Forum >> Giulia
SD29-08-2024 15:15:57 // 36530
Véleményem. szerint csak a lökös alá jutva tud beszivárogni.
mr_oven29-08-2024 15:13:55 // 36529
A kipufogó szivárgást nem tudom menet közben mérni, de tudok egy nagyobb fordulatot nyomni állva.Ha ha a kipufogó szivárogna, akkor miért csökken érdemben a csomagtartóban a gáz, ha eltömítem a csővégződés melletti rést.
Shadin29-08-2024 15:02:20 // 36528
Nem fog. Sőt még az Alis kamu Veloce diffúzor cseréhez is le kell szedni a lököst, nem férsz hozzá a macskaszem magasságában lévő csavarokhoz.
RomeoOne29-08-2024 14:39:17 // 36527
aranytl Lacit kéne megkérdezni. Ő szedett már ki az alsó motorburkolatból valami leesett csavart vagy patentet, ami ott zörgött idegesítően és nem lehetett beazonosítani, hogy mi az.
WarbiRunner (Gyuri)29-08-2024 14:35:06 // 36526
Nem az. Már szedtem le a motorburkolatot, és lazítottam fel a hővédőt, nem az. :-) De nem is egyértelműen a wg tengely. Jobban meg kéne bontani, de egyelőre nem akarom piszkálni.
RomeoOne29-08-2024 14:29:33 // 36525
Igen, itt lehet a kutya elásva. Bár szabványos 70-es névleges átmérőjű csövet nem ír, de feltételezhetően nem olyan dilettánsok a Remusnál, hoy a külső átmérőt hasonlítják a névlegeshez és tényleg az ő csőátmérőjük a nagyobb.
SD29-08-2024 14:21:18 // 36524
SD29-08-2024 14:17:40 // 36523
ja hogy ennyire gyorsan bejön.. na ilyen intenzív szag élmény viszont nekem soha nem volt..
mr_oven29-08-2024 14:15:50 // 36522
Ez teljesen életszerű, hiszen nem akkor éreztem először, mikor a mérést csináltam.
Ezek egy-egy keményebb előzés paraméterei, ami nem tart 2 percig, de míg elindulsz kiszállsz ellenőrzöd azzal együtt igen. Próbáltam a kerék felől a dobnál bal oldalt benyúlva szintén vizes ronggyal lefedni a kopoltyút, de mégis volt füst, de ezt csak szagolva nem mérve. Szaglás és mérés alapján akkor tűnt el eddig, amikor lezártam a kipufogók melletti rést. Folytatom füstgenerátoros teszttel. Esetleg megpróbálom mindkét kopoltyút egyszerre letakarni.
Ezek egy-egy keményebb előzés paraméterei, ami nem tart 2 percig, de míg elindulsz kiszállsz ellenőrzöd azzal együtt igen. Próbáltam a kerék felől a dobnál bal oldalt benyúlva szintén vizes ronggyal lefedni a kopoltyút, de mégis volt füst, de ezt csak szagolva nem mérve. Szaglás és mérés alapján akkor tűnt el eddig, amikor lezártam a kipufogók melletti rést. Folytatom füstgenerátoros teszttel. Esetleg megpróbálom mindkét kopoltyút egyszerre letakarni.
SD29-08-2024 14:12:38 // 36521
"kereke van" idéző jelben mert nekem azt is vennem kell hozzá utólag:D:D:D
SD29-08-2024 14:11:26 // 36520
Én nem vagyok csalódott az alfás minőség miatt, tudtam hogy kezdőkészletet veszek az autóval:D
Ha a tipik béna tervezés hibák elkerülnak jó pár évig akkor én azt hiszem meg tudok békélni ilyen hülyeségekkel..
Ha a multiair nem hagy cserben, ha nem hullik ki alóla a futómű, ha üzembiztos, és nem csinál hetenta öregebb korában sem 2 heti szerelnivalót én akkor beérkeztem:)
Szarokén rá hogy mozog a kárpitra szögelt ajtóbehűzó, vagy lötyög a mocitető nyitó, vagy majd eltörik a kézi kábel, vagy a csomagtér, csak ne basszon ki velem, jelezze időben és enni:)
Kereke van, megy mint a barom, kényelmes, szép, ilyet akartam:))))
Ha a tipik béna tervezés hibák elkerülnak jó pár évig akkor én azt hiszem meg tudok békélni ilyen hülyeségekkel..
