Forum >> Giulia
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2018 11:34:44 // 4843
Lehet nem egy bolygón élünk a használt autó vonalon csak 1.8TBi 159-et vagy Giuliettát hozunk, hoznánk, annyira nem keresik őket, hogy alig tudjuk össze vadászni őket, mert mire oda érünk már le vannak foglalózva jah és a poén az egészben, hogy kb 2 éve olyan masszívan tartják az árukat, hogy egy frankkal sem megy lejjebb de ha van vonalad ahol senki nem kell és nagy értékvesztéssel árulják ne tartsd magadba :DDD
BCS26-05-2018 10:51:21 // 4842
Korrekt teszt. Pista nem tagadta soha, hogy szimpatizál a márkával csakúgy, mint Csikós.
Vida, Bessenyey, Walter, Winkler...tanuljatok.
Vida, Bessenyey, Walter, Winkler...tanuljatok.
R33Z26-05-2018 10:07:04 // 4841
A tesztauto inkabb 14M (Q2 +9k), csak azt akarta ereztetni, hogy gyakorlatilag nem kell semmi csicsa 10.7 + egy 18"as kerek fulecskek, szin es csokolom. Megkapod a komplett csomagot, technika + kulcsiny, amivel nagyobbat autozol, mint a 20+ konkurensekkel. Na ez szuper volt mindenesetre :) elso Alfam, de pont ilyeneket gondolok es erzek. Ertekvesztes messze sem lesz ilyen drasztikus, amugy meg kutyat nem erdekli, ki akar egy ilyen kocsit eladni, inkabb venni melle megegyet, lohereset.
Public Enemy26-05-2018 09:46:51 // 4840
"Bumszli vastag bajor virsli" :-))))))))
AdiArsenal26-05-2018 07:16:05 // 4839
Az az autó, amit teszteltek simán 12millió felett van, nem tudom honnét vette Pista, hogy az a modell 10,7 milla volt, max. az alapára, legalábbis konfigurátorban bőven 12 felett hozta ki, csak a harman kardon kerül 450ezerbe, felni is plusz 330ezer, ülések is még sok 100ezer, stb.
Pont azért lesz nagy az értékvesztése, mert az Alfa szinte eladhatatlan a használt piacon, meg azért az automata váltóra is idővel költeni kell, a multiair modul meg egyelőre nem tudni mennyire lesz megbízható, Giuliettákban, Mitókban szinte borítékolható, hogy elromlik 150ezer km alatt.
Pont azért lesz nagy az értékvesztése, mert az Alfa szinte eladhatatlan a használt piacon, meg azért az automata váltóra is idővel költeni kell, a multiair modul meg egyelőre nem tudni mennyire lesz megbízható, Giuliettákban, Mitókban szinte borítékolható, hogy elromlik 150ezer km alatt.
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2018 06:45:28 // 4838
Lesz az 3-4 milla 6-7 évesen :)))
zgi52126-05-2018 00:40:18 // 4837
Like!
De az ertekvesztesi prognozisa kicsit tulzo szerintem, inkabb csak remenykedik , hogy olcson kap majd egyet majdan.. Szerintem a keves eladas miatt kuriozumkent inkabb tartja majd az arat.
De az ertekvesztesi prognozisa kicsit tulzo szerintem, inkabb csak remenykedik , hogy olcson kap majd egyet majdan.. Szerintem a keves eladas miatt kuriozumkent inkabb tartja majd az arat.
VV625-05-2018 22:31:37 // 4836
Lelkesítő .... de félek, sose lesz ilyenem:(
gecsa25-05-2018 21:16:20 // 4835
WarbiRunner (Gyuri)25-05-2018 13:47:47 // 4834
Minden olyat kerülni kell, ami rossz irányba indítaná el a motor kopását. Az első 1-2e km-en rengeteget kopik a henger fala. Erdemes kerülni a nagy nyomatékot és nagy fordulatot is. Az első olajcsere periódus sem véletlenül rövidebb, a kezdeti kopással és egyébként magával az összeszereléssel is különféle részecskék juthatnak az olajba.
