Forum >> Giulia

WarbiRunner (Gyuri)21-11-2020 15:10:45 // 17837
A Giulia jelenleg egy speciális eset. Más márkáknál a különbség erősebb, mert nem adják drasztikusan olcsóbban mint bárhol mashol. Hogy kinek mi a sok különbség, egyéni gondolkodás függő. Pár millán az ember már azért elgondolkozik, ha gyerekei is vannak, akkor már rájuk is gondol. :-) Ha BMW-t, Mercit néznék, biztosan nem újat. Inkább 3 év körülit az én használati szokásaimhoz. Giuliát biztos ujat vennék jelenleg. Egyébként Giuliettát is megérte volna újat hiszen pontosan látszik, hogy mennyit fog érni 9 év mulva 60e-rel az órájában. Pont ott lennék a kifutó ajánlatos újjal, mint a használttal. Kivéve, hogy pillanatnyilag fele összeg áll benne, és ugye az egyéni dolgok, hogy xenon, fl előtti tévé mentes belső, sok lóerő stb. a 'pazarlás' része :-)
RomeoOne21-11-2020 14:27:25 // 17836
Abban a tekintetben fals, hogy úgy állítják be sokan, hogy milyen brutál többletköltsége van egy új autónak egy alig használttal szemben. Most ne a 10 éves 159-cel hasonlítsuk, az új és a szinte új közötti különbségről volt szó. Ha raktári autót vesz az ember szalonból, arra hatalmas kedvezményt kap, akár 20%-ot is listaárból. Ha azt adja el másfél év múlva a listaár minusz 25%-ért, sehol nincs a bevizionált nagy bukó és zsír új autója volt, potenciális mondjuk 5 év garival, addig autózhatott volna gond nélkül, ha a költségoptimalizálás let volna a cél. Ehelyett valaki megvette a valós áránál alig olcsóbban, már csak 3,5 év garival, mondjuk 50k km-rel és másfél éves előélettel... Nem azt mondom, hogy nem érheti meg így is jobban, de sehol nincs az a brutál különbség.
denil121-11-2020 14:14:54 // 17835
Pl. Szabolcsnál aha jól tudom azért lesz eladva a Giu, mert jön a céges autó.
BÁrkivel előfordulhat,h az új autót vesz és mégis el kell adnia 1-2 éven belül.
Mivel ilyenkor a legnagyobb a veszteség az autón, ilyenkor nekem kevésbé fordul meg az a fejemben,h azért adja el mert rossz v mert sumákság van mögötte.
Ilyenkor a legfájdalmasabb eladni az autót.

Ha új autót veszel, mindenképpen elbukod az első 1-2 év a hatalmas értékvesztését, ugyanis mindegy mikor adod el, te a megvételnél fizeted ki a többletet egy használthoz képest.
denil121-11-2020 14:11:04 // 17834
Én minden részt végignéztem, az Alfásat is.
Van amikor specialistákat hívnak, pl. az elektromos autókhoz és ott sok jó dolog elhangzik, azok hosszabbak is azok a részek.
Általában olyan dolgokat hoznak fel, amit amúgy vizsgán is meg kell,h nézzenek, szóval én nem tartom rossznak a műsort.

Amiért ezt ajánlottam az viszont pont az ellentéte, ezt az autót már akkor elrontották mikor vki rendszámot rakott rá, mert tulajdonképpen ez semmilyen körülmények között nem kerülhetett volna forgalomba. Azon túl,h a tulaj is szegény minden hibát elkövetett kezdve onnan,h "nem értettem szót a Becsületesnepperrel, így megkértem a húgomat,h segítsen autót venni" egészen odáig,h mikor kiderül,h a kocsi konkrétan a méhbe való, a csaj számára az a konklúzió,h " akkor most megint kérhetem meg a családomat,h segítsen"..

jaaaaaj neeeeeeeeeeeee, inkább ne kérd meg őket :DDDD

2 aranyköpés a videóból, de mondom minden perce arany:

- Te, miért nem mutat semmilyen értéket a fagyállómérő?
- Mert tiszta víz van benne

- Mutatnám,h az első emelési pontnál, el van rohadva a küszöb..és itt hátul meg nincs is :DDD
WarbiRunner (Gyuri)21-11-2020 14:02:53 // 17833
Dehogy fals. Gazdasági szemlélettel nézd, több év távlatban, hogy mennyit autózol el. Ez az 'ennyibe került, rászántam' szemlélet kicsit fogyasztói. Lehet szerelemből autózni, de érdemes látni, hogy ez valójában mibe kerül.
Nekem a 159-cet biztosan olcsóbb üzemeltetni mint venni egy új Giuliát. Egy 8 millás Skodánál már más lenne a helyzet. Az már érzelmi döntés, hogy aztán Skodát biztos nem veszek. Használt Giuliát egyelőre én sem vennék amíg így itthon ilyen jó árban adják az újat.
RomeoOne21-11-2020 12:45:19 // 17832
Ha belegondolsz abban a pillanatban bux egy millát hogy beleülsz.

Mondjuk én ezt tartom az egyik legnagyobb fals érvnek. Az autó ára egyedül akkor érdekes, amikor el akarod adni. Egy új autót nem akarsz eladni, ahogy kigurulsz a szalonból, kit érdekel, hogy akkor elméletileg mennyit adnának érte? Addigra nem kijavítják a hibáit (mert nagyon nem kell, hogy hibája legyen), hanem pont hogy megvan a potenciális esélye, hogy az előző tulaja "belerakott" valami hibát.
Amúgy is elég gyanús, hogy miért akar valaki fél-1 év után már egyből eladni egy autót? Oké, az már előfordul, hogy valaki kétévente cserél, de kevesebb, mint egy év?

Meg hát a használtautók árát az új listaárhoz szokták viszonyítani, hogy "mekkorát buknak rajta"... Csak hogy azt az új autót nem listaáron adták el, hanem egy kiajánlott áron, amihez képest lehet, hogy a használt ár már közel nem olyan kedvező, mint ha szalonból gurítana ki az ember, egy pont olyat, amilyet ő akar :)
G-MANN🍀21-11-2020 12:11:52 // 17831
Van az a kedvező ár 😉 amikor csak az új, főleg, ha ilyen drága a használt 👍
carver21-11-2020 11:29:08 // 17830
remélem szokásukhoz híven csúszik egy évet és akkor pont megjön mire lejár a lízing :)

A használt vs újhoz annyit hogy én nem cégesbe mindig ~2 éveset vettem akkor is amikor már meg tudtam venni az újat. Ha belegondolsz abban a pillanatban bux egy millát hogy beleülsz. Ha valami gubanc volt vele újonnan azt addigra kijavították, garnacia még van rá.

