most bevallom én nem nézegettem de nem kelllene legyen az első oldalon egy kitöltendő adat tábla, tulaj stb? itt egy beragasztott papírt látok, az olaszok kifelejtették az oldalt?:D
Forum >> Giulia
SD22-02-2023 19:15:11 // 29339
Piritu - 1.000.00022-02-2023 19:10:53 // 29338
hihi, én is utólag kaptam :-)
Piritu - 1.000.00022-02-2023 19:09:08 // 29337
és az benne van hogy a te autódhoz tartozik?
pl. alvázszám?
pl. alvázszám?
Hardy22-02-2023 18:23:42 // 29336
Nekem úgy hogy olasz volt megmondtak mindent róla.
TtK22-02-2023 18:07:44 // 29335
Én a két első kötelező szervízt a németeknél csináltattam. Mind a két helyen (az első csődbe ment közben :) ) az extratartozékok oldalán pecsételtek. :D Az elsőnél még pecsételtettem velük a jó helyre is, a másodiknál már elfelejtettem. Azóta lejárt a gari, úgyhogy Aliék szervizelik. Nekik nem okozott kihívást a jó helyre pecsételni (a gyári nyilvántartásba nyilván nem tudtak beírni).
WarbiRunner (Gyuri)22-02-2023 17:24:06 // 29334
Na oké, akkor jó, legközelebb beíratom azért amit kell. :-)
quash22-02-2023 16:21:34 // 29333
Kell hogy legyen!
Én amikor vettük Giu-t, lekérdeztettem a szerviztörténetet.
Minden szerviz látogatás benne volt, dátum, miért (pl. kampány visszahívás), etc ...
Egyezett is a hozzá adott szervizfüzettel.
Én amikor vettük Giu-t, lekérdeztettem a szerviztörténetet.
Minden szerviz látogatás benne volt, dátum, miért (pl. kampány visszahívás), etc ...
Egyezett is a hozzá adott szervizfüzettel.
SD22-02-2023 16:02:48 // 29332
Igen a szervíz könyv azzal a tulaj kolbászol és ha nem rinyál elfeljtenek pecsételni, ez máshol is így van:D
WarbiRunner (Gyuri)22-02-2023 15:36:07 // 29331
Nekem elmaradt. Eleve nem kaptam szervizkönyvet átadáskor, kimaradt a pakkból. Azt pótolták, vittem is az egy éves szervizre, aztán ahogy odatettem a hátsó ülésre, az úgy is maradt. Én is elfelejtettem, de lehet nem nekem kéne hogy eszembe jusson :-) Majd next tájm hátha.
Liquid22-02-2023 15:04:04 // 29330
Nekem benne vannak a pecsétek.
Liquid22-02-2023 15:03:13 // 29329
Valami van, mert a CarNet-nek írtam mailt még akkor mikor vettük a Stelvio-t, és kértem infót. Válaszolták, hogy a Pappas adta el, illetve felsorolták a 3 olajcserés szervízt dátummal km-rel.
SD22-02-2023 14:59:26 // 29328
hát lehet pont ezért, de érdekes kérdés:D
SD22-02-2023 14:59:07 // 29327
valamilyen digitális nyilvántartás kell hogy legyen a gyártó fele hogy megtörtént-e az időszakos szerviz.. mert ha ez nincs akkor csak a helyi bagázst kell lefizetni és már garis is minden is:D
és azért nem csak ilyen magasan fejlett kultúrák vannak a világban mint hazánk:))))
lehet hogy ezzel vissza is élnének, ezért kéne legyen:D
és azért nem csak ilyen magasan fejlett kultúrák vannak a világban mint hazánk:))))
lehet hogy ezzel vissza is élnének, ezért kéne legyen:D
WarbiRunner (Gyuri)22-02-2023 14:57:13 // 29326
Nekem meg két szerviz után egy üres szervizkönyvem...
Piritu - 1.000.00022-02-2023 14:50:35 // 29325
Érdekes kérdés..
