Forum >> Giulia
RomeoOne09-09-2024 10:44:34 // 36941
Majd megnézem, hogy tényleg kevesebbet mutat-e, ha újra beindítom... Lehet, hogy csak lejtőn álltam :DDD
SD09-09-2024 10:40:10 // 36940
Rá kéne kicsit tölteni:) Csipegeti:)
RomeoOne09-09-2024 09:47:44 // 36939
Most a hétvége után már az enyém is 2 egységgel a max alatt mutatt az olajszintet. Úgy tűnik csak lehet vele csipegtetni az olajat, ha eléggé hajtja az ember :D Azt hiszem, olyan 7-8k kilométernél tartok a júliusi csere óta. Lehet, hogy a kövi szezon elején, március-áprilisban beiktatok egy köztes olajcserét. Mert kövi júliusig még tervezek néhány nagyobb túrát :D
WarbiRunner (Gyuri)09-09-2024 09:24:49 // 36938
Vátóoljara én 80e-re emlékszem valami ZF ajánlásból, de óriási hibát az sem követ el aki 100e-nél cserélteti. Csak legyen egyáltalán cserélve.
WarbiRunner (Gyuri)09-09-2024 09:22:51 // 36937
Érdekes mennyire megengedő a gyertyákkal a gyári előírás. Az 1.4 esetében városban sokat használt autón két évet ír. A 2.0 Multiairnél csak km függő. Sokallom a 60e-t.
A víz fogyás szinte normális, bár nyilván valahol ez távozik a rendszerből. A Giuliettánál is ugyanez van, a minimumig leeszi pár hónap alatt. A Giulia is két szerviz közt a minimumig fogyasztja. Minden szerviz után úgy kaptam vissza, hogy fel volt töltve max-ra. Viszont ahol megáll a vízszint, az alá nem nagyon fogysztja egyik sem. Nem tudom miért.
A víz fogyás szinte normális, bár nyilván valahol ez távozik a rendszerből. A Giuliettánál is ugyanez van, a minimumig leeszi pár hónap alatt. A Giulia is két szerviz közt a minimumig fogyasztja. Minden szerviz után úgy kaptam vissza, hogy fel volt töltve max-ra. Viszont ahol megáll a vízszint, az alá nem nagyon fogysztja egyik sem. Nem tudom miért.
Piritu - 1.000.00009-09-2024 06:43:10 // 36936
60-nál kell cserélni a gyertyákat.
SD09-09-2024 06:24:59 // 36935
a gyári ajánlás persze más, de nyilván nem ez a mérvadó ha hosszabb távon tervezel:
azt hiszem váltóolajra 120k vagy infinit
gyertyára 60k
azt hiszem váltóolajra 120k vagy infinit
gyertyára 60k
SD09-09-2024 06:23:56 // 36934
Hűtővíznél valóban ha szivárog az baj, annak utána kell járni.
Nekem új garis autó, eddig 3 év alatt 3x töltöttem rá.
Teszem hozzá ha nem töltök a szervízben gondolom megtették volna, mert nem volt jelentős hiány de hogy minden szint max-on legyen.
Tehát valamennyi közeg távozása még szerintem normális, de ha folyamatosan ürül annak már utána kell járni.
3 év alatt ment az enyém mindkét körébe +0.5l ebben benne van a legelső amikor a turbo kör minimum szintre csökkent, gondolom akkor vették föl a formájukat a csövek.
Azóta ilyen kupicányi mennyiségeket tudtam csak.
De csak is hideg állapotban szabad vizsgálni a hűtővíz mennyiséget mert amúgy van hogy fölötte van a max-nak is.
Váltóolaj: emlékeim szerint pont ilyan 60k környékére javasolják azok akik szeretnék hosszan üzemeltetni.
Néztem róla videót akár otthon is meg lehet csinálni, persze megfelelő szakszervízben géppel még jobb..
Gyertyák: azoknak nem ilyen 40k környéki a életük? Tehát ha még nem volt akkor 60k-nál ajánlott, ha már volt akkor még lehet várni.
Nekem új garis autó, eddig 3 év alatt 3x töltöttem rá.
Teszem hozzá ha nem töltök a szervízben gondolom megtették volna, mert nem volt jelentős hiány de hogy minden szint max-on legyen.
Tehát valamennyi közeg távozása még szerintem normális, de ha folyamatosan ürül annak már utána kell járni.
3 év alatt ment az enyém mindkét körébe +0.5l ebben benne van a legelső amikor a turbo kör minimum szintre csökkent, gondolom akkor vették föl a formájukat a csövek.