Ha a multiair nem hagy cserben, ha nem hullik ki alóla a futómű, ha üzembiztos, és nem csinál hetenta öregebb korában sem 2 heti szerelnivalót én akkor beérkeztem:)
Szarokén rá hogy mozog a kárpitra szögelt ajtóbehűzó, vagy lötyög a mocitető nyitó, vagy majd eltörik a kézi kábel, vagy a csomagtér, csak ne basszon ki velem, jelezze időben és enni:)
Kereke van, megy mint a barom, kényelmes, szép, ilyet akartam:))))
SD29-08-2024 14:08:20 // 36519
Ez viszont az aktuátor lesz, kitaámasztod és ha így helyben nem adja akkor meg kell mókolni:)
SD29-08-2024 14:06:56 // 36518
Ezesetben viszont ez egy nem életszerű mérés, miért mennél 120-al 5000-es fordulaton, épp csak a 2000-et eléri 7-es sebességben.
Persze nyilván így produkálható a mérés, de ha megvan a hiba akkor máskor is előjöhet.
De azért itt akkor valóban a nyomás állapotok okozzák, simán el tudom képzelni hogy ilyenkor a kopoltyún vissza dolgozik a rendszer, a rezgésekből, pedig nem csuknak be.
Esetleg még azt próbálhatnád meg hogy kopoltyút lezárod szinté, persze úgy hogy ne gyulladjon meg az akku:D
Persze nyilván így produkálható a mérés, de ha megvan a hiba akkor máskor is előjöhet.
De azért itt akkor valóban a nyomás állapotok okozzák, simán el tudom képzelni hogy ilyenkor a kopoltyún vissza dolgozik a rendszer, a rezgésekből, pedig nem csuknak be.
Esetleg még azt próbálhatnád meg hogy kopoltyút lezárod szinté, persze úgy hogy ne gyulladjon meg az akku:D
mr_oven29-08-2024 14:05:07 // 36517
Kedves RomeoOne !
Az igazság valahol ebben a táblázatban van. Mindenesetre a külső átmérőnek 76mm-t mérek.
https://perkor.hu/csomeretek-kulonbozo-szabvanyok-szerint
Az igazság valahol ebben a táblázatban van. Mindenesetre a külső átmérőnek 76mm-t mérek.
https://perkor.hu/csomeretek-kulonbozo-szabvanyok-szerint
WarbiRunner (Gyuri)29-08-2024 14:04:28 // 36516
Egyébként itt a hang, szerintem kihallatszik szépen. Kifejezetten és hangosan zörög.
WarbiRunner (Gyuri)29-08-2024 13:54:30 // 36515
Nem, az a motorból jött újkorában, tudom miről beszélsz. Szerintem a hátsó dob alapos kiégtésével és a km-ekkel az elmúlt nagyjából, vagyis nem annyira béna orrhangon szól, más lett a hangja.
mr_oven29-08-2024 13:52:05 // 36514
Kedves SD !
A CO2 mérőt a bal dob mögötti kis tárolóba teszem kitámasztva ne mozogjon és fölül nyitott legyen a szenzornak. 10 percet mentem bemelegítésként majd betettem a mérőt, ami a 410ppm-et mutatja mint a levegő normál CO2 tartalmát és ekkor mentem 2 percet 4000-6000-es fordulattal utastérben befúvás nélkül, ablak 5 cm-re lehúzva, 90-120 km/h tempóval. Ekkor kiszállva 1800ppm-et mérek. Érzem a szagot az utastérben is és a csomagtartóban is főleg a bal dob fölötti résnél. Ez az érték visszamegy normál 2000-fordulatnál 450-alá, mert átszellőzik a csomagtér.