... nekem olyan papír alapú van amiben csak arra nincs utalás hogy melyik autóhoz tartozik :-))
... nekem olyan papír alapú van amiben csak arra nincs utalás hogy melyik autóhoz tartozik :-))
WarbiRunner (Gyuri)22-02-2023 14:36:10 // 29324
Kérdés. Szerintetek van digitális szerviztörténet a Giuliákhoz? Ugyanis a hazai képviselet szerint ilyen nincs. Nekem pedig az OAH-ban mondták, hogy mindegy hogy pecsételnek e vagy nem, a digitális szervizkönyvben ott van minden. Melyik állítás az igaz?
WarbiRunner (Gyuri)22-02-2023 14:33:34 // 29323
Nem tudom, nekem nem tűnt fel. Ma ovijáratban Giuliáztam (sok cuccot vittünk), de még indulás előtt D-be teszem, az N mód az kuka, a kapun kimenni is vacak :-))
WarbiRunner (Gyuri)22-02-2023 14:29:58 // 29322
A multiair tuning ennek az autónak nagy potenciálja. A multiair rendszer az 1.4 170 lovasnál sokkal többet mutat magából, mint a Giuliánál. Képes olyan gázreakcióra, majdcsak mint egy jó karbis motor. Sokkal direktebb, pedig ugye az 1.4 motor nem közvetlen befecskendezős. Fordulaton is tovább él, és ez főleg programozás kérdése. A vez. tengely elég a nagyobb fordulathoz, az erősebb rugó max azért kell, hogy időben be is tudjon zárni a szelep ha tényleg 8k környéke a cél.
A GPF egy élménygyilkos alkatrész alapvetően. Egy jó hegyi menetben persze nem sokat zavar, szerencsére, de elég csak rápöccinteni a gázra álló helyben... és kivárni a fordulat végtelenségig tartó visszaesését.Rálépek a gázra, visszamegyek a házba mert ott hagytam az irataimat, visszasétálok az autóhoz és talán esetleg addigra alapjáraton van :-))
És nem csak a GPF, mert a fl előtti bár jobb, de egyáltalán nem jó ebben. A multiair van úgy hangolva gondolom kipufogógáz etetés céllal. Nálam ezért sem játszik a sportkipufogó, ettől ványadt a váltás hang is.
Aki nem hiszi, rugdosson megy egy Giulietta Multiairt D-ben, aztán menjen vele egy kört :-) Kategóriákkal jobb.
A GPF egy élménygyilkos alkatrész alapvetően. Egy jó hegyi menetben persze nem sokat zavar, szerencsére, de elég csak rápöccinteni a gázra álló helyben... és kivárni a fordulat végtelenségig tartó visszaesését.Rálépek a gázra, visszamegyek a házba mert ott hagytam az irataimat, visszasétálok az autóhoz és talán esetleg addigra alapjáraton van :-))
És nem csak a GPF, mert a fl előtti bár jobb, de egyáltalán nem jó ebben. A multiair van úgy hangolva gondolom kipufogógáz etetés céllal. Nálam ezért sem játszik a sportkipufogó, ettől ványadt a váltás hang is.
Aki nem hiszi, rugdosson megy egy Giulietta Multiairt D-ben, aztán menjen vele egy kört :-) Kategóriákkal jobb.
SD22-02-2023 14:25:08 // 29321
Igazából én használom a D és N módokat is, sőtt a sípálya parkolóból kifele meg szűzhóban hegyen megfordulni jó volt az A is, de az csak ott:D
De most ovijárat parkolóból ki-be állás ode nem kell D ha marháskodik… ha hülyén vált megy manuálba és belenyulkálok:D
D-ben néha körforgaomban kecskésedik:D:D eskü észreveszi hogy körforgalomban vagyunk és ívközépen rúg egyett hogy menjünk már baszod:D
Nyugalom megzavarására alkalmas beállítások:D
De most ovijárat parkolóból ki-be állás ode nem kell D ha marháskodik… ha hülyén vált megy manuálba és belenyulkálok:D
D-ben néha körforgaomban kecskésedik:D:D eskü észreveszi hogy körforgalomban vagyunk és ívközépen rúg egyett hogy menjünk már baszod:D
Nyugalom megzavarására alkalmas beállítások:D
WarbiRunner (Gyuri)22-02-2023 14:10:35 // 29320
Tedd már át D-be XD
Nyilván ezeknek az autóknak is az lesz a sorsa mint a dpf-es dízelek jórészének ha még lesz mód rá. A környezetvédelmi cuccokat egyetlen mérnök sem önszántából tervezi bele.
