Forum >> Giulia
G-MANN🍀04-04-2019 11:57:47 // 9114
vicces lenne az USA-ból behozni Giuliat :-)
G-MANN🍀04-04-2019 11:56:53 // 9113
:-) pont egyszerre írtuk :-)
tdemeter04-04-2019 11:48:25 // 9112
Ez nagyon nem így van. Azt tudják rendelni amit a gép megenged a rendelési folyamatnál.
G-MANN🍀04-04-2019 11:47:17 // 9111
hát ez nem így van sajnos..... importőr sem tudott segíteni, pedig a kapcsolat prémium, itthon nem rendelhető competizione rosso + üveg tető! nem pénz kérdése volt
Sporter04-04-2019 11:27:46 // 9110
Amcsiban, de még Ausztráliában is van 280 LE Q2-vel.....na én ezt hiányolom nagyon Európából.
RomeoOne04-04-2019 10:59:46 // 9109
Mindent lehet már mindenhogy. Be kell menni a kereskedésbe és mondani, hogy ha olyat hoznak, akkor leteszed a pénzt. Ha mégsem, akkor át kell menni másik kereskedésbe. Volt már itt sok olyan kombináció, ami az árlista szerint nem is létezhetne.
Halesz04-04-2019 10:56:57 // 9108
De ebben a videóban a competizione színűnek van napfényteteje... USÁ-ban meg lehet úgy rendelni? Fasza...
G-MANN🍀04-04-2019 10:42:28 // 9107
Szuper! :-)
G-MANN🍀04-04-2019 10:42:01 // 9106
Igen, most sem lehet, pedig a Ti lehetne Competizione piros, de üveg tető sajnos nem kérhető hozzá....
Erhard 242 (Pure Energy)04-04-2019 10:28:38 // 9105
hátsó Remus sportdob megrendelve, jövő 7en érkezik
esvé03-04-2019 13:43:09 // 9104
az üvegtető érdekes téma az Alfánál....
nem tudom változott-e, de tavaly ősszel a TI változathoz nem lehetett panoráma tetőt rendelni, mert fekete a tetőkárpit...
magyarázat nincs rá, csak nem lehet, oszt' jónapot....
nem tudom változott-e, de tavaly ősszel a TI változathoz nem lehetett panoráma tetőt rendelni, mert fekete a tetőkárpit...
magyarázat nincs rá, csak nem lehet, oszt' jónapot....
G-MANN🍀03-04-2019 08:57:29 // 9103
Giuliettánál nem ilyen bordós a Competizione Rosso, itt a Giulia esetében mélyebb a három rétegű metál még napsütésben is, de gyönyörűűűűűűű, de szép is lett volna üvegtetővel is itthon..... kár hogy nem engedik rendelni, egyediben sem...... marad a pasztel piros üveg tetővel :-)
G-MANN🍀03-04-2019 08:54:36 // 9102
kár, hogy itthon nem rendelhető üvegtető csak "sima" Alfa piroshoz....
RomeoOne03-04-2019 08:39:41 // 9101
Az is, de a pirosak között mindig is erősen látszott a különbség. Ott szerintem sosem volt kérdés. A feketéknél meg nem volt egyértelmű. Ahogy látszik is a videóból tényleg nem is nagy a differencia.
vzsiros02-04-2019 23:55:22 // 9100
RomeoOne02-04-2019 23:39:26 // 9099
Végre egy jó összehasonlító video a sima és a Vulcano feketéről. Ha esetleg valaki épp ezen dilemmázna:
link
link
RomeoOne02-04-2019 14:18:45 // 9098
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio vs Jaguar XE SV Project 8 drive review
The Alfa Romeo 510bhp Giulia Quadrifoglio and 600bhp Jaguar XE Project 8 are two power-crazed 4-door saloons that you wouldn't have thought possible a few years ago. But while the Alfa costs £62,500 in the UK, the Project 8 is £150,000, so what do you get for the extra £90,000..
The Alfa Romeo 510bhp Giulia Quadrifoglio and 600bhp Jaguar XE Project 8 are two power-crazed 4-door saloons that you wouldn't have thought possible a few years ago. But while the Alfa costs £62,500 in the UK, the Project 8 is £150,000, so what do you get for the extra £90,000..
zgi52101-04-2019 08:39:56 // 9097
Ügyes vagy Jani, köszi az infót! :)
Jani721229-03-2019 17:14:44 // 9096
tdemeter24-03-2019 18:43:37 // 9095
A helyzet az, hogy nemrég van az autó nálam, így kevés tapasztalt van, de amit a blogban leírtam, az kb úgy van. Én "A"-ban használom.
