Forum >> Giulia
Erhard 242 (Pure Energy)21-11-2020 18:51:41 // 17851
találtam is egyet, egy fullos szinte na rárepülök mi, merre, hány óra... kék ... csak piros vagy kék lehet :DDD
Piritu - 1.000.00021-11-2020 18:43:11 // 17850
Pedig xenon nélkül ne vegyél. A plusz reflektorral - szerintem - jobb a távfénye mint a Giuliáé.
Erhard 242 (Pure Energy)21-11-2020 18:30:27 // 17849
Asszony elgondolkodott a Giulietta-n, lehet lesz belőle valami mivel tényleg bukó nélkül el lehet adni a Vityát :D Csak Giuliettaból kevés a xenonos, nézegetem használtan ...
WarbiRunner (Gyuri)21-11-2020 18:11:29 // 17847
A szomszédom el is adta annyiért :-) Nagyon nem is ez volt álmai autója, és jól szállt ki belőle 3 évesen. És jókor, jól vett helyette.
Erhard 242 (Pure Energy)21-11-2020 17:48:16 // 17846
Ez így van kisértékű autóra alig adnak kedvezményt mi kaptunk 150e-et, egy téli kerék garnitúrát, gumiszőnyeget :)))
carver21-11-2020 17:40:06 // 17845
persze nem vagyok kereskedő, nagy értékű autóra biztos adnak valamiféle kedvezményt (ha mást nem belepakolnák pér extrát) hogy a pénzes ügyfél jó érzéssel mejen ki a szalonból, kisautóknál már nem finomkodnak ennyire ...
carver21-11-2020 17:33:34 // 17844
az árengedmény nem az autó árától függ. Százalékban nyerjhetnél ugyanannyit egy kisautón... Az árengedmény a kereslet farkastörvénye (meg a kereskedő fájdalomköszübén) múlik.
Én is meg más is ezen a fórumon tudott szemmel látható kedvezményt kapni az új autóra. Eközben haverom Grand vitarára 0%-kot kapott mert azt mondta a kereskedő, hogy inkább az javasolja döntse el hamar mert ha ma nem viszi el holnap elviszi más.
Még megpróbálkozott azzal hogy anyósa is venne, mire a kereskedő udvariasan azt mondta 10 alatt nem tudnak kedvezményt adni.
Másik BMW 5-ös széria. Haverom dolgozik a BMW Mo reklámgrafikáin, azt mondta életükben nem csináltak 5-ösnek reklámot mert azt viszik mint a cukrot.
Ezért is döbbentem meg mikor pár hónapja megláttam életem első magyar 5-ös óriásplakátját, gondoltam is na most tényleg nagy a baj...
Ha viszik az autót nem kapsz kedvezményt ha nem viszik kapsz.Sajnos ez így működik...
Én is meg más is ezen a fórumon tudott szemmel látható kedvezményt kapni az új autóra. Eközben haverom Grand vitarára 0%-kot kapott mert azt mondta a kereskedő, hogy inkább az javasolja döntse el hamar mert ha ma nem viszi el holnap elviszi más.
Még megpróbálkozott azzal hogy anyósa is venne, mire a kereskedő udvariasan azt mondta 10 alatt nem tudnak kedvezményt adni.
Másik BMW 5-ös széria. Haverom dolgozik a BMW Mo reklámgrafikáin, azt mondta életükben nem csináltak 5-ösnek reklámot mert azt viszik mint a cukrot.
Ezért is döbbentem meg mikor pár hónapja megláttam életem első magyar 5-ös óriásplakátját, gondoltam is na most tényleg nagy a baj...
Ha viszik az autót nem kapsz kedvezményt ha nem viszik kapsz.Sajnos ez így működik...
carver21-11-2020 17:14:42 // 17843
Az autó ára egyedül akkor érdekes, amikor el akarod adni.
Pontosan. És ha muszáj lenne eladni miután kigurultál a szalonból (mert beutött a ménkű a családi kasszába, csődbe ment a cég mert jött a vírus, bebuktad a svájci frank hitelt stb) akkor jóval olcsóbban tudod csak eladni. Nem 2020-ról beszélek mert az EU remek húzásával felnyomta az árakat de ez csak átmeneti hatás.
Az hogy a legtöbb embernek, cégnek szerencsére nem kell eladnia rögtön, nem változtat ezen.
