Forum >> Giulia

droberto18-10-2016 12:43:33 // 2562
Így van, ezért örülök nagyon. Szeretem a Tibit, de nem egy kimondott olaszautó rajongó. Csik szerintem majd jó fel pontozza majd az Év Autója választáson. :)
Már csak a Winklernek leszek kíváncsi a bölcselkedésére.
Nem véletlenül nem kaptak még az importőrtől tesztautót. :) A Slovákiaringes teszt utáni Égéstérben mondták is, hogy olyan az FCA mint az elefánt: Nehezen felejt. :)
Giuntini18-10-2016 12:32:05 // 2561
Akkor ezt nézd meg, űber brutál. Igaz kézi váltóval a QV.
//youtu.be/0105JRSdM1M
Erhard 242 (Pure Energy)18-10-2016 12:08:05 // 2560
cefet ebben a színben, meg ahogy váltogat, meg a hangja...áhhhhh
Chianti18-10-2016 11:58:30 // 2559
Én ha minden jól megy, jövő hét elején fogok elvinni egy kék, dízel, 180 lovas manuál váltósat egy tesztkörre. Már alig várom! Persze ha bele is szeretek, a veszély nem fenyeget, hogy lecseréljem az én drága Ninámat. Talán majd egyszer, valamikor, ha lesznek használtak jó áron. Addig még lehet kijön az SW verzió is.
Giuntini18-10-2016 11:46:58 // 2558
Érdekes, amikor vezettem a Giuliát, nekem nem tűnt annyira exsztrémen alacsonynak az üléspozíció, legalábbis a 159-hez viszonyítva nem. Érzésre nagyon kicsit, vagy hajszálnyival alacsonyabban ülsz benne. Lehet, hogy a Velocében a sportülések még alacsonyabbak.
Chianti18-10-2016 11:19:46 // 2557
Úgy is van! Nagyon korrekt a cikk! Látszik hogy annyira jó a kocsi, hogy egyszerűen nem lehet belekötni! Persze mindig lesznek akik megpróbálják, de úgyis csak odáig jutnak, hogy "nem szép a navi kijelzője". Ki nem sz..ja le? Bízzunk benne, hogy még jó pár évig nem kell amiatt aggódnunk, hogy megjelenik az E-Giulia... :o)
Giuntini18-10-2016 11:08:06 // 2556
Nagyon kell ez a cím! A 156-on is nagyon nagyot dobott, ez annál sokkal jobb autó, szerintem a mai túl automatizált világban kell egy olyan autó, ami visszahozza a vezetés élményét. Ez az autó egyszerűen mindenben jobb mint a többi!
Azurherceg18-10-2016 11:03:57 // 2555
fene se tudja! Azert a SUV-eraban is tudott nyerni a Passat es az Astra is. Ha a dontobe bekerul, szerintem el is hozza a dijat. Nem csak a nemet ujsagirok szava dont :-) A 156 es a 147 is nyert anno.
trxAlfa18-10-2016 11:01:38 // 2554
Erős az idei mezőny. Meglepődnék, ha nem valamelyik jóárasított konszern SUV lenne a befutó, csak hogy polkorrektek maradjanak.
Giuntini18-10-2016 10:57:07 // 2553
Szerintem már a zsebünkben van...!
Giuntini18-10-2016 10:49:05 // 2552
Ez nem semmi! Ez is azt támasztja alá, hogy a váltó pontosan tudja, hogy az adott szituációban hogy kell váltani. Az ember a gyorsulásnál nem is használja a váltófüleket, mert nem tudna olyan gyors lenni, mint az automata. A Ferrari minden váltásnál gázfröccsöket ad, és valójában az kézzel váltásra van tervezve, ez nem egy 200 ezer eurós autó, ennél a kézzel váltás csak opció. Fantasztikus, ahogy a váltó teszi a dolgát, és igazi hátbavágós élményt ad.
Azurherceg18-10-2016 10:40:06 // 2551
Nagyon jo lenne, ha a Giulia megnyerne az Ev autoja dijat. Bar onmagaban nem er semmit, ezt tudjuk, de a marketing erteke oriasi lenne. En nagyon drukkolok neki.
