Az enyém tuti olcsóbb lesz ha piacra kerül.
Mondjuk a felni az nagyon kéne...
Forum >> Giulia
Piritu - 1.000.00018-11-2022 18:34:26 // 27320
Zselé18-11-2022 17:52:01 // 27319
Érdekes.. azért szerintem sokat fejlődött az ipar. A 159-et 167 ezerrel vettem 6 évesen. Most 11 éves, 380 ezer van benne. Ennek ellenére nem érzem hogy szét akarna esni. Rozsda se nagyon van.
quash18-11-2022 17:39:55 // 27318
Ezért kérdezem!
Nem megvenni akarom, csak szembe jött FB-n.
kb. hasonló mint az enyém, és úgy hogy az enyém 2019-es, nem hinném hogy 11M körül el lehetne adni.
Arról ne beszéljünk hogy ahogy te is írod, rendszám alapján max fél éve lehet az országban, állítólag Alfás tulaj.
Nem megvenni akarom, csak szembe jött FB-n.
kb. hasonló mint az enyém, és úgy hogy az enyém 2019-es, nem hinném hogy 11M körül el lehetne adni.
Arról ne beszéljünk hogy ahogy te is írod, rendszám alapján max fél éve lehet az országban, állítólag Alfás tulaj.
WarbiRunner (Gyuri)18-11-2022 16:17:44 // 27317
Első Alfámat, pontosítok. :-) 2007-ben vettem és egy 7 éves 146 jtd volt. A mai napig megy amúgy, ennyit a szigorú műszakikról, nagyon lyukas lehet már szegény XD. 250e-ig nem volt vészes, de futómű, fék bejátszott. Utána egyre több minden. A tapasztalatom erősen az volt, hogy ami gyári alaktrész kikerült belőle, és a helyére bármilyen jó minőségű u.gy. került, azok aztán nagyon rövid ideig bírták, vagy eleve semmi közük nem volt a gyári minőséghez. Így hangosabb lett, remegett, valami mindig eltért az áhított "gyári" érzéstől. Minden esetben csak bontott gyári alkatrésszel kerültem közelebb ahhoz amit szerettem volna. Aztán megvettem 118e-rel a TD-t 15(!) évesen, és végképp kiábrándultam. Mert az meg úgy kb a bontó elől eltolva tökéletesen jó volt. Mivel valós volt a km benne...Finoman működött, meg volt az amit a jtd-vel soha nem értem el. A gyárias újszerű érzet. Belül nem zörgött semmi, minden nagyon egyben volt. És ami döbbenet, hogy 9 év napi városozást kibírt ez a TD úgy, hogy az összes lengőkar gyári volt, a kuplung is gyári volt, sosem nyúltunk hozzá. A turbó is végig bírta, komoly szervizt azon az autón nem kellett csinálni, bármikor nekivágtunk vele egy BIhar hegység túrának akár... Nekem ez elég bizonyíték volt, a Giulietta projektet már eleve így kalkuláltam, csak jóval 100e km alatti jöhetett szóba, amin még lehetőleg senki semmit nem cserélt.
Zselé18-11-2022 15:37:38 // 27316
De az a bizonyos első milyen autó volt és mikor?
Van a családba ezredforduló környéki Peugeot, Skoda... Skoda 150 ezerrel, Peugeot 180 ezer km-el érett meg a bontóra... :D
Van a családba ezredforduló környéki Peugeot, Skoda... Skoda 150 ezerrel, Peugeot 180 ezer km-el érett meg a bontóra... :D
WarbiRunner (Gyuri)18-11-2022 15:25:32 // 27315
Részemről bizony ott a vége. Az első autómat 200e-rel vettem és 380e-rel adtam el. Ne is hasonlítsuk a fenntartását az összes többihez. És akkor még volt is szerelő és kifizethető áron dolgoztak. Még a hót öreg zöld TD is igazolta a sztereotípiát, 118e-rel vettük 16 évesen, 176e-ig hajtottuk, amiből 9 év napi város. Nem sok baja volt, gyári futóművel adtam tovább.
Zselé18-11-2022 15:10:59 // 27314
Szerintem meg lehet venni... nincs annak vége 200-nál! Inkább 400-nál mondanám ezt... Ld. az 59-esem, itt van mögöttem az udvaron 380 ezerrel - köszöni, jól van :)
Az, hogy 10 misi, az már inkább karcos az én gyomromnak. Akkor is, ha manapság ilyenek az árak...
