Szerintem sem a motor sem a többi alkatrész nincs maxra terhelve a gyári adatoknál.
Gondolom 15-20% itt is simán húzható feljebb.
Egyébként már több helyen kérdeztem,hogy mikor kell teljes vezérlést csinálni vagy komolyabban hozzányúlni a motorhoz de sajna erre egyik kereskedő sem tudott még konkrét választ adni.
Forum >> Giulia
'''''03-12-2017 09:42:35 // 3547
'''''03-12-2017 09:36:04 // 3546
Ha jól tudom,csak egy box kell hozzá 1000euró körül.
Nekem is hihető a plusz 100-150le.
Nekem is hihető a plusz 100-150le.
Haddel02-12-2017 21:10:53 // 3545
Csak hülyülök,én is csak tollpihével merném simogatni a gázpedált. Azért egy ilyen erős autóhoz komoly vezetői tudás kell szerintem.
Chianti02-12-2017 19:19:03 // 3544
Elhiheted, hogy kipróbáltam volna nagyon szívesen, de ez az autó azért nem egy játékszer... Talán majd legközelebb, ha arra járok és meg lesz még... :o)
BCS02-12-2017 19:03:51 // 3543
A 600 LE körüli teljesítmény motorfejlesztői szemmel még abszolút reálisnak tűnik számomra.
Azon felül szerintem már, hogy hozza a megfelelő élettartamot, jópár dolgot át kellene rajta tervezni, kezdve a hengerfejjel, forgattyús mechanizmussal, vezérléssel, hűtéssel.
Nyilván egy komolyabb futúmű sem árt, az ilyen teljesítményekhez.
Mit kínál hozzá, amúgy a Novitec, azt nem tudod? Turbó, kipufrendszer, szoftver?
Azon felül szerintem már, hogy hozza a megfelelő élettartamot, jópár dolgot át kellene rajta tervezni, kezdve a hengerfejjel, forgattyús mechanizmussal, vezérléssel, hűtéssel.
Nyilván egy komolyabb futúmű sem árt, az ilyen teljesítményekhez.
Mit kínál hozzá, amúgy a Novitec, azt nem tudod? Turbó, kipufrendszer, szoftver?
Haddel02-12-2017 18:22:46 // 3542
Miért nem dobtál bele egy kis zsetont a perselyükbe ,és kihozni kicsit veretni,?😃😃
RomeoOne02-12-2017 17:01:10 // 3541
De baszki, az nagyon sok. Meddig bírja azt a teljesítményt a többi alkatrész? Nem hiszem el, hogy ekkora tartalékkal tervezték meg az erőátviteli rendszert.
'''''02-12-2017 15:39:38 // 3540
Nekem egy qv tulaj azt mondta,hogy van Novitec tuning hozzá.660 és 700lovas változatban.660-ra van még gyári gari a nagyobbra már nincs.
Remélem valós a hír. :-)
Remélem valós a hír. :-)
BCS02-12-2017 11:22:07 // 3539
Na igen, ez egy clubsport Jag inkább, becsövezve és pályanapra építve. Olyan, mint egy M4 GTS.
Ilymód az összehasonlítás teljesen életképtelen és irreleváns. A Giulia Q egy széria, (nem limitált) hétköznaponként is használható autó, ami 5 személyt is elvisz hosszútávon.
Az Alfa is építhetne egy ilyen clubsport változatot, csak minek...egészen biztos vagyok benne,hogy a 2.9 V6-ot is fel lehet húzni 600 ló környékére, meg becsövezni, versenyfutóművet alátolni, és akkor megint ütné a Jag-et.
Pár tuner már el is kezdte építgetni a Giulia Q-t, asszem most olyan 580 LE körül járnak vele.
Ilymód az összehasonlítás teljesen életképtelen és irreleváns. A Giulia Q egy széria, (nem limitált) hétköznaponként is használható autó, ami 5 személyt is elvisz hosszútávon.
Az Alfa is építhetne egy ilyen clubsport változatot, csak minek...egészen biztos vagyok benne,hogy a 2.9 V6-ot is fel lehet húzni 600 ló környékére, meg becsövezni, versenyfutóművet alátolni, és akkor megint ütné a Jag-et.
Pár tuner már el is kezdte építgetni a Giulia Q-t, asszem most olyan 580 LE körül járnak vele.
