Forum >> Giulia
Erhard 242 (Pure Energy)04-11-2020 08:53:20 // 17495
sosem derül ki, hogy írva van nem látják...
Golyszi04-11-2020 08:41:56 // 17494
Helvatia... ja... csak épp nem mondanám vevőközpontúnak!
Kommunikáció nem az erősségük na!
Kommunikáció nem az erősségük na!
Csabi04-11-2020 08:34:43 // 17493
Ezt nem is tudtam, hogy van külön "Q" és "Q classico" felni. Mi a különbség? Google nem nagyon különbözteti meg.
sas-15904-11-2020 07:22:36 // 17492
Gyorsulás 0-100:
Veloce: 5,2 mp
Super: 6,6 mp
Veloce: 5,2 mp
Super: 6,6 mp
R33Z03-11-2020 23:57:22 // 17491
Ha egy megbizhato garancialis 200 lovasban gondolkodsz, tudom ajanlani: Giluia 2.0
Enyem volt. 100as benzinnel tankoltam 0km-tol, vigyaztam ra nagyon, meg 2 ev garancia van rajta, ujszeru allapot. A Q felniszett a Super futomevenek sok, biztosan nem tennem ra. Egyebkent a Veloce es a Q classico felniszett mas, szerintem az elobbire gondolsz.
Cicomara szamtalan megoldas van, de szerintem egy jo coilover szettel es egy komoly gumival sokkal inkabb vadallatot lehet faragni belole, ha az a cel, hogy usson 🙂. Motorra pl. Squadra, Pogea racing, viszont ez esetben bukod a garanciat. Nem biztos, hogy erdemes, megy az igy is nagyon. A motor alapbol is boven 200+ es megdobbentoen dinamikus a ZF8-cal. Elkepesztoen jo auto, ugy ahogy van.
Enyem volt. 100as benzinnel tankoltam 0km-tol, vigyaztam ra nagyon, meg 2 ev garancia van rajta, ujszeru allapot. A Q felniszett a Super futomevenek sok, biztosan nem tennem ra. Egyebkent a Veloce es a Q classico felniszett mas, szerintem az elobbire gondolsz.
Cicomara szamtalan megoldas van, de szerintem egy jo coilover szettel es egy komoly gumival sokkal inkabb vadallatot lehet faragni belole, ha az a cel, hogy usson 🙂. Motorra pl. Squadra, Pogea racing, viszont ez esetben bukod a garanciat. Nem biztos, hogy erdemes, megy az igy is nagyon. A motor alapbol is boven 200+ es megdobbentoen dinamikus a ZF8-cal. Elkepesztoen jo auto, ugy ahogy van.
Jani721203-11-2020 21:59:02 // 17490
meg egy jó példa, hogy ne szereltesd fel egy idiótával :( a rögzitő csavarokat túlhúzta a majom fényező
Jani721203-11-2020 21:52:33 // 17489
Piritu - 1.000.00003-11-2020 21:35:34 // 17488
Van itt Cartárs aki hazai céggel 310LE környékére íratta meg a Super-t. Állítása szerint nagyon állat lett :-)
Piritu - 1.000.00003-11-2020 21:33:44 // 17487
"Ha jól tudom a Veloce 6.5 körül van százon.." - a hatfelet a 200LE is tudja :-)
Halesz03-11-2020 21:32:51 // 17486
- A másik kérdésem az autó hátulja. A Superek sajna egy kipufogósak, jó lenne ha át tudnám szereltetni 2 darabosra ( az már csak a hab lenne a tortán ha meg lehetne csináltatni a QV 4 kipufogós változatára ). Szóval a hátsó diffuzor cserélhető?
Akár a Veloce akár a QV kinézetűre?Kompatibilisek a Super hátuljával?
Én megcsináltam a cserét. Lásd blogom. Amúgy nem egy kipufogósak a Superek, asszem 50 ezer forint az extra listán a dupla kipufogós változat. A betétet kell cserélni, plusz rendelni hozzá egy másik fém véget is, meg hát ugye magát a dupla csöves dobot...
