Forum >> Giulia

SD08-04-2024 10:23:46 // 35182
Majdkörbeautózlak vele kakucson:D noflame:D
quash08-04-2024 09:15:29 // 35181
Egy hatalmas baromság az hogy nem kell cserélni!
Ez a 8spd ZF egy csomó más márkában is bent van, néhol 100e-et írnak elő rá.

Ha teheted 80e-ként cseréd le, de max 100e és tényleg érdemes cserélni, hosszútávon ezzel jársz a legjobban.
Elaforgnál kapsz komplett ZF csere szettet, olaj, az alján lévő műanyag (szűrő, mágnes, etc ...), ZF-ben, lényegesen olcsóbb mintha Alfa dobozban vennéd ugyan ezt.
Cserélni szerintem bárki aki autómata válton tud olajat cserélni, értelemszerűen a legjobb ha géppel csinálják.
Nekem lassan esedékes a második csere! :)
RomeoOne08-04-2024 09:04:30 // 35180
A konklúziót tévesnek tartom. Meglátásom, hogy ha nem 0 ft-ból próbálnád megoldani, hanem vennél rá rendes gumit, akkor relevánsabb következtetésre juthatsz. :D

Ui: EcoContact?? Azt hittem a legalább a 17-esen normális gumi van :DDD
Liquid08-04-2024 08:56:10 // 35179
Leadtam reggel a kisautót műszakira a CarNet-hez, bent áll egy zöld Stelvio. Nagyon jól néz ki az a szín, az "elődje" is nagyon tetszett, de ez egy kicsit még jobban.
Az enyhén matt kékes-szürke színnek mi a neve? Az is nagyon jól mutat (egy Giulia-n látam).
SD08-04-2024 08:18:04 // 35178
Szóval giulia őnagysága nem egy légkalapács hanem egy intelligens és szofisztikált műszer, ennek megfelelően kezelve jön ki a személyisége.

És persze strapabíró ha valaki mégis utat akar vele bontani:D
De nem ez a lényege:)
SD08-04-2024 08:09:48 // 35177
Leüllepedve a hétvégi tapasztalatok, kanyarstabilitás és kezelhetőség tekintetében is jobb még a Conti Eco Contact is 225/50R17 amit 2022-es mint a 275/35R19 :P 2017..

Ideális körülmények közt is érezhető hogy a 19 stabil, amíg meg nem csúszik de utána nehezebben nyeri vissza a tapadást..

Kizárólag versenypályán nagy sebességnél, nagy leszorító erővel tudom elképzelni hogy a széles gumi plusz teret nyújt.

Én mindenhol gyorsabban mentem az R19-el mert hamis biztonságérzetet ad, a R17 pedig reális visszajelzést, amikor löttyen a hátulja az azt jelenti már figyelni kell.

Városban, technikás helyeken, lötyögni a 17 a jó választás:)

Versenypályára bármi jó lehet.

Egész jól tapad és nagyon harmonikus.

Jelenleg a kétszéles kereket is inkább optikának tekintem:)
Zselé07-04-2024 21:44:50 // 35176
Akkor javaslom, ne literbe nézd, hanem havi fogyasztásba! :D
RomeoOne07-04-2024 21:01:32 // 35175
Azta :O
Egyszer nekem is kéne már foglalkoznom ennek a nullázásával és nézni egy átlagot az etapra. Én tankolásokból szoktam számolni. A tegnapi tankolás előtt legutóbb novemberben tankoltam a gépbe. Mentem közben egy jó 275 km-t, amire tankoltam 45 litert. Ki is jött egy 16,5 literes átlag :D
Zselé07-04-2024 20:15:43 // 35174


Mai napi átlagom, családi kirándulás… jött mögöttem a tesóm, akinek Swiftje van, és közölte: max 120km/h…

Fizikai fájdalom volt a közlekedés… :D
RomeoOne07-04-2024 19:37:56 // 35173
Úgy legyen!
Shadin07-04-2024 17:24:13 // 35172
Én szuper béna voltam, az biztos :-)
Viszont százalékosan meg én javultam a legjobban az emelkedőn magamhoz képest :-)
14 --> 18 Km/h

