Forum >> Giulia
Erhard 242 (Pure Energy)06-11-2020 19:26:58 // 17580
Igen ez hatalmas, meg az is hogy a Stelvio nem egy tipikus SUV inkább egy emelt Giulia sport :))) Én imádom jó választás volt
G-MANN🍀06-11-2020 19:19:40 // 17579
Az vicces, hogy sosem használtad a tetőablakot... Annál jobb nincs, amikor a nagy melegben kibillented, jobb hátsó ablak picit le és már ki is ment minden meleg. Álom. Én napozni is szoktam amikor gurulgatok nyugiban, tavasszal és ősszel az is álom. Nekem. :-) Ki mire vágyik. Mindenki maga miatt vegyen mindent amit szeret, az a biztos :-)
Piritu - 1.000.00006-11-2020 18:55:48 // 17578
Sok embertől hallottam hogy a napfénytető milyen jó. Aztán vettem a Giuliettába és sose használtam, sőt sokszor kifejezetten zavart a rajta stroboszkópszerűen bevilágító közvilágítás vagy nap. (Hiába volt elhúzva a roló) A légmozgás csalódás volt.
Mondjuk lehet hogy csak a Spider miatt...
Xenon nélkül nem szabad megvenni szerintem se.
Meg még egy ami nekem nincs, de fontos lehet, a csomagrögzítő kampók a csomagtartóban.
Ülésfűtés is jó, de a kormányfűtés még nagyobb királyság.
Mondjuk lehet hogy csak a Spider miatt...
Xenon nélkül nem szabad megvenni szerintem se.
Meg még egy ami nekem nincs, de fontos lehet, a csomagrögzítő kampók a csomagtartóban.
Ülésfűtés is jó, de a kormányfűtés még nagyobb királyság.
Piritu - 1.000.00006-11-2020 18:50:19 // 17577
ezt tudja a márkaszerviz is vagy szóljak nekik előre hogy lesz egy váltóolaj csere plusszban?
zgi52106-11-2020 18:19:51 // 17576
konnyezve rohogtem vegig!
WarbiRunner (Gyuri)06-11-2020 18:15:28 // 17575
6 percnél járok, sírok XDDDD
zgi52106-11-2020 17:44:31 // 17574
Erhard 242 (Pure Energy)06-11-2020 16:35:50 // 17573
ZF-nél előírás :DDD
denil106-11-2020 16:31:18 // 17572
plusz komolyabb hangrendszer.
A bose igen jó, mivel nekem a zene egyébként és elsődleges, ezért ez nagyon kellene, de persze meg fogom oldani egy saját rendszerrel ha muszáj.
A bose igen jó, mivel nekem a zene egyébként és elsődleges, ezért ez nagyon kellene, de persze meg fogom oldani egy saját rendszerrel ha muszáj.
denil106-11-2020 16:30:18 // 17571
Warbi jól mondta, szinte fullos a 159-em, az előző Bravo is az volt.
Nem vagyok kényelemfetisiszta, de vannak dolgok amik mostmár kellenének.
Ami ebből hiányzik és nekem kellene:
- Napfénytető
- Xenon
- Télicsomag ( nincs benne ülésfűtés )
- Klíma csomag ( hátulra nincs szellőztetés, ne mááá' )
Ami extra és lőni fogok rá de pótolható:
- Felnik
- Kilépőfények
- Keyless go
- Elektromosan behajló tükrök
Nem vagyok kényelemfetisiszta, de vannak dolgok amik mostmár kellenének.
Ami ebből hiányzik és nekem kellene:
- Napfénytető
- Xenon
- Télicsomag ( nincs benne ülésfűtés )
- Klíma csomag ( hátulra nincs szellőztetés, ne mááá' )
Ami extra és lőni fogok rá de pótolható:
- Felnik
- Kilépőfények
- Keyless go
- Elektromosan behajló tükrök
denil106-11-2020 16:27:18 // 17570
Én 3 éve próbáltam dízelt Szardínián. Tetszett, de nem volt ilyen éles az élmény mint most.
Pedig a műszaki megoldásaik hasonlók.