Viszont Aliexpressen lehet kapni a Super lökösébe illő betétet, ami úgy néz ki, mint a Veloce-é, lásd Szatmáry Szabolcs posztjait a Facebook Giulia csoportjában :) Ránézésre elég szép munka.
A veloce diffúzoros lököse más kialakítású, azt csak akkor tudod cserélni, ha magát a teljes lököst is cserélteted. Ugyanígy a Q lököse is megoldható, csak akkor is mindent venni kell hozzá, elég zsebbe nyúlós projekt. (van aki megcsinálta dízel autón :)
Teljesítményről: elvileg a super is inkább 210 felett van gyárilag, és mivel könnyebb is kb 100 kilóval az összkerekeshez képest, nagyon jól autózható. Jó kis csippel imádni fogod.
Akár a Veloce akár a QV kinézetűre?Kompatibilisek a Super hátuljával?
Én megcsináltam a cserét. Lásd blogom. Amúgy nem egy kipufogósak a Superek, asszem 50 ezer forint az extra listán a dupla kipufogós változat. A betétet kell cserélni, plusz rendelni hozzá egy másik fém véget is, meg hát ugye magát a dupla csöves dobot...
Viszont Aliexpressen lehet kapni a Super lökösébe illő betétet, ami úgy néz ki, mint a Veloce-é, lásd Szatmáry Szabolcs posztjait a Facebook Giulia csoportjában :) Ránézésre elég szép munka.
A veloce diffúzoros lököse más kialakítású, azt csak akkor tudod cserélni, ha magát a teljes lököst is cserélteted. Ugyanígy a Q lököse is megoldható, csak akkor is mindent venni kell hozzá, elég zsebbe nyúlós projekt. (van aki megcsinálta dízel autón :)
Teljesítményről: elvileg a super is inkább 210 felett van gyárilag, és mivel könnyebb is kb 100 kilóval az összkerekeshez képest, nagyon jól autózható. Jó kis csippel imádni fogod.
VKG231!!! (156+75)03-11-2020 21:25:30 // 17485
Ugyanaz a 200 és a 280 lovas motor, csak a szoftver más.
Squadra-tuningot keresd. 310 ló kb a gyári konfig élhető teteje.
Squadra-tuningot keresd. 310 ló kb a gyári konfig élhető teteje.
denil103-11-2020 21:02:41 // 17484
Sziasztok!
Több kérdést is feltennék, ezért kicsit hosszabb lesz ,de nem akarnám spammelni a topicot.
159-esem van, imádom szeretem, ha lehetne vitrinbe raknám :)
Váltanék Giuliára és az elképzelés sokáig egy fullos Veloce volt, de 2 éve nézem a piacot és köszönhetően az erős Ft-nak, sehogy sem akar lemenni az ára egy nekem megfizethető szintre.
Ezért ma elgondolkodtamh esetleg lehetne egy 200LE-ős benzines Super.
A kérdéseim a következők lennének. Köszönöm ha bárki tud segíteni akár tapasztalatból, akár hallomásból, vagy csak vélemény is jöhet.
- Mekkora a különbség a 200 vs 280LE között érzetre?
A 159-es nagy csalódása nekem, hogy kissé lomha még egy húzott 2.4-es motorral is ( szeretem ha megy a gép ) így szeretném elkerülni, hogy esetleg az új masina megint egy 8mp körüli verda legyen. Ha jól tudom a Veloce 6.5 körül van százon..
Szóval van érzetre nagy különbség?
Ha igen, akkor tud valaki értelmes, valóban minőségi tuning céget akik szakavatottan és felelősen tudnának javítani az autón? Nyilván nem a 280LE a cél, de ha el tudunk menni 230-250LE-ig az már nekem elég lenne. Mindezt persze szoftverből, tehát nem átépítés jellegges.
- A másik kérdésem az autó hátulja. A Superek sajna egy kipufogósak, jó lenne ha át tudnám szereltetni 2 darabosra ( az már csak a hab lenne a tortán ha meg lehetne csináltatni a QV 4 kipufogós változatára ). Szóval a hátsó diffuzor cserélhető?