A CO2 mérőt a bal dob mögötti kis tárolóba teszem kitámasztva ne mozogjon és fölül nyitott legyen a szenzornak. 10 percet mentem bemelegítésként majd betettem a mérőt, ami a 410ppm-et mutatja mint a levegő normál CO2 tartalmát és ekkor mentem 2 percet 4000-6000-es fordulattal utastérben befúvás nélkül, ablak 5 cm-re lehúzva, 90-120 km/h tempóval. Ekkor kiszállva 1800ppm-et mérek. Érzem a szagot az utastérben is és a csomagtartóban is főleg a bal dob fölötti résnél. Ez az érték visszamegy normál 2000-fordulatnál 450-alá, mert átszellőzik a csomagtér.
SD29-08-2024 13:42:06 // 36513
izgatottan várjuk a fejleményeket.. nekem 3gyere ül hátul.. most már meg fogom mérni.. van ilyen légminőség mérőm és berakom a csomagtartóba..
remélem nem a CO miatt alszanak olyan jókat:P:D
remélem nem a CO miatt alszanak olyan jókat:P:D
SD29-08-2024 13:39:27 // 36512
Ez az a kávédaráló hang 2000rpm környékén?:D
RomeoOne29-08-2024 13:36:45 // 36511
Bár nem mértem soha, de az alfaowner-en a legmegbízhatóbb felhasználók is 2,5"-et, az az 65 mm-t írnak a 2.0T gyári kipuffjára.
mr_oven29-08-2024 13:29:14 // 36510
A Remus oldalán 70mm átmérőt írnak. Ez valóban csak 6 mm eltérés, ha ez az igaz, bár ott hibásan 65 mm van az eredetire írva, ami valójában 76mm.
Liquid29-08-2024 13:26:58 // 36509
Értem és láttam amit írtál...a kipuf. szivárgást is menet közben vizsgáltad terhelés alatt?
WarbiRunner (Gyuri)29-08-2024 13:21:26 // 36508
Tudom, emlékszem..
mr_oven29-08-2024 13:19:31 // 36507
Kedves Liquid !
Mint említettem az elméletemet mérések támasztják alá. Sem a motortérben sem a kipufogó toldásoknál nem mérek szivárgást. A mérésem a széndioxid szinten alapul. Csak a csomagtérben mérem legelőször a magasabb értéket ez érezhető is. 410pp helyett 1800ppm ez rövid idő alatt átáramlik az utastérbe. Az időt csökkenti a kicsit lehúzott ablak vákuumja. A másik pedig hogy kitömve a kör alakú rést a kipufogócső és a karima között érdemi csökkenés tapasztalható kb 550pp-re megy csak fel a 410-ről egy újabb mérés során.
Mint említettem az elméletemet mérések támasztják alá. Sem a motortérben sem a kipufogó toldásoknál nem mérek szivárgást. A mérésem a széndioxid szinten alapul. Csak a csomagtérben mérem legelőször a magasabb értéket ez érezhető is. 410pp helyett 1800ppm ez rövid idő alatt átáramlik az utastérbe. Az időt csökkenti a kicsit lehúzott ablak vákuumja. A másik pedig hogy kitömve a kör alakú rést a kipufogócső és a karima között érdemi csökkenés tapasztalható kb 550pp-re megy csak fel a 410-ről egy újabb mérés során.
RomeoOne29-08-2024 13:18:42 // 36506
Nekem mondod? Persze nem relativizálni akarom mások baját, de sztem én vettem be legmélyebbre az olasz életérzést :DDD
WarbiRunner (Gyuri)29-08-2024 13:08:26 // 36505
USA-ban is sok a panasz, de más a saját bőrömön érezni. Ez van, le kell vonni a tanulságokat.
WarbiRunner (Gyuri)29-08-2024 13:06:34 // 36504
Köszönöm! Jó kis Sofirn zseblámpa 😄
Ez hasonlóan mozog a te autódon is..Akkor ez vagy így jó, vagy a tied is rossz. 🤣
De akkor mi zörög ha nem ez? A hang nagyon ilyen jellegű.
Ez hasonlóan mozog a te autódon is..Akkor ez vagy így jó, vagy a tied is rossz. 🤣
De akkor mi zörög ha nem ez? A hang nagyon ilyen jellegű.