Ami engem lenyűgözött az a futómű, kormányzás, meg persze ahogy megy.
A váltó is tökély.
Eretnekség, de mivel egyelőre messze állok egy ilyentől anyagilag, arra gondoltam, hogy veszek egy X. gen. Hondát, mert nemrég próbáltam és akárki akármit mond, nagyon tud menni az az autó és még sportosabb benne ülni mint a Giuban.
De most ez eldőlt.
Lehet "csak" Super lesz, de majd akkor elintézem,h Velocét csináljak belőle, de 1 éven belül összerakom rá a pénzt és irány a bolt :))
Pedig a műszaki megoldásaik hasonlók.
Ami engem lenyűgözött az a futómű, kormányzás, meg persze ahogy megy.
A váltó is tökély.
Eretnekség, de mivel egyelőre messze állok egy ilyentől anyagilag, arra gondoltam, hogy veszek egy X. gen. Hondát, mert nemrég próbáltam és akárki akármit mond, nagyon tud menni az az autó és még sportosabb benne ülni mint a Giuban.
De most ez eldőlt.
Lehet "csak" Super lesz, de majd akkor elintézem,h Velocét csináljak belőle, de 1 éven belül összerakom rá a pénzt és irány a bolt :))
WarbiRunner (Gyuri)06-11-2020 16:18:16 // 17569
Szerintem a felszereltségre érti, egy fullos bőrműszerfalas 2.4 Ti van neki is. Amit próbált, az pedig egy alap kivitel. Xenon, sötétedő tükör, fémpedálok, bőrborítások, azok a húsos fogorvosi székek memóriával, fűtéssel, fekete tetőkárpit stb. .. nekem is hiányoznának.
Sőt magam részéről még a hangot is odateszem, az a moraj az egyik legjobb extra. :-)
Sőt magam részéről még a hangot is odateszem, az a moraj az egyik legjobb extra. :-)
leopop306-11-2020 16:14:01 // 17568
Erre akartam én is rákérdezni :))
WarbiRunner (Gyuri)06-11-2020 16:11:23 // 17567
Év elején próbáltam Giuliát, szerencsétlenül időzítettem a Bp-re utazást (de ekkor volt dolgunk ott), így dízelt tudtam csak kipróbálni. Az egyszerűen nem lettem szerelmes, így ejtettem a témát.. De nem te vagy az első aki próbált dízelt, de csak a benzinesnél akad ki az élmény mutató :-) Ha elmegy a covid, lehet megint felgurulok Bp-re és ezúttal addig el nem jövök, amíg egy benzinest ki nem próbáltam XD
Piritu - 1.000.00006-11-2020 16:10:51 // 17566
"nagyon sok minden hiányzik belőle ami már a 159-ben is benne van" - mik ezek?
zgi52106-11-2020 16:09:15 // 17565
no, ezek után remélem a foglalót letetted, miközben fél lábbal épp szálltál ki. :)
denil106-11-2020 15:39:56 // 17564
Voltam ma kipróbálni a fehért, ha jók az infók akkor épp elkerültem a cartársat mert nemrég vette át a Stelvióját :)
Hát srácok....vezettem már dízelt évekkel ezelőtt, de ez most friss és letaglózó élmény volt.
Ez az autó egy csoda.
A formáról nincs mit beszélni, szinte fényképezhetetlen, még egy ilyen alap autó is marha jól néz ki élőben. Tipikus sport coupe forma. A felnik rajta nekem nem volt begyere képeken, élőben viszont tetszett.
Na de a műszaki megoldásai...hát én ezen vagyok lehidalva még most is.
Mden olyan dolgot olvastam már amit megtapasztaltam, de elsőkézből átélni teljesen más.
Az a direkt kormányzás az valami parádés. Ahogy hozzáérek már teszi magát jobbra és balra, ráadásul mindezt olyan stabilan és tűpontosan ahogy a 159 simán elbújhat mellette, pedig a Ti futómű se rossz.
Ahogy szlalomozgattam vele a rossz utakon az egészen elképesztő volt.
Azonnal reagált, egy centit nem ment arrébb. Eszméletlen feszes futómű, érződik,h sportos de mégsem verte le a vesémet.