Akár a Veloce akár a QV kinézetűre?Kompatibilisek a Super hátuljával?
Ezzel kapcsolatban pedig az lenne a kérdés, hogy látott e valaki, vagy csináltatott e ilyen átalakítást?Szintén csak olyan cég jöhetne szóba akik valóban minőségi munkát végeznek, Sanyi a bontóból a 30-as csővel kizárt :)
ui:
Van infó arról, hogy egy QV felni szett mennyibe kerül?
Kiindulva aTi-ből, gondolom nem olcsó.
Köszi mindenkinek előre is!
Több kérdést is feltennék, ezért kicsit hosszabb lesz ,de nem akarnám spammelni a topicot.
159-esem van, imádom szeretem, ha lehetne vitrinbe raknám :)
Váltanék Giuliára és az elképzelés sokáig egy fullos Veloce volt, de 2 éve nézem a piacot és köszönhetően az erős Ft-nak, sehogy sem akar lemenni az ára egy nekem megfizethető szintre.
Ezért ma elgondolkodtamh esetleg lehetne egy 200LE-ős benzines Super.
A kérdéseim a következők lennének. Köszönöm ha bárki tud segíteni akár tapasztalatból, akár hallomásból, vagy csak vélemény is jöhet.
- Mekkora a különbség a 200 vs 280LE között érzetre?
A 159-es nagy csalódása nekem, hogy kissé lomha még egy húzott 2.4-es motorral is ( szeretem ha megy a gép ) így szeretném elkerülni, hogy esetleg az új masina megint egy 8mp körüli verda legyen. Ha jól tudom a Veloce 6.5 körül van százon..
Szóval van érzetre nagy különbség?
Ha igen, akkor tud valaki értelmes, valóban minőségi tuning céget akik szakavatottan és felelősen tudnának javítani az autón? Nyilván nem a 280LE a cél, de ha el tudunk menni 230-250LE-ig az már nekem elég lenne. Mindezt persze szoftverből, tehát nem átépítés jellegges.
- A másik kérdésem az autó hátulja. A Superek sajna egy kipufogósak, jó lenne ha át tudnám szereltetni 2 darabosra ( az már csak a hab lenne a tortán ha meg lehetne csináltatni a QV 4 kipufogós változatára ). Szóval a hátsó diffuzor cserélhető?
Akár a Veloce akár a QV kinézetűre?Kompatibilisek a Super hátuljával?
Ezzel kapcsolatban pedig az lenne a kérdés, hogy látott e valaki, vagy csináltatott e ilyen átalakítást?Szintén csak olyan cég jöhetne szóba akik valóban minőségi munkát végeznek, Sanyi a bontóból a 30-as csővel kizárt :)
ui:
Van infó arról, hogy egy QV felni szett mennyibe kerül?
Kiindulva aTi-ből, gondolom nem olcsó.
Köszi mindenkinek előre is!
G-MANN🍀03-11-2020 08:39:50 // 17483
Zseniális, ahogy a Veloce 3-4 darabból álló alkatrészét ők egyben megoldották :-)
Szabolcs 15903-11-2020 04:11:14 // 17482
Rendben van 😊
Halesz02-11-2020 18:21:50 // 17481
Ezen bevallom én is gondolkoztam. Csinálj majd nagyon sok fotót légyszi :)
Szabolcs 15902-11-2020 17:34:10 // 17480
zümi16602-11-2020 16:05:14 // 17479
WarbiRunner (Gyuri)31-10-2020 18:19:04 // 17477
Tényleg.. pedig láttam ezt a részt is :-)
RomeoOne31-10-2020 16:51:43 // 17476
Mez az E63 AMG a járkálósa, nem?
VKG231!!! (156+75)31-10-2020 16:25:43 // 17475
(A Megane RS-t nem is értem, biztos az is tök lassú :D)
WarbiRunner (Gyuri)31-10-2020 15:58:33 // 17474
Meg. :-) Úgyhogy találok ki újakat XD Ha jövőre vesz egy V-ös Quattroportet is, akkor tuti olvassa a gondolataimat :-)
A Giuliettát legalább ő gondolta ki, én vettem :-)
Szép flottája van, ha jól tudom S2000 és Megane RS is pihenget nála.