Az viszont jogos hogy gyanakodni kell egy egyéves autónál... Ezért érdemes szerintem ~2 éveseket venni - akkor a jómódúak, vagy a cégek már sérülés nélkül is eladhatják- vagy bemutatóautót...
A használtat szerintem nem a listaárhoz hasonlítja senki, mert kevés olyan ember van aki a hahu áron veszi meg az autót. És ha fél milláért többért meg lehet venni egy újat akkor 100-ból 100 meg is fogja venni.
Pontosan. És ha muszáj lenne eladni miután kigurultál a szalonból (mert beutött a ménkű a családi kasszába, csődbe ment a cég mert jött a vírus, bebuktad a svájci frank hitelt stb) akkor jóval olcsóbban tudod csak eladni. Nem 2020-ról beszélek mert az EU remek húzásával felnyomta az árakat de ez csak átmeneti hatás.
Az hogy a legtöbb embernek, cégnek szerencsére nem kell eladnia rögtön, nem változtat ezen.
Az viszont jogos hogy gyanakodni kell egy egyéves autónál... Ezért érdemes szerintem ~2 éveseket venni - akkor a jómódúak, vagy a cégek már sérülés nélkül is eladhatják- vagy bemutatóautót...
A használtat szerintem nem a listaárhoz hasonlítja senki, mert kevés olyan ember van aki a hahu áron veszi meg az autót. És ha fél milláért többért meg lehet venni egy újat akkor 100-ból 100 meg is fogja venni.
Erhard 242 (Pure Energy)21-11-2020 17:10:01 // 17842
Suzuki a legjobb példa így 1,5 év után pont annyiért lehet eladni, amennyiért vettük :))) A Stelvionak is minimális az értékvesztése jelenleg ...szóval ezek most nem jó példák ...ez régen igaz volt ma már más lemez van :)
RomeoOne21-11-2020 16:44:57 // 17841
Suzuki más tészta, ahogy írtam is, olcsó autóból nem fogsz akkora engedményt kapni, nincs rajta akkora haszon. De ha jól tud alkudni Józsi bácsi, akkor lehet 6-ért is meg tudja venni, aztán 1 év múlva még mindig eladhatja 5-ért, a vásárló meg örül, hogy a 7 millás autót megkapta 30%-kal olcsóbban. Bár az olcsó autóknál azért is kevésbé releváns, mert azokat nem úgy veszik, hogy kétévente cserélgessék. Azt a magánszemély veszi az összekuporgatott pénzéből, hosszabb távra.
Amit a 159-ről írtál, megint csak nagyon nem az átlag. Annak brutál értékvesztése volt, sztem még Alfák között is kiugró. 4 évesen mondjuk felét simán szokta még érni az autó az újkori listaárnak. A 12 millás 159-ed valós ára lehet, hogy csak 10,5 milla volt, normál árvesztéssel meg lenne 4 évesen mondjuk 6. Évente átlag 1 millás árcsökkenés. 8 évesen meg érne 3-at (most nem 159-ről van szó, hanem átlag 12 millás árszintű autóról), akkor az évente már "csak" átlag 750 ezret veszít értékéből. Cserébe nincs garanciád, nem annyira újszerű már az autód, van egy zsákbamacska előélete...
Nem új autó vásárlásra akarok biztatni mindenkit, csak ne higgye már senki, hogy új autót venni valami elképesztő irracionalitás :) Megkapod azt a pluszt, amiért többletet fizetsz :) Aztán egyéni mérlegelés kérdése, hogy (ha megteheti, hogy újat vegyen), akkor az a plusz neki megéri-e vagy másra költené.
Amit a 159-ről írtál, megint csak nagyon nem az átlag. Annak brutál értékvesztése volt, sztem még Alfák között is kiugró. 4 évesen mondjuk felét simán szokta még érni az autó az újkori listaárnak. A 12 millás 159-ed valós ára lehet, hogy csak 10,5 milla volt, normál árvesztéssel meg lenne 4 évesen mondjuk 6. Évente átlag 1 millás árcsökkenés. 8 évesen meg érne 3-at (most nem 159-ről van szó, hanem átlag 12 millás árszintű autóról), akkor az évente már "csak" átlag 750 ezret veszít értékéből. Cserébe nincs garanciád, nem annyira újszerű már az autód, van egy zsákbamacska előélete...
