Forum >> Giulia
Zselé11-10-2024 21:07:30 // 37430
Hmm miközben egy cikk szerint halomban állnak az eladatlan Giuliák odaát?
carver11-10-2024 20:07:06 // 37429
hallottátok hogy már nem Imparato az Alfa vezére?
félreverték a harangokat a Stellantisnál, nagyon remélem hogy nem pecsételődik meg az Alfa sorsa. USA-ban egy vicc, hogy nem lehet már QV-t venni, 1 azaz EGY felszereltségi szinttel lehet Giuliát és Stelviot venni...
félreverték a harangokat a Stellantisnál, nagyon remélem hogy nem pecsételődik meg az Alfa sorsa. USA-ban egy vicc, hogy nem lehet már QV-t venni, 1 azaz EGY felszereltségi szinttel lehet Giuliát és Stelviot venni...
carver11-10-2024 20:03:51 // 37428
próbálok nem gondolni rá.... ~69000 km, pár hete járt le a gari...
VKG231!!! (156+75)11-10-2024 17:07:55 // 37427
Nem volt kuka 60 ezrenként. Hidrotőkék se.
SD11-10-2024 16:39:47 // 37426
Másrészről viszont vannak 400-500 lóra húzott 1.4 MA motorok, és futkosnak azért szép számmal..
A ts 16V vezérlésmódosítója ami persze összességében olcsóbb alkatrész volt.. az pl: 60ezrenként tuti kuka volt, hidrotőkék stb.. LMM, trafók stb.. nem kevés pénz volt ott ilyen rejtett bombákban.
A Giulia 7-8 évesen meg futómű, váltó, kaszni, belső, minden jó, az MA modul ami kérdéses, de erre mondom hogy egy szoftveres optimalizáció, vagy valami olaj trükk csak kialakul előbb-utóbb..
A ts 16V vezérlésmódosítója ami persze összességében olcsóbb alkatrész volt.. az pl: 60ezrenként tuti kuka volt, hidrotőkék stb.. LMM, trafók stb.. nem kevés pénz volt ott ilyen rejtett bombákban.
A Giulia 7-8 évesen meg futómű, váltó, kaszni, belső, minden jó, az MA modul ami kérdéses, de erre mondom hogy egy szoftveres optimalizáció, vagy valami olaj trükk csak kialakul előbb-utóbb..
zgi52111-10-2024 15:41:21 // 37425
Egyetértek, ráadásul ez az MA probléma húzódik generációkon át tizenéve, nem hiszem el, hogy ez nem orvosolható, kezelhető ennyi idő alatt. Sztem akad olyan vevő akit ez elijeszt a benzines Giutól..
SD11-10-2024 15:07:48 // 37424
Nekem most 30 ezer és eddig pöpec:)
SD11-10-2024 15:07:01 // 37423
Én ugyan azt tervezem csinálni mint eddi mindig:
- igyekszem felmérni milyen ütemben amortizálódik
- ehhez hozzáigazítom a használat gyakoriságát
- ezzel beállítom a pénz folyatás ütemét
Az így megspórolt dellát elkölthetem tuningalkatrészre:D
Pl karbonfarok és 300le csipptuning, ezesetben sajnos asszony elég csúnyán megkárosított, mert végül a csipptuning és a karbonfarok is neki jutott, egy tesla-hoz ragasztva:D Viszont Giuliával így ellovagolunk a végtelenbe mert ebben az esetben tényleg csak akkor lesz elővéve amikor kell:))))
:O..... :D hogyén mekkora egy jószívű vagyok, de minek?:D
- igyekszem felmérni milyen ütemben amortizálódik
- ehhez hozzáigazítom a használat gyakoriságát
- ezzel beállítom a pénz folyatás ütemét
Az így megspórolt dellát elkölthetem tuningalkatrészre:D
Pl karbonfarok és 300le csipptuning, ezesetben sajnos asszony elég csúnyán megkárosított, mert végül a csipptuning és a karbonfarok is neki jutott, egy tesla-hoz ragasztva:D Viszont Giuliával így ellovagolunk a végtelenbe mert ebben az esetben tényleg csak akkor lesz elővéve amikor kell:))))
:O..... :D hogyén mekkora egy jószívű vagyok, de minek?:D
G-MANN🍀11-10-2024 15:04:14 // 37422
Nem, ott minden ok, nem vol csere, tökéletesen működik.
