Forum >> Giulia
SD19-05-2023 10:15:56 // 30838
Azért tettem D-be mert különben nem hajladndó ezt mutatni:D A-ban volt:P:D Tempomattal araszoltam:D
SD19-05-2023 10:11:55 // 30837
SD19-05-2023 10:07:57 // 30836
Én szerintem kevesebb fájdalommal lenne a 2 literből 350 ló:)
Most már érkeznek hírek a 400le-re húzott Giuliákról:)
Most már érkeznek hírek a 400le-re húzott Giuliákról:)
RomeoOne19-05-2023 09:42:03 // 30835
A Gyuri által említett 350 körüli lóhoz max 1 turbó kéne, nem ez a konfiguráció. Ez már a Q teljesítményszintje lenne, arra meg nincs szükség, mert van jobb megoldás házon belül :)
Úgy meg már megvalósíthatóbbnak tűnik a dolog. De kizártnak tartom ,hogy megjelenne a Giulia ezzel a motorral, miközben a belsőégésűt inkább kivezetik.
Úgy meg már megvalósíthatóbbnak tűnik a dolog. De kizártnak tartom ,hogy megjelenne a Giulia ezzel a motorral, miközben a belsőégésűt inkább kivezetik.
carver18-05-2023 21:04:24 // 30834
Európai/amerikai autógyártás vs Kína. Az egész beszélgetés érdekes, de nekem az utolsó résznél jutott eszembe Imparato beszólása, hogy nem akarja odaadni az egész piacot Kínának. Először kétkedve hallgattam Lakatos Gergő véleményét, de jobban belegondolva tényleg nem a manufakturális autógyártás lesz Kína célpontja mert ők nem ebben a nagyságrendben gondolkodnak. Így viszont még több értelmet nyer amit Imparato csinál az Alfával, hogy megpróbálja betolni egy olyan szegmensbe, ahol van fizetőképes kereslet és nem eszi meg reggelire Kína. A Volkswagennek nehezebb dolga lesz...
Az egyetlen baj, hogy abban a szegmensben a legtöbbünk pénztárcája már könnyűnek találtatik...
Az egyetlen baj, hogy abban a szegmensben a legtöbbünk pénztárcája már könnyűnek találtatik...
WarbiRunner (Gyuri)18-05-2023 20:28:51 // 30833
A kisértés magy lenne, és pont ezzel beszélném le magam róla XD
Ez így jó és kész. :-)
Ez így jó és kész. :-)
SD18-05-2023 19:43:54 // 30832
És a böhöm cooler meg a két turbo?
RomeoOne18-05-2023 18:01:34 // 30831
Már miért ne férne? Amikor felnyitod a motorháztetőt, nincs ott egy nagy lyuk a motor és a zárhíd között? :D Beférne az, csak a kvázi orr-közép motorosságból sima orrmotor elrendezés lenne, ami nem biztos, hogy jót tenne az autó dinamikájának. Bár, ha a BMW-kbe is belemegy a sorhat... :)
SD18-05-2023 16:54:58 // 30830
Ha csinálnának egy SWB Zagato szerű GT-t abba atom lenne:) még lehetne rajta nyújtani és nem lenne többé SWB:D:D:D
SD18-05-2023 15:57:09 // 30829
szerintem ez a Giuliába nem férne bele :D
SD18-05-2023 15:56:31 // 30828
nekem kicsit lomhának tűnik mintha nagy lenne a forgó tömeg...
hiába pörgős a Giu QV V6 harapósabbnak tűnn:)
hiába pörgős a Giu QV V6 harapósabbnak tűnn:)
SD18-05-2023 15:55:43 // 30827
tényleg elkéne azt olvasni:D köszi:)
RomeoOne18-05-2023 15:31:22 // 30826
WarbiRunner (Gyuri)18-05-2023 15:27:56 // 30825
Azt vágod, hogy kicsit hasonlít a Giulia motorjára? :-) Szerintem sok közös alkatrészük lehet. Ha egy ilyet búcsúzóul beletesznek a Giuliába 350Le-s teljesítmény szinten, egy turbóval, hátsókerék hajtással, esetleg sperrel, akkor elkezdek gondolkozni...XD
SD18-05-2023 15:20:37 // 30824
Az tén nem tudom:)
Szóval nem lehet 300-ra állítani a tempomatot? :P
Öreghiba:D
Szóval nem lehet 300-ra állítani a tempomatot? :P
Öreghiba:D
SD18-05-2023 15:19:27 // 30823
Kicsit groteszk ez hosszúkás motor ezekkel a rábiggyesztett dolgokkal.. :/ két turbó nagy cooler...
