Forum >> Giulia

G-MANN🍀04-09-2024 17:12:45 // 36787
Te pontosan milyen véget vettél? Köszi
Shadin04-09-2024 16:59:14 // 36786
Ki kell próbálnom, hogy ha kivezetem a véget a lökös mögé akkor változik-e.
Nekem GPF-es és a gyári 65-ös üres cső végén van az axle-back Remus dob.
Pont attól féltem, hogy egy bizonyos magasabb fordulatszám tartományba dünnyög be, de csak alapjáraton tolja erősebben, de felhúzott ablaknál nem tolakodóan.
SD04-09-2024 16:37:44 // 36785
Na pont ebben az irányban gondolkozok, azért az Akrapovic az SS-re ez nem szentségtörés?:D

Nekem a dob nélküli cső megvan, és inkább 2000-3000 között röfög..
A véget ki kell próbálnom mielőtt megutálja a család:D

Kívül ről állat mód jól szól, csak menet közben nem tudom élvezni mert lebrummog mindent a drone:D
SD04-09-2024 16:35:58 // 36784
Ne is mondd, reggel 6-kor indultam a gyerekekért talán pénteken M3.. erre nézem levisz a google az M25-re.. és vissza sem visz az M3-ra.. utána hallom a hírekben hogy akkor gyilkolta le az ukrán kisbusz a terhes anyát a honda jazz-ban... de tényleg hajnalban indultam!! és tessék.. 3-as úton zergebaszó kertekalatt érkeztem miskolcra :(( rettenet..
Liquid04-09-2024 16:13:56 // 36783
eddig is bírták tartani a tempót, a tulajok viszont jobban szeretnek spórolni, vagy bennük van a hatótáv para, a fene se tudja. Hát az M1-en is Győr környékén nagyon nem látszik javulás :(
Úgy értem gyors autó eddig se volt, igen ritkán kell elengednem valakit, de nagyon nagy a forgalom, hacsak nem valami kancsó időpontban mozgok.
lieszko04-09-2024 15:40:51 // 36782
Nekem is volt drone, leginkább 1500-2000 rpm között az axle-back Supersprint Sport dobbal.
Aztán visszamentem én is a SS support-hoz, hogy mit lehet tenni és rábeszélt, hogy vegyem meg hozzá a hosszú csövet a leömlőtől, az mindegy, hogy a rezonátoros, vagy az annélküli verziót. (Nekem még nem DPF-es, ezen a részen egy pici dob van a gyári rendszeren ott, ahol neked a DPF van).
Sokat gondolkodtam rajta, hogy higyjek-e neki és öljek bele még 3 kilót abba a csaknem egyenes csőbe.
Végül rávettem magam és a rezonátorosat választottam, így lett teljes SS cat-back rendszerem
És igaza volt!!!
Csaknem teljesen eltűnt az a kellemetlen a bummogás alacsonyabb fordulatszámon.

Ami tökéletesítette, az az volt, hogy a gyári fake kipufogó véget lecseréltem egy ebay-es karbonmintás (de nem akrapovic feliratos!!!) toldatra, így ténylegesen a lökhárító utánra került a vége a rendszernek. Ég és föld a csak axle-back rendszerhez képest.
Semmi zavaró bummogás, drone, vagy rezonancia.

Hogy melyik hozott többet a konyhára így utólag már nem tudnám megmondani, de javaslom kezd a végekkel, az jóval olcsóbb. A 101 mm-es átmérő még pont elfér a gyári helyett, nem ütközik a lökhárítóba sehol és baromi jól mutat.
SD04-09-2024 15:03:42 // 36781
A mai EV-k amik nem 100km-es hatótávval rendelkeznek, meg utána 2.5 óra töltés 10kW-tal:P Azok már bírják tartani az autópálya tempót.

Szerintem ezzel már nincs gond, sőtt a mostani megemelkedett bírságolással megint nagy mértékben rendezettebb az attópálya.. Szinte tempomattal lehet közlekedni.