Azóta ilyen kupicányi mennyiségeket tudtam csak.
De csak is hideg állapotban szabad vizsgálni a hűtővíz mennyiséget mert amúgy van hogy fölötte van a max-nak is.
Váltóolaj: emlékeim szerint pont ilyan 60k környékére javasolják azok akik szeretnék hosszan üzemeltetni.
Néztem róla videót akár otthon is meg lehet csinálni, persze megfelelő szakszervízben géppel még jobb..
Gyertyák: azoknak nem ilyen 40k környéki a életük? Tehát ha még nem volt akkor 60k-nál ajánlott, ha már volt akkor még lehet várni.
denil108-09-2024 21:04:55 // 36933
A hutoviz szine ha valtozik, akkor ott nagy baj van.
Tutela van venne, ami rozsaszin.
Az viszont jo gondolat,h csereltessem, mert szerintem a gyari van benne ami 3 eves.
Fekfolyadek 1 eves, azt nem bantom.
Barkinek valtoolajcsere volt mar?Hany km-nel?
Gyertyak? (Benzines)
Tutela van venne, ami rozsaszin.
Az viszont jo gondolat,h csereltessem, mert szerintem a gyari van benne ami 3 eves.
Fekfolyadek 1 eves, azt nem bantom.
Barkinek valtoolajcsere volt mar?Hany km-nel?
Gyertyak? (Benzines)
RomeoOne08-09-2024 19:53:50 // 36932
SanyiJTD08-09-2024 19:22:45 // 36931
Veled találkoztam Ajkán tegnap? Zöld Q -elöl rendszám nélkül- szorosan követte egy piros Q :)
SD08-09-2024 19:16:57 // 36930
Ha elhasználódás felderítés a cél:
- turbo oring
- hűtő légtelenítö csavarok
- hűtö sarka
- hűtővíz színe
- turbo oring
- hűtő légtelenítö csavarok
- hűtö sarka
- hűtővíz színe
SD08-09-2024 19:10:27 // 36929
És tényleg.. hát szegény oda volt, kétszer is sérült:/
Lev08-09-2024 19:07:24 // 36928
Hirtelen ezt találtam róla a galériában
denil108-09-2024 19:04:33 // 36926
Sziasztok!
Cartársaktól kérdezném,h 60k-nál a szokásos dolgokon kívül mit érdemes megnézteni, cserélni?Nem a gépkönyv érdekel, hanem a tapasztalat.
Gondolok itt ilyenre, hogy gyertyacsere ( ez Tjetnél kifejezetten ajánlott volt 30k-nál, minden cartárs megcsinálta), váltóolajcsere, stb.
Amúgy ezek a mocsok olaszok olyat rajzoltak,h mai napig szerelemmel nézek az autóra. Ebben a hónapban lesz 3 éve,h nálam van de nem tudok betelni a látvánnyal.
Nagyon kíváncsi leszek az új Giura,h ott mit rajzolnak. Félek ha Imperato beleszól, akkor nem sok jóra számítok.
Cartársaktól kérdezném,h 60k-nál a szokásos dolgokon kívül mit érdemes megnézteni, cserélni?Nem a gépkönyv érdekel, hanem a tapasztalat.
Gondolok itt ilyenre, hogy gyertyacsere ( ez Tjetnél kifejezetten ajánlott volt 30k-nál, minden cartárs megcsinálta), váltóolajcsere, stb.
Amúgy ezek a mocsok olaszok olyat rajzoltak,h mai napig szerelemmel nézek az autóra. Ebben a hónapban lesz 3 éve,h nálam van de nem tudok betelni a látvánnyal.
Nagyon kíváncsi leszek az új Giura,h ott mit rajzolnak. Félek ha Imperato beleszól, akkor nem sok jóra számítok.
Lev08-09-2024 18:56:02 // 36925
jszp-ben meg tudod nézni, hogy mennyire
SD08-09-2024 18:47:11 // 36924
És tengelyig le volt gyalulva ugye?
Lev08-09-2024 18:45:12 // 36923
Igen,jól emlékszel. Tavaly novemberben már hirdették: RNJ-101 a rendszáma
SD08-09-2024 18:02:46 // 36921
Úgy emlékszem már volt téma de egy cartárs érdeklődik a vas iránt.
Jólemlékszem hogy ezt nagyon régen hirdetik, nagyon össze volt törve és ezèrt nem megy el?
Ha valaki nagyon jó állapotú, nagyon jó árú super/sprint/veloce tudatában van ne tartsa magában:)
Jólemlékszem hogy ezt nagyon régen hirdetik, nagyon össze volt törve és ezèrt nem megy el?