A mid engine lenne mehetne felülre a cooler vagy oldalra ki, a turbo-k teljesen V6 jellegű (hot V) elrendezést kapnak csak nincs másik hengersor :P
Akkor ez egy fél-V12?:)
Amúgy parádés:)
A mid engine lenne mehetne felülre a cooler vagy oldalra ki, a turbo-k teljesen V6 jellegű (hot V) elrendezést kapnak csak nincs másik hengersor :P
Akkor ez egy fél-V12?:)
Amúgy parádés:)
WarbiRunner (Gyuri)18-05-2023 15:17:54 // 30822
Kamerás cégnél dolgozol, ki tudja miféle kamerák ezek :-) 130 nyilván. Kereken. XDDD
180 vagy 190 fölött nem hajlandó tempomatra, de ezt is mesélték valahol :-) Amúgy az autó képességeihez mérten visszafogott tempón tempomatozok általában :-)
180 vagy 190 fölött nem hajlandó tempomatra, de ezt is mesélték valahol :-) Amúgy az autó képességeihez mérten visszafogott tempón tempomatozok általában :-)
SD18-05-2023 15:01:16 // 30821
SD18-05-2023 15:00:38 // 30820
És mennyire van állítva a tempomatod, mennyire lehet állítani?:D
WarbiRunner (Gyuri)18-05-2023 14:42:17 // 30819
Áhh, nem szoktam olyat, én sem szeretem ha a nyakamon vannak. Még a szándékos feltartók mögött is elkocsikázok nyugisan, aztán úgyis megunja. Ha ürül a szélső, index ki, és nyugisan ki is sorolok. Ilyenkor már keresgélik a gázpedált, aztán csalódnak, mert csak simán kisorolok, ahogy szabályos. Nem előzök jobbról XD Itt kezdenek összezavarodni, majd fél perc és kisorlonak, mert már maguknak sem tudják megindokolni hogy mit és miért csinálnak..én meg megnyomom a Res gombot.
RomeoOne18-05-2023 13:53:52 // 30818
Csak ki akartam ugratni a nyulat a bokorból, hogy biztos 30 cm-re mentél a seggében, az volt a baja :DDD
WarbiRunner (Gyuri)18-05-2023 13:41:53 // 30817
A Meguiarsból lehet hogy van egy vékony réteg még rajta. Nem tudom. Direkt megvettem a drága szuperjó waxot, nemár hogy azon kívül hogy maszatol, még foltosodik is. XD
WarbiRunner (Gyuri)18-05-2023 13:38:48 // 30816
Éppen lehettem volna kevésbé dramatikus :-)
SD18-05-2023 12:53:49 // 30815
Nem lehet hogy valami wax nyomai ezek?
leopop318-05-2023 12:52:15 // 30814
Illetve egy kerámiáztatáson én is gondolkodtam de lehet már csak telifény után lesz
SD18-05-2023 12:52:13 // 30813
Ugyan ebben a 2. állásban mostam tegnap:D Habos lándzsa forgó része összeakad a vizes mosóval:D:D:D küzdelmes, nem tudom.. nem kéne az egyiknek alacsonyabban lennie?:D
Yo hely, mert a viaszt is teljes nyomáson adagolja így a mosószer utáni öblítést el is lehet hagyni :P És amikor nincs tömeg lehet kicsit hagyni rajta a habot dolgozni:))))
De most újítják a Campona Shell mosót is, elvileg végre átvette a Shell, és talán normális lesz:)
A 7-es úton a kis Shellnél az csak végszükség esetén mert nagyon fapad, és a benyájuk sem jó.... legalább is a 100-as..
De a Savolya az a legjobb hetedhét országon:)
Yo hely, mert a viaszt is teljes nyomáson adagolja így a mosószer utáni öblítést el is lehet hagyni :P És amikor nincs tömeg lehet kicsit hagyni rajta a habot dolgozni:))))
De most újítják a Campona Shell mosót is, elvileg végre átvette a Shell, és talán normális lesz:)
A 7-es úton a kis Shellnél az csak végszükség esetén mert nagyon fapad, és a benyájuk sem jó.... legalább is a 100-as..
De a Savolya az a legjobb hetedhét országon:)
leopop318-05-2023 12:50:30 // 30812
Nekem Rossoval van csak tapasztalatom. Legtöbb haveromnak is Rosso a Brerája így ők is arról tudnak beszámolni 😅
Egy ritka Montecalo Blue színű volt még de neki is szép lett.