Mikor meg álló helyből kellett indulni a 9%-os emelkedőn, akkor az is csoda volt hogy felértem. A tapadási sebesség 2 km/h volt.
SD07-04-2024 17:08:57 // 35171
Volt backstage adás, nekem ez a legjobb infom a témában.
SD07-04-2024 16:56:35 // 35170
Nyilván vesz egy faceliftes Q-t:)))
SD07-04-2024 16:16:45 // 35169
Elcsavarta a fejét egy BYD biztos:D
Morfiusz Cédula07-04-2024 14:32:49 // 35168
Érdekes, mikor vette még azt írta, hogy soha nem adja el, hanem megőrzi újszerű állapotban.
Morfiusz Cédula07-04-2024 14:31:58 // 35167
Én, most már múlt időben. Elkövettem azt a hibát, hogy rajta maradt a téli. A rántópadon teljesen elveszett a fun factor. Az oktató miután a legagresszívabbra állította a padot, mondta, hogy próbáljam meg, hogy teljesen elengedem a kormányt. Úgy volt hajlandó 90 fokos elfordulással csúszni, de egyébként mintha sínen mentem volna. Aztán kilőttem a traction control-t, akkor kellett kicsit gépészkedni, hogy egyenesben maradjon, de azért úgy se túl sokat.

Viszont hogy mennyit számít a téli a négykerékkel (meg persze a kipörgésgátlóval) csúszós úton, a műgyantás emelkedő tetejére 81 km/h-ra sikerült felgyorsulni. Rádión szólt az ember, hogy azért vigyázzak, a gyanta végén ott a kanyar. :-/
RomeoOne07-04-2024 14:27:36 // 35166
RIP Várkonyi
RomeoOne07-04-2024 14:20:17 // 35165
Nem volt szándékomban, csak mikor nyomok egy kövéret és megnő mögöttem a hely, akkor mindig kijöttek mögém, a PAZ elé :(
Shadin07-04-2024 13:52:09 // 35164
Ne alázd szegény Squadra Patkányt :-)
Lev szokta látni közel laknak egymáshoz.
Shadin07-04-2024 13:50:53 // 35163
PS4S-t nem találtam rá, a PS5 meg az Asy 6 kb. fej-fej mellett vannak a teszteken, viszont utóbbi jelentősen olcsóbb, nincs annyi plusz szerintem a PS-ben mint amennyivel drágább.
Más kategória, de a Tehénen rohadtul tetszett a GY.
A GY 264e mínusz a 20e frointos OMV kupon, a PS5 300+
RomeoOne07-04-2024 13:42:19 // 35162
Egyébként lehet, hogy láttam a régi 159-edet, a PAZ-t tegnap. A számra már nem emlékszem a rendszámából, de PAZ volt és fekete SW Ti. Próbált jönni utánam egy darabig szegény, de nem bírta tartani a tempót. :D
SD07-04-2024 13:41:59 // 35161
Van egy szett 17” felnim a mindennapokara:)))
RomeoOne07-04-2024 12:18:52 // 35160
GY-t nem tudom, a PS4S-t gondolnám a legjobb választásnak, ami minden körülmények között jó és még komolyabban nyúzva is bírja. Nyilván egy melegítős gumi egy hétköznapokban is gyakrabban használt autóra elég kompromisszumos.
Shadin07-04-2024 11:59:50 // 35159
vagy szar már a PSS, vagy annyira kell melegíteni, hogy kvázi használhatatlanná teszi a hétköznapokban. A GY Asy 6 meg szerintem egy q jó allround gumi, jobb lesz az, ne már egy '18-as használt versenygumin múljon bármi is.
RomeoOne07-04-2024 11:58:43 // 35158
Ja, az a Kakucs, 19-én. Tempo-t sztem őszre szervez Halesz, de majd mondja.
Shadin07-04-2024 11:56:56 // 35157
Csak nem Tempo, hanem amit Zselé cartárs szervez :-)
RomeoOne07-04-2024 11:55:09 // 35156
A PSS egy racsébb gumi, mint egy sima sport gumi. Műgyanta meg gyakorlatilag a jeget szimulálja. Semmit nem mond a jóságáról az, hogy nem működik műgyantán. Egy slick gumi sem azért rossz, mert esőben használhatatlan.

PSS-t annyira nem ismerem, de gondolom ez igényel melegítést is, nem működik egyből a garázsbehajtóról kihajtva. A Corsa-k sem működnek még indulás után egyből, még melegben sem. Meg, ha jól emlékszem, akkor a Te nem is újonnan szerezted ezeket a gumikat, lehet már az is érződik rajta. Az ilyen tipusú gumik sokkal gyorsabban használódnak el. A Corsa-k egy szezont tudnak hibátlanul, utána már érzem, hogy nem 100%-osak. Bő 10 000 km van most nekem az elsőben, de sztem Kakucs után le is dobom.

