Olvastad az augusztusi Quattroruote-ban a Giulia-3-A4-C Merci összehasonlítást?
Ha kell, akkor be tudom scanelni neked, itt van az asztalomon a print magazin :)
Na, de csak azért hoztam fel, mert az olaszok ezzel szemben csak annyit csináltak, hogy egzakt módon összehasonlították a négy autót, elmondták melyikben mi a jó és mi a rossz, de végső konklúziót nem hoztak. Azt hozza meg a kedves olvasó. Lehet ezt így is.
Forum >> Giulia
Tedi20-09-2016 18:51:51 // 2213
Giuntini20-09-2016 17:48:47 // 2212
Azt hallottam, hogy a német Auto Bildben már összehasonlították az M3-ast a QV-vel. És nem meglepő, nekem azt mesélték, hogy nagyon lefikázták az Alfát. Az egész világon akik tesztelték a QV-t hozsannáztak róla, az Auto Bild ismét fikázik. Ismét elkezdik, amit a 159-cel tettek. Szándékosan tönkretették a típust, mert a BMW-t kell segíteni. Ha a BMW már magától nem képes valamit legyőzni, a média segítségére lesz. Ha ez igaz, akkor nagyon gusztustalan. A Giuliáról is kitalálnak hazugságokat a teszteken. Egyszerűen az olaszok akármilyen autót építenek, nem győzheti le a BMW-t. Hiába a rekordok, hiába a tesztek, hiába a számok, egy pár fizetett újságíró mindent tönkretehet.
Kazes☻20-09-2016 16:25:11 // 2211
Köszönjük szépen... nagyon baba! ;)
Buksi20-09-2016 15:16:15 // 2210
Én még soha nem találkoztam olyan műhellyel, ahol leszedték a régi ragasztót a felniről. :-/
Tedi20-09-2016 15:12:03 // 2209
Kazes☻20-09-2016 13:54:22 // 2208
Két új szín, két új motor (2 literes, 280 lóerős benzin és 210 lóerős 2.2-es dízel), és összkerékhajtás: ez a Giulia Veloce, amely a párizsi autókiállításon mutatkozik be.
:)
:)
Rolee4618-09-2016 20:57:36 // 2207
Nincs idejuk ilyenel sza..kodni!?Az igenyes gumiszerelok azert leszedik😀
Buksi18-09-2016 18:52:10 // 2206
Ezt amúgy én sem értem. Biztos nincs benne a szerelés árában. :-D
droberto18-09-2016 16:16:49 // 2205
Nem értem, hogy miért nem fér bele, hogy letakarítsák a ragacsot. Nem kell hozzá csak egy matricaradír vagy 8 csepp oldószer meg egy rongy. :)
Buksi18-09-2016 11:47:05 // 2204
Így sem tudnak! :-DDD
Kék színben nekem sem tetszik annyira, de ha hozzám vágnának egyet, azért elfogadnám. ;-))))
Kék színben nekem sem tetszik annyira, de ha hozzám vágnának egyet, azért elfogadnám. ;-))))
Buksi18-09-2016 11:45:59 // 2203
Sztem ez már nem az eredeti garnitúra, mert a súlyok is máshová kerültek. :-)
Buksi18-09-2016 11:42:50 // 2202
Nem-nem. Nem én voltam,én csak fotóztam. :-))
Buksi18-09-2016 11:42:18 // 2201
Most már legalább tudom kié a 159-es a conti parkolóban. :-))))
Rolee4617-09-2016 21:07:43 // 2200
Az Amore Rap utan mindig ez a kovetkezo👍👍👍
Rolee4617-09-2016 21:02:04 // 2199
Hat Buksi,ha a nevedre kerul egy ilyen gyonyoruseg biztos sekni nem tud majd nektek elenallni😃😉.Kek szinbe nem tetszik😕.
