Ebben lehet valami :P Igen hidegen veretni a henger oldalát röfögő motorral...
A startstoppot az én is nyomom ki, főleg bejáratás altt nekem ne kapcsolgasson..
De akkor ezt. Dinamic-ot is végiggondoljuk..
Forum >> Giulia
SD28-10-2022 15:25:50 // 26901
WarbiRunner (Gyuri)28-10-2022 15:21:22 // 26900
A bicikli nekem is az ingázós járgány. Szerencsére már nem a gyereküléses, mivel a kicsi megtanult kétkeréken menni, tök jó dolog együtt reggelente a kertek alatt tekerni. Kb -2 fokig bírjuk a tapasztalat szerint, aztán csak muszáj beizzítani a négykerekűt azon a pár hidegebb napon.
WarbiRunner (Gyuri)28-10-2022 15:15:03 // 26899
Bemelegíteni N-ben? Nálam teljesen kizárt. A takeoff checklist nálam így néz ki:
Ignition - set
Brake - pressed
Engine - on
Start/Stop - off
Parking brake - release
Mode selector - Dynamic
Engine idle - wait till drops
Transmission - shift D
Brake - release
Ha ez megvan, lehet kigurulni :-)
Szerintem a lehető legrosszabb hideg olajjal alacsony fordulaton használni, nekem semmiképp sem esik jól, de szerintem a főtengelycsapágyaknak sem. Inkább 2000 körül szeretem látni a fordulatot. Picit fölötte vált, picit alá esik. Az N mód egy motorgyilkosság.
Ignition - set
Brake - pressed
Engine - on
Start/Stop - off
Parking brake - release
Mode selector - Dynamic
Engine idle - wait till drops
Transmission - shift D
Brake - release
Ha ez megvan, lehet kigurulni :-)
Szerintem a lehető legrosszabb hideg olajjal alacsony fordulaton használni, nekem semmiképp sem esik jól, de szerintem a főtengelycsapágyaknak sem. Inkább 2000 körül szeretem látni a fordulatot. Picit fölötte vált, picit alá esik. Az N mód egy motorgyilkosság.
SD28-10-2022 15:11:55 // 26898
gondoltam hogy nem Mito árban lesz, azért az nem occó :P
De mennyit spórol mondjuk az 5 év alatt? Míg a gari lejár, ennyit simán megspórol nem?
Persze attól még fájdalmas kifizetni egy elég jó szett kerék árát rá..
De mennyit spórol mondjuk az 5 év alatt? Míg a gari lejár, ennyit simán megspórol nem?
Persze attól még fájdalmas kifizetni egy elég jó szett kerék árát rá..
SD28-10-2022 15:09:58 // 26897
Piritu - 1.000.00028-10-2022 15:02:05 // 26896
Egy tuti nem olcsó cucc 7kiló körül van a modul :-((
SD28-10-2022 14:54:45 // 26895
Az inkább a golyós szelep lesz mint a kotyógós kávéfőzőben:))) Ott lehet feltölteni olajjal a kamrákat szerelés után ha nem akarsz 20x indítózni míg megtelik.
Piritu - 1.000.00028-10-2022 14:53:12 // 26894
SD28-10-2022 14:48:42 // 26893
Igen ez alatt a kevés út alatt amit megtettem vele nálam az van kialakulóban, hogy amíg melegszik akkor N aztán megy át D-be és ha valami elbaxott dúgózás vagy ilyen speciális fogyi rekord kísérlet van akkor megy A-ba hogy ne akarjon kiugrani alólam:D Illetve majd nyilván hóban:)) Elvileg az arra is lett tervezve csak a zöld buzéria miatt lett átnevezve:P
Nekem a motor karaktere teljesen arra hajaz mint amit a veterán Giulia GTV stb videókon láttam, egy lelkes pörgős őszinte motor, abszolút hozzá tesz az élményhez, ha mondanám hogy rádobom azt a pénzt ha eljutottunk odáig, és éljen soká boldogan ha 30 éve alatt 3x kell is cserélni rajta:))) Legyen:)
Zöldeket megnyugtatva az én Giuliám eleve hybrid... :) Hétközben bicikli hétvégén megy csak meg max ha szarul érzem magam és nem akarok felülni a biciklire :D
Nekem a motor karaktere teljesen arra hajaz mint amit a veterán Giulia GTV stb videókon láttam, egy lelkes pörgős őszinte motor, abszolút hozzá tesz az élményhez, ha mondanám hogy rádobom azt a pénzt ha eljutottunk odáig, és éljen soká boldogan ha 30 éve alatt 3x kell is cserélni rajta:))) Legyen:)
Zöldeket megnyugtatva az én Giuliám eleve hybrid... :) Hétközben bicikli hétvégén megy csak meg max ha szarul érzem magam és nem akarok felülni a biciklire :D
leopop328-10-2022 14:44:31 // 26892
De mi van Erhardal?