Azon morfondírozok most, hogy maradjak az AR homologizált Corsa 2-nél vagy menjek rá a McLaren homologizált Corsa 4-esekre... Ha már McLaren is ugyanezt a méretet használja... :DDD
Shadin07-04-2024 11:52:39 // 35155
Megtaláltam...
Shadin07-04-2024 11:33:27 // 35154
Jó ez a racse mód, de D-ben is szépen engedi sodorni az autót.
Bátrabban jöttem vele haza, segített picit ráérezni az autóra ez a tréning.
Tempóra is ki kellene menni, tuti béna vagyok, de azt ki intézi, ill. hol lett meghirdetve?
Tudom hogy volt itt is szó róla de agyam szita, bocsi. :-(
Shadin07-04-2024 11:29:54 // 35153
Sima aszfalton jobb volt valóban, de a GT-n a '22-es PS4-ek a PSS-hez képest vajpuhák, sokkal jobbak. Oké hogy más autó, min. 100+ kilóval könnyebb a GT, de akkor is nagyon érezni.
SD07-04-2024 11:19:11 // 35152
Viszont Csadó Bencével mikor köröztünk a körpáján az ővé is Race mode-ban volt, én is leszedtem az akku sarut. És betonon jobbnak bizonyult mint havon! Havon nagyon könnyen ledifferál, de betonon íven gyönyörűen meg lehet indîtani, ha van hely és nincs para, akkorákat körzőztünk:D
Shadin07-04-2024 11:13:13 // 35151
Én vettem egy garn. GY F1 Asy 6-ot :-)
5 év kétyugarancia, 20e Ft OMV utalványban visszatérítés.
Majdnem gyári, az AR jelzésű másfélszer ennyi lett volna :-)
SD07-04-2024 10:43:20 // 35150
Erről én is be tudok számolni, 17” conti nem úgy mint a téli beidgestone, de működött gyantán is.
A PSS-t ha nem fogtad meg azonnal esély sem volt, pedig csak 30km/h !!!

Közben visszagondolva az történt hogy mivel több ször piruetteztünk a PSS-el de 30 alatt meg nem indít a pad.. belement asszony nagyobb sebességgel, de pont a padon ráfékezett, ezért nem kimentünk a padból hanem hozzávágta a pad oldalához a gumit, ami felvágta, vagy szétrepedt.

Persze ha fiatalabb lett volna a gumi akkor lehet nem vágja el.. viszont ha mégis az jelentős anyagi kár lett volna:D

Szóval most önuralmat gyakorlok és ezt a véleménemet megtartom irthon magamnak:P
Mert hiába bántanám vele ösztönösen fékezett, ami jó reakció, csak pont itt nem szabadott.
Különben meg azé a felelősség aki átadja a volánt:P

De most mivel menjek kamucsra, ez az ami viszont kicsot fájdalmas..
Eljátszottam a játszógumit:D
Shadin07-04-2024 10:28:41 // 35149
Mondjuk hazafelé autópályán egész jól viselkedett, de otthon az ismerős szürke aszfaltos körforgóban 25 fokban meleg gumikkal is durván dobálta a seggét. Ez egyrészről játékos, másrészről meg szar a gumi :-(
Veszek új gumikat a 18-as 5 lyukas grafit felnikre, ezekkel meg kimegyek kakucsra.
Shadin07-04-2024 10:25:50 // 35148
Először azt hittem, hogy race módban nincs ABS, aztán kiderült hogy van, de a PSS nulla/zero tapadással bír gyantán. Fékezésnél sík egyenesen csósztam végig a pályán és az aszfalt fogott meg a végén. Fékpályán is meg ránópadon is hasonló :-)
Shadin07-04-2024 10:23:05 // 35147
Gumik lettek sorsolva? Úgy látom a PSS brigádnak nagy szüksége lenne egyre, alig bírtam felmenni a gyantás emelkedőn :-)
Gabor F07-04-2024 09:45:52 // 35146
Sziasztok,
200k-hez közeledvén cserélném az automata váltóban az olajat. A szervizkönyv (2017) nem ír erre vonatkozóan semmit. Valahol olvastam/hallottam, hogy 100.000 kilométerenként javasolja a ZF. "A használd, amíg el nem romlik, aztán fel kell újítani!" tanács tőlem távol áll.
Van valakinek releváns infója/tapasztalata? Illetve ajánlott szerviz? Én a Protruck Kft.-t találtam. Köszi!
SD06-04-2024 23:31:36 // 35145
A jobb hátsót szètvágta a rántópad:/
Nem gondoltam hogy ennyire odavan..