Az, hogy 10 misi, az már inkább karcos az én gyomromnak. Akkor is, ha manapság ilyenek az árak...
Zselé18-11-2022 15:08:04 // 27313
Igen, akkor nekem már annyi, mert ez volt a második olajcsere és nem gargalizáltam eddig :D
WarbiRunner (Gyuri)18-11-2022 15:04:54 // 27312
És a feloldott kosz nyilván nem a szűrőben köt ki. XD Nekem is mondta a munkafelvevő, lehet pont egy valakiről beszélünk (OAH?). Szimpatikus volt és segítőkész, de neki is mondtam, hogy nem mernék semmi ilyet beletölteni a motorba.
Egy óra járatás mosó lötyivel nekem nagyon nem... oké hogy nincs terhelve, de a turbót és a motort is kenés helyett öblögetjük egy óráig.
Abban egyetértettünk, hogy ha valaki öblítőzi a motort, az tegye az elejétől fogva és minden alkalommal, így nem az lesz, hogy egy elkoszolódott motorból hirtelen feloldunk egy rakat szmötyit.
Egy óra járatás mosó lötyivel nekem nagyon nem... oké hogy nincs terhelve, de a turbót és a motort is kenés helyett öblögetjük egy óráig.
Abban egyetértettünk, hogy ha valaki öblítőzi a motort, az tegye az elejétől fogva és minden alkalommal, így nem az lesz, hogy egy elkoszolódott motorból hirtelen feloldunk egy rakat szmötyit.
WarbiRunner (Gyuri)18-11-2022 15:00:15 // 27311
Volt Veloce külső/belső csomagos Super. Nem is ez a baj ezzel. Ez is egy külföldről behozott autó, amiről valódi előéletet nem könnyű megtudni. 6e-t futott itthon, tehát a jelenlegi tulaj története a Honda szervizről és a garázsról az 5 hónap története. Piritu autóját multiair hibával együtt hamarabb megvenném, mint ezt.
Mondom, az én szememben egy mai (pláne prémium) autó vége 200e-nél van..
Mondom, az én szememben egy mai (pláne prémium) autó vége 200e-nél van..
Zselé18-11-2022 14:24:22 // 27310
Voltam ma 30 ezres szervizen. Minden jó, csak az első betéteim fogynak el kb. 5-10 ezer km múlva (akkor lesz 35-40 ezer - automatától nem is rossz. Bár nem nagyon szoktam fékezni :D)
Felhoztam a MultiAir kérdést - ha már "MultiAir-heteket" tartunk a fórumban, naná hogy belerángatom a márkaszerviz munkafelvevőjét :)
- Azt mondta, a Selenia a jó. Más olajjal még hamarabb jön a MultiAir baj (hja, ha MOL Botondot töltök bele, biztos... azért a Motulban jobban bízok, de mind1 - marketing is kell)
- Viszont adott egy érdekes tippet, amit állítólag nyugatabbra már csinálnak hivatalosan is - megnyújtva a MultiAir élettartamot: Van valami motor öblítő (10-12 ezer Ft/ adag), amit állítólag közvetlen olajcsere előtt érdemes beleönteni az autóba, és legalább egy órát járatni utána. Majd olajcsere: ez elvileg feloldja a sok trutymót és kiviszi. Azt mondta, van vele jó tapasztalat. Majd fogok kapni linket, mi is ez.
- Azt is megerősítette, hogy az MA szűrőkosár tényleg azon a bizonyos borzalmas helyen van..
Felhoztam a MultiAir kérdést - ha már "MultiAir-heteket" tartunk a fórumban, naná hogy belerángatom a márkaszerviz munkafelvevőjét :)
- Azt mondta, a Selenia a jó. Más olajjal még hamarabb jön a MultiAir baj (hja, ha MOL Botondot töltök bele, biztos... azért a Motulban jobban bízok, de mind1 - marketing is kell)
- Viszont adott egy érdekes tippet, amit állítólag nyugatabbra már csinálnak hivatalosan is - megnyújtva a MultiAir élettartamot: Van valami motor öblítő (10-12 ezer Ft/ adag), amit állítólag közvetlen olajcsere előtt érdemes beleönteni az autóba, és legalább egy órát járatni utána. Majd olajcsere: ez elvileg feloldja a sok trutymót és kiviszi. Azt mondta, van vele jó tapasztalat. Majd fogok kapni linket, mi is ez.
