Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

Axl Trans03-08-2008 18:09:29 // 9043
Az 500-as sikere megjósolható volt, valahogy az az érzésem, egy kicsit meg akarják állítani.
Satti03-08-2008 18:06:08 // 9042
Annak idején még egy VR6-os Golffal, nagyon megszívattam egy ilyen Calibrást, nem volt tisztában a dolgokkal, igaz régen volt, sztem nem tudta, hogy mi az a VR6 felirat a verda hátulján, persze a Calibra 2.0-ás motorral volt, eleve esélytelen, csodálkozott is, mikor levillogtam 200-nál, és elhúztam, mint a nyíl, nagyjából 245 volt a vége a Golfnak. :-)
Satti03-08-2008 18:01:49 // 9041
Az új Ford Ka az egy az egyben Fiat 500, csak a kaszni forma kicsit más, de a technika, a padlólemez az a Fiat-é.
Axl Trans03-08-2008 17:45:44 // 9040
Bár a lábtér nem látszik, de az utascella elég szépen egybemaradt a Fityóban. És a végén látszik, hogy a Q7 is szépen elszáll az eredeti iránytól. Még valami. Az ADAC csinálta a tesztet ,egy német csúcsmodellel, ahol nem volt kétséges a kimenetel. Nem készül véletlenül vmelyik német autógyár új kiskocsit piacra dobni...? (Azért megnéznék egy A2 vs Q7 összecsapást, csak a korrektség jegyében...)
Axl Trans03-08-2008 17:33:56 // 9039
Azért egy izmosabb kanyarban megnézném az Alto vs Bömbölő versenyt...
Axl Trans03-08-2008 17:31:33 // 9038
Nem tudom ki, hogy van vele, de valahogy az opel calibrások a leg, ööööööööö hogyismondjam, erőfitogtatók. De lehet, hogy csak nekem van szerencsém mindig kifogni ezeket a spoiler+kályhacső+neon csodákat.
Xixo03-08-2008 13:38:54 // 9037
Csak össze ne fussunk vele!! :)))
Liquid03-08-2008 13:37:24 // 9036
az lehet vagy 100ló ha nem több :)))
- direktszűrő 10%
- sportkipuf 15%
- csip 15%
- könyöklő 5%
- nagy alufelni 5%
- rozsda 5%
...
dundun03-08-2008 13:33:32 // 9035
az dob 5 lovat rajta biztos:-))))))))))))
Tresor03-08-2008 11:32:56 // 9034
Annyi biztos, a könyöklő is dob rajta. :-)
ystuc03-08-2008 11:31:16 // 9033
Na,az ilyen agyasok miatt van nagyon rossz híre a szuzukisoknak. Persze, 5-6 millás gépcsodák bírnak az 1.1-es Altoval. Ez fizikailag fáj nekem... Ez van vagy 60 lóerő, gondolom.
Liquid03-08-2008 11:10:41 // 9032
lol, ennek aztán van önbizalma, még több mint az átlagszuzukisnak :))
Tresor03-08-2008 09:44:15 // 9031
GTPeti01-08-2008 11:36:53 // 9030
Ez aztán a kuriózum!!

Maga az autó nekem pl. nem tetszik. Jobban bejönnek a "motortérrel rendelkező" hotrodok.
Buksi01-08-2008 00:49:25 // 9029
Szép darab! :-)
Kazes☻31-07-2008 22:03:30 // 9028
Egy kis Hotrod! :) Tegnap lőttem a Szerémi úton. :)))
Xixo30-07-2008 14:45:09 // 9027
Annyira azért nem vészes. Mondjuk kíváncsi lennék, hogy a lába megmaradt-e az 500-as sofőrének, mert az nem derül ki.
De ennyi erővel tényleg lehetne a Q7est is ütköztetni a kamionnal, abból se maradna több. Azért van gondolom én fix törésteszt az enácécépénél, hogy kategórián belül legyen összehasonlítása az embernek. A méret akkor is a legfőbb meghatározó tényező. Egy ilyen pici autónál kár csodát várni...
Fater (Norbi)30-07-2008 10:04:51 // 9026
Ahhoz képest nem rossz, hogy mindkettőben eltérő magasságban van a gyűrődő zóna. Egyébként ha nem a Fiat hanem a vW polo lett volna ott az jobban meggyűrődik...