Csabi18-10-2016 09:59:15 // 2550
Ugyanez mozgásban Mozgóképen még jobb...:)
Kazes☻18-10-2016 09:28:19 // 2549
Nagyon jó! Ilyet még...! :)
Erhard 242 (Pure Energy)18-10-2016 09:26:29 // 2548
az már biztos hogy ez semminek sem az utódja, ez egy teljesen új remekmű technikailag
127_sud18-10-2016 09:06:56 // 2547
És ebben az az igazán meglepő, hogy Papp Tibi írta! Alapból nem szereti az olasz autókat de nem bírt ellenállni a "vírusnak"...
Giuntini18-10-2016 08:44:13 // 2546
Tetszik amit a váltóról írt, hogy "D" állásban hátbavágósan igazi "Ferrariként" vált. Most már értem, hogy miért teszik opcióba a váltófüleket a QV-t kivéve. Nagyon szép, még sportautósabb a feeling, de szerintem rá fog jönni mindenki az első kilométerek után, hogy az automata jobban végzi a dolgát mint a mi kezünk.
Liquid18-10-2016 08:39:31 // 2545
na végre, nem japás és németbérenckednek :)
Teljesen jó cikk.
Abarai18-10-2016 08:37:38 // 2544
Minden ilyen cikk után nő bennem a birtoklási vágy, pedig már akkor se volt kicsi, amikor az első képeket megláttam. Feladok egy lottót, fizuemelést kérek, eladom a gyereket... :D
CseBali18-10-2016 08:34:12 // 2543
...nagyon vártam már a Veloce menetpróbát...és szerencsére nem csalódtam!
A cikk is nagggyon rendben van az autóról nem is beszélve :))
Benyás Giulia - megvan a következő cél!!
Giuntini18-10-2016 08:26:12 // 2542
Na ez egy odavágós cikk! Ezt kötelező olvasmánnyá kell tenni! Nagyszerű, hogy végre teljesen objektíven leírta, amit lát. Milyen lehet a hangja...! Úristen! Már alig várom, hogy kipróbáljam egy tesztvezetésre, mert a Giuliánál, amit kipróbáltam minden klappolt, kivéve a dízelmotor hangja nem. Tényleg reszkess BMW! Ezeket a tényeket, már az Auto Bild, és hasonló szennylapok nem fogják tudni tönkretenni!
Erhard 242 (Pure Energy)18-10-2016 08:13:08 // 2541
akkor talán benne is van a cikkben a kérdésre a válasz milyen zsír programot hoztak össze az automata váltóra ... hát kell ez az autó az már biztos :)))
vzsiros18-10-2016 07:54:39 // 2540
http://totalcar.hu/tesztek/2016/10/18/bemutato_alfa_romeo_giulia_veloce_2_0t_q4/

senki se szólhat be, eléggé odabasz a kocsi, és a cikk rendesen pozitív! ;-)
Stef18-10-2016 06:55:35 // 2539
Nekem nagy mákom volt annak idején. Amikor összeállítottuk az autót, kiderült hogy minden paraméterében megegyezően volt 2db ilyen leadott gyári rendelésetek. Így "csak" 3 hónapot kellett rá várnom! :)
RomeoOne17-10-2016 11:41:58 // 2538
Láttam. Mondjuk az csak egy 2-es. Egy 3-assal lenne értelmes összehasonlítani.
Béci Ɨ|ѯ17-10-2016 11:31:37 // 2537
Érdemes megnézni összehasonlításként a következő videót. Ugyanez a teszt az M2-es BMW-ről. Link
Kócosw17-10-2016 11:31:10 // 2536
persze, de akkor is jo jatek, oszt kesz..masra telleg nem jo :)
lehet sznobkodni vele ismerösök elött hogy figyeld a kezem mert csalok:
klatty klatty, es elvaltva :)
Rohodi Mihály16-10-2016 21:22:34 // 2534
Stef, mi varunk megint, mint 15 eve, barmilyen Giuliat akarsz is venni, valtofulekkel, vagy nelkuluk ;-) megjegyzem en is rendelnem a fuleket... Rendeltem Deltara is, Giuliettara is, Maseratin is volt. Ha vannak fulek, az egy lehetoseg :-) Ha valaki maganak rendeli, nem kell kompromisszum, kerheto ami a szive vagya. Regen ez mas volt, emlekszem a 156-osnal volt ugyfelunk, aki a sport csomag miatt 9 honapot vart az autojara..