Én ha új autót vennék, 3000 km körül olajat cseréltetnék, és addig nem bántanám, nem terhelném. De majd ennek is eljön talán az ideje :-)
Én ha új autót vennék, 3000 km körül olajat cseréltetnék, és addig nem bántanám, nem terhelném. De majd ennek is eljön talán az ideje :-)
RomeoOne25-05-2018 08:37:02 // 4833
Mondjuk attól függ, hogy Erhard mit ért bejáratáson kívüli üzemnek. Lehet nála a bejáratás is olyan, mint másnak a "nem-kímélő" üzem. Legalábbis abból ítélve, hogy a 159-ekkel mennyit etetett meg :DDD
Amúgy sztem nem szabad tiltásig forgatni (sokszor) meg tartósabban ne legyen a megengedett fordulatszám tartomány 50%-a felett a motorfordulat. De ez nem valami tudományos megállapítás. Csak nekem ez jut eszembe, ha azt mondják, hogy bejáratás, meg kímélő üzem.
Amúgy sztem nem szabad tiltásig forgatni (sokszor) meg tartósabban ne legyen a megengedett fordulatszám tartomány 50%-a felett a motorfordulat. De ez nem valami tudományos megállapítás. Csak nekem ez jut eszembe, ha azt mondják, hogy bejáratás, meg kímélő üzem.
zgi52125-05-2018 08:29:14 // 4832
én pár ezret azért megvárnék tépés előtt.. mintha más is írta volna , hogy lehet gyári korlát is benne x km -ig.vki ísta anno, de én is úgy éreztem, olyan 3500 után megváltozik a dinamika, fogyasztás.. :) előtte nem volt 5-el kezdődő átlag..:)
'''''24-05-2018 21:00:40 // 4831
Szerintem semmi baja nem lesz ha néha odalépsz neki.
Erhard 242 (Pure Energy)24-05-2018 20:55:15 // 4830
és szoktad is nézni vagy csak a csórómérőt figyeled? :DDDD
Más, lassan 1000km-nél járok ennyi elég a bejáratáshoz? Ma már elszabadult a jobbos kellemesen szedi a lábacskáit :D
Más, lassan 1000km-nél járok ennyi elég a bejáratáshoz? Ma már elszabadult a jobbos kellemesen szedi a lábacskáit :D
'''''24-05-2018 19:29:05 // 4829
Jani721223-05-2018 21:43:30 // 4828
Ja az enyém is a turbo alatt van
gecsa23-05-2018 21:41:16 // 4827
Azt a sarki szervízben csinálják neki, vagy a benzinkutas önti bele.
zgi52123-05-2018 20:59:07 // 4826
Tudtommal mintha a manual azt irna hogy van nivopalca csak nem hozzaferheto egesveszelyes helyen. Nem lattam meg de akinel mar volt olajcsere tudhatja hol van.
Jani721223-05-2018 20:18:29 // 4825
Nemsokàra jön a chip, kell a leszoritò erő :)
VKG231!!! (156+75)23-05-2018 20:09:40 // 4824
Ó annak nem kell a több kraft :))))
Erhard 242 (Pure Energy)23-05-2018 19:17:13 // 4823
és a műszerfalról beönti az ablakmosót :DDD
gecsa23-05-2018 19:05:00 // 4822
Mert a hétköznapi user nem nyitja fel a géptetőt sem. Így legalább van visszajelzése.
'''''23-05-2018 18:43:17 // 4821
Meg kevesebb súly. Igy +1 lóerő! :-) Persze a qv-n sajna van! :-)))
VKG231!!! (156+75)23-05-2018 18:40:09 // 4820
Hát szerintem ez autónként legalább 5 euro megspórolását jelenthette ;)
----23-05-2018 18:15:50 // 4819
Az elektronika el tud romlani, ezt mindenki tudja. Azt pedig a tervezőmérnököktől kérdezd, hogy mi volt a szándékuk a nívópálca kiiktatásával. :)
Jani721223-05-2018 18:15:46 // 4818
a dizelben van, de a fedélzeti is méri, viszont nekem már a bmw-nél is érthetetlen hogy miért nem tartották fontosnak...
gecsa23-05-2018 17:36:39 // 4817
Dízelnek mindegy. :D
VKG231!!! (156+75)23-05-2018 17:16:40 // 4816
Igazán nem rosszindulatból, de mint 26 éve olaszautó-használó azért én látok rá valamiféle kicsinyke kis esélyt, hogy elromlik a jeladó. Vagy kontaktos lesz. Vagy elszakad a vezeték. Vagy...