Tudod te is, amikor van az az érzés, hogy "na most ettől meg fogok fulladni" és ez hirtelen elmarad, na az az amit én próbáltam összefoglalni.
A régi 159-em olyan volt, hogy leginkább nyáron, amikor kint 38 fok van, bent meg 50, akkor mindig bezárt (gondolom, hogy ne kelljen a kinti levegőt hűteni, egyszerűbb először a bentit). De ezen kívül soha, semmilyen haszna nem volt. Na ez nem ilyen. Ez tényleg a szagra csinálja.
Tudod te is, amikor van az az érzés, hogy "na most ettől meg fogok fulladni" és ez hirtelen elmarad, na az az amit én próbáltam összefoglalni.
A régi 159-em olyan volt, hogy leginkább nyáron, amikor kint 38 fok van, bent meg 50, akkor mindig bezárt (gondolom, hogy ne kelljen a kinti levegőt hűteni, egyszerűbb először a bentit). De ezen kívül soha, semmilyen haszna nem volt. Na ez nem ilyen. Ez tényleg a szagra csinálja.
zgi52124-03-2019 07:05:57 // 9094
@tdemeter
olvasom a blogodon, hogy elégedett vagy a belső levegő szűréssel, Te milyen módban használod? már kérdeztem az fb csoportban is.. hogy hogyan tapasztalják.. nekem "A" , azaz automatára van állítva, és javarészt világít is, tehát bekapcsol (aktívan szűr). Ritka az amikor nem látom világítani. Ezzel szemben inkább érzem a rossz szagokat egy-egy autó mögött, mint akkor mikor nem világít. Mintha fordítva működne -mint a leírás taglalja..
olvasom a blogodon, hogy elégedett vagy a belső levegő szűréssel, Te milyen módban használod? már kérdeztem az fb csoportban is.. hogy hogyan tapasztalják.. nekem "A" , azaz automatára van állítva, és javarészt világít is, tehát bekapcsol (aktívan szűr). Ritka az amikor nem látom világítani. Ezzel szemben inkább érzem a rossz szagokat egy-egy autó mögött, mint akkor mikor nem világít. Mintha fordítva működne -mint a leírás taglalja..
RomeoOne23-03-2019 22:17:07 // 9093
Egy matt fekete, igen. De ez a gyári fekete fényezés, egyrészt nem matt, másrészt nem is teljesen fekete, szerintem egyáltalán nem kicsinyíti.
VKG231!!! (156+75)23-03-2019 19:02:16 // 9092
Igen. Habár nekem volt már fekete felnim, és nagyon kicsinyíti a méretét.
De talán a 20 colos felniken mindegy :D
De talán a 20 colos felniken mindegy :D
RomeoOne23-03-2019 17:59:55 // 9091
Nagyon szép az a gyöngyház piros, de sztem kicsit túl van értékelve. Feketében meg Vezúv szürkében is kva jól néz ki a QV, Misano kékben is állati. Nem beszélve a másik gyöngyház színről a fehérről. Igazából egy a lényeg sztem, hogy sötét felni kell alá. Az bármilyen szempontból jobban néz ki, mint a sima ötvözet színű.
VKG231!!! (156+75)22-03-2019 20:30:53 // 9090
Uhh ma láttam a nyóckerben a QAR - 001 frsz-ú kúvét. úristen de szép...
Majdnemfekete, de inkább szürke, és eddig azt hittem, hogy qv onlyrosszó, de revideálom az álláspontom.
Majdnemfekete, de inkább szürke, és eddig azt hittem, hogy qv onlyrosszó, de revideálom az álláspontom.
Haddel22-03-2019 20:11:06 // 9089
Az már jobban hangzik. 😃
Erhard 242 (Pure Energy)22-03-2019 19:55:16 // 9088
Uhh bakker az nem kevés... itthon a bizti cascoval 130e b10ben
Haddel22-03-2019 19:47:05 // 9087
Voltam ma abban a kereskedésben ahol az osztrák rendszámot intézték a Bocira. Kérdeztem itt vajon mennyiért számítanák be ,hát itt is 2-3000€-adnának érte. Kaptam ajánlatot egy bemutatóautó Stelviora . De amin kiakadtam ,az a biztosítás . Full cascoval a kötelező évi 2700€,úgy hogy a maximum előtti bónuszban vagyok. Brutál..