Már nincs Alfa Amore profilja?
Már nincs Alfa Amore profilja?
leopop328-10-2022 14:43:43 // 26891
JTS nél is
Cseréltem is mindkettőt vezérlés csere után
Cseréltem is mindkettőt vezérlés csere után
Piritu - 1.000.00028-10-2022 14:20:17 // 26890
Erhard szerint a szolenoidok szarnak be a rendszerben, azt elvileg külön is lehet kapni.
WarbiRunner (Gyuri)28-10-2022 14:05:54 // 26889
Kíváncsi vagyok válaszolnak e :-)
WarbiRunner (Gyuri)28-10-2022 14:03:38 // 26888
Az enyém kísérleti alany ebből a szempontból. Minden pillanatban D-ben van, sosem használom a többi módot, én is egészségtelennek érzem. Sőt Kinga amikor először vezette, neki is feltűnt, azt mondta csináljak vele valamit, vagy hol kell visszaváltani?😄
Aztán átraktam D-be, úgy van rendben.
A hőtelmelése is nagy, a 159 is ilyen volt sőt ilyenebb. Ott progi átírással csökkentettem ezt. Itt is chiptuning lesz a vége, a Squadra pl csökkenti a gyári beavatkozási vízhőfokot 110-ről 104 fokra.
A MA egyébként megéri, sokat ad hozzá a motor karakteréhez. A Giuliettánál jól összehasonlítható. Egy 120 lovasból átülsz a M.Air-be és azt érzed, hogy a sima az alul nyomatékos, a MA meg fordulaton megbolondul, nagyon jó karaktert ad a motornak, sose akar elfogyni. 6500-ig vidáman elforog, aztán még lendületből egy picit.:-) A Giulia sajna ennyire nem pörgős, de érezhetően nagyon dolgozik fordulaton is. MA nélkül egy dízelesebb benzines feeling volna.
Aztán átraktam D-be, úgy van rendben.
A hőtelmelése is nagy, a 159 is ilyen volt sőt ilyenebb. Ott progi átírással csökkentettem ezt. Itt is chiptuning lesz a vége, a Squadra pl csökkenti a gyári beavatkozási vízhőfokot 110-ről 104 fokra.
A MA egyébként megéri, sokat ad hozzá a motor karakteréhez. A Giuliettánál jól összehasonlítható. Egy 120 lovasból átülsz a M.Air-be és azt érzed, hogy a sima az alul nyomatékos, a MA meg fordulaton megbolondul, nagyon jó karaktert ad a motornak, sose akar elfogyni. 6500-ig vidáman elforog, aztán még lendületből egy picit.:-) A Giulia sajna ennyire nem pörgős, de érezhetően nagyon dolgozik fordulaton is. MA nélkül egy dízelesebb benzines feeling volna.
SD28-10-2022 13:36:08 // 26887
Én még lehet meg is kockáztatnék egy levelet az alfának hogy mi a véleményük erről a MA. mikroszűrőről. Mint Alfa bolond tulajok mire készüljünk mik az írott és íratlan karbantartási szabályok.