A váltó az maga a mámor. Automatán és manualban is. Nem véletlen hangolták ennyit azt a szerkezetet, megérte. Nagyon tetszett.
Külön öröm volt,h viszonylag kis gáz mellett is 2x sikerült megúsztatni a seggét, valószínű a hideg gumi és a burkolat segített ebben.
Gyönyörűen megy, stabil, precíz, pontos.
Igazi mestermű azoknak akik a valódi vezetési élményt keresik (sajnos ebből már nagyon kevesen vagyunk).
Ami külön öröm volt,h egy teljesen alapfelszeretségű Giu is ilyet tud mind esztétikában mind műszakilag.
Üröm az örömben, hogy pont az a baj, hogy nagyon sok minden hiányzik belőle ami már a 159-ben is benne van, így ez a kocsi marad.
Igazi élmény volt, fülig ér a szám most is :)
Hát srácok....vezettem már dízelt évekkel ezelőtt, de ez most friss és letaglózó élmény volt.
Ez az autó egy csoda.
A formáról nincs mit beszélni, szinte fényképezhetetlen, még egy ilyen alap autó is marha jól néz ki élőben. Tipikus sport coupe forma. A felnik rajta nekem nem volt begyere képeken, élőben viszont tetszett.
Na de a műszaki megoldásai...hát én ezen vagyok lehidalva még most is.
Mden olyan dolgot olvastam már amit megtapasztaltam, de elsőkézből átélni teljesen más.
Az a direkt kormányzás az valami parádés. Ahogy hozzáérek már teszi magát jobbra és balra, ráadásul mindezt olyan stabilan és tűpontosan ahogy a 159 simán elbújhat mellette, pedig a Ti futómű se rossz.
Ahogy szlalomozgattam vele a rossz utakon az egészen elképesztő volt.
Azonnal reagált, egy centit nem ment arrébb. Eszméletlen feszes futómű, érződik,h sportos de mégsem verte le a vesémet.
A váltó az maga a mámor. Automatán és manualban is. Nem véletlen hangolták ennyit azt a szerkezetet, megérte. Nagyon tetszett.
Külön öröm volt,h viszonylag kis gáz mellett is 2x sikerült megúsztatni a seggét, valószínű a hideg gumi és a burkolat segített ebben.
Gyönyörűen megy, stabil, precíz, pontos.
Igazi mestermű azoknak akik a valódi vezetési élményt keresik (sajnos ebből már nagyon kevesen vagyunk).
Ami külön öröm volt,h egy teljesen alapfelszeretségű Giu is ilyet tud mind esztétikában mind műszakilag.
Üröm az örömben, hogy pont az a baj, hogy nagyon sok minden hiányzik belőle ami már a 159-ben is benne van, így ez a kocsi marad.
Igazi élmény volt, fülig ér a szám most is :)
Piritu - 1.000.00006-11-2020 13:56:06 // 17563
Hobbiból vagy előírás 60-nál?
Csabi06-11-2020 13:55:58 // 17562
Olvastam csak már nem tudtam, hogy nálad, még a szerelőnek is mondtam, hogy nem a megszokott helyen van, de szerintem ő pont a másik oldalon kereste...(ha ott is van alu lemez...) Ezért aztán adódott, "ha sehol nincs" akkor hol van? :)
Szerencsére megoldva, szűrők, szíjak, olaj...
Szerencsére megoldva, szűrők, szíjak, olaj...
Jani721206-11-2020 13:41:02 // 17561
a blogomban már egy ideje benne volt
Erhard 242 (Pure Energy)06-11-2020 09:43:21 // 17560
60e-nél meg váltóolaj csere ...
Erhard 242 (Pure Energy)06-11-2020 09:39:58 // 17559
jah valami rémlett, hogy hátul van... a benyáson is hátul van a szűrő...
no 2 hét múlva olaj meg fékolaj csere és az összes szűrő ....
no 2 hét múlva olaj meg fékolaj csere és az összes szűrő ....