Piritu - 1.000.00029-08-2024 12:58:09 // 36503
Így van, a Spiderben is hátúlról fúj a szél :-)
RomeoOne29-08-2024 12:55:37 // 36502
Na, hát akkor számodra sem kérdés, hogy miért ilyenek az Alfa eladásai :D Emiatt kell a többlet elköteleződés pl. egy BMW-hez képest :D
Shadin29-08-2024 12:45:06 // 36501
SD29-08-2024 12:37:15 // 36500
Most néztem egy videót egy BMW-n már mindent is kicseréltek mire kiderüt hogy a fék takaró lemez mögé esett be egy kő és az zörgött:D
A morgást szabályoztasd fel erre van megoldás:) Aki vereti az tartsa is karban:D
Én azt hiszem értelek, vettél valamit, igazából már vehetnél komolyabbat is, de szereted ezt csak emiatt nehezen viseled a hülyeségeit:D
Én az első futómű kattogással vagyo most így hogy azért ne már:)
A morgást szabályoztasd fel erre van megoldás:) Aki vereti az tartsa is karban:D
Én azt hiszem értelek, vettél valamit, igazából már vehetnél komolyabbat is, de szereted ezt csak emiatt nehezen viseled a hülyeségeit:D
Én az első futómű kattogással vagyo most így hogy azért ne már:)
SD29-08-2024 12:15:44 // 36499
Mégis arra gondolnék hogy először a kipufogót kéne ellenőrizni hogy csak a végén jön-e ki a gáz.
Mert tovább gondolva ha a dob előtt elereszti esetleg akkor tudnám elképzelni hogy a lökös alatt gyűlik a gáz és valahogy mégis bejut az utastérbe.
A másik hogy kell legyen tömítés hiba.
De igen ha megfüstölőzöd, és valahol jön ki akkor ott be is tud menni.
Mert tovább gondolva ha a dob előtt elereszti esetleg akkor tudnám elképzelni hogy a lökös alatt gyűlik a gáz és valahogy mégis bejut az utastérbe.
A másik hogy kell legyen tömítés hiba.
De igen ha megfüstölőzöd, és valahol jön ki akkor ott be is tud menni.
WarbiRunner (Gyuri)29-08-2024 12:13:48 // 36498
Ez hülyeség, folyamatosan megyek vele, és szeretem is vezetni, még városban is. Ilyen elméleti bajaim nincsenek vele, az a Zen volt ami fölöslegesen állt, mert azt nem szeretttem vezetni. Van egy újkora óta hallható zörgés, amit sehol, senki nem tudott beazonosítani eddig. Nekem kell beleállni, nyomozni, hogy ne szaladjak bele durva költségekbe. Egy röhej, hogy Budaörsön fel sem vették hivatalosan a panaszomat, nulla nyoma, hogy 1(!) évesen jeleztem. Kiszámlázták a vizsgálat óraadíját, és egy időszakos szervizről van papírom. Nekem kellett ezt is idén már kellemetlenül nyomatni, hogy egy rohadt papírom legyen róla, hogy ez a probléma fennáll. Ahányszor gurulok vele, bassza az agyam az a hang. Épp túl lehetne lépni rajta, ha valaki azt mondaná, hogy igen, ez és ez az alkatrész zörög, műszkailag nem befolyásolja az autó működését hosszútávon sem. Tessék írásba adom, használd, fogd be a füled. De nem ez a helyzet. És minden alkalommal amikor boldogan gurulok az autópályán, vagy nagyobb tempóról teszem be egy kanyarbejáratra, kurvára morog a fék. Ami nem kopott továbbra sem. . Én ezeket nem fogom félvállról venni. Nem azért dolgozok minden fillérért, hogy megvonjam a vállam, és kipakoljak milliókat az ablakon, mert amúgy dejó autó.
Liquid29-08-2024 12:10:32 // 36497
elolvastad? :)
Mindkettőt nehezen tudom elképzelni, ahogy írtam...
Ott valami más van...
Mindkettőt nehezen tudom elképzelni, ahogy írtam...
Ott valami más van...