Stef16-10-2016 21:05:28 // 2533
Na, örülök, hogy így már megértettük egymást! :)
Giuntini16-10-2016 20:39:10 // 2532
Most olyanokról vitatkozunk, aminek semmi értelme. Persze, hogy van olyan aki a kézi váltót szereti, és van olyan aki az automatát vagy duplakuplungosat. Én csak annyit mertem mondani, hogy a bolygóműves automata nem szerezi a manuál üzemmódot. Attól függetlenül, a QV biztos villámgyorsan vált a váltófülekkel. Lehet, hogy a ZF kitalált valami olyat, hogy teljesen egyenértékű a kézi üzemmódban a duplakuplungos váltóval. Nem véletlenül vettem automatát. Ma már az automata váltók sokkal fejlettebbek, mint korábban. Az évek folyamán vezettem Ferrarit, és más automata váltós autókat, és azt mondtam, hogy a következő autóm automata lesz. Ezt körülbelül másfél millió kilométer kézi váltós vezetés után tettem. Emellett vannak olyan karakterisztikájú motorok, amihez az automata sokkal jobban illik. Főleg a nagyobb teljesítményű, nagy súlyú autók. A 2.4-hez sokkal jobban illik az automata mint a manuális. Lineárisabban adja le a nyomatékot, emellett sport fokozatban valódi űber állattá válik. Csak ennyit akartam elmondani. Ez csak egy vélemény, és elfogadom mások véleményét.
Shadin16-10-2016 20:33:08 // 2531
szépségesség
Erhard 242 (Pure Energy)16-10-2016 20:25:33 // 2530
ez sem rossz választás
Erhard 242 (Pure Energy)16-10-2016 20:11:09 // 2529
én sem, nincs kedvem ismételni önmagam, egy dízel teljesen más, mint egy TB benzines, 200 ló felett meg még inkább más...
Don Gombóc16-10-2016 20:02:42 // 2528


Ez a szürke azért ütős nem? :-)
Putyesz16-10-2016 19:54:55 // 2527
Tudod...ez az unalmas jürgenszürke!!!!
De a giulia ebben is ütős,sőt sportosabb is sokkal mint abban a sötétkék vmiben!!!!:))))))
RomeoOne16-10-2016 19:52:15 // 2526
Ennél többet tényleg nem tudok mondani. Én, ha automatát vennék, az nem azért lenne, hogy ne kelljen váltással kínlódnom, hanem hogy rövidítsem a váltási időt, és kiiktassam az emberi hibát. Félreváltás, rosszul kuplungolás stb. Ezerféleképpen el lehet bénázni, ha gyakorlott is az ember. A gép meg nem hibázik.
Én szeretem kontrollálni a gépet, azt, ha én parancsolok neki. Akkor váltok el, amikor én akarok. Nem amikor az algoritmus jónak gondolja. Ha úgy akarom, kihúzatom kettesben 8ezerig, hogy üveghangon visítson a motor. Lehet, hogy soha nem tenném meg. De ha akarnám megtehetném. Én vagyok a főnök és nem az elektronika.
Lehet, hogy ez neked egyáltalán nem szempont, ezért neked ez nem is meggyőző érv. Én megértem, nem akarom senkire ráerőltetni a nézeteimet, sőt... Nem is várom el senkitől, hogy megértse az enyémet. Cserébe engem sem érdekel, hogy ki hogy szereti, amíg nem akarják megmondani nekem, hogy hogy kéne nekem is hozzáállni :)
Shadin16-10-2016 19:44:20 // 2525
Ha olyan lenne a váltógomb is akkor lenne fasza. Na jó így is fasza. Az első Veloce ami 4 milla alatt lesz, na az az enyém lesz. Mindegy milyen színű, mi van még benne, már benzinesre vágyom, de az is mindegy :-D
Erhard 242 (Pure Energy)16-10-2016 18:56:14 // 2524
ok akkor kell :))) Egyébként alap felszereltségre is jól megpakolták a Veloce-t nagyon szimpatikus remélem jó sokan vesznek nálunk nyugatabbra :D
Shadin16-10-2016 18:45:56 // 2523
Szerintem qurva jól néz ki a a vasdarab ottan :-D Ez már jó indok!
Erhard 242 (Pure Energy)16-10-2016 18:11:09 // 2522
De oltárian haragszom :))) Persze mindenki azt vesz amit akar csak nem értettem miért annyira überfontos egy automatába a váltófül és eddig nem kaptam meggyőző érveket
Stef16-10-2016 17:42:05 // 2521
Nem vagyok versenyző típus, még csak nem is gyorsultam egyik Alfás talin sem, és a ringre se járok hetente versenyezni... :)
Tbi-m sincs, és nem is tudom milyen lehet.