Csabi06-11-2020 09:15:40 // 17558
Nah megvan:
Gázolajszűrő Giulia
Stelvio gázolajszűrő
Egyik sem egy megszokott hely. Angol nyelven nem is nagyon találni rá infot, csak olaszul...
És persze a szerelőknek is új még ez...
Gázolajszűrő Giulia
Stelvio gázolajszűrő
Egyik sem egy megszokott hely. Angol nyelven nem is nagyon találni rá infot, csak olaszul...
És persze a szerelőknek is új még ez...
Csabi06-11-2020 09:05:18 // 17557
Azt tudom, csak a betétház nincs meg. :)
Erhard 242 (Pure Energy)06-11-2020 08:55:52 // 17556
műanyag házat keress, betétszűrős :)
Csabi06-11-2020 08:38:03 // 17555
Srácok , valaki tudja hol van a 2.2D-nél a gázolaj szűrő? Nem nagyon találni róla infót...
Erhard 242 (Pure Energy)06-11-2020 08:32:36 // 17554
van de annyi a plusz költség, hogy nem éri meg...
R33Z05-11-2020 20:40:28 // 17551
Persze, a profilomban levo e-mail cimre johet a level.
denil105-11-2020 20:09:26 // 17550
Sziasztok!
zgi521 cartárs megkeresett engem (régi ismerősök vagyunk még a Bravo fórumról, tényleg kicsi a világ ) és beszélgettünk egy laza 1.5 órát telefonon, többek között a fehér Giuról, amit R33Z (Zoli) árul.
Ha jók az értesüléseim, az autó nem xenonos.
Ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy van e teljesen hivatalos út arra, hogy egy autót átépítsenek xenonsra?
Vagyis legyen benne kanyarkövetés, mosó és magasságállítás, plusz gondolom hozzá is kell programozni az ECU-t.
@Zoli:
Megkereshetnélek privátban?
Van email elérhetőséged?
Köszi
Dani
zgi521 cartárs megkeresett engem (régi ismerősök vagyunk még a Bravo fórumról, tényleg kicsi a világ ) és beszélgettünk egy laza 1.5 órát telefonon, többek között a fehér Giuról, amit R33Z (Zoli) árul.
Ha jók az értesüléseim, az autó nem xenonos.
Ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy van e teljesen hivatalos út arra, hogy egy autót átépítsenek xenonsra?
Vagyis legyen benne kanyarkövetés, mosó és magasságállítás, plusz gondolom hozzá is kell programozni az ECU-t.
@Zoli:
Megkereshetnélek privátban?
Van email elérhetőséged?
Köszi
Dani
R33Z05-11-2020 15:22:16 // 17549
A turbine 18" hátsókon gyári szerelésben egyébként 255-ös gumi van.
Csabi05-11-2020 13:18:59 // 17548
Tényleg úgy van ahogy írtad, 8" az első és 225-ös gumikkal. Fel sem tűnt eddig. Ezért nincsenek megírva a téli kerekeim helyei, így egyértelmű, hogy hova kerülnek... :)
Csabi05-11-2020 12:47:39 // 17547
Azt nem néztem, a 9-es volt felül, de 18-as.
Az elsőt nem tudtam lefényképezni, útban volt a féknyereg :)
Az elsőt nem tudtam lefényképezni, útban volt a féknyereg :)
RomeoOne05-11-2020 12:38:33 // 17546
A turbinák 18"-asok? Most nem tudom, hogy abból is van-e kétszéles (staggered), de talán már 18"-ban is van. Ott is a hátsó lesz akkor 9" széles. Az elsőnek 8"-nak kell lennie, 225/45R18 mérettel (lehelettel kisebb a 159 235/45R18 méreténél).
Elöl is megnézted a felnit? Ott 9" vagy 8,5"?
Én utánanéznék, hogy a QV felnit érdemes-e Veloce-ra cserélni, milyen különbség van köztük. Mert, ha ugyanaz az anyag, akkor a QV felni nehezebb és indokolatlanul széles a Superre. A gyári 255/35R19 is elég kell legyen letenni az erőt (bár a 265-öt a 9"-esre is rá lehet tenni csak akkor /35-ös profillal érdemes)
Elöl is megnézted a felnit? Ott 9" vagy 8,5"?
