Forum >> Giulia
tirex26-07-2018 20:26:53 // 5261
Ne értsd félre nem fikázom a magyar szervizeket, de ebben az autóban egy Ferrari technika üvölt és ebbe valljuk meg őszintén nem sokan mernek belenyúlni. Ráadásul teljesen új konstrukció, ez még kint is fejtörést fog okozni. Ezzel együtt bízzunk a szervizben és hidd el én szurkolok a legjobban hogy ne okozzon a QV csalódást mert szeretnék egy ilyet remélem már jövőre!
'''''26-07-2018 19:42:45 // 5260
De mit tudnánk mást csinálni?Itt vettem-vette.Most ki kéne egyből vitetni pl olaszba?
(Öcsémnek mergája van.4évig minden szerviz,csere ingyen volt és Pécsen.)
Mi nyílászárókat gyártunk.Ha bármi beszarik,mi javítjuk hisz mi adtuk el.
Rossza a gondolatmeneted.Azaz értem én csak ....
(Öcsémnek mergája van.4évig minden szerviz,csere ingyen volt és Pécsen.)
Mi nyílászárókat gyártunk.Ha bármi beszarik,mi javítjuk hisz mi adtuk el.
Rossza a gondolatmeneted.Azaz értem én csak ....
tirex26-07-2018 18:59:27 // 5259
Ez gáz? Valaki itt komolyan gondolta hogy egy letérdelt QV-t itt magyarban bármelyik szerviz pikkpakk megjavít? Nemhogy a javítása de még a motor cseréje is komoly fejtörést fog okozni, igaz nemcsak itthon. Kitartás, reméljük nem valami tipushiba mert akkor lesznek bajok.
Jani721226-07-2018 18:50:41 // 5258
gecsa26-07-2018 17:20:45 // 5257
Intim kérdés: olacserék rendben zajlottak? Mennyi idő/km-enként?
Chabbi26-07-2018 17:05:30 // 5256
Nos az igazat megvallva, ezt a részt nem olvastam. De gondoltam, egy tréleresnek, akit az aszisztencia hívott és NEM ÉN, tudnia kellene/kellett volna. Emiatt főként nem aggódom, mert ez már tényleg nem az én felelősségem.
Visszatérve a hibára: még mindig semmi. De nem hiszem, hogy a kuplung vagy a váltótól jönne, mert alapjáraton is elég hangosan csörög, már indításkor is, legutóbb.
Még talán ahhoz tudnám hasonlítani, (korábban ugyanis a négykarikás márka híve voltam, mostanáig :), mint amikor a V6-os TDI Audi motoroknál becsörren a lánc indításkor illetve leállításkor, csak ez folyamatosan csinálja, és persze gázadásnál egyre gyorsabban és hangosabban, vi. követi a gázreakciót.
Már csak az lenne a szép, ha valami olyan kis baja lenne, amit mondjuk pár óra alatt orvosolnak.... na akkor sem néznék szépen
Visszatérve a hibára: még mindig semmi. De nem hiszem, hogy a kuplung vagy a váltótól jönne, mert alapjáraton is elég hangosan csörög, már indításkor is, legutóbb.
Még talán ahhoz tudnám hasonlítani, (korábban ugyanis a négykarikás márka híve voltam, mostanáig :), mint amikor a V6-os TDI Audi motoroknál becsörren a lánc indításkor illetve leállításkor, csak ez folyamatosan csinálja, és persze gázadásnál egyre gyorsabban és hangosabban, vi. követi a gázreakciót.
Már csak az lenne a szép, ha valami olyan kis baja lenne, amit mondjuk pár óra alatt orvosolnak.... na akkor sem néznék szépen
Kazes☻26-07-2018 14:44:39 // 5255
Visszaforgathat egészen a kuplungig... a kardán...
