Én ezt az egyet mindenképp el akartam kerülni, hogy két autóval kelljen konvojozni. Nagyon tartottam tőle, hogy sokan vagyunk egy ekkora autóra, de kár volt aggódni. Azóta a Giuliettával is mentünk többször is kirándulni, pedig az tényleg észrevehetően szűkebb belül. A három gyerekülés az minden konfigurációban merész vállallás, de szerencsére kinövik hamar ezeket a lomokat és onnantól el lehet férni normálisan :-)
Amúgy én van hogy a háromévest is magasítóval hozom városon belül, ha úgy alakul, hogy a másikban marad az ülése. Mert őszintén. Az elsődleges funkció az, hogy ne a nyakán menjen az öv. Az már modernkori para, hogy az ezercsillagos védelmű autóba kétezercsillagos übergyerekfotel kell, ami mindenfelől körbekalitkázza a gyereket és majd jól megvédi az oldalról száguldó betonkocka elejű teherautó alváztól, vagy a gonoszul 50% átfedéssel kiugró hídlábtól.
Tiszta álszentség, nem, a 3-4 évest körbeépítjük jól, a nagyobbak meg szanaszét ücsörögnek védtelenül? XDD
Forum >> Giulia
WarbiRunner (Gyuri)05-10-2021 15:39:55 // 22398
denil105-10-2021 14:37:04 // 22397
Erre sosem fogsz általános választ kapni.
Mindig az adott rendelés függvénye, de két számjegy fölé csak akkor fogsz menni ha demó autót tudsz találni.
Nekem 20% lett a kedvezmény ami durván óriási kedvezmény volt, de ebben benne volt a demo kedvezmény meg némi jófejség is. De már a demo kedvezmény sem ennyi, hanem sokkal kevesebb.
Mindig az adott rendelés függvénye, de két számjegy fölé csak akkor fogsz menni ha demó autót tudsz találni.
Nekem 20% lett a kedvezmény ami durván óriási kedvezmény volt, de ebben benne volt a demo kedvezmény meg némi jófejség is. De már a demo kedvezmény sem ennyi, hanem sokkal kevesebb.
denil105-10-2021 14:35:54 // 22396
Nem.
A Veloce-be rendelni kell.
A Veloce-be rendelni kell.
RomeoOne05-10-2021 11:09:32 // 22395
Milyen 99? Most mondom, hogy 2 számjegyűről ne álmodj, csak max 9 Ft! :DDD
(Jóhogy százalék)
(Jóhogy százalék)
Zselé05-10-2021 10:10:08 // 22394
Mármint százalékban 2 számjegyű? Vagy max 99 Ft,- ? :D
RomeoOne05-10-2021 09:09:28 // 22393
Ez engem is érdekelne. Azt mondták, hogy ezt egyre jobban visszavágták, már 2 számjegyű engedményről nem is érdemes álmodni.
Zselé05-10-2021 09:08:46 // 22392
A terv az, hogy mivel a feleségem kis termetű, elfér középen, és legalább minden irányból menteni tudja a kárpitokat a gyerekektől... :D A nagy fiam gyerekülése előre kerül, lassan neki már jó az üléspárna is - ha valahova egy autóval tervezünk elmenni. De majd a puding próbája lesz, mert tényleg az a B terv, hogy kis-közepes távon 2 autó (mondjuk belföldi út), nagy távon, évi 1-2 alkalommal (külföldi nyaralás) meg bérelek egy 7 ülésest egy hétre. De azért a nagyihoz lemenni 5 kilométerre nem kéne konvojt szervezni :)))
Zselé05-10-2021 09:05:23 // 22391
Köszönöm a sok választ, nézelődtem, olvasgattam. Egy fontos kérdés merül még fel: ha nem akciós, készletes, hanem rendelős az autó, akkor mi a realitás a konfigurátor listaáraihoz képest árengedményben? Százalékra gondolok, mi a tapasztalat ebben?