Én inkább tankolom 100-assal és cserélem az olajat 8-10k km mint utána cseréltessek, de ha az sem segít akkor meg azért mégis végig kéne ezt rágni:P
És bocs hogy mióta itt vagyok ezzel rágom az agyatokat:D majd abbahagyom:D
Mikóóó mehetek már megint!!! :)
Én inkább tankolom 100-assal és cserélem az olajat 8-10k km mint utána cseréltessek, de ha az sem segít akkor meg azért mégis végig kéne ezt rágni:P
És bocs hogy mióta itt vagyok ezzel rágom az agyatokat:D majd abbahagyom:D
Mikóóó mehetek már megint!!! :)
SD28-10-2022 13:10:39 // 26886
Azért a kép alapján a bejáratás miatti túlfogyasztás témakörét túlhaladottnak tekintem:D
A bejáratás ezen részét sikeresnek vélem:D
A bejáratás ezen részét sikeresnek vélem:D
SD28-10-2022 13:08:14 // 26885
Érzésre nekem az hogy 1500-2000 körül forog az autó és közben 100-130 között utazol, egy 2literes autónál elég erőltetettnek tűnik. Így tud brutál jó fogyasztást.
A twinspark 1700 alatt visszaváltós volt, ez meg 1500-al megy föl a hegyre?:D
Értem én hogy turbo, de mi hajtsa?
Emlékeim szerint az a jó az alfának ha normálisan 3000 alatt van használva de néha heti legalább egyszer ki kell forgatni hogy érezze a törődést, és had járja át az olaj.
Most ami még az eszemben van ezzel hogy ezek a hülye környezetvédelmi normák, vajon milyen hőmérsékletek lehetnek ott, leállítás előtti járatás, visszahűtés... időben olajcsere..
Nekem pl meglepő milyen meleg jön ki a motortérből ha oda teszem a kezem, mikor leállítom, azért itt hőmérsékletek vannak:)
Másrészről meg ha 100k és cserélni kell a MA-t lehet mégsem éri meg az az irtózatos efficiency... inkább had forogjon had éljen... de most csak találgatunk.
Szerintem gyűjtsük az infókat és mindenki majd belátása szerint óvja a szeretett vasát:)
Ha meg sírunk együtt sírunk, de az hogy addig kúrva sokat nevetünk is az tuti:))))
A twinspark 1700 alatt visszaváltós volt, ez meg 1500-al megy föl a hegyre?:D
Értem én hogy turbo, de mi hajtsa?
Emlékeim szerint az a jó az alfának ha normálisan 3000 alatt van használva de néha heti legalább egyszer ki kell forgatni hogy érezze a törődést, és had járja át az olaj.
Most ami még az eszemben van ezzel hogy ezek a hülye környezetvédelmi normák, vajon milyen hőmérsékletek lehetnek ott, leállítás előtti járatás, visszahűtés... időben olajcsere..
Nekem pl meglepő milyen meleg jön ki a motortérből ha oda teszem a kezem, mikor leállítom, azért itt hőmérsékletek vannak:)
Másrészről meg ha 100k és cserélni kell a MA-t lehet mégsem éri meg az az irtózatos efficiency... inkább had forogjon had éljen... de most csak találgatunk.
Szerintem gyűjtsük az infókat és mindenki majd belátása szerint óvja a szeretett vasát:)
Ha meg sírunk együtt sírunk, de az hogy addig kúrva sokat nevetünk is az tuti:))))
WarbiRunner (Gyuri)28-10-2022 11:49:23 // 26884
Igen, ez a szűrő dolog nekem sem illik a képbe. Nagyon korrekt megoldásokkal van tele az autó, úgyhogy ez a szűrő egy nagy kérdőjel. Lehet úgy gondolták, hamarabb hengerfejesre kell hajtani a dögöt, mint hogy eldugul XD
Piritu - 1.000.00028-10-2022 11:18:23 // 26883
Egyébként pont a sok tempomatos utazásra gyanakszom mint fő “userhiba”. Gondolom ilyenkor dolgozik a legtöbbet a modul a részleges vagy dupla nyitások miatt.