Egyszer elmehetünk ide kocsit mosni ha Budapesten vagy 😁😉🍀
Egy ritka Montecalo Blue színű volt még de neki is szép lett.
Egyszer elmehetünk ide kocsit mosni ha Budapesten vagy 😁😉🍀
leopop318-05-2023 12:46:42 // 30811
Ez tetszik, ugyanezt szoktam kb csinálni 😁😁
RomeoOne18-05-2023 12:39:27 // 30810
De mi volt ebben a gonosz? Nem tudott elég gyorsan menni, ki kellett sorolnia, te meg elmentél. Nem jobbról előzted, nem villogtad ki, így is később tett eleget ő a kisorolási kötelezettségnek. Akkor mit villogott? Lemorzézta, hogy ideges a szar kocsija miatt? :D
WarbiRunner (Gyuri)18-05-2023 12:31:22 // 30809
Én ebben már nem hiszek. Vagyis hiszem ha látom. A rossot könnyű mosni, tiszta sikerélmény. A ződ az kegyetlen, a fekete is könnyebb eset. De megéri. Mert csak. Kerámiáztatni kéne, a feketénél is sokat segített, könnyebb volt tisztán tartani utána.
leopop318-05-2023 12:28:30 // 30808
Savoya parkos mosó tényleg nagyon jó 😁😉
leopop318-05-2023 12:27:55 // 30807
A Savoyai mosó az nagyon jó évek óta azt használjuk haverokkal kb. természetes élőhelye a Bellának annyit mosom ott, lassan meg kéne mondjam hogy a kövi videónál legyenek ők a sponzoraim 😅
(1-2 képet elforgat az oldal pedig azok álló képként adják ki)
És persze mindegyik kép máskor készült az a vicc 🤣🤌🍀
Most csak ennyit tudtam hirtelen elő keresni 😅
(1-2 képet elforgat az oldal pedig azok álló képként adják ki)
És persze mindegyik kép máskor készült az a vicc 🤣🤌🍀
Most csak ennyit tudtam hirtelen elő keresni 😅
WarbiRunner (Gyuri)18-05-2023 12:09:30 // 30806
Én egy szegény Jeep-est bosszantottam fel. Budapest felől Gödöllőnél a nagy lejtő + balra kanyar kombóig utazgattam mögötte, nem türelmetlenkedtem. Kicsit mindig gyorsított, jelezve, hogy menne ő, és nem akar elengedni. Gondoltam ha eléri legalább a szokásos tempómat, nekem jó lesz, bár nem bántam volna ha a vizet nem rám nyomatja a böhöm kerekeivel. Ott a kifelé dőlős, erősen lejtős bal kanyarban behúzódtak előlünk a külsőbe, szabad lett a pálya, el is indult, nem engedett el. De a nagy gyorsításból dűlöngélés és bizonytalankodás lett, úgyhogy piszok kelletlenül, de kisorolt. Én meg nyilván jó nagy gázzal huss, kikerültem. Amíg láttam a tükörben, szerencsétlen folyamatosan villogott utánam, akkora stresszt okoztam neki. Szegény elég kontrasztosan tapasztalta meg, hogy egy instabil szélérzékeny dobozzal közlekedik :-) Tudom, gonosz volt, de ez van.
WarbiRunner (Gyuri)18-05-2023 12:00:57 // 30805
Nekem ezek a habos mosók sem működnek. Dombóváron meghaboztam a közeli Ehrle mosóban, hogy a versenyre ne az éjszakai özönvizes repülés nyomaival érkezzünk. Jól megszivattam vele magam, mert olyan foltok maradtak a fényezésen, amit teljesen el sem tudtam tüntetni aztán. Fél órát törölgettem üvegtisztítós mikroszálas kendőkkel. Szívás ez a szín, de annyira szép :-))
SD18-05-2023 10:55:17 // 30804
pár pötty volt de épp nem esett:)
SD18-05-2023 10:54:35 // 30803
A hidegről indításkor van egy szokásos rántás mielőtt beáll 900-ra az alapjárat.
Ezt már megfigyeltem, szerintem szegényíti a keveréket és mikor kimarad az égés akkor onnan vissza kompenzál és úgy áll alapjárati fordulatra.
Lehet érezni ahogy rázkódik egyet ha egyhelyben megvárja azt az 1 percet az zember:)
Ezt már megfigyeltem, szerintem szegényíti a keveréket és mikor kimarad az égés akkor onnan vissza kompenzál és úgy áll alapjárati fordulatra.