Liquid29-11-2017 20:21:45 // 3538
semmi extra nincs benne, írták is a "cikk"-ben, hogy nagyon nem utcai autó a Jag, építettek gyorsan vala,mit, amivel az övék lehet a cím egy darabig.
Giuntini29-11-2017 19:31:09 // 3537
De könyörgöm hová? Már a QV 510 lóereje is közútra túlzás. A Veloce 280 lóereje minden igényt kielégít. Azt meg nem hiszem el, hogy a Jag futóműben lenyomta a QV-t. Egyszerűen nem elég a Nurburgringen a motor, oda meg futómű is kell! Már azon is nagyon elcsodálkoztam, hogy a QV lenyomta a Lambo Aventadort!
gradvolttomi29-11-2017 16:20:23 // 3536
Chianti28-11-2017 19:17:23 // 3535
El lehetett volna vinni ezt is egy tesztkörre, csak le kellett volna tenni egy kis zsetont... Hogy mennyit, azt nem kérdeztem... :o)
Chianti28-11-2017 19:13:53 // 3534
Giuntini28-11-2017 15:37:24 // 3533
Fekete mint az atom!!!
RomeoOne28-11-2017 15:19:53 // 3532
Ez fekete vagy sötétkék?
Giuntini28-11-2017 15:06:53 // 3531
RomeoOne28-11-2017 11:29:55 // 3530
Ez jó cikk, berakom linkbe, hátha valaki lusta lesz másolgatni az URL-t.
link
link
BCS27-11-2017 16:13:44 // 3529
http://www.enginetechnologyinternational.com/exclusive_articles.php?ArticleID=2240
Béci Ɨ|ѯ27-11-2017 10:41:25 // 3528
PBali24-11-2017 15:55:34 // 3527
Ha a Giulia QV az alap, akkor valóban, de nekem így is tetszik, bár oldalról a hátsó fertály totál 3-as coupe BMW. De az is egy szép autó...szerintem. Én nem gondolom, hogy sok mindenben más lesz, mert nem éri még a gyártás során, de majd kiderül, nyilván ez csak "koncepció". Amúgy fura, hogy a Giulia kombitól elzárkóznak, coupe meg lesz, de ők tudják. Mindenesetre várom a végső formát és megoldásokat.
JCsabi24-11-2017 15:55:04 // 3526
Plusz a hátsó rendszám lekerült a lökhárítóra
Tedi24-11-2017 15:24:14 // 3525
Pont ennyi változtatás történt, szóval ezért ezt senki ne vegye alapul :))
RomeoOne24-11-2017 15:16:27 // 3524
Én mondjuk nem is látom a különbséget, leszámítva, hogy kivették a hátsó két ajtót és meghosszabbították az elsőket.
PBali24-11-2017 14:33:54 // 3523
Béci Ɨ|ѯ24-11-2017 11:48:44 // 3522
Megbízhatósági lista 2017. . Az Alfa az 5 helyen. Akkor annyira mégse lehet rossz...
gradvolttomi21-11-2017 10:54:44 // 3521
RomeoOne17-11-2017 08:19:18 // 3520
Egyébként a 2. képen, a borítókép alatt, nem QV van :)
Kazes☻16-11-2017 22:39:22 // 3519
trxAlfa15-11-2017 02:33:35 // 3518
Na ez az igazi elismerés! Teljesen laikusként, úgy hogy jóformán nem is vársz sokat a technikától, és ilyen mértékű a pozitív meglepetés. Szerintem ez is mutatja, hogy a sok újságíró mennyire irreleváns követelményeket támaszt a modell irányába, és a felesleges hiányosságoknál leragadnak és észre sem veszik az autó valódi erényeit. Eddig egyetlen ember tollából láttam viszont hasonló véleményt, és az Csikós Zsolt tavalyi év autója tesztje volt. Van hozzá egy videóteszt is, és szinte szóról szóra elmondja, amit te is. 200 lovas "alap" benzines szintén, és nem győzi magasztalni.
Sajnos sokan leragadnak ott, hogy nincs belőle hibrid és nem vezet önnönmagától, a valódi értékek és kvalitások pedig felszínre sem kerülhetnek, mert képtelen ezen túljutni a mélyentisztelt szakember.
