Forum >> Giulia
Lev01-04-2023 23:39:03 // 30057
Jól is áll neki :)
G-MANN🍀01-04-2023 20:32:16 // 30056
carver01-04-2023 13:52:19 // 30055
próbálom bepótolni a lemaradásomat, +1 Feri kommentjére
Hétköznapi közlekesére szerintem sem kell túlgondolni, de az biztos hogy a normál használatban is formálódik a felni (padka) gumi (egyeneletlen kopás, mert nézzük már meg hogy mikor is fogja meg a körforgalomban). Ha megnézem hogy némelyik "autós" milyen autókkal kimegy utcára (pl mikor látom hogy ugrál a hátsókereke mert a lengéscsillapító mint olyan már nem létezik) akkor lehet tudni mennnyit kibír egy autó, ha nem feszegeti az ember a határokat akkor nagy gond nem lehet.
Na de egy Alfás s@$&be ott a zabszem... Meg cserekor úgyis megnézi a gumis.
Azt se felejtsétek, hogy a centrírozó gépek is fejlődnek, régen kézzel forgatta "valahova oda" a szaki a kereket ahonnan hiányzik a súly, most meg automatán beállítja, nyilván pontosabbak is lettek a gépek
Ha megnézem hogy némelyik gumisnál két szezonban nem látom ugyanazt az arcot kétszer nem is baj, de tény hogy egy hozzáértő gumist nem helyettesí egy gép. De segíteni segít....
Hétköznapi közlekesére szerintem sem kell túlgondolni, de az biztos hogy a normál használatban is formálódik a felni (padka) gumi (egyeneletlen kopás, mert nézzük már meg hogy mikor is fogja meg a körforgalomban). Ha megnézem hogy némelyik "autós" milyen autókkal kimegy utcára (pl mikor látom hogy ugrál a hátsókereke mert a lengéscsillapító mint olyan már nem létezik) akkor lehet tudni mennnyit kibír egy autó, ha nem feszegeti az ember a határokat akkor nagy gond nem lehet.
Na de egy Alfás s@$&be ott a zabszem... Meg cserekor úgyis megnézi a gumis.
Azt se felejtsétek, hogy a centrírozó gépek is fejlődnek, régen kézzel forgatta "valahova oda" a szaki a kereket ahonnan hiányzik a súly, most meg automatán beállítja, nyilván pontosabbak is lettek a gépek
Ha megnézem hogy némelyik gumisnál két szezonban nem látom ugyanazt az arcot kétszer nem is baj, de tény hogy egy hozzáértő gumist nem helyettesí egy gép. De segíteni segít....
RomeoOne01-04-2023 11:00:12 // 30054
Lev01-04-2023 10:22:47 // 30053
Győrből valaki már haza is vitt egy Competizione-t ebben a színben, elvileg. Sajnos nem tudom, hogy ki az, de irigylem:))
RomeoOne01-04-2023 09:12:01 // 30052
Láttátok már ezt az új Moonlight matt színt? Nem is tudtam, hogy ilyen van, de jól néz ki. Tényleg benne van az árlistában is. Lehetne ilyen változat a többi színből is.
G-MANN🍀31-03-2023 17:23:26 // 30051
😄😄 hát...pont ma nézegettem 🤫, de ez a mostani VeloceTi még mindig nagyon tetszik
SD31-03-2023 13:48:07 // 30050
itt nekem még ennél jobban keresztbe állt és honnan talált tapadást amikor visszaszedte:D
Még vissza sem volt fordítva a kormány mikor az autó már fogta meg magát:)))
Még vissza sem volt fordítva a kormány mikor az autó már fogta meg magát:)))
SD31-03-2023 13:40:15 // 30049
Szlalomon én is tapasztaltam olyat hogy már 90°-ban csúsztam gyantán a bója felé és onnan összeszedte magát az autó és még ki tudtam kerülni:D Azt hittem ezt csak a Q4 tudja:D
Piritu - 1.000.00031-03-2023 12:42:59 // 30048
Gyanítom hogy ezért IS fogy néhány embernél olyan gyorsan a hátsó fék :-)
WarbiRunner (Gyuri)31-03-2023 11:17:46 // 30047
Nekem szlalom gyakorlat közben (inkább után) tűnt fel, hogy úgy mozog, ahogy nem feltétlen kéne neki :-) Automata módban nekem nagyon nem adta ki a szlalomozás, olyan "üres" érzéssel ment végig. Átraktam kézibe, és elkezdett működni az autó. Minden bólya közön a gázpedállal tudtam begyűrni az autót, tehát az ide-oda kormánymozdulat közben a közökben gázt is nyomogattam. Totál ösztönös volt az egész, és utólag gondolkoztam el azon, hogy nyitott diffivel nem ennek kéne történnie, hanem max elforog a terheletlen oldal, de nem tol be így a bólya mögé.