Zselé11-10-2024 14:34:40 // 37421
Az, amit írsz, egy szomorú dolog, de igen: kb. a W124-es Mercivel ment a sírba a teória... annak is vagy 30 éve lassan.
Bizony, minden "prémium" autónál megvannak ezek a dolgok. Egy millió Ft sok pénz, de az inkább 700 ezer - és ennyit költöttünk el épp egy fél éve a 13 éves, 400k-t futott 159 váltó-kuplung-kettős tömegű trióra ;)
Ezek az autók sokkal bonyolultabb műszaki megoldásokat tartalmaznak, mint egy Corolla. Ennél fogva, hogy mi mennyire lesz tartós, azt az idő dönti el, de úgy néz ki, ennek a típusnak ez a "baja".
Megteheted, hogy mindig garis prémiummal jársz: sok pénzt áldozol, és mindig jó lesz neked. Megteheted azt is, hogy veszel egy faék autót, ahol nincsenek ilyen gondok.
Meg megteheted, hogy veszel egy 5-6 éves, 100k felett futott, már nem garis prémiumot az új ára szűk feléért, a többit meg ráköltöd a szervízen...
Kb. ezeket látom. Olcsó, jó, problémamentes - ezekből kettőt lehet választani :)
Bizony, minden "prémium" autónál megvannak ezek a dolgok. Egy millió Ft sok pénz, de az inkább 700 ezer - és ennyit költöttünk el épp egy fél éve a 13 éves, 400k-t futott 159 váltó-kuplung-kettős tömegű trióra ;)
Ezek az autók sokkal bonyolultabb műszaki megoldásokat tartalmaznak, mint egy Corolla. Ennél fogva, hogy mi mennyire lesz tartós, azt az idő dönti el, de úgy néz ki, ennek a típusnak ez a "baja".
Megteheted, hogy mindig garis prémiummal jársz: sok pénzt áldozol, és mindig jó lesz neked. Megteheted azt is, hogy veszel egy faék autót, ahol nincsenek ilyen gondok.
Meg megteheted, hogy veszel egy 5-6 éves, 100k felett futott, már nem garis prémiumot az új ára szűk feléért, a többit meg ráköltöd a szervízen...
Kb. ezeket látom. Olcsó, jó, problémamentes - ezekből kettőt lehet választani :)
SD11-10-2024 14:07:22 // 37420
Akkor megvolt a faceliftben is a csere?
SD11-10-2024 14:06:54 // 37419
Hát elég nagy vész, főleg hogy egyáltalán 300 ezer km előtt szóbakerül.
Ezt úgyértem hogy más gyártóknál ennyi egy futómű javítás, vagy egy sor injektor vagy mittom.. ilyen kopó fogyó alkatrészek..
Azért azt is vegyük hozzá hogy egy 1500kg-os autó, ami tud 5 litert fogyasztani és 200-300 lóerő, EURO6D és 5 személyes.. 5csillagos törésteszttel..
Nem lehet minden kazánacélból:D
Én akkor is azt mondom amit a váltóval műveltek az EURO normák miatt az rázza szét, amióta láttam azt a videót amit belinkeltél, egyre erősebben látom ez a motor nem úgy van balanszírozva hogy bármikor 2000-es fordulat alá kéne menjen..
Konkrétan a főtengely körül, a hengerfej a turbo van a legtávolabb, ezek kaják a legnagyobb amplitudóval ezeket a kiegyenlítetlen rezgéseket, és kb. mintha megráznál egy vödör csavart úgy verik szét egymást az alkatrészek.
Ha valami miatt chiptunigot iratok ez lesz az első amit orvosolni szeretnék!
A "kávédaráló hang" az valójában motor daráló hang szerintem.
Ezt úgyértem hogy más gyártóknál ennyi egy futómű javítás, vagy egy sor injektor vagy mittom.. ilyen kopó fogyó alkatrészek..
Azért azt is vegyük hozzá hogy egy 1500kg-os autó, ami tud 5 litert fogyasztani és 200-300 lóerő, EURO6D és 5 személyes.. 5csillagos törésteszttel..
Nem lehet minden kazánacélból:D
Én akkor is azt mondom amit a váltóval műveltek az EURO normák miatt az rázza szét, amióta láttam azt a videót amit belinkeltél, egyre erősebben látom ez a motor nem úgy van balanszírozva hogy bármikor 2000-es fordulat alá kéne menjen..
Konkrétan a főtengely körül, a hengerfej a turbo van a legtávolabb, ezek kaják a legnagyobb amplitudóval ezeket a kiegyenlítetlen rezgéseket, és kb. mintha megráznál egy vödör csavart úgy verik szét egymást az alkatrészek.
Ha valami miatt chiptunigot iratok ez lesz az első amit orvosolni szeretnék!
A "kávédaráló hang" az valójában motor daráló hang szerintem.
WarbiRunner (Gyuri)11-10-2024 13:23:37 // 37418
Nem a legnagyobb vész? Nálam kicsapja a biztit ez a hozzáállás, hogy a prémium attól prémium, hogy lehet menőzni vele, hogy egy egymillás szerviz ugyan mi nekem. Tényleg erről szól a "prémium" kategória, hogy veszek valamit, aztán mosolyogva milliókért tákoltatom, hogy működjön? Közben boldogan hátradőlök, hogy ezt is megtehetem? Milyen idétlen hülye világ ez?
A prémium eredetileg..régen, amikor még volt értelem az emberek fejében. Na akkor azt jelentette, hogy egy drágán megvehető valami, cserében műszaki igényességet, és tartósságot kap a vásárló. Valamit, ami jobb, mint az átlagos.
Ma már prémium autó nincs. Prémium vevő van, aki boldogan fossa bele a pénzét a prémiumnak nevezett gyártók zsebébe.
A prémium eredetileg..régen, amikor még volt értelem az emberek fejében. Na akkor azt jelentette, hogy egy drágán megvehető valami, cserében műszaki igényességet, és tartósságot kap a vásárló. Valamit, ami jobb, mint az átlagos.
Ma már prémium autó nincs. Prémium vevő van, aki boldogan fossa bele a pénzét a prémiumnak nevezett gyártók zsebébe.
G-MANN🍀11-10-2024 12:19:24 // 37417
Nálam
My19
36ekm-nél volt cserés
My21
50ekm és minden okk
My19
36ekm-nél volt cserés
My21
50ekm és minden okk
SD11-10-2024 12:04:32 // 37416
Na most pont ez van velem is:D
SD11-10-2024 12:03:29 // 37415
Én hallottam 150-200 ezret futottat is.. nem törvényszerű, én szerintem nagyon használat függő.. De tegyük hozzá hogy az 1 milliós árával nem a legnagyobb vész ami bekövetkezhet. Azt kéne megoldani hogy lehessen felújítani...
WarbiRunner (Gyuri)10-10-2024 22:08:20 // 37414
Nem tudom. Itt a fórumon elég sok autóban cserélték, sajnos lehet azt mondani, hogy 50-100e közti élettartamot tud. Persze az sem igaz, hogy minden 100e fölött futott autóban már cseréltek, szóval lehet hogy szerencsétől függ, lehet hogy a használat módjától, nehéz megmondani.
Zselé10-10-2024 21:15:25 // 37413
Nekem még olyan 30 ezer körül néha döccent, de hibakódot sose dobott. Aztán mióta Motult kap, lekopogom nincs gond… ma léptük át a 80 ezret.
zsoltee8310-10-2024 21:11:13 // 37412
Igaz nekem Stelvio van, de az én autómban is cserélték gariban a Multiair egységet. 2020-as autón 1 éve, elmúlt már akkor 3 éves. Viszont ezzel a multiair dologgal mi a helyzet? Erre lehet számítani, hogy 60-70ekm az élettartama vagy mi a fene? Gari nélkül valami 700k az alkatrész...
WarbiRunner (Gyuri)10-10-2024 13:49:10 // 37411
Bármelyik márkaszerviz meg kell hogy tudja mondani, én is vittem a papírt, de valójában a rendszerükből nézték ki alvázszám alapján. Ha 21-es az autó, 99% hogy 3+2 év van rá.
G-MANN🍀10-10-2024 13:47:13 // 37410
Szervizt megkérdeztem, nálam ezvan az autón, 3+2 év
zgi52110-10-2024 09:22:13 // 37408
Peti16V09-10-2024 22:57:00 // 37407
Átnéztem minden papírt, sehol nincs 5 év, csak 3 :(
Azért a Pappasszal még futok egy kört, hátha ők találnak valamit.
Azért a Pappasszal még futok egy kört, hátha ők találnak valamit.
Peti16V09-10-2024 22:54:52 // 37406
Én is kényelmes vagyok, nem szeretek se fázni, se izzadni, és ez állandó beállítással nem megy.
Peti16V09-10-2024 22:53:42 // 37405
Az elmúlt 3 évben nem volt kikapcsolva, de múltkor úgy döntöttem, hogy kipróbálom, de így meg párásodik, uh megyek vissza az állandó klímázáshoz és inkább állítgatom a hőmérsékletet.
Lev09-10-2024 20:40:54 // 37404
Nálam is ez a megoldás működik,csak 23 fokon:)
Viszont értem a problémát,mert az előző Giuliánál is ugyanezt próbáltam,de nem működött, állandóan bele kellett nyúlni...fura
Viszont értem a problémát,mert az előző Giuliánál is ugyanezt próbáltam,de nem működött, állandóan bele kellett nyúlni...fura
Lev09-10-2024 20:30:29 // 37403
Nekem pl. ~3,5 éves korában cserélték
Shadin09-10-2024 13:12:24 // 37402
Ezzel én is így vagyok, pont ezért kergetem, hogy ebben miért nem jó az automataX
zgi52109-10-2024 12:47:04 // 37401
én kényelmes pali vagyok.. automata fényszóró, automata váltó, automata klímaberendezés. ezért (is) vásároltam ilyen autót.
új korában 22 fokra állítottam be, SOHA nem nyúlok hozzá, klíma télem -nyáron ON.
nem is értem miről megy a disputa :)
új korában 22 fokra állítottam be, SOHA nem nyúlok hozzá, klíma télem -nyáron ON.
nem is értem miről megy a disputa :)
RomeoOne09-10-2024 09:55:30 // 37400
És mi van, ha hetekig nem megyek vele? Járassam a garázsban, hogy menjen a klíma? :D
SD09-10-2024 06:51:17 // 37399
klímát akkor is kapcsolgasd be ha télen nem használnád, mert kiszáradnak a tömítések elereszti a gázt.. a benne lévő kenőanyag kell hogy keringjen a rendszerben legalább 1-2 hetente.
Nekem az jön be ha a középső befúvót visszaszabályozom nyáron, vagy a plafonra állítom, mondjuk olyan 1/3 1/4.. a szélsőt meg időjárástól függően vagy az ablakra irányítom, vagy magamra..
Ha rád fúj szétfagysz közben az utastér meg meleg, igazából az a jobb ha a levegőt keringeti.
Nekem az jön be ha a középső befúvót visszaszabályozom nyáron, vagy a plafonra állítom, mondjuk olyan 1/3 1/4.. a szélsőt meg időjárástól függően vagy az ablakra irányítom, vagy magamra..
Ha rád fúj szétfagysz közben az utastér meg meleg, igazából az a jobb ha a levegőt keringeti.
Peti16V08-10-2024 22:57:07 // 37398
Kösz! Ha kaptunk ilyet, bent lesz a cégnél, holnap megnézem.
Duna Autó. Sajnos céges kötöttségek miatt kénytelen vagyok hozzájuk vinni…
Duna Autó. Sajnos céges kötöttségek miatt kénytelen vagyok hozzájuk vinni…
WarbiRunner (Gyuri)08-10-2024 21:32:55 // 37397
Amúgy igen, 5 év/100000km-ig él a kiterjesztett garancia. Elvileg a Multiair egységre pl. ervenyes, volt akiknek cserélték 3 éven túl.
WarbiRunner (Gyuri)08-10-2024 21:29:35 // 37396
RomeoOne08-10-2024 21:05:30 // 37395
Erre én is kíváncsi lennék. Múltkor mikor erről volt szó, akkor elő akartam keresni a vásárláskori papírokat a kocsiról, gondolván, biztos van valami garanciális feltételek vagy ilyesmi köztük. Na éppen semmi ilyesmit nem találtam, szóval most vakon vagyok...
Peti16V08-10-2024 20:59:52 // 37394
Más: múlt héten 3 hengerezve indult, bejelentettem, ma megnézték, de nem csináltak semmit, csak közölték, hogy “valószínűleg multiair szűrőt kell cserélni”, de erre ma nem volt mód, és egyébként is, majd küldenek előtte egy árajánlatot 🫣
65.500-nál járunk…
Segítsetek: hogy is van a gari a 21-es modellévnél? Jól emlékszem, hogy a fődarabokra 5 évet adtak? Ha igen, hol keressem? Szervizkönyvben benne van? Most nincs itt a közelemben, de holnap rá tudok nézni.
65.500-nál járunk…
Segítsetek: hogy is van a gari a 21-es modellévnél? Jól emlékszem, hogy a fődarabokra 5 évet adtak? Ha igen, hol keressem? Szervizkönyvben benne van? Most nincs itt a közelemben, de holnap rá tudok nézni.
Peti16V08-10-2024 20:54:27 // 37393
A klímával én nyáron egész jól összeszoktam, általában 24-24,5 fokon ment automatában, és amíg kint meleg volt, ezzel a beállítással egész jól elvoltam. Aztán amikor pár hete hirtelen hideg lett, folyamatosan fújta rám a hideget, uh fogtam és kinyomtam, azóta nem megy a klíma, csak az ablakokkal szabályozom a hőmérsékletet. Erre ma hazafelé megsültem, benyomtam a klímát és úgy elkezdte tolni a hideget (24,5 fokra állítva), hogy percek alatt olyan volt, mintha az aldiban állnék a hűtőpultnál. Továbbra sem szeretem, szerintem teljesen rosszul határozza meg a kinti és a benti hőmérséklet különbségéből a befújandó levegőét…
Tank: ki kell tapasztalni, valóban gyorsan fogy a vége, de azért sokkal hamarabb pánikol, simán elmegy még 50-60 km-t a piros fény után. (Persze tudjuk, hogy ilyet miért nem szabad, és valószínűleg senkivel nem fordult még elő, h épp nem volt kút, de azért nem árt tudni, ha mégis 😉). Na ehhez képest most legutóbb annyira elszámolta magát, hogy kapcsolatunk során először belemet 57! liter, szóval már nem sok lötyöghetett a rendszerben…
Tank: ki kell tapasztalni, valóban gyorsan fogy a vége, de azért sokkal hamarabb pánikol, simán elmegy még 50-60 km-t a piros fény után. (Persze tudjuk, hogy ilyet miért nem szabad, és valószínűleg senkivel nem fordult még elő, h épp nem volt kút, de azért nem árt tudni, ha mégis 😉). Na ehhez képest most legutóbb annyira elszámolta magát, hogy kapcsolatunk során először belemet 57! liter, szóval már nem sok lötyöghetett a rendszerben…
Liquid08-10-2024 20:31:14 // 37392
próbáld ki szembeszélben :)
Anno 2 ütemű waresszal, erős szélben egyik irányba alapjáraton ment 60-nal, a másikba meg nyomni kellett a gázt nagyon :)
Anno 2 ütemű waresszal, erős szélben egyik irányba alapjáraton ment 60-nal, a másikba meg nyomni kellett a gázt nagyon :)
G-MANN🍀08-10-2024 20:02:11 // 37391
Nálam 24 bejött mindenkor is😊
Gabor F08-10-2024 18:46:29 // 37390
A dobbetét hátsó filc részét szedte már ki valaki? Tisztítás miatt kérdezem. Ajánlani szokták, ha valaki hosszú távra tervez vagy egyszerűen vigyázni akar a verdára!