A Giuliettát legalább ő gondolta ki, én vettem :-)
Szép flottája van, ha jól tudom S2000 és Megane RS is pihenget nála.
leopop331-10-2020 15:54:55 // 17473
Ugyan ezt akartam írni 😅
leopop331-10-2020 15:52:46 // 17471
Jaja igen láttam Facen.
Nagyon jó választás 😁
Nagyon jó választás 😁
carver31-10-2020 14:47:03 // 17470
hát ezt meg hogyhogy nem láttam eddig?
sry ha már megvolt csak nekem új, de a Giulia vigyorból sosem elég :D
sry ha már megvolt csak nekem új, de a Giulia vigyorból sosem elég :D
RomeoOne31-10-2020 14:25:28 // 17469
Megvalósította az álmaid :D
Halesz31-10-2020 14:18:02 // 17468
Sőt, van egy 90-es Spidere is. Erről beszél is itt, a Backstage-ben :)
https://youtu.be/wIsMRANF_bE?t=344
https://youtu.be/wIsMRANF_bE?t=344
WarbiRunner (Gyuri)31-10-2020 14:13:34 // 17467
Rokon lélek? Van egy Quattroporte IV-e, Kappa öthengerese, mostmár ződ Giuliája is. Amit el tudnék képzelni magamnak az neki van is XD
WarbiRunner (Gyuri)31-10-2020 14:11:09 // 17466
No milyen jó ízlése van :-)
RomeoOne31-10-2020 13:28:50 // 17464
Na, te miylen részleteket tudsz itt, ami nem ismert a nagyközönségnek? :D
Halesz31-10-2020 13:22:45 // 17463
Ráadásul a sztori úgy indult, hogy városi szaladgálósnak akart venni egy Giuliettát :)
Aztán megnőtt :D
Aztán megnőtt :D
RomeoOne31-10-2020 12:41:28 // 17462
Na ez is egy nagyon jó reklám a Giuliának!
Várkonyi Gábor vett egy Veloce-t, úgy tűnik Verde Visconti színben:
link
Várkonyi Gábor vett egy Veloce-t, úgy tűnik Verde Visconti színben:
link
leopop330-10-2020 20:11:17 // 17461
Ja arra jó de egy Tonale majd ne legyen az :)
Erhard 242 (Pure Energy)30-10-2020 16:41:34 // 17459
Ebben egyet értek veled filléres dolgok ezek a gyárnak minden szart bele kell pakolni és nincs támadási felület... egyéb iránt legtöbbször kikapcsolt középkonzollal közlekedek :)))
Halesz30-10-2020 13:18:36 // 17458
Szia! Köszi a visszajelzéseket! :)
Lehet én gondolom rosszul, de ennél olcsóbb autókban is ott van már a kamera, pl. ha elöl is van, az elég hasznos tud lenni... persze erre sokan azt mondják, hogy tudok én parkolni, nem kell nekem kamera, csak azért tegyük hozzá, hogy ezeket az autókat nem feltétlenül csak azok veszik meg, akik tudnak jól vezetni/parkolni :) És ha már megszokta a Bimmerjében, akkor itt nagyon fog neki hiányozni...
Én kifejezetten hibaként nézem a tolatókamerát... ha már tényleg minden a felbontásról, a fedélzeti rendszerekről szól, akkor erre figyeljünk oda... ekkora tételben mekkora költség lehetett volna lecserélni a kamerát minden Giuliában/Stelvióban? 5 EUR?
Lásd Vezess cikk, ott is megjegyzik... pont az ilyen kritikákat nem kéne keresni, mert marha könnyen kiküszöbölhető lenne. Csinálnak egy tök király fedélzeti rendszert és eltrontják a kamerával.
Engem nem érdekelne vevőként, de nem is engem kell meggyőzniük...