WarbiRunner (Gyuri)31-03-2023 10:50:17 // 30046
Lehet hogy különböző egyéniségeket programoztak fel, attól függően, hogy milyen felnivel veszed XDDD
SD31-03-2023 10:21:15 // 30045
SD31-03-2023 10:16:30 // 30044
viszont az a gázt adok, ez megmagyarázná azt az éményt is amikor megfogott egyszer agy kanyarban pedig érzetre nem is csúsztam még de valami miatt ő elég határozottan belenyúlt, ha tudom hogy csinálhat ilyet akkor nicsn is gond:D
a 155-is néha megkergült és tudtam kezelni:D ez a lelke, ha kiveszik nem is marad semmi...
ahha 4mm nyomtáv nem lesz az hatással semmire:D:D:D
a 155-is néha megkergült és tudtam kezelni:D ez a lelke, ha kiveszik nem is marad semmi...
ahha 4mm nyomtáv nem lesz az hatással semmire:D:D:D
SD31-03-2023 10:14:48 // 30043
eddig amúgy jók a programok, néha egy-egy kanyarban nem hagy állatkodni ami meg teljesen költséghatékony:)
SD31-03-2023 10:13:37 // 30042
nemtom engem érdekel júlia lelkivilága, nem lehet rögtön rárántani füllel:D had nézzük meg mit tud gyárilag:D:D:D
SD31-03-2023 10:12:35 // 30041
na ez megmagyarázná azt is hogy néha úgy szed össze az autó hogy én már az árokban lennék, és csak arra eszmélek hogy jé egyenesbe rakta:D
Piritu - 1.000.00031-03-2023 09:29:12 // 30040
A 19-ben vett Superemmel is ez volt. A váltó teljesen másként volt programozva, sose hiányzott a váltófül. A 22-es Veloce “N”-ben használhatatlan a fülek nélkül.
WarbiRunner (Gyuri)31-03-2023 09:06:29 // 30039
Az N mód kuka 😅 Szerintem borzasztó. Viszont szerintem van megfejtés arra a fura érzetre amit SD ír, hogy egyszercsak mintha alárúgna egyet az autó a körforgalomban pl. Nekem már az nem stimmelt, hogy mitől megy ez el sperr nélkül ennyire keresztbe. Aztán talaltam egy cikket amit véletlenül a Milánói Politechnikumon írtak. Én elég valószínűnek tartom, hogy valami ilyesmi dolgozik a nem Q Giuliákban. A lényeg az, hogy a fékrendszer segítségével tud egy torque vectoringot, de úgy, hogy gázt is ad ha valahova nyomaték kell.
Néha tényleg nem hiszem el, hogy nyitott difivel hogy képes arra amire, de ez így megmagyarázná. Azt is, hogy mitől ennyire könnyű gyorsan vezetni. Igazából ő vezet, én meg csak azt hiszem hogy mennyire király vagyok 🤣
eLSD a Giuliettában is van, de azt észre lehet venni, ropog mint az abs. Itt a brake by wire miatt minden olyan finoman hangolt, hogy nehéz észrevenni mikor piszkál bele.
Néha tényleg nem hiszem el, hogy nyitott difivel hogy képes arra amire, de ez így megmagyarázná. Azt is, hogy mitől ennyire könnyű gyorsan vezetni. Igazából ő vezet, én meg csak azt hiszem hogy mennyire király vagyok 🤣
eLSD a Giuliettában is van, de azt észre lehet venni, ropog mint az abs. Itt a brake by wire miatt minden olyan finoman hangolt, hogy nehéz észrevenni mikor piszkál bele.
