Forum >> Giulia
Kócosw07-03-2017 09:20:36 // 3085
a franciak komolyan hazaszavaztak, mig ez olasz pajtasaiknak nem sikerült maradektalalnul. Az angolok szetosztottak a pontjaikat rendesen :D
Csabi07-03-2017 09:03:40 // 3084
Ez a pontozás egy vicc, nem is értem, hogyan lehet ennek a díjnak hírértéke egyáltalán, a többiről nem is beszélve... Az egyik leírja, h jó az autó, de a hangszigetelés nem az igazi, Giulia nulla pont... A másik azt írja, hogy tökéletes autó annak akinek szenvedélye a kormánykerék, de ad egy nulla pontot, míg a nyertesnek 9 pontot...A norvég leírja szintén, hogy Giulia egy jó sportautó, de mivel náluk csak a héten fog piacra kerülni ezért 1 pont...
Krisz15607-03-2017 08:34:11 // 3083
Kazes☻07-03-2017 08:10:42 // 3082
Béci Ɨ|ѯ07-03-2017 07:50:09 // 3081
A Stelvio-ra rá fogják mondani, hogy az csak egy emelt Giulia, ezért a döntőben se lesz benne... Erre fogadni merek.
Béci Ɨ|ѯ07-03-2017 07:43:47 // 3080
Ez oké, de akkor miért nem a Toyota C-HR lett a befutó? Az legalább előremutató, mind a formatervét, mind pedig a technikáját figyelembe véve. A Peugeot-ban semmi extra nincs. Egy tucat.
Giuntini07-03-2017 00:34:31 // 3079
Akkor jövőre remélem a Stelvio lesz a befutó!
pmolnar06-03-2017 23:58:26 // 3078
en szemely szerint sajnalom maga az sw miatt szerettem bele az Alfaba
Liquid06-03-2017 21:03:06 // 3077
A suv (vagy már inkább kamu suv) a divat, tehát annak kellett győzni, ennyi.
Ez ugyanúgy politika mint a miss universe (world, galaxy, kiskutyakukija, akármi) meg az eurovíziós hülyeség. Az igen jó hasonlat volt :)
Ez ugyanúgy politika mint a miss universe (world, galaxy, kiskutyakukija, akármi) meg az eurovíziós hülyeség. Az igen jó hasonlat volt :)
Erhard 242 (Pure Energy)06-03-2017 20:59:12 // 3076
mit változtat egy év autója díj... így is, úgy is Gyulám lesz :DDD
avvocato06-03-2017 20:42:24 // 3075
Hát én ültem ebben a 3008-as Peugeotban, még egy ilyen kretén autó a földön nincs, A kormány telibe kitakarja a műszerfalat, gyakorlatilag semmit nem lehet látni a műszerekből, de erre ők nagyon büszkék, mert újítás.Ráadásul 10 milla. A Giu megérdemelte volna a díjat!
Kazes☻06-03-2017 18:49:57 // 3073
No, most látom te is ezt írtad... bocs... csak nem látok a pipától... :(
Kazes☻06-03-2017 18:49:00 // 3072
Az biztos, hiszen most vették meg az opelt tokkal-vonóval...
f@..ba már...! :(
f@..ba már...! :(
Kócosw06-03-2017 17:54:39 // 3071
Csak törzsszavakban: PSA megveszi az Ambassadort, PSA megveszi az oplet, Peugeot lesz az év autója, van még kérdés? :)
BCS06-03-2017 17:45:03 // 3070
Nekem is az eurovíziós kornyikálás jutott pont eszembe...kb. annyira komolyan vehető ez is...
Kócosw06-03-2017 17:28:50 // 3069
Egyik srác irta a facen:
direktbe összekene kötni ezt a valasztast az eurovizios dalfesztivallal...
igaza van, ez mekkora vicc apám... mi ez a talicska az első helyen?
kivancsi lennek az indoklasra..
direktbe összekene kötni ezt a valasztast az eurovizios dalfesztivallal...
igaza van, ez mekkora vicc apám... mi ez a talicska az első helyen?
kivancsi lennek az indoklasra..