Piszkáltam én a váltót, csak a szövegeknél inkább a dumára koncentráltam, meg nem egy jelenetet vágtam ki, ami már túl hosszú lett volna. Igen, kellett volna egy felváltogatós részletet még beleraknom, mint a Stelvio Q-tesztben...
Meg hiányzott egy olyan felvétel is, amin keresztben megyek vele, de közúton ilyet nem csinálunk, ha meg csinálunk, nem vesszük videóra, és töltjük fel a youtube-ra ugye :)
Lehet én gondolom rosszul, de ennél olcsóbb autókban is ott van már a kamera, pl. ha elöl is van, az elég hasznos tud lenni... persze erre sokan azt mondják, hogy tudok én parkolni, nem kell nekem kamera, csak azért tegyük hozzá, hogy ezeket az autókat nem feltétlenül csak azok veszik meg, akik tudnak jól vezetni/parkolni :) És ha már megszokta a Bimmerjében, akkor itt nagyon fog neki hiányozni...
Én kifejezetten hibaként nézem a tolatókamerát... ha már tényleg minden a felbontásról, a fedélzeti rendszerekről szól, akkor erre figyeljünk oda... ekkora tételben mekkora költség lehetett volna lecserélni a kamerát minden Giuliában/Stelvióban? 5 EUR?
Lásd Vezess cikk, ott is megjegyzik... pont az ilyen kritikákat nem kéne keresni, mert marha könnyen kiküszöbölhető lenne. Csinálnak egy tök király fedélzeti rendszert és eltrontják a kamerával.
Engem nem érdekelne vevőként, de nem is engem kell meggyőzniük...
Piszkáltam én a váltót, csak a szövegeknél inkább a dumára koncentráltam, meg nem egy jelenetet vágtam ki, ami már túl hosszú lett volna. Igen, kellett volna egy felváltogatós részletet még beleraknom, mint a Stelvio Q-tesztben...
Meg hiányzott egy olyan felvétel is, amin keresztben megyek vele, de közúton ilyet nem csinálunk, ha meg csinálunk, nem vesszük videóra, és töltjük fel a youtube-ra ugye :)
Erhard 242 (Pure Energy)30-10-2020 08:46:17 // 17457
no igen ez egy más liga :)
Igaz SUV de én sem vagyok elégedett a Pirellivel 1 évig jó volt utána csúszkál a kanyarokban, Michlein Sport Pilot 4 lesz a következő szezonban megnézzük mit tud...
Igaz SUV de én sem vagyok elégedett a Pirellivel 1 évig jó volt utána csúszkál a kanyarokban, Michlein Sport Pilot 4 lesz a következő szezonban megnézzük mit tud...
R33Z29-10-2020 21:51:46 // 17456
Aki pirosat vesz, az vegye tudomásul, hogy az bizony versenyző szín! :)
Félretéve a tréfát, ez mindig megvan Qnál, próbára akarják tenni. Ésszel kell cselekedni, mert nagyon könnyen el lehet vetni a sulykot, főleg ha út is van hozzá. A legnagyobb gond az, hogy nagyon sok az ostoba az erős autókban... és amikor rájön, hogy erőből nem megy, elborul az agya és jön a súlyos szabálytalanság, na akkor kell elengedni... Már pusztán a hangjával finom erődemonstrációval is lehet is vinni a jóhírét, sokaknak esik le az álla még mindig, amikor meghallják.
"tök jó, hogy van vezetéknélküli töltés (60 ezer forint az extralistán), de ha oda is rakod a telefonodat, rá kell dugnod a kábelt, hogy a telefontükrözés működjön. Kár, hogy ezt kihagyták, a vetélytársakban évek óta vezeték nélkül megy a tükrözés."
Ezt szomorúan olvasom, azt hittem ez már a MY2020-nál megoldott.
"A kicsi és béna felbontású tolatókamera mellett szerintem hiba, hogy 2020-ban egy 30 millás autóban nincs körbe kamera, amely ugyan nekem pont nem hiányzik, de a célzott prémium vásárlók már szintén évek óta megszokták..."