Örülök, hogy ráleltél erre a csodára :) és sok közös élményt kívánok vele! Még úgy 8 év és beszerzek egyet én is használtan :D
Sajnos sokan leragadnak ott, hogy nincs belőle hibrid és nem vezet önnönmagától, a valódi értékek és kvalitások pedig felszínre sem kerülhetnek, mert képtelen ezen túljutni a mélyentisztelt szakember.
Örülök, hogy ráleltél erre a csodára :) és sok közös élményt kívánok vele! Még úgy 8 év és beszerzek egyet én is használtan :D
Kazes☻14-11-2017 23:04:05 // 3517
Grat! Érezd magad jól vele, velünk és sok vigyorban gazdag, balesetmentes km-t kívánok! :)
R33Z14-11-2017 22:28:45 // 3516
Ha lehet hinni az eddig fellelhető méréseknek, lényegesen erősebbek a MAir motorok a katalógus adatoktól. 2.0t 230hp@380Nm / Veloce 310hp@460Nm (Nissannál is csináltak ilyet az R34 GT-R idejében). Az én buttdyno-m is alátámasztja ezt, többet kaptam, mint vártam, de ezt elmondhatom minden egyéb területen az autóról.
Még csak egy hónapos, de túlzás nélkül állíthatom, hogy egy igazi remekmű. Nagyon sok autóm volt, de a saját építésű AE86 versenyautóm mellett már most a kedvenccé vált Giulia :) Minden porcikájából azt érezni, hogy ezzel az autóval meg akartak mutatni valamit, különlegeset akartak alkotni. Először az S2000 jutott eszembe, amibe a Honda szintén mindent beleadott és a legendák szerint bekerülési értéken kínált a vásárlóknak. Tavasszal volt szerencsém kipróbálni egy Ferrari FF-et, abban napokig nem tértem magamhoz a váltó működésén és mit ad Isten, ugyanezt a páratlan érzést kaptam az Alfa-ban, hihetetlen. Éppen a kocsi érkezése előtt teszteltem végig a Lexus csúcspalettáját (GS-F, RC-F, LC500h). Azt gondoltam, de kár volt, majd ezek után biztosan visszás érzés lesz a saját Alfa, hiszen csak egy benzines "alapmodell"-re várok. Dehogy csalódás, nem 500 ló, de ahogy ez a technika működik, az páratlan. Amilyen visszajelzések jönnek a futóműből, kormányműből, ahogyan a hajtáslánc és a fék működik (igen a fék..., aki városban nem tudja finoman használni, az béna és pont) , egyszerűen tökéletes. Minden autób@zi ezt várja egy igazi autótól. Lehet vele kecsesen suhanni - legtöbbször - és van egy olyan arca, amikor kilehet csalogatni belőle az állatot, amit már a papíron 200 lovas is tud. No mindegy nem ömlengek, de nagyon boldog vagyok vele, már amikor nem a feleségem viszi :)
Most tettek igazán kíváncsivá a régi legendás Alfa modellek. Korábban is gyártott az Alfa Romeo hasonlókat? Bevallom lemaradtam róluk, bajom nem volt soha a márkával, de a japánokon kívül egyszerűen nem gondoltam másra.
A tesztekről... a sok elismerés (felismerés) mellett, meglepő butaságokat is olvasni, bár az is igaz, hogy a legtöbb tesztelő nem igazán tudja az igazi értékeket felismerni, talán nem is merik olyan helyzetben használni az autót, ahol ezek előjönnek.
Az érdekes, pl. hogy egyetlen tesztben sem olvasni, az egyetlen "negatívumot", ami tulajdonképpen nem is negatívum, csak olyan futómű geometria van, ami 18-19" kerékkel parkoláskor kissé nehézkessé teszi full lock-on a kerék elfordulását. Cserébe a szerpentinen kétszer olyan gyorsan lehet elfordulni, mint egy hétköznapi autóval.
Saját véleményem, hogy nem nagyon érzem szükségességét egy még erősebb középmodellnek. Ha sportkocsi, akkor ott a QV, tök felesleges egy herélt négyhengeres. A mostani négyhengeresek biztonságon szinten mozognak és simán lekezeli a nyomatékot a jelenlegi váltó. Ez a paletta így is szép, ahogy van, a termékkínálat csúcsán a 2.9 V6 biturbo-val.