(Ezért is vetettem fel hogy hogy vezethették azt ami 36e alatt megmekkent)
Furcsa hogy mindig hidegen, illetve a bemelegedés során jön a rángatás és a hibaüzenet.
Az olajszűrőt azért tartom érdekesnek mert a Giuliában vannak műszaki csemegék amelyek a korrektség irányába mutatnak. (Pl. Turbóhűtés a leállítás után, korábban nem nagyon foglalkoztak ilyesmivel.) Nagyon nem illene a képbe ha ezt ennyire elqurták volna a szűrő kérdést. Főleg hogy a korábbi modellnél cserélhető volt.
(Ezért is vetettem fel hogy hogy vezethették azt ami 36e alatt megmekkent)
Furcsa hogy mindig hidegen, illetve a bemelegedés során jön a rángatás és a hibaüzenet.
Az olajszűrőt azért tartom érdekesnek mert a Giuliában vannak műszaki csemegék amelyek a korrektség irányába mutatnak. (Pl. Turbóhűtés a leállítás után, korábban nem nagyon foglalkoztak ilyesmivel.) Nagyon nem illene a képbe ha ezt ennyire elqurták volna a szűrő kérdést. Főleg hogy a korábbi modellnél cserélhető volt.
Piritu - 1.000.00028-10-2022 10:59:18 // 26882
Szűrő: A feleségem Minijében visszatérő hibaüzenet a nem működő okoskerék átállító rendszer. Minden esetben a szelep előtti finomszűrőt kell megpucolni. Ott is elvileg szűrt olaj megy, de mégis. Sokszor meglepődök hogy milyen kevés trutyi elég a hibaüzenethez.
Jobb olajakkal kitolható a hibaüzenet. Évente cserélek benne olajat most már sikerült elérni hogy a cseréig nem dob üzenetet. A kocsi 5-6ezret megy ezalatt.
Jobb olajakkal kitolható a hibaüzenet. Évente cserélek benne olajat most már sikerült elérni hogy a cseréig nem dob üzenetet. A kocsi 5-6ezret megy ezalatt.
Piritu - 1.000.00028-10-2022 10:51:09 // 26881
…és még rám mondják hogy bármilyen átlagsebességgel bármilyen fogyasztást tudok produkálni :-DDD
WarbiRunner (Gyuri)28-10-2022 10:04:24 // 26880
Pontosan XD Minden gyári alkatrészt elrakok én is.
WarbiRunner (Gyuri)28-10-2022 10:02:56 // 26879
Amire még kiváncsi vagyok, hogy a Te kezed/lábad alatt (ami gondos odafigyelést és nem széthajtást jelent) meddig megy el a cserélt modul.
Fenntartom a véleményemet:
"B - részben eltömődött a szűrő, ezért nincs megfelelő olajnyomás a modulban. Ez hibás működéshez, és végül a mozgó alkatrészek kopásához vezethet. A modul csere után pont ugyanúgy el lesz dugulva a szűrő."
Az olajmágiához meg hozzá sem tudok szólni :-) Az olaj egyik funkciója az, hogy lebegtesse a részecskéket, majd a szűrőbe szállítsa. Elvileg az olajszűrő után megy fel a hengerfejbe az olaj, egyenesen a mikroszűrőbe. Nagyjából az tud rárakódni, ráégni, ami az olajszűrőn mégis átjut. És mégis átjut..
Fenntartom a véleményemet:
"B - részben eltömődött a szűrő, ezért nincs megfelelő olajnyomás a modulban. Ez hibás működéshez, és végül a mozgó alkatrészek kopásához vezethet. A modul csere után pont ugyanúgy el lesz dugulva a szűrő."
Az olajmágiához meg hozzá sem tudok szólni :-) Az olaj egyik funkciója az, hogy lebegtesse a részecskéket, majd a szűrőbe szállítsa. Elvileg az olajszűrő után megy fel a hengerfejbe az olaj, egyenesen a mikroszűrőbe. Nagyjából az tud rárakódni, ráégni, ami az olajszűrőn mégis átjut. És mégis átjut..