Nekem ezzel nincs bajom, elfogadható. Nem gondolnám, hogy erre különösebb igény lenne. Annak a rétegnek akinek ez a támogatás szükséges, Qval szerintem eleve rossz autót választott.
Jó volt a teszted egyébként, az volt az egyetlen fura, hogy nem nagyon piszkáltad a váltót. Látni, hogy koncentrálsz :) Én kb. csak akkor nem piszkálom, ha 100% normál közlekedés van. Egyébként vagy felülbírálom, vagy eleve manuálban megyek. Azokat a hangokat nem übereli semmi amit a Q-ból ki lehet hozni manual mode-ban. R-ben pl. 4-ből 3600-4000 közt visszaváltasz, olyat durran, mintha puskából lőnének. Félgázas kigyorsításoknál pedig szintén 4000 magasságában, álomszerűen ropog :) Kíváncsi vagyok élőben, hogy szól az Akropovic, de már a videóból is átjön, hogy jóval markánsabb a gyáritól. Amit nem reklámoznak és ugyan elhanyagolható, de néhány lovat és Nm-t hozzátesz ez a kipuff. Szóval a lóerőhajhászoknak plusz öröm és boldogság.
A Corsa már ilyenkor határozottan kevés, múlthét végén még nyár és "gumibúcsúztatóból" felmentünk a Mátrába, Pásztó felől Galyatetőig volt egy kis menés (nem a legjobb útminőség, cserébe kicsi a forgalom és a visszafordítók viszonylag jól beláthatók, plusz nincsenek motorok), felkentem a gyári Corsa-k maradékát, de már nagyon csúszós volt. A Corsa csak melegben működik >20C és úgy is csak felmelegítve. Nagyon hirtelen és váratlanul eltudja veszíteni a tapadást. Az importőr ezzel nagyot kockáztat szerintem, én októbertől nem adnám ki ezzel gumival tesztelni a Giu-t.
Tavasszal újragumizás lesz, de valószínűleg valamelyik Michelin-re esik a választás azok szélesebb spektrumban működőképesek.
Félretéve a tréfát, ez mindig megvan Qnál, próbára akarják tenni. Ésszel kell cselekedni, mert nagyon könnyen el lehet vetni a sulykot, főleg ha út is van hozzá. A legnagyobb gond az, hogy nagyon sok az ostoba az erős autókban... és amikor rájön, hogy erőből nem megy, elborul az agya és jön a súlyos szabálytalanság, na akkor kell elengedni... Már pusztán a hangjával finom erődemonstrációval is lehet is vinni a jóhírét, sokaknak esik le az álla még mindig, amikor meghallják.
"tök jó, hogy van vezetéknélküli töltés (60 ezer forint az extralistán), de ha oda is rakod a telefonodat, rá kell dugnod a kábelt, hogy a telefontükrözés működjön. Kár, hogy ezt kihagyták, a vetélytársakban évek óta vezeték nélkül megy a tükrözés."
Ezt szomorúan olvasom, azt hittem ez már a MY2020-nál megoldott.
"A kicsi és béna felbontású tolatókamera mellett szerintem hiba, hogy 2020-ban egy 30 millás autóban nincs körbe kamera, amely ugyan nekem pont nem hiányzik, de a célzott prémium vásárlók már szintén évek óta megszokták..."
Nekem ezzel nincs bajom, elfogadható. Nem gondolnám, hogy erre különösebb igény lenne. Annak a rétegnek akinek ez a támogatás szükséges, Qval szerintem eleve rossz autót választott.
Jó volt a teszted egyébként, az volt az egyetlen fura, hogy nem nagyon piszkáltad a váltót. Látni, hogy koncentrálsz :) Én kb. csak akkor nem piszkálom, ha 100% normál közlekedés van. Egyébként vagy felülbírálom, vagy eleve manuálban megyek. Azokat a hangokat nem übereli semmi amit a Q-ból ki lehet hozni manual mode-ban. R-ben pl. 4-ből 3600-4000 közt visszaváltasz, olyat durran, mintha puskából lőnének. Félgázas kigyorsításoknál pedig szintén 4000 magasságában, álomszerűen ropog :) Kíváncsi vagyok élőben, hogy szól az Akropovic, de már a videóból is átjön, hogy jóval markánsabb a gyáritól. Amit nem reklámoznak és ugyan elhanyagolható, de néhány lovat és Nm-t hozzátesz ez a kipuff. Szóval a lóerőhajhászoknak plusz öröm és boldogság.