Kazes☻26-07-2018 14:43:48 // 5254
Azt szvsz még megemelés előtt kell alátenni.
zgi52126-07-2018 13:31:55 // 5253
feltéve, ha egyiknek sincs baja. de nem ismerjük még az eredőt..
Erhard 242 (Pure Energy)26-07-2018 13:30:44 // 5252
mi köze a vontatáshoz a motornak, váltónak? A difinek van a többinek semmi köze üresben nincs kapcsolatban a meghajtással....
zgi52126-07-2018 13:29:07 // 5251
főleg úgy, hogy nem tudni mi a baja.. váltó, motor, kuplung bármi csöröghetett
zgi52126-07-2018 13:25:32 // 5250
lehet még nem került alá a "kiskocsika"..
pettinke26-07-2018 13:15:17 // 5249
gondolom kimarad valami ... hátsó ÉS első
RomeoOne26-07-2018 13:12:22 // 5248
Ha nem áll rendelkezésre platós szállítóberendezés, akkor a gépkocsit a hátsó első kerekek talajról FELEMELT helyzetében kell vontatni
Ezt google fordítóval fordították. Melyikek azok a hátsó első kerekek? :DDD
Ezt google fordítóval fordították. Melyikek azok a hátsó első kerekek? :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)26-07-2018 13:05:54 // 5247
nem automata teljesen normális semmi baja nem lesz ... automatát nem szabad így vontatni vagy csak nagyon rövid távon...
pettinke26-07-2018 13:02:47 // 5246
Idézem a használatit:
A GÉPKOCSIVONTATÁSA SZÜKSÉGHELYZETBEN
HÁTSÓ MEGHAJTÁSÚ (RWD) VÁLTOZATOK
A gépkocsi vontatása az összes kerék talajról FELEMELT állapotában, a szállítóeszköz rakfelületén elhelyezve ajánlott.
Ha nem áll rendelkezésre platós szállítóberendezés, akkor a gépkocsit a hátsó első kerekek talajról FELEMELT helyzetében kell vontatni (görgős kocsi vagy megfelelő
kerékemelő berendezés segítségével, megemelt első kerekekkel).
FIGYELMEZTETÉS Amennyiben a fent ismertetetteket figyelmen kívül hagyva vontatjuk a gépkocsit, az a sebességváltó súlyos károsodását okozhatja.
A GÉPKOCSIVONTATÁSA SZÜKSÉGHELYZETBEN
HÁTSÓ MEGHAJTÁSÚ (RWD) VÁLTOZATOK
A gépkocsi vontatása az összes kerék talajról FELEMELT állapotában, a szállítóeszköz rakfelületén elhelyezve ajánlott.
Ha nem áll rendelkezésre platós szállítóberendezés, akkor a gépkocsit a hátsó első kerekek talajról FELEMELT helyzetében kell vontatni (görgős kocsi vagy megfelelő
kerékemelő berendezés segítségével, megemelt első kerekekkel).
FIGYELMEZTETÉS Amennyiben a fent ismertetetteket figyelmen kívül hagyva vontatjuk a gépkocsit, az a sebességváltó súlyos károsodását okozhatja.
Kazes☻26-07-2018 12:35:36 // 5245
Ez nekem is rögtön feltűnt, hogy miért is nincs kiskocsika a hátsó kerekek alatt...?! :-o
zgi52126-07-2018 12:00:45 // 5244
a képet elnézve nem igazán örültem volna egy hátsókerekes autó ilyen vontatásának. még jó hogy nem autómata..
TtK26-07-2018 09:28:00 // 5243
Ez azért gáz..
Nem az, hogy elromlott, az bármikor előfordulhat, 100% a természetben nem létezik.
Az a gáz, hogy egy hónapja nem történt (látszólag) semmi. Egy 20+ millás, prémiumnak szánt autóval. :(
Nem az, hogy elromlott, az bármikor előfordulhat, 100% a természetben nem létezik.