Piritu - 1.000.00022-03-2019 15:40:27 // 9086
A Giulittánál ki lehet :-P
zgi52122-03-2019 13:37:52 // 9085
ez jó, ezt még nem próbáltam :)
like
like
zgi52122-03-2019 13:36:08 // 9084
a leállítás hektikus, az oké persze. de ahogy a fékpedál felengedése azt az összetett műveletet elvégzi, azért azt nem kritizálnám.
én vw terméket használok még, az nagyon nem ilyen.
én vw terméket használok még, az nagyon nem ilyen.
esvé22-03-2019 13:22:51 // 9083
a start/stop-ot nem tudom megszokni. valahogy legtöbbször nagyon hülye pillanatban kapcsol le, s hiába technikailag baromi gyors az inditás...mégis baromi lassúnak tűnik adott pillanatban.
De ez nem AR gond, off-os autónál is így működött. S ott sem lehetett állandóra kikapcsolni.
De ez nem AR gond, off-os autónál is így működött. S ott sem lehetett állandóra kikapcsolni.
esvé22-03-2019 13:19:44 // 9082
ilyenkor nem kell kivenni üresbe, maradhat D-ben és elég ha behúzod a kéziféket. Még a pedált sem kell nyomnod. Amint indulnál, pöccinted a gázpedált és már indul is az autó, mert magától oldja a kéziféket.
Én szeretem ezt a funkciót:)
Én szeretem ezt a funkciót:)
Erhard 242 (Pure Energy)22-03-2019 09:40:25 // 9081
jah detto :DDD
zgi52122-03-2019 09:04:22 // 9080
illetve akkor igen, ha meredeken parkolok és ráfeszülne a reteszre. menetközen még nem jutott eszembe, igazából nem is esik kézre :)
zgi52122-03-2019 09:02:52 // 9079
nem használom a kéziféket, csak amikor cserélem a kerekeket :)
TtK22-03-2019 08:53:53 // 9078
Ha hosszan kell állni én kiveszem a fülekkel üresbe. Vagy ha elfáradt a lábam, ballal fékezek. :)
Ha már kézifék: az megvan, hogy ha menet közben meghúzod a gombot, akkor addig működteti a kéziféket, ameddig húzva tartod a gombot? Kér, hogy szabályozni nem lehet, vagy fullra behúz, vagy elengedi.
Ha már kézifék: az megvan, hogy ha menet közben meghúzod a gombot, akkor addig működteti a kéziféket, ameddig húzva tartod a gombot? Kér, hogy szabályozni nem lehet, vagy fullra behúz, vagy elengedi.
Erhard 242 (Pure Energy)22-03-2019 08:52:28 // 9077
nem kell rakosgatni sehova mióta egyszer belémcsattantak hátulról azóta mindig a féken állok ha manuál ha automata
start-stop érdekesen működik nem egy kifinomult jószág de dugóban hasznos dolog bár ritkán használom
start-stop érdekesen működik nem egy kifinomult jószág de dugóban hasznos dolog bár ritkán használom
zgi52122-03-2019 08:33:24 // 9076
igen, de annyira finoman csinálja, hogy pl. vízszintes talajon nem is érezni.
hihetetlen.
egyébként sokan kirakják P -be, nem akarnak állni a féken. bár sztem az rosszabb lehet a váltó mechanika szempontból
vhogy nem ugyanaz a kettő.
és a start/stop-ról nem szóltam. az is vhol döbbenet, ahogy műveli. fékről le, motor indít, egyes és indul fél tized mp. alatt.
hihetetlen.
egyébként sokan kirakják P -be, nem akarnak állni a féken. bár sztem az rosszabb lehet a váltó mechanika szempontból
vhogy nem ugyanaz a kettő.
és a start/stop-ról nem szóltam. az is vhol döbbenet, ahogy műveli. fékről le, motor indít, egyes és indul fél tized mp. alatt.
Erhard 242 (Pure Energy)22-03-2019 08:14:33 // 9075
persze x mp után kirakja üresbe az összes automata ilyen nincs terhelésen ...
zgi52122-03-2019 07:46:49 // 9074
Te hogy tapasztalod, mikor -pl. lámpánál- várakozol (D -ben) érzed 5-10 mp után , hogy kirakja üresbe? mikor lelépsz a fékről persze kúszik tovább, mert ügyesen indít egyből..
zgi52122-03-2019 07:41:38 // 9073
azt tudtad, hogy "nagy sw upgrade" előtt 5x villant a komfort index és nem 3x?
