Forum >> Giulia

Piritu - 1.000.00028-11-2019 12:57:41 // 12495
Inuläsnäl a 159-em simän megkapart, a Giulietta is. Ha mär kapart utäna avatkozott be az elektronika.
Júlia ilyet csak murván tud.
Erhard 242 (Pure Energy)28-11-2019 12:51:03 // 12494
és röpke 3 óra ez is kész valami szoftver frissítéssel... tavasszal meg mind a 4 sárvédő díszléc cserés lesz gariban...
droberto28-11-2019 10:57:36 // 12493
Az elindulásos/gyorsításos kaparás szempontjából a tBi amúgy is nagy hátrányban van a sima elsőkerekesekhez képest. Emlékszem Pityu NIX-ére is Miklóson, állandóan kapart és kaparni akart. Meg ott van Erharhard húzott tBi-je is KUL-on. Úgy volt, hogy lealáz mindenkit, de nem bírt elindulni vele normálisan.
Ennyire az FWD 1.9 és 2.4 se kaparós.

Viszont az is élesen megmaradt, hogy Q4-ed nagyon jól viselkedett a Miklósi körforgóban. :)
Liquid28-11-2019 10:40:14 // 12492
Előbb-utóbb biztosan lesz megoldás az ASR kikapcsolására.
Igazából már most is van :)
tdemeter28-11-2019 10:39:40 // 12491
A-ban próbáltad már?:)
Liquid28-11-2019 10:35:13 // 12490
Beavatkozik, az elsőkerekes 159-nél is beavatkozik, szóval nem pörög ki, mert befékezi. Az összkerekes meg azért nem pörög ki mert ahhoz kevés a lóerő, hogy mind a 4 kereket elforgassa, viszont megindul.
'''''28-11-2019 10:25:50 // 12489
Nekem meg pont az nem tetszik,hogy N-módban is hagyja picit keresztbe rakni.
Szóval még ott sem hülyebiztos ahol elvileg jó lenne.
'''''28-11-2019 10:22:44 // 12488
Rendes giuliánál kikapcsolható gyárilag! :-)))
Erhard 242 (Pure Energy)28-11-2019 08:25:03 // 12487
olajcsere on...
RomeoOne27-11-2019 21:41:59 // 12486
Elég lenne kikapcsolni a menetstabilizációs elektronikát. Mondjuk egy sperr azért nem ártana mellé, hogy igazi legyen az élmény :D
RomeoOne27-11-2019 21:41:59 // 12485
Elég lenne kikapcsolni a menetstabilizációs elektronikát. Mondjuk egy sperr azért nem ártana mellé, hogy igazi legyen az élmény :D
Piritu - 1.000.00027-11-2019 21:35:11 // 12484
Tök furcsa az eddigi elsőkerekes autóim után hogy nem kapar egy nagyobb gázadásra. A Spiderrel kimondottam élvezem a szerpentinen amikor a belső kerék megkapar és “hangja” van. A Grossglockneren nem sikerült ilyen Júliával. Lehet hogy fel kéne tölteni rá a 280 lovas programját és akkor sikerülne....
Piritu - 1.000.00027-11-2019 21:30:27 // 12483
Ma is próbálgattam, Júliával nem sikerült kipörgetni a hátsó kereket. Igaz csak esőben teszteltem meg szárazom...
Még mérnem kellene egy “vizes” 0-100-at....
Liquid27-11-2019 21:20:24 // 12482
Zongorázni lehet a különbséget (nyilván a 159-ből indulok ki). Igazából nem csak ott érdekes, ahol terepjáró kell, mivel ott az alacsony hasmagasság miatt amúgy is bukta-utca.
Viszont az erőt nagyságrendekkel jobban át tudja vinni az útra. A Q4-nél soha nem láttam a kipörgésgátló ikonját, csak megindult, teljesen függetlenül az útviszonyoktól, a Tibor meg kapar mindenhol mint az őrült. Alapvetően mindenhol, bármilyen út és időjárási viszonyok között elképesztő szintű magabiztosságot, hülyebiztonságot ad. Komolyan! Ezt csak azóta tudom igazán értékelni, hogy már nincs. Szóval az összkerékhajtás igencsak ne hülyeség, sőt megfelelő erő esetén kötelező lenne szerintem. Nyilván nem lehet sikító kerekekkel elindulni, ezt a fajta póverkodást el lehet felejteni, ellenben ez elindul, nemcsak egy helyben pörög.
Halesz27-11-2019 20:47:35 // 12480
Ez a terv :)
G-MANN🍀27-11-2019 20:46:23 // 12479
Zsolti, Te is gyere majd, de az Alfáddal 👍😁🤗 :-)
G-MANN🍀27-11-2019 20:45:19 // 12478
Ha nem műtik megint a lábamat, ott a helyem :-) és, ha úgy megy majd mint Bazsinak, elégedett leszek :-):-)
G-MANN🍀27-11-2019 20:43:24 // 12477
👍😁😁 én sem rá! Örüljünk mindennek ami Alfa és van! :-):-)
tdemeter27-11-2019 20:39:04 // 12476
Én nem foglak lebeszélni róla, ígérem :))
Halesz27-11-2019 20:29:03 // 12475
Csabi, majd azért gyere el a következő vezetéstechnikai tréningre :)
Erhard 242 (Pure Energy)27-11-2019 19:45:45 // 12474
Én szeretem az Alfa ezen jellegű Q4ét alapban hátsó kerekes ha kívánja kapcsol az első is... hóban nagy királyság de vizes úton is
G-MANN🍀27-11-2019 19:31:22 // 12473
Prémium 👍😂😂
Bazsi27-11-2019 19:30:14 // 12472
😂😂😂👏🏻
G-MANN🍀27-11-2019 19:24:08 // 12471
5 évig garis, és majd haza tudok vele jönni. Én inkább bebiztosítottam magam, ha már 10+ millt fizetek, nem szeretnék majd kompromisszumot 1 napra sem 😉 nem osztrák pucolt aszfalton, hanem itthon a hegyre, ha kell 10 napig a hókotróra várva 😉. Majd meghívlak egy kávéra, ha leesett a hó :-) több bömbinek vittem tavaly is, amíg várták a hóláncot 😂😉👍 persze alapvetően álom a hátsó, most már én is tudom, de ez a ,280 LE teljesen más, én erre vágytam, egymás után próbálva ez győzött meg, de nagyon. :-) Sajnos erről nem tudtok már lebeszélni, magával ragadott!! Én leszek a reklámemberük! Mindenkinek egy ilyen álmot kívánok! :-)
Piritu - 1.000.00027-11-2019 18:11:15 // 12470
Ahogy a régi vicc mondja az összkerék arra jó hogy sokkal elhagyatottabb helyen lehessen vele elakadni :-DD
A hétköznapi életben nem nagyon látom hasznát. Hóban eddig jól elboldogultam, szerintem a hátsókerekes se jelenthet gondot.
Ellenben ha bedőglik (mondjuk ez inkább a sokadik tulajnál téma) látható összeg lesz a javítás.
Piritu - 1.000.00027-11-2019 18:04:11 // 12469
Kiugrottunk németbe. Egyre izgalmasabb Júlia :-)
A sógorékon a szokásos tempomattal átkelve (kicsit sokat fizettem már az idén) 7,1 lett a fogyi, a 2.0 159 ennél a tempónál 6,7-et kért. Szóval nem rossz.
A németeknél az eső előtt volt pár szabad szakasz, lehetett küldeni. A végét nem sikerült kipróbálni, de a 220 hihetetlenül könnyedén megvolt többször is. Aztán utolértük a sok német vasat és lassítani kell.
Egy propelleres volt csak, akit nem sikerült megfogni.Valami 140i volt ráírva :-DDD
RomeoOne27-11-2019 16:17:28 // 12467
Ilyen elvi kérdés ez, mint a manuál váltó vs automata. Igazi csapatós autó hátul kapar. Vagy nem. Régen (nem is olyan régen) a Lamborghini-re is azt mondták, hogy az csak a bénáknak való. Menőzni jó, de pályán elvérzik, meg az összkerekes, ami milyen gáz. Bezzeg a Ferrari...
Aztán, ha megnézed a Nürburgring körrekordot a szériaautóknál a Lambo Aventador SVJ tartja, a Ferrari meg sehol nincs...
Ha összkerekest akarsz, vegyél azt, ne ezen múljon :)
G-MANN🍀27-11-2019 16:15:11 // 12466
sztm Q4-nél nem a plusz hajtás a kalap pénz, hanem az összes extrával együtt amit még kaptál, + teljesítmény, sok sok extra, amit én amúgy is vettem volna, és az érzés, hogy segít majd az első hajtás, ha kell :-)

Nekem még nem volt hátsókerekes autóm, picit tartottam is tőle, de ez a biztonság érzet meggyőzött, hogy síelésnél sem lesz gond :-)

Várom is az első havat, kíváncsi vagyok milyen lesz :-)
G-MANN🍀27-11-2019 16:08:33 // 12465
280 csak hátsó kb 1 mill-val lesz sajnos csak olcsóbb, és kevesebb extra lesz benne, mint egy Q4-ben, illetve ahogy látom, mire kijön itthon az ára, a sima hátsós 280 drágább lesz, mint az én Q4-em volt :-) sztm,
viszont a Q4 majd télen felhoz a házhoz, nem hagyom az utca alján :-) ha már az elektronika az igazi hátsós csapatást amúgy sem engedi :-)
jó dolog ez a nem állandó négykerék hajtás, de ha kell ott az első is (5.2 gyorsulással nem érezni azt a "nagy felesleges" súlytöbbletet, legalábbis én nem érzem :-))
Liquid27-11-2019 15:06:08 // 12464
Én is így látom. Ez az árszint olyanoknak elérhető céges autóként, akiknél többet számít ez a fajta respekt mint az hogy jó legyen az autó.
WarbiRunner (Gyuri)27-11-2019 14:08:55 // 12463
A német triónak modellpalettája van húzómodellekkel. A presztízsértéküket pedig az Alfa nem tudja. Használati autóként drága, presztízs, céges megjelenős autónak pedig kevés a szolgáltatása, kicsi benne a hely, és nem "márkanév". Oda van árazva a Giulia és a Stelvio is, ahol már az autó a sikerességed, státuszod jelzője, nem pusztán használati tárgy. Csúnyán hangzik, de ez a realitás. Mielőtt ebből is háború lesz, nyilván nem mindenki ilyen. :-) De azt látni kell, hogy ha egy Alfa kulcs villan a kezedben véletlenül a tárgyaláson, miközben valamit keresgélsz a zsebedben, az nem ugyanaz mint egy Merci kulcs. Én szerencsére kívülről szemlélem az ilyesmit, jót mosolygok rajta, még ha nekem célozzák is a villantást, de tőlünk jóval távolabb is bevett dolog, hogy akár egy induló vállalkozás első pár beszerzése két ájfón a főnöknek és egy fullos xc90.
A platform jóságát, a vezethetőséget egy szűk kör értékeli, és azon belül is egy töredék aki meg s engedheti magának....és azon belül töredék aki ennyit áldoz is rá.
Moderátor27-11-2019 13:43:03 // 12462
Kérünk mindenkit, hogy a politikai vitától, gyűlölködéstől tartózkodjatok. Ez nem az Alfa Amoréra való.

Az ilyen jellegű kommenteket töröljük.

Köszi,
Alfa Amore Moderátor
Kazes☻27-11-2019 13:10:56 // 12461
Úgy már nem is lehet az edényeket üríteni... te nem lennél jó! :D
Kazes☻27-11-2019 13:10:01 // 12460
Neki jár a sofőrös autó... mint ahogy a mindenkori főpolginak... ő azzal jár!
Erhard 242 (Pure Energy)27-11-2019 13:02:40 // 12459
a sztori jött vele uncsitesóm aztán otthagyta járva kérdem tőle nem félsz, hogy valaki bepattan és megpattan, áhhh nem oly egyszerű azzal elindulni, na hadd lám kértem és elindultam véle :DDD
Érdekes na de nem oly bonyolult csak sok a sebesség, meg a felező 4.-ben már 15-tel lehet vele menni :DDDD
Liquid27-11-2019 12:53:48 // 12458
neba..., azt én is kipróbálnám :)
Liquid27-11-2019 12:52:51 // 12457
Én is pont ezen morfondíroztam, mivel nem kikapcsolhatók a 3 betűsek, ezért mindegy, hogy hátul, vagy mindenhol hajt. Ráadásul nem állandó összkerék mint pl. a 159 Q4, így veszteség sincs rajta annyi, szóval szerintem Q4.
tdemeter27-11-2019 10:45:07 // 12456
Már régen piacon kéne legyenek legalább egy hybriddel (hány éve is van olyan már?) szóval szerintem az alfa kicsinálása magának az alfának is köszönhető sajnos...:(
Másfelől nem hinném, hogy megdöglik majd a márka, de kemény évek elé néz az biztos...
Érdemes lesz beragadt autókat venni, mert azok még régi áron mennek majd.
Ha valaki agyal ezen, szerintem most menjen a szalonba érdeklődni....
RomeoOne27-11-2019 10:30:28 // 12455
Hát rohadt kíváncsi leszek, hogy hova fog árazni egy BMW. De ha a Giulia drágább lesz a német triónál, akkor le is lehet húzni a rolót.
Tényleg úgy dobják meg a villany eladásokat, hogy felemelik minden másnak az árát oda, aztán így már nem is lesz relatíve drága a villany.
Giuntini27-11-2019 10:23:25 // 12454
Hát most fogják kicsinálni az Alfát! A BMW az Active Hibrid-el például.
Mindegy hogy sz@r, de ez már egy folyamat....
TtK27-11-2019 10:22:40 // 12453
Megválaszoltad a saját kérdésed. :) Minek cipelni (és előtte egy kalap pénzért megvenni) egy osztóművet és egy első hajtást, ha az idő 99%-ban nem is használod? Ha meg nagyon esik a hó felhívod a főnököd, hogy ma inkább teleworkingelnél és elmégy a hátsókerekes autóddal csapatni. :)
Giuntini27-11-2019 10:20:51 // 12452
Egy Lincoln MKS meg 35 ezer dollárról indult még tavaly. Egy nagy benga autó. Persze hogy más, technikailag 0 a Giuliához viszonyítva, de az amcsik nagy része eldobható cikként kezeli az autót.
tdemeter27-11-2019 10:19:52 // 12451
Igazából az a kérdés, hogy a konkurencia mennyit emel? Mert ha midnenki ugyanannyit, akkor nem fog feltűnni a különbség, csak az, hogy milyen rohadt drágák lettek az autók.
Ha most lenne hybrid julis akkor biztosan olcsóbb lenne arányaiban a sima benzineshez képest.
RomeoOne27-11-2019 10:11:00 // 12450
Itt az FCA North America közlemény: link

Kiemelem a lényeget:
2020 Giulia: $39,345 (excludes $1,295 destination)
2020 Giulia Quadrifoglio: $74,445 (excludes $1,595 destination)
2020 Stelvio: $41,345 (excludes $1,295 destination)
2020 Stelvio Quadrifoglio: $80,445 (excludes $1,595 destination)

Úgy tűnik, az EU tényleg ennyire torkon szart minket?
RomeoOne27-11-2019 10:08:17 // 12449
Jó, az csak a mi szempontunkból lényeges. De ez a közel 20%-os áremelkedés már benne van az olasz árakban is. Meg gondolom, akkor benne lesz mindenhol. Ha azt az olasz árat átszámolom HUF-ra, akkor egy alap benzines 14,7 milla? Alap dízel 13?
A Giulia QV eddig bő 24,5M volt, most átszámolva 28,5M. Ez mi? Viccnek elég erős. Nehogy azt mondják, hogy amiatt, mert beleraktak egy érintőképernyőt meg lett ADAS. Ezek egy Suzukiban benne vannak...
Komolytalan így...
Erhard 242 (Pure Energy)27-11-2019 10:05:09 // 12448
viszont egyik gyerekkori álmom teljesült, vezettem ma kukásautót :DDDDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)27-11-2019 10:01:39 // 12447
a jó magyar forint :))) ... szerintem nem érdekli őket a magyar piac, nem számottevő ...
RomeoOne27-11-2019 10:00:03 // 12446
De amúgy visszatérve a konfigurátorra, azok az árak nagyon durvák. Majdnem 20%-os emelkedés... Ha még hozzávesszük, hogy itt magasabb az ÁFA és a forint is gyengült az euróhoz képest...
Ha a magyar árlistában is ilyen számok fognak szerepelni, szerintem lehúzhatják az egészet a wc-n, ez így a kutyának sem fog kelleni
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.