Ha valaki nagyon jó állapotú, nagyon jó árú super/sprint/veloce tudatában van ne tartsa magában:)
RomeoOne08-09-2024 17:14:19 // 36920
Zselé08-09-2024 16:38:00 // 36919
Ez meg milyen ívnt??
RomeoOne08-09-2024 12:37:52 // 36918
WarbiRunner (Gyuri)07-09-2024 20:14:21 // 36917
Megértem, vigyáznia kell velük. Azért két toldó nem a világ, az autóhoz nem kell közel engedni 😀
Shadin07-09-2024 19:39:09 // 36916
Nem szeretem a kipufogósokat :-)
WarbiRunner (Gyuri)07-09-2024 19:10:37 // 36915
70mm-es hasított csőtoldó nem felelne meg? Veszel, vagy bármelyik kipufogós csinál szerintem. Még a megfelelő szögben el is vágja.
Shadin07-09-2024 16:20:21 // 36914
A Super lökhárítóján a kipufogó kiállás szöge 40+°
Ha sleeper-ben akarom tolni, akkor nem nagyon találni hozzá idomuló véget :-(
Viszont a Remus vége tényleg nagyon rövid, a lökhárító mögé dörmög egy kvázi zárt térbe, mint egy bass reflex mélyláda.
Továbbá a vége 57 mm-es a két oldal együtt nem szűkítés persze, de csövenként tényleg kisebb, mint a bemeneten.
Ha sleeper-ben akarom tolni, akkor nem nagyon találni hozzá idomuló véget :-(
Viszont a Remus vége tényleg nagyon rövid, a lökhárító mögé dörmög egy kvázi zárt térbe, mint egy bass reflex mélyláda.
Továbbá a vége 57 mm-es a két oldal együtt nem szűkítés persze, de csövenként tényleg kisebb, mint a bemeneten.
Giuntini07-09-2024 14:11:40 // 36913
Szerintem igen! A gyári fékbetétek puhábbak, valószínűleg kevesebbet is mennek el, de nincs zaj és reszelő hang. Sőt, szerintem kevésbé látszik a felniken a fékpor.
SD07-09-2024 12:06:52 // 36912
És a tárcsa km és betét elhasználódás jellemzően ugyan úgy alakul vagy valamivel rövidebb?
magyarul a jobb anyag ellensúlyozza a sajtreszelőt?:)
magyarul a jobb anyag ellensúlyozza a sajtreszelőt?:)
Giuntini07-09-2024 11:28:32 // 36911
Ha Rotinger tárcsákat használsz gyári fékbetétekkel, semmilyen hangot nem ad.
Giuntini07-09-2024 11:25:52 // 36910
Ugyanezen a véleményen vagyk én is! A legjobb ár-érték arányú termék!
SD07-09-2024 10:02:16 // 36909
Megint újabb karistokat fedeztem fel az autó alján :O... :D én már nem értem ez szeret hasoncsúszni?:D Vagy fogyóznom kéne?
Jó csak műanyag elem de lassan oda jutok hogy valami harci karbon bevonatot kell neki, haspáncél mert ez az állandó pacsmagolás elfogy a touch up paint-em:D
A lükös alja.. jó a küszöb Monaco-ból hazafele lett olyan megint.. mert aludtak a gyereke, tudtam hogy le fog érni, de nem volt szívem felébreszteni őket, pedig fel kellett volna:D
A kipu most a legalacsonyabb pont a 70-es középcső pár csentit kilóg:D
áááá, kéne öltetés?:D
Jó csak műanyag elem de lassan oda jutok hogy valami harci karbon bevonatot kell neki, haspáncél mert ez az állandó pacsmagolás elfogy a touch up paint-em:D
A lükös alja.. jó a küszöb Monaco-ból hazafele lett olyan megint.. mert aludtak a gyereke, tudtam hogy le fog érni, de nem volt szívem felébreszteni őket, pedig fel kellett volna:D
A kipu most a legalacsonyabb pont a 70-es középcső pár csentit kilóg:D
áááá, kéne öltetés?:D
quash06-09-2024 21:40:52 // 36908
Én Rotingert használok már legalább 6-8 éve.
159-en is az volt, most Giulián is az van elől. (csak fúrt)
Teljen megvagyok vele elégedve, nem nyikorog, nincsen durván hangja a furatok miatt.
Fogni is teljesen jól fog, normál utcai körülmények között.
Árban is teljesen jó.
159-en is az volt, most Giulián is az van elől. (csak fúrt)
Teljen megvagyok vele elégedve, nem nyikorog, nincsen durván hangja a furatok miatt.