SD28-10-2022 10:00:55 // 26878
Piritu - 1.000.00028-10-2022 09:59:32 // 26877
PHuBi megtanított arra hogy minden is rakjak el :-.)
Jó lesz az majd 10 év múlva ha otthon bütykölgetem majd Giuli-át :-DD
Jó lesz az majd 10 év múlva ha otthon bütykölgetem majd Giuli-át :-DD
WarbiRunner (Gyuri)28-10-2022 09:51:09 // 26876
A hidraulikus munkahenger cserélhető volna szerintem, csak gondolom nincs rá protokoll, hogy hogy is kéne megállapítani a hibát, hogyan cserélni, bemérni, stb. Inkább kuka az egész.. szóval mindenképp tedd el a rosszat, lehet hogy egy munkahenger megkopott, a többi jó, jó lesz az még alkatrészbányának :-)
Piritu - 1.000.00028-10-2022 09:20:44 // 26875
Milyen casco az ami az alkatrészcserékre fizet? :-O
zgi52128-10-2022 09:14:05 // 26874
milyen casco fizet motormeghibásodásra? nekem ez új :-)
Hardy27-10-2022 22:35:46 // 26873
Ha egy éves cascó árából kijön a művelet akkor nem nagy összeg. Bár azt nem hiszem. Amúgy kötni kell rá biztosítást ha veszélyeztetett korba kerül. Aztán fizeti a biztosító. Nekem a másik turbócserés volt. 1200000 Ft. Fizette a biztosító.
Piritu - 1.000.00027-10-2022 22:32:34 // 26872
"Olajban van a trükk" - megint filózófiai a kérdés.
Ki tudja eldönteni hogy melyiknek nagyobb a hatása? Az olajnak vagy a használat módjának vagy valami teljesen másnak?
Nálam az én felhasználói profilommal, a gyári olajjal 100ezret ment el a MA.
Ha más olajat töltök az új MA-el szerelt motorba akkor azzal mennyit megy el nálam? (ettől függetlenül repül ki a gyári olaj és a TS tapasztalatok alapján másik gyártó jön)
Feltételezve hogy akinél 36ezret ment el ő is gyári olajat használt, akkor ő mit csinálhatott másként?
Vagy csak kifogott egy szarabbul sikerült darabot én meg egy közepesen sz@rt...
Mondjuk tényleg érdekelne hogy az a szűrő miért került oda?
A szervizes szerelő srác egyénként azt mondta hogy általában a hidraulikus munkahenger kopik meg és szorul meg. Ha kicserélik az enyémet akkor tuti szétszedem.
Ki tudja eldönteni hogy melyiknek nagyobb a hatása? Az olajnak vagy a használat módjának vagy valami teljesen másnak?
Nálam az én felhasználói profilommal, a gyári olajjal 100ezret ment el a MA.
Ha más olajat töltök az új MA-el szerelt motorba akkor azzal mennyit megy el nálam? (ettől függetlenül repül ki a gyári olaj és a TS tapasztalatok alapján másik gyártó jön)
Feltételezve hogy akinél 36ezret ment el ő is gyári olajat használt, akkor ő mit csinálhatott másként?
Vagy csak kifogott egy szarabbul sikerült darabot én meg egy közepesen sz@rt...
Mondjuk tényleg érdekelne hogy az a szűrő miért került oda?
A szervizes szerelő srác egyénként azt mondta hogy általában a hidraulikus munkahenger kopik meg és szorul meg. Ha kicserélik az enyémet akkor tuti szétszedem.
SD27-10-2022 21:53:24 // 26871
Olajban van a trükk olyan kell ami nem hagy taknyot:/ hogy a petronas lebutította a seleniat… ? Márkaszevízbe a viszek megfelelő specifikációval olajat, beleteszik?
carver27-10-2022 21:18:20 // 26870
most járt le a lízing még jó hgy újrakötöttem a cascot... Bár ha így megy 6 évesen sem lesz benne 100.000 lehet mégis inkább félre kéne tenni a casco árát abból bőven kijön a MA és a szűrő is...