RomeoOne31-03-2023 09:05:44 // 30038
Ha már álom... Hajnalban azt álmodtam, hogy veled beszélek és megrendelted ezt az új lámpás MY23 Giulia-t egy új színben, ami ilyen Lamborghini lila volt. Álom :D
Mennyire találtam el a valóságot? Max a szín nem stimmel? :DDD
Mennyire találtam el a valóságot? Max a szín nem stimmel? :DDD
G-MANN🍀30-03-2023 18:35:22 // 30037
Giulia MY18, szinte tökéletesen vált, Nben is Álom, Haleszé pont ilyen. MY19 már picit romlott a részecskeszűrő miatt sztm, MY21 final sztm csak kormábyváltóval adja ki igazán élvezhetően. Én Nben mindig beleváltogatok. Nagyon jól leírtad több saját érzésemet is. Mondjuk én amikor Nben hirtelen mégis városi cikázásba kezdek, akkor nagyon jól jön a kormányról kettőt visszaváltás, vagy kanyarok előtt is nagyon praktikus nekem. Én nem bírnám már nélküle. 🙂
WarbiRunner (Gyuri)30-03-2023 11:02:42 // 30036
Ne agyalj rajta, ne várj, tedd bele, minden váltófül nélküli nap elvesztegetett élmény XD
Egyébként hogy mennyire versenyautó.. Igaz ez egy Q4, a lényeg hasonló.
Egyébként hogy mennyire versenyautó.. Igaz ez egy Q4, a lényeg hasonló.
SD30-03-2023 10:39:37 // 30035
és igen a városi lét az nagyon habzás mentes neki, a kisautós ugrálás egyáltalán nem várom tőle, nem is stílusom, egyszerűen nem éri meg egy sávváltásért kockáztatni:D
az elő-elő fordu hogy kanyarban nyomnám és nem megfelelő fokozatban van de már nincs idő odanyúlni, na hát ez legyen a legnagyobb bajom az életeben ezentúl:D
az elő-elő fordu hogy kanyarban nyomnám és nem megfelelő fokozatban van de már nincs idő odanyúlni, na hát ez legyen a legnagyobb bajom az életeben ezentúl:D
SD30-03-2023 10:35:50 // 30034
jah ezen a váltófülön agyalok de igazából még tanulom a lelkivilágát:D
De amit az elején gondoltam hogy majd elég nekem a kar, mert úgysem akkora versenyautó ez:D Hát qvvára két kézzel kell fogni a kormányt ha menni akarsz:D
De amit az elején gondoltam hogy majd elég nekem a kar, mert úgysem akkora versenyautó ez:D Hát qvvára két kézzel kell fogni a kormányt ha menni akarsz:D
WarbiRunner (Gyuri)30-03-2023 10:28:32 // 30033
Én ezt nem érzem :-) N-ben nagyon puha a gázpedál, és nagyon hamar vált. Fél gázpedál állás körül elkezd kiegyenlítődni a dolog, vagyis ha nyomom neki, akkor nyilván N-ben is előkaparja a lovakat. Hogy D-ben lebutulna, ezt még nem tapasztaltam. A gázreakció D-ben kicsit kiszámíthatatlannak tűnik városban, valószínűleg nem lineáris. Eleinte engem is zavart, hogy akaratom ellenére úgy elindultunk néha a kanyarban, hogy nem győzte visszatenni magát az útra. Ez megszokás kérdése, nem városhoz van hangolva a D mód.