- Azt is megerősítette, hogy az MA szűrőkosár tényleg azon a bizonyos borzalmas helyen van..
Liquid18-11-2022 13:59:44 // 27309
Ez jó rész-yarisz :D A zene gondolom azért kellett hogy elnyomja a varrógéphangot :D Engem nagyon ritkán talál meg valami racsingos:)
Kb 2 hete volt egy olyan, hogy a passzátos azt hitte majd be akarok menni elé a köv. lekanyarodósávba, és nagyon nézett és határozottan indult, volt előnye, de aztán ha már racse akkor hajrá... nem arra mentem, de befértem volna elé :D
Kb 2 hete volt egy olyan, hogy a passzátos azt hitte majd be akarok menni elé a köv. lekanyarodósávba, és nagyon nézett és határozottan indult, volt előnye, de aztán ha már racse akkor hajrá... nem arra mentem, de befértem volna elé :D
SD18-11-2022 13:42:14 // 27308
Ez nem is velőce, csak pack, most akkor mi?:D
SD18-11-2022 13:40:46 // 27307
3 éves autókat elkezdtek cserélgetni, elbizonytalanodok a 30 éves tervemmel:D
WarbiRunner (Gyuri)18-11-2022 13:21:16 // 27306
Hosszú hónapok óta követjük az autó árakat, célkeresztben a Giuliákkal és más szóbajöhető (van ilyen szó? XD) prémium szedanokkal. Ez a kérdés, hogy reális e az ár, manapság nem létezik. :-)
Ha megnézed a piac alig mozdul, ugyanazok az autók vannak fent régóta. Az árak feljebb mennek ennek ellenére, főleg magán eladó esetén. Mégis néhány szerencsevadásznak ráharapnak a csalijára és hihetetlen összegért elkel a portéka. Szóval vevői oldalon kivárás, eladóin ár kitartás van, ami nem egy működő piac jele.
Hogy megvenném e ezt az autót ennyiért? Egész biztosan nem, teljesen értelmetlennek látom 10+ milliót adni egy olyan autóért ami a tervezett futásának 80%-át letudta.
Ha megnézed a piac alig mozdul, ugyanazok az autók vannak fent régóta. Az árak feljebb mennek ennek ellenére, főleg magán eladó esetén. Mégis néhány szerencsevadásznak ráharapnak a csalijára és hihetetlen összegért elkel a portéka. Szóval vevői oldalon kivárás, eladóin ár kitartás van, ami nem egy működő piac jele.
Hogy megvenném e ezt az autót ennyiért? Egész biztosan nem, teljesen értelmetlennek látom 10+ milliót adni egy olyan autóért ami a tervezett futásának 80%-át letudta.
quash18-11-2022 12:44:33 // 27305
Ennek reális lehet az ára?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulia/alfa_romeo_giulia_2.0_super_automata_panoramateto-tavtarto-veloce_pack-navi-race_gomb-18837611
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulia/alfa_romeo_giulia_2.0_super_automata_panoramateto-tavtarto-veloce_pack-navi-race_gomb-18837611
SD18-11-2022 08:54:04 // 27304
SD18-11-2022 07:58:00 // 27303
Amikor a yaris melletted pörgeti a kerekét a pirsoban kézifékkel, aztán felhangosítja a zenét is:D
És nyilván nem kezdesz vele versenyezni, minek... de aztán pont arra fordult mint én, és hát jött egy emelkedő... hát nem ment a kicsikocsi, mikor villogóval fékezek mögötte, érzi mivan :D
Persze asszon meg leoltott hogy "hogy kerülted ki azokat a terelőket a körforgalomban" pattogok az ülés két oldala közt.. Mondom semmi gond a passattal is így mentem volna csak azzal kihívás volt ezzel élvezet :D
Vagy ezt nem ide kell írni?:D
Giulia "Piú lamente" :)))
Csak semmi huligánkodás:) MIlyen ember az aki menés előtt felhangosítja a zenét?:D
Versus B: egy sima elsőbbségadásnál, Dinamic-ban nyomtam egy padlót 90° kanyarban hogy történjenek a dolgok és úgy keresztbe fordultam volna ha nem fog meg az elektronika:D nem hiába villog dudál nem kell ugrálni, addig csak az ő baja:D Nem voltam még felkészülve lelkileg mi fog történni :D