SD27-10-2022 20:32:23 // 26869
Olajban van a trükk olyan kell ami nem hagy taknyot:/ hogy a petronas lebutította a seleniat… ? Márkaszevízbe a viszek megfelelő specifikációval olajat, beleteszik?
WarbiRunner (Gyuri)27-10-2022 20:14:28 // 26868
Szerintem max 10e-renként olajcsere, és ha megkotlik a MA modul, akkor hengerfej le, szűrő + modul csere és mehet tovább. Csak ezt senki nem fogja így megcsinálni, nekem is fájna. Úgyhogy inkább várom a tapasztalatokat, mire nálam feladja a harcot, már többen túllesznek ezen. Számító egy alak vagyok, tudom XD
Zselé27-10-2022 19:48:04 // 26867
SD27-10-2022 19:15:45 // 26866
Végül is ha úgy vesszük ez már tényleg Ferrari kategóriás karbantartás, de ha egy HF-et 5 évente revizióra küldesz, kokx stb, az tényleg hosszú életttartalmú lesz:)
SD27-10-2022 19:14:17 // 26865
Én úgy vélem ők arra gondolnak hogy az olajban szennyeződés nem lehet.. ez amúgy ha jó az olaj igaz is, ha mégis felkavarodik valami amit a szűrő nem fogott meg akkor még mindig ott ez a szűrő hogy ne darálja be a Multi Air..
Hmm szóval akkor 5 év mulva hengerfejezés? :P
Nem lehet ezt valahogy kivezetni?:D
Szerintem valami tisztítási trükk kell legyen ehhez, fentről belecsepegtetsz valamit...
A Mito Multiairnál is volt egy golyós szelep amivel lehetett újra tölteni meg ilyenek.
Hmm szóval akkor 5 év mulva hengerfejezés? :P
Nem lehet ezt valahogy kivezetni?:D
Szerintem valami tisztítási trükk kell legyen ehhez, fentről belecsepegtetsz valamit...
A Mito Multiairnál is volt egy golyós szelep amivel lehetett újra tölteni meg ilyenek.
SD27-10-2022 19:10:58 // 26864
Időzített? :D
WarbiRunner (Gyuri)27-10-2022 18:40:18 // 26863
A hengerfej sem lehetne lényegesen melegebb, sőt, így közelebb van az égéstérhez. Alu a blokk, ne felejtsd el, az ott szerintem pont nem egy hűvös zóna ahova a bombát beépítették. De reménykedjünk, hogy jóvanazúgy.
A szűrő felülete nagyobbnak tűnik, úgyhogy emiatt többet kell hogy bírjon. Azért műszakilag indokolhatatlan így beépíteni egy szűrőt. Ennek az élettartama határozza meg a motor élettartamát. .
A szűrő felülete nagyobbnak tűnik, úgyhogy emiatt többet kell hogy bírjon. Azért műszakilag indokolhatatlan így beépíteni egy szűrőt. Ennek az élettartama határozza meg a motor élettartamát. .
WarbiRunner (Gyuri)27-10-2022 18:35:28 // 26862
Pozitív, hogy azonos szintre hozták a kínálatot, nem lóg ki kütyük terén a Giulia/Stelvio páros, a mai világban ez kell.
A rendes mutatós műszerekért kár, de szerintem akiknek ez fontos volt, lépett időben.
Jó úgy várni ezt a fészliftet, hogy nem igazán érzem azt, hogy "elkapkodtam" és várhattam volna még egy kicsit XDDD
A rendes mutatós műszerekért kár, de szerintem akiknek ez fontos volt, lépett időben.
Jó úgy várni ezt a fészliftet, hogy nem igazán érzem azt, hogy "elkapkodtam" és várhattam volna még egy kicsit XDDD
WarbiRunner (Gyuri)27-10-2022 18:27:26 // 26861
A szűrő formájára tesóm találóan azt mondta, hogy egy bombát rejtettek el a motorban XD
SD27-10-2022 17:17:44 // 26859
Én nagyon örülök hogy nekem még 3d-s :))))
Piritu - 1.000.00027-10-2022 17:07:46 // 26858
Akkor vége az analóg óráknak az Alfánál is :-(
SD27-10-2022 16:41:05 // 26857
Mindenképp üdvözölendő hogy 3 típussal megy az Alfa tovább!!! és egységes arculattal!