BCS06-03-2017 16:34:11 // 3068
Szvsz. a franciák, benelux államok megszavazták a Peugeot-ot, a németek meg direkt lepontozták, hogy ha már a Merga nem, akkor az Alfa se...
Giuntini06-03-2017 16:32:03 // 3067
Ezt nem hiszem el! Azzal vigasztalom magam, hogy ennek a címnek igazi értéke nincs! Egyszerűen nagy volt a német nyomás. Nem akarták odaadni a címet az Alfának a Merga előtt, és ezért egy köztes döntést hoztak.
BCS06-03-2017 16:21:54 // 3066
Nevetséges bazmeg...sőt inkább egy rossz vicc
Sporter06-03-2017 16:17:07 // 3065
Pont az nyert, aki szerintem a leggyengébb volt a a döntősök között....
Abarai06-03-2017 16:03:32 // 3064
Ha legalább egy rendes autó nyert volna...
Invisible06-03-2017 15:52:04 // 3063
Csalódott vagyok, nagyon bíztam a Giulia győzelmében :(
trxAlfa06-03-2017 15:47:09 // 3062
Hogyan???? Egy ezredik, ugyanolyan, lelketlen kamuterepjaro, amiben semmi korszakalkotó, vagy csak szikrájában is uj tulajdonság sincs. Ezt nem hiszem el. Akkor inkább már a Toyotától kaptak volna ki, arra még rá is lehet mondani hogy formabontó és egyedi, de ez a 3008 honnan jött??
gradvolttomi06-03-2017 15:43:28 // 3061
Béci Ɨ|ѯ06-03-2017 15:21:25 // 3060
És igen. Beszarás. Mi az tököm újdonság van egy 120. SUV-ban??
Béci Ɨ|ѯ06-03-2017 15:19:27 // 3059
Basszus a végén még a Peugeot lesz...
Kócosw06-03-2017 10:05:06 // 3058
Van ott meg egy S/V90 es volvo is, es hat azsem sikerült rosszul az a helyzet... Bar azert a Juliska az megiscsak Juliska, csak rakell nezni..
trxAlfa06-03-2017 10:00:31 // 3057
Nagy szüksége lenne a márkának erre az elismerésre. Az összes lap megírná és a reklámokban is jól hangzik, hogy "év autója". Még a laikusok is tudni szokták sok esetben, hogy adott év melyik típusa volt a nyerő. Szóval hajrá!
Giuntini06-03-2017 09:45:19 // 3055
Én inkább a Mergát látom veszélyesnek! Ha az Alfa nyer, akkor az Auto Bild, és az összes német lap elmehet a pi...ba.
Béci Ɨ|ѯ06-03-2017 09:36:05 // 3054
Szerintem idén a Giulia és a Toyota CHR között fog eldőlni. Reméljük a legjobbakat...
Jorjie06-03-2017 09:30:05 // 3053
Kávás15905-03-2017 21:12:23 // 3052
Piros Madaaar04-03-2017 21:26:55 // 3051
Sziasztok, ma lehetosegem volt tesztelni egy 2.0t giuliat automatat.probalnak ravenni vegyek automata qvt. Nem mondom jo erzes szepen valt dynamikban rugdos es jo erzes. Aki benzinest akar merem ajanlani jol megy folyamatos nem erezni lyukakat eszre sem venni hogy 180szaguld.kanyarban nem dol meg.kenyelmes.hetkoznapi autokazasra A bol B be elegendo a 200le. Nekem ugyis a qv kell :-).
Egy dolgot tudok minuszkent felhozni hogy ha hatra beul valaki onnan kiszalni elegge nehezkes kikell belole szinte ugrani.

Egy dolgot tudok minuszkent felhozni hogy ha hatra beul valaki onnan kiszalni elegge nehezkes kikell belole szinte ugrani.


droberto04-03-2017 19:32:31 // 3050
Össze kell kötözni őket a Surányival Gajdánostúl! :)
Giuntini04-03-2017 18:50:59 // 3049
Amcsiknál a sorrend:
1, Giulia QV
2, C63 AMG
3, M3
4, Cadillac ATS-V
Ennyi!