De eskö mamár egyenesbe raktam a gépet kútról kifele:))))
És nyilván nem kezdesz vele versenyezni, minek... de aztán pont arra fordult mint én, és hát jött egy emelkedő... hát nem ment a kicsikocsi, mikor villogóval fékezek mögötte, érzi mivan :D
Persze asszon meg leoltott hogy "hogy kerülted ki azokat a terelőket a körforgalomban" pattogok az ülés két oldala közt.. Mondom semmi gond a passattal is így mentem volna csak azzal kihívás volt ezzel élvezet :D
Vagy ezt nem ide kell írni?:D
Giulia "Piú lamente" :)))
Csak semmi huligánkodás:) MIlyen ember az aki menés előtt felhangosítja a zenét?:D
Versus B: egy sima elsőbbségadásnál, Dinamic-ban nyomtam egy padlót 90° kanyarban hogy történjenek a dolgok és úgy keresztbe fordultam volna ha nem fog meg az elektronika:D nem hiába villog dudál nem kell ugrálni, addig csak az ő baja:D Nem voltam még felkészülve lelkileg mi fog történni :D
De eskö mamár egyenesbe raktam a gépet kútról kifele:))))
carver17-11-2022 22:33:07 // 27302
❤ majestic... vagy ahogy az enyémet szoktam emlegetni: a báránybőrbe bújt farkas :)
Piritu - 1.000.00017-11-2022 17:28:40 // 27301
Tévedtem az angol pdf 82 oldalas, a magyar papír alapú 166 :-)
zgi52117-11-2022 15:47:14 // 27300
bolondbiztos magyarul :)
SD17-11-2022 15:01:00 // 27299
Akkor ez a kerékcsere üzemmód amikor felállsz az emelőre és még told hátra kicsit, vagy tényleg az automata autómosóban ezzel tudsz...
Már ha valaki egy ilyen gyöngyszemet akarna daráltatni:D
Már ha valaki egy ilyen gyöngyszemet akarna daráltatni:D
quash17-11-2022 14:56:12 // 27298
Igen!
De közben kipróbáltam normálisan, leállítod tényleg N-ben marad, de csak addig amíg a gyújtás rajta van.
Ha leveszed gyújtás is, akkor reteszel ....
Szóval ez sok mindenre nem jó.
De közben kipróbáltam normálisan, leállítod tényleg N-ben marad, de csak addig amíg a gyújtás rajta van.
Ha leveszed gyújtás is, akkor reteszel ....
Szóval ez sok mindenre nem jó.
WarbiRunner (Gyuri)17-11-2022 14:34:35 // 27297
Ez ennyi, ha úgy ítéli, hogy lassú vagy, akkor megérdemled a tatter fokozatot XP
Nekem még eddig nem hiányzott az M mód, annyi módon veszi az adást hogy mit akarok tőle. Több idő matatni a váltókarral, mint amennyi idő alatt egy gázpedál billentésre már vissza is váltott. Lényegében a P és az R módok váltásán kívül a választókart nem is használom... még megkopna a szép bőr borítása XD
Nekem még eddig nem hiányzott az M mód, annyi módon veszi az adást hogy mit akarok tőle. Több idő matatni a váltókarral, mint amennyi idő alatt egy gázpedál billentésre már vissza is váltott. Lényegében a P és az R módok váltásán kívül a választókart nem is használom... még megkopna a szép bőr borítása XD
SD17-11-2022 14:23:53 // 27296
gyanítom ha úgy hagynám az nem feltétlen lenne jó neki, de ez ott bukik meg hogy a régi vasnál volt 10-10cm az ajtónál ahol tudtam ha egyenesben van a kerék ki fog férni, itt viszont most van mondjuk a tükörtől behajtva 3-3cm... és ha meglökted már nem tudod megállítani, csak a garázs előtt víz összefolyó állítja meg amikor meg vagy 2m visszagurul a garázs felé:D én aki tudom vicces ha valaki nézi fogja a fejét:D De nem Giuliát nem lököm ki mert ha letépi a tükrét abból sok beindítás kijön:D
Zselé17-11-2022 13:57:11 // 27295
Ez oké, de - bocs, nem olvasom a manualt, és most is annyira magyartalan - ehhez ugye már készülni kell, és így kell leállítani, nem?