Én most a gumikkal vagyok úgy hogy mivel az egyik szett kapott kakucson, a másik szett amúgy is ideiglenes tuning setup, nem kéne már feszíteni a szerencsét, az hogy mellesleg ez nagyrészt szabálykövető közlekedést jelent az csak nem várt mellékhatás:D Csak azt nem értem hogy lesz a végén mégis 9+ a fogyi az a pár gyorsítás?:D Mindig?:D
Liquid04-09-2024 14:35:22 // 36780
okés, ezesetben Te vagy az üdítő kivétel :)
Shadin04-09-2024 14:28:37 // 36779
Akkor az EGR szintén pipa...
SD04-09-2024 14:21:26 // 36777
Azt figyelheted megy be a garázsba elő sem veszem a hónapban ha betiltotta az alfa a kocsimosást:D
SanyiJTD04-09-2024 13:46:34 // 36775
Akkor majd figyelem a piros Giuliákat és átintek 😆
RomeoOne04-09-2024 13:44:38 // 36774
Ez egy coming out? :DDD
Shadin04-09-2024 13:42:41 // 36773
Hát valóban nem találom, egy hibaforrás pipa :-)
SD04-09-2024 13:39:40 // 36772
Én 120-al megyek:D
SanyiJTD04-09-2024 13:32:11 // 36771
Nem flexelek, megosztottam a tapasztalataim :)
SD04-09-2024 13:29:15 // 36770
A válaszomra biztos tudod a kérdést?
Szívom a véred mert villany flexelsz a benzinvérű fórumon?:D
SD04-09-2024 13:28:28 // 36769
Miért nem?:) 2100ft-os üzemanyaggal?:D
SanyiJTD04-09-2024 13:25:33 // 36768
A kérdésedre nyilván tudod a választ. Nem kívántam 120-al menni mögötte. :)
SD04-09-2024 13:21:04 // 36767
És nincs rajt követő tempomat?:)
SanyiJTD04-09-2024 13:14:49 // 36766
Én is a saját tapasztalataim alapján nyilatkozok, sosem tudok menni a külsőben a Teslaval, mert folyamat feltartanak az egyéb autók pl 3.0dizel audi Q7… sosem mentem meg kamion mögött…
SD04-09-2024 11:39:18 // 36765
Én is valahogy így számolom, hogy gumi, karbon, downpipe, csipsz, optika:)))
Ez jó mulatság férfimunka:D hutyutyut, meg hrrr-t-t-t-t-t-t-t, ta-ta-ta paff meg minden is ezek mind csak a kiteljesedés a lelkibéke, a segédrendszerek állagmegóvásához fontosak:)
Az ideális családi autó...:D

285-ös gumi nem fog odaérni ha telipakolom?:D
SD04-09-2024 11:15:19 // 36764
Ofi hozatott be valmi csúcsszuper bevonatos luggatott tárcsát, nem is elszállt az ára.
Valamilyen hun homologizációt is csináltak hozzá:)



A bevonat nyilván lejön, de a többi felületet védi.
WarbiRunner (Gyuri)04-09-2024 10:53:04 // 36763
Igen, a kérdés, hogy mi van lekvárból. Pontosan ezt volna jó tudni.
Egy tuti, ha zsebre fék csere lesz hátul, az nem márkaszervizben és nem hulladék OEM cuccal fog történni.
RomeoOne04-09-2024 10:49:47 // 36762
Nem úgy van, hogy a multiair-ben nincs pillangószelep (meg szívóoldali vez.műtengely)?
Shadin04-09-2024 10:44:27 // 36761
Nem akartalak ráparáztatni :-)
De most hogy már tudom más is szopik vele, sokkal jobban tolerálom :-)
Meg azt vettem észre, hogy ha nem leugrok a pedálról, hanem elveszem finoman róla a lábam, akkor nem is jelentkezik.
Hüje kérdés, ezekben is van folytó/pillangószelepház? A #régenmindenjobbvolt autókban azokat pucoltam állandóan, hasonló jelenségek miatt...
Shadin04-09-2024 10:14:03 // 36760
Nekem pont alapjáraton ill. 1500 alatt brummog, onnan felfelé egyenletesen szól, szinte alig hallani bent. Pont ezért teszem én meg D-be, pláne lehúzott ablaknál :-)
RomeoOne04-09-2024 10:07:02 // 36759
Már van felnid, ami jó a karbonfékhez.... :D
SD04-09-2024 10:03:26 // 36758
Én a féknél arra gyanakszom, hogy vagy a fékbetét, vagy és a tárcsa is lekvárból van..
Új korától hülye hangot ad. szerintem nem tisztul ki a fék környékéről a fékpor és mint a smirgli szedi szét.. fogni fog, de hülye hangja van és gyalázza a táárcsát..

Kéne rendes minőségi tárcsát és betétet tenni rá és megnézni úgy mit mutat.. :P

Tényleg gáz hogy belerohad a tárcsába az odaégett betét darabka vagy nemtudom...