Nem új autó vásárlásra akarok biztatni mindenkit, csak ne higgye már senki, hogy új autót venni valami elképesztő irracionalitás :) Megkapod azt a pluszt, amiért többletet fizetsz :) Aztán egyéni mérlegelés kérdése, hogy (ha megteheti, hogy újat vegyen), akkor az a plusz neki megéri-e vagy másra költené.
WarbiRunner (Gyuri)21-11-2020 16:13:58 // 17840
Valahogy így :-)
Liquid21-11-2020 16:07:49 // 17839
Amit leírtál az nagyon nem az átlag. Persze mindig vannak jó vételek újban és használtan egyaránt. Kovács Józsi bácsinak nem fogja odaadni a Suzuki a Vitarát 3.5-ért a 7 helyett :)
A kérdés mindig az, hogy az embernek van-e pénze megvenni az újat, vagy van-e hajlandósága annyit költeni a projektre, ha nincs akkor tökmindegy, használtat fog venni. Csak hogy mondjak egy kiugró ellenpéldát: nem vettem volna meg a 159-et 12 misiért, de 4 évesen 4-ért megvettem.
Pl. városi szaladgálósra sose fogom elkölteni a használt árának másfélszeresét. (1.7 vs. kb. 4) Amúgy meg teljesen elgurult a gyógyszer az új és használtpiacon egyaránt, mióta a büntetések megdobták az árakat és nincs egyszerű motoros új autó, kisautó meg főleg nincs olcsón.
A Giunál is komoly áremelkedés volt, emiatt a használt árak is magasak.
A kérdés mindig az, hogy az embernek van-e pénze megvenni az újat, vagy van-e hajlandósága annyit költeni a projektre, ha nincs akkor tökmindegy, használtat fog venni. Csak hogy mondjak egy kiugró ellenpéldát: nem vettem volna meg a 159-et 12 misiért, de 4 évesen 4-ért megvettem.
Pl. városi szaladgálósra sose fogom elkölteni a használt árának másfélszeresét. (1.7 vs. kb. 4) Amúgy meg teljesen elgurult a gyógyszer az új és használtpiacon egyaránt, mióta a büntetések megdobták az árakat és nincs egyszerű motoros új autó, kisautó meg főleg nincs olcsón.
A Giunál is komoly áremelkedés volt, emiatt a használt árak is magasak.
RomeoOne21-11-2020 15:53:44 // 17838
Nincs alapos piackutatás a hátam mögött, de tévesnek gondolom azt a feltételezést, hogy az Alfánál nagyobb kedvezményeket kapsz, mint máshol. Épp fordítva hallottam. BMW-nél brutál mértékű engedményeket tudnak adni. Egyik ismerősöm két éve vett BMW-t, 420d listaár 17 körül, de ilyen 11-12-ért kapta meg. Ebben persze benne volt, hogy 3 kocsit vettek egyszerre, de azért na. Az árának a harmadát elengedték. Az Alfa egyáltalán nem adja olcsóbban, vagy nagyobb kedvezménnyel a kocsijait, mint más autók ezen az árszinten. Minél drágább egy autó, annál nagyobb kedvezményt tudnak adni, még arányaiban is.
Amikor eladta másfél-2 év múlva 10 vagy 11 millárt, gyakorlatilag alig bukott rajta. A vevő meg biztos dörzsölte a tenyerét, hogy megcsinálta az év üzletét, másfél-2 évesen 40%-kal olcsóbban kapta meg az új áránál, csak közben meg nem :)
Az új autó vásárlók sem hülyék, nem adják indokolatlanul olcsón az autót. Egy új autó vásárló sem mondja azt, hogy "Újonnan vettem autót, hát hülye voltam, most akkor meghirdetem olcsón, mert ez eleve ennyit ér, ha kigurul a szalonból" :DDD
Amikor eladta másfél-2 év múlva 10 vagy 11 millárt, gyakorlatilag alig bukott rajta. A vevő meg biztos dörzsölte a tenyerét, hogy megcsinálta az év üzletét, másfél-2 évesen 40%-kal olcsóbban kapta meg az új áránál, csak közben meg nem :)
Az új autó vásárlók sem hülyék, nem adják indokolatlanul olcsón az autót. Egy új autó vásárló sem mondja azt, hogy "Újonnan vettem autót, hát hülye voltam, most akkor meghirdetem olcsón, mert ez eleve ennyit ér, ha kigurul a szalonból" :DDD
WarbiRunner (Gyuri)21-11-2020 15:10:45 // 17837