Tehát ha most kitalálod, hogy odébb tolnád, de nem így állítottad le, akkor ugyanúgy be kéne indítani - mert járó motor nélkül nem tudod üresbe tenni. Vagy tévedek?
Tehát ha most kitalálod, hogy odébb tolnád, de nem így állítottad le, akkor ugyanúgy be kéne indítani - mert járó motor nélkül nem tudod üresbe tenni. Vagy tévedek?
Piritu - 1.000.00017-11-2022 13:40:17 // 27294
"uterom sosem fog tempomatot használni.. de tud vezetni jól.." - őt viszont remekül meg fogja lepni az autó a menetbiztonsági hóbelevancokkal. Mint a kollégámat akit a németben bérelt autó előzés után nem engedte vissza a jobb oldalra mert nem indexelt jobbra (sávkövetö), vagy mint engem a mostani Giulia amikor nem hagyott bejárni a garázsba az ütközésmegelőző rendszer (mondjuk én tudtam hogy van, de nagyon meglepett amikor a garázs közepén besatuzott)
Szóval számomra ez az autó inkább egy számítógépes játék...
Csak a MyCar leírása 82 oldalas és akkor még be sem indítottuk a motort :-DD
Hétfőre készül a csekklista hogy mit kell kikapcsolni mielőtt kihozom az átvevőhelyről :-DD
Szóval számomra ez az autó inkább egy számítógépes játék...
Csak a MyCar leírása 82 oldalas és akkor még be sem indítottuk a motort :-DD
Hétfőre készül a csekklista hogy mit kell kikapcsolni mielőtt kihozom az átvevőhelyről :-DD
quash17-11-2022 13:26:03 // 27293
Kipróbáltam, működik is.
Nálam előfordul hogy ki akarom rakni a garázsból, de csak ezért elindítani ...
Így simán ki lehet majd lökni! :D
Nálam előfordul hogy ki akarom rakni a garázsból, de csak ezért elindítani ...
Így simán ki lehet majd lökni! :D
RomeoOne17-11-2022 12:49:18 // 27292
Lényegében az M-módnak a váltókaron semmi értelme ha van váltófül.
Én ezt azért nem mondanám. M-nek az a lényege, hogy ne váltson el. Max akkor fog lefelé, ha már lefulladna.
Sokszor volt úgy, hogy magasan akartam tartani a fordulatot, mert vártam a lehetőséget, hogy kilőhessek, pl. előzésnél, vagy ha kihúznak előlem a külsőbe, pálya felhajtón stb., de ha simán D-ben voltam és nem volt M-ben, akkor pár másodperc múlva feljebb váltott. Ez elég idegesítő, ilyenkor érdemes kitenni M-be.
Mondjuk ha hajtva van, akkor átáll hamar a váltó is, akkor már kézzel is felesleges belenyúlkálni. Sokkal többször nyúltam bele felfelé, hogy most már ne forogjon annyit, nem lesz akció mnit amennyit lefele kellett, hogy menjen már
Én ezt azért nem mondanám. M-nek az a lényege, hogy ne váltson el. Max akkor fog lefelé, ha már lefulladna.
Sokszor volt úgy, hogy magasan akartam tartani a fordulatot, mert vártam a lehetőséget, hogy kilőhessek, pl. előzésnél, vagy ha kihúznak előlem a külsőbe, pálya felhajtón stb., de ha simán D-ben voltam és nem volt M-ben, akkor pár másodperc múlva feljebb váltott. Ez elég idegesítő, ilyenkor érdemes kitenni M-be.
Mondjuk ha hajtva van, akkor átáll hamar a váltó is, akkor már kézzel is felesleges belenyúlkálni. Sokkal többször nyúltam bele felfelé, hogy most már ne forogjon annyit, nem lesz akció mnit amennyit lefele kellett, hogy menjen már
SD17-11-2022 12:48:51 // 27291
SD17-11-2022 12:41:00 // 27290
Én úgy vagyok vele ha ezeket az autókat egy 70 éves ember ugyan úgy el tudja vezetni mint egy 20 éves akkor a manuál csemege téli estékre...
Jó ez a manual, de a lényeg nekem a bejáratós sztori volt a többit majd sorban:)))
Muterom sosem fog tempomatot használni.. de tud vezetni jól..
