Forum >> Giulia
RomeoOne23-10-2018 20:34:33 // 6556
Erre ne vegyél mérget. Száraz körülmények között a nyári még akár 0 fok alatt is jobban tapad. Csak ahhoz tényleg száraz idő kell, semmi nyirkosság. De a mostani idő elég száraz, főleg a 13 fok... Engem meglepne, ha ebben az időben jobb lenne a téli gumi. Csak jobban taknyolódna.
'''''23-10-2018 19:04:39 // 6555
Ma délelőtt itt 13fok volt csak.Aszfalt talán még hidegebb volt.Ilyen teljesítmény mellett már a téli gumi jobban fogna.
Erhard 242 (Pure Energy)23-10-2018 18:30:59 // 6554
nem bánnám utálom a telet, bár sajnos szükség lenne rá...
Selmak23-10-2018 18:25:58 // 6553
Lassan érteleme se lessz a téliguminak, ha így folytatódik a globális felmelegedés.
Erhard 242 (Pure Energy)23-10-2018 18:10:03 // 6552
talán november vége vagy március eleje a kerékcsere :)))
'''''23-10-2018 17:46:45 // 6550
Jövő hétfőn megy gumishoz.Már mindenhol csúszik. :-)
Chabbi23-10-2018 17:46:28 // 6549
Chabbi23-10-2018 17:44:06 // 6548
na úgy látom a végsőkig elkoptatod a gumikat :)
mert gondolom még nem cseréltél télire?
mert gondolom még nem cseréltél télire?
petbalog23-10-2018 16:31:44 // 6547
Lehet, hogy valamivel élénkebb, így hogy mondod. Viszont a neve konkrétan ennek is az, minimális kiegészítéssel: Competizione Rosso 8C.
Jimmi T.23-10-2018 12:31:09 // 6546
Ja . Madárcsicsergés , rendőrök Bp-n . Tökéletes :-)
'''''23-10-2018 12:03:19 // 6544
Tetszik ez az őszi színpompás táj! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)22-10-2018 22:31:12 // 6543
A Letta inkább bordós piros...a Giu meg Rosso :DDD
'''''22-10-2018 20:38:39 // 6542
Más mint a mienk.Szép nagyon.Mi a neve ennek a színnek?
Egyébként szerintem más mint a Giulia Competizione Rosso színe.Kicsit világosabbnak és élénkebbnek tűnik képen.
Egyébként szerintem más mint a Giulia Competizione Rosso színe.Kicsit világosabbnak és élénkebbnek tűnik képen.
WarbiRunner (Gyuri)22-10-2018 20:07:57 // 6541
Ez a szín élőben nagyon ütős, alá tudom támasztani :-DDD
petbalog22-10-2018 19:44:49 // 6540
Nem is nagyon láttam még olyat én sem, amúgymeg mikor én kerestem az autót, mindenképp Competizionet szerettem volna, megnéztem többet is élőben és volt olyan, ami képen annak tűnt, élőben nem és fordítva is volt. :D Ez a szín nekem élőben ugyanannak néz ki, mint a Giulián és továbbra is ez tetszik a legjobban. :)
'''''22-10-2018 18:49:21 // 6539
Cáfolnám! :-)))
Erhard 242 (Pure Energy)22-10-2018 16:34:59 // 6538
Benyásban ilyen nincs...
'''''22-10-2018 15:49:33 // 6537
Próbáltad már kihúzni? :-)
zgi52122-10-2018 12:35:04 // 6536
'''''21-10-2018 15:43:11 // 6535
Rosso Maranello a Giulietta színe.Állítólag már nem csinálják.
WarbiRunner (Gyuri)21-10-2018 14:29:51 // 6534
Az tény, elég vacak munka :-D
petbalog21-10-2018 14:09:54 // 6533
A kosz miatt tényleg lehet csalóka, de az adott képe nekem a Giulia színe szebb és biztos vagyok benne, hogy a Giulietta pedig nem Competizione Rosso. :D
Kazes☻21-10-2018 10:59:44 // 6532
Az nem rossz... bár nekem hiányozni fog a maciarc... de az a Ps... szörnyű! :)
WarbiRunner (Gyuri)21-10-2018 10:06:49 // 6531
Nekem jobban tetszene a Giulietta orra így. :-)
Kazes☻21-10-2018 09:06:27 // 6530
Szvsz ezek elég gázosak...