RomeoOne17-09-2016 09:04:46 // 2198
Wow, a QV-n nem P ZERO van, hanem Vredestein Ultrac Vorti :OOOO
RomeoOne17-09-2016 09:03:54 // 2197
Az könnyen lehet :)
Zsoltikj ૐ17-09-2016 00:57:57 // 2196
egy tervezővel terveztetik a kormányokat?
Tozo16-09-2016 22:44:01 // 2195
Meg van a bűnös!!!! A motorburkolatot Te szedted le a dízelről és raktad az autó mellé!!! Nem volt szép dolog!! Ejnye bejnye!!
Tozo16-09-2016 22:37:55 // 2194
Lám lám, ebben az én kezem is benne volt :)
És nálunk készül bele az MK C1 vezérlője!
És nálunk készül bele az MK C1 vezérlője!
Haddel16-09-2016 22:16:49 // 2193
Buksi16-09-2016 21:09:30 // 2192
Én is úgy látom, hogy ezt az autót nekem teremtették. :-DDD
Bitang jól néz ki élőben, majdnem elájultam. Már sokadszorra is. :-DD
Bitang jól néz ki élőben, majdnem elájultam. Már sokadszorra is. :-DD
Haddel16-09-2016 20:49:17 // 2191
Jol áll neked😃 Imádom ezt a felnit. A Qv nagyon ott van!
Buksi16-09-2016 20:16:51 // 2190
BCS16-09-2016 18:36:23 // 2189
Fabio Francia ment vele, aki asszem Giorgio Francia egykori DTM versenyző és Alfa gyári tesztpilóta fia.
Shadin16-09-2016 14:36:15 // 2188
Kíváncsi vagyok majd a véleményedre, valószínűleg nem értem meg egy igazi (hátul kaparós) autóra, de esküszöm kerestem azt a pontot, hogy mitől jó nekem ez a hátsókerék hajtás, hogy hol jelentkezik vezetési élményben. És ha csak ott, hogy az ingázások közepette az infópark kanyart kilinccsel előre be tudom venni mint BMW-s kollégám, akkor annyira nem érdekel. Már sajnos inkább érdekel az automata váltó :-D Hiába na! Öregszem!
Tedi16-09-2016 13:47:24 // 2186
Szerencsére tévedsz, mindegyik típusnak 50:50 százalék a súlyelosztása. Ezt a tök frankó abban, hogy először a QV-t csinálták meg, mert nagyon sok műszaki megoldás megmaradt a hétköznapibb változatokban is.
Kazes☻16-09-2016 12:58:10 // 2185
Akkor még jobb! :)
Kazes☻16-09-2016 12:57:52 // 2184
Yesss... aza Ci! ;)
pettinke16-09-2016 12:25:38 // 2183
igen, az lesz.
http://totalcar.hu/tesztek/2016/05/23/bemutato_alfa_romeo_giulia_2016/
"valamennyi változat habkönnyű és szupererős, szénszálas kardántengellyel hajt."
http://totalcar.hu/tesztek/2016/05/23/bemutato_alfa_romeo_giulia_2016/
"valamennyi változat habkönnyű és szupererős, szénszálas kardántengellyel hajt."
droberto16-09-2016 12:05:03 // 2182
Én úgy emlékszem, hogy az karbon marad az alap verzióban is.
pettinke16-09-2016 11:50:59 // 2181
dehát könyörgök, éppen ez az élmény benne, hogy teszi a farát! ez nem azt jelenti, hogy rosszul fekszi az utat.
nagyon szép, kényelmes és kezes bárány a 159, de pont ez hiányzik belőle.
aki nem szokott az élményhez, hogy nemhogy kanyarban, de gázadásra, vagy durva motorfékre becsóvál a popija, annak ez nyilván valami problémaként jelentkezik.
nagyon szép, kényelmes és kezes bárány a 159, de pont ez hiányzik belőle.
aki nem szokott az élményhez, hogy nemhogy kanyarban, de gázadásra, vagy durva motorfékre becsóvál a popija, annak ez nyilván valami problémaként jelentkezik.