1, Giulia QV
2, C63 AMG
3, M3
4, Cadillac ATS-V
Ennyi!
Giuntini04-03-2017 15:58:54 // 3048
Ez egy német teszt, és úgy kell venni. Egy 510 lovas autóval hétköznapi tesztelő nem tud normális köridőket teljesíteni. Ehhez versenyzői kvalitások kellenek. Mellette adatokat hamisítanak, és a legszomorúbb, hogy hazudnak. nem elég örülni a kézi váltónak, hanem használni is tudni kell. Normál esetben, egy duplakuplungos, vagy egy automata sokkal gyorsabban kapcsol mint kézzel. A másik, a BMW miért csak versenycsomaggal mer kiállni az Alfa ellen? Ismét egy elfogult teszt, és meg sem tudják indokolni.
Giuntini04-03-2017 14:30:34 // 3047
Meg lehet nézni nem csak az olasz teszteket, hanem a nemzetközieket. A Giulia az élen van mimdenhol. Az Auto Bild is ezt írta. Mindenben jobb a BMW. Méddig lehet ezt csinálni...?
droberto04-03-2017 13:13:01 // 3046
Német barátaink sosem tuták a vereséget elviselni.
Ezért el se olvasom ezt se.
Hamisítanak állandóan. A Giu 3,9 alatt van százon, a BMW 4,3.
Könnyebb is az Alfa.
A hajtű kanyarokat meg hagyjuk szerintem. Bárhol, bármikor elveri az M3-at Giulio. :)
Ezért el se olvasom ezt se.
Hamisítanak állandóan. A Giu 3,9 alatt van százon, a BMW 4,3.
Könnyebb is az Alfa.
A hajtű kanyarokat meg hagyjuk szerintem. Bárhol, bármikor elveri az M3-at Giulio. :)
BCS04-03-2017 12:09:52 // 3045
https://www.youtube.com/watch?v=K7Y1josLoJU
misike7604-03-2017 12:00:34 // 3044
Nem tudom ki fordította és honnan, de maradok az olasznál:-)
BCS04-03-2017 10:36:54 // 3043
ja persze...Auto, Motor und Sporttól átvett iromány.
BCS04-03-2017 10:35:35 // 3042
Ez egy német cikk lefordítása, ugye? Akkor nem csoda...
Jobban hiszek a Motortrendnek.
Jobban hiszek a Motortrendnek.
misike7604-03-2017 10:30:38 // 3041
3-ból 3. lett az Alfa?
raga04-03-2017 10:13:13 // 3040
pettinke03-03-2017 18:21:58 // 3039
'66-ban is úgy van, baloldat a kerékjárat mögött, kint az autó oldalánál.
sőt, a Montrealban is :-)
sőt, a Montrealban is :-)
Haddel03-03-2017 18:18:05 // 3038
Ez faszhülye.Micsoda érvek..Én autóm mindjárt 7 éves,és még gyári akksi van benne. Tölteni is csak egyszer kellett..
BeeGee03-03-2017 14:13:02 // 3037
1980ban még nem volt ez bevett, így manapság sem létezhet ilyen :)
BTW, a csomagtartót se a GTV-ben (166ban nemtom), de a Giuliában sem kell kipakolni, mert olyan helyen van az akksi, max egy táskát arrébb kell húzni. Ellenben pl a BMWvel, ahol alul középen. Minden esetre ez egy új autó vásárlónak pont olyan érdekes kérdés, mint h milyen nehéz lengőkart cserélni..
BTW, a csomagtartót se a GTV-ben (166ban nemtom), de a Giuliában sem kell kipakolni, mert olyan helyen van az akksi, max egy táskát arrébb kell húzni. Ellenben pl a BMWvel, ahol alul középen. Minden esetre ez egy új autó vásárlónak pont olyan érdekes kérdés, mint h milyen nehéz lengőkart cserélni..
pettinke03-03-2017 13:56:39 // 3036
... speciel a Giuliának is van külön kiépített bikázási pontja a motortérben :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
467
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?