A pótkocsikat a Székesfehérvári ÁMG gyártotta.

kando.28-12-2008 09:44:28 //
3475
S akkor még nem is láttál pótkocsis buszt, a csuklósbusz ősét :)))
Azt hiszem, azokat is a Mávaut csijnálta, használta, a BKV nem.
GT Ɨ|ѯ28-12-2008 09:30:12 //
3474
nemsokszaladgáltilyen...:-)
Buksi27-12-2008 19:43:11 //
3473
Elég csúnyácska! :-))
Buksi27-12-2008 19:42:38 //
3472
Lindaaaa... :-)))))
Kazes☻27-12-2008 19:41:22 //
3471
Nagyon tetszik mindkettő. És így most mégrosszabb, hogy megszünt.
Ikarus 311 alvázára épített városnéző busz (1963).

kando.26-12-2008 15:58:47 //
3469
Aha, jelenleg még itt a cégünk, vagyis egy irodaépületet bérlünk itt, de tavasz környékén költözünk el a Gyömrői útra, az Egyesült Villamosgép Gyár épületébe.
kando.26-12-2008 15:57:31 //
3468
Ez bejövős nagyon :))
Szerintem én is láttam már gyerekkoromban ;)
A volt Ikarus gyár területén dolgozol??? :-)))
Edyboy26-12-2008 15:42:38 //
3465
Ennek örülök :-)
Vedd úgy,hogy ez volt a karácsonyi jándékod :-)
ez a 10 perc, a kedvenc filmrészletem :-)))))
Linda!! Itt lakik Biatorbágyon!
kando.26-12-2008 14:10:39 //
3462
Ennyire régit nem, de néhány IK típus képeit még látom, mikor hazajövök melóból, Mátyásföldről (a főportán keresztül)...
Volt pár(száz) típus...
Ikarus 303 (1959)

Edyboy26-12-2008 01:42:15 //
3460
GT Ɨ|ѯ23-12-2008 18:41:18 //
3459
tönkretehetetlen volt:-)
Tom1222-12-2008 12:17:45 //
3458
Jéé, nekem is ilyen volt, csak narancssárgában. Ezzel gyűrtem le 100 + km-eket az akkori bnőhöz + vissza. Utána nehéz volt eldönteni, hogy az elszenvedett vibrációktól, vagy a szerelemtől rezgett a lábam egy ideig a megérkezés után...:-DDD
Egy másik Jawa motor. :-)))

Nagy sztár is volt, akinek ilyen mocija volt. :-)))
Ilyen váltós Riga II.-n kezdtem motorozni. :-)))
és micsoda formatervezés!!!!!!:-D beszarás.........:-D
GT Ɨ|ѯ21-12-2008 18:42:08 //
3453
ez olyan lapos volt,mint 1 laposelem:-)))
Főleg az Enduro Simson!! Arra pályázott volna mindenki!
csocsi21-12-2008 16:16:25 //
3451
Igen. Nálunk a faluban talán 2 volt. Inkább a riga és a verho szaladgált.
Nem de akinek akkoriban drága volt a Simson annak maradt ez vagy a Verhovina! Mondjuk igen autóban sokkal esztétikusabb egy Mustang!!
csocsi21-12-2008 16:06:53 //
3449
Hát esztétikailag nem nagyon :)))
Na mégegy élmény motor.

és milyen kemény volt,hogy nem lábbal kellett váltani,hanem a kuplung kar helyén fel,vagy le kellett fordítani váltáshoz a kart:-DDDDDD.........high tech cucc:-D
GT Ɨ|ѯ21-12-2008 13:19:54 //
3446
nekem is:-))))
Kazes☻21-12-2008 12:38:43 //
3445
Verhovina, ilyenem volt, még a pedálos. :)))
Kazes☻21-12-2008 12:36:44 //
3444
Nem sajnálom "őket". :)
Nekem meg a háromsebességes(!) Zuk-hoz volt szerencsém, kb.1 hónapig. A Barkas-t jobban szerettem. :-)))


Na meg a Zuk és a Nysa is eltűnik lassan! Én is Jártam egy pár évig Nysa-val és pont ilyen színüvel.
De a Barkasok is, és az is IFA-k is lassan eltünnek.

1991-ben megszüntették a gyártását.
Jött a váltás.

GTPeti21-12-2008 07:50:44 //
3439
Az én Moszkvicsom sárga színű volt és nagyon szerettem. Csak sajnos későn kaptam és hamar kinőttem. :((
GTPeti21-12-2008 07:48:47 //
3438
Tényleg nagyon eltűntek ezek. A rendszerváltás környékén azért volt belőle még jópár. Úgy emékszem még a Postának is volt ilyenje. :))
csocsi21-12-2008 07:45:28 //
3437
Gyerekkoromban elég sok ilyen járkált a környéken :))
A "kenyeres" Robur.

De régen láttam ilyen buszt. :-)))
Háá! Ilyen volt nekem is az első motorom! De az már berúgókaros volt!
GT Ɨ|ѯ20-12-2008 18:54:36 //
3432
GT Ɨ|ѯ20-12-2008 18:53:50 //
3431
GT Ɨ|ѯ20-12-2008 18:53:27 //
3430
GT Ɨ|ѯ12-12-2008 19:52:30 //
3428
de jó látni még ilyeneket:-)
Edyboy09-12-2008 21:38:50 //
3427
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.