Forum >> Giulia
Erhard 242 (Pure Energy)03-03-2018 20:19:36 // 4201
azért dicsérték csak hát ahogy fogta a kormányt, mint öreganyám :D :D :D a fogyasztása viszont eléggé korrekt az automata jótékony hatása, csak ezt a delejt 2012-ben kellett volna piacra dobni nagy ütés lett volna... lassan eladhatatlan
tirex03-03-2018 19:02:07 // 4200
Persze, attól függ hogy milyen hangja van hogy a dobon át nyomja a kipufogógázt vagy egyenesen ki a csövön.
Giuntini03-03-2018 18:46:43 // 4199
Érdemes megnézni az Autogram mai adását. Ez a Nagy Sándor egy idióta!
'''''02-03-2018 09:12:37 // 4198
Szomszédban két tuning lada van sajnos! Nem szólhat semmit! :-)
Tocke02-03-2018 08:28:17 // 4197
Pont ez a problémám. A Giulia jobb autó a Stinger-nél, mégis győzött tavaly a Pug. Nehogy már a Kia győzzön. A bajorokban nem érzek semmi plusszt, viszont a Stelvio az Alfa első autója ebben a szegmensben és nem is akármilyen. Ha a tavalyi évből kiindulva következetesen történnének a dolgok, akkor az Alfa nyerne.
Giuntini02-03-2018 08:22:15 // 4196
Sajnos szerintem nem fog sikerülni:( Az az érzésem az első háromban nem lesz benne. Ma már mások a kritériumok egy autó megítélésénél. Ott van a két bajor, és az agyonmagasztalt Kia.
atis_166jtd01-03-2018 22:01:55 // 4195
Race módban ketyeghet a garázsban, de akkor nem biztos hogy kedvesek a szomszédok. Akkor mindíg nyitva a +2.
berobbantam01-03-2018 20:50:27 // 4194
Vagy amikor mind a négy nyitva akkor épp nem a garázsba ketyeg és nem látod.😀
'''''01-03-2018 17:48:57 // 4193
Kn[.]xX26-02-2018 18:22:18 // 4191
zgi52126-02-2018 15:15:27 // 4190
nem. de logikus! :)
kérdezted a car play-t. sajna nekem nincs elől usb-m. a könyöklő alattiból megy a zene, meg miegymás. gyakorlatilag , mintha BT lenne, de a iphone carplay nem. :(
kérdezted a car play-t. sajna nekem nincs elől usb-m. a könyöklő alattiból megy a zene, meg miegymás. gyakorlatilag , mintha BT lenne, de a iphone carplay nem. :(
zgi52126-02-2018 15:13:50 // 4189
érdekes, de oké. :)
azt vettem észre egyébkén, mintha a kinti levegő (bűz, szmog, kipuff.gáz) kevésbé jönne be, ha világít. sokáig nem volt benyomva anyós oldalon, aztán a minap benyomtam , azóta érzem picit másnak a beltér levegőjét.
azt vettem észre egyébkén, mintha a kinti levegő (bűz, szmog, kipuff.gáz) kevésbé jönne be, ha világít. sokáig nem volt benyomva anyós oldalon, aztán a minap benyomtam , azóta érzem picit másnak a beltér levegőjét.
'''''26-02-2018 15:07:11 // 4188
Azt észrevettétek,hogy ha hátramenetben van az autó akkor a befújás erejét (ventilátort) nem lehet se nagyobbra,se kisebbre venni?
pettinke26-02-2018 15:06:02 // 4187
hát attól, hogy az AUTO-t kinyomod, még sok minden nem változik, csak ha eltekersz valami paramétert.
zgi52126-02-2018 15:02:56 // 4186
világos.
én szimplán arra az esetre gondolok, ha az anyós oldalon az AUTO -t nyomod ki-be, mintha nem lenne változás, mert a vez. oldalon AUTO.(világít)
(nem a picit fentebb levő piktogrammra gondolok, annak váltása evidens következmény)
másik:
AUTO módban picit erősnek érzem egyébként a befúvást.
a beslő levegő keringtetést, mert rendre gyorsan kikapcsolja, talán a párás idő miatt.
én szimplán arra az esetre gondolok, ha az anyós oldalon az AUTO -t nyomod ki-be, mintha nem lenne változás, mert a vez. oldalon AUTO.(világít)
(nem a picit fentebb levő piktogrammra gondolok, annak váltása evidens következmény)
másik:
AUTO módban picit erősnek érzem egyébként a befúvást.
a beslő levegő keringtetést, mert rendre gyorsan kikapcsolja, talán a párás idő miatt.
pettinke26-02-2018 14:57:44 // 4185
szerintem úgy van, hogy csak azt a jellemzőt állítja külön, amihez már hozzányúltak az anyós oldalon.