:))))
(A 75ben is volt check control... a 155ben is :) Csak néha volt kontakthiba :))
Tudom mekkora poén amikor kiírja, hogy insufficient oil level :) Aztán a nívón mégiscsak ugyanannyi van, mint 2 napja :)))) Aztán elfelejti ezt az információt, és újra "Massimo livello olio" van :) (Ezt a sportwagon játssza el félévente 1x)
De nem, ez új korszak, sose romlik el a visszajelző. Ugye? :)
:))))
(A 75ben is volt check control... a 155ben is :) Csak néha volt kontakthiba :))
Tudom mekkora poén amikor kiírja, hogy insufficient oil level :) Aztán a nívón mégiscsak ugyanannyi van, mint 2 napja :)))) Aztán elfelejti ezt az információt, és újra "Massimo livello olio" van :) (Ezt a sportwagon játssza el félévente 1x)
De nem, ez új korszak, sose romlik el a visszajelző. Ugye? :)
----23-05-2018 16:10:21 // 4815
Lehet, csak nem akárhogyan, ezért aztán otthon nem annyira egyszerű a művelet. :) Az aktuális szintet is a fedélzetiről mérik, de nem szemre, hanem minden rátöltés és leolvasás után le kell nullázni, s újratölteni az adatokat. Annak aki dohányzik, egy-két plusz cigi belefér. :P
RomeoOne23-05-2018 15:40:26 // 4814
Tommi23-05-2018 15:36:34 // 4813
Utántölteni azért lehet? :)))
RomeoOne23-05-2018 15:26:29 // 4812
Nézd a jó oldalát. A nívópálca tömítésnél nem fog szivárogni az olaj :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)23-05-2018 15:25:29 // 4811
azt tudom, mutatták mikor átvettem :) Csak akkor is naaa...
----23-05-2018 12:36:48 // 4810
Nem vagy, tényleg nincs. A fedélzeti számítógépen tudod nyomon követni az olajszintet.
'''''23-05-2018 11:35:43 // 4809
:-)))
Erhard 242 (Pure Energy)23-05-2018 11:13:06 // 4808
jót vettem no para, ez legalább nem tilt le tartaléknál :DDDDDDD
'''''23-05-2018 10:40:26 // 4807
Rossz autót vettél! :-)
pettinke23-05-2018 10:37:18 // 4806
Csak a V6ban van.
Erhard 242 (Pure Energy)23-05-2018 10:01:55 // 4805
Én vagyok ilyen vakegér vagy tényleg nincs nívópálca?
VV622-05-2018 22:08:50 // 4804
Most már kíváncsi vagyok, hányszor próbálod még megszerezni az "utolsó szót" ?
'''''22-05-2018 18:06:55 // 4803
Lesz csak valószínű kivárom a gari végét.
Jani721222-05-2018 09:16:45 // 4802
Èn most rendeltem az enyèmre qv szàrnyat az hàny plusz LE? :)
gecsa22-05-2018 06:30:59 // 4801
Teljesen felesleges a vita! Csippeltegykilenccel elverem mindkettőt, még a QV-t is! :D
----22-05-2018 04:43:34 // 4800
Ne erolkodj már ennyit, viszont olvass figyelmesebben.
Erhard 242 (Pure Energy)21-05-2018 22:31:16 // 4799
Squadra, mi más. No 10,5l a fogyni vegyesben ebból a fele pálya 150nel
tirex21-05-2018 22:19:07 // 4798
QV + tuning? Az szép lesz! :)
VV621-05-2018 22:14:02 // 4797
Mondtam volna, hogy nem...? Nem hinném.
VV621-05-2018 22:12:16 // 4796
dave, nézd már meg a múltkori linken a két autót 80-180.as gyorsulásban...EZ a tény, nem az, hogy egyszer látsz egy ilyen autót az utcán és megelőzöd.
VKG231!!! (156+75)21-05-2018 21:57:28 // 4795
Olvastam valahol, hogy az új 1.33-as turbót akarják bele új alapmotornak...
De ez akkor játszana igazán, ha 7 mill alatt meg lehetne kapni úgy, ami szerintem kizárt dolog.
De ez akkor játszana igazán, ha 7 mill alatt meg lehetne kapni úgy, ami szerintem kizárt dolog.
VKG231!!! (156+75)21-05-2018 21:55:39 // 4794
Nagyon félek tőle, hogy amikor nekem kell, nem találok sperrdifiset-pirosat-tetőablakosat... :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
563
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?