Kéne még egy Villany Mito utód és kész:))) Esetleg egy roadster:)
Kéne még egy Villany Mito utód és kész:))) Esetleg egy roadster:)
Halesz27-10-2022 16:30:56 // 26856
https://alfaamore.hu/hirek/giulia_stelvio_my2023
Összeszedtem gyorsan az újdonságokat! Szerintem baba, és örülök, hogy nem b@szták bele a tabletet középre, mint a Tonaléban. Ez nagyon jó kompromisszum így! :)
Én a jelenlegi ledlámpákkal vagányabbnak tartom mindkét autó orrát, de azért várjuk meg, élőben milyenek! :)
Összességében mindenképpen kellett már valami ilyesmi frissítés, így technológiailag is ugyanolyan szinten lesz végre mindhárom autó, a Stelvio és a Giulia pedig továbbra is egy rohadt jó, igazi Alfa Romeo marad, hiába lett digitális a kijelzője! :)
(Azért azt sajnálom, hogy a Giulia és a Stelvio nem kapott valami más kijelző designt, mint a Tonale...)
Összeszedtem gyorsan az újdonságokat! Szerintem baba, és örülök, hogy nem b@szták bele a tabletet középre, mint a Tonaléban. Ez nagyon jó kompromisszum így! :)
Én a jelenlegi ledlámpákkal vagányabbnak tartom mindkét autó orrát, de azért várjuk meg, élőben milyenek! :)
Összességében mindenképpen kellett már valami ilyesmi frissítés, így technológiailag is ugyanolyan szinten lesz végre mindhárom autó, a Stelvio és a Giulia pedig továbbra is egy rohadt jó, igazi Alfa Romeo marad, hiába lett digitális a kijelzője! :)
(Azért azt sajnálom, hogy a Giulia és a Stelvio nem kapott valami más kijelző designt, mint a Tonale...)
quash27-10-2022 16:20:53 // 26855
Szerintem Giulia-ból nem lesz semmilyen hibrid!
Valószínűleg ez volt az utolsó FL, max 2-3 évig még gyártják, és ennyi.
Ha belegondolsz, 7 éves modellről beszélünk!
Persze az alapok megvannak, Maserati Grecale-ben a 2.0-as hibrid az szerintem u.a. motor mint ami Giulia-ban van. Ha ezen a vonalon indulunk el, akkor is sanszosabb egy Stelvio hibrid. De az is csak lágy hibrid, szóval nem hinném hogy attól jobban vennék.
Egy métert nem tudsz vele menni elektromosan.
Valószínűleg ez volt az utolsó FL, max 2-3 évig még gyártják, és ennyi.
Ha belegondolsz, 7 éves modellről beszélünk!
Persze az alapok megvannak, Maserati Grecale-ben a 2.0-as hibrid az szerintem u.a. motor mint ami Giulia-ban van. Ha ezen a vonalon indulunk el, akkor is sanszosabb egy Stelvio hibrid. De az is csak lágy hibrid, szóval nem hinném hogy attól jobban vennék.
Egy métert nem tudsz vele menni elektromosan.
quash27-10-2022 16:14:25 // 26854
Lehet benne valami!
Jártam már úgy parkolóban sétálás közben, hogy messziről nézve - ott egy Giulia.
Közelebb érve, meg egy 3-as BMW volt :D
Jártam már úgy parkolóban sétálás közben, hogy messziről nézve - ott egy Giulia.
Közelebb érve, meg egy 3-as BMW volt :D
RomeoOne27-10-2022 16:09:37 // 26853
Na még egy két ilyen igazítás és Alfa néven lehet majd egyel ezelőtti generációs 3-as BMW-t venni :DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
414
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?