értsd: ha elsőnek csak a hőmérsékletet tekerték el, akkor a befúvást együtt fogja szabályozni, és csak akkor tér el a sofőr oldaltól, ha az anyóson azt is elállítják.
értsd: ha elsőnek csak a hőmérsékletet tekerték el, akkor a befúvást együtt fogja szabályozni, és csak akkor tér el a sofőr oldaltól, ha az anyóson azt is elállítják.
zgi52126-02-2018 14:53:00 // 4184
'''''25-02-2018 08:03:30 // 4183
Sikerült csatlakoznom a telómmal a műszerfalnál.Telefonszámokat,üzeneteket láttam hogy felismerte,be is tudtam lépni.Mit tud még?Próbáltátok?
Jani721222-02-2018 22:25:20 // 4182
biztos izgalmasabb lett volna, ha a körforgóban két kézzel tekertem volna a kormányt :) ja és tuti a nyári 255 gumikkal is más lesz, mindenesetre örülök, hogy tetszik a G mérő :)
droberto22-02-2018 21:45:48 // 4181
Köszi ki fogom próbálni.
Kíváncsi leszek, hogy az 59 tud-e 1g-vel fordulni. :)
Kíváncsi leszek, hogy az 59 tud-e 1g-vel fordulni. :)
droberto22-02-2018 21:22:35 // 4179
Ez IstenKirály, ez álmaim műszere. :)))
Miazhogy nem hasznos?!? :)
Számszerűsíthető a mekkorát fordultam mondás. :)
Nincs valami ilyen app telóra?
Miazhogy nem hasznos?!? :)
Számszerűsíthető a mekkorát fordultam mondás. :)
Nincs valami ilyen app telóra?
Jani721222-02-2018 16:58:24 // 4177
v=VTIFUQqfUwY&feature=youtu.be' target='_blank'>Körforgalomban
Jani721222-02-2018 16:41:20 // 4176
G mérő
Kicsit tévedtem, mert néha kiír g erőt :) Még nem ismerem az autóm :)
Kicsit tévedtem, mert néha kiír g erőt :) Még nem ismerem az autóm :)
Erhard 242 (Pure Energy)22-02-2018 15:14:39 // 4175
Űr nélkül is lehet repülni és még Tesla sem kell hozzá :DDD
RomeoOne22-02-2018 14:38:01 // 4174
Tesla kell neked, az még az űrben is repül :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)22-02-2018 14:31:25 // 4173
rohanunk Cliot venni, meg Mazdát álmaink netovábbja:)))
Jani721222-02-2018 14:30:43 // 4172
Hazafele menet csinalok egy videot
RomeoOne22-02-2018 14:21:57 // 4171
Mármint az első mondatom is kérdés lenne
RomeoOne22-02-2018 14:21:38 // 4170
De az értékét is mutatja, mert most Jani összezavart itt minket :D
Vagy a QV mutat értéket is, de az alap Julis nem?
Vagy a QV mutat értéket is, de az alap Julis nem?
'''''22-02-2018 14:16:12 // 4169
Mutatja menet közben de nem tárolja.
AdiArsenal22-02-2018 14:10:29 // 4168
7 millás clio rs tudja, 25milliós alfa qv nem? Érdekes
'''''22-02-2018 13:32:04 // 4167
Igen,ha a legnagyobb "kilengést" mutatná minden irányban az út végén akkor legalább érne valamit. :-)
Jani721222-02-2018 12:25:37 // 4166
Magàt a dolgot nem szàmszerüsiti, csak grafikusan megjeleniti, semmilyen haszna nincs csak jòpofa max.
RomeoOne22-02-2018 11:52:24 // 4165
Tényleg az lenne a legjobb, ha lenne benne olyan funkció, hogy elindítod, hogy mérje, aztán út végén megállítod és kirajzolná egy grafikonon az értékeket az idő függvényében :)
'''''22-02-2018 11:36:13 // 4164
Próbáltam én is nézni menet közben de ahhoz túl bolond az autó,hogy normálisan figyelni lehessen. :-)
RomeoOne22-02-2018 10:23:49 // 4163
Hát hogyne mérne. Az autóra ható gyorsulási erőt. Nyilván amikor nagy, akkor az útra kell figyelned, mert akkor történnek a dolgok. Mást hozzá kapcsolni, nem biztos, hogy sok értelme lenne. Az elektronika dolgozik mindig. Száraz úton, lehet, hogy bír 0.8-1g-t, havas úton meg lehet már 0.2 körül elcsúszik.