Lehet érezni ahogy rázkódik egyet ha egyhelyben megvárja azt az 1 percet az zember:)
SD18-05-2023 10:51:19 // 30802
Pont mentem esete Ferihegyre.. És akkor épp nem esett, aztán hazafele az Auchan-Aldi-nál a Savoya parknál lemostam meghaboztam, leviaszoztam aztán gyí M0:D
Amikor a feljahjtóró besoroláshoz 150-ről fékezel vissza :D
Szegény Jaguarra ráhoztam a frászt a duplakörforgóban is úgy mentem el mellette, nem is emberkedett de én :D
Most megint lerakom pár napra, kicsit elemzem a log-ot és ezek utána újratanítom a neurális hálót, alakul az alfa érzés :)))
Amikor a feljahjtóró besoroláshoz 150-ről fékezel vissza :D
Szegény Jaguarra ráhoztam a frászt a duplakörforgóban is úgy mentem el mellette, nem is emberkedett de én :D
Most megint lerakom pár napra, kicsit elemzem a log-ot és ezek utána újratanítom a neurális hálót, alakul az alfa érzés :)))
SD18-05-2023 10:44:34 // 30801
Hátigen ha legalább esik, de ez az iszapbirkózás:D
SD18-05-2023 10:43:57 // 30800
Elgyengültem és hétfő-kedd munkába jöttem, de nem esett eléggé, csak felcsapták, egyenletesen tégla színű lett:P Rettenetes! :D Nem áll jól neki:P
Kazes☻18-05-2023 10:43:40 // 30799
És hogyhogy nem áztál meg... véletlenül egy kicsit elállt a zeső?! :D
WarbiRunner (Gyuri)18-05-2023 10:38:38 // 30798
Ez hozzá tartozik egy autó életéhez XD Az enyém amennyi vizet kapott a hétvégén, szerintem azt hitte már, hogy hajó lett. Aztán járt földutakon, sáros helyeken, majd haza megint vizes autópályán. És lemosva még azóta sincs, mert minden nap esik..esik..esik. Úgyhogy annyira nem is koszos, mert a sok özönvíz a nagyját le is mosta. Majd ma délután már úgy láttam az időképen, hogy van értelme elmenni és kicsit rendbeszedni.
RomeoOne18-05-2023 10:16:36 // 30797
Offroad-oztál? :D
SD18-05-2023 10:11:14 // 30796
mondjuk este 11-kor volt hely a mosóban:D
SD18-05-2023 10:10:31 // 30795
Életében először tegnap előtt koszos lett az Giulia:D
Nagyon rossz érzés volt:D Féltem hogy el is romlik:P
De gyorsan lemostam és bedugtam a tokjába:P
Természetesen előbb szárítókör :D :D
Hogy ne ragadjon le a szívbillentyűje:)
Nagyon rossz érzés volt:D Féltem hogy el is romlik:P
De gyorsan lemostam és bedugtam a tokjába:P
Természetesen előbb szárítókör :D :D
Hogy ne ragadjon le a szívbillentyűje:)
DKori17-05-2023 22:13:21 // 30794
Szia(sztok)!
Szerintem maga a szerkezet ugyanaz lehet konszernen belül, max gondolom a rudazat (és ezért a kulissza stb.) más...hát ha a csapágygondokról hirhedt M32-es ugyanolyan a 159ben mint nálam a félOFF Cromában, akkor az valóban nem a legerősebb pontja az autónak (159ben csak 1.8 MPi kéziváltót próbáltam, az ugye 5 sebességes, az egész korrekt szerkezet volt relatíve rövid váltóúttal). Sz*rnak azért nem nevezném (szubjektív viszonyítási alapnak a 90es évek végi Clio-k/Thaliak vagy a régi Vw Transporterek váltója ahol nálam a sz*r kezdődik :) ..de ha szőrösszívű vagyok akkor a Punto II-m 1.2 8v-je se brillirozott, nem volt nyírva de a 2es szinkronja már 70e km-es korában kezdett baxakodni, télen iszonyatosan "ragadt" hidegen..amúgy ha épp formában volt jó volt..), de hosszú úton jár, olyan "kelletlen" talán ez a jó szó rá...sportosnak semmiképp se sportos. Normál használatnál amúgy nem gáz, mert elég pontos, hidegen se kelletlenebb mint máskor, hátramenetet se bűvészkedve veszi (pl. az 1.6 16v Bravo jobb szerette ha előtte húzol egy 4est vagy 2est :) ), csak ezzel a hosszú kicsit kúszó váltóúttal ha játékból vagy forgalmi helyzetből kicsit haladósabbra vennéd akkor ebben érezhetően nem a legjobb partner, megtöri a lendületed...plusz nálam az 1.9 8v-nek picit hosszabbak is az áttételei, mint az 1.9 16v-nek, így én épp picit úgy érzem, hogy azokban a tartományokban esetlenebb ahol nekem és az autónak is jól esne menni (felülről közelítve a megengedett sebességeket...na ilyenkor hajlamosan pl városban a 4. kicsit sok, a 3 kicsit kevés, vagy 6. ban 110nél forog 2000-et, így 100 környékén még épp a kelletlenebb tartomány tetején vagy vele... Talán a 159ben nem ennyire ilyen, vagy legalábbis ott ez a tulajdonság az autó sportosabb kisugárzása/futóműve/karaktere miatt talán mégjobban fáj(na), itt csak feltűnően nem erénye az autónak, de a Croma karaktere, kisugárzása, futóműve amúgy is kevésbé "zúzós" (ez inkább a csendben, méltósággal, tüzijáték nélkül elvisz A-ból B-be karakter, inkább az olasz alsópolcos - mert nem Lancia ez... - kimért elegancia van meg benne, mint az olaszos sportos tűz), itt talán annyira nem "fáj".