Nyilván ezeknek az autóknak is az lesz a sorsa mint a dpf-es dízelek jórészének ha még lesz mód rá. A környezetvédelmi cuccokat egyetlen mérnök sem önszántából tervezi bele.
SD22-02-2023 13:21:49 // 29319
Hát valóban mind a motorbőgetés mind a straight pipe a Giulia 2.0-án iszonyat vánnyadt hangot ad:D
Néztem multiair tuningot, ha kicserélik a rugókat erősebbekre akkor el lehet jutni 7-8K tiltásra:))) Az lenne egy élmény fokozó más kérdés hogy milyen áron:D
Mert ez a 6500-nál tilt ez is az esetek 99%-ban már bőven elég de néha egy-egy ökörködésre:D persze nyilván akkor meg már 9000 kéne:D
Néztem multiair tuningot, ha kicserélik a rugókat erősebbekre akkor el lehet jutni 7-8K tiltásra:))) Az lenne egy élmény fokozó más kérdés hogy milyen áron:D
Mert ez a 6500-nál tilt ez is az esetek 99%-ban már bőven elég de néha egy-egy ökörködésre:D persze nyilván akkor meg már 9000 kéne:D
SD22-02-2023 13:19:29 // 29318
Enyém még sosem indította magát 1300-1400 fölött??? :O Mondjuk csak karácsonykor volt kint hidegben pár napot.
Én azzal számolok hogy az ilyen dolgok mint katalizátor, részecskeszűrő addig lesznek benne míg problémamentesek.. utána kuka:)
Más kérdés hogy mondjuk addigra ez mennyire lesz nyakazás közeli kockázat?:D
És bevallom én szeretem a gyárilag jó dolgokat azokon mérnökök agyaltak sokat:)
De ha tényleg van olyan funkció ami szopatás azt lehet ki kéne írni belőle...
Viszont számolni kell vele hogy más egyéb hatásai is lehetnek...
Én pl: ezt az 1500 környékén váltok, ezt kiírnám a váltóból... vagy csak nagyon kis gázpedál állásig engedném.
Én azzal számolok hogy az ilyen dolgok mint katalizátor, részecskeszűrő addig lesznek benne míg problémamentesek.. utána kuka:)
Más kérdés hogy mondjuk addigra ez mennyire lesz nyakazás közeli kockázat?:D
És bevallom én szeretem a gyárilag jó dolgokat azokon mérnökök agyaltak sokat:)
De ha tényleg van olyan funkció ami szopatás azt lehet ki kéne írni belőle...
Viszont számolni kell vele hogy más egyéb hatásai is lehetnek...
Én pl: ezt az 1500 környékén váltok, ezt kiírnám a váltóból... vagy csak nagyon kis gázpedál állásig engedném.
WarbiRunner (Gyuri)22-02-2023 12:07:41 // 29317
Király, igen, én is a kikapcsoláson gondolkozok. Át lesz ez az autó írva pár éven belül, nem kicsit :-))
WarbiRunner (Gyuri)22-02-2023 12:06:33 // 29316
Ja csak automatás autóknál nem durrog, hanem mittudomén. Hülye hangja van ahogy nyúlósan lemegy a fordulat. Belepukkant egyet-kettőt, nekem olyan nem igazi. Itt egy straight pipe, kifejezetten a hideg kiráz a nyávogós váltáshangtól. PEdig direkt befecsis is tud jól szólni, csak...hát hogy mondjam, más kategória XD A minimum a szeki váltó..
RomeoOne22-02-2023 11:51:06 // 29315
Katalizátor melegítés. Ez is kibocsátás csökkentési hozadék. A Squadra tuningja ezt is kikapcsolja. Q-ra legalábbis biztosan.
Squadra
The cold start and after start running.
The cold start makes the eyebrows frown immediately. The engine cranks around nicely to start smoothly a few moments later. Starts just around 2000 revs and then drops to around 1500 to stay there for a while. And that’s not exactly subtle. The exhausts is screaming it out, accompanied by a noise that we personally can’t appreciate. Technically, this is called the “cat heating”. Due to environmental requirements, the catalytic converters must be brought to operating temperature as soon as possible. This is done by producing very hot exhaust gases. This is achieved by setting the ignition timing very late. We are going to save you details, but we can tell you that an engine/exhaust doesn’t like that. Every technician knows that you have to heat up metal gently not aggressively. The amount of fuel injected is also more than twice as much as it is actually needed under normal circumstances. In short, stress for engine and a waste of fuel. The “cat heating” MUST be switched off.