Jani721221-02-2018 21:22:17 // 4162
ez nem mér semmitse, csak egy központi pontból egy piros vonal az erő irányát mutatja, de amikor éppen mutat akkor akció van ezért nem ajánlott lesni :) én egyébként egy húzos kanyarban néztem azt gondoltam ha eléri a külső kőrt akkor már kiperdül az autó, tehát amíg a körön bellül van addig tud az elektronika segíteni (talán így van)
RomeoOne21-02-2018 21:16:24 // 4161
Jó, hát a sebességen és az üzemanyag szinten kívül kb. minden csak érdekesség, aminek nem sok értelme van. Én mégis imádom a turbónyomás mérőt a 159-ben. Egy ilyen erőmérő is nagy fun lehet, én élvezném :D
Jani721221-02-2018 21:11:46 // 4160
"D" állásban lehet megtalálni, csak érdekesség, de nem sok értelme van :)
'''''21-02-2018 18:58:31 // 4159
Nálatok is van G erő mérő?
Pár napja játszottam vele.Az a baj,hogy mindig az aktuális erőt méri és nem jegyzi meg a legnagyobbat egyik irányba sem.Így elég szar,hogy csak menet közben lehet nézni.
Pár napja játszottam vele.Az a baj,hogy mindig az aktuális erőt méri és nem jegyzi meg a legnagyobbat egyik irányba sem.Így elég szar,hogy csak menet közben lehet nézni.
pettinke21-02-2018 15:46:12 // 4158
nemtom mi az az üvegszálas fűtés :-)
a spricnitől csak még vizesebb lesz, az nem jó.
a spricnitől csak még vizesebb lesz, az nem jó.
zgi52121-02-2018 14:24:01 // 4157
üvegszálas fűtés?
spricni oda is, mint a xenon elé? :)
spricni oda is, mint a xenon elé? :)
pettinke21-02-2018 14:18:52 // 4156
a fűtőszállal meg a rezgéssel is az a probléma, hogy a radar antenna apertúrája előtti felületnek (ezt hívják radomnak) az elektromágnese hullámok számára átjárhatónak kell lennie.
ha ultrahangos rezgetőt teszel rá, az valami piezo kerámia, de az csak a finomabb koszt rázza le, ha fűtőszálat, az fémből van, és zavarja a radart.
ha ultrahangos rezgetőt teszel rá, az valami piezo kerámia, de az csak a finomabb koszt rázza le, ha fűtőszálat, az fémből van, és zavarja a radart.
'''''21-02-2018 13:59:37 // 4155
159-en külön kellett bekapcsolni a radart ha már használtad az autót.Azon is nálam első-hátsó volt gyáriban.
Giulán meg igazából akkor folyton nézi mi van körülötte.
Giulán meg igazából akkor folyton nézi mi van körülötte.
zgi52121-02-2018 13:57:16 // 4154
még egy dolgot elfelejtettem az előző téli felsorolásból.. :)
tehát a téli viszonylatban az automata váltó, visszakapcsolgató funkciója lassításkor! sztem fenomenálisan jól teszi a dolgát, abszolút nem kell a fékhez érni lassításkor, mindegy , hogy pálya lehajtó vagy országút vagy városi kisforgalom.. :)
szóval szuper és véleményem szerint sokkal biztonságosabb, mint a fékezgetés.
tehát a téli viszonylatban az automata váltó, visszakapcsolgató funkciója lassításkor! sztem fenomenálisan jól teszi a dolgát, abszolút nem kell a fékhez érni lassításkor, mindegy , hogy pálya lehajtó vagy országút vagy városi kisforgalom.. :)
szóval szuper és véleményem szerint sokkal biztonságosabb, mint a fékezgetés.
zgi52121-02-2018 13:53:24 // 4153
"nedves koszon nem lát már keresztül a mikrohullám"
ez oké, de lehetett volna -esetleg később fognak is- fűtőszálat és/vagy rezegtetést tervezni. nyilván ez nem csak a talján modellnél probléma, bár kétségtelen Toscanában legkevésbé fedi be a havas kosz. :)))))
az is igaz, hogy a user manual többszörösen, több példával felhívja a figyelmet a radar érzékenységére! (kosz, tükröződés stb..)
ez oké, de lehetett volna -esetleg később fognak is- fűtőszálat és/vagy rezegtetést tervezni. nyilván ez nem csak a talján modellnél probléma, bár kétségtelen Toscanában legkevésbé fedi be a havas kosz. :)))))
az is igaz, hogy a user manual többszörösen, több példával felhívja a figyelmet a radar érzékenységére! (kosz, tükröződés stb..)
zgi52121-02-2018 13:48:00 // 4152
nem pontosan értelek, sztem ez más modelleknél is így van a parkradar kapcsán. a vezetést segítő funkciók az indítás után általában alaphelyzetbe (ON) kerülnek, független attól, hogy Te az előző futáskor milyen helyzetben hagytad, használtad. a TPMS -t az LDW -t (keréknyomás ell., sáv elhagyás) lehet kikapcsolni fixen.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
519
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV