Forum >> Giulia
carver14-01-2024 16:10:45 // 33474
LOL vagy szomorú smájli... Ez nem a budaörsi Carnet? Nagy gázzal kikanyarodott és ott vége is volt?
rossz nézni szegényt...
rossz nézni szegényt...
WarbiRunner (Gyuri)14-01-2024 14:15:58 // 33473
Szerintem N-ben kicsit puha a gáz, D-ben érzem azt is jónak, nem egy ilyen pedálút elejére hangolt dolog.
RomeoOne14-01-2024 13:32:04 // 33472
De ha N-ben kiveszed manuálba, akkor a buta váltóprogramot eleve kilőtted. A gázpedál pedig olyan szempontból talán jobb is, hogy a véghelyzetben éri el a 100%-ot, tehát sokkal nagyobb úton dolgozik, finomabban adagolható.
A Q-nál legalábbis így van, D-ben már kb. 50%-os gázpedál állásnál kitol mindent a csövön, a gázpedál út második fele kb. felesleges (leszámítva a kick-down kapcsolót).
Ha ez így van a Supernél is, akkor semmi gond, ha kikapcsolod az ESC-t, akkor semmi olyat nem vesztesz, amire szükség lenne.
(Disclaimer: ez nem buzdítás állatkodásra, ha valaki összetöri emiatt, ne nálam reklamáljon :D )
A Q-nál legalábbis így van, D-ben már kb. 50%-os gázpedál állásnál kitol mindent a csövön, a gázpedál út második fele kb. felesleges (leszámítva a kick-down kapcsolót).
Ha ez így van a Supernél is, akkor semmi gond, ha kikapcsolod az ESC-t, akkor semmi olyat nem vesztesz, amire szükség lenne.
(Disclaimer: ez nem buzdítás állatkodásra, ha valaki összetöri emiatt, ne nálam reklamáljon :D )
WarbiRunner (Gyuri)14-01-2024 12:55:30 // 33471
Kézi váltással, rendesen forgatva pedig állati jó hangja van a motornak.
WarbiRunner (Gyuri)14-01-2024 12:53:24 // 33470
Az alap probléma, hogy a váltó és a gázpedál map N-ben ragad. MY21 előttieknél még ez nem is annyira vészes, bár akkor is egy kevésbé sportos váltóbeállításhoz és kevésbé direkt gázreakcióhoz van egy kikapcsolt esc-d. Én magam részéről ezért is vetettem el eddig, igazából használhatatlan lenne kikapcsolt elektronikával, de 1500-on elváltó váltóval és puha gázpedállal. Abban sem vagyok biztos, hogy az N módban működik az e-LSD, ami nyitott difi mellett azért kell. A villanyos fékrendszer miatt ez valóban jól működik. Nyilván ez sem versenypályára és pláne nem driftre való.
Több mint két év után az összbenyomásom az, hogy néha baromira bosszant ahogy megfogja az autót. De valójában meg igaza van, nem feltétlenül kéne full keresztbe menni városi forgalomban XD Eléggé hamar dobja magát..
Dynamicban kézzel váltva kicsit többet enged, és szerintem jóval több a kontroll érzet. Szóval néha hiányzik hogy huligánkodni lehessen vele, de igazából ez az autó nem erre van kitalálva.
Több mint két év után az összbenyomásom az, hogy néha baromira bosszant ahogy megfogja az autót. De valójában meg igaza van, nem feltétlenül kéne full keresztbe menni városi forgalomban XD Eléggé hamar dobja magát..
Dynamicban kézzel váltva kicsit többet enged, és szerintem jóval több a kontroll érzet. Szóval néha hiányzik hogy huligánkodni lehessen vele, de igazából ez az autó nem erre van kitalálva.
SD14-01-2024 10:38:45 // 33469
Nem a 3-4 kW miatt;D
Hanem hogy ne forgassa 6000-en a klíma kompresszort:)
Hanem hogy ne forgassa 6000-en a klíma kompresszort:)
Liquid14-01-2024 10:18:22 // 33468
Nem hiszem hogy 200 lónál ennek sok jelentősége van :)
SD14-01-2024 04:07:02 // 33467
Még egy kérdés, ki tud valamit a klíma vezérlésről, amikor nyélen megy a gép akkor is rajta hagyja a kompresszort, vagy ökörködéshez ki kéne kapcsolni?
Van ugye eleve több féle klíma kompresszor:
- van ami mágnes kuplungos és nem is forog mikor nincs bekapcsolva
- van állandó hajtású ami forog max nem tölt ha nem kell
- és a csavaros digók Lancia-ban csináltak olyat hogy érzékelte ha padlózod és olynakor lekapcsolta a klímát.
Na most a Giu-ban vajh melyik van?
Van ugye eleve több féle klíma kompresszor:
- van ami mágnes kuplungos és nem is forog mikor nincs bekapcsolva
- van állandó hajtású ami forog max nem tölt ha nem kell
- és a csavaros digók Lancia-ban csináltak olyat hogy érzékelte ha padlózod és olynakor lekapcsolta a klímát.
Na most a Giu-ban vajh melyik van?
SD14-01-2024 04:01:38 // 33466
Majd érdekel a megérzésed a manual módról, nekem először az volt hogy jó 1-2k hiányzik a fordulat tartományból.
Pedig ha a nyomaték görbét nézed pont jó amit az automata csinál, és kézzel sem kell okvetel fölé hergelni.
Nekem 1 évig csak az automata diktált így megszoktam, hogy ne akarjam üvegelni, mert ugye ez turbo motor.
De ezzel kapcsolatban mik az első tapasztalataid?
Ferrari vs. Alfa
nagyon hozza ugyan azt a feelinget, igaz csalás mert a ferrari szívó V8 volt.. de azért ha 7-8k-ig elforogna úgy hogy ne hulljon szét:D
Pedig ha a nyomaték görbét nézed pont jó amit az automata csinál, és kézzel sem kell okvetel fölé hergelni.
Nekem 1 évig csak az automata diktált így megszoktam, hogy ne akarjam üvegelni, mert ugye ez turbo motor.
De ezzel kapcsolatban mik az első tapasztalataid?
Ferrari vs. Alfa
nagyon hozza ugyan azt a feelinget, igaz csalás mert a ferrari szívó V8 volt.. de azért ha 7-8k-ig elforogna úgy hogy ne hulljon szét:D
SD14-01-2024 03:14:16 // 33465
Én mostani tudásom szerint úgy vagyok vele hogy nem biztos hogy kell az az elektronika kikapcsolás. Amit tud azt így is tudja, amikor hülye vagyok akkor meg tiltson csak be:D
Pl: hazafele városi szüttyögés, -2 fok, kicsit megtoltam körforgóban, a kifényesedett aszfalton úgy tolta el az orrát. Ha nem meleg a kerék mint a jég...
Nagyon sok összetevős ez, és a kikapcsolt elektronikából annyi maradt meg hogy eltekeri az ív belsőt, gyorsabb nem lesz, de veszélyesebb igen:) Bohóckodni jó, arra meg tényleg ott a manuális módszer. De Sperr nélkül..
Az tényleg versenypályára való, ott meg hátra tudsz menni és lehúzni az akkut-t, és még ott is fejtetőre lehet tenni a gépe pikk-pakk, kell ez?:D
De ez csak a mostani véleményem:))) Összesen 1 éve hátsókerekesezek:)
Annyit már sikerült elfogadnom hogy a haladás eddig előre történt most sok dimenziós lett, és az hogy megcsúszik a gép az üzemszerű, de így ebben a felállásban FUN
Nem tudom szabad-e végletekig hegyezni:)
És azért azt ne felejtsük el a QV-n RACE módban is összezár a difi.
Pl: hazafele városi szüttyögés, -2 fok, kicsit megtoltam körforgóban, a kifényesedett aszfalton úgy tolta el az orrát. Ha nem meleg a kerék mint a jég...
Nagyon sok összetevős ez, és a kikapcsolt elektronikából annyi maradt meg hogy eltekeri az ív belsőt, gyorsabb nem lesz, de veszélyesebb igen:) Bohóckodni jó, arra meg tényleg ott a manuális módszer. De Sperr nélkül..
Az tényleg versenypályára való, ott meg hátra tudsz menni és lehúzni az akkut-t, és még ott is fejtetőre lehet tenni a gépe pikk-pakk, kell ez?:D
De ez csak a mostani véleményem:))) Összesen 1 éve hátsókerekesezek:)
Annyit már sikerült elfogadnom hogy a haladás eddig előre történt most sok dimenziós lett, és az hogy megcsúszik a gép az üzemszerű, de így ebben a felállásban FUN
Nem tudom szabad-e végletekig hegyezni:)
És azért azt ne felejtsük el a QV-n RACE módban is összezár a difi.
G-MANN🍀13-01-2024 21:50:55 // 33464
Shadin13-01-2024 19:43:30 // 33463
RACE / ESC Off moddal foglalkozott valaki?
Liquid13-01-2024 19:21:22 // 33462
Stelvio-t még nem próbáltam, de ami késik nem múlik :)
Liquid13-01-2024 19:18:58 // 33461
a 159TBI 237-re volt képes (GPS, sík út)
Piritu - 1.000.00013-01-2024 18:32:08 // 33460
anno a 159 2.0 mjet gyári állapotban is megfutotta GPS szerint a 236-ot...
carver13-01-2024 18:00:48 // 33459
csak egy tipp vagy akkor kell próbálkozni mikor már mindenki alszik és/vagy lassan fokozatosan emelni a tétet, akkor csak utólag fogják mondani hogy, ja tényleg, azt hittem csak erősebben fújt a szél :) mert mást nem nagyon veszel észre látszik hogy nagyobb igénybevételre lett kitalálva a konstrukció, nagy sebességnél is stabil és kezes.
carver13-01-2024 17:53:48 // 33458
A 200 lovas 242-t megy sebességmérő szerint lehet hogy az a valóságban 235.
Piritu - 1.000.00013-01-2024 17:31:38 // 33457
Apa kezdődik! :-DD
Shadin13-01-2024 17:17:20 // 33456
Éppen egy gyári hanggenerátor retrofit volt tervben, de Erhardnak megmaradt a strandkorlátkékből egy Remus dob hátra :-)
Shadin13-01-2024 17:16:07 // 33455
Sohaaaaa!
Ameddig nem kéri :-)
Ameddig nem kéri :-)
Piritu - 1.000.00013-01-2024 17:01:38 // 33454
Már csak az a kérdés hogy a motort mikor bontod meg :-DD
Lev13-01-2024 15:00:54 // 33452
Nagyon szívesen!:)
SD13-01-2024 13:07:56 // 33450
Gratula, kormány alsó burkolat?
Shadin13-01-2024 10:23:40 // 33449
SD11-01-2024 18:00:38 // 33448
G-MANN🍀11-01-2024 14:40:26 // 33447
Persze csak Németországban, itthon soha nem mozog! 😁
G-MANN🍀11-01-2024 14:39:45 // 33446
200ig ok, nekem 200 fölött az állítás után is mozog még (jobb lett, de itt ekkor sem múlt el)
RomeoOne11-01-2024 13:47:52 // 33445
Mert neked egy transformer-ed van, nem kocsid. Kérdés, hogy autobot vagy álca? :D
SD11-01-2024 13:46:45 // 33444
Lehet a Q-nak erősebben van felszerelve a lökös hogy 300-nál se szakadjon le:D
Én megfigyeltem hogy az olasz tűző napon a lökös formája is változott:D
Én megfigyeltem hogy az olasz tűző napon a lökös formája is változott:D
WarbiRunner (Gyuri)11-01-2024 13:37:38 // 33443
Én az első alkalommal amikor megláttam hogy hogy lobog, hazaérve beállítottam rendesen. A hézag is jobban néz ki, és nem is lobog ha egy hangyapénisznyivel a sík alá van állítva. Azóta nem figyeltem meg ilyen erős hullámzásokat. Az ablak felőli pereme kicsit rezeg, de már nem mozog ijesztően nagy tempón vagy erős szélben.
RomeoOne11-01-2024 13:30:30 // 33442
180-200 körül elkezd látszani rajta a hullámzás és azt úgy tartja is konstans. Nem erősödik. Mármint nincs az az érzés a növekvő sebességgel, hogy ez egyre jobban mozog és jajj, mindjárt leszakad.
Egyébként én tendenciaszerűen azt vettem észre, hogy magasabban van a nem-Q Giuliák motorházteteje, mint a Q-ké. Mármint, hogy nem csukódik olyan mélyre. Képeken is látványisan nagyobb a gap a motorháztető és a lökös között a 2.0-nál és a 2.9-nél. Az elején nekem is kicsit magasabban volt, akkor kicsit jobban is mozgott.