A Corsa már ilyenkor határozottan kevés, múlthét végén még nyár és "gumibúcsúztatóból" felmentünk a Mátrába, Pásztó felől Galyatetőig volt egy kis menés (nem a legjobb útminőség, cserébe kicsi a forgalom és a visszafordítók viszonylag jól beláthatók, plusz nincsenek motorok), felkentem a gyári Corsa-k maradékát, de már nagyon csúszós volt. A Corsa csak melegben működik >20C és úgy is csak felmelegítve. Nagyon hirtelen és váratlanul eltudja veszíteni a tapadást. Az importőr ezzel nagyot kockáztat szerintem, én októbertől nem adnám ki ezzel gumival tesztelni a Giu-t.
Tavasszal újragumizás lesz, de valószínűleg valamelyik Michelin-re esik a választás azok szélesebb spektrumban működőképesek.
RomeoOne29-10-2020 20:58:34 // 17455
Akkor nem a Kimi-s reklám forgatókönyvét követted?
"From 0 to 100 km/h in 3.9... If you want"
:DDD
Én még a HUD-ot tudnám elképzelni benne, vagy ami egyenesen a szélvédőre vetít. Ilyen autónál pillanatra se kelljen levenned a szemed az útról.
Meg egy adaptív LED sem lenne rossz. Ebben a szegmensben az is megszokott (még egy 10 milla alatti Mazdában is benne van).
Bár, ha sikerülne beleültetni az embereket, szerintem ezt hamar megbocsátanák neki. Csak lehet emiatt meg sem nézik.
"From 0 to 100 km/h in 3.9... If you want"
:DDD
Én még a HUD-ot tudnám elképzelni benne, vagy ami egyenesen a szélvédőre vetít. Ilyen autónál pillanatra se kelljen levenned a szemed az útról.
Meg egy adaptív LED sem lenne rossz. Ebben a szegmensben az is megszokott (még egy 10 milla alatti Mazdában is benne van).
Bár, ha sikerülne beleültetni az embereket, szerintem ezt hamar megbocsátanák neki. Csak lehet emiatt meg sem nézik.
Halesz29-10-2020 19:54:22 // 17454
Bocs, hogy erre csak most reagálok. Bár hosszú teszt lett, így sem fért bele sokminden.
Két negatívum még:
Szerettem volna még beszélni a középkonzolról: tök jó, hogy van vezetéknélküli töltés (60 ezer forint az extralistán), de ha oda is rakod a telefonodat, rá kell dugnod a kábelt, hogy a telefontükrözés működjön. Kár, hogy ezt kihagyták, a vetélytársakban évek óta vezeték nélkül megy a tükrözés.
A kicsi és béna felbontású tolatókamera mellett szerintem hiba, hogy 2020-ban egy 30 millás autóban nincs körbe kamera, amely ugyan nekem pont nem hiányzik, de a célzott prémium vásárlók már szintén évek óta megszokták...
Apróságok, amik nagyon tetszenek:
Én imádom, hogy nem digitális a műszerfal, tech mániásként nem értem, hogy miért rajonganak ezért sokan, hogy még a műszeregységek is digitálisak legyenek. Ellenben elfért volna a két műszer közötti kijelzőn az is, hogy oda tudjam tenni a navigáció térképét, ez már szintén megszokott a prémium autókban).
Ez tényleg vadállat autó, Race módban csak magadra és a vezetési tudásodra vagy utalva, az első nap komolyan féltem tőle. (nem úgy, mint a Stelvio Q-tól, ott azért az összkerék még race módban is sokkal bátrabbá tesz, persze ott sem árt észnél lenni...).