WarbiRunner (Gyuri)05-10-2021 09:04:31 // 22390
Három gyerekülés a Giuliába az necces azért. Nekünk már csak egy gyerek ül gyerekülésben, így jól elférnek. Amúgy szerintem semmivel sem keskenyebb az autó mint a 159. Összességében nagyobbnak érződik.
sas-15905-10-2021 07:13:06 // 22389
Egész gyorsak voltak, 2 hónap egy turbó hibánál.
Nekem elrepedt az egyik felnim, 19" performance.
1 hónapja és 1 hete voltam bejelenteni, lefotóztatni casco-ra. Pappas, Generali.
1 email-en kívül semmit nem kaptam, semmi nem történt.
Ott ül az ügyintéző az 50 milliós Mercik között, elkérnek majd kb 260 ezer Ft-ot egy felniért és cserébe ilyen villám ügyintézést kapsz.
Ja, a legjobb, hogy azt akarták hagyjam ott az autót. Mondom a felnit gumistól itt hagyom, az autó kell. Hát a felnit nem tudják hová tenni. Miért az autót tudják?
5 hete ott állna a semmire.
Lófasz ez, nem ügyintézés. És 110 ezret még fizessek is önrészre.
Nekem elrepedt az egyik felnim, 19" performance.
1 hónapja és 1 hete voltam bejelenteni, lefotóztatni casco-ra. Pappas, Generali.
1 email-en kívül semmit nem kaptam, semmi nem történt.
Ott ül az ügyintéző az 50 milliós Mercik között, elkérnek majd kb 260 ezer Ft-ot egy felniért és cserébe ilyen villám ügyintézést kapsz.
Ja, a legjobb, hogy azt akarták hagyjam ott az autót. Mondom a felnit gumistól itt hagyom, az autó kell. Hát a felnit nem tudják hová tenni. Miért az autót tudják?
5 hete ott állna a semmire.
Lófasz ez, nem ügyintézés. És 110 ezret még fizessek is önrészre.
Zselé04-10-2021 20:52:25 // 22388
Köszi Sanyi, megnézem!;)
Anubis04-10-2021 20:29:20 // 22387
Üdv. Mindenkinek! Pár hete segítséget kértem Tőletek a turbó meghibásodásommal kapcsolatban. Gondoltam leírom mi lett a vége a dolognak. Van egy kiterjesztett garancia a kocsin, aminek segítségével jelentős összeget sikerült megtakarítani ezen a javításon. El kellett mennem egy állapot felmérésre, ott kaptam egy javaslatot és egy ajánlatot a cserére. Ennek az összege 1,2mFt volt. Csere autót igényeltem, ez járt a javítás idejére. Ezeket elküldtem a garancia cégnek, akik szinte azonnal elfogadták. Elindították az alkatrész megrendelést, az ígért 4 nappal ellentétben 7-9 nap alatt lett komplett turbó Olaszországból. Miután megérkezett 1 hét volt mire lett szabad időpont a szervizben. A javítás 1 nap alatt megvolt, ezzel egy időben a DPF-et is kitisztították, ha már úgyis szét volt szedve.
Összefoglalva: kb 2 hónapos tortúra volt. Az autót végül a FIAT Szabó Érdben csinálták meg. A teljes összegből az én részem 370.000 Ft volt a többit a garancia cég fizette. A turbó ára 700.000 Ft körül lett. Elnézést kérek a túl részletes leírásért, remélem senkinek nem lesz hasonló problémája Közületek. A régi turbót elhozhattam, azzal majd valamit szeretnék kezdeni. Ha valakinek van ötlete ne tartsa magában.:-) Köszönöm mindenkinek a segítséget, amint írtam nagyon sokan Közületek azonnal próbáltak segíteni. Többek között ezért is jó Alfásnak lenni...
Összefoglalva: kb 2 hónapos tortúra volt. Az autót végül a FIAT Szabó Érdben csinálták meg. A teljes összegből az én részem 370.000 Ft volt a többit a garancia cég fizette. A turbó ára 700.000 Ft körül lett. Elnézést kérek a túl részletes leírásért, remélem senkinek nem lesz hasonló problémája Közületek. A régi turbót elhozhattam, azzal majd valamit szeretnék kezdeni. Ha valakinek van ötlete ne tartsa magában.:-) Köszönöm mindenkinek a segítséget, amint írtam nagyon sokan Közületek azonnal próbáltak segíteni. Többek között ezért is jó Alfásnak lenni...