Én is bizonytalanul nyomtam be először az autóján:D
Az automata ablaktörlő ezek mind úgy vannak tervezve hogy ha valaki most szállt ki egy zsiguliból az is elboldoguljon vele, tehát ezek kiegészítő funkciók.
De pl az index néha megviccel.... azt megcsinálhatták volna normálisan:D
Ma pl: pont akkor vette vissza mikor már én akartam és másik irányba index lett belőle megint.. ha fizikailag ott maradna ilyen nem tud történni.
De megszokható:P Egye fene, van más is ami meg jó.
Jó ez a manual, de a lényeg nekem a bejáratós sztori volt a többit majd sorban:)))
Muterom sosem fog tempomatot használni.. de tud vezetni jól..
Én is bizonytalanul nyomtam be először az autóján:D
Az automata ablaktörlő ezek mind úgy vannak tervezve hogy ha valaki most szállt ki egy zsiguliból az is elboldoguljon vele, tehát ezek kiegészítő funkciók.
De pl az index néha megviccel.... azt megcsinálhatták volna normálisan:D
Ma pl: pont akkor vette vissza mikor már én akartam és másik irányba index lett belőle megint.. ha fizikailag ott maradna ilyen nem tud történni.
De megszokható:P Egye fene, van más is ami meg jó.
Piritu - 1.000.00017-11-2022 12:12:37 // 27289
"Beleolvastam a Connect manualba... na hagyjuk, inkább kisérletezek XD" - szerintem ez lesz az első autóm aminél nem fogom végigolvasni a könyvet.
3 könyvet kaptam a kocsihoz, két vastagot és egy vékonyabbat.
Az egy dolog hogy nagy része felesleges "FIGYELMEZTETÉS" de a maradék is olyan terjengős körmondatokban van hogy néha kétszer kell elolvasni hogy az ember megértse. (Főleg a menettámogató cuccoknál.)
3 könyvet kaptam a kocsihoz, két vastagot és egy vékonyabbat.
Az egy dolog hogy nagy része felesleges "FIGYELMEZTETÉS" de a maradék is olyan terjengős körmondatokban van hogy néha kétszer kell elolvasni hogy az ember megértse. (Főleg a menettámogató cuccoknál.)
SD17-11-2022 11:45:22 // 27288
Még a mai napig kiszállok garázsba állásnál hogy ne érjen oda a másik oldala, pedig már tudok mennit kell hagyni a vezető oldalon:D de nem hiszem el meg kell néznem:D
nem sok ez az 1800km még friss ez, csak ízlelgetem:)
nem sok ez az 1800km még friss ez, csak ízlelgetem:)
WarbiRunner (Gyuri)17-11-2022 11:33:22 // 27287
Szerintem is tanul valamennyire. Meg te is tanulod őt :-)
SD17-11-2022 11:09:29 // 27286
vagy a SIM-kártyán megy a gyárba az info.. na ez a hülye is kinyomkodja a start/stop-ot, jó akkor írjatok neki a műszerfalra 12L/100 és majd leszokik róla:D
De tartom magam:D
De tartom magam:D
SD17-11-2022 11:07:57 // 27285
hát gondolkozok rajta, de nem sürgős ha netán meglep a család krácsonyra nem fogom visszadobni:D:D:D vagy a mikulás, meg is kéne írni a levelet:D:D:D csak el ne vigye egy körre az autót is:D:D:D
meglátjuk, igen kényelmesen a kormány mellett pöcögtetni, de majd még lássam, igazából ha manuálba raktam eddig mindig 5-6k körül forgattam az meg már milyen nem arra való:D
de mindig ott kötöttem ki:P
Közben 2-5k körül húz jól... a többi már csak tüzijáték:P
Lássuk hogy működik, adjunk neki esélyt.
Amúgy szerintem a váltó is tanul.. mostanában nem váltogatja el olyan idióta módon a fokozatokat, vagy már lábbal vezérlem hogy oda nyomok neki egy kicsit és akkor nem mert váltani:D
De eskü tanulja:)
meglátjuk, igen kényelmesen a kormány mellett pöcögtetni, de majd még lássam, igazából ha manuálba raktam eddig mindig 5-6k körül forgattam az meg már milyen nem arra való:D
de mindig ott kötöttem ki:P
Közben 2-5k körül húz jól... a többi már csak tüzijáték:P
Lássuk hogy működik, adjunk neki esélyt.