Fogni is teljesen jól fog, normál utcai körülmények között.
Árban is teljesen jó.
WarbiRunner (Gyuri)06-09-2024 19:52:07 // 36907
Lehet, persze. A Taroxnak van amúgy.. Ettől függetlenül erre jutottam én is, lehet hogy túllövés a célon. A Rotingerről nagyon jó véleményeket találtam, szerintem kipróbálom a T1-et hátul.
Shadin06-09-2024 19:13:25 // 36906
Lehet, hogy nem véletlenül nincs?
WarbiRunner (Gyuri)06-09-2024 17:38:41 // 36905
Köszi a linkeket, igen, velük is leveleztem egyet, ez is a listán van. Kár hogy high carbon hátsó nincs, de így is az egyik szimpatikus opció ez.
WarbiRunner (Gyuri)06-09-2024 17:33:42 // 36904
Fúrt vagy mart? Lehet olvasgatni :-)
Shadin06-09-2024 17:29:14 // 36903
Rotinger 320 mm tárcsa
Rotinger betét
Katalógus
Innen sem drágább mint itthonról.
De Ofiék a MO.-i viszonteladói...
Rotinger betét
Katalógus
Innen sem drágább mint itthonról.
De Ofiék a MO.-i viszonteladói...
Shadin06-09-2024 17:21:03 // 36902
Semmivel nem volt jobb cserébe hangos volt.
berobbantam06-09-2024 17:17:56 // 36901
Csak halkan mondom a nagyobb tárcsán nagyobb a felület.A betét lehet ugyanakkora de a hő nagyobb felületen oszlik el mivel nagyobb az átmérője.Ezen felül ha ugyanakkora erővel nyomod a tárcsának nagyobbat fog fogni mert a nagyobb átmérő miatt nagyobb erőkarral fogja a tengelyt.Megfordítva kicsit.Ugyanakkora fékhatáshoz nem kell annyira taposnod a féket,nem fog annyira surlódni és melegedni.Amúgy nekem a 156-on zimmerman furt mart tárcsa van,ferodo betéttel.Olyan 150k kilóméter van benne.A betét jó 50%-os.A tárcsának van kb fél mili válla.Igaz ez diesel és azért van motorfék is.A hangja viszont brutál.Ahogy fog az is.Normál esetben semmi hangja.De ha nagyot kell fékeznem mint az ikarusz bubuja😂
WarbiRunner (Gyuri)06-09-2024 15:39:37 // 36900
Semmilyen klubról és polcozásról vagy skatulyáról nincs szó. A Giulietta körben Ate-t kapott mindenből. Nyikorog mint az állat, de amúgy fog. :-) Az EBC-nek egyszerűen utánaolvastam, a tárcsák jók, a betét véleményes. Egy betét van ami kb egységesen és mindenki szerint szinte típusfüggetlenül jó, az a Ferodo DS2500. És az persze nincs a Giuliához XD
A Giuliánál azért nem akarok Ate-t, mert a gyári is az, és nem jó. Oké, lehet egy hibás batch. A BMW-s srácok sem dicsérik, nem kettő féket cseréltek már. Hogy létezik, hogy azt a hőt nem viseli el, amit az első jobban terhelt, alig nagyobb tárcsák igen? Vagy pont a betét választás rossz a tárcsához? Nem tudom elképzelni azt a szitut, hogy hátul megég, elöl nem. Csak ha anyaghiba. A Tarox és az EBC rotor is azért jön képbe mert talán jobb az alapanyag minősége.
A Giuliánál azért nem akarok Ate-t, mert a gyári is az, és nem jó. Oké, lehet egy hibás batch. A BMW-s srácok sem dicsérik, nem kettő féket cseréltek már. Hogy létezik, hogy azt a hőt nem viseli el, amit az első jobban terhelt, alig nagyobb tárcsák igen? Vagy pont a betét választás rossz a tárcsához? Nem tudom elképzelni azt a szitut, hogy hátul megég, elöl nem. Csak ha anyaghiba. A Tarox és az EBC rotor is azért jön képbe mert talán jobb az alapanyag minősége.
WarbiRunner (Gyuri)06-09-2024 15:32:58 // 36899
Igen, és visszaírtak a fiatalkatreszektől, hogy mégsem jó az a betét aminek a cikkszáma elvileg jó XD Erről ennyit, nem értem különösebben, de akkor nem rendelem meg.
SD06-09-2024 15:30:01 // 36898
Akinek volt már luggaott tárcsája az nem eszi jobben a fékbetétet?
