csak alapváltozatok. Nincs mit eladnod, nincs profit, csak a költség. Csoda, ha kidobják inkább a profilból?
Annyira kiábrándító amit művelnek...
Kazes☻06-12-2019 19:26:12 // 12764
Gázgéza... :(
Viszont akkor át kell fogalmazzam, hogy...
Budaörs egy jó kis túra Zennel... a hölgyike meg majd ki sem akar szállni, csak ha egy másik Alfába ülhet át! :D
Viszont akkor át kell fogalmazzam, hogy...
Budaörs egy jó kis túra Zennel... a hölgyike meg majd ki sem akar szállni, csak ha egy másik Alfába ülhet át! :D
Liquid06-12-2019 19:08:55 // 12762
csak ahhoz hogy megérintsen valakit, el kellene jutnia oda hogy megvegye, és sajnos jelenleg úgy néz ki mintha az FCA nem igazán lenne érdekelt abban, hogy eladjon :(
Liquid06-12-2019 19:07:33 // 12761
hát ez nagyon szomorú :(
Giuntini06-12-2019 19:01:19 // 12760
Az az igazság, ha egyszer megérint az Alfa, nem veszel többé mást. Ha meg nem, akkor úgyis mindegy.
Én sokszor voltam így. Annak idején a 164 V6 turbo után voltam így. Sokat vezettem, valóban megérintett, utána a propelleres 528i meg nem hozott lázba.
A minap ismét ezt éreztem, úgy, hogy valóban Alfás vagyok. Ugye az akksim megadta magát, aznap este ki kellett mennem a barátaimhoz Pesthidegkútra. Értem jöttek a Budagyöngyéhez a BMW 530d kombival. Abszolút nem éreztem benne semmit. Semmivel nem tud megfogni, hiszen az egész érzés olyan, mintha bármilyen autóban ülnék. Aztán mikor levitt a barátom a villamos végállomásához odalépett neki. És a 6 hengeres BMW-nek nincs szép hangja magasabb fordulaton. Erősebb mint a 2,4, de soha nem érezném jól magam benne az Alfa után.
Tegnap a futóműves barátom odaadta a 2,4-es Honda Accordját (új), hogy el tudjam hozni az akksit. Nem, nem és nem! Semmi, de semmi! Semmi élményt nem képes adni, egy szépen műanyagba csomagolt közlekedő edény.
Én sokszor voltam így. Annak idején a 164 V6 turbo után voltam így. Sokat vezettem, valóban megérintett, utána a propelleres 528i meg nem hozott lázba.
A minap ismét ezt éreztem, úgy, hogy valóban Alfás vagyok. Ugye az akksim megadta magát, aznap este ki kellett mennem a barátaimhoz Pesthidegkútra. Értem jöttek a Budagyöngyéhez a BMW 530d kombival. Abszolút nem éreztem benne semmit. Semmivel nem tud megfogni, hiszen az egész érzés olyan, mintha bármilyen autóban ülnék. Aztán mikor levitt a barátom a villamos végállomásához odalépett neki. És a 6 hengeres BMW-nek nincs szép hangja magasabb fordulaton. Erősebb mint a 2,4, de soha nem érezném jól magam benne az Alfa után.
Tegnap a futóműves barátom odaadta a 2,4-es Honda Accordját (új), hogy el tudjam hozni az akksit. Nem, nem és nem! Semmi, de semmi! Semmi élményt nem képes adni, egy szépen műanyagba csomagolt közlekedő edény.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
600
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?