Zselé04-10-2021 20:26:24 // 22386
A 3 gyerekülés jó téma. Nem vagyok nagy Isofix párti, övvel beköthető, kisebb méretű üléseket használunk most is. Majd élőbe kiderül, mire jó a középső ülés. Most a 159-be kb a balatonig élhető, de a Giulia azt hiszem kb 10 cm-vel keskenyebb hátul, nem?
Lev04-10-2021 20:03:43 // 22385
Szerintem csak TI-nel alap,de lehet rosszul emlékszem
DrB04-10-2021 20:02:51 // 22384
Hát ja, nekünk ezèrt lett Stelvio, igaz, “csak” 2 gyerekkel. Hárommal hátul az is szűkös lenne, főleg amíg gyerekülès kell. De van csomagtartód. A 280 lovával nagyon èlvezem. Nekünk a Stelvio lett a jó “kompromisszum”. :)
Zselé04-10-2021 19:56:33 // 22383
Köszi, ez teljesen jó infó! Nincsenek nagy igények, csak a 280 lo, a Q4 és a 8 fokozatú ZF… a váltófül már alapáras a Velocebe?
Zselé04-10-2021 19:54:48 // 22382
Heni nem akarja leváltani a 156-osát, úgyhogy jön utánam a csomagokkal :D
Fornitore04-10-2021 19:36:19 // 22381
Ez az!!Tuti vagy😉.Egyszerűen annyi szűkös lesz az fix .Hátul is és a csomagtartó is mivel kicsik még a gyerekek és tudom ez mivel jár.Te élvezni fogod de a Hen...nek sok kompromisszumot kell majd kötnie.Ne tudd meg én hányszor kaptam már meg hogy " ez nem családi autó , ha nem az én sportkocsim".Azt is hozzá kell tenni hogy ennek ellenére mindenki imádja a családból.Nekem ha lett volna még egy gyerek és ráadásul kicsi biztos Stelviót vettem volna. Szervíz?Sanyinál pontosabb infót úgy sem kapsz !
Lev04-10-2021 18:41:56 // 22380
Nagyon jól tetted,hogy felrakattad, 2 napja annyi kavicsot kaptam,hogy az agyvérzés kerülgetett (igazából még most is :). Meg is fogadtam, hogy ha lesz még új autóm, fólia nélkül a szalonból sem állok ki vele
RomeoOne04-10-2021 17:44:38 // 22379
A Comforton felül még hozzákértem pár elemet, ami drágította, plusz kértem még kerámiát is rá, azért lett ennyi. Nettóban csak 590k :)
A fóliát cserélni kell, ha megsérül. Én most szombaton megyek karbantartásra, mert a fényszóró fészkeknél egy kicsit elvált, aztán helyre kell hozni. Amúgy az orrán már látom a kavicsok nyomait, a fólia sérült tőle. Fólia nélkül valószínűleg már az alapozót látnám ott. Így meg majd pár év múlva egy fóliacsere és még mindig olyan lesz, mint újkorában.
A fóliát cserélni kell, ha megsérül. Én most szombaton megyek karbantartásra, mert a fényszóró fészkeknél egy kicsit elvált, aztán helyre kell hozni. Amúgy az orrán már látom a kavicsok nyomait, a fólia sérült tőle. Fólia nélkül valószínűleg már az alapozót látnám ott. Így meg majd pár év múlva egy fóliacsere és még mindig olyan lesz, mint újkorában.
denil104-10-2021 16:47:59 // 22378
Nem a hsz-hoz tartozik de hasznos volt,h feltetted a fóliás dolgot a blogodba, épp ezen gondolkodtam én is. Kérek tőlük árajánlatot a Comfort csomagra.
Nekem is az a félelmem,h meglátszódik a fólia, illetve mivan akkor ha valahogy feljön a széleken?
Vagy ha maga a fólia lesz karcos, mondjuk a mosásnál?