Sőt az egész autó sem, városban bír kicsit szögletesen viselkedni, szerintem erről beszélsz. Abszolút nem támogatja a kisautós ugribugri stílust, ha elkezded ezt eröltetni, akkor hirtelen túl gyors (ő menne ezért nem vált fel), visszaveszel. Aztán meg rekció hiányt érzel, mert már felváltott, idő kell, hogy lereagálja megint a mélyebb gázt. Ezt nem tudja lekövetni. A vicces az, ha átváltassz egy harmonikusabb stílusra, akkor magára talál, és még mindig pont ugyanolyan gyorsan haladsz előre. Plusz a váltófüleket szerezd be mihamarabb, mert szerintem kell ebbe az autóba. Nincs olyan automata váltó ami mindig időben tudja mit akarsz, pláne nincs, ami előre tudná mit akarsz :-))
Eléggé felváltva használom városban a GIuliettát és a Giuliát, ha néha menni kell valamerre. Nagyon jó tréning a vezetési stílusok váltogatására :-)
Sőt az egész autó sem, városban bír kicsit szögletesen viselkedni, szerintem erről beszélsz. Abszolút nem támogatja a kisautós ugribugri stílust, ha elkezded ezt eröltetni, akkor hirtelen túl gyors (ő menne ezért nem vált fel), visszaveszel. Aztán meg rekció hiányt érzel, mert már felváltott, idő kell, hogy lereagálja megint a mélyebb gázt. Ezt nem tudja lekövetni. A vicces az, ha átváltassz egy harmonikusabb stílusra, akkor magára talál, és még mindig pont ugyanolyan gyorsan haladsz előre. Plusz a váltófüleket szerezd be mihamarabb, mert szerintem kell ebbe az autóba. Nincs olyan automata váltó ami mindig időben tudja mit akarsz, pláne nincs, ami előre tudná mit akarsz :-))
Eléggé felváltva használom városban a GIuliettát és a Giuliát, ha néha menni kell valamerre. Nagyon jó tréning a vezetési stílusok váltogatására :-)
SD30-03-2023 09:16:30 // 30032
Lomhának nem mondanám de városi körülmények közt D-ben is visszabutítja magát, és N-ben is fel lehet hergelni:D
Mikor Zselével mentünk próbakört, akkor pl: N-ben felejtettem és utólag vettem észre és nem volt igazából bénább...
Ha nem lehet meggúrítani D-ben akkor vissza szabályozza magát, ami nem baj.. De hirtelen dolgokra máshogy reagál szerintem a fék és a menetsabilizátor is.
Mikor Zselével mentünk próbakört, akkor pl: N-ben felejtettem és utólag vettem észre és nem volt igazából bénább...
Ha nem lehet meggúrítani D-ben akkor vissza szabályozza magát, ami nem baj.. De hirtelen dolgokra máshogy reagál szerintem a fék és a menetsabilizátor is.
RomeoOne30-03-2023 08:59:52 // 30031
Ha N-ben és D-ben is lomha, akkor az user error :P
D-ben bele kell váltani felfele, ha nem ejti vissza a fordulatot, mert várja még az akciót. Ha nincs fül, akkor az előváltókarral.
D-ben bele kell váltani felfele, ha nem ejti vissza a fordulatot, mert várja még az akciót. Ha nincs fül, akkor az előváltókarral.
SD29-03-2023 19:03:01 // 30030
Tehát úgyértem hogy elvileg van nekem egy reakcióidőm ami változik, van egy turbo motor ami az időjárás és üzemanyag függvényéban nagyon más, erre jön a mért elmozdulás, kerék kipörgés és egyéb paraméterek.
Összességeben negyon harmonikusan kell vezetni hogy engedjen játszani, de akkor enged:D
Ha érzi hogy béna vagy akkro betilt, de hogy ha meg amúgy jól mész csak lustán hogy alád rúgjon:D:D:D Na ez meg már olasz:D
Összességeben negyon harmonikusan kell vezetni hogy engedjen játszani, de akkor enged:D
Ha érzi hogy béna vagy akkro betilt, de hogy ha meg amúgy jól mész csak lustán hogy alád rúgjon:D:D:D Na ez meg már olasz:D
SD29-03-2023 18:38:19 // 30029
én azt érzem N és D módban kb. ugyan úgy megy, D módban kicsit gyorsabb a váltás, hamarabb ugrik de. de ha belustítod ott is kell fél másodperc hogy észrevegye..
de pl. vannak olyan paraméterek amik szerintem D módban a városi közlekedést kockázatosabbá teszik, mert nem mechanikusan "hülyébb" hanem parametrikusan és ezt a tudtod nélkül állítgatja:D
mész egy kanyarban nyomod a gázt és nem történik semmi mert valamit látott.. valamiével:D
vagy máskor meg nem ereszti le a fordulatot és ott béget még mikor már rég nem nyomod:D
teszem hozzá én legtöbbet automata módban használom, ugye fülek nélkül:)
olyan 10% 80%:D:D:D a maradékot megette a cica:D
de pl. vannak olyan paraméterek amik szerintem D módban a városi közlekedést kockázatosabbá teszik, mert nem mechanikusan "hülyébb" hanem parametrikusan és ezt a tudtod nélkül állítgatja:D
mész egy kanyarban nyomod a gázt és nem történik semmi mert valamit látott.. valamiével:D
vagy máskor meg nem ereszti le a fordulatot és ott béget még mikor már rég nem nyomod:D
teszem hozzá én legtöbbet automata módban használom, ugye fülek nélkül:)
olyan 10% 80%:D:D:D a maradékot megette a cica:D
WarbiRunner (Gyuri)29-03-2023 17:32:36 // 30028
Szerintem csak harapósabbnak érzed :-) Hozzá lehet szokni az egyikhez, aztán fura a másik. Mivel kb mindig D-ben használom (kivéve amikor elfelejtem oda tekerni), nagyon lustának érzem az N módot. Azonnal keresem a bajt, a hibalámpát, a szőnyeget a pedál alatt XD
Abban lehet valami, hogy bizonyos fokig alkalmazodik a vezetési stílushoz a váltási pontja a váltónak, ezt már a 159 Aisin váltójáról is regélték, nekem igazából nem tűnt még fel. Szerintem ehhez viszonylag sokáig kell adott stílusban vezetni, ezek az adaptív paraméterek elég lassan állítódnak.