+ fórum: Disable European cold start cycle
Squadra
The cold start and after start running.
The cold start makes the eyebrows frown immediately. The engine cranks around nicely to start smoothly a few moments later. Starts just around 2000 revs and then drops to around 1500 to stay there for a while. And that’s not exactly subtle. The exhausts is screaming it out, accompanied by a noise that we personally can’t appreciate. Technically, this is called the “cat heating”. Due to environmental requirements, the catalytic converters must be brought to operating temperature as soon as possible. This is done by producing very hot exhaust gases. This is achieved by setting the ignition timing very late. We are going to save you details, but we can tell you that an engine/exhaust doesn’t like that. Every technician knows that you have to heat up metal gently not aggressively. The amount of fuel injected is also more than twice as much as it is actually needed under normal circumstances. In short, stress for engine and a waste of fuel. The “cat heating” MUST be switched off.
+ fórum: Disable European cold start cycle
SD22-02-2023 11:23:18 // 29314
Én sem vagyok hangos kipufogó párti, az amikor váltásnál durrog az még vagány:)
De a hang szerintem is a motorból jön, a kipu csak a második... és el sem tudnék képzelni egy hangos autóban utazni, az igazi prémium a csend:) És azért a Giulia nem annyira csendes, de pont jó így:)
Szóval hangosabb kipuf tényleg akkor kéne hogy kerülne valami olyan rezonátro is bele ami megduplázza a hangmagasságot:D Meg olyan motrotuning ami veszett, meg egyenes cső és akkor üvöltsön:D
de pl: nekem az nem is jó ha hallják hogy erölködök, a hang az inkább csak olyan bohócságnak jó:))) meg bentről jó az pont elég:)) és szerintem nyélgázon lehet azt hallani azért kintről is:D
De a hang szerintem is a motorból jön, a kipu csak a második... és el sem tudnék képzelni egy hangos autóban utazni, az igazi prémium a csend:) És azért a Giulia nem annyira csendes, de pont jó így:)
Szóval hangosabb kipuf tényleg akkor kéne hogy kerülne valami olyan rezonátro is bele ami megduplázza a hangmagasságot:D Meg olyan motrotuning ami veszett, meg egyenes cső és akkor üvöltsön:D
de pl: nekem az nem is jó ha hallják hogy erölködök, a hang az inkább csak olyan bohócságnak jó:))) meg bentről jó az pont elég:)) és szerintem nyélgázon lehet azt hallani azért kintről is:D
WarbiRunner (Gyuri)22-02-2023 10:29:55 // 29313
Denevér, jelen :-) A sok fokozattal, hosszú váltóval, pont ezért jó dolog egy ilyen autó. Nyugisan használva csendes, békés, akár nagyobb tempón is. Ha hang kell, akkor csak nyomni kell neki és lesz. És a motorhang jön be elég erősen, nem kipufogó brummogás. Hála az égnek. Az utóbbi engem idegesít, ezek a mai automataváltós modernmotor kipufogóhangok nekem nagyon nem...
WarbiRunner (Gyuri)22-02-2023 10:20:34 // 29312
Ez ilyen, szerintem a katalizátort melegíti. Emelt fordulat, és biztosan benzint és levegőt kitol a kipuf felé. Befecskendezés időzítés és a multiair együtt elintézi. Após Mazdája is hasonlóan rekedten és hangosan szól hidegen (csak sokkal rondábban), majd elcsendesedik. Modern autós borzasztóság.. :-)
WarbiRunner (Gyuri)22-02-2023 09:39:49 // 29311
Az a bolond aki 1m-ért megvesz egy kipufogó dobot két szeleppel XD Pláne ha már ilyen szépen lerajzolták, hogy mi van benne. Mondjuk nem volt nehéz kitalálni, semmi extra kb..
SD22-02-2023 08:53:53 // 29310
Esetleg a részecskeszűrőnél lehet valami elkerülő szelep?