Egy barátom mondta, a kamion azért mindent visz (ők még olyan "páncélozott" pénzszállítót is láttak amely találkozott egy kamionnal és mint egy kefíresdoboz összenyomódott...)
Buksi30-07-2008 10:00:30 // 9025
Sztem is szépen helytállt a kis Fiat ahoz képest, hogy mennyivel nagyobb a Q7! :-)
GTPeti30-07-2008 09:54:39 // 9024
Mit szóltok ehhez a törésteszthez? (Q7 vs F500)

Én nem igazán értem a kommentárt, szerintem az 500-as elég derekasan kiállta a próbát... Nem tudom a TC mit várt, hogy lepattan róla a Kuh7?
Buksi28-07-2008 23:57:17 // 9023
Kíváncsi leszek, hogy ebből mi fog ténylegesen megvalósulni!? :-))
dundun28-07-2008 22:02:15 // 9022
Ősszel már lehet kapni, az erős forint miatt 26 misiért már elvihető lesz. garantáltan egyedi, erős, és 5.9 L-t fog enni 100 km enként. Kezdek rá sporolni.......Szupersportkocsi
Liquid28-07-2008 08:12:31 // 9021
"vajmi különbség van akár a felszereltség akár technikai szinten"

ezt nem mondod komolyan? nem is kell új modelleket hasonlítani. Elég ha az én 10 éves 156-omat és egy új kisautót összehasonlítasz. kényelem, futómű, belső....
Buksi28-07-2008 01:22:55 // 9020
Ááááááá, kérem kaccsojja ki! :-DD
Buksi28-07-2008 01:22:27 // 9019
Hát azzal a cserével lehet, hogy jobban is járnál! :-)))
tipoatti28-07-2008 00:08:27 // 9018
A "szállító-7-es Bömös" valóban egész impozáns megjelenésű. Egy barátomnak ilyenje van, a létező legfullosabb dízel. Nem beszél róla, mert annál gizdább, de irgalmatlan pénzeket locsolgat rá... :)
tipoatti28-07-2008 00:03:39 // 9017
Az lehet. Ehhez képest 4 évig 1 ruppót nem kellett rá költenem, és gyak. csak Bp.-en volt ütve-vágva... Ennyi idő után igényelt egy futómű felújítást. A kis családomnak nagyon kellemes emlék, ha nem csak 2 ajtaja lett volna, még marad egy jó ideig, az biztos.
WarbiRunner (Gyuri)27-07-2008 23:29:43 // 9016
Hát nemtom..Az ex Fabiánk olcsó autó volt, nulla technikával. A legbonyolultabb része az MPI-nek keresztelt kőegyszerű hengerenkénti befecsi volt. Amit lehetett, kihoztak a kategóriából, azért az árért, amennyiért újonnan a családba került, újautók közt jó vétel volt. Miért lehetett olcsó? Mert 20+ éve fejlesztett technikák dolgoztak a műanyag burkolat alatt, jól hangszigetelve, igényesen csomagolva. A fejlesztés már lepörögte a befektetett dellát, már olcsón, nagy darabszámban jól el lehetett adni a kis Fóbiákat. Aztán tovább fosvágenesedtek a nagy darabszám jegyében.
Kontra: csak egy pillantás az Alfa JTD Service Manuálba, és máris ott virít a döbbenetes technikai színvonal különbség. 90 előttről eredő fejlesztés, ha jól tudom 97-től szériában. És mindkét technika ma is megy, új autókban, csak az egyik továbbra is olcsó, amásik meg nem. És nem kéne soha többet olcsó újautó, mert tudom, hogy a 2 légzsáktól eltekintve a Wartburgomtól hangyányival sem tudnak többet :-)
Erhard 242 (Pure Energy)27-07-2008 20:49:28 // 9015
azért egy 3 meg 6 millás autó között nagy a különbség...már csak a műanyag pl a swiftben egy hulladék minőségű, aztán a futóműről nem is beszélve, na meg az elektronika stb...
dundun27-07-2008 20:40:38 // 9014
Nem ráfizetnek de alig van haszon un. ráhatásos vertikált szegmens ez...a nagy számok alapján éri meg a gyártónak.......és tartom magam az előzőekhez: vajmi különbség van akár a felszereltség akár technikai szinten.......bennfentes vagyok, így nem mellébeszélek...persze én uj autókról, nem használt bontószökevényelről beszélek......
Liquid27-07-2008 17:06:32 // 9013
felőlem megérhet egy új stift 6millát is, akkor sem kéne még 2mill-ért sem.
azé kicsit többet ad egy mondejó vagy 159 mint egy jaris, vagy csak én látom nagynak a különbséget?
az tény hogy a gyártóknak soxor a nagyobbértékű modellek hozzák a nagyobb hasznot (legalábbis egy eladott autóra vetítve), de abban sztem nincs iagazad, hogy a kiskategóriásakra ráfizetnek, mert akkor pl. a mutyuki mi a rákból élne meg???
dundun27-07-2008 15:22:27 // 9012
A jelenlegi kisautók min bőven alul vannak árazva! Megsúgom neked! Ami akcioba 2,5-2,9 az bőven 3,5 et ér meg!!! Ezt már sok helyen sok forumon át lett rágva.....Ami nincs köszönőviszonyba mint reális ár, az a felső közép plussza a nagy és luxus kategória...joval többe, sokszor sokszorosába van mint az alsó közép vagy kisautó, de alig ad többet.......hiába a sok sznob parasztnak az igényét ki kell hogy valahogyan elégítsék...hát igy teszik, jol meg is vasalják őket..azok meg röhögve ki is fizezik....
Marklar15527-07-2008 01:10:38 // 9011
Ezt inkább a pihentekbe kéne:)