..lehet bmw -s lettél volna ismét :)
én remélem , hogy vásárlói visszajelzések alapján bekerül az a fícsör is, hogy érintésre 1x, vagy "ameddig tartod" indexel. tudod, még mindig új konstrukció ez.
Lehet Marchione így szerette. :)
az FCW alapból FAR beállítású, tedd át NEAR -re, akkor kevésbé lesz érzékeny.
egyébként ezek szerint a 3. fázist Te még nem érzékelted. azért készülj fel rá.
1. fázis hangjelzés
2. fázis hangjelzés, egy pillantra belefékez
3. fázis hangjelzés, és SATU
a 3. fázis komolyan nevelő eredménnyel jár a pilóta számára. nálam egy éve pályán koválygott be elém 110 magasságában egy volvo, mire olyan satut nyomott az autó, hogy napokig arra járva is láttam a keréknyomokat az M0-án. :(
az ember megköszönte hogy kivédtem az ütközést, nem tudthatta hogy nem is én voltam. nekem esélyem sem lett volna reakcióidőben.
az, hogy sávváltáskor belefékez, sajnos akkor tényleg közel vagy, csak mi okos pilóták jobban és gyorsabban számolunk ugye? :)
ez is tanít ám, és kicsit deffenzívebbé teszi a vezetésed.
még készülj fel a gyalogos, bicajos védelemre.. ezek szerint azt még nem hallottad, annak kicsit más a hangszíne mikor jelez.
ui:
én egyébként FAR helyzetben tartom
..lehet bmw -s lettél volna ismét :)
én remélem , hogy vásárlói visszajelzések alapján bekerül az a fícsör is, hogy érintésre 1x, vagy "ameddig tartod" indexel. tudod, még mindig új konstrukció ez.
Lehet Marchione így szerette. :)
az FCW alapból FAR beállítású, tedd át NEAR -re, akkor kevésbé lesz érzékeny.
egyébként ezek szerint a 3. fázist Te még nem érzékelted. azért készülj fel rá.
1. fázis hangjelzés
2. fázis hangjelzés, egy pillantra belefékez
3. fázis hangjelzés, és SATU
a 3. fázis komolyan nevelő eredménnyel jár a pilóta számára. nálam egy éve pályán koválygott be elém 110 magasságában egy volvo, mire olyan satut nyomott az autó, hogy napokig arra járva is láttam a keréknyomokat az M0-án. :(
az ember megköszönte hogy kivédtem az ütközést, nem tudthatta hogy nem is én voltam. nekem esélyem sem lett volna reakcióidőben.
az, hogy sávváltáskor belefékez, sajnos akkor tényleg közel vagy, csak mi okos pilóták jobban és gyorsabban számolunk ugye? :)
ez is tanít ám, és kicsit deffenzívebbé teszi a vezetésed.
még készülj fel a gyalogos, bicajos védelemre.. ezek szerint azt még nem hallottad, annak kicsit más a hangszíne mikor jelez.
ui:
én egyébként FAR helyzetben tartom
vtminimax21-03-2019 21:51:33 // 9072
A hagyományos automataváltónál, ha lejtőn megálltam és nem húztam be a kéziféket, akkor utána P-ből kivenni nem volt jó érzés, mindig csattant egy nagyot. Ezért van nálam bekapcsolva az automata kézifék.
Már 3 vagy 4 szer előfordult, hogy az autonóm fék beleszólt és szar érzés volt. Volt olyan, hogy valahova beakartam férni, gyorsít, kielőz és előzésközben fék, de csak épp egy pillanatra. Azóta óvatosabb vagyok, mert elbizonytalanít, hogy legközelebb is belefékez vagy sem?
Már 3 vagy 4 szer előfordult, hogy az autonóm fék beleszólt és szar érzés volt. Volt olyan, hogy valahova beakartam férni, gyorsít, kielőz és előzésközben fék, de csak épp egy pillanatra. Azóta óvatosabb vagyok, mert elbizonytalanít, hogy legközelebb is belefékez vagy sem?
vtminimax21-03-2019 21:38:20 // 9071
Köszi, megtaláltam a menüben hol lehet kikapcsolni az autonóm vészfékezést és sajna tényleg minden indulásnál újra kell kikapcsolni. Kár érte, de legalább kikapcsolható! A start-stopot is hajlamos vagyok elfelejteni kikapcsolni, ez is okozott már meglepetést.
A 3x-i villogás normál tempónál nem zavar, de mikor gyors előzésekből vissza érek a sávba és még mindig indexel, na az zavar. Együtt tudok élni vele, csak megszoktam, hogy annyit indexelek amennyit én akarok :)
A 3x-i villogás normál tempónál nem zavar, de mikor gyors előzésekből vissza érek a sávba és még mindig indexel, na az zavar. Együtt tudok élni vele, csak megszoktam, hogy annyit indexelek amennyit én akarok :)
Erhard 242 (Pure Energy)21-03-2019 21:33:33 // 9070
Magas labda volt :)))
Váltót nem terheled automatánál sem reteszel P-ben sosem használom a kézi féket semmi értelme.
Nekem még sosem vészfékezett be csak jelzett de elég szarul működik néha 3mről bejelez valamikor fél méterről sem
Váltót nem terheled automatánál sem reteszel P-ben sosem használom a kézi féket semmi értelme.
Nekem még sosem vészfékezett be csak jelzett de elég szarul működik néha 3mről bejelez valamikor fél méterről sem
vtminimax21-03-2019 21:25:30 // 9069
Azon kevés volt BMW-sek közé tartoztam/tartozom, akik mindig használják az indexet:):):)
A gyors előzéseknél nekem felesleges a 3 indexelés, mert addigra rég átmegyek és visszamegyek a sávomba és még mindig indexel :)
A kéziféket azért hagyom automatán, mert megálláskor, ha lejt az út nem a váltót terhelem, de ki fogom próbálom a kikapcsolt állást.
A vészrendszer soft állását nem értem. Ezen a közeledésre való hangjelzést érted, hogy milyen távolságból riasszon? Engem az automata belefékezés zavar, amikor a rendszer azt hiszi ütközés lesz és fékez egy nagyot, majd rögtön elenged, amikor rájön, hogy még sem lesz csattanás. Na ezt szeretném kiiktatni.
A gyors előzéseknél nekem felesleges a 3 indexelés, mert addigra rég átmegyek és visszamegyek a sávomba és még mindig indexel :)
A kéziféket azért hagyom automatán, mert megálláskor, ha lejt az út nem a váltót terhelem, de ki fogom próbálom a kikapcsolt állást.
A vészrendszer soft állását nem értem. Ezen a közeledésre való hangjelzést érted, hogy milyen távolságból riasszon? Engem az automata belefékezés zavar, amikor a rendszer azt hiszi ütközés lesz és fékez egy nagyot, majd rögtön elenged, amikor rájön, hogy még sem lesz csattanás. Na ezt szeretném kiiktatni.
Szabolcs 15921-03-2019 16:05:35 // 9068
tdemeter21-03-2019 10:34:35 // 9067
Még szinte új az autó nálam, nincs szívem szétszereltetni. Ráadásául nem cicceg mindig.
Az anyós ülés nekem is remeg néha és ezzel hangot is ad. De ezt a 159 pont így csinálta, néha idegesítően rángatott a fejtámla benne:)
Hiába, mondom én, hogy ez egy luxus 159-es lesz:)
Az anyós ülés nekem is remeg néha és ezzel hangot is ad. De ezt a 159 pont így csinálta, néha idegesítően rángatott a fejtámla benne:)
Hiába, mondom én, hogy ez egy luxus 159-es lesz:)
Erhard 242 (Pure Energy)21-03-2019 09:01:26 // 9066
nálam legalább csend van bent pedig gondolom sok minden ua a két típusban...
esvé20-03-2019 22:34:16 // 9065
a hangerő feltekerését egy "reasonable priced car" (TG) esetén talán be lehet vállalni...
Ráádásul - tudom, mi a faxnak vettem egy halk benyásat - mostanában tényleg szeretek zene nélkül suhanni, aztán kövér gáz és ott jön a "zene"....:)
Ilyenkor mondja a majdnem 9 éves fiam: "Apa, én annyira imádom ezt az autót!!!!"
ugyanitt érdeklődnék, hogy a két hónapja átvett autóm miért nem jelenik meg az eper-ben?
Ráádásul - tudom, mi a faxnak vettem egy halk benyásat - mostanában tényleg szeretek zene nélkül suhanni, aztán kövér gáz és ott jön a "zene"....:)
Ilyenkor mondja a majdnem 9 éves fiam: "Apa, én annyira imádom ezt az autót!!!!"
ugyanitt érdeklődnék, hogy a két hónapja átvett autóm miért nem jelenik meg az eper-ben?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
536
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?