Így hidegen röfögtetni is lehet melegen már esélytelen:D
Így hidegen röfögtetni is lehet melegen már esélytelen:D
SD22-02-2023 08:51:55 // 29309
SD22-02-2023 08:43:04 // 29308
Én nem érzem halknak az autót, jó igaz 2000 fordulat környékén denevér érzék kell hogy tudd mi történik elől:D
De ha lelépem rendesen hangos szerintem, nem tudom kívülre mennyire, de szerintem a My22 duplakipuff nagyon jól el van találva!
Indítás után hidegen kifejezetten szeretem hallgatni ahogy valahogy nyitottabb hangot ad, ugyan ez lehet melegen fordulaton is:)
És továbbra is tartja magát a benzinfetisiszta álláspontom, most nem annál a kútnál tnakoltam 100-ast és hurkalé lett a gép:/ hangosabb a turbo mint a motor, nem tudom mit töltöttem bele:P 95-össel keverik???
De ha lelépem rendesen hangos szerintem, nem tudom kívülre mennyire, de szerintem a My22 duplakipuff nagyon jól el van találva!
Indítás után hidegen kifejezetten szeretem hallgatni ahogy valahogy nyitottabb hangot ad, ugyan ez lehet melegen fordulaton is:)
És továbbra is tartja magát a benzinfetisiszta álláspontom, most nem annál a kútnál tnakoltam 100-ast és hurkalé lett a gép:/ hangosabb a turbo mint a motor, nem tudom mit töltöttem bele:P 95-össel keverik???
SD22-02-2023 08:37:36 // 29307
Néztem használtan a rendszer olyan 1m ha összevetjük a Superprint 300k árával nem is aránytalan, és csak egy Y kell valahol középen, de akkor már ugye downpie is kellene, meg tuning:D Karbon véptető, nagyféj, 19” kerék:D
És pont annyiba kerülne ezt megcsinálni mint amennyiért már lehet venni egy igazit:D
Továbbra is azt állítom hogy a kettétört autókat tuningolják, ami jó azt nem kell elrontani;)
És pont annyiba kerülne ezt megcsinálni mint amennyiért már lehet venni egy igazit:D
Továbbra is azt állítom hogy a kettétört autókat tuningolják, ami jó azt nem kell elrontani;)
RomeoOne21-02-2023 19:47:40 // 29306
Ez világos, a kérdés, hogy mikor volt az a "régen". A MY20-as fél-FL-el jött a változás vagy előtte/utána?
leopop321-02-2023 19:19:34 // 29305
Régen R ben mindig nyitva volt
RomeoOne21-02-2023 18:07:07 // 29304
Ez sajnos még a Q-ra is igaz. A MY20-tól (nem vagyok benne 100%-ig biztos, de sztem azóta) már fordulatszámfüggő, hogy nyitja-e a kipu szelepet a vezérlés, kb. 4000 felett nyit, visszafelé pedig 3000 alatt zár. MY19 és előtte, ha jól emlékszem úgy volt, hogy R-ben mindig nyitva volt, D-ben meg magasabb fordulaton. Mondjuk ott N-ben meg egyáltalán nem, itt meg most mind a 4 módban a fentebb leírt módon csinálja (na jó, nem biztos, hogy A-ban is, nem sikerült kitapasztalni azon az 5 km-en, amit abban gurultam összesen :D )
Annyi, hogy ha állsz és úgy kapcsolsz át R-be, akkor nyitja és lehet álltában bőgetni, de amint leveszed a lábad a fékről és gurulni kezd, visszazár újra. Azért hangosabb csak R-ben, úgy általánosságban, mert ott 3 ezer alá nem nagyon ejti a fordulatot.
Engem is zavart, hogy túl csendes az autó. Nem tudsz vele jó kis morgósan krúzolni. Meg látod, hogy indulnál, az emberek nézik, várják ,hogy mit dörrent ki magából és akkor... alig van hangja...
Mondjuk szerencsére ez a Q-nál sokkal egyszerűbben is orvosolható, mint egy kipufogó rendszer csere :P
Emlékszem, anno 3-4 éve volt nagy hír, hogy az EU új direktívája miatt elhalkítják az autókat is. Rengeteget túrtam akkor az EU-s jogszabályokat, hogy megtaláljam pontosan hogy működik ez. Aztán kiderült, hogy nem olyan vészes, ahogy a hírekben előadták, de azért látszódott a tendencia. Kb. évente -2 dB, plusz minden menetmódban teljesíteni kell, nem csak az alapértelmezettben, stb.