Amúgy szerintem a váltó is tanul.. mostanában nem váltogatja el olyan idióta módon a fokozatokat, vagy már lábbal vezérlem hogy oda nyomok neki egy kicsit és akkor nem mert váltani:D
De eskü tanulja:)
SD17-11-2022 11:03:54 // 27284
a kávédaráló még megvan ha unatkozik, de már halkul:D szertintem a difi kell bekopjon:D
quash17-11-2022 10:48:52 // 27282
Tényleg érdemes lehet néha beleolvasni a manualba! :D
Mégis lehet üresben hagyni (még nem próbáltam ki):
A MOTOR LEÁLLÁSAKOR A PARK AKTIVÁLÁSÁT TILTÓ RENDSZER
Csak amennyiben feltétlen szükségessé válna (pl. tolással történő mozgatás, úzóberendezéses autómosás) iktassuk ki a P (Parkolás) üzemmód automatikus bekapcsolását a motor leállításakor, ehhez a következőkben leírtakat kell tennünk:
- álló jármű;
- aktivált N (Üres) üzemmód;
- legalább 3 másodpercig nyomjuk le az indító nyomógombot.
Mégis lehet üresben hagyni (még nem próbáltam ki):
A MOTOR LEÁLLÁSAKOR A PARK AKTIVÁLÁSÁT TILTÓ RENDSZER
Csak amennyiben feltétlen szükségessé válna (pl. tolással történő mozgatás, úzóberendezéses autómosás) iktassuk ki a P (Parkolás) üzemmód automatikus bekapcsolását a motor leállításakor, ehhez a következőkben leírtakat kell tennünk:
- álló jármű;
- aktivált N (Üres) üzemmód;
- legalább 3 másodpercig nyomjuk le az indító nyomógombot.
WarbiRunner (Gyuri)17-11-2022 10:46:27 // 27281
Ennyit tudtam én is :-)
WarbiRunner (Gyuri)17-11-2022 10:45:47 // 27280
Nem kell manualba tenni, ez benne a zseniális. A 159-volt olyan, hogy manualba kellett tenni, nekem az úgy nem volt teljesen kerek.
A Giulia viszont együtt dolgozik veled. Kézzel belenyúlsz, és figyeli, hogy aztán mit csinálsz. Ha csak egyet váltottál mondjuk, és nem nyomod neki annyira, akkor viszonylag hamar visszaveszi az irányítást (a fokozat kijelzés eltűnik, D megjelenik a kijelzőn). Ha érzi, hogy váltogatsz, gépészkedsz, akkor nálad hagyja a kontrollt, nem veszi vissza D-be.
Nekem eddig kétszer sikerült elérni a fordítottját is, hogy D-ből átadta Manual 2-esbe.
Lényegében az M-módnak a váltókaron semmi értelme ha van váltófül.
Csak javasolni tudom, építtesd be minél hamarabb, egy élmény :-)
A Giulia viszont együtt dolgozik veled. Kézzel belenyúlsz, és figyeli, hogy aztán mit csinálsz. Ha csak egyet váltottál mondjuk, és nem nyomod neki annyira, akkor viszonylag hamar visszaveszi az irányítást (a fokozat kijelzés eltűnik, D megjelenik a kijelzőn). Ha érzi, hogy váltogatsz, gépészkedsz, akkor nálad hagyja a kontrollt, nem veszi vissza D-be.
Nekem eddig kétszer sikerült elérni a fordítottját is, hogy D-ből átadta Manual 2-esbe.
Lényegében az M-módnak a váltókaron semmi értelme ha van váltófül.
Csak javasolni tudom, építtesd be minél hamarabb, egy élmény :-)
quash17-11-2022 10:44:18 // 27279
Én ennyi funkcióról tudok:
- kettőt egyszerre húzod -> N
- +-t húzod P-ben, N-ben, akkor D-be rakja
- illetve értelemszerűen ha D-ben vagy, bármikor fel vagy le választ, akkor vált, majd X idő múlva visszamegy automatikusra.
- kettőt egyszerre húzod -> N
- +-t húzod P-ben, N-ben, akkor D-be rakja
- illetve értelemszerűen ha D-ben vagy, bármikor fel vagy le választ, akkor vált, majd X idő múlva visszamegy automatikusra.