WarbiRunner (Gyuri)29-08-2024 12:04:10 // 36496
A 3 teljeskörű is csak annyira az, hogy semennyire. A "gyártói garanciapolitika" a kulcsszó, amit beírnak az üzenetbe amiben a forgalmazó lepattint. Ha nem lenne az érdi szervíz, ahol tényleg próbálnak segíteni saját hatáskörükön belül, szerintem már fent lenne a ha.hu-n a gyönyörű autóm :-(
RomeoOne29-08-2024 12:03:17 // 36495
Szerintem tényleg többet kéne vele izgalmasabb utakon menned. Ha egy órát kell menni érte, akkor annyit, ha másfelet, akkor annyit. Majd elfelejteti veled, amikor már a kanyarokat veszi. Az előtető alatt állva nem hozza ugyanazt az élményt, hiába szép. Így viszont ráérsz túl sokat gonodlkozni rajta és marad a zsörtölődés, hogy morog a fék, meg valami kattan, ha 85-90 km/h között a kormányt 10°-kal balra fordítva fékezés közben nyomod meg az utasoldali lámpakapcsolót :D
WarbiRunner (Gyuri)29-08-2024 11:53:23 // 36494
Mellé? Minek? Nekem elég egy. Ha megtartom, ezt használom. Meglátjuk. Szeretem nagyon, nulla km óta azt érzem, hogy ez az én nagybetűs Autóm, aminél nem is igazán vágyok többre. Ettől még egy fenntartandó műszaki tárgy, és mint ilyen, nagyon távol áll tőlem szent szobrokra önteni a lóvét. Konkrétan zavar.
WarbiRunner (Gyuri)29-08-2024 11:43:14 // 36493
Vegyetek. Szerintem jó autó. Még valahol a régimódi és a modern között. Elég modern hogy kényelmes és összerakott érzést adjon, de ad kicsit a régimódi világból. A Multiair mindenképpen. Tud zajos, szagos, és kellően intenzív lenni, hogy érezd hogy élsz. Kellően buta is tud lenni, hogy küzdhess vele, lámpától gyorsulni necces mutatvány. Túl erős ahhoz amilyen könnyű. És túl faék a menetbiztonsági izéje, hála a jó égnek. Pörög a kerék, rángatja a kormányt, gépészkedsz mint az állat, hogy a csuklósbuszt legyorsuld XD Aztán betapad, nyilván elreccsented a kettest, nincs ember aki leköveti ezt a hajtási káoszt. Majd olyat megy, hogy még a sor elején is megfogod a béjemvést . Közben leforog 6500-ig, mintha ez ma tök normális dolog lenne, és befütyül a turbó, sípol mint a kismalac.
Aztán visszaveszel, ott a sor elején, és csak vigyorogsz.. nem azon, hogy bárkit legyorsultál, az tökmindegy... azon, hogy így meg tüsszög a kis hülye. Pici gáz, háromezer, harcos kis hang, tüssz. Húú megint. Még egy kicsit. Tüssz tüssz. Huhh, 11l lett a fogyi. Szarni bele, ez nagyon vicces kis autó.
Aztán visszaveszel, ott a sor elején, és csak vigyorogsz.. nem azon, hogy bárkit legyorsultál, az tökmindegy... azon, hogy így meg tüsszög a kis hülye. Pici gáz, háromezer, harcos kis hang, tüssz. Húú megint. Még egy kicsit. Tüssz tüssz. Huhh, 11l lett a fogyi. Szarni bele, ez nagyon vicces kis autó.
RomeoOne29-08-2024 11:35:04 // 36492
Nem arról van szó, hogy az első ablakon jön be hátulról a gáz, hanem, hogy elvileg alacsonyabb nyomású közeget hoz létre az utastérben a lehúzott ablak, emiatt a tömítetlenségeken bejön hátulról.
Liquid29-08-2024 11:21:54 // 36491
Biztos hogy nincs valahol szivárgás a kipufogórendszerben?
Nehezen tudom elképzelni, hogy a csomagtéren keresztül jut oda bármi is, meg azt is hogy a lehúzott ablakon bejut valahogy hátulról.