Az a gáz, hogy egy hónapja nem történt (látszólag) semmi. Egy 20+ millás, prémiumnak szánt autóval. :(
TtK26-07-2018 09:25:50 // 5242
Én is kérdeztem a matricát, de elzárkóztak tőle. Gondolom elég nagy macera, azt meg mégse mondhatják, hogy egy ember ezzel szívott egy hétig, fizess ki tíz rezsióradíjat.
De így simán a lökösre felfúrva/ragasztva (nem kérdeztem,de szerintem van alatta kétoldalú is) gyak. egyenértékű a matricával.
De így simán a lökösre felfúrva/ragasztva (nem kérdeztem,de szerintem van alatta kétoldalú is) gyak. egyenértékű a matricával.
RomeoOne26-07-2018 08:20:48 // 5241
Az enyém is Kelet-Pest. Csak az még régebben :DDD
És még matricával is el tudták intézni.
És még matricával is el tudták intézni.
RomeoOne26-07-2018 08:20:08 // 5240
Az udvaron parkoltatásról kérdezd csak Erhard-ot :)
Chabbi26-07-2018 07:32:03 // 5239
Nos csak találgatások vannak. Csinálhatja azt a hangot egy kicsúszott csapszeg, egy csapágy...
Az autóra 5év gari van, amivel nincs gond. Úgy gondolom, hogy ez az Alfa egyik prémium kategóriás modellje, és azt is tudom, hogy nem mindenki nyúlhatok egy ilyen autóhoz, de azért kérem, több mint egy hónapja áll kint az udvaron.
Természetesen fogok ragaszkodni a motorcseréhez (ők sem szeretnének belenyúlni), de ez valahol jó, de valahol rossz is.
Jaaa, a poén az egészben, hogy bármilyen hibafeltáráshoz előbb ki kell szerelni a motort, mert annyira be van építve, hogy max a gyertyát lehet kicserélni :(
Az autóra 5év gari van, amivel nincs gond. Úgy gondolom, hogy ez az Alfa egyik prémium kategóriás modellje, és azt is tudom, hogy nem mindenki nyúlhatok egy ilyen autóhoz, de azért kérem, több mint egy hónapja áll kint az udvaron.
Természetesen fogok ragaszkodni a motorcseréhez (ők sem szeretnének belenyúlni), de ez valahol jó, de valahol rossz is.
Jaaa, a poén az egészben, hogy bármilyen hibafeltáráshoz előbb ki kell szerelni a motort, mert annyira be van építve, hogy max a gyertyát lehet kicserélni :(
R33Z25-07-2018 23:44:41 // 5238
Kelet-Pest style :) enyem is ilyen.
RomeoOne25-07-2018 23:36:32 // 5237
Na, ez így nem rossz. Ha Nem lehet matrica, maximum ebbe mennék bele. Keret nuku
TtK25-07-2018 23:18:23 // 5236
R33Z25-07-2018 22:24:34 // 5235
Udv itt. Sajnalatos az ugy... :S Uj az autod, garancialis? Ha igen es bontassal jar, en ragaszkodnek egy komplett motorcserehez. Lehet tudni mi lett a gond pontosan?
gecsa25-07-2018 22:23:46 // 5234
Mit tippeltek mechanikus gondnak?
Chabbi25-07-2018 22:17:45 // 5233
Igen valószínűleg, amivel nincs is gondom. Csak az idővel....
Mi a gond? Nos idáig nem tudni. Valószínűleg mechanikus baj van.
Legrosszabb esetben motorcsere :(
Mi a gond? Nos idáig nem tudni. Valószínűleg mechanikus baj van.
Legrosszabb esetben motorcsere :(
RomeoOne25-07-2018 22:07:08 // 5232
Mondjuk ez egy garanciális hiba, nem? Lehet valamit tudni, hogy mégis mi a gond?