RomeoOne08-10-2024 18:37:54 // 37389
Én 22 fokon szoktam tartani. Melegben, napon járatni kell, mint az állat, viszont ha már nyugszik le a nap, hiába tekerem le a ventit 3-ra vagy az alá, nagyon hideget fúj, bőven nincs már 22 fok bent, de azért tolja a fagyos levegőt. Nekem ez a bajom :D
Üa. tank szintjelző az kb. a 20%-80% tartományban mozog. Mármint A tank 100%-ától 80%-ig meg sem mozdul, utána kezd el csökkenni, majd 20% körül már meg akar halni. Ezt bele kell kalkulálni. Nekem olyan is volt már, hogy egy durvább csapatás után két csíkon volt a jelzés, majd véget ért az a veretős szakasz. Utána visszaálltam kulturáltabb közlekedésre és a 2 csíkból 3 lett. Termelte a benzint :DDD
A hatótávot viszont elég pontosan mutatja. Múltkor nem kegyelmeztem neki, csak azért sem álltam meg tankolni és még 20 km-es range-nél is padlóztam hegynek felfele. Utána abbahagyta a kalkulációt, gurultam még vele 10 km-t és egy jó 55,3 litert tudtam beletenni. Szóval a hatótáv számítás rendben volt, amíg számolta és nem kezdte el a pszichológiai hadviselést azzal, hogy abbahagyta :D
Üa. tank szintjelző az kb. a 20%-80% tartományban mozog. Mármint A tank 100%-ától 80%-ig meg sem mozdul, utána kezd el csökkenni, majd 20% körül már meg akar halni. Ezt bele kell kalkulálni. Nekem olyan is volt már, hogy egy durvább csapatás után két csíkon volt a jelzés, majd véget ért az a veretős szakasz. Utána visszaálltam kulturáltabb közlekedésre és a 2 csíkból 3 lett. Termelte a benzint :DDD
A hatótávot viszont elég pontosan mutatja. Múltkor nem kegyelmeztem neki, csak azért sem álltam meg tankolni és még 20 km-es range-nél is padlóztam hegynek felfele. Utána abbahagyta a kalkulációt, gurultam még vele 10 km-t és egy jó 55,3 litert tudtam beletenni. Szóval a hatótáv számítás rendben volt, amíg számolta és nem kezdte el a pszichológiai hadviselést azzal, hogy abbahagyta :D
zümi16608-10-2024 18:18:48 // 37388
Nekem a hőmérsékletekkel nincs gondom, annál inkább a ventilátor léghordó képességével (de szépen megfogalmaztam🙂), szóval szinte maxon kell veretni, hogy fújjon valami luftocskát. Több helyen olvastam, hogy nagyon gyengus a Giulia ventije, mások is panaszkodtak erre.
Ami a másik témád illeti, ez szinte minden autónál így van, a tank felül szélesebb, s lefelé keskenyedik. A mutatósoknál látszik jól, hogy teli tank esetèn 100 km. után se moccan meg, aztán negyed alatt van rohamosan megindul a mutató lefelé.
Ami a másik témád illeti, ez szinte minden autónál így van, a tank felül szélesebb, s lefelé keskenyedik. A mutatósoknál látszik jól, hogy teli tank esetèn 100 km. után se moccan meg, aztán negyed alatt van rohamosan megindul a mutató lefelé.
Shadin08-10-2024 17:40:08 // 37387
Csak hogy legyen téma, két észrevételem van, egyik, hogy a klíma ill. fűtés a korábban megszokottól eltérően nem 21.5°-on, hanem 24°-on járatva jó, de nyilván nincs 24 °a kocsiban így reggelente. Eddig a klímával volt bajom, azt is jelentősen magasabban kellett tartanom mint a megszokott, még ha nem is volt akkor a külső hőmérséklet :-(
Lehet h valami nem stimmel a klímában? MES-ben sok állítgatási lehetőség nincs, paraméterek szerint a kívánt 24°-nál szerinte annyi is van, de ez nem igaz :-(
A másik meg hogy az üzemanyag a tank alján sokkal jobban fogy mint a tetején :-)
Pl. 600 km egy tank egy negyednél már dob egy sárgát ami szerint még 130 km van hátra kb. hasonló stílusban vezetve, majd pikkpakk dobja a pirosat h még 50 km van hátra, de nem mentem vele 40-et sem :-( Majd szarrá paráztat, hogy kifigyott a tank, mire a 0 van még hátra jelzéssel simán elmentem ~50 km-t. Szóval leosthatná ezt rendesen is, de szivat :-) Csak nekem csinálja ezt Kvázi két csík után már baxtat nagyon hamar h tankoljak, bár még bőven nem kéne...