Nehezen tudom elképzelni, hogy a csomagtéren keresztül jut oda bármi is, meg azt is hogy a lehúzott ablakon bejut valahogy hátulról.
mr_oven29-08-2024 11:04:34 // 36490
Kedves SD !
Mint említettem két kopoltyú van. Egy az aksi mellett láthatóan ellenőrizhetően rendben van.
A baloldal ugyanott nem csomagolható ki egyszerűen. Az egésznek az ellenőrzését füstgenerátosan tervezem hamarosan.
Elsősorban nem túlnyomás alatt jelentkezik a probléma. Illetve akkor lassabban. Gyorsabb, ha az ablak fenn van és nincs befúvás. Leggyorsabb befúvás nélkül és ablak lenn 5 cm-re. Ez utóbbi az én komfortos használati módom.
Mint említettem két kopoltyú van. Egy az aksi mellett láthatóan ellenőrizhetően rendben van.
A baloldal ugyanott nem csomagolható ki egyszerűen. Az egésznek az ellenőrzését füstgenerátosan tervezem hamarosan.
Elsősorban nem túlnyomás alatt jelentkezik a probléma. Illetve akkor lassabban. Gyorsabb, ha az ablak fenn van és nincs befúvás. Leggyorsabb befúvás nélkül és ablak lenn 5 cm-re. Ez utóbbi az én komfortos használati módom.
SD29-08-2024 10:58:57 // 36489
Minnyá rábeszélsz hogy asszonynak Giuliettát vegyünk:D
SD29-08-2024 10:58:28 // 36488
Opció vehetsz mellé kotlaszart, és akkor a jóság megvan még legalább:)
A féket bármilyen autót el lehet fékezni.. az hogy lekvárból van a tárcsa az nekem sem begyere.. de hát lehet rá tenni tuningot.. a napi közlekedésre valószínüleg elég lenne.
Nekem amúgy most a nyári túra alatt javult a tárcsa hangja szóval tényleg lehet benne valami hogy meg lett üvegelve:D
Mondjuk a mormogást max felszabályozással tudnád már helyretenni, ha van még elég anyag benne.
A féket bármilyen autót el lehet fékezni.. az hogy lekvárból van a tárcsa az nekem sem begyere.. de hát lehet rá tenni tuningot.. a napi közlekedésre valószínüleg elég lenne.
Nekem amúgy most a nyári túra alatt javult a tárcsa hangja szóval tényleg lehet benne valami hogy meg lett üvegelve:D
Mondjuk a mormogást max felszabályozással tudnád már helyretenni, ha van még elég anyag benne.
WarbiRunner (Gyuri)29-08-2024 10:52:08 // 36487
A Giulietta szegény egy jégesőn esett át, minden dokumentációja megvan. Csak a kötelezők voltak elvégezve, és erre utal eddig minden. És nálunk is csak a kötelezőket kellett eddig rajta elvégezni. Semmi, de semmi nyűgje annak az autónak. Nem zörög, nem remeg, nem rezeg. Egy motortartó cserét kellett csinálni, ami egyébként gyári upgrade. Ezen kívül eddig lekopogom tökéletes. Nyilván beleszaladhatunk bármibe is, de immár elhagytuk a 100e km-t és üzembiztosnak és tartósnak tűnik. Gyári fékeket vettünk ki alóla 90e-nél, 11 éves akksit kukáztam belőle tavaly. Vannak a típusnak típushibái, de már biztosan nem 100e km előtt köszönnek be.
Totál nem tartom normálisank, hogy 30e-nél a fékkel kell küzdenem. Gyűlölöm ahogy morog. Úgy vettem az autót, hogy nálam 5-6 évig biztos semmihez nem kell nyúlni, hiszen új. A fékekkel 60-70e km-re terveztem. Nem ölöm az autót, a gyári gumikon megyek a 3 éves autóval, és még bőven nem jártam le a mintát. Felemás egy szerkezet sajnos. Iszonyatosan magas műszaki színvonal egyik oldalról. Tényleg különleges megoldásokkal van tele. A másik oldalról meg ott vannak azok a dolgok amik hosszú távon fenntarthatatlanná teszik. De minimum kérdésessé, hogy akarok e vele foglalkozni. Nem akarok zsebből féket cserélni egy kvázi új autón. Elvből nem, és kész. És nem akarok turbót sem cserélni, még soha soha egy autómon sem ment tönkre a turbó. A huszonéves tényleg öreg dízel szerkezet is 9 évet ment városban turbóhiba nélkül. Ezeket meg tudom tenni egy 3 millás leszarommilyen autón, és beljebb vagyok. Nekem az autó nem akar kifelé mutatni semmit. Magamért vettem, és alapvetően végre nagyon betalált, hogy milyen autót szeretek vezetni. Kúúrvajó kocsi. De ha sok a macera, én úgy ülök át kb bármilyen olcsó kotla szarba mint a huzat. Aztán inkább költöm a gyerekeim boldogulására a különbözetet.