Liquid16-09-2016 11:13:42 // 2180
A Júliát nem vezettem, de azért tegyük hozzá a dologhoz azt is, hogy a 159Ti futóműve azért magasra teszi a lécet...
Ez pl. lehet magyarázat arra hogy a CarTársaknak nem maradt a padlón az álla :)
Ez pl. lehet magyarázat arra hogy a CarTársaknak nem maradt a padlón az álla :)
Kazes☻16-09-2016 11:10:17 // 2179
Ok... elnézzük... most az egyszer... :D
Elképzelhető, de talán nyilvánvaló is, hogy az 50:50 a QV-ben marad, de azért ez a hajtáslánc sokban nem változik szvsz a hétköznapokra (nyilván nem lesz karbon kardántengely), de úgy is odab..sz. :)
Elképzelhető, de talán nyilvánvaló is, hogy az 50:50 a QV-ben marad, de azért ez a hajtáslánc sokban nem változik szvsz a hétköznapokra (nyilván nem lesz karbon kardántengely), de úgy is odab..sz. :)
CseBali16-09-2016 10:39:03 // 2178
Sziasztok,
Nem lehet, hogy D-ben kicsit engedékenyebb a rendszer és azért enged némi riszát?
Én is teszteltem a vasat, és imádtam, ahogy a körforgalomban nem tolta az orrát, hanem gyönyörűen tartotta az ívet (a motor még hideg volt, így csak Normál módban mentem, nem D-ben)!
A Giu-m DNA kapcsolója is alapvetően átalakítja a különböző paramétereket, pl az elektronikus diffizárat is...
B
Nem lehet, hogy D-ben kicsit engedékenyebb a rendszer és azért enged némi riszát?
Én is teszteltem a vasat, és imádtam, ahogy a körforgalomban nem tolta az orrát, hanem gyönyörűen tartotta az ívet (a motor még hideg volt, így csak Normál módban mentem, nem D-ben)!
A Giu-m DNA kapcsolója is alapvetően átalakítja a különböző paramétereket, pl az elektronikus diffizárat is...
B
Kazes☻16-09-2016 10:13:46 // 2177
Amúgy egyetértek veled, bár nekem csak egy 1.8 Giuliettam van és jelenleg egy 146-al rohangászok... de ez unalmasabb is... :)
Kazes☻16-09-2016 10:11:35 // 2176
Várjuk a beszámolód! :)
quasimoto16-09-2016 10:05:38 // 2175
Szerintem ezek a tesztek amit csináltok, attól a ponttól kezdve, hogy "nem vezettem még hátsókerekes autót" szinte értelmezhetetlenek. Nem vezettem a kocsit, sok magyar alfistával ellentétben súlyosan unalmasnak érzem a formát, de azt, hogy a Ghibli padlólemezen az Alfa rosszabb kocsit alkotott volna mint pl. a 159, na ezt nem hiszem. Elvileg én is megyek tesztkörre, nagyon kíváncsi vagyok ( szinte kizárólag erős hátsókerekes autóim vannak/voltak ) milyennek találom a gépet.
Shadin16-09-2016 08:21:16 // 2174
Úgy tűnik mintha fikáznám, elnézést ezért egy Giulia topikban.
Nem fikázom. Nagyon tetszik a design, az anyaghasználat az utastérben, a menetkomfort, a vezetési ergonómia, az entertainment. Modern, szép, tele technikával, de senki ne keverje a QV-vel a 9,5 millás polgári autót. Itt nem hinném, hogy igaz az 50:50 btw.
Szerintem hiba volt felizgatni a kedélyeket a QV-vel, kicsit olyan mintha Mila Kunist mutogatnák és Björköt kapnád, mert arra lesz csak pénzed :-)
Ezektől eltekintve ez lesz a következő autóm 4 év múlva, benzines automata konstrukcióban.