SD06-09-2024 15:28:42 // 36897
Kezdek oda jutni hogy ez a fék méret hisztéria is egy tök fölös dolog.
Ha van hűtőtt tárcsal, azon van jó betét, akkor at fog.
Ja 1.5cm-el kintebb rakod ugyan azt a betétet, nem fog 10%-al sem nagyobbat fogni.
A QV külön tárcsa és agy rész már jó lehet mert nem viszi át a hőt annyira a kerékagyra.
De ott meg a tárcsa kapásból 6x áron van...
Tehát ha veszek az eredeti fékre jó minőségű tárcsa betét kombót, akkor kiderül:)
Mert gyak a QV hátsó fék is egy Veloce első betét, nyereg combo, egy 330-helyett 350 tárcsán.
A 292 vs. 320 tárcsa is hátul ugyan azzal a betéttel nincs 2cm különbség sugár irányban, magyarul se plusz hűtő felület, se jelentős erőkar, se surlódó felület növekedés nincs.
Hmm
Ha van hűtőtt tárcsal, azon van jó betét, akkor at fog.
Ja 1.5cm-el kintebb rakod ugyan azt a betétet, nem fog 10%-al sem nagyobbat fogni.
A QV külön tárcsa és agy rész már jó lehet mert nem viszi át a hőt annyira a kerékagyra.
De ott meg a tárcsa kapásból 6x áron van...
Tehát ha veszek az eredeti fékre jó minőségű tárcsa betét kombót, akkor kiderül:)
Mert gyak a QV hátsó fék is egy Veloce első betét, nyereg combo, egy 330-helyett 350 tárcsán.
A 292 vs. 320 tárcsa is hátul ugyan azzal a betéttel nincs 2cm különbség sugár irányban, magyarul se plusz hűtő felület, se jelentős erőkar, se surlódó felület növekedés nincs.
Hmm
Shadin06-09-2024 15:10:00 // 36896
Az ATE az egyik legnagyobb, sokak szerint a jobbak közül való gyártó.
Nem gondolom, hogy utáljuk az ATE-t klubot kellene egyből alakítani :-)
Az első OEM betétek Jurid-ok voltak, vettem előre kipróbálni, hamar fel/elmelegedett és akkor visított, mint a malac. A hátsó OEM ATE volt kb. szépen kopva,
a tárcsék gyártóját nem tudom. Ami most van körbe azzal mag vagyok elégedve,
bár még csak 3e km van benne, nagyon nem kophatott még el.
Említettél Tarox-ot, azok nem horror áron vannak még a gyárihoz képest is?
Azt sem értem, hogy a szeretett EBC miért került alsó polcra, nekem soha nem volt vele semmi bajom, kb. az összes korábbi autómban volt valamilyen, még saját tárcsájával is,
de Tehénen pl. Jurid tárcsával és rohadt jó volt
Nem gondolom, hogy utáljuk az ATE-t klubot kellene egyből alakítani :-)
Az első OEM betétek Jurid-ok voltak, vettem előre kipróbálni, hamar fel/elmelegedett és akkor visított, mint a malac. A hátsó OEM ATE volt kb. szépen kopva,
a tárcsék gyártóját nem tudom. Ami most van körbe azzal mag vagyok elégedve,
bár még csak 3e km van benne, nagyon nem kophatott még el.
Említettél Tarox-ot, azok nem horror áron vannak még a gyárihoz képest is?
Azt sem értem, hogy a szeretett EBC miért került alsó polcra, nekem soha nem volt vele semmi bajom, kb. az összes korábbi autómban volt valamilyen, még saját tárcsájával is,
de Tehénen pl. Jurid tárcsával és rohadt jó volt
Shadin06-09-2024 15:00:39 // 36895
Shadin06-09-2024 14:53:32 // 36894
Mindegyik cikkszám alatt ugyan olyan méretű betétek vannak.
SD06-09-2024 14:42:43 // 36893
1. műgyantán tényleg nincs ellenállás
2. ha 20cm-ed van előre hátra menni akkor ki fogod tekerni
3. ez demonstráció
2. ha 20cm-ed van előre hátra menni akkor ki fogod tekerni
3. ez demonstráció
WarbiRunner (Gyuri)06-09-2024 14:34:52 // 36892
A gyári tárcsa a szar szerintem. Eröltetem a garit is közben, párhuzamosan futnak a dolgok. de mégsem közlekedhetek hátsó fék nélkül. Gondoltam OEM betét (ami ATE felirat szerint) valami jó minőségű tárcsával egy jó kompromisszum. De nem tudom.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
584
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?