Polírozni lehet a fóliát vagy annyira vékony, hogy a polír előbb utóbb leszedi a réteget?
Mindenesetre valamelyest meggyőztél szóval valószínű megyek hozzájuk én is.
Bár a 750k-t nem értem amit írtál, egy nullával kevesebb szebb lenne :DD
Nekem is az a félelmem,h meglátszódik a fólia, illetve mivan akkor ha valahogy feljön a széleken?
Vagy ha maga a fólia lesz karcos, mondjuk a mosásnál?
Polírozni lehet a fóliát vagy annyira vékony, hogy a polír előbb utóbb leszedi a réteget?
Mindenesetre valamelyest meggyőztél szóval valószínű megyek hozzájuk én is.
Bár a 750k-t nem értem amit írtál, egy nullával kevesebb szebb lenne :DD
denil104-10-2021 16:39:45 // 22377
Szia!
Szerintem van itt bőven Veloce tulaj akik tudnak nyilatkozni.
Én is Veloce-t vettem 1 hónapja,bár én még nem voltam vele semmilyen szervízben mert még nem esedékes. A szokásos olajcserés rutinszervíz ha jól rémlik helytől függően 80-120k között mozog de ezt majd valaki megcáfolja v megerősíti.
Rendelt autónál erősen függ a színtől is. Ha nagyon speckót akarsz ( mint a Verde Montreal vagy az Ocra sárga ) akkor készülj fel hideg élelemmel 1 évre :D
Ha normál színt akkor volt olyan kereskedés aki 6 hónapot mondott és volt aki 2 hónapot ( Pappas ).
Szerintem van itt bőven Veloce tulaj akik tudnak nyilatkozni.
Én is Veloce-t vettem 1 hónapja,bár én még nem voltam vele semmilyen szervízben mert még nem esedékes. A szokásos olajcserés rutinszervíz ha jól rémlik helytől függően 80-120k között mozog de ezt majd valaki megcáfolja v megerősíti.
Rendelt autónál erősen függ a színtől is. Ha nagyon speckót akarsz ( mint a Verde Montreal vagy az Ocra sárga ) akkor készülj fel hideg élelemmel 1 évre :D
Ha normál színt akkor volt olyan kereskedés aki 6 hónapot mondott és volt aki 2 hónapot ( Pappas ).
WarbiRunner (Gyuri)04-10-2021 15:30:52 // 22376
Két háromgyerekes Giuliás biztosan van itt :-) MInden azon múlik, hogy széltére hogyan férnek el hátul. Egy gyereküléssel teljesen vállalható. Sajnos az Isofix miatt a gyerekülés nagyon középre tolódik, emiatt ha mindenki beköti magát hátul, a középen ülőnek keskeny hely marad a gyerekülés és a túloldali övcsat között. Ennek ellenére nálunk működik a dolog, a kisebbik lányom panaszmentesen elfér középen. Érdekes módon a hatalmas kardánalagútra nem panaszkodott eddig senki.
Irracionális, vagy nem, de nekem az a tapasztalatom, hogy a soküléses, nagycsaládos sztereotip megoldások nagyon jók térérzet szempontjából, plusz ész nélkül lehet lomolni beléjük. Ez meg egy utazóautó, ami kényelmes. Ha befér a nép, és az összes cuccuk betetriseződött hátra, akkor kényelmesebb az ülés, a rugózás, jobb az útfekvés, jobb benne utazni. És nem kevéssel kevesebbet kell benne ülni XD Nekünk pont ez jött be nagyon a Giuliában, hogy vezetési élményben is többet ad, mint az elődei, és kényelemben is messze felülmúlja őket. Zajszigetelésben, rugózási komforban, kasznimerevségben, mindenben.