Remélem azért nem haragszotok, hogy ÉN mindezek ellenére továbbra is benzines Giuliát vennék váltófülekkel.
Szerencsére most már több változat is rendelkezésre áll, és mindenki választhat kedve szerint! Ezen aztán kár veszekedni... :)
Erhard 242 (Pure Energy)16-10-2016 16:27:28 // 2520
Ha lenne egy tibid akkor tudnád miért nem adják ki manuálváltóval a gyulát...
Erhard 242 (Pure Energy)16-10-2016 16:22:09 // 2519
Jah ez szép ez melyik szürke?
Erhard 242 (Pure Energy)16-10-2016 16:13:50 // 2518
Jah bocs elfelejtettem, hogy ennyi versenyző van itt akik gyorsabban váltanak, mint a sport fokozatú zf váltó elektrónika és ez szükséges a hétköznapokban vagy inkább a ringen ahová hetente járnak versenyezni :))))
Stef16-10-2016 15:27:51 // 2517
Erhard azt mondta: "minek kell valakinek az automata, ha váltogatni akarja?"
Stef azt mondta: " mert nincs más"

De tovább megyek, ha lenne a benzinesből kéziváltós, akkor is az automatát venném és csak fülekkel.

Az, hogy te hogyan használod vagy nem használod a tiédet, szerencsére csak rád tartozik. :) Én igenis szeretném használni azokat a váltófüleket! Hallgasd meg a QV-n, hogy milyen eszméletlen gyorsan vált! Gyakorlati értéke nem sok? Nem hinném! Hogy mennyire bírja majd a váltó, az 2-3 éven belül úgy is kiderül...

Peace! :)
Giuntini16-10-2016 14:48:21 // 2516
Na nekem ez a problémám a QV automata váltójával. Nem a duplakuplungos van benne, hanem a nyolcfokozatú ZF automata. Szerintem ezért van hagyományos kézi. Ez a nyolcfokozatú a Veloce csúcsbenzinesébe is remekül passzolhat, de én a QV-ben szívesebben látnék egy olyan automatát, ami a Ferrarikban van.
RomeoOne16-10-2016 14:40:22 // 2515
Igazad van, én sem a hagyományos automatára gondoltam, hanem a sportváltókra. De feltételezem a QV-ben ez van. És hogy a Veloce-t is lehet ezzel kérni. A múltkor az Aston Martin Vanquish szekvenciális autováltójáról néztem meg egy videót, hogy hogyan működik. Na az sem arra lett kitalálva, hogy hagyjad mindig magában dolgozni :)
Giuntini16-10-2016 14:31:31 // 2514
Egyet értesz vele vagy nem, ismétlem, a váltósok mondták, a kézi kapcsolgatás nem tesz jót a hagyományos nyomaték váltónak. Csak egy opció, amit bizonyos szükségesetekben lehet használni. A bolygóműves váltó alapból automata, azt arra találták ki, hogy a gép váltson. Ez nem manuális váltó. A robotizált kézi, illetve a duplakuplungos a kézi váltásokra van kitalálva. Ez sokkal jobban vált kézi üzemmódban, viszont automatában nem vált olyan simán, mint a bolygóműves, mint ami a Giuliában van. A Giuliettában viszont TCT váltó van. A mostani duplakuplungosok más simán váltanak, megközelítik a bolygóművesek simaságát.
RomeoOne16-10-2016 14:22:05 // 2513
Nagyon nem értek egyet. Igenis kell a lehetőség, hogy én mondjam meg, hogy mikor akarok váltani egy sportautóba. Addig húzom ki egy bizonyos sebességig, ameddig én akarom, addib bőgetem magas fordulaton, ameddig én akarom és nem az elektronika. És azért akarok automatát, ha ilyen igényeim vannak, mert még én áttolom a másik fokozatba kézivel is, az több, mint fél másodperc, még ha ügyes is vagyok. A gép meg vált mondjuk 0,2 sec alatt. Na ez a nem mindegy.
Plusz mégis kényelmesebb, hogy nem kell mindig nekem váltogatni, van amelyiket elintézi a gép. Például érdekes volt látni, hogy amikor a körrekordot megtette a Giulia QV a Nürburgringen, akkor lefele váltást egyet sem láttam a pilótától. csak telibefékezett és hagyta, hogy az automatika tegye a dolgát. De felfelé már ő kapcsolgatott.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.