Abban lehet valami, hogy bizonyos fokig alkalmazodik a vezetési stílushoz a váltási pontja a váltónak, ezt már a 159 Aisin váltójáról is regélték, nekem igazából nem tűnt még fel. Szerintem ehhez viszonylag sokáig kell adott stílusban vezetni, ezek az adaptív paraméterek elég lassan állítódnak.
SD29-03-2023 17:09:23 // 30027
LAssan felrakom a nyári nagykereket:D:D:D asszem:)))
SD29-03-2023 17:08:11 // 30026
DNA tapasztalat: ha folyamatosan D-ben hagyom észreveszi hogy "ott felejtettem" és belustítja N stílusba:D Ha amikor kell kapcsolom át akkor harapósabb:)
Volt pofája RPM1500-nál elváltani D-ben azérezmindennekateteje:D
Továbbra is most már gyanakszom hogy szoftver bóhócság, de körforgalomban van hogy odarúg neki, aztán meg kanalazza össze az elektronika, vagy ez ilyen ébresztő funkció?
Mondjuk már nem lepődök meg, mintha tudná, showtime:D
Vagy jávorszarvasnak nézi a körforgalmat?
Vagy nem kéne úgy bevenni hogy annak nézze?:D
Vagy ezt így kell és így jó:D???
Csak beletanultam?:D
Volt pofája RPM1500-nál elváltani D-ben azérezmindennekateteje:D
Továbbra is most már gyanakszom hogy szoftver bóhócság, de körforgalomban van hogy odarúg neki, aztán meg kanalazza össze az elektronika, vagy ez ilyen ébresztő funkció?
Mondjuk már nem lepődök meg, mintha tudná, showtime:D
Vagy jávorszarvasnak nézi a körforgalmat?
Vagy nem kéne úgy bevenni hogy annak nézze?:D
Vagy ezt így kell és így jó:D???
Csak beletanultam?:D
WarbiRunner (Gyuri)29-03-2023 16:45:05 // 30025
Itt falun normálisan van megoldva. Onlány választhatok egy időpontot az AKSD naptárából. Bejelölöm, visszaigazolják, aznap reggelre kirakom a fölös cuccot, 9-10-re ott sincs.
Társasházaknál szokott lenni közös kicuccolás, oda azért érkezik egy "főnök" akinek a (bővebb) családtagjai felügyelik, hogy a hasznos cucc egyből az ő furgonjukba vándoroljon :-) De az sem vészes.
Társasházaknál szokott lenni közös kicuccolás, oda azért érkezik egy "főnök" akinek a (bővebb) családtagjai felügyelik, hogy a hasznos cucc egyből az ő furgonjukba vándoroljon :-) De az sem vészes.
SD29-03-2023 16:41:30 // 30024
Nálunk még az utat is elkezdték felvágni ha nem lenne elég baj:D:D:D
Zselé29-03-2023 16:18:43 // 30023
Ne is mond... :((( én kivagyok ettől...
SD29-03-2023 13:02:31 // 30022
Giulia Q SW:))) el nem tudtam volna képzelni kombi nélkül a családi létet, de most már el tudom.. :) nem kell:)))
Piritu - 1.000.00029-03-2023 12:17:55 // 30021
Megállították vagy hogyan lett az a 6 pont?