'''''21-10-2018 08:38:32 // 6529
zgi52121-10-2018 08:09:53 // 6528
petbalog20-10-2018 22:24:45 // 6527
Nekem valamivel több, mint egy éve van meg a Giuliettám ebben a színben, egyszerűen megunhatatlanul gyönyörű és változatos, minden napszakban minden szögből teljesen más és szerintem egyetlen gyártónak sincs hasonlóan szép pirosa (a mazdaféle másabb). Biztos vagyok benne, hogy nem bánnád meg és hát a jelenlegid már úgyis fehér. :) Egyetlen “hátránya” talán, hogy amint koszos lesz, teljesen elveszti a csillogását, bár ez valószínűleg minden színre jellemző, csak itt túl nagy a kontraszt számomra. Mindenesetre messze nem olyan kényes, mint egy fekete.
R33Z20-10-2018 19:22:12 // 6526
Nem rossz a gyári sem, de a H/K sokkal szebben szól, tiszta körkörös hangélmény, kicsit gyenge volt a basszus, de nem is állítgattam. Volt Lexusom Mark Levinsonnal, zenében az volt eddig az etalon, ez a H/K első blikkre azért úgy nem szólt. Nem igazán tudok ebben tanácsot adni, félre nem akarlak vezetni. Én tökjól elvagyok a gyárival, de rádión kívül nem is hallgatok mást.
R33Z20-10-2018 19:10:15 // 6525
Csak annyi, hogy nem áll mėg itt a garázsomban ;)
Erhard 242 (Pure Energy)20-10-2018 14:14:29 // 6524
A gyári is jól szól konkrétan 4x100w...én tettem bele egy aktív ládikát és ennyi...
tdemeter20-10-2018 14:10:27 // 6523
Pedig a Harman/Karondrol elképesztően rosszakat lehet olvasni a neten. Örülök is, hogy felhoztad. Elméletileg neked most van összehasonlítási alapod a gyári és az között.
Ahogy nézem a felszereltségi listát, 3 féle audó közül lehet választani. Van egy alap, van egy alfa audio és a h/k.
Mivel én eléggé audiophile vagyok, már a 159-esbe is több mint 400.000-ért csináltattam hangrendszert, mivel a gyári egy vicc volt.
Nagyon meghallgatnék egy gyári h/k-t mivel ez nekem is sarkalatos pont lesz a kocsinál. Egyáltalán nem biztos, hogy megéri megvenni, ha az utólagos megoldás jobb.
Félek kicsit, hogy visszalépésnek élném meg a mostanihoz képest...
Ahogy nézem a felszereltségi listát, 3 féle audó közül lehet választani. Van egy alap, van egy alfa audio és a h/k.
Mivel én eléggé audiophile vagyok, már a 159-esbe is több mint 400.000-ért csináltattam hangrendszert, mivel a gyári egy vicc volt.
Nagyon meghallgatnék egy gyári h/k-t mivel ez nekem is sarkalatos pont lesz a kocsinál. Egyáltalán nem biztos, hogy megéri megvenni, ha az utólagos megoldás jobb.
Félek kicsit, hogy visszalépésnek élném meg a mostanihoz képest...
'''''20-10-2018 07:01:22 // 6521
Volt negatívum? Fogyin kívül. :-)
R33Z19-10-2018 22:59:44 // 6520
Egyebkent botrany, hogy a Competizione piros fenytol fuggoen mennyire kulonbozo szinekben kepes pompazni. Nem gyoztem gyonyorkodni benne.
R33Z19-10-2018 21:12:17 // 6519
Jól látod :)
Trofeo fehérre kértem az ajánlatot, de még változhat, tetszik a Competizione Rosso, a Vesuvio szürke is bejönne piros féknyergekkel, az olyan szolíd elegáns. Ilyet viszont még élőben nem láttam, jó lenne ránézni a színre.
Trofeo fehérre kértem az ajánlatot, de még változhat, tetszik a Competizione Rosso, a Vesuvio szürke is bejönne piros féknyergekkel, az olyan szolíd elegáns. Ilyet viszont még élőben nem láttam, jó lenne ránézni a színre.
Kazes☻19-10-2018 20:07:44 // 6518
Ez nekem is nagyon tetszett! :D
'''''19-10-2018 20:02:58 // 6517
Most akkor csúnyán írom :beszoptad! :-) Aki egyszer beül egy ilyen vasba a kormány mögé,főleg pár napra az tuti megveszi! :-)))
Milyen szín az elképzelés?