Chabbi25-07-2018 21:17:22 // 5231
Igen, ott van. Bár nem oda vitte volna az autómentő, szóval azt már saját zsebből kellett finanszírozni :(
'''''25-07-2018 21:16:11 // 5230
Rohodi Misiéknél van az autó?
Chabbi25-07-2018 21:09:55 // 5228
Újként Üdvözlök mindenkit itt a fórumon.
Végre sikerült beregisztrálni tagként is az oldalra. Mely egyben öröm és boldogság, de sajnos egy kis keserűség is hozzá tartozik, mivel elég nehezen jött össze az a bizonyos közös kép az autómmal :(
Úgy érzem, hogy szerelem volt első látásra ez az autó. Mikor megjelentek róla a hírek, egyszerűen magával ragadt. Be kell valljam, idáig messze álltak tőlem az Alfák (na most lehet beszólni nyugodtan:) ), igazából nem is hittem benne, hogy egyszer boldog tulaja lehetek egy ilyen gyöngyszemnek, de akkor jött az első személyes találkozás, majd egy újabb és újabb... ezúton szeretném megköszönni Zsoltnak a szíves türelmét és kitartását.
Egy kicsit féltem a manuális váltótól először, de amint megtettem vele a próbakört, minden félelmem szertefoszlott, sőt tetszett, nagyon tetszett.
Természetesen nagyon sokat olvasgattam, nézegettem a fórumot, böngészgettem a hozzászólásokat, és azt sem titkolom, hogy a legelején számításba jött mindhárom Giulia modell: Veloce diesel, Veloce benzin, na és a QV is.
Aztán jött egy lehetőség, amit úgy érzem meg kellett, hogy ragadjak. Nem tudtam ellenállni.
Most jön a fekete leves, melyről készítettem egy képet, és ilyet nem kívánok egyik QV tulajnak sem. Megjegyezném, hogy a kép 06.24-én készült :(
Azóta csak "messziről" és néha szemlélem őt.
Utam során furcsa hangra lettem figyelmes, először csak halkan, szinte alig hallatszódott (én mondjuk odafigyelek minden kis hülye zajra és észre is veszem őket), majd pár tíz kilóméter után úgy 100km/h környékén már annyira hallatszódott, hogy az utastérben is hallottam.
Motorból jött, csörgés, csattogás (mint amikor a szelep odaver, csak ez kb. 5ször hangosabban). A fura az egészben, hogy se teljesítmény csökkenés, se egy kontroll lámpa nem jelzett. De nem mertem tovább menni vele, szóval aszisztencia és autómentő.
És azóta? Hmmm, van egy bérautóm :( ami nem Alfa
Sajnálom, hogy egy picit hosszúra sikeredett a bemutatkozó hozzászólásom, de ezt másképp nem lehet megfogalmazni, leírni.
Végre sikerült beregisztrálni tagként is az oldalra. Mely egyben öröm és boldogság, de sajnos egy kis keserűség is hozzá tartozik, mivel elég nehezen jött össze az a bizonyos közös kép az autómmal :(
Úgy érzem, hogy szerelem volt első látásra ez az autó. Mikor megjelentek róla a hírek, egyszerűen magával ragadt. Be kell valljam, idáig messze álltak tőlem az Alfák (na most lehet beszólni nyugodtan:) ), igazából nem is hittem benne, hogy egyszer boldog tulaja lehetek egy ilyen gyöngyszemnek, de akkor jött az első személyes találkozás, majd egy újabb és újabb... ezúton szeretném megköszönni Zsoltnak a szíves türelmét és kitartását.
Egy kicsit féltem a manuális váltótól először, de amint megtettem vele a próbakört, minden félelmem szertefoszlott, sőt tetszett, nagyon tetszett.
Természetesen nagyon sokat olvasgattam, nézegettem a fórumot, böngészgettem a hozzászólásokat, és azt sem titkolom, hogy a legelején számításba jött mindhárom Giulia modell: Veloce diesel, Veloce benzin, na és a QV is.