WarbiRunner (Gyuri)17-11-2022 10:34:54 // 27278
A hangja változik, ez biztos. Nekem az elején zavaró volt az a kávédaráló hang. Valahol 8e km körül kezdett feltűnni, hogy már nem darál olyan keményen, normálisabb hangja lett.
WarbiRunner (Gyuri)17-11-2022 10:32:29 // 27277
Beleolvastam a Connect manualba... na hagyjuk, inkább kisérletezek XD
Viszont arra is most jöttem, rá, hogy a csempék egy része a kijelzőn (widgetek?) fel-le görgethető. A Radio és a Media közt csak le-fel lapozok, és egy pöttyintéssel elindítom amelyik tetszik. Azt utána megjegyzi, és legközelebb azt kapcsolja be induláskor. Igazából teljesen kézenfekvő, minimál tapizást igényel. Tetszik. A váltófület legközelebb kipróbálom megint, hogy tényleg az váltott e át rádióról telefonra, másra nem tudok gondolni.
Viszont arra is most jöttem, rá, hogy a csempék egy része a kijelzőn (widgetek?) fel-le görgethető. A Radio és a Media közt csak le-fel lapozok, és egy pöttyintéssel elindítom amelyik tetszik. Azt utána megjegyzi, és legközelebb azt kapcsolja be induláskor. Igazából teljesen kézenfekvő, minimál tapizást igényel. Tetszik. A váltófület legközelebb kipróbálom megint, hogy tényleg az váltott e át rádióról telefonra, másra nem tudok gondolni.
SD17-11-2022 10:20:38 // 27276
Ha nincs manualban és ráhúzok valamelyik irányban akkor vált ideiglenesen?
Nekem nincs még fül, ezért kérdezem, vagy előbb ki kell rakni manualba?
Nekem nincs még fül, ezért kérdezem, vagy előbb ki kell rakni manualba?
SD17-11-2022 10:16:36 // 27275
Ha kitörlöd a BT device-k közül akkor nem fogja:)
SD17-11-2022 10:15:32 // 27274
Ma reggel benyomtam a tempomatot 10km/h-nál dugóban és hozott szépen:) Ha megáll hosszabban a sor akkro szólni kell neki hogy induljon, de amúgy 70-re állítva megy 3-al akár:)
Ha valaki be akart sorolni vagy én váltottam sávot akkor cancel, de amúgy baromi kényelmes.
Na erre jó a A mód betettem és szépen tötyögött a forgalommal:)
A hangjára vagy ráállt a fülem vagy most kezd kiégni a kipu mert egyre szebb:)))
Full megvan benne a TwinsSpark érces karaktere is és a lelkes alfa hang, ezek tudnak:)
Szeirintem 2500 fölé nem ment ma reggel:O :D
12L/100:P Start/Stop off...
Ha valaki be akart sorolni vagy én váltottam sávot akkor cancel, de amúgy baromi kényelmes.
Na erre jó a A mód betettem és szépen tötyögött a forgalommal:)
A hangjára vagy ráállt a fülem vagy most kezd kiégni a kipu mert egyre szebb:)))
Full megvan benne a TwinsSpark érces karaktere is és a lelkes alfa hang, ezek tudnak:)
Szeirintem 2500 fölé nem ment ma reggel:O :D
12L/100:P Start/Stop off...
Zselé17-11-2022 10:14:48 // 27273
Nekem újkora óta random elindítja az iphone-ról a zenét.. Hiába állítottam be, hogy "recall last", és állandóan rádióról állítom le.. Lehet hogy a BT zavarodik össze néha, nem tudom :)
RomeoOne17-11-2022 10:12:44 // 27272
Kézikönyvben meg kell nézni mi mindent lehet a fülekkel csinálni. Én is olvasgattam régebben, de csak az rémlik, hogy lehet vele sok mindent csinálni, amire elsőre nem si gondoltam. Érdemes időnként feleleveníteni. Lehet van mód a váltókar mozgatás nélküli hátramenetre is.
SD17-11-2022 10:10:31 // 27271
Vannak ilyen automata elindulások, amin hagytad elvileg azon csatlakozik és játsza tovább, tud ugy Bt telfont is meg kábelt, és nyilván a rádió.. Ezekből válogat kis szerencsével:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
543
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?