Milyen szín az elképzelés?
Erhard 242 (Pure Energy)19-10-2018 19:52:47 // 6516
meg "az üljön be egy száfáládé kormányos, táknyolódva beforduló valamibe izébe vagy a most felkapott koreai hűdejóizébe és meglátja a különbséget kormányzásnál" :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Giga LOL
Giga LOL
R33Z19-10-2018 19:44:38 // 6515
Nemrég vittem vissza, de már hiányzik...
A legfőbb, hogy N és D-ben is baromi erős, ugyanakkor kiválóan biztonságosan használható. Ezekben az üzemmódokban halkabb, kulturált, igazi granturismo érzés.
A-ban nekem kicsit fura, valahogy elképzelhetetlennek tűnik, hogy ez az alacsony fordulat jó a motornak, ezt nem erőltettem.
Voltunk a Parádsasvári szerpentinen, gyerekeket összeszedtük innen-onnan, kirándulás, hétköznapi használat, szóval minden megvolt.
A rádió nem volt bekapcsolva, csak a visszavitelkor próbáltam ki, pedig harman/kardon, azt hiszem ez minden elmond az autó hangjáról. Jobb hangot okoskodtak össze az olaszok, mint a japánok a GT-R-be. Egyértelműen jobban szól a Giulia, és ez az élménycsomag fontos része. Nyers, eredeti, rendes sportkocsi. Már sima N/D mode-os finom közepes fordulatos kigyorsítások is leírhatatlan élvezetet jelentenek. Kisebb fordulaton a brutális töltés hangja, fent pedig jönnek versenyautós durranások.
A sárga varázs mód, nos, az egész más. Megtudlak érteni, hogy ettől az örömtől nem akarod megfosztani magad. Azok a mechanikai zörejek, amik ilyenkor jönnek, 100% GT versenyautós. Race-ben is ugyanazt tudom mondani, mint a normál állásokban. Az akusztikus élvezetért hajtani sem kell, finoman félgázon, 3-4000 közt elváltogatva, visszapakolgatva is olyan hangokat húz elő, amit csak versenypálya mellett hallani. Tök igaz amit mondtál, tényleg részterhelésnél a legdurvább a hangja. Ugyanakkor tudomásul kell venni, hogy ez nem gyerekjáték, nem véletlen pislognak a sárga figyelmeztető ikonok, meg kell tisztelni. Mondom ezt úgy, hogy néhány évig "szakmán" volt a keresztbecsúszás. Eszeveszett tempót képes felszedni pillanatok alatt, előre kell gondolkodni.
Szerencsére volt már pár erős autónk, asszony nem fél tőle, már most imádja. Vegyes használatban 13,4 L átlagfogyasztás jött ki, ami szerintem egyáltalán nem sok két tesztelgetős napon. Ilyen örömmel se löktem még EVO 100 plust-t autóba :) szerintem 12 körül ellehet vele közlekedni vegyesben, amibe már valalmi élvezet is belefér, amúgy meg ha 15 lenne akkor is csak ezt a kocsit szeretném.
Amit viszont be kell ismerni, ez tényleg más modell a többi Giulia-hoz képest. Már az üléspozíciótól és üléstől is annyival másabb, mintha nem is ugyanabban az autóban ülnék. Sokkal keményebb az egész, futómű, kormányzás, fék, úgy érzem benne magam, mint egy becsövezett versenyautóban. Gyanítom, hogy a kasztni is más eljárással, extra hegesztésekkel, merevítésekkel készül. A 2.0 turbómról is ódákat zengtem, mert a kategóriájában sokkal jobb bármitől, de ez más.... ez Ferrari 4 ajtóval.
Ha valaki azt mondja nekem két éve, hogy a mostanra a 2. Alfámat készülök venni, azt mondtam volna, hülye vagy?!... pedig ez lett. Asszem mindig is ezt kerestem, hazaértem.
A legfőbb, hogy N és D-ben is baromi erős, ugyanakkor kiválóan biztonságosan használható. Ezekben az üzemmódokban halkabb, kulturált, igazi granturismo érzés.
A-ban nekem kicsit fura, valahogy elképzelhetetlennek tűnik, hogy ez az alacsony fordulat jó a motornak, ezt nem erőltettem.
Voltunk a Parádsasvári szerpentinen, gyerekeket összeszedtük innen-onnan, kirándulás, hétköznapi használat, szóval minden megvolt.