Csak az a baj, hogy ha ez az irány, akkor ennek is előreszaladtak a gyártók, mint a villanyosítással. Ha 2035-ben nem lehet törvényileg új belsőégésűt eladni, akkor nem lehet már majd 2030-ban sem, mert a gyártók nem foglalkoznak vele....
Annyi, hogy ha állsz és úgy kapcsolsz át R-be, akkor nyitja és lehet álltában bőgetni, de amint leveszed a lábad a fékről és gurulni kezd, visszazár újra. Azért hangosabb csak R-ben, úgy általánosságban, mert ott 3 ezer alá nem nagyon ejti a fordulatot.
Engem is zavart, hogy túl csendes az autó. Nem tudsz vele jó kis morgósan krúzolni. Meg látod, hogy indulnál, az emberek nézik, várják ,hogy mit dörrent ki magából és akkor... alig van hangja...
Mondjuk szerencsére ez a Q-nál sokkal egyszerűbben is orvosolható, mint egy kipufogó rendszer csere :P
Emlékszem, anno 3-4 éve volt nagy hír, hogy az EU új direktívája miatt elhalkítják az autókat is. Rengeteget túrtam akkor az EU-s jogszabályokat, hogy megtaláljam pontosan hogy működik ez. Aztán kiderült, hogy nem olyan vészes, ahogy a hírekben előadták, de azért látszódott a tendencia. Kb. évente -2 dB, plusz minden menetmódban teljesíteni kell, nem csak az alapértelmezettben, stb.
Csak az a baj, hogy ha ez az irány, akkor ennek is előreszaladtak a gyártók, mint a villanyosítással. Ha 2035-ben nem lehet törvényileg új belsőégésűt eladni, akkor nem lehet már majd 2030-ban sem, mert a gyártók nem foglalkoznak vele....
G-MANN🍀21-02-2023 17:45:29 // 29303
Nem az a lényeg, hogy hangos, hanem, hogy egy Veloce 280 LE szinte semmi hanggal többet érdemel. (sztm) Egy lágyan, de mélyen öblös valamit, ami összhangban van az autóval és nem sok, nem hivalkodó, pont elég, de minden pillanat álom vele. Prémium. Nem olcsó a Supersprint, de pont ezt tudja egy hátsó dobbal. Maradt minden olyan amilyen volt, nem mutat többet, mint ami (nem lett 4-6 kipufogó vég), csak megadta ami amúgy is járna egy 5.2s alatt 100-ra gyorsuló gyönyörű és sportos sedan-nak. Egy szóval Álom! (hogy magamat idézzem 😉)
RomeoOne21-02-2023 14:17:19 // 29302
SD21-02-2023 13:30:49 // 29301
őőő akkor nem is kell sokat hekkelni:))) őőő :))) csak kell hozzá egy Q is_?:D
RomeoOne21-02-2023 13:00:11 // 29300
Azt ugye vágod, hogy a gyári Q kipufogón is pont így működik a 4 cső? :D A belső pár a halk, a külső a hangos.
SD21-02-2023 11:44:54 // 29299
Amúgy azon kívül hogy hangos LE-ben hoz valamit?:)))
Én egyszer majd olyat szeretnék:)))
Hogy kapna egy QV optikát hátulra, és az egyik pár kipu a hagyományos csendes lenne egy szeleppel meg a harapós, a másik pár:))))
Így értelme is van a 4 csőnek:)
Aztán úgy is gyári marad:D
Én egyszer majd olyat szeretnék:)))
Hogy kapna egy QV optikát hátulra, és az egyik pár kipu a hagyományos csendes lenne egy szeleppel meg a harapós, a másik pár:))))
Így értelme is van a 4 csőnek:)
Aztán úgy is gyári marad:D
G-MANN🍀20-02-2023 18:04:43 // 29298
Sport kipufogóval is megszűnnek az ilyen hangok 😉
SD20-02-2023 15:51:50 // 29297
hát de én sem tudom eldönteni hogy ez most csak valami vagy semmi:D
nézzetek bosch reklámfilmet adaptiv tempomatról:)
nézzetek bosch reklámfilmet adaptiv tempomatról:)
WarbiRunner (Gyuri)20-02-2023 09:35:34 // 29296
Amíg garis, ne kapcsolj zenét, hanem fülelj és nézesd meg majd a következő szervizen. :-)
SD20-02-2023 06:42:03 // 29295
figyelmes lettem egy zörgő hangra, ami nem tudom hogy kintről hallatszik-e vagy csak benti a vázra tovább vezetett valami
Azt csinálja hogy ha elindulok olyan gurulástól bekapcsol valami mormoló hang, ami a motor fordulatszámmal változik, ha állóra fékezek megszűnik..