Irracionális, vagy nem, de nekem az a tapasztalatom, hogy a soküléses, nagycsaládos sztereotip megoldások nagyon jók térérzet szempontjából, plusz ész nélkül lehet lomolni beléjük. Ez meg egy utazóautó, ami kényelmes. Ha befér a nép, és az összes cuccuk betetriseződött hátra, akkor kényelmesebb az ülés, a rugózás, jobb az útfekvés, jobb benne utazni. És nem kevéssel kevesebbet kell benne ülni XD Nekünk pont ez jött be nagyon a Giuliában, hogy vezetési élményben is többet ad, mint az elődei, és kényelemben is messze felülmúlja őket. Zajszigetelésben, rugózási komforban, kasznimerevségben, mindenben.
Piritu - 1.000.00004-10-2021 15:00:54 // 22375
A Giulia blogomban találsz költségeket is.
WarbiRunner (Gyuri)04-10-2021 14:46:19 // 22374
Néha jó lenne kikapcsolni, de az esetek többségében jóvanazúgy. :-)
Szerencsére problémám az nincs, nekem ez így jó.
Szerencsére problémám az nincs, nekem ez így jó.
RomeoOne04-10-2021 12:51:44 // 22373
Nekem más bajom nincs, csak, hogy hangja legyen. De így, hogy Race-ben sincs folyton nyitva a kipuff, így nem nagyon tetszik. Nekem csak annyi kéne, hogy ott nyitva legyen mindig, mint régen.
aranytl04-10-2021 12:43:33 // 22372
Race módban úgy tudom nincs korlátozás. Nekem tetszik amúgy ez az okos sperr, ezért is könnyű szépen vezetni. Persze ez azzal is jár, hogy nem teljesen te irányítasz.
A chip tuning felé vezet az út sajnos. Valahogy csak kibírjuk azt az 5 évet :)
A squadra kínál felhasználóbarát ecu programot. Az euro6 miatti nyűgöket is ki lehet iktatni.
A chip tuning felé vezet az út sajnos. Valahogy csak kibírjuk azt az 5 évet :)
A squadra kínál felhasználóbarát ecu programot. Az euro6 miatti nyűgöket is ki lehet iktatni.
RomeoOne04-10-2021 12:16:47 // 22371
Na jó, de inkább te is választanád azt, hogy az esp-t off-ba lehessen tenni :)
Az én problémám az, hogy így a '21-es modellévvel, (vagy fene tudja, hogy már a MY20-nál is így volt-e), már Race-ben sem nyitja a kipufogón a vákuumszelepet, csak alapjáraton. Utána, ha elindulsz vele, már ott is csak 3500 felett, mint D-ben. Nincs az, hogy gurulsz 2000-3000 köztti forulaton szép nagy morgással. Csak akkor szól, ha nyomod neki. Van, aki csak simán leköti a vákuumcsövet és kiékeli a szelepet, hogy mindig nyitva legyen. Én inkább rátölteném a régi progit, hogy R-ben mindenhol nyitva legyen. Csak még nem jártam utána, hogy ilyet lehet-e.
Az én problémám az, hogy így a '21-es modellévvel, (vagy fene tudja, hogy már a MY20-nál is így volt-e), már Race-ben sem nyitja a kipufogón a vákuumszelepet, csak alapjáraton. Utána, ha elindulsz vele, már ott is csak 3500 felett, mint D-ben. Nincs az, hogy gurulsz 2000-3000 köztti forulaton szép nagy morgással. Csak akkor szól, ha nyomod neki. Van, aki csak simán leköti a vákuumcsövet és kiékeli a szelepet, hogy mindig nyitva legyen. Én inkább rátölteném a régi progit, hogy R-ben mindenhol nyitva legyen. Csak még nem jártam utána, hogy ilyet lehet-e.
Zselé04-10-2021 12:11:04 // 22370
Sziasztok!
Úgy állnak a csillagok, hogyha jósolni lehet, jövő év elején nyugdíjba küldeném szegény öreg 159-esemet, és szeretnék egy Giuliába huppanni. Sokat gondolkodtam, melyik lenne a jó választás. Három gyerekes apukaként már maga a kasztni is irracionális, úgyhogy arra jutottam, hogy tök mindegy :D Tehát a képlet jelenleg egy 280 lovas, benzines Veloce felé mutat.
Az lenne a kérdésem, van köztünk, aki ezt a változatot hajtja? Ha jól érzékelem, a legtöbb a 200LE benzines, illetve diesel példányokból van.