Ha használni akarod, a legjobb ár/érték arányt akkor kapod, Persze más kérdés ha gyengéd szálak fűznek hozzá :D
leopop321-11-2020 10:18:57 // 17829
Az a gond a totalcarral hogy csak az olyan cikkeket és tipikus sablonos kliséket szedik és gyűjtik össze amiket mindenki ismer és semmi tapasztalat nincs mögötte a tulajok után
Kócosw21-11-2020 05:47:26 // 17828
a thesist is fikázzák a "becsületes" nepperrel együt, nekem volt thesisem 3 ev 60000 km tert mentem vele, egyszer volt treleren egy 20 forintos gumigyuru miatt elfolyt a fekolaj. Meg hibas skyhook vezérlővel vettem azt csereltük megy egy stekkert hozza javitottunk. Amugy olajcsere. 3 ev alatt...
WarbiRunner (Gyuri)20-11-2020 21:50:01 // 17827
Szép az a zöld nagyon :-) Viszont elég sötét szín, van ami jobban kiadja a formát. A Ron's Rides yt csatornán van pár körbejárós videó. Különböző színek, felszereltségek.
A zöld a kedvencem, de pl. a bianco lunare szerintem az egyik legjobb ami kiadja a formaterv szépségeit.
Piritu - 1.000.00020-11-2020 21:34:11 // 17826
ezt azért érdemes megnézni...
Liquid20-11-2020 21:23:47 // 17825
Pár részt néztem csak meg, aztán beraktam a viccnek is rossz kategóriába, mivel pitiáner problémákat állítanak be életveszélyes hibaként és kb. az új / OT állapot se lenne elég jó nekik, illetve mikor Alfa szerepelt benne akkor kijött, hogy mennyire nem értenek hozzá.
Kb. arra jó, hogy az átlag beszarit az újautók felé tereljék, szóval kb. fizetett újautólobby...
Liquid20-11-2020 21:16:48 // 17824
Eszméletlen jól néz ki ezzel a zöld színnel sárga fékekkel, nagyon kéne :)
leopop320-11-2020 19:28:39 // 17823
Furának tartom hogy csak ilyen kevés olaj kell bele
leopop320-11-2020 19:28:06 // 17822
Jaja láttam top és tök kedves kommentet is írt 😁👍🍀
zgi52120-11-2020 17:46:11 // 17821
ezt miért kérded? nem én találtam ki. ennyi kell bele, nem több. a szerelőnek sztem ezt tudnia kell. (ene)ene, mikor a raktárból vételezi az olajat.
denil120-11-2020 16:43:38 // 17820
Ha már autókarbantartás.
Ajánlom a Totalcaron a műhelypornó mostani adását.
Kiemelnék belőle valamit, de mind a 19 perc igazi standup.
Én sok helyen elnevettem magam,h ilyen nincs de úgy látszik mégis van.

MűhelyPRN
G-MANN🍀20-11-2020 11:01:17 // 17818
nálam pont így minden :-)
leopop320-11-2020 10:57:21 // 17817
Ez nem függ a vezetési stílussal össze? 🤪
Erhard 242 (Pure Energy)20-11-2020 09:03:54 // 17816
A hátsó félig