A Giulia jelenleg egy speciális eset. Más márkáknál a különbség erősebb, mert nem adják drasztikusan olcsóbban mint bárhol mashol. Hogy kinek mi a sok különbség, egyéni gondolkodás függő. Pár millán az ember már azért elgondolkozik, ha gyerekei is vannak, akkor már rájuk is gondol. :-) Ha BMW-t, Mercit néznék, biztosan nem újat. Inkább 3 év körülit az én használati szokásaimhoz. Giuliát biztos ujat vennék jelenleg. Egyébként Giuliettát is megérte volna újat hiszen pontosan látszik, hogy mennyit fog érni 9 év mulva 60e-rel az órájában. Pont ott lennék a kifutó ajánlatos újjal, mint a használttal. Kivéve, hogy pillanatnyilag fele összeg áll benne, és ugye az egyéni dolgok, hogy xenon, fl előtti tévé mentes belső, sok lóerő stb. a 'pazarlás' része :-)
RomeoOne21-11-2020 14:27:25 // 17836
Abban a tekintetben fals, hogy úgy állítják be sokan, hogy milyen brutál többletköltsége van egy új autónak egy alig használttal szemben. Most ne a 10 éves 159-cel hasonlítsuk, az új és a szinte új közötti különbségről volt szó. Ha raktári autót vesz az ember szalonból, arra hatalmas kedvezményt kap, akár 20%-ot is listaárból. Ha azt adja el másfél év múlva a listaár minusz 25%-ért, sehol nincs a bevizionált nagy bukó és zsír új autója volt, potenciális mondjuk 5 év garival, addig autózhatott volna gond nélkül, ha a költségoptimalizálás let volna a cél. Ehelyett valaki megvette a valós áránál alig olcsóbban, már csak 3,5 év garival, mondjuk 50k km-rel és másfél éves előélettel... Nem azt mondom, hogy nem érheti meg így is jobban, de sehol nincs az a brutál különbség.
denil121-11-2020 14:14:54 // 17835
Pl. Szabolcsnál aha jól tudom azért lesz eladva a Giu, mert jön a céges autó.
BÁrkivel előfordulhat,h az új autót vesz és mégis el kell adnia 1-2 éven belül.
Mivel ilyenkor a legnagyobb a veszteség az autón, ilyenkor nekem kevésbé fordul meg az a fejemben,h azért adja el mert rossz v mert sumákság van mögötte.
Ilyenkor a legfájdalmasabb eladni az autót.
Ha új autót veszel, mindenképpen elbukod az első 1-2 év a hatalmas értékvesztését, ugyanis mindegy mikor adod el, te a megvételnél fizeted ki a többletet egy használthoz képest.
BÁrkivel előfordulhat,h az új autót vesz és mégis el kell adnia 1-2 éven belül.
Mivel ilyenkor a legnagyobb a veszteség az autón, ilyenkor nekem kevésbé fordul meg az a fejemben,h azért adja el mert rossz v mert sumákság van mögötte.
Ilyenkor a legfájdalmasabb eladni az autót.
Ha új autót veszel, mindenképpen elbukod az első 1-2 év a hatalmas értékvesztését, ugyanis mindegy mikor adod el, te a megvételnél fizeted ki a többletet egy használthoz képest.
denil121-11-2020 14:11:04 // 17834
Én minden részt végignéztem, az Alfásat is.
Van amikor specialistákat hívnak, pl. az elektromos autókhoz és ott sok jó dolog elhangzik, azok hosszabbak is azok a részek.
Általában olyan dolgokat hoznak fel, amit amúgy vizsgán is meg kell,h nézzenek, szóval én nem tartom rossznak a műsort.
Amiért ezt ajánlottam az viszont pont az ellentéte, ezt az autót már akkor elrontották mikor vki rendszámot rakott rá, mert tulajdonképpen ez semmilyen körülmények között nem kerülhetett volna forgalomba. Azon túl,h a tulaj is szegény minden hibát elkövetett kezdve onnan,h "nem értettem szót a Becsületesnepperrel, így megkértem a húgomat,h segítsen autót venni" egészen odáig,h mikor kiderül,h a kocsi konkrétan a méhbe való, a csaj számára az a konklúzió,h " akkor most megint kérhetem meg a családomat,h segítsen"..
jaaaaaj neeeeeeeeeeeee, inkább ne kérd meg őket :DDDD
2 aranyköpés a videóból, de mondom minden perce arany:
- Te, miért nem mutat semmilyen értéket a fagyállómérő?