olyan mint ha lötyögne valami, de köze van az újkori kávédaráló hangfrekvencia tartományhoz...
ilyenre hondlok hogy pl: szidták külföldön a turbo nyomás szelepének illesztését, az tényleg lötyög megnéztem kézzel, de nem tudom tud-e zörögni
álló helyben nem csinálja csak menés közben..
tudom kapcsoljak zenét:D
Azt csinálja hogy ha elindulok olyan gurulástól bekapcsol valami mormoló hang, ami a motor fordulatszámmal változik, ha állóra fékezek megszűnik..
olyan mint ha lötyögne valami, de köze van az újkori kávédaráló hangfrekvencia tartományhoz...
ilyenre hondlok hogy pl: szidták külföldön a turbo nyomás szelepének illesztését, az tényleg lötyög megnéztem kézzel, de nem tudom tud-e zörögni
álló helyben nem csinálja csak menés közben..
tudom kapcsoljak zenét:D
SD20-02-2023 05:07:05 // 29294
szintén érdekes hogy ugyan azon sebességnél alig mér több fogyasztást ha 1300-vagy 2200-as fordulaton mész, tehát ez is egy kamu környezetvédelmi marhaság hogy majd ha 1300-on röfögteted akkor kevesebbet fogyaszt... mert attól max fél liter lenne a különbség...
a másik 3 liter abból jön ki hogy az usernek elmegy az életkedve és nem is tapos a pedálba hisz fölösleges:D
a másik 3 liter abból jön ki hogy az usernek elmegy az életkedve és nem is tapos a pedálba hisz fölösleges:D
SD20-02-2023 05:03:15 // 29293
Akkor lassít mikor kijön a matekból hogy ő valószínüleg a te sávodban megy és itt az ideje lassítani a program szerint, nem később nem előbb, tű pontosan.
Akkor gyakorlatilag te azt a finkcióját szeretted és használtad a tempomatnak ami mint egy vontató szépen visz téged és majd te eldöntöd mikor kell fékezni.
De a tempomat alapvetően a kényelmes és biztonságot közlekedés szolgálja.
Tehát a célja a sofőr tehermentesítése, valójában hogy közben nem nyomod a gázt az mellékes.
Ha nekem kell egy autón a fékbe lépkedni az olyna ránagatós érzést ad, vagy ugye ki kell kapcsolni kézzel.
Jelen radaros tempomat pont azt szolgálja szerintem hogy nem kell ki-be kapcsolgatni hanem lehet folyamatosan bekapcsolva alkalmazkodika környezethez, csak akkor kell beavatkozni:
- ha jobbról akarna előzni
- ha olyan bizonytalan forgalmi helyzethez közeledsz ahol nem érti hogy épp kikerőlsz valakit vagy parkol vagy mit csinál:D ilyen nagyon ritkán van, kd. 5000km alatt 2
- vagy ha megváltozik a sebesség amit tartani szeretnél
a tábla követés még egy szint, de ezért most tesla-kat is hívnak vissza, mert a szoftverben be lehetett állítani mennyivel menjen gyorsabban mint a tábla :D:D:D
ezt a pórolás dolgot az elején én is kipróbáltam de úgy érzem ellentétes az autó karakterével, ha úgy vezetem ahogy a gép jeleiből érzem akkor inkább 8-10l városban 11-13l az átlag és ez nem őrült vezetés csak néha kihasználva a nyomatékot gyorsítva 2000-3000-es fordulaton, néha meg lötyögve a többi autóval.