Végül is a teszt megvolt a gumi elhalálozott.
Vizen egyáltalàn nem tapadt, míg a 17 ami persze újabb gumi az szèpen irányítható.

A szlalomon 1 másodpercel ment rosszabbat, de ha megindult az autó onnan nem lehetett megfogni.

Nekem 46 lett a Conti Eco Contact, ès 47 a Michelin PSS..

Kellett volna még ez a gumi két hètig:/

Vissza kellettrakjam az amera kereket:P

Másrészról viszont hogy 30 km/h nál szakadt szèt ez becsületes dolog:)
Mert mondjuk egy tempós íven a felnit is legyalázhatta volne.

Megkaptam a teljes verseny csomagot, gumicsere 2x, versenybaleset:D
G-MANN🍀06-04-2024 23:07:12 // 35144
A szlalomban 3 helyre volt elég az Abarth a nyári gumival.😁 jó kis autó ez.
Neked meg mi történt a használt nagy nyárikkal? Elöregedett és most meghalt a pályán? (Kár, hogy délután már előbb el kellett jönnöm.)
RomeoOne06-04-2024 21:55:27 // 35143
Rendőrt kitakarítottam a belsősávból az M0-n 140-nél :'DDD

M31-esen meg 180-al elgurult mellettem egy 1st gen Mazda 3, én 160- utazóval... Mondom megnyomjam vagy ne nyomjam? Felsejlett előttem Gyuri meg Shadin tegnapi története, áh, mindjárt itt az M31->M0 átvezető, ott elválik a sz.r a májtól. Gyorsan utol is értem az íven, mondom kimegyek külsőre, mielőtt felöklelem, de ott meg épp egy Skodás közlekedett. Nem éreztem komfortosnak a fékbe lépni az íven, de vagy az, vagy felöklelem hátulról a rozsdatenyésztőt. De csak én voltam túl parás az autó olyan magabiztossággal lassult, mintha sínen lenne, semmi risza vagy ilyesmi.

Aztán egy Lexus-os próbált megkergetni M6-on, de így utólag, sztem nem racsézni akart, csak kíváncsi volt a gépre. Mikor lekanyarodtam, vészvillogóval köszönt el. Lehet Alfás volt előző életében. :D
RomeoOne06-04-2024 21:21:46 // 35142
Megzargattam, még mindig nagy lángon lobog a szerelem! Rohadt gyors ez a kocsi, nem közútra való, mert nem egészséges, ahogy az ember agyára hat :DDD
SD06-04-2024 19:47:54 // 35141
Kerék megoldva:D
Nem bírta a lovakat a kerék:)
Szétharapta..



Asszony bosszúja:D
Liquid06-04-2024 13:42:23 // 35140
helyes, zargassad :)
SD05-04-2024 23:03:07 // 35139
Neked milyen lett?;)
SD05-04-2024 23:02:02 // 35138
Most elvizonytalanodtam, az biztos hogy kellemesen rúgott, és volt motor fordulat is.. lehet csak a sebességbőp asszociáltam magas fokozatra, de ugye ez közel nem a vége.. em tom.. meg kell nézni megint:D 205-ig toltam mert megint jött a roasztó, meg utólnis értem egy kupac autót..
G-MANN🍀05-04-2024 20:56:43 // 35137
Én jövök, de szerintem az Abarth-al, azt még nem próbáltam ki így.😊
G-MANN🍀05-04-2024 20:55:15 // 35136
Lepadlózva nem 6/7-be váltott akkor?
G-MANN🍀05-04-2024 20:50:07 // 35135
Múltkor néztem, hogy nálam Q4 padló gázzal pont 200-nál rakta 6-ba. 😁
SD05-04-2024 18:24:13 // 35134
Jövök két szett kerékkel:)))
SD05-04-2024 18:23:50 // 35133
Igen a motorosokkal azért vigyázni kell mert csúnyán amortizálódnak.. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.