Sztem próbáljátok meg beállítani a motorháztetőt, hogy simulon jobban hozzá az orrához, az a lebegésen is sokat segít, meg jobban is néz ki.
Egyébként én tendenciaszerűen azt vettem észre, hogy magasabban van a nem-Q Giuliák motorházteteje, mint a Q-ké. Mármint, hogy nem csukódik olyan mélyre. Képeken is látványisan nagyobb a gap a motorháztető és a lökös között a 2.0-nál és a 2.9-nél. Az elején nekem is kicsit magasabban volt, akkor kicsit jobban is mozgott.
Sztem próbáljátok meg beállítani a motorháztetőt, hogy simulon jobban hozzá az orrához, az a lebegésen is sokat segít, meg jobban is néz ki.
SD11-01-2024 11:11:54 // 33440
és mit csinál a motorháztető 270 körül?:D
zümi16611-01-2024 10:57:44 // 33439
A világosabb jobban mutatna rajta, én biztos olyanra fújatnám.
RomeoOne11-01-2024 08:39:40 // 33438
Az enyém igen. A 7. elfogy olyan 270 körül :D
Szabba11-01-2024 08:04:45 // 33437
Egészségére! 😀 Én a két nyakba akasztónak és csak úgy a gesztusnak is megörültem. 🙂
Shadin10-01-2024 22:19:16 // 33436
Ezek a sötétebb felnik
Shadin10-01-2024 22:01:49 // 33435
Fel sem tűnt, csak a színösszeállítást néztem :-)
Zselé10-01-2024 20:08:45 // 33434
Azaz, bizony! Felszállás! :D
246-ot írt egyszer talán…
246-ot írt egyszer talán…
G-MANN🍀10-01-2024 19:53:51 // 33433
Én is így emlékszem, nem vált fel 8-ig 😁😉 és a vége maxolva van, ahogy néztem,
a motorháztető rezgése is maxolva már akkor 😁
a motorháztető rezgése is maxolva már akkor 😁
Zselé10-01-2024 19:43:34 // 33432
Emlékeim szerint ha padlózom D-ben, nem is váltja be a 8-ikat.
Piritu - 1.000.00010-01-2024 19:36:40 // 33431
Nekem így bejön, de miért van előrébb a hátsó kerék? Előtte kisebb a rés mint mögötte....
WarbiRunner (Gyuri)10-01-2024 19:10:35 // 33430
Gyönyörűen meg lehetne írni 360Nm-re végig. Mindig ez volt a mániám, a dízeleimmel is ezt csináltam. 280 ló lenne ugyanúgy, csak egy nagy lapos nyomaték görbével. Mivel a mienk nem összkerekes, lehet elég is neki letenni ennyi nyomatékot az aszfaltra. Érzete biztos hogy nagyon jó lenne, olyan sose fogy el feeling az így megírt autó.
Shadin10-01-2024 18:46:59 // 33429
Shadin10-01-2024 17:37:45 // 33428
SD10-01-2024 17:11:12 // 33427
Lehet csoki is volt benne, csak azt valaki már megette?:D
SD10-01-2024 17:10:38 // 33426
szuperek ezek a szuperek, ez van:)))
én ciki de még nem mentem vele nem tudom mennyivel megy:D
Golf-os cimbora is 250-el csapatja erre én meg mondom hát a 200-ba belekóstoltam de már nagyon üvöltöttek velem...
Pedig tök egyenesen ment, előttem senki mögöttem meg már lemaradtak:D
Kiskerékkel, kikönnyített lomokkal, hifi stb. még a tükröt is becsukom, ki tudja mit lép a kis huncut.D 142-őt:D:D:D
én ciki de még nem mentem vele nem tudom mennyivel megy:D
Golf-os cimbora is 250-el csapatja erre én meg mondom hát a 200-ba belekóstoltam de már nagyon üvöltöttek velem...
Pedig tök egyenesen ment, előttem senki mögöttem meg már lemaradtak:D
Kiskerékkel, kikönnyített lomokkal, hifi stb. még a tükröt is becsukom, ki tudja mit lép a kis huncut.D 142-őt:D:D:D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
510
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?