Lehet h valami nem stimmel a klímában? MES-ben sok állítgatási lehetőség nincs, paraméterek szerint a kívánt 24°-nál szerinte annyi is van, de ez nem igaz :-(
A másik meg hogy az üzemanyag a tank alján sokkal jobban fogy mint a tetején :-)
Pl. 600 km egy tank egy negyednél már dob egy sárgát ami szerint még 130 km van hátra kb. hasonló stílusban vezetve, majd pikkpakk dobja a pirosat h még 50 km van hátra, de nem mentem vele 40-et sem :-( Majd szarrá paráztat, hogy kifigyott a tank, mire a 0 van még hátra jelzéssel simán elmentem ~50 km-t. Szóval leosthatná ezt rendesen is, de szivat :-) Csak nekem csinálja ezt Kvázi két csík után már baxtat nagyon hamar h tankoljak, bár még bőven nem kéne...
Shadin07-10-2024 14:56:31 // 37386
Skacok, ma mentem anyukám 1.0-s 4 hengeres Chevrolet Sparc-jával.
Hát az a motorfék az nem semmi :-D
Hát az a motorfék az nem semmi :-D
WarbiRunner (Gyuri)07-10-2024 10:37:24 // 37385
WarbiRunner (Gyuri)07-10-2024 10:36:33 // 37384
Na az szép.. vagyis elég ronda.
Tegnap tettem érte, hogy az első fékek nálam is közelebb kerüljenek a cseréhez, Kakucson körözgettünk egy kicsit. Azt kell hogy mondjam, hogy a hátsó fék upgrade baromi jól sikerült. Soha az életben nem volt ez ilyen agresszív, gyors és precíz. Ez így most nagyon jó. Baromira semmi előre bólintás nincs. Az Mring szűk egy éve volt, azt élveztem nagyon, de itt most nyári gumin, ezzel a fékkel nagyon jó volt. És a hátsó fékem egy ilyen terhelés után? Patika. Semmi baja.
Tegnap tettem érte, hogy az első fékek nálam is közelebb kerüljenek a cseréhez, Kakucson körözgettünk egy kicsit. Azt kell hogy mondjam, hogy a hátsó fék upgrade baromi jól sikerült. Soha az életben nem volt ez ilyen agresszív, gyors és precíz. Ez így most nagyon jó. Baromira semmi előre bólintás nincs. Az Mring szűk egy éve volt, azt élveztem nagyon, de itt most nyári gumin, ezzel a fékkel nagyon jó volt. És a hátsó fékem egy ilyen terhelés után? Patika. Semmi baja.
Shadin07-10-2024 09:47:44 // 37383
Az hogy homorúra kopik az elvileg elképzelhetetlen :-)
Max. akkor ha a két-két dugattyú felett a betét kordozó vasa puha és ezért deformálódhat?
Itt megint a mondás mit korábban, valami nem jól van megtervezve, nyilván elfogadhatatlan a fékben bármi deformáció, dehát itt van...
Max. akkor ha a két-két dugattyú felett a betét kordozó vasa puha és ezért deformálódhat?
Itt megint a mondás mit korábban, valami nem jól van megtervezve, nyilván elfogadhatatlan a fékben bármi deformáció, dehát itt van...
RomeoOne07-10-2024 08:44:28 // 37382
Nem az a része az érdekes, sztem, hanem hogy mitől kopott ennyire aszimmetrikusan a betét.
Shadin06-10-2024 14:40:30 // 37381
Ekkor atraumát azért nem okozozz nekem az első nyeregben betétet cserélni, régen nyilván minden jobb volt, a GT-ben pl. nem kell nyerget leszedni a betét cseréjéhez, de a merev cső is csak addig merev amíg rá nem jön az ember, hogy leszedi inkább egy tizes kulccsal a konzolt ami merevvé teszi :-(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
726
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?