- Mert tiszta víz van benne
- Mutatnám,h az első emelési pontnál, el van rohadva a küszöb..és itt hátul meg nincs is :DDD
Van amikor specialistákat hívnak, pl. az elektromos autókhoz és ott sok jó dolog elhangzik, azok hosszabbak is azok a részek.
Általában olyan dolgokat hoznak fel, amit amúgy vizsgán is meg kell,h nézzenek, szóval én nem tartom rossznak a műsort.
Amiért ezt ajánlottam az viszont pont az ellentéte, ezt az autót már akkor elrontották mikor vki rendszámot rakott rá, mert tulajdonképpen ez semmilyen körülmények között nem kerülhetett volna forgalomba. Azon túl,h a tulaj is szegény minden hibát elkövetett kezdve onnan,h "nem értettem szót a Becsületesnepperrel, így megkértem a húgomat,h segítsen autót venni" egészen odáig,h mikor kiderül,h a kocsi konkrétan a méhbe való, a csaj számára az a konklúzió,h " akkor most megint kérhetem meg a családomat,h segítsen"..
jaaaaaj neeeeeeeeeeeee, inkább ne kérd meg őket :DDDD
2 aranyköpés a videóból, de mondom minden perce arany:
- Te, miért nem mutat semmilyen értéket a fagyállómérő?
- Mert tiszta víz van benne
- Mutatnám,h az első emelési pontnál, el van rohadva a küszöb..és itt hátul meg nincs is :DDD
WarbiRunner (Gyuri)21-11-2020 14:02:53 // 17833
Dehogy fals. Gazdasági szemlélettel nézd, több év távlatban, hogy mennyit autózol el. Ez az 'ennyibe került, rászántam' szemlélet kicsit fogyasztói. Lehet szerelemből autózni, de érdemes látni, hogy ez valójában mibe kerül.
Nekem a 159-cet biztosan olcsóbb üzemeltetni mint venni egy új Giuliát. Egy 8 millás Skodánál már más lenne a helyzet. Az már érzelmi döntés, hogy aztán Skodát biztos nem veszek. Használt Giuliát egyelőre én sem vennék amíg így itthon ilyen jó árban adják az újat.
Nekem a 159-cet biztosan olcsóbb üzemeltetni mint venni egy új Giuliát. Egy 8 millás Skodánál már más lenne a helyzet. Az már érzelmi döntés, hogy aztán Skodát biztos nem veszek. Használt Giuliát egyelőre én sem vennék amíg így itthon ilyen jó árban adják az újat.
RomeoOne21-11-2020 12:45:19 // 17832
Ha belegondolsz abban a pillanatban bux egy millát hogy beleülsz.
Mondjuk én ezt tartom az egyik legnagyobb fals érvnek. Az autó ára egyedül akkor érdekes, amikor el akarod adni. Egy új autót nem akarsz eladni, ahogy kigurulsz a szalonból, kit érdekel, hogy akkor elméletileg mennyit adnának érte? Addigra nem kijavítják a hibáit (mert nagyon nem kell, hogy hibája legyen), hanem pont hogy megvan a potenciális esélye, hogy az előző tulaja "belerakott" valami hibát.
Amúgy is elég gyanús, hogy miért akar valaki fél-1 év után már egyből eladni egy autót? Oké, az már előfordul, hogy valaki kétévente cserél, de kevesebb, mint egy év?
Meg hát a használtautók árát az új listaárhoz szokták viszonyítani, hogy "mekkorát buknak rajta"... Csak hogy azt az új autót nem listaáron adták el, hanem egy kiajánlott áron, amihez képest lehet, hogy a használt ár már közel nem olyan kedvező, mint ha szalonból gurítana ki az ember, egy pont olyat, amilyet ő akar :)
Mondjuk én ezt tartom az egyik legnagyobb fals érvnek. Az autó ára egyedül akkor érdekes, amikor el akarod adni. Egy új autót nem akarsz eladni, ahogy kigurulsz a szalonból, kit érdekel, hogy akkor elméletileg mennyit adnának érte? Addigra nem kijavítják a hibáit (mert nagyon nem kell, hogy hibája legyen), hanem pont hogy megvan a potenciális esélye, hogy az előző tulaja "belerakott" valami hibát.