Szerintem maga a szerkezet ugyanaz lehet konszernen belül, max gondolom a rudazat (és ezért a kulissza stb.) más...hát ha a csapágygondokról hirhedt M32-es ugyanolyan a 159ben mint nálam a félOFF Cromában, akkor az valóban nem a legerősebb pontja az autónak (159ben csak 1.8 MPi kéziváltót próbáltam, az ugye 5 sebességes, az egész korrekt szerkezet volt relatíve rövid váltóúttal). Sz*rnak azért nem nevezném (szubjektív viszonyítási alapnak a 90es évek végi Clio-k/Thaliak vagy a régi Vw Transporterek váltója ahol nálam a sz*r kezdődik :) ..de ha szőrösszívű vagyok akkor a Punto II-m 1.2 8v-je se brillirozott, nem volt nyírva de a 2es szinkronja már 70e km-es korában kezdett baxakodni, télen iszonyatosan "ragadt" hidegen..amúgy ha épp formában volt jó volt..), de hosszú úton jár, olyan "kelletlen" talán ez a jó szó rá...sportosnak semmiképp se sportos. Normál használatnál amúgy nem gáz, mert elég pontos, hidegen se kelletlenebb mint máskor, hátramenetet se bűvészkedve veszi (pl. az 1.6 16v Bravo jobb szerette ha előtte húzol egy 4est vagy 2est :) ), csak ezzel a hosszú kicsit kúszó váltóúttal ha játékból vagy forgalmi helyzetből kicsit haladósabbra vennéd akkor ebben érezhetően nem a legjobb partner, megtöri a lendületed...plusz nálam az 1.9 8v-nek picit hosszabbak is az áttételei, mint az 1.9 16v-nek, így én épp picit úgy érzem, hogy azokban a tartományokban esetlenebb ahol nekem és az autónak is jól esne menni (felülről közelítve a megengedett sebességeket...na ilyenkor hajlamosan pl városban a 4. kicsit sok, a 3 kicsit kevés, vagy 6. ban 110nél forog 2000-et, így 100 környékén még épp a kelletlenebb tartomány tetején vagy vele... Talán a 159ben nem ennyire ilyen, vagy legalábbis ott ez a tulajdonság az autó sportosabb kisugárzása/futóműve/karaktere miatt talán mégjobban fáj(na), itt csak feltűnően nem erénye az autónak, de a Croma karaktere, kisugárzása, futóműve amúgy is kevésbé "zúzós" (ez inkább a csendben, méltósággal, tüzijáték nélkül elvisz A-ból B-be karakter, inkább az olasz alsópolcos - mert nem Lancia ez... - kimért elegancia van meg benne, mint az olaszos sportos tűz), itt talán annyira nem "fáj".
leopop317-05-2023 17:12:11 // 30793
Nagyon szép jellemzés. Na pontosan azért akarunk egy Giuliát az asszonnyal 😁😉🍀
leopop317-05-2023 15:51:21 // 30792
2.2 JTS 159/Breraban volt Salespeed
WarbiRunner (Gyuri)17-05-2023 14:39:19 // 30791
SD17-05-2023 14:20:18 // 30790
hogy esetleg kieset a krumpli a KFC kosárból? amit a gyerekeknek vettem?:D ne ezt megnézem:D
zgi52117-05-2023 14:12:54 // 30789
Nagyon jó jellemzés, így az érettségi most pipa! :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
443
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?