Aztán jött egy lehetőség, amit úgy érzem meg kellett, hogy ragadjak. Nem tudtam ellenállni.
Most jön a fekete leves, melyről készítettem egy képet, és ilyet nem kívánok egyik QV tulajnak sem. Megjegyezném, hogy a kép 06.24-én készült :(
Azóta csak "messziről" és néha szemlélem őt.
Utam során furcsa hangra lettem figyelmes, először csak halkan, szinte alig hallatszódott (én mondjuk odafigyelek minden kis hülye zajra és észre is veszem őket), majd pár tíz kilóméter után úgy 100km/h környékén már annyira hallatszódott, hogy az utastérben is hallottam.
Motorból jött, csörgés, csattogás (mint amikor a szelep odaver, csak ez kb. 5ször hangosabban). A fura az egészben, hogy se teljesítmény csökkenés, se egy kontroll lámpa nem jelzett. De nem mertem tovább menni vele, szóval aszisztencia és autómentő.
És azóta? Hmmm, van egy bérautóm :( ami nem Alfa
Sajnálom, hogy egy picit hosszúra sikeredett a bemutatkozó hozzászólásom, de ezt másképp nem lehet megfogalmazni, leírni.
gecsa25-07-2018 20:58:53 // 5226
Élőben sokkal jobban mutat,mint képen.
'''''25-07-2018 19:08:43 // 5225
Még mindig tetszik a felnid.Vagy az autó a felnivel! :-)
gecsa25-07-2018 16:29:50 // 5224
Nekem is a polcon van már. ;)
zgi52125-07-2018 15:43:31 // 5223
írtam közben mail-t.. :)
Jani721225-07-2018 15:01:54 // 5222
Örülök, hogy jó lett, augusztusban beugrok megnèzni :)
zgi52125-07-2018 14:42:03 // 5220
láttam osztrák autókon, de ez nem jó. csak ahol nincs elől parkradar.
zgi52125-07-2018 13:35:48 // 5218
egyetértek.
de jelen helyzetben, meg félig belóg a lenti fekete idom elé.
Giu-n legalább nem. :)
de jelen helyzetben, meg félig belóg a lenti fekete idom elé.
Giu-n legalább nem. :)
RomeoOne25-07-2018 13:28:14 // 5217
Egy alfán sehol nem áll jól első rendszám, de sztem a Stelvion még egész tűrhető. Ha feljebb lenne, akkor már túlságosan beletolakodna az orr kinézetébe.
Erhard 242 (Pure Energy)25-07-2018 13:26:17 // 5216
jah szánalmas ahogy kinéz, a kocka nem tudom hogyan állna neki legjobb lenne ha nem is lenne elől....
zgi52125-07-2018 12:18:48 // 5215
nálad szerencsére elég távol került a parkradartól.. de magunkközt szólva a Stelvión sem egy szépség ez a méretű rsz. én spec. kicsit (4-5 centit) feljebb tenném, mert idétlen -sztem.
Erhard 242 (Pure Energy)25-07-2018 10:59:05 // 5214
Stelvion nincs ilyen gond szerencsére gyári tartó keret nélkül nincs besípolás
zgi52125-07-2018 10:07:50 // 5213
Janikám! hétvégén megcsináltam a rsz keretet. (gyári tartóval, keret nélkül) Azóta teszteltem is és a kultúráltabb kinézet mellett a parkradart sem zavarja már a tartó, nem nyivákol vakriasztásssal.
Még1x köszönöm, ha Bp-n jársz ugorj be a könyöklő tárolóért, amiről beszéltünk, az a tied!! :-) Magánban megírom a címet.
Még1x köszönöm, ha Bp-n jársz ugorj be a könyöklő tárolóért, amiről beszéltünk, az a tied!! :-) Magánban megírom a címet.
Jani721224-07-2018 21:25:51 // 5212
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
475
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?