Amúgy is elég gyanús, hogy miért akar valaki fél-1 év után már egyből eladni egy autót? Oké, az már előfordul, hogy valaki kétévente cserél, de kevesebb, mint egy év?
Meg hát a használtautók árát az új listaárhoz szokták viszonyítani, hogy "mekkorát buknak rajta"... Csak hogy azt az új autót nem listaáron adták el, hanem egy kiajánlott áron, amihez képest lehet, hogy a használt ár már közel nem olyan kedvező, mint ha szalonból gurítana ki az ember, egy pont olyat, amilyet ő akar :)
G-MANN🍀21-11-2020 12:11:52 // 17831
Van az a kedvező ár 😉 amikor csak az új, főleg, ha ilyen drága a használt 👍
carver21-11-2020 11:29:08 // 17830
remélem szokásukhoz híven csúszik egy évet és akkor pont megjön mire lejár a lízing :)
A használt vs újhoz annyit hogy én nem cégesbe mindig ~2 éveset vettem akkor is amikor már meg tudtam venni az újat. Ha belegondolsz abban a pillanatban bux egy millát hogy beleülsz. Ha valami gubanc volt vele újonnan azt addigra kijavították, garnacia még van rá.
Ha használni akarod, a legjobb ár/érték arányt akkor kapod, Persze más kérdés ha gyengéd szálak fűznek hozzá :D
A használt vs újhoz annyit hogy én nem cégesbe mindig ~2 éveset vettem akkor is amikor már meg tudtam venni az újat. Ha belegondolsz abban a pillanatban bux egy millát hogy beleülsz. Ha valami gubanc volt vele újonnan azt addigra kijavították, garnacia még van rá.
Ha használni akarod, a legjobb ár/érték arányt akkor kapod, Persze más kérdés ha gyengéd szálak fűznek hozzá :D
leopop321-11-2020 10:18:57 // 17829
Az a gond a totalcarral hogy csak az olyan cikkeket és tipikus sablonos kliséket szedik és gyűjtik össze amiket mindenki ismer és semmi tapasztalat nincs mögötte a tulajok után
Kócosw21-11-2020 05:47:26 // 17828
a thesist is fikázzák a "becsületes" nepperrel együt, nekem volt thesisem 3 ev 60000 km tert mentem vele, egyszer volt treleren egy 20 forintos gumigyuru miatt elfolyt a fekolaj. Meg hibas skyhook vezérlővel vettem azt csereltük megy egy stekkert hozza javitottunk. Amugy olajcsere. 3 ev alatt...
WarbiRunner (Gyuri)20-11-2020 21:50:01 // 17827
Szép az a zöld nagyon :-) Viszont elég sötét szín, van ami jobban kiadja a formát. A Ron's Rides yt csatornán van pár körbejárós videó. Különböző színek, felszereltségek.
A zöld a kedvencem, de pl. a bianco lunare szerintem az egyik legjobb ami kiadja a formaterv szépségeit.
A zöld a kedvencem, de pl. a bianco lunare szerintem az egyik legjobb ami kiadja a formaterv szépségeit.
Piritu - 1.000.00020-11-2020 21:34:11 // 17826
ezt azért érdemes megnézni...
Liquid20-11-2020 21:23:47 // 17825
Pár részt néztem csak meg, aztán beraktam a viccnek is rossz kategóriába, mivel pitiáner problémákat állítanak be életveszélyes hibaként és kb. az új / OT állapot se lenne elég jó nekik, illetve mikor Alfa szerepelt benne akkor kijött, hogy mennyire nem értenek hozzá.
Kb. arra jó, hogy az átlag beszarit az újautók felé tereljék, szóval kb. fizetett újautólobby...
Kb. arra jó, hogy az átlag beszarit az újautók felé tereljék, szóval kb. fizetett újautólobby...
Liquid20-11-2020 21:16:48 // 17824
Eszméletlen jól néz ki ezzel a zöld színnel sárga fékekkel, nagyon kéne :)
leopop320-11-2020 19:28:39 // 17823
Furának tartom hogy csak ilyen kevés olaj kell bele
leopop320-11-2020 19:28:06 // 17822
Jaja láttam top és tök kedves kommentet is írt 😁👍🍀
zgi52120-11-2020 17:46:11 // 17821
ezt miért kérded? nem én találtam ki. ennyi kell bele, nem több. a szerelőnek sztem ezt tudnia kell. (ene)ene, mikor a raktárból vételezi az olajat.
denil120-11-2020 16:43:38 // 17820
Ha már autókarbantartás.