Nem fikázom. Nagyon tetszik a design, az anyaghasználat az utastérben, a menetkomfort, a vezetési ergonómia, az entertainment. Modern, szép, tele technikával, de senki ne keverje a QV-vel a 9,5 millás polgári autót. Itt nem hinném, hogy igaz az 50:50 btw.
Szerintem hiba volt felizgatni a kedélyeket a QV-vel, kicsit olyan mintha Mila Kunist mutogatnák és Björköt kapnád, mert arra lesz csak pénzed :-)
Ezektől eltekintve ez lesz a következő autóm 4 év múlva, benzines automata konstrukcióban.
Kazes☻15-09-2016 22:25:06 // 2172
Így a jóóó...! ;)
Shadin15-09-2016 22:10:34 // 2170
Hogy tudjon hátul kaparni ahhoz kell erő nem? Ezzel most csak úgy gondolom nem tudnék kiállni hóban a parkolóból ami bizony kiakasztana. QV nem munkába járós autó. Nem rossz az a 159. Nem volt hiba megcsinálni.
droberto15-09-2016 21:28:35 // 2169
Nagyon jó futóműve van a 159-nek, az előbb pl. az enyém gyönyörűen elrakta a fenekét egy 90-os kanyarban. És még csak a gázt se kellet elvenni ehhez.
Azt viszom nem hiszem, hogy szarabbul fordul a Giulia. Szerintem inkább arról van szó, hogy nem vagytok hozzá szokva a hátulkaparóshoz. Ezeket teljesen más vezetni. Elvileg jóval jobban fordul az ilyen és nagyobb az élményfaktor. Nekem sincs hátulkaparós tapasztalatom (csak a kispolszki ha az játszik :)), de pont ezért kíváncsian várom a randevút.
A másik meg, hogy mind a hárman a 200+ packerájhoz vagytok szokva. :)
Azt viszom nem hiszem, hogy szarabbul fordul a Giulia. Szerintem inkább arról van szó, hogy nem vagytok hozzá szokva a hátulkaparóshoz. Ezeket teljesen más vezetni. Elvileg jóval jobban fordul az ilyen és nagyobb az élményfaktor. Nekem sincs hátulkaparós tapasztalatom (csak a kispolszki ha az játszik :)), de pont ezért kíváncsian várom a randevút.
A másik meg, hogy mind a hárman a 200+ packerájhoz vagytok szokva. :)
Liquid15-09-2016 21:11:38 // 2168
sima Júliát még nem láttam közelről, de a QV ütős volt, bár ugye azzal nem mehettem :)
Haddel15-09-2016 20:41:57 // 2167
Én annyira nem bánom ,igy legalább nem kell az autót lecserélnem ,tudok venmi vmi fasza Ducatit jövöre😃😃
Shadin15-09-2016 19:18:51 // 2166
Én nem mertem ezt leírni, de már harmadiknak megteszem. Nem volt egyáltalán akkora szerelem első látásra érzés mint amire számítottam és jó volt visszaülni a sajátomba...
Ugyan én csak a gyengébb dízelt vezettem, de nem igazán volt benne bugi :-(
Bocsánat :-(
Ugyan én csak a gyengébb dízelt vezettem, de nem igazán volt benne bugi :-(
Bocsánat :-(
Haddel15-09-2016 15:13:19 // 2165
Hehe,ugyan igy voltam én ,is ,hogy tesztkör után ,saját kocsimat vezetve arra a megállapításra jutottam,hogy baromi jó kocsi ez még mindig,A próbaút elött féltem is ,hogy nagyon beleszeretek Giuliába,és azonnal becserélem a Bocit. De nem.
Liquid15-09-2016 15:00:11 // 2164
ezt a részét értem, inkább az fura, hogy nem kötött senki bele a régi kisméretű matricarendszámba, amit már nem gyártottak akkor mikor az autó elkészült
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
441
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?