Szegény warbi:(
Marklar15527-07-2008 01:06:49 // 9010
Te ilyeneket szoktál keresni??? :-PPP
Poló26-07-2008 22:19:33 // 9009
Hát igen, egy olyanban biztos nem 100ezer km van. Egyszer megkaptuk az A6 2,7 biturbo-t, nem volt rossz, ment mint az állat, meg négykerék, szóval nagyjából csak a motorja meg a 4x4 jött be, belülről már nem tetszett. Utánna megkaptuk az S6-ot, 4,2 szívó. Ez belül már nagyon rendben volt, full-full extra, karbon betétek (a másikban fa volt), alcantara kárpit (másikban világos bőr), sport ülés, sport kiegészítők, jobb futómű, csak itt meg a motor... Valahogy a 2,7-es jobb volt. És akkor még az Audi nem is tetszik annyira, mint a bömös. BMW-ben meg az nem tetszik, hogy hátsókerekes.
Liquid26-07-2008 22:14:20 // 9008
a szállító féle 7-es vömös nekem is nagyon bejövős. A volt főnökömnek volt egy 730D-je, párszor utaztam benne, komoly cucc, pedig csak az egyik legkisebb motorral volt. De félnék egy 10 éves luxusautó problémáitól.
Poló26-07-2008 22:12:09 // 9007
Ha most vennék autót, akkor lehet, hogy szállító féle 7-es bömös lenne, vagy egy A nyóc vagy A6, esetleg valami merci, mostanában tetszik az E osztály. Persze eezekből is valami 2000 előtti évjáratú.
Liquid26-07-2008 22:09:51 // 9006
na jó ha valaki akkorára nőtt mint te....:)
nekem is olasz a második (kisautó)
Poló26-07-2008 22:06:55 // 9005
Én már a 156-ot is picinek tartom, de ha egyszer megengedhetek magamnak két autót, akkor a másik egy kisautó lesz (valszeg olasz).
Liquid26-07-2008 21:48:10 // 9004
szerintem meg mindkettő kis játékautó, ami mellesleg még relatíve drága is.
dundun26-07-2008 19:31:05 // 9003
Renault= ipari hulladék!
dundun26-07-2008 19:30:39 // 9002
Szerintem nem! Az uj egy műszaki csoda, a régi már avult a mai világban!
tipoatti26-07-2008 18:37:24 // 9001
A "családi" Twingoban szerettem a feelingjét! :)
tipoatti26-07-2008 18:36:43 // 9000
Valóban, a régi Yaris 1000x pofásabb, mint az új...
Liquid26-07-2008 17:04:07 // 8999
nemteccik :) nagyon pici az egész, olyan mint az új stift. se beltere, se csomagtere
Axl Trans26-07-2008 16:43:29 // 8998
Ahol nem előttem van a műszerfal az már nekem gyanús...
Poló26-07-2008 15:27:40 // 8997
Mi baj a Yaris-szal?
Ferko26-07-2008 15:14:19 // 8996
Bazki!:-DDDDD
Ezen nem gyengén felnyerítettem!:-DDD
Kazes☻26-07-2008 11:26:16 // 8995
Ezt a jó kis Wartburgot így szétbaxni! Áááááhhhhhhhhhhhhhh.......! :)))
tipoatti26-07-2008 10:47:39 // 8994
Ezt a gyönyörűséget majd' minden nap látnom kell, a tulaj nem messze lakik tőlem... van ott még egy ilyen, csodálatos jürgensilver színben... betegek ezek... :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.