Én utánanéznék, hogy a QV felnit érdemes-e Veloce-ra cserélni, milyen különbség van köztük. Mert, ha ugyanaz az anyag, akkor a QV felni nehezebb és indokolatlanul széles a Superre. A gyári 255/35R19 is elég kell legyen letenni az erőt (bár a 265-öt a 9"-esre is rá lehet tenni csak akkor /35-ös profillal érdemes)
Csabi05-11-2020 12:17:13 // 17545
Megnéztem QV felni 10" van hátul, a 265 tényleg a határ. Viszont megnéztem a gyári turbina felniket, meglepett a 9" szélessége, a 235-ös téli gumi nagyon a határ. Legközelebb min 245-ös gumi kell rá...
Erhard 242 (Pure Energy)05-11-2020 10:52:56 // 17544
ott a kormányon lévő start gomb erre :DDD
Liquid05-11-2020 09:56:45 // 17543
2 percnél már lehet megéri, de ha nincs start-stop gondolom akkor is leállítod ilyen esetekben. (Ott ahol tudod, hogy soká fogsz várni.)
Nem tudom a Giulia hogyan kezeli, de ami start-stop-osat eddig vezettem az pont nem törődött olyan dolgokkal mint pl: hideg motor, izzó turbo
Nem tudom a Giulia hogyan kezeli, de ami start-stop-osat eddig vezettem az pont nem törődött olyan dolgokkal mint pl: hideg motor, izzó turbo
Erhard 242 (Pure Energy)05-11-2020 09:37:14 // 17542
elforgatott kormánynál, kisebb emelkedőn pl nem áll le :)
TtK05-11-2020 09:11:24 // 17541
Ma reggel direkt figyeltem, majdnem két percet álltam egy balra kanyarodó pirosnál. Nyilván kezelni kell útközben. A kormányon levő vakgombok közül az egyiket erre pl remekül lehetne használni.
Erhard 242 (Pure Energy)05-11-2020 08:08:46 // 17540
rutinosan, mielőtt megállasz, kinyomod akkor müxik :DDD
Piritu - 1.000.00005-11-2020 07:55:05 // 17539
Hasonlóan használom én is, csak az a baj ha már áLlsz és akkor nyomod ki már nem állítja le a motort.
Erhard 242 (Pure Energy)05-11-2020 06:39:56 // 17538
Pl vasúti átjáróban mikor pirosra vált mielőtt odaérek mindig vissza rakom, hogy leálljon :)))
Liquid04-11-2020 21:51:34 // 17537
Hááát, nem vagyok biztos abban , hogy bármilyen helyzetben műszakilag indokolható a start-stop... Ahhoz nagyon sokáig kell állni, és ugye a szerencsétlen vezérlő nem tudja előre meddig fog állni az autó.
WarbiRunner (Gyuri)04-11-2020 21:13:30 // 17536
Nyilván van ahol hasznos, egyébként minek lenne:-) Itt falun csak nézünk hogy minek XD
TtK04-11-2020 21:09:08 // 17535
Itt Kölnben hasznos. Iszonyú hosszú ideig tartanak a pirosok és sokszor piroshullám is van :/
G-MANN🍀04-11-2020 20:26:26 // 17534
Pontosabb=pirosabb 😂
G-MANN🍀04-11-2020 20:25:41 // 17533
Sima Rosso, sokan meg is lepődtek élőben, mert nagyon szép a sötét kiegészítőkkel, üveg tetővel. Ahogy megy le a nap, úgy lesz egyre sötét meggy pontosabb, az igaz, hogy van rajta egy szuper wax is👍😁
leopop304-11-2020 20:08:31 // 17532
Meg is csinálta egy olasz csávó ezt igaz neki dízel volt de ez is azt mutatja hogy akkor az összesen meg lehet csinálni.
Az olasz csávó instagramja ő mindent oda tesz fel: @ilkunafra
Az olasz csávó instagramja ő mindent oda tesz fel: @ilkunafra
Csabi04-11-2020 19:16:22 // 17531
Így vettem már, egyébként Eibach.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
574
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?