Boltba járni jó de azért mégis csak egy alfa:D
Liquid04-09-2024 09:41:51 // 36757
Értem és tudom hogy működik, azt is vágom mit fogyasztanak.
Viszont ezek szerint minden eset szélsőséges, vagy biztos mindenki autópálya tempóban megy vele csak akkor lassít le ha meglát a tükörben :D
Én csak a saját tapasztalataim alapján nyilatkozok, nem nagyon láttam még az autópályán a kamionoknál jelentősen gyorsabb ev-t, Teslat-t meg főleg nem.
RomeoOne04-09-2024 08:36:58 // 36756
Nem, főleg Teslákra gondolok. Nem a zöld rendszám alapján gondolom egy kocsiról,hogy EV, hanem, mert többnyire ismerem a típusokat :D
SD04-09-2024 08:36:37 // 36755
Ez azt bizonyítja hogy a villanyautónak is kell a karbantartás, de a benzines is elmegy 100k-t gyári olajjal:/
SanyiJTD04-09-2024 06:31:21 // 36754
Ez pont akkora baromság ,mint ,hogy az olasz autó szar. Kezdve azzal ,hogy nem is vitorlázik, legalábbis standard setup szerint biztos nem ,elképzelhető ,hogy beállítható.

130-as pálya tempónál 16kW körüli a fogyasztása ,ami komikusan kevés, nagyon szélsőséges esetben megy valaki lassabban vele. Persze ez modell függő, Model S az 20körül fogyaszt.

Egyszerűen a regeneratív fékezés annyira erős ,hogy nem szükséges használni az üzemi féket. 200km-alatt, egyszer sem.

Ahogy SD írja ennek következtében be tudnak rohadni a dugattyúk, betéteket úgy kell kiverni belőle (bár én már jártam így normál autóval is többször) :D A gyár ajánlja az évente szétszed-kipucol eljárást. Illetve a service üzemben van egy ilyen fék koptató funkció, akkor talán kikapcsolja vagy nagyon gyengére rakja a motorféket.
Peti16V03-09-2024 22:55:52 // 36753
Igen. Részletek itt.
WarbiRunner (Gyuri)03-09-2024 22:49:48 // 36751
Gyárira cserélted márkaszervizben?
Peti16V03-09-2024 22:49:38 // 36750
A hátsó Ate rendszerű.
WarbiRunner (Gyuri)03-09-2024 22:48:36 // 36749
Nálam is a 60e lenne a reális. Köszi a drukkot, még nem tudom a jó megoldást. Lehet ez egy egyedi anyaghiba, bár mintha rémlene hogy Erhard hasonlóan járt. Ő a tárcsát okolta inkább, nekem meg úgy tűnik hogy a betét van felkenődve és belesülve kb egy barna rétegként.
WarbiRunner (Gyuri)03-09-2024 22:44:07 // 36748
Nem is kopik. 30e km-nél még 7mm+ a betét vastagsága kívül, belül. Az tízezrenként 1mm kopás. Simán benne van még 20-30e. Könnyű autó, nagy fék, kicsi kopás. A tárcsa válla kb 0.2mm átlagban hátul. Az semmi.
Elöl minden szép, ott 6mm környékén van a betét, a tárcsa váll fél mili körül, szóval 50%-os.