Ja és mindenki versenyezni akart. Az egyik este megtalált egy Macan az Alkotáson, túráztatta mellettem az autóját a pirosnál. Persze, elrúgtam neki (D-ben voltam, ilyenkor is úgy táncol a feneke kigyorsításkor, de amúgy padlógáznál még A-ban is). Persze elhúztam... A következő lámpánál vigyorogva húzta le az ablakot a srác és mutogatta, hogy király volt, meg rámutatott az autója oldalán a feliratra: "ez csak egy szar dízel" :)))
Két negatívum még:
Szerettem volna még beszélni a középkonzolról: tök jó, hogy van vezetéknélküli töltés (60 ezer forint az extralistán), de ha oda is rakod a telefonodat, rá kell dugnod a kábelt, hogy a telefontükrözés működjön. Kár, hogy ezt kihagyták, a vetélytársakban évek óta vezeték nélkül megy a tükrözés.
A kicsi és béna felbontású tolatókamera mellett szerintem hiba, hogy 2020-ban egy 30 millás autóban nincs körbe kamera, amely ugyan nekem pont nem hiányzik, de a célzott prémium vásárlók már szintén évek óta megszokták...
Apróságok, amik nagyon tetszenek:
Én imádom, hogy nem digitális a műszerfal, tech mániásként nem értem, hogy miért rajonganak ezért sokan, hogy még a műszeregységek is digitálisak legyenek. Ellenben elfért volna a két műszer közötti kijelzőn az is, hogy oda tudjam tenni a navigáció térképét, ez már szintén megszokott a prémium autókban).
Ez tényleg vadállat autó, Race módban csak magadra és a vezetési tudásodra vagy utalva, az első nap komolyan féltem tőle. (nem úgy, mint a Stelvio Q-tól, ott azért az összkerék még race módban is sokkal bátrabbá tesz, persze ott sem árt észnél lenni...).
Ja és mindenki versenyezni akart. Az egyik este megtalált egy Macan az Alkotáson, túráztatta mellettem az autóját a pirosnál. Persze, elrúgtam neki (D-ben voltam, ilyenkor is úgy táncol a feneke kigyorsításkor, de amúgy padlógáznál még A-ban is). Persze elhúztam... A következő lámpánál vigyorogva húzta le az ablakot a srác és mutogatta, hogy király volt, meg rámutatott az autója oldalán a feliratra: "ez csak egy szar dízel" :)))
leopop329-10-2020 19:50:16 // 17453
Helyes :)
Akkor ez win-win szitu :)
Akkor ez win-win szitu :)
WarbiRunner (Gyuri)29-10-2020 17:25:54 // 17452
Kezd kiformálódni bennem is ez :-) Az összes hiányérzetem megszűnt a benzines Multiairrel, azóta sokkal jobban élvezem a túradízelt is :-)
WarbiRunner (Gyuri)29-10-2020 17:22:57 // 17451
Tudom, úgy értem az lesz a normális. 2 henger + villany :-)
leopop329-10-2020 16:29:58 // 17450
*Valahogy így
Csak telefon mindig belerondít 😂😂
Csak telefon mindig belerondít 😂😂
leopop329-10-2020 16:29:16 // 17449
Valá hogy így :DD
Ne is vállj meg tőle persze ez csak az en véleményem.
Ne is vállj meg tőle persze ez csak az en véleményem.
leopop329-10-2020 16:27:39 // 17448
Hát az első autóm olyan volt tudom miért nem szeretnék mégegyszer olyat, képzeld el azt hogy előzéskor 5 ből 3 ba kellett visszatenni :DD
RomeoOne29-10-2020 16:06:57 // 17447
Csinált már az FCA korábban is TwinAir-t :D
WarbiRunner (Gyuri)29-10-2020 13:36:48 // 17446
És a kéthenger pedig a következő évtized négyhengere? :-)
Egyre kevesebb kedvem van megválni a sorötöstől..
Egyre kevesebb kedvem van megválni a sorötöstől..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
356
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?