Totál nem tartom normálisank, hogy 30e-nél a fékkel kell küzdenem. Gyűlölöm ahogy morog. Úgy vettem az autót, hogy nálam 5-6 évig biztos semmihez nem kell nyúlni, hiszen új. A fékekkel 60-70e km-re terveztem. Nem ölöm az autót, a gyári gumikon megyek a 3 éves autóval, és még bőven nem jártam le a mintát. Felemás egy szerkezet sajnos. Iszonyatosan magas műszaki színvonal egyik oldalról. Tényleg különleges megoldásokkal van tele. A másik oldalról meg ott vannak azok a dolgok amik hosszú távon fenntarthatatlanná teszik. De minimum kérdésessé, hogy akarok e vele foglalkozni. Nem akarok zsebből féket cserélni egy kvázi új autón. Elvből nem, és kész. És nem akarok turbót sem cserélni, még soha soha egy autómon sem ment tönkre a turbó. A huszonéves tényleg öreg dízel szerkezet is 9 évet ment városban turbóhiba nélkül. Ezeket meg tudom tenni egy 3 millás leszarommilyen autón, és beljebb vagyok. Nekem az autó nem akar kifelé mutatni semmit. Magamért vettem, és alapvetően végre nagyon betalált, hogy milyen autót szeretek vezetni. Kúúrvajó kocsi. De ha sok a macera, én úgy ülök át kb bármilyen olcsó kotla szarba mint a huzat. Aztán inkább költöm a gyerekeim boldogulására a különbözetet.
SD29-08-2024 10:48:59 // 36486
Ja akkor ezért kellett többször, hát én nagyon bíznélk benne hogy lejön lököst leszedés nélkül mert azt nem akarom..:D
Shadin29-08-2024 10:34:30 // 36485
Ja és igen, szétkaptam az autót mire rájöttem, h nem lesz az úgy jó :-)
Shadin29-08-2024 10:33:46 // 36484
Nem volt elég a lemez levétele, semmihez nem férsz hozzá rendesen és miután a gyári cső egyben van, így leakasztani és előrehúzni majd hátul leereszteni nem tűnt az autó alatt logikusnak.
Shadin29-08-2024 10:29:42 // 36483
A cső átmérője megegyezik, csak csalóka a képen, beljebb is van, nem is abból a szögből fotóztam és nem csapott, hanem egyenes a vége.
SD29-08-2024 10:23:58 // 36482
Opc. C. ha kispórolták a csappantyút az gáz lenne.
Opc. D. utálom ezt a kérdést, de nem volt törött, vagy javítva mert akkor meg bárhol lehet lukas, hiányos.
Opc. E. A kipu dob felfele nem lukas?
Opc. D. utálom ezt a kérdést, de nem volt törött, vagy javítva mert akkor meg bárhol lehet lukas, hiányos.
Opc. E. A kipu dob felfele nem lukas?
SD29-08-2024 10:21:49 // 36481
Miért vetted le a lököst, azt alapból nem kell, ki lehet úgy füzni nem?
Vagy pont mert a földön szerelted így lehetett jól hozzáférni?
Én csak az alsó lemezt tervezem leszedni.
Először egy stelvio cuccot szereztél?
Vagy pont mert a földön szerelted így lehetett jól hozzáférni?
Én csak az alsó lemezt tervezem leszedni.
Először egy stelvio cuccot szereztél?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
561
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?