Ez ki is adja azt, hogy 60e körül lenne reális a fékek cseréje. Sajnos a hátsó így nem maradhat, de egyszerűen nem tudom mi lenne a jó megoldás. A hibát kéne megérteni hozzá. A fékbetét kenődött fel, alapvetően az a rossz? A tárcsa anyaga ennyire kaka? Nem.tudom. Ha a tárcsa a ludas, fölösleges költségel szabályoztatni. Az is pénz, idő. Akkor inkább veszek két jobbféle tárcsát, új oem betétekkel.
Vagy a betét anyaga rossz? Akkor viszont nézni kéne valami használható betétet hátra.
A hátsó 320mm-es is Brembo rendszer amúgy? Vagy ATE?
Liquid03-09-2024 22:11:27 // 36747
élek a gyanúval hogy az autópályatempós zöldek PHEV-ek..
Peti16V03-09-2024 22:09:28 // 36746
Nálam most volt fékcsere 64e-nél. Elöl tárcsa+betét (már nyafogott miatta egy hónapja, de nehéz volt összehozni a szabik és nyaralás miatt), de a tárcsának már komoly válla volt. A betétén viszont csodálkoztam, mert 40-nél már egyszer cserélték. Mindezt úgy, hogy 90%- a bp-i dugókban araszolok…
Hátul a tárcsa nagyon szép állapotban volt, nulla váll, de a betétet szintén cserélni kellett. Bár nem álltam az autó mellett és nem mértem meg, így nem vagyok meggyőződve, hogy valóban feltétlen szükséges volt a csere, de mindegy, most egy darabig biztos nem kell hozzányúlni. Szerencsére jó munkát végeztek, zajtalanul teszi a dolgát és semmi változás a lassulás- és pedálérzetben.
De: az enyém q4, tehát elvileg kevesebbet használja a hátsó féket a stabilizáláshoz, mint a Te Supered, tehát nekem furán hangzik, hogy az az indoklás, hogy alig használja a féket.
De ettől függetlenül drukkolok, hogy megoldást találjatok a problémádra!
RomeoOne03-09-2024 21:36:56 // 36745
Én mostanában már nem nagyon tapasztalom ezt a kezdeti EV-s suttyóságot, mennek rendesen pályatempóban, akár 130 felett is. Én még öregbítem is a hírnevüket, mikor a céges e-Niro-val 180 tiltáson villogom le a BMW-ket a belsőből. Azokat az arcokat látni kéne, mikor elhúzok mellettük és néznek át, hogy ez meg mi a jó büdös lóf.sz??? :DDDDD
Piritu - 1.000.00003-09-2024 21:29:03 // 36744
Doblóval (1,4 16V 95LE) az autópályán rájuk vadászunk :-)
Liquid03-09-2024 20:52:52 // 36743
80-nal vitorlázva a kamion mögött, nem is szabad kopnia :)
SD03-09-2024 20:48:30 // 36742
Amúgy be is tud rohadni a fékje 100k km után
SD03-09-2024 20:47:35 // 36741
Mondtam a szabályzást ha nem éri el a minértéket megmentheti.

A hátsó fék ha nem használná nem kopna.
Hogy nem elég bohóc:D ha kiflibe hajtod megmarad a fék az elég? Sosem értem ezt, optimum is van ám :D

Nem gondolnám hogy távolról pusztítják az MA-t azt inkább el tudom képzelni ha egy garis autó hazaküldi a logot egy support-os utána állít.

A második világháborús technikán alapuló PDTDI motorban is kompenzálja a computer a befecskendezést elektronikus úton.
Pont az MA-ban ne hangolná össze a lógó dugattyút a tóbbivel?
SanyiJTD03-09-2024 19:10:14 // 36740
200 fölött is gyári fék van még a Teslákon :)
WarbiRunner (Gyuri)03-09-2024 18:37:33 // 36739
Beszéltem ma egy újabb márkaszervízzel, az első ahol felajánlották, hogy megvizsgálják a fék állapotát. Valamint felsorolt opciókat a javításra, többek között tárcsa szabályozást, ha az lehetséges. Csak figyeltem, hogy ilyen létezik. Korrekt tájékoztatást kaptam nagyjából látatlanban, és pár lehetséges okot, amik okozhatják a hibát.
Nekem igazán szimpatikus volt.
Mondott egy érdekes lehetséges okot is, talán az első amiben van logika. Az autó a hátsó fékjét alig használja, mert amint fékezek, megy előre a súlypont, és veszi el a hátsó fékerőt. Tehát előfordulhat, hogy normál használat mellett, úgy fogalmazott, ha nem elég bohóc módon közlekedek vele, a hátsó fék alig működik, így elkorrodál a tárcsa. Ebben látok logikát, ettől függetlenül ennek így nem szabadna kinézni, pláne, hogy azért tempósan is és bohóc módon is megyek néha. Valamint akkor minden Teslán rossz lenne ugye a fék, mert azok alig használják a fékrendszert.. de nem az, hanem érdekes módon 100e fölött elfutnak a gyári fékrendszerek.
Egy biztos, hogy nem elbohóckodtam, nem a Transzfogaras ette meg, viszont valóban alig kopott és ennek ellenére totál rozsdakupac.
WarbiRunner (Gyuri)03-09-2024 18:25:22 // 36738
Nem hinném hogy a multiair mágnesszelepe remote tönkretehető. Nem gondolom hogy a tekercs adja meg magát. És pláne nem hinném hogy öntanuló, vagy adaptív. Van egy rakat map-je, azzal dolgozik.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.