Ajánlom a Totalcaron a műhelypornó mostani adását.
Kiemelnék belőle valamit, de mind a 19 perc igazi standup.
Én sok helyen elnevettem magam,h ilyen nincs de úgy látszik mégis van.
MűhelyPRN
Ajánlom a Totalcaron a műhelypornó mostani adását.
Kiemelnék belőle valamit, de mind a 19 perc igazi standup.
Én sok helyen elnevettem magam,h ilyen nincs de úgy látszik mégis van.
MűhelyPRN
RomeoOne20-11-2020 12:35:15 // 17819
G-MANN🍀20-11-2020 11:01:17 // 17818
nálam pont így minden :-)
leopop320-11-2020 10:57:21 // 17817
Ez nem függ a vezetési stílussal össze? 🤪
Erhard 242 (Pure Energy)20-11-2020 09:03:54 // 17816
Szabolcs 15920-11-2020 07:09:32 // 17815
leopop319-11-2020 23:12:49 // 17814
Köszi
WarbiRunner (Gyuri)19-11-2020 22:58:30 // 17813
Ha az első tartályból fogy, akkor kell figyelni. A hátsóból valamennyi párolog.
leopop319-11-2020 22:20:54 // 17812
Hogy hogy ilyen kevés olaj kell bele ha jól tudom a 2.4 159/Brerában több mint 6 liter kell.
Igen tudom hogy az 5 henger.
De akkor tovább megyek a 2.0 4 hengeres dízelbe is 4.8 liter kell.
Igen tudom hogy az 5 henger.
De akkor tovább megyek a 2.0 4 hengeres dízelbe is 4.8 liter kell.
leopop319-11-2020 22:11:52 // 17811
Na akkor most csak párolog ennyi vagy az a hiba amit Warbi mond?
leopop319-11-2020 22:10:04 // 17810
Köszi igen így értem na akkor ezt figyelni fogjuk faterral ha nézünk Giuliákat
zgi52119-11-2020 19:04:28 // 17809
ennel mar csak az a jobb mikor a 3.6 liter olaj helyett 4 megy bele. es csodalkozunk hogy ha a legszurohazban landol.. en mar nem is tudom mennyire bizzak ebben a szervizben.
zgi52119-11-2020 19:01:06 // 17808
a dizelben tovabbra is van olajnivo palca.
Erhard 242 (Pure Energy)19-11-2020 19:00:31 // 17807
Megnéztem a képeket, mondjuk csalóka a szint így szemre, a baloldalinak majdnem a tetején van a maximum, az ominózus jobbosnak meg a közép alatt :)))))) szóval mikor kinyitod a gépháztetőt és ránézel azt hiszed a minimumon van közben meg a maxin
Erhard 242 (Pure Energy)19-11-2020 18:52:23 // 17806
Nekem ez nem okoz problémát, talán én szóltam itt elsőnek erről :)) Olajfolyást is szoktam nézni a turbó környékén, benézek ide oda mivel a légszűrőt magamnak cserélem
WebM19-11-2020 18:33:52 // 17804
Ezt meg tudom erősíteni, nekem is minimum alatti szinttel adták vissza.
WarbiRunner (Gyuri)19-11-2020 18:15:53 // 17803
Ja, mondjuk olajat ezeken már nem lehet csekkolni... sajnos :-)
WarbiRunner (Gyuri)19-11-2020 18:13:49 // 17802
Nekem nyóc, mindenki figyelje a sajátját, hogy melyikből és mennyire fogy. :-)) Alap dolog néha belenézni, vizet, olajat lecsekkolni.
Egyébként írd be a gugliba, hogy "Alfa Giulia 2.0 engine bay". És nézd meg a képtalálatokat. Mindenféle Giulia tesztek képei, és nem egy üres hűtővíztartállyal.
Külön érdekes, hogy van aminek baloldalt, van aminek jobboldalt van a kiegyenlítő tartálya.
Egyébként írd be a gugliba, hogy "Alfa Giulia 2.0 engine bay". És nézd meg a képtalálatokat. Mindenféle Giulia tesztek képei, és nem egy üres hűtővíztartállyal.
Külön érdekes, hogy van aminek baloldalt, van aminek jobboldalt van a kiegyenlítő tartálya.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
433
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?