Én arra lennék kiváncsi mennyi adatot kap meg a központ egy-egy autóról mobil kapcsolaton mert ugye valahány évig az a SIM-card él benne amit bele építettek.
Tudnak-e pl: a gyárból beavatkozni a vezérlésbe, mint amikor a gokart pályán visszaveszik a teljesítményt vagy épp megkapod.
Gondolok itt a fogyasztás spóroló funkciókra, mert eleinte tudta menni 6-8 litereket én is de most valahogy leszokott róla, igaz le is maradnak az autók:D
Akkor gyakorlatilag te azt a finkcióját szeretted és használtad a tempomatnak ami mint egy vontató szépen visz téged és majd te eldöntöd mikor kell fékezni.
De a tempomat alapvetően a kényelmes és biztonságot közlekedés szolgálja.
Tehát a célja a sofőr tehermentesítése, valójában hogy közben nem nyomod a gázt az mellékes.
Ha nekem kell egy autón a fékbe lépkedni az olyna ránagatós érzést ad, vagy ugye ki kell kapcsolni kézzel.
Jelen radaros tempomat pont azt szolgálja szerintem hogy nem kell ki-be kapcsolgatni hanem lehet folyamatosan bekapcsolva alkalmazkodika környezethez, csak akkor kell beavatkozni:
- ha jobbról akarna előzni
- ha olyan bizonytalan forgalmi helyzethez közeledsz ahol nem érti hogy épp kikerőlsz valakit vagy parkol vagy mit csinál:D ilyen nagyon ritkán van, kd. 5000km alatt 2
- vagy ha megváltozik a sebesség amit tartani szeretnél
a tábla követés még egy szint, de ezért most tesla-kat is hívnak vissza, mert a szoftverben be lehetett állítani mennyivel menjen gyorsabban mint a tábla :D:D:D
ezt a pórolás dolgot az elején én is kipróbáltam de úgy érzem ellentétes az autó karakterével, ha úgy vezetem ahogy a gép jeleiből érzem akkor inkább 8-10l városban 11-13l az átlag és ez nem őrült vezetés csak néha kihasználva a nyomatékot gyorsítva 2000-3000-es fordulaton, néha meg lötyögve a többi autóval.
Én arra lennék kiváncsi mennyi adatot kap meg a központ egy-egy autóról mobil kapcsolaton mert ugye valahány évig az a SIM-card él benne amit bele építettek.
Tudnak-e pl: a gyárból beavatkozni a vezérlésbe, mint amikor a gokart pályán visszaveszik a teljesítményt vagy épp megkapod.
Gondolok itt a fogyasztás spóroló funkciókra, mert eleinte tudta menni 6-8 litereket én is de most valahogy leszokott róla, igaz le is maradnak az autók:D
Piritu - 1.000.00019-02-2023 20:32:16 // 29292
A kijelző nekem nem sokat segít. Nem akkor kezd el lassítani amikor "észreveszi" az előttem menőt hanem valamikor később, ráadásul ha nem sokkal megy lassabban az előttem menő akkor nagyon finoman teszi ezt. Vizuálisan nincs meg az "utolértem valakit" érzés. Olyan sunyin tud beállni országúton egy 75-öt menő mögé hogy csak na...
Piritu - 1.000.00019-02-2023 20:28:53 // 29291
"Alapvetően a tempomat lendületes vezetésre szerintem nem alkalmas csak ilyen folyós lötyögős krúzolásra" - Szerintem de, a "normál" változatát pont ezért szeretem. Nagyon jó csiki-csuki játék hogy ne kelljen kikapcsolni és tudja tartani a sebességet. Ráadásul így lehet roppant alacsony fogyasztást produkálni jó átlagsebesség mellett ha nem lassítasz-gyorsítasz. (pl. a Superrel az olasz Velence oda-vissza 6,7 )
Hardy19-02-2023 19:29:48 // 29290
Régebben valaki rakott fel linket elektromos csmoagternyitási lehetőségről de nem találom. Próbáltam a barátommal is keresni de csak AliExpress meg hasonló oldalakat dob ki. Az meg valami olasz oldal volt. Esetleg ha valaki tudja azt megköszönném. Illetve most is az de ott a rugók helyett elektromos motor nyitotta csukta. Így pontos.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
473
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?