Még egy kérdés: a kötelező szerviz költségek hogy alakulnak? Tudom, akinek majomra van, legyen banánra is, de kb. 10 éve volt utoljára új, garanciális, szakszervizbe hordandó autóm. Ma már biztos nem is köszönnek annyiért, amennyi akkor volt egy olajcsere egy Fiaton :))
Illetve mennyit kell várni mostanában, ha nem készletes lenne a modell? Mi a tapasztalat?
Bízom benne, hogy hamarosan cartársak leszünk!
Úgy állnak a csillagok, hogyha jósolni lehet, jövő év elején nyugdíjba küldeném szegény öreg 159-esemet, és szeretnék egy Giuliába huppanni. Sokat gondolkodtam, melyik lenne a jó választás. Három gyerekes apukaként már maga a kasztni is irracionális, úgyhogy arra jutottam, hogy tök mindegy :D Tehát a képlet jelenleg egy 280 lovas, benzines Veloce felé mutat.
Az lenne a kérdésem, van köztünk, aki ezt a változatot hajtja? Ha jól érzékelem, a legtöbb a 200LE benzines, illetve diesel példányokból van.
Még egy kérdés: a kötelező szerviz költségek hogy alakulnak? Tudom, akinek majomra van, legyen banánra is, de kb. 10 éve volt utoljára új, garanciális, szakszervizbe hordandó autóm. Ma már biztos nem is köszönnek annyiért, amennyi akkor volt egy olajcsere egy Fiaton :))
Illetve mennyit kell várni mostanában, ha nem készletes lenne a modell? Mi a tapasztalat?
Bízom benne, hogy hamarosan cartársak leszünk!
WarbiRunner (Gyuri)04-10-2021 10:00:47 // 22369
Szerintem logikus. Az esp elég erősen avatkozik be, ha meg lehet előzni azzal, hogy annyi nyomatékot enged amit még le is tud tenni, akkor nincs szükség a drasztikus pofozkodásra, szépen bekanyarodik. Én úgy vettem észre, hogy ez az autó (a 200 lovas) abszolút erről szól. Nem a versenypályát akarja megváltani, hanem bárhol ahol eszedbe jut, nagyon finoman megy.
Számomra a laptiming ezért sem igazán mérvadó. Egy versenypályás köridőnek nulla köze van az autó valós használhatóságához. Pályára a kőkemény futóművű nagyon erős autó kell. Nekem a kemény futóműből elég volt a 159 Ti tanulságnak. Nem rossz, csak nem arra mész amerre akarsz. Hanem amerre még el tudsz XD
A Giulia meg.. állat. Nagyon jó. Kinézel egy bármilyen 1244323552 sz. utat és nem veszed észre, hogy mennyire rossz úton mész. Kimozogja, megoldja. Nem bólogat, nem hánykódik, csak megy, mintha mi sem volna természetesebb. Tegnap kompoztunk is. Csak úgy. Felment, lejött XDD Bármikor választanám ezt egy sper vagy egy keményebb futómű helyett :-)
Számomra a laptiming ezért sem igazán mérvadó. Egy versenypályás köridőnek nulla köze van az autó valós használhatóságához. Pályára a kőkemény futóművű nagyon erős autó kell. Nekem a kemény futóműből elég volt a 159 Ti tanulságnak. Nem rossz, csak nem arra mész amerre akarsz. Hanem amerre még el tudsz XD
A Giulia meg.. állat. Nagyon jó. Kinézel egy bármilyen 1244323552 sz. utat és nem veszed észre, hogy mennyire rossz úton mész. Kimozogja, megoldja. Nem bólogat, nem hánykódik, csak megy, mintha mi sem volna természetesebb. Tegnap kompoztunk is. Csak úgy. Felment, lejött XDD Bármikor választanám ezt egy sper vagy egy keményebb futómű helyett :-)
RomeoOne04-10-2021 09:08:52 // 22368
Mondjuk, egy első kerekesnél még érthetőbb is a dolog, bár akkor már inkább raktak volna abba is egy önzáró diffit, ha már sportos autó. Hogy egy hátsó kerekesnél miért kell ez, az számomra érthetetlenebb.