Az első tele

A turbó csont száraz
Szabolcs 15920-11-2020 07:09:32 // 17815
Az a bizonyos O gyűrű ahol szivárogni szokott már a my 20 Model nél is voltak gondok vele 2017 be volt rá vissza hívás is
WarbiRunner (Gyuri)19-11-2020 22:58:30 // 17813
Ha az első tartályból fogy, akkor kell figyelni. A hátsóból valamennyi párolog.
leopop319-11-2020 22:20:54 // 17812
Hogy hogy ilyen kevés olaj kell bele ha jól tudom a 2.4 159/Brerában több mint 6 liter kell.
Igen tudom hogy az 5 henger.
De akkor tovább megyek a 2.0 4 hengeres dízelbe is 4.8 liter kell.
leopop319-11-2020 22:11:52 // 17811
Na akkor most csak párolog ennyi vagy az a hiba amit Warbi mond?
leopop319-11-2020 22:10:04 // 17810
Köszi igen így értem na akkor ezt figyelni fogjuk faterral ha nézünk Giuliákat
zgi52119-11-2020 19:04:28 // 17809
ennel mar csak az a jobb mikor a 3.6 liter olaj helyett 4 megy bele. es csodalkozunk hogy ha a legszurohazban landol.. en mar nem is tudom mennyire bizzak ebben a szervizben.
zgi52119-11-2020 19:01:06 // 17808
a dizelben tovabbra is van olajnivo palca.
Erhard 242 (Pure Energy)19-11-2020 19:00:31 // 17807
Megnéztem a képeket, mondjuk csalóka a szint így szemre, a baloldalinak majdnem a tetején van a maximum, az ominózus jobbosnak meg a közép alatt :)))))) szóval mikor kinyitod a gépháztetőt és ránézel azt hiszed a minimumon van közben meg a maxin
Erhard 242 (Pure Energy)19-11-2020 18:52:23 // 17806
Nekem ez nem okoz problémát, talán én szóltam itt elsőnek erről :)) Olajfolyást is szoktam nézni a turbó környékén, benézek ide oda mivel a légszűrőt magamnak cserélem
WebM19-11-2020 18:34:30 // 17805
Tutela Paraflu UP
WebM19-11-2020 18:33:52 // 17804
Ezt meg tudom erősíteni, nekem is minimum alatti szinttel adták vissza.
WarbiRunner (Gyuri)19-11-2020 18:15:53 // 17803
Ja, mondjuk olajat ezeken már nem lehet csekkolni... sajnos :-)
WarbiRunner (Gyuri)19-11-2020 18:13:49 // 17802
Nekem nyóc, mindenki figyelje a sajátját, hogy melyikből és mennyire fogy. :-)) Alap dolog néha belenézni, vizet, olajat lecsekkolni.
Egyébként írd be a gugliba, hogy "Alfa Giulia 2.0 engine bay". És nézd meg a képtalálatokat. Mindenféle Giulia tesztek képei, és nem egy üres hűtővíztartállyal.
Külön érdekes, hogy van aminek baloldalt, van aminek jobboldalt van a kiegyenlítő tartálya.
G-MANN🍀19-11-2020 17:33:01 // 17801
Ez így van, elég szomorú 🤐
Erhard 242 (Pure Energy)19-11-2020 17:13:46 // 17800
az jó csak a másodlagos tartályból sosem hiányzik szóval cserélhetik a tömítéseket gariba attól az elsődlegeshez ami a motorhűtésé még párolog ...
WarbiRunner (Gyuri)19-11-2020 16:56:05 // 17799
Igen, van egy másodlagos hűtőkör az intercoolernek és a turbónak. Típishiba. A turbó melleti csatlakozás O-gyűrűje szokott ereszteni, konkrétan a visszatérő ág. Ismert hiba, illene gariban cserélni a tömítést minden autón amelyiknek fogy a vize.
leopop319-11-2020 16:35:32 // 17798
Ja így értem 😁
Szabolcs 15919-11-2020 16:22:11 // 17797
Pontosan benzinesbe 2 van és a dizel veloce ba is, 180le és a 150 le dízel be 1 viztartaly van
leopop319-11-2020 16:20:30 // 17796
Most megnéztem neten és tényleg
leopop319-11-2020 16:17:28 // 17795
2 tartály van a hűtővíznek a Giuliában?
zgi52119-11-2020 15:56:37 // 17794
ez eleg szomoru, hiszen kifizeted az eves reviziot.abban folyadekszint ellenorzes is szerepel, lasd UM.
G-MANN🍀19-11-2020 15:06:10 // 17793
Olajcserén nem sűrűn nézik meg sajnos a kiegyenlítő tartályt, érdemes mindenkinek rákukkantani sztm.
Erhard 242 (Pure Energy)19-11-2020 13:53:52 // 17792
mondom, a hátsóból fogyogat...érdemes félévente rákukkantani, az elsőből sosem hiányzik
tdemeter19-11-2020 13:42:47 // 17791
Este én is megnézem. Ti mit töltötök rá?
Ebbe is vmi spéci cucc kell, mint a 159-be kellett?
sas-15919-11-2020 13:03:55 // 17790
Hűtővizet én is a héten ellenőriztem a fagyáspont miatt.
Tölteni kellett rá, az egyik tartályban a minimum alatt volt éppen.
Hidegen. Benzines Veloce.
Pedig 3 hónapja volt 15 ezres olajcserén, ahol gondolom rendben volt.
Szóval nem árt ellenőrizni rendszeresen.
Szabolcs 15919-11-2020 10:38:12 // 17789
Szabolcs 15919-11-2020 10:36:00 // 17788
Ismerősöm az alfanal szerelő Németországba, ő mondta nekem egész Németország ba és osztrák bol gyűjti össze az infót
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.