Hardy29-03-2023 11:42:17 // 30020
Haver is ellépet a fehér Octavia elől, gondolta Ő. Aztán 90.000 Ft meg 6 pontja bánta. Azokkal óvatosan. :-)
Piritu - 1.000.00029-03-2023 11:18:49 // 30019
Amiért a Brera seggű 159-et is meg kell alkotni valakinek :-DD
WarbiRunner (Gyuri)29-03-2023 08:55:09 // 30018
Minek? XD
SD29-03-2023 07:59:49 // 30017
Ki csinálja meg az elsö Giulia QV Q4-et ezy Stelvio donorból vagy csak megvásárolva aplusz alkatrészeket?:D
SD29-03-2023 07:57:54 // 30016
Wáá lomtalanítás van, vagy 4 napig elö sem vehetem a gépet, már rajzanak:o……..
WarbiRunner (Gyuri)28-03-2023 20:16:57 // 30015
Mondjuk ha a Stelvioban benne van... 🤣
Akkor addig ütötték az igényeket felmérő piackutató osztályt a mérnökök amíg az nem jött ki az excelből, hogy a kutya nem rendelne ilyet 😄 Sportkocsi. Hátú' hajt, tetőre meg súlyt nem teszünk.
Akkor addig ütötték az igényeket felmérő piackutató osztályt a mérnökök amíg az nem jött ki az excelből, hogy a kutya nem rendelne ilyet 😄 Sportkocsi. Hátú' hajt, tetőre meg súlyt nem teszünk.
WarbiRunner (Gyuri)28-03-2023 20:08:04 // 30014
Szerintem hasonló az indok, igen. A Giulia Q az dedikált sport szedán, kinézem az olaszokból, hogy egyszerűen a mérnökök nem voltak hajlandóak elrontani a mesterművet 😄
A Giulia erről szólt, majd a következő már a nem erről fog. A Q4 hajtás plusz fejlesztéseire meg nem volt pénz sem. Azért össze kellett volna hozni a torque vectoringos hátsó diffivel pl, ami max első hallásra egyszerű. Még ha komoly darabszámot el lehetett volna adni, oké, de erre remény sem volt.
A Giulia erről szólt, majd a következő már a nem erről fog. A Q4 hajtás plusz fejlesztéseire meg nem volt pénz sem. Azért össze kellett volna hozni a torque vectoringos hátsó diffivel pl, ami max első hallásra egyszerű. Még ha komoly darabszámot el lehetett volna adni, oké, de erre remény sem volt.
SD28-03-2023 19:15:02 // 30013
Tommi28-03-2023 15:20:23 // 30012
Gondolom az összkerék helyett azért van csak hátsókerekes, mert ezzel is a sportosságot akarják hangsúlyozni... Viszont a testvér Stelvio meg csak Q4-es változatban van, pedig a motor és a "szellemiség" ugyanaz.
RomeoOne28-03-2023 14:58:20 // 30011
Tudtommal mindig is volt látszó karbon felárért, csak a fényezett tető lett acél, pont MY20-tól. Itt pl. el is tévesztetted, mert amit lefényeznek, az már akkor nem karbon volt, hanem acél. Pont onnantól jött ez az érvelés, hogy ha már úgyis acél, miért nem lehet napfénytető? Szerintem sosem tudjuk meg :D Millió ilyen wtf tétel van, még csak nem is ez a tető téma a legnagyobb :D
Halesz28-03-2023 14:36:29 // 30010
Sosem fogom megérteni, miért nem csinálták meg a napfénytetős Giulia Q-t :(
Ugyanilyen piaci rés az összkerekes Q is...
De lehet, hogy hasonló az indok, mint a Dodge-nál...? :)
MY20-nál még volt karbon amúgy, a magyarországi tesztautó is olyan volt.
Ugyanilyen piaci rés az összkerekes Q is...
De lehet, hogy hasonló az indok, mint a Dodge-nál...? :)
MY20-nál még volt karbon amúgy, a magyarországi tesztautó is olyan volt.
RomeoOne28-03-2023 13:42:26 // 30009
Az olaszok meg valószínűleg azt mondják, hogy még egy rakás pénzért sem csinálják meg. Pedig MY20 óta acéltetős a Giulia Q :D
Pokoli áron ad egy extrát a Dodge, a cél hogy ne vegye meg senki
Pokoli áron ad egy extrát a Dodge, a cél hogy ne vegye meg senki
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
459
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?