A rádió nem volt bekapcsolva, csak a visszavitelkor próbáltam ki, pedig harman/kardon, azt hiszem ez minden elmond az autó hangjáról. Jobb hangot okoskodtak össze az olaszok, mint a japánok a GT-R-be. Egyértelműen jobban szól a Giulia, és ez az élménycsomag fontos része. Nyers, eredeti, rendes sportkocsi. Már sima N/D mode-os finom közepes fordulatos kigyorsítások is leírhatatlan élvezetet jelentenek. Kisebb fordulaton a brutális töltés hangja, fent pedig jönnek versenyautós durranások.
A sárga varázs mód, nos, az egész más. Megtudlak érteni, hogy ettől az örömtől nem akarod megfosztani magad. Azok a mechanikai zörejek, amik ilyenkor jönnek, 100% GT versenyautós. Race-ben is ugyanazt tudom mondani, mint a normál állásokban. Az akusztikus élvezetért hajtani sem kell, finoman félgázon, 3-4000 közt elváltogatva, visszapakolgatva is olyan hangokat húz elő, amit csak versenypálya mellett hallani. Tök igaz amit mondtál, tényleg részterhelésnél a legdurvább a hangja. Ugyanakkor tudomásul kell venni, hogy ez nem gyerekjáték, nem véletlen pislognak a sárga figyelmeztető ikonok, meg kell tisztelni. Mondom ezt úgy, hogy néhány évig "szakmán" volt a keresztbecsúszás. Eszeveszett tempót képes felszedni pillanatok alatt, előre kell gondolkodni.
Szerencsére volt már pár erős autónk, asszony nem fél tőle, már most imádja. Vegyes használatban 13,4 L átlagfogyasztás jött ki, ami szerintem egyáltalán nem sok két tesztelgetős napon. Ilyen örömmel se löktem még EVO 100 plust-t autóba :) szerintem 12 körül ellehet vele közlekedni vegyesben, amibe már valalmi élvezet is belefér, amúgy meg ha 15 lenne akkor is csak ezt a kocsit szeretném.
Amit viszont be kell ismerni, ez tényleg más modell a többi Giulia-hoz képest. Már az üléspozíciótól és üléstől is annyival másabb, mintha nem is ugyanabban az autóban ülnék. Sokkal keményebb az egész, futómű, kormányzás, fék, úgy érzem benne magam, mint egy becsövezett versenyautóban. Gyanítom, hogy a kasztni is más eljárással, extra hegesztésekkel, merevítésekkel készül. A 2.0 turbómról is ódákat zengtem, mert a kategóriájában sokkal jobb bármitől, de ez más.... ez Ferrari 4 ajtóval.
Ha valaki azt mondja nekem két éve, hogy a mostanra a 2. Alfámat készülök venni, azt mondtam volna, hülye vagy?!... pedig ez lett. Asszem mindig is ezt kerestem, hazaértem.
Erhard 242 (Pure Energy)19-10-2018 19:02:34 // 6514
minden szava igaz.... a legjobban az tetszett, mikor ecseteli, hogy nem az a lényeg, hogy mennyi idő alatt gyorsul 100ról 200-ra, ha nem ebből vigyorogva szállsz ki hiába "csak" 200 ló... itt a válasz azoknak akiknek csak a 600 ló az isten :DDD
Zolibácsi19-10-2018 18:35:02 // 6513
Shadin19-10-2018 16:40:10 // 6512
Azt nem lehet :-(
Erhard 242 (Pure Energy)19-10-2018 14:44:04 // 6511
akkor koromtalanítsd a hátsódat :DDD
Shadin19-10-2018 14:06:37 // 6510
Nem is baj, mert tök kormos a hátsóm :-)
RomeoOne19-10-2018 12:48:01 // 6509
Szóval nagy valószínűséggel DPF-esek már az új benzinesek. Fasza...
Kazes☻19-10-2018 12:00:14 // 6508
RomeoOne19-10-2018 11:53:53 // 6507
Egy más mérési módszer egész más eredményt produkálhat, erről szólt az utóbbi 2 év dízelbotránya. Lehet ugyanaz a határérték, ha máshogy mérnek és kiderül, hogy 2x annyit pöfög ki, mnit eddig bevallottak és akkor jól tele kell rakni ilyen szarokkal a kocsit. Remélem nem így lesz. DPF-es benzin, te jó ég.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
353
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?