A stratégia egyébként működik, egy strigulát behúzhatnak, engem a Giuliaval szószerint átcsábítottak :)
Üdv,
Z
Még csak egy hónapos, de túlzás nélkül állíthatom, hogy egy igazi remekmű. Nagyon sok autóm volt, de a saját építésű AE86 versenyautóm mellett már most a kedvenccé vált Giulia :) Minden porcikájából azt érezni, hogy ezzel az autóval meg akartak mutatni valamit, különlegeset akartak alkotni. Először az S2000 jutott eszembe, amibe a Honda szintén mindent beleadott és a legendák szerint bekerülési értéken kínált a vásárlóknak. Tavasszal volt szerencsém kipróbálni egy Ferrari FF-et, abban napokig nem tértem magamhoz a váltó működésén és mit ad Isten, ugyanezt a páratlan érzést kaptam az Alfa-ban, hihetetlen. Éppen a kocsi érkezése előtt teszteltem végig a Lexus csúcspalettáját (GS-F, RC-F, LC500h). Azt gondoltam, de kár volt, majd ezek után biztosan visszás érzés lesz a saját Alfa, hiszen csak egy benzines "alapmodell"-re várok. Dehogy csalódás, nem 500 ló, de ahogy ez a technika működik, az páratlan. Amilyen visszajelzések jönnek a futóműből, kormányműből, ahogyan a hajtáslánc és a fék működik (igen a fék..., aki városban nem tudja finoman használni, az béna és pont) , egyszerűen tökéletes. Minden autób@zi ezt várja egy igazi autótól. Lehet vele kecsesen suhanni - legtöbbször - és van egy olyan arca, amikor kilehet csalogatni belőle az állatot, amit már a papíron 200 lovas is tud. No mindegy nem ömlengek, de nagyon boldog vagyok vele, már amikor nem a feleségem viszi :)
Most tettek igazán kíváncsivá a régi legendás Alfa modellek. Korábban is gyártott az Alfa Romeo hasonlókat? Bevallom lemaradtam róluk, bajom nem volt soha a márkával, de a japánokon kívül egyszerűen nem gondoltam másra.
A tesztekről... a sok elismerés (felismerés) mellett, meglepő butaságokat is olvasni, bár az is igaz, hogy a legtöbb tesztelő nem igazán tudja az igazi értékeket felismerni, talán nem is merik olyan helyzetben használni az autót, ahol ezek előjönnek.
Az érdekes, pl. hogy egyetlen tesztben sem olvasni, az egyetlen "negatívumot", ami tulajdonképpen nem is negatívum, csak olyan futómű geometria van, ami 18-19" kerékkel parkoláskor kissé nehézkessé teszi full lock-on a kerék elfordulását. Cserébe a szerpentinen kétszer olyan gyorsan lehet elfordulni, mint egy hétköznapi autóval.
Saját véleményem, hogy nem nagyon érzem szükségességét egy még erősebb középmodellnek. Ha sportkocsi, akkor ott a QV, tök felesleges egy herélt négyhengeres. A mostani négyhengeresek biztonságon szinten mozognak és simán lekezeli a nyomatékot a jelenlegi váltó. Ez a paletta így is szép, ahogy van, a termékkínálat csúcsán a 2.9 V6 biturbo-val.
A stratégia egyébként működik, egy strigulát behúzhatnak, engem a Giuliaval szószerint átcsábítottak :)
Üdv,
Z
Abarai14-11-2017 18:16:35 // 3515
Már a bemutatón (vagy kicsivel utána?) is emlegettek 300 ló fölötti változatot. A meglepetés csak az, hogy azóta se felejtették el. :)
RomeoOne14-11-2017 14:47:14 // 3514
Haddel13-11-2017 18:43:21 // 3513
Ohh ,ez igaz ,hogy lesz 350 lovas Veloce?? :0
Főnökség! Mit tudtok erről?😃
Főnökség! Mit tudtok erről?😃
Chianti13-11-2017 18:05:48 // 3512
Egy kis olvasnivaló ...