Sperr nélkül persze az sem menne túl szépen nagy gázra kanyarban, de hogy még elektronikusan el is veszik az erejét azon túl, hogy nem engedi megcsúszni az már nagyon.... polkorrekt :)
(bár lehet, hogy ez ugyanaz a feature, azért érzi carver, hogy nem adja le az erőt, mert már csúszna és visszafogja az ECU)
Sperr nélkül persze az sem menne túl szépen nagy gázra kanyarban, de hogy még elektronikusan el is veszik az erejét azon túl, hogy nem engedi megcsúszni az már nagyon.... polkorrekt :)
(bár lehet, hogy ez ugyanaz a feature, azért érzi carver, hogy nem adja le az erőt, mert már csúszna és visszafogja az ECU)
leopop303-10-2021 23:15:27 // 22367
Pontosan, pedig álom egy autó
Forsberg03-10-2021 22:35:56 // 22366
Igen, ezért kap azóta is hideget meleget a szerencsétlen Abarth 500-as a laptimingban. :)
RomeoOne03-10-2021 22:32:21 // 22365
Nem akarlak elkeseríteni, de ez nem egy olyan dolog, amit pozitívumként fog kiemelni egy tesztelő, ha észreveszi :)
carver03-10-2021 21:54:41 // 22364
hihetetlen milyen finomságok vannak ebben az autóban. Pl csak akkor engedi rá a teljes erőt gyorsításnál amikor egyenesbe kerül a kormány... Csúcstechnológia amit eddig pl egyetlen tesztelő sem vett észre....
aranytl03-10-2021 11:10:25 // 22362
Egy újabb elismerő videó a németektől
aranytl03-10-2021 10:59:10 // 22361
Egy újabb elismerő videó a href='https://youtu.be/nnIL_7YSY1A' target='_blank'>németektől
leopop303-10-2021 09:15:52 // 22360
Akkor gondolom ezért nyomják így fék nélkül ezt a borzalmas stílust :/
denil102-10-2021 21:55:20 // 22359
Karotta már legalább fél éve nincs vezetői pozícióban, van is róla vlog és örül is neki.
carver02-10-2021 19:51:27 // 22358
akkor ezért, fordított sorrendben kell olvasni a posztokat :)
carver02-10-2021 19:36:58 // 22357
jól érezted, simán húz még 225-nél is, nem az erővel van a gond, meg is lepődtem mikor nem gyorsult tovább (nekem 235 rémlik). Bár az első splittert nem véletlenül tették rá a Q-ra, 200 fölött már könnyebb az eleje - igaz 230-nél a Q splittere is zár aszem...
leopop302-10-2021 07:55:55 // 22356
Sajnos az is igaz :/
Liquid02-10-2021 00:20:56 // 22355
a Karotta azért szólta volna le mert nem villanyos
leopop301-10-2021 23:36:58 // 22354
Totálgáz lett sajna már a totalcar pedig kiskoromban imádtam őket :/
Elolvastam a cikket, konkrétan aki ilyet leír fingja nincs semmiről, és az a hangnem.
Ha a főnöke lennék akkor mondanám hogy holnaptól nem kell jönni. Karotta mi a faszomat csinál nem olvassa el ezeket pubikálás előtt?
Elolvastam a cikket, konkrétan aki ilyet leír fingja nincs semmiről, és az a hangnem.
Ha a főnöke lennék akkor mondanám hogy holnaptól nem kell jönni. Karotta mi a faszomat csinál nem olvassa el ezeket pubikálás előtt?
WarbiRunner (Gyuri)01-10-2021 20:32:15 // 22353
DrB01-10-2021 16:04:36 // 22352
Köszi! Ahogy látom, nincs sajnos 18"-nál nagyobban.
Forsberg01-10-2021 16:02:32 // 22351
És mondja ezt egy szívó Dacia Lodgy volánja mögül...
G-MANN🍀01-10-2021 15:58:18 // 22349
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
543
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?