GT Ɨ|ѯ31-10-2017 07:46:37 // 3511
Ez jó:-)
(bár kijavíthatatlanok maradnak)
(bár kijavíthatatlanok maradnak)
Ollah30-10-2017 15:53:00 // 3510
Én találtam egy listát arról, mi az öt leggyakrabban előforduló hiba a Giuliával már új korától kezdődően:
1) People staring at you at traffic lights
2) People putting their faces on the windows when the car is parked to look at the interior
3) People honking at you while driving
4) People tailgating to try to figure out what type of car is that
and the last and biggest problem with the Alfa Romeo Giulia is......
5) Every A hole in an M 3 or M 4 wants to race you !!!!!!
1) People staring at you at traffic lights
2) People putting their faces on the windows when the car is parked to look at the interior
3) People honking at you while driving
4) People tailgating to try to figure out what type of car is that
and the last and biggest problem with the Alfa Romeo Giulia is......
5) Every A hole in an M 3 or M 4 wants to race you !!!!!!
RomeoOne24-10-2017 10:50:49 // 3509
Zsoltikj ૐ20-10-2017 17:10:59 // 3508
A mercedes cla amg meg 27ezer km-nél elfossa a turbót. Gyári tesztembertől hallottam, pont alatta halt meg, egy hétvégi körön, amikor is 4nap alatt kellett 2-3ezer km-et mennie vele
AdiArsenal20-10-2017 12:13:09 // 3507
giuliaforums.com
pettinke20-10-2017 11:22:19 // 3506
linkeld már be nekem légyszi' ezeket a fórumokat.
nézegettem az AlfaBB-t meg az Alfisti-t, de én "nagyon sok" panaszt nem találtam.
nézegettem az AlfaBB-t meg az Alfisti-t, de én "nagyon sok" panaszt nem találtam.
AdiArsenal10-10-2017 19:54:40 // 3505
Nagyon sokat motor hiba miatt visszavásároltak, volt akinél első nap elromlott a klíma, szivárgott az üzemanyag stb. Nagyon sok problémáról lehet olvasni a fórumokon sajnos.
pettinke10-10-2017 19:41:56 // 3504
ezt hány autóról olvastad? 1 db után én nem vonnék valami hatalmas statisztikát belőle.
AdiArsenal10-10-2017 18:22:38 // 3503
Legyen megbízható rendszer azt kívánom, de amikor azt olvassa az ember, hogy a tesztelt stelvionál már 10ezer km után elromlik a sávelhagyás figyelmeztető meg a fényszóró asszistens, akkor mi lesz a sok elektronikus kütyükkel 4-5 év múlva?
pettinke10-10-2017 14:59:32 // 3502
aki azt hiszi, hogy eddig az ABS kocka nem szólt bele a "fékezési élménybe", az naív :-)
nem tudom, miért érzed ezt veszteségnek.
(van mögötte egy biztonsági megoldás, hidraulikusan még mindig tudsz fékezni áramkiesés esetén)
nem tudom, miért érzed ezt veszteségnek.
(van mögötte egy biztonsági megoldás, hidraulikusan még mindig tudsz fékezni áramkiesés esetén)
AdiArsenal10-10-2017 13:27:20 // 3501
Hogy már a fék is elektromos
pettinke10-10-2017 12:54:14 // 3500
őőőőő ... micsoda a kár?
pettinke10-10-2017 10:13:01 // 3498
mindegyik brake by wire.
"Integrált fékrendszer (IBS). Szegmensében az új Giulia az első szedán,
ahol a világon először mutatkozik be ez az új és innovatív elektromechanikus
fékrendszer, mely egyesíti a menetstabilizáló és a szervofék funkcióit.
Az autó érzékeny fékpedálja minden vibrációt kiküszöböl az ABS használata
során. Fékezéskor erőteljesen és gyorsan reagál és azonnali fékhatást
biztosít, melynek köszönhetően az autó 100 km/h-ról mindössze 38.5 méter
alatt áll meg."
"Integrált fékrendszer (IBS). Szegmensében az új Giulia az első szedán,
ahol a világon először mutatkozik be ez az új és innovatív elektromechanikus
fékrendszer, mely egyesíti a menetstabilizáló és a szervofék funkcióit.
Az autó érzékeny fékpedálja minden vibrációt kiküszöböl az ABS használata
során. Fékezéskor erőteljesen és gyorsan reagál és azonnali fékhatást
biztosít, melynek köszönhetően az autó 100 km/h-ról mindössze 38.5 méter
alatt áll meg."
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
478
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?